abonnement Unibet Coolblue
pi_57291135
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:



Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Nigel Mcguinnis

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:





Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out

De OP kan je hier vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 10-03-2008 21:39:54 ]
pi_57291577
Mania!

(Mag mijn pic ook in de OP draai ook al wat topics mee nu )
  maandag 10 maart 2008 @ 20:59:31 #3
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57291653
tering vette piledriver
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57291716
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:56 schreef Cubeforc3 het volgende:
Mania!

(Mag mijn pic ook in de OP draai ook al wat topics mee nu )
Staat erbij
pi_57292512
Tvp!

En schrap mij es niet uit de OP
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_57292541
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:36 schreef renwan het volgende:
Tvp!

En schrap mij es niet uit de OP
Had geloof ik je oude nog staan, en die was verlopen of zo. Zal deze erbij doen
pi_57295977
hahahaha verval datum voor userpics! :$ kut dan mag ik de mijne nodig gaan veranderen...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 10 maart 2008 @ 23:49:33 #8
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57296264
tvPPV
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_57296385
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:39 schreef roepdeman het volgende:
hahahaha verval datum voor userpics! :$ kut dan mag ik de mijne nodig gaan veranderen...
Is er niet hoor, die van hem was op photobucket gehost, en was daar verlopen
pi_57299766
Maniavp
Narf!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:53:47 #11
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57303319
Ik heb voorlopig maar 1 ding te zeggen over Raw

I Love Finlay
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:36:24 #12
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_57306312
TVP.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:50:20 #13
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57306571
Wat een idioot die Jeff

STAMFORD, Conn. – In accordance with its Substance Abuse and Drug Testing Policy, WWE has suspended Jeff Hardy for 60 days, for his second violation of the company’s policy.

Ga je koffers maar vast pakken, dit is strike 2..nog eentje en je mag weer in TNA gaan springen.
ON-GE-LO-FE-LIJK.....ben je op je beste run ooit, je wordt helemaal over de maan gepusht, was bijna een lock om de MITB te winnen en later in dit jaar waarschijnlijk de World Title....vergooi je ALLES!!!

[ Bericht 14% gewijzigd door kidkash19 op 11-03-2008 15:20:04 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57306912
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:50 schreef kidkash19 het volgende:
Wat een idioot die Jeff

STAMFORD, Conn. – In accordance with its Substance Abuse and Drug Testing Policy, WWE has suspended Jeff Hardy for 60 days, for his second violation of the company’s policy.

Ga je koffers maar vast pakken, dit is strike 2..nog eentje en je mag weer in TNA gaan springen.
ON-GE-LO-FE-LIJK.....ben je op je beste run ooit, je wordt helemaal over de maan gepusht, was bijna een lock om de MITB te winnen en later in dit jaar waarschijnlijk de World Title....vergooi je ALLES!!!
OMG!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Games dinsdag 11 maart 2008 @ 15:30:40 #15
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57307248
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:50 schreef kidkash19 het volgende:
Wat een idioot die Jeff

STAMFORD, Conn. – In accordance with its Substance Abuse and Drug Testing Policy, WWE has suspended Jeff Hardy for 60 days, for his second violation of the company’s policy.

Ga je koffers maar vast pakken, dit is strike 2..nog eentje en je mag weer in TNA gaan springen.
ON-GE-LO-FE-LIJK.....ben je op je beste run ooit, je wordt helemaal over de maan gepusht, was bijna een lock om de MITB te winnen en later in dit jaar waarschijnlijk de World Title....vergooi je ALLES!!!
Wou het net posten ja, wat een debiel.
.....Kennedy
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:36:19 #16
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57307351
Wat een sukkel, las het bericht ook net!!

fucking idiot!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 11 maart 2008 @ 15:38:00 #17
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57307377
Maar hoop nu dat Kennedy hem wint
Zal denk ik wel Y2J zijn.

Vond hem net zo goed, Y2J vs Hardy was een perfecte match, had zin in zijn stunts bij WM, bah
.....Kennedy
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:47:58 #18
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57307576
Kennedy moet lekker ver uit de buurt blijven van de koffer en na Raw geloof ik niet dat hij hem wint, hoop op MVP of Punk (als hij erin zit dan). Punk zou een logische keus zijn vanwege zn levensstijl, eigenlijk dezelfde reden als dat hij de ECW title had gewonnen.
Ben benieuwd of ze er nu nog 2 of 3 kandidaten bij gooien
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57307918
Wat een junk ook, die Hardy

Oh en Punk voor MITB lijkt me een goed idee ja. MVP heeft nog een match met Matt Hardy voor Backlash neem ik aan, Kennedy heeft 'em al eens gewonnen, Shelton krijgt toch geen push, en Jericho heeft het niet nodig.

[ Bericht 53% gewijzigd door Cubeforc3 op 11-03-2008 16:24:08 ]
pi_57309952
Krijg je zo'n push. Flik je dit.
Denk dat Vince de volgende keer nog wel een keertje nadenkt voordat Jeff weer aan de beurt is met een singlespush.

Matt zal nu wel voor Jeff komen in de MITB. Denk niet dat ze dan hem of MVP laten winnen, die feuden wel met elkaar. Dan heb je nog Shelton, maar die hebben ze net op ECW neergezet om wat ervaring op te doen. Jericho kan, zeker als Cena nog champ wordt. Kennedy kan ook wel, al vind ik niet dat die het geweldig doet de laatste tijd, dat en hij heeft nu wel een erge beatdown gekregen. Carlito wordt hem ook niet denk ik zo. Verder hoop ik wel op Punk, al zie ik niet achter welke champ hij aan moet, al zou ik het perfect vinden om hem heel te laten turnen door het incashen van de MITB, als heel was die in ROH zo veel beter. Blijft er nog een spotje over. Hoop dat ze daarvoor Khali , V en Henry thuislaten en Kane nemen. (Mag ook wel winnen, Kane-Undertaker WM 25 )
pi_57310369
Sigh Jeff
pi_57316672
Godverdomme JEFF

Klootzak!!
LUL!

de man is vet cool geniaal en het dan zo verzieken.. helaas zie je dat vaker bij geniale mensen
Narf!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:54:17 #23
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57317541
Vergeet niet...de MITB is geldig voor een heel jaar, dus je hoeft niet meteen een feud te zien. Zie Edge
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57318181
Aangekondigd op wwe.com:

*alsnog even in spoilers*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 11 maart 2008 @ 23:46:32 #25
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57318846
Trouwens, Chris Masters (die ja) die kreeg ook 60 dagen voor 2e keer drugs, en de dag erna was die ontslagen.

Zal wel niet met Jeff gebeuren denk ik, maar je weet maar nooit.
.....Kennedy
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:54:12 #26
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57319002
3 strikes and youre out! Jeff is nog te populair om zoiets te doen maar de 3e x is het echt wel zo ver.

over die spoiler...YEAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57319516
Ik hoop dat ze ooit nog wat gaan doen met Punk vs Edge, want daar zit een hele toffe feud.

Verder zal Jeff na zijn schorsing wel even een tijdje lang mogen jobben.
En verder is Jericho weer champ Tijd om wat met de IC-divisie te gaan doen
pi_57319636
Om maar even spuit 11 uit te hangen: OMFG What A Moron!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 00:30:03 #29
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57319736
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Brownietje het volgende:
Ik hoop dat ze ooit nog wat gaan doen met Punk vs Edge, want daar zit een hele toffe feud.

Verder zal Jeff na zijn schorsing wel even een tijdje lang mogen jobben.
En verder is Jericho weer champ Tijd om wat met de IC-divisie te gaan doen
Bedankt voor het spoilen van RAW die ik nog moet zien, ik hoop dat je dood gaat.
.....Kennedy
pi_57320295
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 00:30 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Bedankt voor het spoilen van RAW die ik nog moet zien, ik hoop dat je dood gaat.


(Verkapte TVP, ook al kan ik nog steeds geen WWE kijken door SC420 )
pi_57320397
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:54 schreef kidkash19 het volgende:
3 strikes and youre out! Jeff is nog te populair om zoiets te doen maar de 3e x is het echt wel zo ver.

over die spoiler...YEAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 maart 2008 @ 08:25:21 #32
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57321661
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:12:23 #33
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_57322970
No Money in the Bank

The 60 day suspension means that Jeff Hardy will miss out on Wrestlemania 24.

WWE has already made it officially by removing Jeff Hardy from the Wrestlemania 24 section of their website.

His image has been removed from the official photo for the Money in the Bank match. Plus, the article for the match does not mention him.

On Tuesday night, CM Punk was added to the Money in the Bank match after defeating Big Daddy V.

The Straight Edge Superstar becomes the 6th contestant in the match. Two more wrestlers are expected to be added to the match soon.

We won't spoil it for everyone, but there will be another qualifying match on Smackdown this week.

Change of Plans

Sources state that Jeff Hardy was the top candidate to win the Money in the Bank at Wrestlemania 24 this year.

With the suspension, though, WWE will have to make some changes to their plans.

CM Punk and Mr Kennedy are now the two of top candidates to win the match.

Plans will also have to be changed for the rest of 2008 as Jeff Hardy was expected to have been one of the top main event wrestlers on Monday Night Raw.

This suspension also signals the end of Jeff Hardy's push. That probably means that we'll never get to see Jeff Hardy holding the WWE Heavyweight Championship ever.

Another thing this suspension does is basically guarantee that Triple H, Randy Orton, and John Cena will be heavily involved in the main event title scene.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_57323175
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:12 schreef CabinFever het volgende:
On Tuesday night, CM Punk was added to the Money in the Bank match after defeating Big Daddy V.
Bedankt voor het spoilen van ECW die ik nog moet zien, ik hoop dat je dood gaat.

Sorry
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:45:08 #35
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_57323514
Sorry Brownie vergeten spoiler tag te zetten , maar toch bedankt voor de GTS verwensing
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 11:42:05 #36
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57324517
Wat zijn we hier voor teringlijers, beetje alles spoilen, tieft op of pas je post aan, idioten.
.....Kennedy
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:56:58 #37
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_57324839
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:42 schreef Wessiej het volgende:
Wat zijn we hier voor teringlijers, beetje alles spoilen, tieft op of pas je post aan, idioten.
Als je een beetje logisch nadenkt kom je er zelf ook wel op .. maar ik zal de volgende x toekomst informatie in de spoiler tag zetten...
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 12:05:58 #38
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57324984
Oja zeer logisch dat Y2J champ is, leuk joh.
Dat was jij niet, maar Brownietje wel, en we spoileren hier al 2 jaar ofzo geen show, kom jij binnenvallen en meteen bingo.
.....Kennedy
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:13:51 #39
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57325127
Ja vind het ook een beetje *politiek correct* niet zo slim. Aan de andere kant...Raw is nu 2 dagen geleden,ECW was gisteren is het niet een idee om een bepaalde periode (bv 2 a 3 dagen na een show)aan te nemen dat je shows in spoilers mag zetten of niet?
Maak me niet af het is slechts een ideetje
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57325410
Ik vind twee dagen heel logisch. En aangezien terecht word opgemerkt dat een PPV langer duurt en wellicht meer discussies opwekt houden we daar dan 3 dagen voor aan.


Zondag PPV, Woensdag spoilerfree.
Maandag Raw, woensdag spoilerfree.
Woensdag ECW vrijdag spoilerfree. Dinsdag ECW donderdag spoilerfree.
Donderdag Impact, zaterdag spoilerfree.
Vrijdag SD! zondag spoilerfree.

[ Bericht 40% gewijzigd door roepdeman op 12-03-2008 14:11:17 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:26:56 #41
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_57326467
Ik zal je idee steunen , alleen is ECW op Dinsdag dus dan Donderdag spoilerfree ?
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 14:07:55 #42
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57327161
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef roepdeman het volgende:
ik vind twee dagen heel logisch.
Maandag is Raw, woensdag spoilerfree.
Woensdag ECW vrijdag spoilerfree.
Donderdag Impact, zaterdag spoilerfree.
Vrijdag SD! zondag spoilerfree.
Zondag PPV, dinsdag spoilerfree.
Ja prima, al zou ik bij PPV's een dagje erbij gooien, want dat duurt langer en kan dus niet iedereen zo zien.
.....Kennedy
  Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 14:19:40 #43
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57327368
En plemp ook een dagje erbij bij raw, want die zien wij pas dinsdag, impact, zien wij pas vrijdag.
.....Kennedy
pi_57328463
ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57335431
!

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef Wessiej het volgende:
En plemp ook een dagje erbij bij raw, want die zien wij pas dinsdag, impact, zien wij pas vrijdag.
ik zeg gewoon alles in spoiler tot de dag dat de volgende uitzending is

ikzelf loop meestal 2 dagen achter
met RAW

en soms 3
Narf!
  Redactie Games woensdag 12 maart 2008 @ 21:01:51 #46
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57335534
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:56 schreef Sickert het volgende:
!

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

ik zeg gewoon alles in spoiler tot de dag dat de volgende uitzending is

ikzelf loop meestal 2 dagen achter
met RAW

en soms 3
En zo gebeurt het hier al anderhalf jaar ofzo, gewoon heel de tijd met een spoiler maarja.

De moeite om [spoiler ] [/spoiler] te doen is waarschijnlijk erg groot.

Ik werk maandag 8-8 en dinsdag ook (soms woensdag ook) dus ik ben nu pas bij het einde van Destination X en zometeen pas RAW.
.....Kennedy
pi_57335646


Ecw

Overigens die match tussen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
pi_57344088
De UK tour van TNA is bijna uitverkocht. Voor alle 3 de shows zijn alleen nog maar de laatste 2 kaart soorten verkrijgbaar, die van 20 en die van 15 pond.

Word dus 100% zeker een sellout crowd
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:31:47 #49
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57346574
bronnen: www.pwtorch.com, WrestlingObserver

-- WWE Films is scheduled to release a movie starring Triple H in 2009 called Journey of Death, which is a modern-day Western. This movie has been in the works for a few years. WWE will also be releasing a movie called A Chance for Both Barrels. The plot is as follows: "A mercenary wants to bring a killer to justice." It's also listed for a 2009 release. A WWE star has not been named as the lead actor yet.

-- The Orlando Sentinel, which has been covering the build-up for WrestleMania in the city, is planning on publishing a story on the apparent steroid issues in pro wrestling within the next few weeks. This is according to an email exchange between wrestling author Irv Muchnick (who published WRESTLING BABYLON: Piledriving Tales of Drugs, Sex, Death and Scandal) and reporters from the newspaper.

-- TheSportsInterview.com features an interview with Jake "The Snake" Roberts. After the death of Chris Benoit, World Wrestling Entertainment set up a rehab program for current and former employees and Roberts was one of the first to take them up on it. Regarding his trip to rehab, Roberts said, "Well, it's been wonderful. First off I want to say, thanks to the WWE I have a new lease on life. I feel like I’ve truly exercising the demons I carried for so many reasons. Without the help of Vince McMahon and company I wouldn’t have had it. It’s been very expensive. It’s been very intense. It’s been a whole lot of damn hard work. Truth be known the first time I went to rehab and the second time I went to try to save a job. This time I truly went to save my life." You can read & listen to the interview at this link. http://www.thesportsinterview.com/jake.html

-- Former WWF Intercontinental Champion Scott "Razor Ramon" Hall has been in a drug treatment facility in Atlanta, Georgia for seven weeks and is said to be embracing rehab fully for the first time in his life. Hall was given an intervention of sorts by family & friends and agreed without a struggle to accept World Wrestling Entertainment's offer to pay for rehab treatment. Hall had been out of circulation for so long that WWE wasn't able to get him his merchandise royalties, so along with the company paying for his treatment, he received a nice check for back royalties as well. After his stint in rehab comes to a close, Hall plans on resuming his wrestling career as he is already accepting dates from indy promoters for the summer. Hall is staying at the same rehab facility Jake Roberts and Ron Simmons are situated at. Friend Sean "X-Pac" Waltman is also in a treatment facility on WWE's dime, although he's staying in Houston, Texas.

-- At Sunday's Raw brand house show at the Resch Center in Green Bay, Wisconsin, during a largely heatless match between Brian Kendrick and D.H. Smith, a fan shouted, "That is what steroids will do for you" towards Smith. Smith acknowledged the fan by smiling at him and flexing his bicep. Smith came out as a babyface, but seemingly transitioned into the heel role as the match progressed, according to a fan's report. The 175-pound wrestler eventually scored the pin over Smith.

-- ECW star John Morrison now has a page on MySpace, which you can see at this link. http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=58099702

-- CM Punk is reportedly back in the dog house. The road agents aren't particularly fond of his wrestling style, they believe that he's a mark for himself, and he's gotten some bad house show reports in recent weeks stating that he's inconsistent and sloppy.

-- WWE promised Ohio Valley Wrestling owner Danny Davis that they'll be sending talent over for their shows at Six Flags this summer. In other OVW news, the WWE wrestlers were told that if they wanted to work with OVW and it's their day off, they can do so, but WWE would no longer pay them for it, or their transportation costs either. WWE told Davis to renew his expensive lease a short while ago. They also told the wrestlers stationed there that there was nothing to the rumors of the company dropping OVW. Of course, WWE dropped their affiliation with OVW within a matter of weeks.

-- A Raw house show in Cape Girardeau, MO on 2/29 drew 5,000 fans for $160,000. 3/1 Raw in Louisville drew a sellout of 5,500 and $165,000. 3/1 Smackdown in Fort Wayne, Indiana drew 4,500. 3/2 Raw in Danville, IL drew a sellout of 3,500 paying $120,000. The 3/2 SmackDown house show in Muncie, Indiana drew 3,000 paying $100,000.

-- The reaction regarding Jeff Hardy's 60-day suspension is pretty much unanimous among a number of his current and former co-workers. Hardly any of them have much sympathy for Hardy in his current situation. The general concensus among them believe that he's an "idiot" for blowing a golden opportunity with the company. One former co-worker of Hardy summed things up by saying, "He doesn't take anything seriously and doesn't seem to care that he is his own worse enemy. He thinks rules don't apply to him and lives in a completely different world than the rest of us. If he hasn't gotten the message by now, he never will." As noted earlier, Hardy has been removed from Wrestlemania as he will not be participating in the Money In The Bank match at the show. Furthermore, one more violation of WWE's Wellness policy will result in Hardy being let go.

-- WWEShop.com is holding a sweepstakes promoting WrestleMania with the winner getting $500 in merchandise. In the entry form, they ask you who your favorite WWE Superstar is, and ECW wrestler James Curtus is listed, so it would appear that he's an official 'WWE Superstar'. WWE.com still has yet to put up a profile on Curtis. Regarding the contest, they have a rule where winners residing in Canada must correctly answer timed, math question in order to be confirmed as a winner.

-- Matt Hardy posted a new blog on his MySpace page this afternoon, which you can read in its entirety at this link. Here is one really interesting thing he wrote: "I know two people of different genders who are in a dilemma at this time. One of these individuals I am extremely close with-the other one I used to be. The thing that worries me is that they're both playing around in the deep water and can't swim. I can swim." http://blog.myspace.com/index.cfm?fu...ogID=365856212

-- John Morrison has an account on YouTube called "THEPALACEOFWISDOM" at this link. He has a video on his page that is a take off of the Mortal Kombat video game with him using his powers to defeat John Cena. http://youtube.com/thepalaceofwisdom

-- Regarding the actual drug Jeff Hardy got suspended for, it is unknown, but it isn't believed to be steroids.

-- WWE.com has a video up from last night's Raw with announcer Mike Adamle conducting an interview with Iron Sheik and Nikolai Volkoff. During the interview, Sheik calls Hogan a "Hollywood blonde (bleeped out word)." You can see the video at this link. http://www.wwe.com/content/media/vid...ch8-14/6611852

-- Former WWE star Andrew "Test" Martin will be making a rare indy appearance on May 3 in Lima, Ohio at the UAW Hall for Global Wrestling Alliance.

- “Wildcat” Chris Harris worked tonight’s ECW/SmackDown tapings at the Allstate Arena in Chicago, Illinois in a dark match against Shelton Benjamin. Benjamin pinned Harris for the victory. Harris was said to be over with the crowd as some fans actually chanted “TNA.”

- Last night’s edition of WWE Raw did a 3.6 cable rating on the USA Network. The first hour did a 2.78, the second a 3.92, and the third did a 4.02. If you calculate the rating in its normal timeslot (leaving out the first hour) the show actually did a 4.0 cable rating.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:44:40 #50
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_57349555
Point of view over de hele Jeff Hardy situatie van wrestlingrevealed.com , laten we hopen dat het niet zo loopt.....

Will Jeff Hardy Quit?
by Jack Windham
March 12, 2008


--------------------------------------------------------------------------------

Now that he has been suspended for 60 days, will Jeff Hardy just decide to walk away from WWE?

More Than 60

The official word right now is that Jeff Hardy has been suspended for 60 days.

With the WWE drug policy, a wrestler gets suspended for 30 days for the first violation. A second violation nets you a 60 day suspension.

A second violation also enables WWE to suspend a wrestler for longer than 60 days if the wrestler refuses to go to rehab.

As of right now, WWE has not publicly announced a request for Jeff Hardy to go to rehab just yet.

Had Enough

Sixty days is a very long time.

There's two ways that Jeff Hardy can handle the suspension.

He can either spend the time to reflect on things. Then, he can come back and work his ass off for his millions of fans.

Or, he can quit.

If Jeff Hardy decides that he's had enough, he'll simply just walk away during his 60 days suspension.

Since he violated the drug policy during a main event push, Jeff Hardy knows that WWE won't be giving him another push when he returns.

He'll still be pushed as a midcard wrestler. He might even get to hold the WWE Intercontinental Championship again.

WWE will still use him on the shows because Jeff Hardy has a lot of fans. Fans that are willing to spend money on his merchandise and buy tickets to see him.

However, he'll never be pushed anywhere near the WWE Heavyweight Championship again. Management won't trust him with that.

With that in mind, Jeff Hardy might realize that it won't be worth it to come back.

Back to TNA?

Last time Jeff Hardy left WWE, he went to TNA.

This time, though, that's not a very probably possibility.

There's a widespread misconception among wrestling fans that TNA will sign any former WWE wrestler.

While it's true that Jeff Hardy can provide them with another main event wrestler and a very recognizable face to draw new fans, he might be too much of a risk.

TNA is fully aware that the 60 day suspension has been picked up by the national media.

The Associated Press, which normally doesn't cover wrestling news, deemed the story to be important enough to cover.

TNA is trying to establish their own drug testing system right, so hiring someone that is publicly recognized as a repeat drug offender would not be good for business.

Closing Thoughts

There's a very good chance that we have seen the last of Jeff Hardy in a WWE ring.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_57353223
Ga je juist zien dat hij is geschorst omdat hij teveel caffeïne in zn bloed had. Of een of andere domme reden...Dan zou ik wel balen om eerlijk te zijn, maar als het geen steroïden waren wat dan? Pijnstillers? En waar doelt Matt precies op??
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_57353478
Het meest irritante aan alles vind ik dat niemand de fans laat weten wat er nou precies aan de hand is. Hij zelf niet, Matt niet, Vince niet.

Nu zit iedereen maar te gokken, komt hij terug? Komt hij nooit meer terug? Gaat hij naar rehab ja of nee?

Irritant, vertel gewoon wat de toekomst is
pi_57353480
Caffeïne is niet verboden in de wellness policy.
Het gaat 99% zeker om recreatieve drugs, en dan niet weed want daarvoor worden ze niet geschorst in de WWE.
  Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 16:27:29 #54
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57353972
-- The WWE Cruiserweight Championship has been officially retired. On the WWE.com title history page, they recently moved the WWE Cruiserweight title from the listing grouping the active WWE titles, to the listing grouping defunct championship titles such as the Hardcore Championship, the European belt and the Light Heavyweight Championship. Back in September, Acting General Manager Vickie Guerrero forced Hornswoggle to surrender the Cruiserweight Championship, citing that his status as Mr. McMahon's son and his diminutive stature would eventually jeopardize his well-being.

En wie was je eind champion, Hornswoggle
.....Kennedy
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:32:06 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57354062
Wat zouden jullie een geschikte title vinden om weer erbij te doen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:46:15 #56
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_57354417
Zelf denk ik dat ze nóg meer gaan focussen op het ME.. geen nieuwe titles dus. De hardcore title terugbrengen lijkt me wel tof, alleen dan wel op een serieuze manier, niet met die 24/7 bullshit.
  Redactie Games donderdag 13 maart 2008 @ 16:52:57 #57
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57354572
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat zouden jullie een geschikte title vinden om weer erbij te doen?
Tag team samen laten smelten, en dan Light Heavyweight?

Of een serieuze hardcore.
.....Kennedy
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:53:09 #58
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57355911
nee man absoluut niet die suffe hardcore....European Title zouden ze weer in kunnen voeren of de oude WCW Tv Title, maar ja...ze geven nu al amper aandacht aan de IC title dus nog een titel zou onzin zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:46:14 #59
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57356937
godverkankerkut wat weet Jeff het toch iedere keer te verneuken.
Ik vond hem er overigens al goed getraind uit zien, maar dat zegt geen reet.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_57357333
Net even Angle's interview geluistered met the Sun:
http://dnl.interoute.com/(...)300_300.mp3?ext=.mp3

Nu helpt het dat Angle een van mijn favoriete wrestlers is, maar wat een interview zeg
pi_57357645
Had hem ook geluisterd gister, altijd vette interviews. Kurt is wel grappig bezig in dat interview ja komen er geloof ik nog een flink stuk aan. Maar om 1 of andere reden wachten ze altijd met het online zetten van de interviews
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:12:44 #62
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57368276
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:46 schreef Paxlie het volgende:
godverkankerkut wat weet Jeff het toch iedere keer te verneuken.
Ik vond hem er overigens al goed getraind uit zien, maar dat zegt geen reet.
Goed getraind? hij had/heeft geen spierdefinitie aan zn lichaam hangen, hij is zelfs een beetje "pudgy". In 2003 was het Crystal Meth...wat is het deze x?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:14:16 #63
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57368295
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:12 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Goed getraind? hij had/heeft geen spierdefinitie aan zn lichaam hangen, hij is zelfs een beetje "pudgy". In 2003 was het Crystal Meth...wat is het deze x?
Zijn lichaam zag er minder pudding-achtig uit dan een half jaar geleden vond ik. Blijft echt een ontzettend domme actie van hem zeg.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:54:05 #64
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57370064
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:14 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Zijn lichaam zag er minder pudding-achtig uit dan een half jaar geleden vond ik. Blijft echt een ontzettend domme actie van hem zeg.
Beter nu dan dat ze straks een lompe reden moeten verzinnen waarom hij zijn MiTB niet kan cashen / WWE Title af moet staan. Erg dom om zoiets te doen als je net een mega-push krijgt .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:32:56 #65
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57370883
- There are still reports circulating around the Internet that there is backstage heat on CM Punk, however, they are not true. One source told me, “Think about it, if there were heat on CM Punk why would the company put him on Raw against Edge and in the Money in the Bank ladder match at WrestleMania?” Apparently the reports stem from people that do not like CM Punk as there are some of the boys that do not like the way that he comes across. Some people backstage see Punk as a “know-it-all” thus there are reports leaked that he is not liked.

Punk wint gewoon de MITB (althans...die hoop heb ik, hij is ECW ontgroeid, tijd voor bigger and better things for the Punker!)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:33:15 #66
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57370900
Tis op elk gegeven moment dom om te doen! Je weet dat je gesnapt gaat worden!!

Drugs are bad m 'kay!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57371328
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:32 schreef kidkash19 het volgende:

Punk wint gewoon de MITB (althans...die hoop heb ik, hij is ECW ontgroeid, tijd voor bigger and better things for the Punker!)
Die hoop/Dat gevoel heb ik al sinds hij op ECW werd gezet.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_57371421
CM punk hoeft voor mij echt niet te winnen, maar dat zal wel komen doordat ik ECW totaal niet volg. De winnaar mag voor mij Mr. Kennedy zijn.

Kennedyyyy
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:06:29 #69
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57371711
Nee ik denk dat zn debuut in ECW het beste was wat hem kon gebeuren, hij kon daar rustig opgebouwd worden ipv in de mix verloren te zijn op de grote Brands.

Kennedy moet hem absoluut niet winnen, slechte (nou ja mindere) ring skills, overrated mic skills, blessuregevoelig en is nog niet over genoeg om dat te winnen (in tegenstelling tot vorig jaar)
Ik denk dat Punk serieus de beste kandidaat is van iedereen op dit moment. Bedankt Jeffie!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57372428
quote:
From what I understand, Jeff Hardy is now in rehab. The word we are getting is that Hardy was denying he had a problem and was rejecting the idea of going to rehab. Apparently Hardy has been having a drinking problem.

www.gerweck.net
Dat dus!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:05:17 #71
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57373035
het enige probleem wat ik daarmee heb is dat dit niks te maken heeft met de Wellness Policy......is dit een coverup voor de echte reden misschien?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57376194
Punk moet ECW echt nog niet verlaten, dan gaan de ratings van ECW helemaal naar beneden.

En: RIP BTZone
  Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 15:33:08 #73
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57376533
Waaat, zat Hardy 3 jaar geleden aan Meth, dan ben je echt een pauper.

Waarom is BTZone weg?
.....Kennedy
pi_57376643
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:33 schreef Wessiej het volgende:
Waaat, zat Hardy 3 jaar geleden aan Meth, dan ben je echt een pauper.

Waarom is BTZone weg?
Donaties werden deze maand niet gehaald. En zonder donaties is de server te duur. Kwam omdat WWE ons wou aanklagen toen we gewoon een server hadden in Amerika. Dus moest server verhuizen naar simbabwe. Maar donaties kwamen niet echt binnen laatste tijd. En nu dus weg.

En nu wil opeens iedereen geld doneren Mja nu te laat heh paupers!
  Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 15:41:36 #75
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57376695
Zimbabwe, hehe krijg je met die inflatie van een triljoen procent.
.....Kennedy
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:52:44 #76
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57376917
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:41 schreef Wessiej het volgende:
Zimbabwe, hehe krijg je met die inflatie van een triljoen procent.
Ze hadden ook gewoon een contract moeten afsluitein in Zimdollars, dan was je nu voor een ct per maand klaar
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 15:55:54 #77
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57376971
Zimdollars for the win
.....Kennedy
pi_57378086
Punk naar Smackdown voor een feud met Edge
  Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 16:54:13 #79
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57378140
Ik hoop dat je hier iets suggereert en dat dit niet wéér een spoiler is die vandaag bij smackdown komt...
.....Kennedy
pi_57378777
Lijkt me sterk omdat Edge tegen Taker een feud heeft voor WM

Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57378920
Teeveepee
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:52:36 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57380690
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:54 schreef Wessiej het volgende:
Ik hoop dat je hier iets suggereert en dat dit niet wéér een spoiler is die vandaag bij smackdown komt...
In dat geval stem ik voor een ban.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 18:53:11 #83
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57380707
Unaniem besluit idd.
.....Kennedy
pi_57381499
Ja ik spoil voor Smackdown die ik nog niet heb gezien.
pi_57382004
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef Brownietje het volgende:
Ja ik spoil voor Smackdown die ik nog niet heb gezien.
Goh, je kan de spoilers natuurlijk nergens anders lezen

Maar met een beetje nadenken weet je dat het niet waar is.
pi_57382181
Daarom is het ook debiel dat er meteen om een ban wordt geroepen.
  Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 20:04:04 #87
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57382295
BAN
.....Kennedy
pi_57382530
Banaan vraag.
pi_57386170
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 14 maart 2008 @ 23:07:14 #90
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57386776
TNA was wel een little bittie boring deze week.
Al ziet Lockdown er wel leuk uit.
.....Kennedy
pi_57388358
TNA was idd redelijk, gelukkig leek alles redelijk logisch, geen rare fratsen en dergelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57388859
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 00:25 schreef Cubeforc3 het volgende:
TNA was idd redelijk, gelukkig leek alles redelijk logisch, geen rare fratsen en dergelijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 13:35:53 #93
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57394302
hallo...........het is TNA......die zijn met heel veel dingen niet echt logisch. Heb wel gehoord dat ze in de "Doghouse" zitten om de een of andere reden.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57394616
Leuke SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57395583
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 13:35 schreef kidkash19 het volgende:
hallo...........het is TNA......die zijn met heel veel dingen niet echt logisch. Heb wel gehoord dat ze in de "Doghouse" zitten om de een of andere reden.
Kan wel kloppen. Vooral Shelly doet veel worstel moves die TNA liever niet wilt dacht ik. Al was dat wel paar maanden geleden. En ze weigerde te bladen bij een street fight match met 3D. Wat ze dus ook niet helpt. 3D wou dat graag omdat het echter zou overkomen. En als je de match zag, was dat ook zeker het geval als ze het wel hadden gedaan.

Maar verder hoor ik daar niet zo veel over. Zal wel alleen deze 2 gevallen zijn. Hun merch verkoop als beste geloof ik. Dus als ze slim zijn gaan ze er snel wat mee doen.
pi_57398420
Just days after being suspended by WWE for 60 days due to another drug violation, there's even more bad news for Jeff Hardy.

Last night, his home in Cameron, North Carolina burned to the ground. Hardy and his girlfriend were not home when it happened, but virtually everything Hardy owned was destroyed. Sadly, his dog was lost in the fire.

No other details are available at this time.

Vreemd allemaal.
pi_57400041
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Just days after being suspended by WWE for 60 days due to another drug violation, there's even more bad news for Jeff Hardy.

Last night, his home in Cameron, North Carolina burned to the ground. Hardy and his girlfriend were not home when it happened, but virtually everything Hardy owned was destroyed. Sadly, his dog was lost in the fire.

No other details are available at this time.

Vreemd allemaal.
ik zie binnenkort de hele wwe weer met zn allen onder het grote scherm staan en een hele aflevering wijden aan iemand
Narf!
pi_57412752
Leuk geschreven:
quote:
Do you remember sitting in front of the television, with that excitement that made you love wresting? How you just waited for that certain guy to come out and do his shtick you waited all week to see? Maybe it was Steve Austin and the stunner to anyone who got in his way, or maybe The Rock laying the smack down verbally and physically. Or how about that smile that went across your face when The Hulkster "hulked up". Whoever or whatever it is… that is what made you love Professional Wresting. It wasn't that perfectly executed vertical suplex or the psychology of the man applying the headlock. What made you love wresting, what made us all love wrestling, was that predicable salute to the fan, that fat lady singing, that big finish, that finisher, that hero finding a way through unbearable odds.

Then you grew up. The world became cynical and you became too smart to ever enjoy wrestling again. Oh, you watch it, you can't help it. When everyone got off the wrestling bandwagon, you stayed on because you love it, it's what you watch. Yet you changed, you grew smarter, you wanted to know everything, you expected more you got on the internet. Then you never quite felt the same way about wrestling ever again. The same things that made you love wrestling, are now what you despised. You look down at your nephew or little brother in disbelief that he can cheer (Deep Breathe) John Cena?

Does that sound like anyone you know? Maybe yourself? Well my friend, internet just killed your wrestling star. Now, don’t get me wrong I think everyone is entitled to their own opinion, if you hate John Cena because of his five move finish or his superman abilities, then your entitled to chant "Cena Sucks". Yet, I want you to remember one thing before you tell your nephew or little brother to leave the room, that you were just the same. You sat their and cheered The Rock when Owen Hart was putting on a technical clinic, and you wore that hideous Hulkamania T-shirt and cheered your little butt off when he pointed at his opponent and said YOU! You ate up every last bit of the supermans of wrestling, and that's what made you a fan. You were a kid, and that is who the World Wrestling Federation cares about.

The greatest marketing strategy in the world for someone with a product to sell is , Hook them when they’re young. That is exactly what the WWE does every Monday and Friday night, they give you heroes to cheer for. They sell you hideous T-Shirts so people know who you love, and they give you that big pay off when it's expected. Of course it's predictable, that's why kids love it. Children don't want the heel winning the big match because he is technically sound or a swerve that turns their Hero evil. They don't criticize the champ because he wants everyone to love him and they sure as heck don't find anything wrong with their hero coming in and winning against the most unbelievable odds possible.

Yes, you grew up and the WWE no longer markets to your angst against society. They look at internet fans as "lifers" who they will never again please, and will never try to. Get over it. Maybe if you bought a couple more T-shirts you're opinion would matter, but in the eye of a business strategy, your demographic no longer does. You're hooked and no matter what they do, good or bad, you're not going anywhere. Maybe that's not a bad thing. Maybe if you were a little less cynical, if you didn't read all of those spoilers, if you would try to be a kid, then maybe, just maybe, wrestling could feel like it used to again. Give it a try. Cheer along with your nephew or little brother. At the very least, you gain someone else to watch the show with, and there isn't anything wrong with that.

-Ryan Blanchette
  zondag 16 maart 2008 @ 17:01:59 #99
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57415584
quote:
Op zondag 16 maart 2008 14:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuk geschreven:
[..]
Ik denk dat het ook nog klopt voor de meesten hier .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 16 maart 2008 @ 18:28:13 #100
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57417080
wat een goed stuk!!!

en het klopt inderdaad voor 90% van de fans op het internet. Ik doe af en toe gewoon geen nieuwssites volgen, geen WWE.com, niks....en het product is dan zoveel leuker eigenlijk maar dan kom je weer in je oude gewoontes terug.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zondag 16 maart 2008 @ 18:40:51 #101
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57417312
Goed stuk idd,

WWE.com bekijk ik alleen als ik hier de ppv preview plaats, nieuwssite's kom ik niet en Cena Boo ik niet.

Maakt het wat leuker
.....Kennedy
  zondag 16 maart 2008 @ 22:05:35 #102
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57421208
quote:
Op zondag 16 maart 2008 14:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuk geschreven:
[..]
precies de reden waarom ik geen spoilers meer lees en ook niet wil lezen
Ik heb 1 vriend die ook idolaat is van pro-wrestling en bij grote pay per views kijken we dat bij iemand thuis. Samen schreeuwen naar de tv is echt

Mijn broertje kwam laatst mijn kamer binnen toen we de Rumble keken en Cena dus als 30e daar stond, wij schreeuwen als een gek en hij ons voor gek uitmaken.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 16 maart 2008 @ 22:37:16 #103
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_57421947
Ik ga binnenkort maar weer eens een poging wagen om het op de oldschool manier te kijken. Vorige keer hield ik het slechts twee weken uit.
  Redactie Games zondag 16 maart 2008 @ 23:03:37 #104
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57422665
Hoe bekijk je het nu dan?
.....Kennedy
pi_57424440
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:03 schreef Wessiej het volgende:
Hoe bekijk je het nu dan?
Hij bedoeld zonder spoilers te lezen denk ik. Of nieuwssites in het algemeen
  maandag 17 maart 2008 @ 00:31:49 #106
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_57424471
Inderdaad. Verleiding is meestal gewoon echt te groot om even een spoilertje of nieuwsberichtje te pakken.
  maandag 17 maart 2008 @ 16:56:51 #107
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57434755
bronnen: Wrestling Observer Newsletter, www.pwtorch.com


-- Mistico has sent out feelers to TNA in hopes of working with the company in the future. Due to his heavy schedule and value in Mexico, at best he'd probably be a special attraction performer for TNA.

-- Regarding Judas Mesias departure from TNA, he was asking for a contract matching what he was earning in Mexico, but was turned down. Mesias makes approximately $100,000 a year under a full 5-night-a-week, 52-week schedule in Mexico. His feud with Abyss had run its course and they didn't really have any other plans for him. However, a possible return to the company shouldn't be ruled out as the company wouldn't mind using him again if and when a storyline for him comes up.

-- Last night's edition of Impact drew the usual 1.1 rating (1.12 to be exact). The show's rating peaked with the Roxxi Laveaux makeover segment & Velvet Sky vs. Gail Kim match (which wasn't promoted at all during the show) as the quarter hour drew a 1.18 rating. Karen Angle's "big announcement" drew a 1.11 quarter hour rating. The show then dropped to a 1.09 rating until the women's match. The main event pitting Kevin Nash & Christian vs. Tomko & A.J. Styles lost some viewers after the Knockouts match, drawing a 1.10 rating.

-- The central theme of Jesse Ventura's new book is whether the former wrestler and governor of Minnesota should run as an Independant for President of the United States later this year. Ventura writes:

“As I begin to write this book, I’m facing probably the most monumental decision of my 56 years on this planet. Will I run for president of the United States, as an independent, in 2008? Or will I stay as far away from the fray as possible, in a place with no electricity, on a remote beach in Mexico?”

Ventura goes back and forth on the issue throughout the book, weighing the pros and cons. “Don’t Start the Revolution Without Me!" is due out on April 1st. (Thanks to Examiner.com for the quotes)

-- PWInsider.com reports WWE's latest Wrestlemania XXIV marketing ploy is to advertise in boxing gyms in major cities across the country.

- Vince McMahon was honored with the 2,257th star on the Hollywood Walk of Fame yesterday. Triple H and Shane McMahon both spoke in honor of McMahon as Triple H acknowledged the fact that Vince was his father-in-law and called him the closet thing that he had to a father. Shane talked about his father first getting a job as an announcer for Vince Sr. After his family members spoke, Vince McMahon delivered his acceptance speech to the enthusiastic and large crowd. Linda McMahon was there but did not speak. Stephanie was not at the ceremony as Triple H said that she was home because she is pregnant. Vince McMahon will have to pay a $25,000 fee for costs related to the star.

- Last night’s edition of WWE SmackDown did a 2.7 fast national rating on the CW Network. Look for the final number to be out later next week.

- CNN Money has a new article online on WWE’s stock, talking about the success that it has endured. You can read it at this link. http://money.cnn.com/news/newsfeeds/...1-23786270.htm

- TNA Wrestling is currently seeking fans that want to form a street team in Boston, Massachusetts to help spread the word about the Lockdown pay-per-view coming to the city. For those interested, TNA is accepting applications at info@tnawrestling.com as they are asking people to send their name, phone number, email address, street address, t shirt size, and any ideas that they may have in helping promote the event in the city.

- TNA did an injury angle at all three or their house shows this past week where James Storm was selling his “injuries” from his Elevation X match with Rhino at last Sunday’s Destination X pay-per-view. Storm, who claimed he was unable to compete, appointed Johnny Devine as his replacement on two shows to face Rhino while Robert Roode was appointed to face Rhino at last night’s TNA show in Pikeville, Kentucky.

- Booker T did not work last night’s TNA house show in Pikeville, Kentucky as he worked the main event at his PWA show in Pasadena, Texas. TNA’s Team 3D worked the PWA main event as well in opposition of Booker as they are doing an angle that they “invaded” his promotion.

- The Miami Herald has a new interview with LAX’s Hernandez now online. The piece features quotes from James Storm and Tomko as Tomko compares Hernandez to Mark Henry. You can check it out at this link. http://www.miamiherald.com/675/story/457670.html

- The edition of Larry King Live on CNN featuring Vince McMahon, John Cena, Chris Jericho, Floyd Mayweather, Big Show, and Triple H has been rescheduled for this Wednesday at 9 PM Eastern. CNN has a very brief video online of Chris Jericho giving Larry a backstage tour at a recent WWE event. Click here to check it out. http://www.cnn.com/video/#/video/bes....promotion.cnn

-- WWE has started uploading clips to video sharing site Hulu.com. Most of the clips are from recently released WWE DVDs.

-- Jim Ross has posted a new Q&A at his website. Ross answers questions about Brock Lesnear and Lashley's futures in MMA, whether Bret Hart will ever wrestle again, Mick Foley's career status and more. You can check out the whole Q&A feature here. http://www.jrsbarbq.com/2008/03/15/jrs-qa-9/

-- WWE has been interviewing a number of comic book industry professionals to work on their upcoming WWE Kids Magazine, which launches next month.

-- PWTorch.com reports that Matt Hardy is the person who covered Jeff's house on fire. After he realized Jeff was not home, there was not much he could do except call local authorities.

TMZ.com has picked up on the story of Jeff Hardy's house burning down and has provided lots of new details:

-- Captain Bruner of the Cameron Fire Department said that the Moore County Fire Department has ruled the cause of the fire that claimed wrestler Jeff Hardy's home as "undetermined."

-- Bruner said around 11:30 PM the blaze was "paged out as a wildfire" -- because the citizens that made the call only saw the fire through some woods. Three minutes later another call was made -- this time specifically naming the Hardy residence as the location of the fire.

-- When firemen arrived at the scene, Hardy's home was "fully engulfed." Because the home was "burnt so bad," the Moore County Fire officials investigating the blaze ruled it "undetermined".

-- Foul play on the part of Jeff Hardy is not being investigated -- because Jeff Hardy told Captain Bruner that he didn't have insurance on his home.

-- TNA's official website has removed Judas Mesias from their roster page. This pretty much confirms reports that he's through with the company.

-- TNA's website has finally added Salinas to their roster section, although they have yet to put a bio page on her.

- It looks like WWE will not be replacing Jeff Hardy in the Money in the Bank ladder match at WrestleMania. It was announced on this week’s edition of SmackDown as well as reported on the official WWE website that John Morrison gained the final spot in the match. There was at least talk of adding Matt Hardy to the match, however, that does not appear to be the case. Matt worked WWE house shows again this weekend as he faced MVP in two matches.

- WWE Raw will air live tonight from the Lafayette Cajundome in Lafayette, Louisiana. Confirmed thus far for the show is WWE Champion Randy Orton & John Cena vs. the entire Raw roster. The official preview is advertising Chris Jericho for the show as well as the continuation of Big Show’s feud with Floyd Mayweather.

-- Regarding the story on former WWE Diva Stacy Keibler selling memorabilia on eBay, she said the following via BaltimoreSun.com:

I was delighted to learn about the interest in my things being offered on eBay. As you can imagine, I have accumulated so much during my 7-year run in wrestling. I would love to keep everything, but it's simply a lack of storage space.

It was great for me to reminisce and at the same time be able to give back to my loyal fans who have appreciated my contribution to wrestling. There is a variety of dresses, skirts, shoes, boots, lingerie and bikinis.

We are finalizing the certificate of authenticity and articles should be ready to go in about 2-3 weeks.

-- For her next music album cover, Madonna poses as a 50's women's wrestler from the Mildred Burke/Fabulous Moolah era.

-- WWE.com has posted a report acknowledging Jeff Hardy's house being destroyed in a fire on Friday night. Their article covers what was reported in the TMZ.com story, not to mention announcer Jim Ross's story on his website, JRsbarbq.com. The article doesn't offer any new details, although they plan on covering the story as information becomes available.

-- The latest edition of Autograph magazine has a four-page articles on wrestling deaths in 2007. Among the wrestlers spotlighted are Bam Bam Bigelow, Mike Awesome, Bad News Brown, Sherri Martel, Fabulous Moolah, Brian Adams and Chris Benoit.

-- Batista missed this weekend's swing of SmackDown/ECW house shows because he was overseas doing promotional work for the company and hyping WrestleMania 24.

-- The Rock's movie The Game Plan has made $29 million internationally thus far.

-- There were a number of traveling issues resulting in changes for Saturday night's SmackDown/ECW house show in Alexandria, Louisiana. Several wrestlers arrived to the building late and so they had Chavo Guerrero & CM Punk work a long opening match that went 2 out of 3 falls. Additionally, heels participating in early matches were told to stall as much as possible. For instance, Chavo spent a good portion of the match berating particular fans in the audience.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57437345
Denken jullie trouwens nog dat er nog wat verrassingen zullen zijn op WM?

Als ik de card doorkijk ziet alles er redelijk voorspelbaar uit helaas:

Battle Royal: Als je de deelnemers niet weet is het lastig. En het is toch al lastig omdat ze hopelijk voor een verassing gaan. En hopelijk niet voor Khali
ECW Champion match: Nou dat is de enige die je misschien niet zo 123 kan raden.
Belfast Brawl: Finlay is wel 99% zeker.
Bunnymania: Maria/Candice.
Flair vs HBK: Duidelijk HBK.
Umaga vs Batista: Duidelijk Batista.
Floyd vs Big Show: Floyd duidelijk.
MITB: Is gelukkig nu niet meer voorspelbaar.
Taker vs Edge: Taker duidelijk.
3 way: Kan nog een verassing worden gelukkig. Maar zal zeker wel Cena of HHH zijn.

10 matches, 6 voorspelbaar, en van de 4 niet voorspelbaar kan je er 2 niet doen omdat die niet bekend zijn. Hoop op wat verassingen iig.

En dan bedoel ik niet alleen matches, maar ook verassingen als in mensen die 1 keer langskomen. Of mensen die terugkomen als verassing. RVD of zo. Nou ja, ik hoop iig op iets leuks nog
  maandag 17 maart 2008 @ 20:37:25 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57438799
quote:
Battle Royal: Als je de deelnemers niet weet is het lastig. En het is toch al lastig omdat ze hopelijk voor een verassing gaan. En hopelijk niet voor Khali... Kane zie ik dit winnen
ECW Champion match: Nou dat is de enige die je misschien niet zo 123 kan raden.
Belfast Brawl: Finlay is wel 99% zeker. Finlay zit er dik in met hulp van Hornswoggle maar wie weet rekken ze het nog een beetje en wint Bradshaw en vermorzelt hij Hornswoggle weer
Bunnymania: Maria/Candice.
Flair vs HBK: Duidelijk HBK. Zou ik nog niet zo snel zeggen, weet niet wat ze van plan zijn met Flair, ondanks alle geruchten heb ik nu maar weinig gehoord erover
Umaga vs Batista: Duidelijk Batista. Hier is niks duidelijks aan, ik denk dat hij eindigt in een no contest waarna Umaga naar SD! verhuist en gaat feuden met Batista (SD! heeft een heel nodig)
Floyd vs Big Show: Floyd duidelijk. Zie ik ook niet zo heel snel gebeuren, de opbouw ernaartoe is redelijk maar ik zie Floyd niet zo snel winnen, althans niet op eigen kracht maar ik zie ook niet wie hem dan zou moeten helpen
MITB: Is gelukkig nu niet meer voorspelbaar.
Taker vs Edge: Taker duidelijk.Dit wordt idd Taker
3 way: Kan nog een verassing worden gelukkig. Maar zal zeker wel Cena of HHH zijn.HHH no doubt, feud met Cena rond de zomer
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games maandag 17 maart 2008 @ 20:45:12 #110
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57438943
Tuurlijk gebeuren er bijzondere dingen, kom op, het is Wrestlemania. Heb die maandag vrij gevraagd, alles is nu goed en perfect voor die dag

En ik hoop op het eind HHH zijn entrance liedje te horen, en Umaga Batista Batista duidelijk?
Weet je dat zeker, aangezien ze nu Umaga willen pushen na zijn deelname aan de EC.

Iig ziet deze WM er erg tof uit, veel toffer als vorig jaar, mijn 2 favorieten MVP en Kennedy in 1 match , maar zal wel niet dat 1 van de 2 wint, al kan MVP nog wel
.....Kennedy
pi_57442080
als op WM
die kut Orton weer irritant iets flikt (lees een DQ) kijk ik nooit geen wwe meer !!
Narf!
  maandag 17 maart 2008 @ 22:54:02 #112
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57442313
quote:
Op maandag 17 maart 2008 22:45 schreef Sickert het volgende:
als op WM
die kut Orton weer irritant iets flikt (lees een DQ) kijk ik nooit geen wwe meer !!
Triple Threat dus een DQ kan niet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 17 maart 2008 @ 23:16:48 #113
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57442898
Mijn voorspellingen:

Battle Royal: geen idee
ECW Champion match: Battle Royal winner
Belfast Brawl: Finlay
Bunnymania: Maria/Candice.
Flair vs HBK: HBK
Umaga vs Batista: Batista.
Floyd vs Big Show: /join #care
MITB: Hoop John Morrison, maar het zal CM Punk wel worden.
Taker vs Edge: Undertaker
3 way: The Game pins Orton. Maar het wel 5-moves-of-doom worden, dan kan ik weer meetellen .

Wie ik zou laten winnen:
Battle Royal: Elijah Burke
ECW Champion match: Elijah Burke
Belfast Brawl: Finlay
Bunnymania: /join #care
Flair vs HBK: Flair
Umaga vs Batista: Batista
Floyd vs Big Show: Money Mayweather Entertainment
MITB: John Morrison
Taker vs Edge: Edge retains
3 way: HHH

Waarom Edge. De streak heeft nu wel lang genoeg geduurd en ik word ook moe van de Undertaker en dan vooral zijn entrance die 15 minuten duurt . Zolang als dat ik worstelen kijk zit the Undertaker erbij en vroeger vond ik hem stukken beter. Bij winst deed hij de verliezer altijd in een body-bag , als klein mannetje vond ik dat geweldig .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_57444327
Umaga word altijd gebruikt als jobber. Wanneer heeft hij ooit iets groots gewonnen? En lijkt me erg sterk dat Batista gaat verliezen op WM, vooral tegen Umaga
  dinsdag 18 maart 2008 @ 00:33:39 #115
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_57444656
quote:
Op maandag 17 maart 2008 23:16 schreef PirE het volgende:

Waarom Edge. De streak heeft nu wel lang genoeg geduurd en ik word ook moe van de Undertaker en dan vooral zijn entrance die 15 minuten duurt . Zolang als dat ik worstelen kijk zit the Undertaker erbij en vroeger vond ik hem stukken beter. Bij winst deed hij de verliezer altijd in een body-bag , als klein mannetje vond ik dat geweldig .
Ik vind The Undertaker nog steeds een van de beste van de hele WWE (samen met Micheals). Zijn entrance is geniaal, en anders dan alle andere die een rock/metal nummer hebben. Daarbij blijft het mooi als je hem ziet lopen met die lange jas en die hoed, die man heeft gewoon zo veel uitstraling en dat mis ik bij veel wrestlers. Als hij die hoed afdoet en je kijkt hem in zijn ogen ziet hij er wel 'angstaanjagend' uit.

Ook al is Edge over het algemeen mijn favoriet (samen met Taker en Micheals), ik hoop zeker dat The Undertaker wint en de legende blijft die nooit verliest op WM.
pi_57444900
Battle Royal: Kane
ECW Champion match: Chavo
Belfast Brawl: Finlay
Bunnymania: Maria/Candice.
Flair vs HBK: Flair
Umaga vs Batista: DQ / Countout of iets dergelijks
Floyd vs Big Show: No finish, wordt een brawl ofzo tussen MME's "posse" en de rest.
MITB: Kennedy / 2nd guess Jericho. (Ik hoop MVP of CM Punk)
Taker vs Edge: Undertaker
3 way: HHH

Over 2 weken zien wie het meeste goed heeft
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:10:05 #117
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_57446455
Battle Royal: Kane
ECW Champion match: Chavo
Belfast Brawl: Finlay
Bunnymania: Maria/Candice.
Flair vs HBK: HBK
Umaga vs Batista: DQ / Countout inderdaad
Floyd vs Big Show: Big Show
MITB: Chris Jericho
Taker vs Edge: Undertaker
3 way: Triple H
  dinsdag 18 maart 2008 @ 08:40:41 #118
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57446752
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 00:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Umaga word altijd gebruikt als jobber. Wanneer heeft hij ooit iets groots gewonnen? En lijkt me erg sterk dat Batista gaat verliezen op WM, vooral tegen Umaga
Zeg toch ook niet verliezen? Ik zeg een no contest door dat de wedstrijd uit de hand loopt door emoties, daarna gaat Umaga naar SD! om te feuden me Batista en daarna een mini feud met Taker rond Summerslam. SD! heeft bijna geen heels die geloofwaardig zijn om ff Taker uit te dagen.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:15:13 #119
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57449296
What you didnt see at Raw (niet echt een spoiler)
http://www.youtube.com/watch?v=igE1vYi90g4
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57455441
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 18:26:32 #121
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57457965
Ik vond Cena/Orton wel een gaaf team, en het publiek volgens mij ook wel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57462636
Vond dit wel een leuke raw


Cena & Orton tegen de rest
Mcmahon vs Flair was ook erg leuk
Narf!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:39:12 #123
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_57465853
Moet dat laatste eigenlijk niet in een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57466026


pi_57467126
Nice

Mijn tickets zijn volgens mij ook goed, een "block" op het balkon dat precies in het midden is, row 1, seats 1&2.
pi_57467362
Friday the 13th! Wedden Dat Abyss en wat andere freaks aanwezig zullen zijn! Het duurt nog een tijdje maar in ieder geval alvast heel veel plezier!

Ja, iemand heeft heeft de spoilerregel nu al verbroken :p Dat was niet bekend voordat de show begon namelijk dacht ik althans, want ik had geen previews gelezen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:12:49 #127
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57467715
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:46 schreef roepdeman het volgende:
Friday the 13th! Wedden Dat Abyss en wat andere freaks aanwezig zullen zijn! Het duurt nog een tijdje maar in ieder geval alvast heel veel plezier!

Ja, iemand heeft heeft de spoilerregel nu al verbroken :p Dat was niet bekend voordat de show begon namelijk dacht ik althans, want ik had geen previews gelezen.
Wat een sickert!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 19 maart 2008 @ 14:24:59 #128
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_57476148
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57478496
ECW was wel ok.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57506955
Haha, Helms poste een blog over Super Eric. En iedereen ging commentaar geven dat hij de eerste was en dat Eric Young hem nadeed. (hebben ze het in vredesnaam weleens gezien?) Het lijkt er ten eerste totaal niet op, en er zijn veel meer mensen die een super hero gimmick hebben gehad. Dus dat poste ik bij zijn blog.

Krijg ik opeens een bericht van Helms Dacht hij dat ik hem aanviel erop:
quote:
I wasn't crying at all and it's stupid of you to imply that I was. I admitted I didn't do it first, read it again! I just said I did it better, and that is true! That's all bro.
Dus ik zeg net dat ik hem niet bedoelde. Maar de mensen die erop reageerde, en krijg net een:
quote:
Okay cool deal.
terug.

Wel grappig
  Redactie Games donderdag 20 maart 2008 @ 20:01:55 #131
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57506995
Tja die Helms zit ook maar thuis al anderhalf jaar niks te doen, moet toch wat

Maar wel geestig ja
.....Kennedy
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:09:55 #132
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57507197
cewl
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 20 maart 2008 @ 23:22:20 #133
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57511678
Weet niet of jullie dit gezien hebben maar dit is Matt Cappotelli zn blog...kijk, lees en huiver

http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=55067960&blogID=360076764
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57512284
DAMN! (I know het mag al een tijdje niet meer..) Het is gewoon weg .....
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 21 maart 2008 @ 09:06:50 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57515096
en gewoon nergens last van hebben behalve het zicht aan de bovenkant wat je mist (alsof je een pet ophebt)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:28:10 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57519461
Impact!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57522964
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57525683
Leuke Impact opzich, alhoewel de matches zelf me niet echt konden boeien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57530280
Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:07:18 #140
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57530886
Toch blijf ik het geen goed idee vinden....MMA mixen met Worstelen...Dus je hebt een "legitiem"gevecht op dezelfde card met gevechten waarvan het "Fake" is.....ik vind het geen goed idee
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57530932
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef kidkash19 het volgende:
Toch blijf ik het geen goed idee vinden....MMA mixen met Worstelen...Dus je hebt een "legitiem"gevecht op dezelfde card met gevechten waarvan het "Fake" is.....ik vind het geen goed idee
Nee ik ook niet. Wil Kurt graag MMA zien doen. Maar niet in TNA. Worstelen moet gewoon worstelen blijven. Je merkt het overal steeds meer dat ze allemaal de MMA richting op gaan. WWE nu met Floyd en bv Taker met die finish. En TNA gaat nu bijna hele MMA gevechten houden lijkt het wel.

Hoop dat de hype snel overgaat van het MMA in worstelen doen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:24:31 #142
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57531261
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Nee ik ook niet. Wil Kurt graag MMA zien doen. Maar niet in TNA. Worstelen moet gewoon worstelen blijven. Je merkt het overal steeds meer dat ze allemaal de MMA richting op gaan. WWE nu met Floyd en bv Taker met die finish. En TNA gaat nu bijna hele MMA gevechten houden lijkt het wel.

Hoop dat de hype snel overgaat van het MMA in worstelen doen.
Taker doet al jaren BJJ training. Het is ook moeilijk om die move uit te voeren (al wordt hij aardig geholpen door zijn tegenstanders) dus ik vind het wel knap dat hij hem uitvoert.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_57531797
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:24 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Taker doet al jaren BJJ training. Het is ook moeilijk om die move uit te voeren (al wordt hij aardig geholpen door zijn tegenstanders) dus ik vind het wel knap dat hij hem uitvoert.
Daar heb ik het niet eens over. Iedereen weet dat Taker een enorme MMA fan is. En het is in principe niet zo erg dat hij het gebruikt. Maar ze gaan te veel veranderen in een neppe MMA wannabe nu. Zie steeds meer submissions gebruikt worden die uit MMA komen. In WWE en TNA. En natuurlijk komen daar in principe alle moves wel van. Maar ik bedoel dus van die moves die nu hot zijn omdat ze veel in MMA gebruikt worden. Zoals rear naked chokes, armbars en dat soort dingen.

Laat ze het maar gewoon bij het normale worstelen houden
  Redactie Games zaterdag 22 maart 2008 @ 01:00:03 #144
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57533023
Om maar snel even zo'n lijstje te pakken:

Triple Threat Match for the WWE Championship
Hoop: Triple H
Denk: Triple H

World Heavyweight Champion Edge vs. Undertaker
Hoop: Undertaker
Denk: Undertaker

Floyd "Money" Mayweather vs. Big Show
Hoop: Big Show
Denk: Mayweather

Ric Flair vs. Shawn Michaels (Career Threatening Match)
Hoop: HBK
Denk: HBK

Money in the Bank Ladder Match
Hoop: Mr. Kennedy
Denk: CM Punk

SmackDown vs. Raw: Batista vs. Umaga
Hoop: Umaga
Denk: Batista

24-Man Battle Royal - Winner faces ECW Champion
Hoop: Santino Marella
Denk: Kane maar wie die match wint? Hoop zelf Kane

Finlay vs. JBL - Belfast Brawl
Hoop: Finlay
Denk: Finlay

BunnyMania Lumberjack Match: Candice & Maria vs. The Glamazon & Melina
Hoop: Melina en Beth
Denk: Maria en Candice mits het doorgaat.
.....Kennedy
pi_57534344
The Music Volume 8 is best kut. Alle nieuwe veranderde kut nummers staan erop. Zoals de langzame van Shelton, de nieuwe Jeff en Kennedy. En bijvoorbeeld nummers die erop staan, maar niet hetzelfde zijn als op TV Echt zo gay. Doet de WWE altijd. Maar dit album slaat echt nergens meer op.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:29:42 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57536490
Mijn probleem met MMA in worstelen is niet eens het gebruik van de moves maar meer dat men een "echte " MMA wedstrijd neerzet en dat ook zo doet voor komen. Stel Angle gaat tegen Joe in een "legitieme" MMA wedstrijd....zijn alle wedstrijden daarvoor dan niet echt geweest?
Ok iedereen weet dat worstelen afgesproken is maar er is altijd dat beetje schijn...dat halen ze hiermee straks weg wat afbreuk doet aan het worstelen zelf.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:42:44 #147
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_57540522
Weet iemand wanneer Matt terug komt?
pi_57540810
Hij is al terug op housshows.. maar niet op TV. Ik denk dus dat ie of in MITB een rol gaat spelen (MVP dwarsliggen) of dat ie direct na 'Mania terugkomt.
pi_57541976
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:04 schreef Cubeforc3 het volgende:
Hij is al terug op housshows.. maar niet op TV. Ik denk dus dat ie of in MITB een rol gaat spelen (MVP dwarsliggen) of dat ie direct na 'Mania terugkomt.
Denk het ook ja. Of misschien nog als verassing nummer 8 in MITB. Dat hoop ik meer iig
  Redactie Games zaterdag 22 maart 2008 @ 17:48:03 #150
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57542743
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 03:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
The Music Volume 8 is best kut. Alle nieuwe veranderde kut nummers staan erop. Zoals de langzame van Shelton, de nieuwe Jeff en Kennedy. En bijvoorbeeld nummers die erop staan, maar niet hetzelfde zijn als op TV Echt zo gay. Doet de WWE altijd. Maar dit album slaat echt nergens meer op.
Zei ik toch, ze hebben deze nummers nieuw gedaan voor de cd, en heel misschien plaatsen ze daarna weer de oude erop.
.....Kennedy
pi_57543143
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:48 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Zei ik toch, ze hebben deze nummers nieuw gedaan voor de cd, en heel misschien plaatsen ze daarna weer de oude erop.
Dat zeg ik niet. Ze doen gewoon altijd hele andere versies. Jericho heeft gewoon nog zijn normale die hij altijd al had. Op de CD een hele slechte versie. Het ECW nummer op TV is veel sneller. Op het album is hij heel langzaam.

Altijd zo kut. Doen ze altijd. Ze moeten eens de echte nummers van TV er op zetten
pi_57543416
En TNA @ Liverpool is uitverkocht
  zaterdag 22 maart 2008 @ 22:22:13 #153
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_57548117
is er al weer eens iets bekend over events in Brussel ofzo, of duitsland eventueel?


by the way --- whatever happened to Kevin Thorn?
Ik weet nog dat 'ie een finisher botch-te, 'ie een schorsing en 1 wedstrijd ofzo terugkwam en weer verdween???

Niet dat 'ie boeiend is, maar ik vroeg het me ineens af
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_57549377
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 22:22 schreef Reddiablo het volgende:
is er al weer eens iets bekend over events in Brussel ofzo, of duitsland eventueel?


by the way --- whatever happened to Kevin Thorn?
Ik weet nog dat 'ie een finisher botch-te, 'ie een schorsing en 1 wedstrijd ofzo terugkwam en weer verdween???

Niet dat 'ie boeiend is, maar ik vroeg het me ineens af
Nog niet bekend geloof ik. Maar bij WWE ga ik liever naar TV tapings dan naar house shows.

En Kevin is weer een nieuwe gimmick aan het trainen in Florida als het goed is.
  maandag 24 maart 2008 @ 01:45:22 #155
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_57572634
Nog maar 1 week
  Redactie Games maandag 24 maart 2008 @ 01:53:58 #156
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57572733
Zit er al klaar voor
Alles zit wel goed, die dag ''vrij'' nemen van school, werk is al afgebeld.

Nu alleen nog een snelle release in HD please, kthx.
.....Kennedy
pi_57572825
Wrestlemania week is begonnen

Nieuwe album is uit, THQ challenge komt weer, veel Fan Axxes tours, Wrestlemaniart, Raw, ECW, Smackdown, Hall Of Fame, Wrestlemania 24.

TNA Live voor de eerste keer deze week. En Ring Of Honor die ook shows doet in Orlando. Echt een worstel stad nu
  Redactie Games maandag 24 maart 2008 @ 02:05:28 #158
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57572899
THQ Challenge?
Wrestlemaniart?

THQ Challenge zal wel met het spel te maken hebben, maar wat is het?
Wrestlemaniart mooie plaatjes ofzo ?
.....Kennedy
pi_57573083
quote:
Op maandag 24 maart 2008 02:05 schreef Wessiej het volgende:
THQ Challenge?
Wrestlemaniart?

THQ Challenge zal wel met het spel te maken hebben, maar wat is het?
Wrestlemaniart mooie plaatjes ofzo ?
THQ Challenge = Supersterren die een toernooi gaan spelen met het laatste deel van het spel. Vorig jaar had Burke gewonnen

Wrestlemaniart heeft iets te maken met kunstwerken van de worstelaars die ze verkopen dacht ik.
pi_57573491


1. Wat een vette camera shots op het begin zeg. Soort van film achtige shots, wat verder van de ring. Ziet er erg vet uit.

2. Wat waren hun 2 toch geweldig zeg.
pi_57573556
Vette vid een stuk beter dan die 100'en rock / austin filmpjes die nergens over gaan.
pi_57573573
quote:
Op maandag 24 maart 2008 03:19 schreef Cubeforc3 het volgende:
Vette vid een stuk beter dan die 100'en rock / austin filmpjes die nergens over gaan.
Idd, deze steek wel uit boven de rest. Weet alleen niet waar het vandaan komt. Maar Stone Cold heeft geloof ik 4/5 DVD's/Video's zal wel van 1 van die komen.
  maandag 24 maart 2008 @ 12:34:41 #163
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_57576736
The Rock & Austin , zulke figuren krijg je nooit meer .
  Redactie Games maandag 24 maart 2008 @ 13:37:39 #164
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57577894
quote:
Op maandag 24 maart 2008 02:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

THQ Challenge = Supersterren die een toernooi gaan spelen met het laatste deel van het spel. Vorig jaar had Burke gewonnen

Wrestlemaniart heeft iets te maken met kunstwerken van de worstelaars die ze verkopen dacht ik.
Oja dat, je merkt dan ook meteen wie er in het volgende spel komt.
2 jaar geleden (en dat al 4 jaar lang) won Shelton, die is namelijk verslaafd aan gamen, en vorig jaar deed die niet mee, en zat ook niet in het spel.....

Mijn bestelling voor TNA iMPACT voor de ps3 is trouwens de deur uit
.....Kennedy
pi_57578345
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Oja dat, je merkt dan ook meteen wie er in het volgende spel komt.
2 jaar geleden (en dat al 4 jaar lang) won Shelton, die is namelijk verslaafd aan gamen, en vorig jaar deed die niet mee, en zat ook niet in het spel.....

Mijn bestelling voor TNA iMPACT voor de ps3 is trouwens de deur uit
Vriend van me heeft hem gespeeld. En hij schijnt erg goed te zijn
pi_57600650
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57602574
RAW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57605583
Ik volg nu al al weer een maand of 3 de WWE, keek vroeger vooral toen het in Nederland op tv kwam, sindsdien niet meer.

Ik hoop dat ze die cruiserweight championship weer activeren en dan op ECW zetten, die show heeft nog een titel nodig, en dan in plaats daarvan op Smackdown een womens tag team championship, ze hebben nu zoveel diva's en maar 1 championship daarvoor.

En mijn Wrestlemania voorspellingen:

Battle Royal: Kane, dat gevoel heb ik na al zijn matches de laatste paar weken.
ECW Champion match: Kane dus
Belfast Brawl: Finlay (+ Hornswoggle)
Lumberjill Match: Maria & Candice
Flair vs HBK: HBK
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umaga vs Batista: Batista, naast dat het duidelijk is dat ze Batista niet in zo'n wedstrijd laten verliezen heeft vorig jaar RAW gewonnen, lijkt me niet dat dat dit jaar weer laten gebeuren aangezien WWE officieel Smackdown niet als 2e show ziet, bovendien gaat het gerucht dat Umaga naar Smackdown gaat in de draft een paar weken na Wrestlemania en dan een fued krijgt met Batista.
Floyd vs Big Show: Floyd, jammer genoeg. Wel leuk te zien hoe Big Show de heel moest zijn maar dat het publiek zich meteen al tegen Mayweather keerde en dat WWE het verhaal om heeft moeten gooien.
MITB Ladder Match: Jericho, maar ik hoop CM Punk of John Morrison.
Taker vs Edge: Undertaker, WWE gaat nooit de Undertaker zijn streak laten verliezen, schijnt wel dat ze elk jaar een beetje dezelfde angle gebruiken voor Undertaker in de weken voor Wrestlemania, beetje jammer want het is al voorspelbaar genoeg wat er gaat gebeuren elke Smackdown.
Triple Threat: Triple H
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nu even RAW kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door 1shot1kill op 25-03-2008 19:27:57 ]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:38:44 #169
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57606097
een woman's tag team title?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57606241
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:38 schreef Tazmaniac het volgende:
een woman's tag team title?
Jazeker, Victoria en Cherry vs Mcool en uhh Eve dacht ik.

Dat worden me daar een dream matches!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 20:18:30 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57607235
haha idd vet man als Victoria en Cherry zouden winnen kunnen ze wat mij betreft een feud starten met Maryse en Torrie.. dan heb je pas geweldige tv

RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:22:20 #172
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57610397
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de week ook maar eens die DVD van Triple H downloaden. En wie is trouwens die Umanga waar William Regal het altijd over heeft, is dat de tweelingbroer van Umaga? .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_57614432
Heb zin in de Wrestlemania editie van The Dirt Sheet trouwens
  woensdag 26 maart 2008 @ 03:31:59 #174
210143 EyeMJR
Eye See Eye Forget !!!
pi_57614435
Undertaker
When Crying In The Mist, To Pray For Amnesia
pi_57614437
Volgens mij heeft ie dat in het begin steeds onbewust fout gezegd en hebben ze het nu maar ingelaten als een grappig iets.
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:37:14 #176
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57617219
RAW 3.4
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57623495
ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 26-03-2008 15:29:03 ]
pi_57623510
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef Tazmaniac het volgende:
RAW 3.4
Raw had ook een 3.4 de laatste Raw voor Wrestlemania 19 met Rock vs Austin. Dus dat zegt niks.
  woensdag 26 maart 2008 @ 15:54:57 #179
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57624237
je mag toch best zeggen dat die rating tegenvalt.. die van TNA trouwens ook.. 1.0
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57624389
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 15:54 schreef Tazmaniac het volgende:
je mag toch best zeggen dat die rating tegenvalt.. die van TNA trouwens ook.. 1.0
Het valt tegen ja. Maar als zelfs Rock en Austin een 3.4 rating krijgen vlak voor WM19 is het niet zo bijzonder. Misschien willen mensen meer verast worden op WM zelf.
pi_57629471
ECW man wat een bagger
en dan te bedenken dat er mensen zijn die er voor betalen

Narf!
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:14:40 #182
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57630363
*zucht*...... ECW en SD! zijn op dezelfde dag....dus je krijgt 2 shows in 1 avond. Daarbij is ECW voor een groot gedeelte geen bagger maar juist het beste worstelen (pure) wat er van die 3 brands is met allemaal jonge gasten die rustig klaargestoomd worden voor het grote werk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57630381
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:43 schreef Sickert het volgende:
ECW man wat een bagger
en dan te bedenken dat er mensen zijn die er voor betalen

Dat jij het bagger vindt betekend niet dat het ook bagger is.

En ECW zit samen met Smackdown dus krijg je 2 shows.
  Redactie Games woensdag 26 maart 2008 @ 20:18:56 #184
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57630485
Mensen, die 24 men battle royale is vóór Wrestlemania, krijgen wij dus niet te zien, maar om 0.30 ned. tijd als ik het goed heb, kan je het gratis zien op wwe.com

Of dit alleen voor Amerikanen is of ook voor ons weet ik nog niet.
.....Kennedy
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:21:57 #185
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57630560
Ik neem toch aan dat ie gewoon te vinden is op XWT of een andere willekeurige wrestling traktor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57630984
Ik kijk hem gewoon op wwe.com. Alleen hoop ik niet dat ze dan de set al laten zien en dergelijke. Maar ja dat moet bijna wel. Dus ik twijfel nog.
pi_57631189
Je kan die ECW X-Stream niet zien in europa.. dus ik heb geen goede hoop voor de ecw battle royal
pi_57637011
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:42 schreef Cubeforc3 het volgende:
Je kan die ECW X-Stream niet zien in europa.. dus ik heb geen goede hoop voor de ecw battle royal
Andere filmpjes kan wel, en bijvoorbeeld de pers conferenties kan je ook gewoon zien. Hoop dat ze het gewoon voor de hele wereld doen. Met een naam als "Free-view" zou het wel moeten eigenlijk.
pi_57639707
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57640170
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 01:50 schreef Cubeforc3 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht even dat het een echte spoiler was
pi_57648003
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat jij het bagger vindt betekend niet dat het ook bagger is.

En ECW zit samen met Smackdown dus krijg je 2 shows.
ik had het over de afgelopen ecw
ik krijg afentoe het idee dat ik tegen Vince zelf praat hier
Huilies
Narf!
pi_57648079
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik had het over de afgelopen ecw
ik krijg afentoe het idee dat ik tegen Vince zelf praat hier
Huilies
Jij zegt, dat mensen hiervoor betalen, hij doelt op:

ECW en Smackdown worden op dezelfde avond opgenomen, dus mensen die een kaartje kopen zien ECW en Smackdown..

Dus het maakt niet uit wat je betaald..
pi_57648322
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik had het over de afgelopen ecw
ik krijg afentoe het idee dat ik tegen Vince zelf praat hier
Huilies
Ik vraag me echt serieus af hoe oud jij bent.
  donderdag 27 maart 2008 @ 15:18:06 #194
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57648521
BTW...afgelopen ECW was een mooie opbouw voor HUN deel van het evenement Wrestlemania, namelijk de 24 men battle royal. Alle 24 worstelaars waren er in die tag match en er gebeurde van alles, was it pretty? no...was it effective? yes

Verder zit er ook aardig wat ECW in de MITB dus ook die moeten even opgebouwd worden (zie CM Punk en Benjamin afgelopen Raw)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57648678
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:18 schreef kidkash19 het volgende:
BTW...afgelopen ECW was een mooie opbouw voor HUN deel van het evenement Wrestlemania, namelijk de 24 men battle royal. Alle 24 worstelaars waren er in die tag match en er gebeurde van alles, was it pretty? no...was it effective? yes

Verder zit er ook aardig wat ECW in de MITB dus ook die moeten even opgebouwd worden (zie CM Punk en Benjamin afgelopen Raw)
ECW bouwde verder waar Raw stopte, pushen van de matches. Enige match die daar niet aan bijdroeg was Richards/Kelly vs Knox/Layla. Voor de rest was de hele show WM based. Gewoon een goede show dus alleen maar om die reden al.

Punk, Shelton, Morrison zijn allemaal ECW. De rest in MITB zijn Raw: Carlito, Jericho en Kennedy. En 1 van Smackdown: MVP en misschien komt Matt daar nog bij.

En dan ook nog een ECW title match. ECW heeft dus genoeg te doen op WM zelf. En ook nog een preview voor de show begint. Toch netjes, als je kijkt naar vorig jaar. Toen was er geen title match, en alleen Punk in MITB. Wel een grote tag match, maar die was wel erg kort.
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:03:25 #196
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57651967
Het zal wel niet mogen, maar heeft er iemand een invite voor zo'n wrestling-torrent-site zodat ik die DVD van Triple H kan downloaden. Hij staat nog niet op usenet .

Ik beloof plechtig dat ik hem wel zal seeden tot een acceptabel niveau .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games donderdag 27 maart 2008 @ 18:09:05 #197
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57652078
Ik heb nog een PWT invite liggen
PM
.....Kennedy
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:14:39 #198
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57652206
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:09 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nog een PWT invite liggen
PM
Kan ik die DVD daar vinden??

edit: gevonden , thanks.

[ Bericht 22% gewijzigd door PirE op 27-03-2008 18:22:17 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games donderdag 27 maart 2008 @ 18:20:35 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57652341
Ja
.....Kennedy
pi_57652674
Foto's van het opbouwen van de WM set. (veel pop-ups)

http://www.wrestlenewz.co(...)ania%20Set%20Photos/
http://www.wrestlenewz.co(...)2024%20Set%20Photos/
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Punk, Shelton, Morrison zijn allemaal ECW. De rest in MITB zijn Raw: Carlito, Jericho en Kennedy. En 1 van Smackdown: MVP en misschien komt Matt daar nog bij.
Ik zou Morrison nu even bij Smackdown plaatsen, hij mag dan eigenlijk bij ECW horen, hij draagt een Smackdown titel en staat bij beide shows op WWE.com, en bijvoorbeeld iemand zoals Kane die ook in beide shows vaak vecht staat alleen bij Smackdown, dus Morrison lijkt echt bij beide shows te horen. Ook heeft Morrison zijn plek bemachtigt in een Smackdown show.

[ Bericht 19% gewijzigd door 1shot1kill op 27-03-2008 18:44:53 ]
pi_57653660
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef 1shot1kill het volgende:
Foto's van het opbouwen van de WM set. (veel pop-ups)

http://www.wrestlenewz.co(...)ania%20Set%20Photos/
http://www.wrestlenewz.co(...)2024%20Set%20Photos/
[..]

Ik zou Morrison nu even bij Smackdown plaatsen, hij mag dan eigenlijk bij ECW horen, hij draagt een Smackdown titel en staat bij beide shows op WWE.com, en bijvoorbeeld iemand zoals Kane die ook in beide shows vaak vecht staat alleen bij Smackdown, dus Morrison lijkt echt bij beide shows te horen. Ook heeft Morrison zijn plek bemachtigt in een Smackdown show.
Morrison was ECW champ en staat gewoon daar vast op het roster. Dat ze nu samenwerken heeft daar niks mee te maken. Dat hij bij allebei staat komt alleen maar door de tag team titles.

Staat ook duidelijk op zijn profiel: ECW http://www.wwe.com/shows/ecw/superstars/johnmorrison/

Foto dagboek voor Punk op de site, mooie foto's:

http://www.wwe.com/shows/wrestlemania/exclusives/cmpunkdiary/

[ Bericht 7% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 27-03-2008 19:23:11 ]
pi_57662133
Dat kan wel zijn, maar hij komt uit voor Smackdown in de MITB match, dat moet toch niet zo moeilijk zijn om te zien, hij heeft zijn plek in Smackdown gekregen. Als je naar het aantal deelnemers per show kijkt dan mist Smackdown er bij jouw lijst minstens 1 en heeft ECW er teveel voor de kleinste show. Het aantal (als Jeff Hardy niet geschorst was) zou zijn 4 voor RAW, 2 voor Smackdown en 2 voor ECW, wat al een flinke vooruitgang is voor ECW in vergelijking met vorig jaar.
pi_57663862
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:19 schreef 1shot1kill het volgende:
Dat kan wel zijn, maar hij komt uit voor Smackdown in de MITB match, dat moet toch niet zo moeilijk zijn om te zien, hij heeft zijn plek in Smackdown gekregen. Als je naar het aantal deelnemers per show kijkt dan mist Smackdown er bij jouw lijst minstens 1 en heeft ECW er teveel voor de kleinste show. Het aantal (als Jeff Hardy niet geschorst was) zou zijn 4 voor RAW, 2 voor Smackdown en 2 voor ECW, wat al een flinke vooruitgang is voor ECW in vergelijking met vorig jaar.
Er is een talent exchange tussen Smackdown en ECW. - Morrison is van ECW, dat was hij al voor die exchange. - Er staat duidelijk ECW op zijn profiel.

De exchange betekend dat ze wedstrijden kunnen houden op beide shows. Je ziet bv ook Punk vs Chavo op Smackdown. Zijn hun 2 dan ook opeens Smackdown? Nee. Morrison is van ECW. Maakt niet uit waar die wedstrijd gehouden word.

Als Matt terugkomt en dat is bijna 99% zeker, heeft Smackdown ook 2 in MITB.
  Redactie Games vrijdag 28 maart 2008 @ 00:32:29 #205
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57664160
Al die 6 delen gezien met Larry King, leuk hoor
.....Kennedy
  Redactie Games vrijdag 28 maart 2008 @ 00:33:40 #206
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57664191
Wat denken jullie trouwens hoe Floyd vs Big Show wordt, heel veel show omheen 5 minuten gevecht of 20 minuten boksen oid

Verwacht zelf dat de posse van floyd komt, en allemaal show eromheen, met weinig vechten iig.
.....Kennedy
pi_57665550
quote:
Nu al?

Eerste wat ik dacht was 'Wat een kutkwaliteit!'. Toen zag ik dat het voor de Wii was
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_57665635
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 02:42 schreef renwan het volgende:

[..]

Nu al?

Eerste wat ik dacht was 'Wat een kutkwaliteit!'. Toen zag ik dat het voor de Wii was
Als 2008 af is, neem ik aan dat ze gelijk 2009 gaan beginnen. Ze hebben iig altijd maar een jaar natuurlijk.

Edit:

Schijnt trouwens dat TNA erg interessant is

Edit 2 rustig hier :

Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga TNA vanavond pas kijken denk ik, kijk dat liever s'avonds om 1 of andere reden.

[ Bericht 25% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 28-03-2008 16:05:42 ]
pi_57675916
Smackdown
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 28 maart 2008 @ 18:06:33 #211
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57677696


In de krant DAG
.....Kennedy
pi_57682888
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2500+ Fans werden trouwens weg gestuurd van de Live Impact omdat de zaal vol was haha.

En ik lees ook weer over een nipple-gate, want de billboards van WM24 hebben nu geen tepels, omdat die verboden zijn in Orlando

En nog een edit:

TNA komt door de WWE bijna hun eigen studio niet meer in
quote:
NO COOKIES OR BALLOONS THIS TIME - WWE PLACES SECURITY FORCE BETWEEN TNA AND WWE SUPERSTARS AT UNIVERSAL ORLANDO

Orlando, Fla. - No doubt, Orlando, Florida is the center of the wrestling world this weekend, with WWE coming into TNA's backyard and both companies holding big events.

In fact, staff and superstars from both promotions are just yards apart from each other in their respective soundstages at Universal Orlando. TNA is preparing to hold our "iMPACT!" tapings tonight in one soundstage, while WWE staff and stars are taking part in their fanfest next door.

According to internet reports, WWE even warned their competitors not to socialize with any TNA wrestlers this weekend, many of which have worked together in the past and are close friends.

When TNA staff and stars arrived this morning at SoundStage 21, they were greeted by a wall of WWE security who were under strict orders not to allow anyone associated with TNA to enter their restricted area.

However, after some harmless run-ins between WWE security and TNA superstars (one TNA wrestler was denied access to the backstage coffee machine, as it was too close to the restricted area) - several TNA stars managed to break the ice with with security force and eased the tension.

By late afternoon, several TNA stars (by their own accord) were able to convince security they posed no threat and were able to say hello to their friends among the competition.

Thus far, there are no reports of any deliveries of cookies or balloons...
Edit:

Nieuwe dirtsheet

[ Bericht 17% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 29-03-2008 00:12:02 ]
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:50:10 #213
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_57691542
SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:57:59 #214
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57693298
Bij deze mijn voorspellingen

Randy Orton (c) vs. Triple H vs. John Cena
Iedereen heeft het maar over HHH en Cena.. ik ga voor Orton die op een sneaky manier zijn title retained

Edge (c) vs. The Undertaker
De grootste upset (mss wel ooit) Edge beeindigd de WM winning streak van de UT!!!!

Money in the Bank ladder match: MVP!!
Maakt met opzich niet zoveel uit wie er wint.. maar laat het aub Punk niet zijn.. dan ben ik al tevreden
MVP verdient het wel wat mij betreft!!

Floyd "Money" Mayweather vs. The Big Show
Mayweather anders had ie nooit toegezegd om mee te werken aan WM!

Umaga vs. Batista
Umaga hebben ze weken lang niet goed gebruikt en nu opeens is hij weer unstoppable force op RAW
Laat Batista maar lekker winnen (en Umaga naar SD! is wel een leuk idee ja!!)

Ric Flair vs. Shawn Michaels
De laatste match van Flair? Waarschijnlijk wel eh

Maria and Ashley vs. Beth Phoenix and Melina
Voor de geloofwaardigheid.. laat het aub Beth Phoenix en Melina zijn, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Santino Melina wil hebben maar dat het dan juist backfired zodat Maria de pin kan maken

Finlay vs. John "Bradshaw" Layfield
Couldn't care less!

24-man Interpromotional Battle Royal: Kane
Kane wordt het nieuwe gezicht van ECW

Chavo Guerrero (c) vs. Kane
Zie hierboven.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 29 maart 2008 @ 12:24:02 #215
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57693808
Ik zal mijn gebruikelijke preview vanavond plaatsen, zal er dit keer ook voorspellingen bij zetten
.....Kennedy
pi_57694912
Daar wacht ik nou op Wessiej

Maar ik voorspel wel een Invasion!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:48:38 #217
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57695191
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Bij deze mijn voorspellingen

Randy Orton (c) vs. Triple H vs. John Cena
Iedereen heeft het maar over HHH en Cena.. ik ga voor Orton die op een sneaky manier zijn title retained

Edge (c) vs. The Undertaker
De grootste upset (mss wel ooit) Edge beeindigd de WM winning streak van de UT!!!!

Money in the Bank ladder match: MVP!!
Maakt met opzich niet zoveel uit wie er wint.. maar laat het aub Punk niet zijn.. dan ben ik al tevreden
MVP verdient het wel wat mij betreft!!

Floyd "Money" Mayweather vs. The Big Show
Mayweather anders had ie nooit toegezegd om mee te werken aan WM!

Umaga vs. Batista
Umaga hebben ze weken lang niet goed gebruikt en nu opeens is hij weer unstoppable force op RAW
Laat Batista maar lekker winnen (en Umaga naar SD! is wel een leuk idee ja!!)

Ric Flair vs. Shawn Michaels
De laatste match van Flair? Waarschijnlijk wel eh

Maria and Ashley vs. Beth Phoenix and Melina
Voor de geloofwaardigheid.. laat het aub Beth Phoenix en Melina zijn, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Santino Melina wil hebben maar dat het dan juist backfired zodat Maria de pin kan maken

Finlay vs. John "Bradshaw" Layfield
Couldn't care less!

24-man Interpromotional Battle Royal: Kane
Kane wordt het nieuwe gezicht van ECW

Chavo Guerrero (c) vs. Kane
Zie hierboven.
Eens, ik hoop alleen wel dat Chavo zijn titel houdt.
pi_57696111
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:32 schreef roepdeman het volgende:
Daar wacht ik nou op Wessiej

Maar ik voorspel wel een Invasion!!
Van TNA en ROH ?

Zou me nieteens verbazen. Wat een storm aan nieuws komt er deze week binnen zeg.
pi_57699903
wwet iemand wat er met mickie james is ?

Ik mis haar
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_57700457
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
wwet iemand wat er met mickie james is ?

Ik mis haar
Zit op Heat nu, en zal lumberjack zijn op WM. Niet veel te doen dus. Ze pushes nu natuurlijk Bunnymania. En Ashley vervangt Candice alleen maar omdat zij ook in playboy heeft gestaan.

Trouwens, dat create a finisher in Smackdown vs Raw 2009 ziet er erg vet uit zeg:

http://media.ps3.ign.com/media/142/14242649/vids_1.html
pi_57700544
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zit op Heat nu, en zal lumberjack zijn op WM. Niet veel te doen dus. Ze pushes nu natuurlijk Bunnymania. En Ashley vervangt Candice alleen maar omdat zij ook in playboy heeft gestaan.

Trouwens, dat create a finisher in Smackdown vs Raw 2009 ziet er erg vet uit zeg:

http://media.ps3.ign.com/media/142/14242649/vids_1.html
omg de enige vrouwelijke wrestler die vrij goed kan wrestlen laten ze niet meedoen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_57702300
Idd! Mickie = fiiiine
  Redactie Games zaterdag 29 maart 2008 @ 21:11:49 #223
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57703918
IT'S NOW TIME FOR WRESTELMANIAAAAAAAAAAAAA/b]




[b]Triple H vs Randy Orton (c) vs John Cena voor de WWE Championship in een Triple Threat match

Ze zijn allebei terug, maar kunnen ze de RKO weerstaan en de FU/Pedigree leveren, WE ZULLEN HET ZIEN

Mijn voorspelling: Triple H


Edge (c) vs The Undertaker voor de World Heavyweight Championship
Streak vs Streak, wordt Edge de eerste die Undertaker zijn streak van 15-0 verdwijnt of zal Edge 'Rest in Peace' ?

Mijn voorspelling: Undertaker


Floyd 'Money' Mayweather vs Big Show in een worstel/boks wedstrijd (?)
The Biggest vs The Best, wie zal wie verslaan, O O O WAT EEN SPANNING OP AARD DEZERE DAGEN

Mijn voorspelling: Negert Floyd


Shawn Micheals vs Ric Flair in een Career Threatening match
Zal de Showstopper Flair's show na een kleine 40 jaar dan stoppen of zal de legende blijven? Voor de laatste keer dan: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Mijn voorspelling: HBK


Morrison vs MVP vs Jericho vs Kennedy vs Carlito vs CM Punk vs Shelton in een Money in the bank ladder match
Stop 7 toppers in een wedstrijd (niet gerard joling en co), stop er ladders bij, maak geen regels, en je krijgt misschien wel weer dé wedstrijd van het jaar

Ik hoop op een winst voor MVP of Kennedy, en anders nog Jericho en Morrisson, dat zijn nog mijn favo's uit de WWE, maar mijn voorspelling komt uit op:

MVP


Batista vs Youmanga in een SmackDown vs RAW match
De 2 beesten tegen elkaar, moest eigenlijk wel een cage match worden, maar goed, dit kan ook, Umaga lekker bezig laatste tijd, Batista ook wel redelijk, hoop op Youmanga, maar denk

Batista


24 Man battle royal en later de ECW Championship match vs Chavo Guererro.
24 under/middle card mensen tegen elkaar in een battle royal match die alleen te zien is op wwe.com en later ook de championship match, wie zal het worden, welke (gigant) overleeft?

Mijn voorspelling:

Kane en daarna ook Kane


Finlay vs JBL in een Belfast Brawl match

vs
Aangezien onze vrind uit Belfast komt zal hij ook wel winnen


Melina en Beth Phoenix vs Maria en Ashley in een Bunnymania match (wat dat ook inhoud)


'sup bitches

.....Kennedy
pi_57707865
Hall Of Fame begint ieder moment nu
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 00:36:32 #225
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57707952
Live of morgen downen?
.....Kennedy
pi_57708153
quote:
Op zondag 30 maart 2008 00:36 schreef Wessiej het volgende:
Live of morgen downen?
Je kan op wwe.com het eerste uur kijken. Op USA komt vanavond het laatste uur met Flair en Rock en zo. Maar tot nu toe doet de stream nog niks


Trouwens: Ik denk dat we even zo min mogelijk moeten posten. Zodat we nog over WM kunnen praten in dit topic. Anders staat de titel zo raar. Het valt echt net verkeerd.
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 00:55:17 #227
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708166
Vooral denken dat er maar 1 pagina gaat over WM, hij is morgen al vol.
Down morgen wel HoF
.....Kennedy
pi_57708326
Idd niet meer posten mensen!

En morgen dus het eerste en laatste uur van de HOF kijken.
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 01:13:33 #229
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708416
Nog 72 post tot vanavond, lukt het?
.....Kennedy
pi_57708419
quote:
Op zondag 30 maart 2008 00:55 schreef Wessiej het volgende:
Vooral denken dat er maar 1 pagina gaat over WM, hij is morgen al vol.
Down morgen wel HoF
Ik bedoel toch niet dat al het WM gepraat in dit topic moet?

Jesus

Hall Of Fame stream begint trouwens pas later, ze doen eerst The Rock en dat nemen ze op voor TV, dan de rest op de stream. Dan gaat de stream dicht en doen ze Flair voor TV. Daarom dus. Er zijn al leuke chants voor de Rock geweest
pi_57708494
Anders doen we toch gewoon een WM XXIV part 2 topic?
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 01:22:54 #232
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708537
Zeker, net weer even gekeken, deze WM ziet er echt nu al stukken beter als vorig jaar.
.....Kennedy
pi_57708656
HOF is begonnen, laten we deze maar dichtspammen dan

Set ziet er leuk uit
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 01:36:16 #234
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708672
Zie wel of die er morgen is, geen zin om nu te kijken.
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 01:37:41 #235
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708693
Zullen we dit vuurwerk dan weer krijgen?

.....Kennedy
pi_57708695
quote:
Op zondag 30 maart 2008 01:36 schreef Wessiej het volgende:
Zie wel of die er morgen is, geen zin om nu te kijken.
Wat ze nu streamen zie je niet op de tracker komen. Op de tracker komen alleen Rock en Flair. Dit komt later op de WM DVD dus kan je dan pas zien.
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 01:38:41 #237
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708704
Ach ja balen dan maar

Zal ik het volspammen met gifjes
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 01:39:26 #238
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708709
.....Kennedy
pi_57708712
lmao moet de HOF in spoilers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 01:40:06 #240
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708717
Best of them all:

.....Kennedy
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 01:42:25 #241
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708739
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 01:44:01 #242
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708759
.....Kennedy
pi_57708760
HOF:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 03:01:06 #244
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57708945
3.00 post!
Of 2 uur?
.....Kennedy
pi_57708972
3 uur dus

HOF is tot nu toe erg leuk weer om naar te kijken. Ook al ken je sommigen niet. Het is altijd leuk om die verhalen te horen. En ook leuk om te zien naar alle wrestlers in pak. Zoals Kane, Mark Henry en dergelijke
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 03:16:56 #246
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57709146
Ben wel benieuwd, zie wel morgen of niet stiekem iemand op de trackers/nieuwsgroepen ook dit erop heeft staan, en dan de dag erna wrestelmania, al moet ik opeens wel werken, kan het dus misschie niet eens maandag af zien
.....Kennedy
pi_57709185
quote:
Op zondag 30 maart 2008 03:16 schreef Wessiej het volgende:
Ben wel benieuwd, zie wel morgen of niet stiekem iemand op de trackers/nieuwsgroepen ook dit erop heeft staan, en dan de dag erna wrestelmania, al moet ik opeens wel werken, kan het dus misschie niet eens maandag af zien
Wat er morgen op de tracker staat is alleen maar The Rock en Flair dus.

De rest krijg je niet te zien. Het geheel wordt wel op de Wrestlemanai DVD gezet. Dus als je alles nog een keer wilt zien. Moet je op de DVD wachten.
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 03:21:46 #248
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57709199
Haal de blu-ray versie daarvan, die komt eraan hoorde ik laatst
.....Kennedy
pi_57709215
quote:
Op zondag 30 maart 2008 03:21 schreef Wessiej het volgende:
Haal de blu-ray versie daarvan, die komt eraan hoorde ik laatst
http://www.amazon.com/WWE-Wrestlemania-24-Blu-ray/dp/B00140KWLM/ref=pd_bbs_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1206839422&sr=8-2
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 03:29:03 #250
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57709269
Eerst zien of die regio vrij is
.....Kennedy
pi_57709413
quote:
Op zondag 30 maart 2008 03:29 schreef Wessiej het volgende:
Eerst zien of die regio vrij is
Liet het meer zien als bewijs dat hij er dus echt komt
  zondag 30 maart 2008 @ 10:44:11 #252
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_57711193
Net even de Hall of Fame gekeken met The Rock...kippenvel, alleen zn entree al, de respons die hij krijgt.....Mensen SMACHTEN echt naar hem om weer terug te komen of in ieder geval nog een match te doen....
Shit alleen het begin al met iedereen ff langs gaan en eventjes voor schut te zetten...geweldig

NO MORE MOVIES *clap clap clap*

Santino vs Rock........BOOK IT!

[ Bericht 11% gewijzigd door kidkash19 op 30-03-2008 10:52:21 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_57714792
Maar even m'n schijf opruimen voor morgen, er past niks meer bij, en zeker geen Wrestlemania.
pi_57714894
quote:
Op zondag 30 maart 2008 10:44 schreef kidkash19 het volgende:
Net even de Hall of Fame gekeken met The Rock...kippenvel, alleen zn entree al, de respons die hij krijgt.....Mensen SMACHTEN echt naar hem om weer terug te komen of in ieder geval nog een match te doen....
Shit alleen het begin al met iedereen ff langs gaan en eventjes voor schut te zetten...geweldig

NO MORE MOVIES *clap clap clap*

Santino vs Rock........BOOK IT!
Het was gewoon ook een hele mooie show zeg. Heb Rock en Flair nog niet gezien. Wel de webcast gisternacht. En heb erg genoten. Vooral van JBL
  zondag 30 maart 2008 @ 14:58:15 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57715278
SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 45% gewijzigd door Tazmaniac op 30-03-2008 15:13:15 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57715577
quote:
Op zondag 30 maart 2008 14:58 schreef Tazmaniac het volgende:
SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57716457
Grappen van The Rock
Narf!
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 16:08:49 #258
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57716701
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snitsky in the dog house?
.....Kennedy
pi_57717616
wie nemen er allemaal vrij morgen?

ik kan helaas niet wordt pas tegen de avond denk ik
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 16:58:56 #260
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57717678
Ik had 3 weken geleden vrij gevraagt, en ook school, maar alle 2 moesten worden teruggedraait, dus pas om 21.00 thuis
.....Kennedy
  zondag 30 maart 2008 @ 17:17:39 #261
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_57717984
heeft er zin in!!!


behalve fucking Mayweather tegen Big Show, bleerrrgh
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  zondag 30 maart 2008 @ 17:38:23 #262
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57718329
die hall of fame ceremoney

Rock
Flair
Cena die tegen iedereen zei dat ze kunnen boe-roepen wat ze willen maar het om de legends ging en niet om hem
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_57718552
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
wie nemen er allemaal vrij morgen?

ik kan helaas niet wordt pas tegen de avond denk ik
Ik ben toch al vrij, dus hoef geen vrij te nemen

Hall Of Fame:

Tering zeg, Rock en dan is er nog 90% van de chants uitgeknipt. Kan je nagaan hoe het echt was. Die grappen over Cena waren zo vet Echt een steek terug van die comments van Cena tijdje terug over hem. Dat lelijke gezicht van Cena daarna ook met een ! face

Flair was echt mooi, las wel dat hij veels te lang doorging en dat hij meerdere malen moest stoppen maar dat gewoon negeerde. Ik snap wel dat hij niet altijd door kan gaan. Maar laat hem lekker gaan. Je kan het toch knippen

Mooie show, jammer dat ze Cena dan weer daar neerzetten om te praten. Hij heeft er niks mee te maken. En dat bedoel ik niet eens als Cena bash. Hij is geen legend, hij heeft met niemand van die legends echt gewerkt. (Flair misschien 1 match) En er zat amper een punt aan zijn promo daar eigenlijk. Behalve dat WM morgen is. Ja dat weten we nou wel

Zet dan iemand neer zoals Piper of zo. Maar ok. Ik snap wel dat je je #1 van het bedrijf ook wilt laten zien. Helaas.
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 18:20:47 #264
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57719048
Nu HoF aan het kijken, Dwayne

Trouwens ook topics van vorig jaar aan het kijken, zo weinig werdt er toen gepost als je het vergelijkt met nu.

Ook met Wrestlemania zei iedereen al rond nu dat ze niet meer gingen kijken in dit topic ivm spoilers

Ik ga trouwens denk ik niet de 24 man battle royal kijken, dan val je er meteen in en mis je dus de opening en zie je alles al, dan zie ik dat liever morgen.
.....Kennedy
pi_57719211
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Nu HoF aan het kijken, Dwayne

Trouwens ook topics van vorig jaar aan het kijken, zo weinig werdt er toen gepost als je het vergelijkt met nu.

Ook met Wrestlemania zei iedereen al rond nu dat ze niet meer gingen kijken in dit topic ivm spoilers

Ik ga trouwens denk ik niet de 24 man battle royal kijken, dan val je er meteen in en mis je dus de opening en zie je alles al, dan zie ik dat liever morgen.
Ach, er valt nu niks te spoilen meer. De show begint vanavond pas. En zelfs de nieuws sites posten geen spoilers valt me op. Misschien dat die later nog komen. Maar ik denk dat iedereen het gewoon zelf wilt zien.
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 18:31:16 #266
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57719265
Klopt vorig jaar stond op alle nieuwssite's (kan ik mij nog herinneren dan) stonden rond 8'en de waarschijnlijke uitslagen, waar uiteraard geen bal van klopten.

Welke match hebben jullie het meest zin in?
Ik toch de MITB match, vorig jaar vond ik het de beste match van het jaar, 30 minuten ladder gevechten met bijna al mijn favorieten erin, hot damn
.....Kennedy
pi_57719486
MITB vind ik ook altijd erg leuk

Heb het meeste zin in HHH vs Cena vs Orton, mag wel weer een Trips era aankomen denk ook dat die gaat komen aangezien Triple H King of Kings dvd net uit is om de hype kracht te geven
en dan wil ik wel een trips zien als echte bad ass heel die alles kapot wil maken
Narf!
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 18:43:50 #268
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57719541
Zie hem ook het liefst eindigen ja

Heb er nu wel pleuris veel zin in zeg, die show alleen al, dat is zo geweldig gedaan alllemaal (nou ja, moet nu nog blijken natuurlijk )

Hoop dat een open dak niet voor problemen zorgt (Colin Delaney die weg waait oid)
.....Kennedy
pi_57719558
De meesten van ons zijn er nu ook wel achter dat spoilers het plezier enorm bederven. Heb na een paar maanden pauze de draad weer opgepakt zonder spoilers.. en het bevalt me zeer goed
  zondag 30 maart 2008 @ 18:51:23 #270
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57719714
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Wessiej het volgende:
Ik had 3 weken geleden vrij gevraagt, en ook school, maar alle 2 moesten worden teruggedraait, dus pas om 21.00 thuis
spoilers lees ik nooit, ik kom ook nooit op de WWE of andere nieuwssites.

Ik laat gewoon morgen mijn thuis-pc aanstaan en dan log ik rond het middaguur wel een keer in via de remote desktop, dan gaan we trackers/usenet checken en de eerste de beste 720p-versie download ik , voordat ik thuis ben is de download wel klaar en dan kan ik morgenavond gewoon kijken .

Game on
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 18:52:12 #271
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57719731
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
De meesten van ons zijn er nu ook wel achter dat spoilers het plezier enorm bederven. Heb na een paar maanden pauze de draad weer opgepakt zonder spoilers.. en het bevalt me zeer goed
Dat klopt, hier worden ook nooit spoilers neer gezet, alleen er zijn altijd wat mensen die het hier neerzetten die voor de rest hier nooit komen.

Ik hoop wel dat je je ondertitel morgen kan veranderen in 16-0





.....Kennedy
  zondag 30 maart 2008 @ 18:54:23 #272
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57719777
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:52 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Dat klopt, hier worden ook nooit spoilers neer gezet, alleen er zijn altijd wat mensen die het hier neerzetten die voor de rest hier nooit komen.

Ik hoop wel dat je je ondertitel morgen kan veranderen in 16-0
15-1 FTW

maar het zal wel 16-0 worden
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_57719785
Nu ook met de Hall Of Fame en nu zijn de Mania Updates begonnen:

http://www.wwe.com/shows/wrestlemania/videos/maniaupdates/

Hyped het lekker op !
pi_57719820
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:52 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat je je ondertitel morgen kan veranderen in 16-0
Ben je gek? Undertaker RIP
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 18:56:57 #275
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57719827
Firefox werkt niet met wwe.com video's, dat zuigt, maar wat zie je bij de mania update's?
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 18:57:39 #276
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57719839
Ben ik de enige die morgen voor UT is
.....Kennedy
pi_57719975
Ik duim mee voor UT. De streak is heilig.
  zondag 30 maart 2008 @ 19:06:03 #278
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_57720004
Ja, 16-0...zelfs Edge mag dat niet veranderen
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 19:21:16 #279
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57720339
Als ik mij haast kan ik tussen 15.25 en 15.40 thuis zijn, oooooooh yeah

Beter is er dan al een 720p versie en dan kan ik gewoon heute abend kijken
.....Kennedy
pi_57720714
Rocky Rocky Rocky!!
  zondag 30 maart 2008 @ 19:40:34 #281
210679 muay-toy
zou je?...
pi_57720823
over paar uurtjes vast al op xtremewrestlingtorrents te downloaden
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  zondag 30 maart 2008 @ 19:47:28 #282
210679 muay-toy
zou je?...
pi_57720984
wessiej dat gifje jat ik ff als je niet erg vind. is betere kwaliteit dan mijn mvp
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 19:50:17 #283
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57721048
Ga je gang
.....Kennedy
  zondag 30 maart 2008 @ 19:56:26 #284
210679 muay-toy
zou je?...
pi_57721179
de enige voor wie ik ben is umaga. maar jammergenoeg gaat hij (weer) verliezen.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_57721337
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:56 schreef Wessiej het volgende:
Firefox werkt niet met wwe.com video's, dat zuigt, maar wat zie je bij de mania update's?
Bij mij wel hoor
  zondag 30 maart 2008 @ 20:12:43 #286
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57721540
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:56 schreef Wessiej het volgende:
Firefox werkt niet met wwe.com video's, dat zuigt, maar wat zie je bij de mania update's?
Werkt zelfs in Opera . Heb ook even een nieuwe avatar opgezocht om in de mood te komen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 20:13:42 #287
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57721567
Mijn firefox is verpauperd, hij herkent niet dat ik WMP heb, daarom zuigt het vaak.
.....Kennedy
  zondag 30 maart 2008 @ 20:18:16 #288
210679 muay-toy
zou je?...
pi_57721667
the brahma bull met een avatar van y2j
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_57721671
Nieuwe topic staat klaar trouwens !

Volgende Mania update gaat Candice verkleden
  zondag 30 maart 2008 @ 20:21:57 #290
210679 muay-toy
zou je?...
pi_57721747
nieuwe topic voor wat? waar?
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 20:23:16 #291
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57721779
Je bent nieuw hier
Zoals je ziet is dit topic 34, en bijna vol, en die moesten we eigelijk wel vol hebben voor heute abend, en dat is gelukt
.....Kennedy
pi_57721791
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef muay-toy het volgende:
nieuwe topic voor wat? waar?


Wie ben jij eigenlijk.
  Redactie Games zondag 30 maart 2008 @ 20:25:02 #293
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57721821
Nieuwe mensen, rustig aan meneer bull
.....Kennedy
  zondag 30 maart 2008 @ 20:25:37 #294
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57721835
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]



Wie ben jij eigenlijk.
second that.

(topic moet toch vol)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57721887
nog 6 posts
pi_57721904
Nieuw topic is trouwens ook bijgewerkt met champions. Al was de enige verandering Jeff naar Jericho. Heb ook alle links gecontroleerd, en al die sites zijn er nog. Verder geen verandering gedaan.

Nog 4 uur een 30 minuten, en dan ga ik in een bunker zitten.
  zondag 30 maart 2008 @ 20:28:58 #297
210679 muay-toy
zou je?...
pi_57721918
hoezo wie ben ik? wie ben jij. ohnee wacht dat boeit me geen ruk.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_57721942
<<< BigFire

al een tijdje een nieuw account
pi_57721948
quote:
Op zondag 30 maart 2008 20:28 schreef muay-toy het volgende:
hoezo wie ben ik? wie ben jij. ohnee wacht dat boeit me geen ruk.
Ahah.

Maar goed dat je Fok niet snapt Zien we je volgend topic ook niet.

Battle Royal begint ook snel denk ik trouwens?
  zondag 30 maart 2008 @ 20:30:29 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57721953
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_57721969
WRESTLEMANIA!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')