quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn er serieus mensen in 44 uur achter elkaar die game spelen ?
Nou het is 1 dag en 20 uur /played dus dat kan wel in een maand gebeurt zijn. Blijft snelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn er serieus mensen in 44 uur achter elkaar die game spelen ?
Ja maar de echte die-hards die doen dat toch gewoon binnen 2 dagen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou het is 1 dag en 20 uur /played dus dat kan wel in een maand gebeurt zijn. Blijft snel
Weet ik nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar de echte die-hards die doen dat toch gewoon binnen 2 dagen ?
Zijn er daadwerkelijk mensen die zulke characters overkopen voor 500$ ofzo ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Weet ik nietmaar het zou wel een goede baan zijn.
Daar kan je eeuwig over discussiėren, voor de een is een postzegel 5000 euro waard voor de ander een WoW account 500 euro.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zijn er daadwerkelijk mensen die zulke characters overkopen voor 500$ ofzo ?
Dan ben je echt sad
Maar ik vraag me af ... wat hebje aan 10 characters die level 60 zijn ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar kan je eeuwig over discussiėren, voor de een is een postzegel 5000 euro waard voor de ander een WoW account 500 euro.
* Maikuuul agreesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef tzja het volgende:
Dit is echt een spel waar je totaal geen skills voor nodig hebt.
Nou het is natuurlijk meer afwisselendquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af ... wat hebje aan 10 characters die level 60 zijn ?
Doe maar eens arena op 2350+ rating, piep je wel andersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef tzja het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Doe maar eens arena op 2350+ rating, piep je wel anders
En dan daar alleen nog maar Rage Winterchill voor BTquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]. Nu alleen nog even een Vashj kill en dan MH here I come!
En die titel na 2.4quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:55 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan daar alleen nog maar Rage Winterchill voor BT
Als je dan toch geen skill nodig hebt win dit dan maar eens: http://wow-europe.com/en/info/basics/arena/tournament/quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef tzja het volgende:
tankadinquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Tof man! en die draenei paladin met t6 shoulders (
)
Speel ik ook, SP is té makkelijk gewoon. En multiplayer stelt ook niet al te veel voor (en ik speel niet op noobs-only serversquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef tzja het volgende:
ben gek!
ik doe alleen cod4
het spel voor echte kerels
Hebben ze ook, alleen niet altijd. Als er echt niks te doen is met de realms doen ze dat en als ze andere dingen er aan moeten doen zetten ze ze uit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:45 schreef santax het volgende:
Zucht, ik dacht dat ze tegenwoordig rolling restarts hadden
Ze draaien op Oraclequote:Op woensdag 12 maart 2008 10:21 schreef santax het volgende:
Ja ik weet het, die darkmoonfair was fucked up en die zou dadelijk wel aanwezig moeten zijn. Toch begrijp ik nog steeds niet dat het best verkopende online spel niet in staat is cronjobs live op de servers te draaien. Maargoed, nog even wachten![]()
Heb gisteren trouwens 64 gedingt met mijn lockje, vandaag ga ik voor 65
Ik zie 4 oud Disorder leden en 1 oud Offspring memberquote:
Van 60 naar 70 in 18 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben ik niet hoor! maar kijk eens 1 dag en 20 uur voor lvl 60
Dan mis je toch veel meer exp?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:49 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Van 60 naar 70 in 18 uur.
Dat 1-60 kan véél sneller, als je maar genoeg level 70'ers hebt die je boosten.\
Zelfde strategie.
Owja over de ''outsiders'' hier, gaan jullie ergens anders zeiken, ieder zijn plezier.
Bij die austalie'er die van 60-70 levelde in 18 uur, zat niet in een groep maar tikte de mob aan een hele groep lui kilde dan die mob en hij kreeg de exp.quote:
Ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Bij die austalie'er die van 60-70 levelde in 18 uur, zat niet in een groep maar tikte de mob aan een hele groep lui kilde dan die mob en hij kreeg de exp.
Als die vent van de screenshot dat ook had gedaan dan zou het wel sneller hebben gekunt, en dat probeer ik te zeggen.
En wat jij nu vraagt begrijp ik niet helemaal, maar probeer het te begrijpen.
laters.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij heeft sietse87 het advies uit WyriHaximus's ondertitel opgevolgd.
Hij is niet de enigstequote:Op woensdag 12 maart 2008 14:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mooi, veel plezier in je oorlog wereldje hepiew piew piew
Het was toch Horde vs. gnome?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet de enigste. Horde vs. Alliance anyone?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:20 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik zie 4 oud Disorder leden en 1 oud Offspring member.
En volgens mij heb ik je 1 of 2 dagen geleden nog getrade met de vraag of je een lockbox kon openen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik haat gnomes.
Ik heb 1 jaar wow gespeeld..quote:
voel je je dan diep genaaidquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:41 schreef santax het volgende:
Rofl.... deze: http://thottbot.com/i24260 stond op darkspear voor 6g in de AH... Heb hem maar gekocht![]()
En daarna gedaan wat ik denk dat de eerste verkoper had willen doen, de nullen achter de 6 zetten in plaats van bij silverBinnen 5 minuten was ie weer verkocht... Dat is pas een return on investment
Sigaartje iemand?
Vraag me af hoelang jij goeie spellen speelt, als je ''kankerspellen'' al een jaar speelt.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar wow gespeeld..
En ik kan je zeggen dat het een kankerspel is
Mobs killen is ook het enige wat je doet. Tot je in de end-game komt. Dan moet je 40 man hebben om ze neer te halen
Cool ik zit ook op Spinebreaker, level snel naar 70 kunnen we een duel doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:
*proest!*
[ link | afbeelding ]
En kom er net achter dat Spinebreaker (me gnomes realm) in de zelfde battle group zit als me Troll (Skullcrusher) dus kan guildie gaan killen straks.
Rare buildquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Vanavond BM nog maar even doen, dan mag ik eindelijk Kharazan binnen
Ook nog maar even op zoek naar een nieuwe trinket, dan is alles in ieder geval minimaal blauw
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Nagrand&n=Smokalot
Mja, ik moet er nog steeds een de tijd voor nemen om m'n talents op te bouwen... Heb me er nog niet eens mee bezig gehouden. Heb m'n char naar de 70 gelevelled en doe eigenlijk alleen nog maar BG's.quote:
Hij speelt nog steeds pongquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang jij goeie spellen speelt, als je ''kankerspellen'' al een jaar speelt.....
Tof tof doen wequote:Op donderdag 13 maart 2008 10:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Cool ik zit ook op Spinebreaker, level snel naar 70 kunnen we een duel doen
Ja tauren shaman en tauren druidquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij speelt nog steeds pong.
[..]
Tof tof doen we! Je was toch een tauren?
Bruning Crusade deed me dat realiserenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang jij goeie spellen speelt, als je ''kankerspellen'' al een jaar speelt.....
Vreemdste build die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik moet er nog steeds een de tijd voor nemen om m'n talents op te bouwen... Heb me er nog niet eens mee bezig gehouden. Heb m'n char naar de 70 gelevelled en doe eigenlijk alleen nog maar BG's.
Vaak niet eens veel tijd, dan doe ik alleen de daily BG en dan stap ik weer achter de pc vandaan
Kk tof als je een Gnome genaamd Wyrihaximus (hoe origineel) rond zit huppelen ben ik hetquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja tauren shaman en tauren druid
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die een spelletje spelen voor hun plezier, niet om hun ‘’skills’’ te etaleren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Bruning Crusade deed me dat realiserenGeen flikker aan, skillloos spel
En Pong speel ik niet, meer CS:S, NFS:PS, Flatout 2, en ga zo maar door, spelen die wat skills vragen
je bedoelt tanialol, een masterlijke drood gespeeld door , sjaaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:58 schreef tonks het volgende:
Hebben jullie toevallig het laatste filmpje van 'Athene' gezien? Hij laat hier zien dat hij een char gepowerlevelled heeft samen met wat <core> mensen van 1 naar 70 in 1 day en 19 hours played..
Goedzoquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Nog een keer dan: http://www.worldofwarcraf(...)05000502200000000000
Met IMP op passive als mana batterij inplaats van meerdere life taps.
Hoe krijg je die dan? En blijft CofN voorlopig nog even of niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die titel na 2.4. Ik heb die champion niet, dus ga ik maar voor A'dal's hand
.
MH/BT quests doen, krijg je de titel 'Hand of A'dal'. En die andere blijft gewoon dacht ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:08 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hoe krijg je die dan? En blijft CofN voorlopig nog even of niet?
Ik wist helemaal niet dat die site alle accounts kon zien!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:40 schreef Fir3fly het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Scorchess
Nieuwe chest en gloves, zonet opgepikt.
Reken maar dat ik plezier hebquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die een spelletje spelen voor hun plezier, niet om hun ‘’skills’’ te etaleren.
Veel plezier nog met Need for Speed enzo.
Vreemde spec, maar het is altijd leuk om met eens tree te rommelen die eigenlijk niet voor levellen bedoeld isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:54 schreef santax het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat die site alle accounts kon zien!
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkspear&n=Santax
Vast en zeker crappy gear voor iedereen hier, maar vergeet niet dat ik 99% van de tijd solo speel en ik kan nu met lvl 64 toch lvl's 68 goed solo doen. Wel na elke 2 helaas drinken/eten. Maarja, dat is het lot van de destruction lockIk kan tenminste nog drinken na een gevecht
Ik ben altijd al destro geweest, erg leuk om te spelen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vreemde spec, maar het is altijd leuk om met eens tree te rommelen die eigenlijk niet voor levellen bedoeld is. Mijn pala levelt nu van 60 tot 70 als prot, en dat bevalt me prima
.
Je kunt net zo goed zeggen dat een beetje rond rijden of een bal in een doel schieten net zo gescript is en door een bot kan worden gespeeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Sjibble het volgende:
Reken maar dat ik plezier hebDaar heb ik tenminste een AI werken die daadwerkelijk iets doet. Bij WoW is het een doodsimpel scriptje.. Waardoor je je char ook op een bot kan laten kopen
![]()
Enige wat je doet is mobs killen, beetje lopen klikken.
Word eens bewust man, waar gaat het spel echt om?
Blizzard speelt met je hersenen.
De quests zijn hartstikke simpel, beetje mobs afmaken en that's it. Omdat je de quests zo goed en snel maakt geeft je een goed gevoel, en zo blijf je doorgaan. Hier zorgt een stofje voor dat word aangemaakt in de hersenen. Je word er verslaafd aan en blijft het spel maar spelen hoe onzinnig het ook is.
Wat zou jij doen als de quests echt lastig waren? Stop je toch ook met het spel? (de helft zou het niet meer spelen, omdat het niet meer leuk is.). Allemaal op de 27 euro per 2 maanden te dokken, en omdat er zoveel verslaafden achter zitten is de winst zo enorm dat ze amper wat hoeven de doen.
Haal toch een echt spel..En word je bewust zeg..
Mwaw, beetje domme opmerking vind ik aangezien (als het goed is) elk spel hieraan voldoet. Er moet uitdaging in zitten, maar het moet niet onmogelijk zijn. In WoW zit uitdaging genoeg. Vind je het te gemakkelijk? Dan doe je toch met je lvl 11 even MC in je eentje? Om maar eens iets te noemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
(Nb: de samenvatting staat onderaan en is aanzienlijk korter)
De uitleg:
Reken maar dat ik plezier hebDaar heb ik tenminste een AI werken die daadwerkelijk iets doet. Bij WoW is het een doodsimpel scriptje.. Waardoor je je char ook op een bot kan laten kopen
![]()
Enige wat je doet is mobs killen, beetje lopen klikken.
Blizzard speelt met je hersenen.
De quests zijn hartstikke simpel, beetje mobs afmaken en that's it. Omdat je de quests zo goed en snel maakt geeft je een goed gevoel, en zo blijf je doorgaan. Hier zorgt een stofje voor dat word aangemaakt in de hersenen. Je word er verslaafd aan en blijft het spel maar spelen hoe onzinnig het ook is.
Wat zou jij doen als de quests echt lastig waren? Stop je toch ook met het spel? (de helft zou het niet meer spelen, omdat het niet meer leuk is.). Allemaal op de 27 euro per 2 maanden te dokken, en omdat er zoveel verslaafden achter zitten is de winst zo enorm dat ze amper wat hoeven de doen.
Haal toch een echt spel..En word je bewust zeg..
\m/quote:Op vrijdag 14 maart 2008 04:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Gewonnen van een stel zielige kampende kanker gnomes.
Power to the Forsaken!
Voor mij gaat om simpel vermaak na lange dagen werken, even mijn verstand op 0 en lekker zorgeloos WoWen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Sjibble het volgende:
Volgende patch krijgen ze ook juist hiervoor na 10minuten vlag bezit 50% extra dmg en 100% na 15min.quote:
En probeer maar eens Kael of Vashj te doen en tegelijkertijd tv te kijken ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Altijd dat gezeur dat het zo'n makkelijk spel is, ik haal maar weer even arena erbij. Een best groot aspect van het spel nu, hoewel je maar 3 arena's hebt. Wil wel eens de screenshots zien van de mensen die hier hogere rating hebben dan 2.2k ofzo. En hoeveel mensen hebben BT nou gecleared? Op mijn server alleen maar mijn guild. Niet echt veel.
lol!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
lol!
Ik vraag ook altijd of ze me in een gnome shaman kunnen veranderen oid
Of ik vraag of ze me in één keer lvl 58 kunnen maken zodat ik outland in kanDan zeggen ze van 'ik kan je wel in 58 level 1's veranderen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word 350 gnomish engineer en maak die transporter, Tauren rogue ftw!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Prayer of Mending, Earth Shield, Lifebloom, komt allemaal als jouw 'eigen' healing te staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:59 schreef Karina het volgende:
Vraagje over BG's. Ik zie soms in het statistic scherm dat ik heb "geheald" (healing done 2900 oid), maar ik ben een hunter! Hoe kan dat?
Gisteren in EOTS kwam ik trouwens een boxing Shaman (Horde) tegen! Helaas geen screendump gemaakt, het waren er 4, naam weet ik helaas niet meer, begon met een S iig.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
lol!
Of ik vraag of ze me in één keer lvl 58 kunnen maken zodat ik outland in kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Procs ook, second wind en die shadowgear spec van tailoringquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Zelfs gewoon eten telt als healing done geloof ik.
Het is random, dus het kan inderdaad voorkomen dat je 3 keer dezelfde krijgt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Rossoneri het volgende:
Hmm ik dacht dat elke dag de daily PVPvan een BG veranderen? ik moet nu al 3 dagen achter elkaar WG winnen maar ja die wint de Alliance bijna nooit. Kan ook niet een andere krijgen kan ik hier iets doen? In plaats van WG winnen (wat toch bijna nooit gebeurd en erg frustrerend is.
Hmm dat is (soms) wel minder maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is random, dus het kan inderdaad voorkomen dat je 3 keer dezelfde krijgt.
Was mij ook al opgevallen inderdaad. Ik dacht dat het gewoon zou roteren, dus elke dag een ander, maar AV is volgens mij de hele week al niet voorbijgekomen (niet dat, dat erg is, want Alliance wint die dus ook nooit, WSG trouwens wel gisteren). Vandaag EOTS, gaat niet al te best tot nu toe.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:30 schreef Rossoneri het volgende:
Hmm ik dacht dat elke dag de daily PVPvan een BG veranderen? ik moet nu al 3 dagen achter elkaar WG winnen maar ja die wint de Alliance bijna nooit. Kan ook niet een andere krijgen kan ik hier iets doen? In plaats van WG winnen (wat toch bijna nooit gebeurd en erg frustrerend is.
quote:
Haha op de server waar ik zit wint Alliance 9 van de 10 keer AVquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen inderdaad. Ik dacht dat het gewoon zou roteren, dus elke dag een ander, maar AV is volgens mij de hele week al niet voorbijgekomen (niet dat, dat erg is, want Alliance wint die dus ook nooit, WSG trouwens wel gisteren). Vandaag EOTS, gaat niet al te best tot nu toe.
dont worry, endgame vond ik ook geen ruk aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:03 schreef Fir3fly het volgende:
Het feit dat je alleen maar over quests praat bewijst wel dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Next!
Niet helemaal. Mijn beste maat is op een gegeven moment guildmate geworden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dont worry, endgame vond ik ook geen ruk aan.
En je guildmates als vrienden zien is helemaal belachelijk, ze zijn hetzelfde als klasgenoten
Dat je nog op zulke mensen ingaatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet helemaal. Mijn beste maat is op een gegeven moment guildmate geworden.
Dus guildmates als je vrienden zien kan wel degelijk. Meer irl vrienden van me zaten in hetzelfde guild als ik
GTFO and don't let the door hit you on the way out.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dont worry, endgame vond ik ook geen ruk aan.
En je guildmates als vrienden zien is helemaal belachelijk, ze zijn hetzelfde als klasgenoten
Mijn huidige main is ook een gnome!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Echt he, ik vraag me nog steeds af waarom mensen Gnome rollen, het is al erg genoeg om ze tegen te komen laat staan constant om je heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |