Morrison was ECW champ en staat gewoon daar vast op het roster. Dat ze nu samenwerken heeft daar niks mee te maken. Dat hij bij allebei staat komt alleen maar door de tag team titles.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef 1shot1kill het volgende:
Foto's van het opbouwen van de WM set. (veel pop-ups)
http://www.wrestlenewz.co(...)ania%20Set%20Photos/
http://www.wrestlenewz.co(...)2024%20Set%20Photos/
[..]
Ik zou Morrison nu even bij Smackdown plaatsen, hij mag dan eigenlijk bij ECW horen, hij draagt een Smackdown titel en staat bij beide shows op WWE.com, en bijvoorbeeld iemand zoals Kane die ook in beide shows vaak vecht staat alleen bij Smackdown, dus Morrison lijkt echt bij beide shows te horen. Ook heeft Morrison zijn plek bemachtigt in een Smackdown show.
Er is een talent exchange tussen Smackdown en ECW. - Morrison is van ECW, dat was hij al voor die exchange. - Er staat duidelijk ECW op zijn profiel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:19 schreef 1shot1kill het volgende:
Dat kan wel zijn, maar hij komt uit voor Smackdown in de MITB match, dat moet toch niet zo moeilijk zijn om te zien, hij heeft zijn plek in Smackdown gekregen. Als je naar het aantal deelnemers per show kijkt dan mist Smackdown er bij jouw lijst minstens 1 en heeft ECW er teveel voor de kleinste show. Het aantal (als Jeff Hardy niet geschorst was) zou zijn 4 voor RAW, 2 voor Smackdown en 2 voor ECW, wat al een flinke vooruitgang is voor ECW in vergelijking met vorig jaar.
Nu al?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown vs Raw 2009 screens:
http://media.wii.ign.com/media/142/14242659/imgs_1.html?RSSwhen2008-03-27_160000&RSSid=862451
Als 2008 af is, neem ik aan dat ze gelijk 2009 gaan beginnen. Ze hebben iig altijd maar een jaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Nu al?
Eerste wat ik dacht was 'Wat een kutkwaliteit!'. Toen zag ik dat het voor de Wii was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga TNA vanavond pas kijken denk ik, kijk dat liever s'avonds om 1 of andere reden.
[ Bericht 25% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 28-03-2008 16:05:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2500+ Fans werden trouwens weg gestuurd van de Live Impact omdat de zaal vol was haha.
En ik lees ook weer over een nipple-gate, want de billboards van WM24 hebben nu geen tepels, omdat die verboden zijn in Orlando
En nog een edit:
TNA komt door de WWE bijna hun eigen studio niet meer inEdit:quote:NO COOKIES OR BALLOONS THIS TIME - WWE PLACES SECURITY FORCE BETWEEN TNA AND WWE SUPERSTARS AT UNIVERSAL ORLANDO
Orlando, Fla. - No doubt, Orlando, Florida is the center of the wrestling world this weekend, with WWE coming into TNA's backyard and both companies holding big events.
In fact, staff and superstars from both promotions are just yards apart from each other in their respective soundstages at Universal Orlando. TNA is preparing to hold our "iMPACT!" tapings tonight in one soundstage, while WWE staff and stars are taking part in their fanfest next door.
According to internet reports, WWE even warned their competitors not to socialize with any TNA wrestlers this weekend, many of which have worked together in the past and are close friends.
When TNA staff and stars arrived this morning at SoundStage 21, they were greeted by a wall of WWE security who were under strict orders not to allow anyone associated with TNA to enter their restricted area.
However, after some harmless run-ins between WWE security and TNA superstars (one TNA wrestler was denied access to the backstage coffee machine, as it was too close to the restricted area) - several TNA stars managed to break the ice with with security force and eased the tension.
By late afternoon, several TNA stars (by their own accord) were able to convince security they posed no threat and were able to say hello to their friends among the competition.
Thus far, there are no reports of any deliveries of cookies or balloons...
Nieuwe dirtsheet
[ Bericht 17% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 29-03-2008 00:12:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, ik hoop alleen wel dat Chavo zijn titel houdt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Bij deze mijn voorspellingen
Randy Orton (c) vs. Triple H vs. John Cena
Iedereen heeft het maar over HHH en Cena.. ik ga voor Orton die op een sneaky manier zijn title retained
Edge (c) vs. The Undertaker
De grootste upset (mss wel ooit) Edge beeindigd de WM winning streak van de UT!!!!
Money in the Bank ladder match: MVP!!
Maakt met opzich niet zoveel uit wie er wint.. maar laat het aub Punk niet zijn.. dan ben ik al tevreden
MVP verdient het wel wat mij betreft!!
Floyd "Money" Mayweather vs. The Big Show
Mayweather anders had ie nooit toegezegd om mee te werken aan WM!
Umaga vs. Batista
Umaga hebben ze weken lang niet goed gebruikt en nu opeens is hij weer unstoppable force op RAW
Laat Batista maar lekker winnen (en Umaga naar SD! is wel een leuk idee ja!!)
Ric Flair vs. Shawn Michaels
De laatste match van Flair? Waarschijnlijk wel eh
Maria and Ashley vs. Beth Phoenix and Melina
Voor de geloofwaardigheid.. laat het aub Beth Phoenix en Melina zijn, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Santino Melina wil hebben maar dat het dan juist backfired zodat Maria de pin kan maken![]()
Finlay vs. John "Bradshaw" Layfield
Couldn't care less!
24-man Interpromotional Battle Royal: Kane
Kane wordt het nieuwe gezicht van ECW
Chavo Guerrero (c) vs. Kane
Zie hierboven.
Van TNA en ROHquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:32 schreef roepdeman het volgende:
Daar wacht ik nou op Wessiej![]()
Maar ik voorspel wel een Invasion!!![]()
Zit op Heat nu, en zal lumberjack zijn op WM. Niet veel te doen dus. Ze pushes nu natuurlijk Bunnymania. En Ashley vervangt Candice alleen maar omdat zij ook in playboy heeft gestaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
wwet iemand wat er met mickie james is ?
Ik mis haar
omg de enige vrouwelijke wrestler die vrij goed kan wrestlen laten ze niet meedoenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zit op Heat nu, en zal lumberjack zijn op WM. Niet veel te doen dus. Ze pushes nu natuurlijk Bunnymania. En Ashley vervangt Candice alleen maar omdat zij ook in playboy heeft gestaan.
Trouwens, dat create a finisher in Smackdown vs Raw 2009 ziet er erg vet uit zeg:
http://media.ps3.ign.com/media/142/14242649/vids_1.html
Je kan op wwe.com het eerste uur kijken. Op USA komt vanavond het laatste uur met Flair en Rock en zo. Maar tot nu toe doet de stream nog niksquote:Op zondag 30 maart 2008 00:36 schreef Wessiej het volgende:
Live of morgen downen?
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:55 schreef Wessiej het volgende:
Vooral denken dat er maar 1 pagina gaat over WM, hij is morgen al vol.
Down morgen wel HoF
Wat ze nu streamen zie je niet op de tracker komen. Op de tracker komen alleen Rock en Flair. Dit komt later op de WM DVD dus kan je dan pas zien.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:36 schreef Wessiej het volgende:
Zie wel of die er morgen is, geen zin om nu te kijken.
Wat er morgen op de tracker staat is alleen maar The Rock en Flair dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:16 schreef Wessiej het volgende:
Ben wel benieuwd, zie wel morgen of niet stiekem iemand op de trackers/nieuwsgroepen ook dit erop heeft staan, en dan de dag erna wrestelmania, al moet ik opeens wel werken, kan het dus misschie niet eens maandag af zien
http://www.amazon.com/WWE-Wrestlemania-24-Blu-ray/dp/B00140KWLM/ref=pd_bbs_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1206839422&sr=8-2quote:Op zondag 30 maart 2008 03:21 schreef Wessiej het volgende:
Haal de blu-ray versie daarvan, die komt eraan hoorde ik laatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |