Het was gewoon ook een hele mooie show zeg. Heb Rock en Flair nog niet gezien. Wel de webcast gisternacht. En heb erg genoten. Vooral van JBLquote:Op zondag 30 maart 2008 10:44 schreef kidkash19 het volgende:
Net even de Hall of Fame gekeken met The Rock...kippenvel, alleen zn entree al, de respons die hij krijgt.....Mensen SMACHTEN echt naar hem om weer terug te komen of in ieder geval nog een match te doen....
Shit alleen het begin al met iedereen ff langs gaan en eventjes voor schut te zetten...geweldig
NO MORE MOVIES *clap clap clap*
Santino vs Rock........BOOK IT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Tazmaniac op 30-03-2008 15:13:15 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:58 schreef Tazmaniac het volgende:
SD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]Snitsky in the dog house?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ik ben toch al vrij, dus hoef geen vrij te nemenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
wie nemen er allemaal vrij morgen?![]()
ik kan helaas nietwordt pas tegen de avond denk ik
Ach, er valt nu niks te spoilen meer. De show begint vanavond pas. En zelfs de nieuws sites posten geen spoilers valt me op. Misschien dat die later nog komen. Maar ik denk dat iedereen het gewoon zelf wilt zien.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Nu HoF aan het kijken, Dwayne
Trouwens ook topics van vorig jaar aan het kijken, zo weinig werdt er toen gepost als je het vergelijkt met nu.
Ook met Wrestlemania zei iedereen al rond nu dat ze niet meer gingen kijken in dit topic ivm spoilers
Ik ga trouwens denk ik niet de 24 man battle royal kijken, dan val je er meteen in en mis je dus de opening en zie je alles al, dan zie ik dat liever morgen.
spoilers lees ik nooit, ik kom ook nooit op de WWE of andere nieuwssites.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Wessiej het volgende:
Ik had 3 weken geleden vrij gevraagt, en ook school, maar alle 2 moesten worden teruggedraait, dus pas om 21.00 thuis
Dat klopt, hier worden ook nooit spoilers neer gezet, alleen er zijn altijd wat mensen die het hier neerzetten die voor de rest hier nooit komen.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
De meesten van ons zijn er nu ook wel achter dat spoilers het plezier enorm bederven. Heb na een paar maanden pauze de draad weer opgepakt zonder spoilers.. en het bevalt me zeer goed
15-1 FTWquote:Op zondag 30 maart 2008 18:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat klopt, hier worden ook nooit spoilers neer gezet, alleen er zijn altijd wat mensen die het hier neerzetten die voor de rest hier nooit komen.
Ik hoop wel dat je je ondertitel morgen kan veranderen in 16-0
Ben je gek? Undertaker RIPquote:Op zondag 30 maart 2008 18:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je je ondertitel morgen kan veranderen in 16-0
Bij mij wel hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 18:56 schreef Wessiej het volgende:
Firefox werkt niet met wwe.com video's, dat zuigt, maar wat zie je bij de mania update's?
Werkt zelfs in Operaquote:Op zondag 30 maart 2008 18:56 schreef Wessiej het volgende:
Firefox werkt niet met wwe.com video's, dat zuigt, maar wat zie je bij de mania update's?
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:21 schreef muay-toy het volgende:
nieuwe topic voor wat? waar?
second that.quote:
Ahah.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:28 schreef muay-toy het volgende:
hoezo wie ben ik? wie ben jij. ohnee wacht dat boeit me geen ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |