Dat zeg ik niet. Ze doen gewoon altijd hele andere versies. Jericho heeft gewoon nog zijn normale die hij altijd al had. Op de CD een hele slechte versie. Het ECW nummer op TV is veel sneller. Op het album is hij heel langzaam.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zei ik toch, ze hebben deze nummers nieuw gedaan voor de cd, en heel misschien plaatsen ze daarna weer de oude erop.
Nog niet bekend geloof ik. Maar bij WWE ga ik liever naar TV tapings dan naar house shows.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:22 schreef Reddiablo het volgende:
is er al weer eens iets bekend over events in Brussel ofzo, of duitsland eventueel?
by the way --- whatever happened to Kevin Thorn?
Ik weet nog dat 'ie een finisher botch-te, 'ie een schorsing en 1 wedstrijd ofzo terugkwam en weer verdween???
Niet dat 'ie boeiend is, maar ik vroeg het me ineens af
THQ Challenge = Supersterren die een toernooi gaan spelen met het laatste deel van het spel. Vorig jaar had Burke gewonnenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:05 schreef Wessiej het volgende:
THQ Challenge?
Wrestlemaniart?
THQ Challenge zal wel met het spel te maken hebben, maar wat is het?
Wrestlemaniart mooie plaatjes ofzo?
Idd, deze steek wel uit boven de rest. Weet alleen niet waar het vandaan komt. Maar Stone Cold heeft geloof ik 4/5 DVD's/Video's zal wel van 1 van die komen.quote:Op maandag 24 maart 2008 03:19 schreef Cubeforc3 het volgende:
Vette videen stuk beter dan die 100'en rock / austin filmpjes die nergens over gaan.
Oja dat, je merkt dan ook meteen wie er in het volgende spel komt.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
THQ Challenge = Supersterren die een toernooi gaan spelen met het laatste deel van het spel. Vorig jaar had Burke gewonnen
Wrestlemaniart heeft iets te maken met kunstwerken van de worstelaars die ze verkopen dacht ik.
Vriend van me heeft hem gespeeld. En hij schijnt erg goed te zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja dat, je merkt dan ook meteen wie er in het volgende spel komt.
2 jaar geleden (en dat al 4 jaar lang) won Shelton, die is namelijk verslaafd aan gamen, en vorig jaar deed die niet mee, en zat ook niet in het spel.....
Mijn bestelling voor TNA iMPACT voor de ps3 is trouwens de deur uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umaga vs Batista: Batista, naast dat het duidelijk is dat ze Batista niet in zo'n wedstrijd laten verliezen heeft vorig jaar RAW gewonnen, lijkt me niet dat dat dit jaar weer laten gebeuren aangezien WWE officieel Smackdown niet als 2e show ziet, bovendien gaat het gerucht dat Umaga naar Smackdown gaat in de draft een paar weken na Wrestlemania en dan een fued krijgt met Batista.
Floyd vs Big Show: Floyd, jammer genoeg. Wel leuk te zien hoe Big Show de heel moest zijn maar dat het publiek zich meteen al tegen Mayweather keerde en dat WWE het verhaal om heeft moeten gooien.
MITB Ladder Match: Jericho, maar ik hoop CM Punk of John Morrison.
Taker vs Edge: Undertaker, WWE gaat nooit de Undertaker zijn streak laten verliezen, schijnt wel dat ze elk jaar een beetje dezelfde angle gebruiken voor Undertaker in de weken voor Wrestlemania, beetje jammer want het is al voorspelbaar genoeg wat er gaat gebeuren elke Smackdown.
Triple Threat: Triple HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nu even RAW kijken.
[ Bericht 1% gewijzigd door 1shot1kill op 25-03-2008 19:27:57 ]
Jazeker, Victoria en Cherry vs Mcool en uhh Eve dacht ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de week ook maar eens die DVD van Triple H downloaden. En wie is trouwens die Umanga waar William Regal het altijd over heeft, is dat de tweelingbroer van Umaga?.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 26-03-2008 15:29:03 ]
Raw had ook een 3.4 de laatste Raw voor Wrestlemania 19 met Rock vs Austin. Dus dat zegt niks.quote:
Het valt tegen ja. Maar als zelfs Rock en Austin een 3.4 rating krijgen vlak voor WM19 is het niet zo bijzonder. Misschien willen mensen meer verast worden op WM zelf.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:54 schreef Tazmaniac het volgende:
je mag toch best zeggen dat die rating tegenvalt.. die van TNA trouwens ook.. 1.0![]()
Dat jij het bagger vindt betekend niet dat het ook bagger is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:43 schreef Sickert het volgende:
ECW man wat een bagger
en dan te bedenken dat er mensen zijn die er voor betalen
Andere filmpjes kan wel, en bijvoorbeeld de pers conferenties kan je ook gewoon zien. Hoop dat ze het gewoon voor de hele wereld doen. Met een naam als "Free-view" zou het wel moeten eigenlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:42 schreef Cubeforc3 het volgende:
Je kan die ECW X-Stream niet zien in europa.. dus ik heb geen goede hoop voor de ecw battle royal
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:50 schreef Cubeforc3 het volgende:
[ afbeelding ]Dacht even dat het een echte spoiler wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had het over de afgelopen ecwquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat jij het bagger vindt betekend niet dat het ook bagger is.
En ECW zit samen met Smackdown dus krijg je 2 shows.
Jij zegt, dat mensen hiervoor betalen, hij doelt op:quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik had het over de afgelopen ecw
ik krijg afentoe het idee dat ik tegen Vince zelf praat hier
Huilies
Ik vraag me echt serieus af hoe oud jij bent.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik had het over de afgelopen ecw
ik krijg afentoe het idee dat ik tegen Vince zelf praat hier
Huilies
ECW bouwde verder waar Raw stopte, pushen van de matches. Enige match die daar niet aan bijdroeg was Richards/Kelly vs Knox/Layla. Voor de rest was de hele show WM based. Gewoon een goede show dus alleen maar om die reden al.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:18 schreef kidkash19 het volgende:
BTW...afgelopen ECW was een mooie opbouw voor HUN deel van het evenement Wrestlemania, namelijk de 24 men battle royal. Alle 24 worstelaars waren er in die tag match en er gebeurde van alles, was it pretty? no...was it effective? yes
Verder zit er ook aardig wat ECW in de MITB dus ook die moeten even opgebouwd worden (zie CM Punk en Benjamin afgelopen Raw)
Kan ik die DVD daar vinden??quote:
Ik zou Morrison nu even bij Smackdown plaatsen, hij mag dan eigenlijk bij ECW horen, hij draagt een Smackdown titel en staat bij beide shows op WWE.com, en bijvoorbeeld iemand zoals Kane die ook in beide shows vaak vecht staat alleen bij Smackdown, dus Morrison lijkt echt bij beide shows te horen. Ook heeft Morrison zijn plek bemachtigt in een Smackdown show.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Punk, Shelton, Morrison zijn allemaal ECW. De rest in MITB zijn Raw: Carlito, Jericho en Kennedy. En 1 van Smackdown: MVP en misschien komt Matt daar nog bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |