quote:Op maandag 10 maart 2008 22:47 schreef Grulez het volgende:
Ah voetbal is dan wel al afgelopen. Als ik 100E. over heb, kom ik wel em, maar dan wil ik dit keer wel zat worden
Alsof jij ooit eens durft te komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Sticky maken.
Ik weet niet of ze je met een sticky toelaten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Sticky maken.
nieuw beleid, vooralsnog moet het topic unstickyquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Sticky maken.
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:44 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ik kom niet, ik heb een leven
Jij gaat het lekker volgen achter je pc?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:44 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ik kom niet, ik heb een leven
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:49 schreef Grulez het volgende:
Als je een ov hebt moet je wel ff gaan Annelies, want dat scheelt me namelijk weer 40% aan reiskosten
edit. als je uit 1994 komt (anneliesjuh94@...), wat me niet onwaarschijnlijk lijkt, gaat deze vlieger niet op...![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook een meisje, Annelies Buikema, en ze is zo'n 13/14 jaar oud.
Beter geen aandacht aan besteden, net iets te jong ook.
Je kan al geruime tijd berichten aanpassen binnen 48 uur.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:18 schreef rubbereend het volgende:ik dacht dat dat niet meer kon na 24 uur, maar hij is aangepast
Je wilt eventueel komen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
tvp
Gezellig kunnen we samenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
tvp
geeft niet, om de hoek zit een shopquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze je met een sticky toelaten.
zulle we gaan robbiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Sticky maken.
hier ook !quote:
Lijkt me leuk je weer eens te zien.quote:
is wederzijds hoor !quote:
Helemaal goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef Bjoro het volgende:
is wederzijds hoor !
Hoe gaat het eigenlijk met je ?
Zaterdagsquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:06 schreef DANILXL het volgende:
welke dag is het
En dan koop je daar wat willekeurigs en dan heb je zo'n kaartje?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:37 schreef Blawh het volgende:
http://www.kruidvat.nl/do(...)ataid=13010000017729
zal daar zaterdag ff naar binnenlopen (als ze het dan nog verkopen !)quote:
Dat plan heb ik ook opgevat.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:23 schreef Bjoro het volgende:
zal daar zaterdag ff naar binnenlopen (als ze het dan nog verkopen !)
O ja! Jij was vorige keer zo lievquote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik werk tot waarschijnljk 18uur kom daarna wel een biertje doen!
morgen ff heenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal daar zaterdag ff naar binnenlopen (als ze het dan nog verkopen !)
Ik wil morgen wel even voor je kijken hier hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Helaas in heel Groningen zijn ze uitverkocht potverdomme... grote kans dat ik nu niet kom.
Als ik kom (als he) wil ik wel eerder komen, maar een balletje trappen laat ik achterwege.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:14 schreef RayMania het volgende:
En niemand die zeker voorafgaande aan de meet een balletje wil trappen hè.
Van 12:00 - 14:30 ofzo.
Jongens, we hebben een keeper!quote:Op donderdag 10 april 2008 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik kom (als he) wil ik wel eerder komen, maar een balletje trappen laat ik achterwege.
quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel even voor je kijken hier hoor.
ik en liev? je bent vast in de warquote:Op donderdag 10 april 2008 00:28 schreef numero_uno het volgende:
[..]
O ja! Jij was vorige keer zo lievmisschien kom ik nu ook nog wel
Krijg je ook een Grolsch van mequote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nog niets die dag, misschien dat ik wel weer kom binnenvallen
Jij bent niet lief, jij bent schattigquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik en liev? je bent vast in de war
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:20 schreef dndiek het volgende:
Ik heb nog niets die dag, misschien dat ik wel weer kom binnenvallen
als er nog iemand gaat vanuit Groningen kan je voor 20 euro 1 klas heen en weerquote:Op donderdag 10 april 2008 19:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Helaas in heel Groningen zijn ze uitverkocht potverdomme... grote kans dat ik nu niet kom.
heheh ja maar wie dan...quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er nog iemand gaat vanuit Groningen kan je voor 20 euro 1 klas heen en weer
Clauwia?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas ook hier geen Kruidvatkaarten meer Grulez...
Dat valt best meequote:
hehe ja ik ben ook weleens niet online...quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Thnx Knijn, heb alleen nog geen reactie van Grulez, dus was achteraf wat overbodig. Naja, komt morgen oid wel.
Kutzooi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Jongens triest bericht. Ik kan niet, helaas.
hier ook...voor de liefhebber een extra exemplaar aangeschaft !quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef golfer het volgende:
Kruidvat-kaartje opgehaald bij de winkel. Er waren er hier nog zat te krijgen.
Klopt, heb m vannacht ook pas eindelijk van mijn werk mee naar huis meegenomen.. Nu nog een postzegel zoeken en verzenden maarquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Blumchen het volgende:Een meet!
![]()
Als ik vrij ben hoop ik dit keer toch echt langs te komen..
zorg maar dat je vrij bentquote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Blumchen het volgende:Een meet!
![]()
Oh jee. *harnas aantrekt *quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Blumchen het volgende:Een meet!
![]()
Prima. Nog tijd zat me dunktquote:Op donderdag 17 april 2008 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, heb m vannacht ook pas eindelijk van mijn werk mee naar huis meegenomen.. Nu nog een postzegel zoeken en verzenden maar.
Haha dat zou ik ook maar doenquote:
Als je in ogenschouw neemt dat ik zo'n 50 weekenddagen per jaar met voetbal op pad ben, is het dat inderdaad niet.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 09:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben er niet...
Ik zit die dag in Duitsland met de SV van onze mooie FC.
Zal me er morgen eens toe gaan zetten postzegels te kopenquote:
Achja daar heb je nog 17 dagen voorquote:Op zondag 27 april 2008 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zal me er morgen eens toe gaan zetten postzegels te kopen.
quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoef die zaterdag niet meer te werken (collega had iemand nodig voor de dinsdag en wilde dan de vrijdag of zaterdag wel in plaats van mij werken) dus ben er dan ook vroeg
aanbod staat nog steeds !quote:Op woensdag 16 april 2008 21:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier ook...voor de liefhebber een extra exemplaar aangeschaft !
dus geintereseerden kunnen PM-en !
is ok !quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga de lijst morgen eens updaten.
Wellicht maak ik van je aanbod gebruik Bjoor. Is iemand eerder, prima. Ik wacht nog even af, ben nog niet zeker van gaan.
quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoef die zaterdag niet meer te werken (collega had iemand nodig voor de dinsdag en wilde dan de vrijdag of zaterdag wel in plaats van mij werken) dus ben er dan ook vroeg
des te groter de verrassing voor ons....JAAAAAAHHHHHHH, daar is Bossiequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:36 schreef Bos81 het volgende:
De kans dat ik kom is ook zo goed als zeker, maar laat me maar gewoon bij misschien staan.
Wat een stomme reden om af te zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
De OP is bijgewerkt.
Zelf ben ik er definitief niet bij, heb een voetbaltoernooi.
nog meer wijzen uit het oosten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:49 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn deelname hangt af van Blawh, of er moeten nog meer mensen vanuit het Oosten komen?
Brabant, Limburg. Komopquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Cardiff tegen pompey.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Voordat er een nog dommere vraag komt
Pompey is Portsmouth
ha ha ha lief van je Bossiequote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voordat er een nog dommere vraag komt
Pompey is Portsmouth
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:45 schreef Bjoro het volgende:
ziet er naar uit dat ik wellicht een keertje op tijd ga komen......hoop alleen dat ik zonder krukken die kant op kan !
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
![]()
Ja! Gezellig!!!!!
![]()
als je liever niet op krukken wilt mag je wel op mij steunen hoor![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:50 schreef jojomen4 het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom. Laat t nog wel weten.![]()
Komen er dit x wéér mooie vrouwen?
Welke wedstrijd ga je met SV ? , of gaan jullie geen wedstrijd bezoeken ?quote:Op maandag 21 april 2008 09:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben er niet...
Ik zit die dag in Duitsland met de SV van onze mooie FC.
Zat er iets moois bij de post vandaagquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 02:56 schreef Grulez het volgende:
Ik heb die van da_s nog niet binnen...
hehhe das waar, aan nog eens per postduif neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, dan zal het door de pinkster morgen wel komen, hij is zaterdag op de bus gegaan. Moet natuurlijk ook wel een heul eind reizen, dat ding.
Nog geen idee hiero, koud terug uit Italia.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Memento is er weer en Blumchen komt ook. Ik weet niet of er meer vrouwen komen (Bloes, Óle Eleganty_Wasted...)
Kom maar gezelligquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nog geen idee hiero, koud terug uit Italia.
Ik weet nog niet hoe laat ik er ben, dus ik denk dat ik rechtstreeks van het station naar de Pub loop.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Uurtje of drie weer ergens verzamelen?
Ik ben er!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:18 schreef RayMania het volgende:
Ik twijfel nog. Wie komen er allemaal zeker? Die in de OP?
Dat is het leukste van de meet toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef Eilanden het volgende:
Is het wellicht handig om ergens bij een eettentje wat te reserveren, zodat we later niet half Utrecht doorlopen op zoek naar een restaurant?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben ziek
Dus ik kan helaas niet komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Zo mobiel hoef je toch niet te zijn om bier te drinken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:51 schreef sjimz het volgende:
Ik ben niet mobiel genoeg om te komen![]()
En anders had ik ook niet gekomen want dan moest ik werken
Nee maar weinig zin om met een gipse poot met de trein naar Utrecht te komen enzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo mobiel hoef je toch niet te zijn om bier te drinken?
Dat is misschien wel een goed idee..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef Eilanden het volgende:
Is het wellicht handig om ergens bij een eettentje wat te reserveren, zodat we later niet half Utrecht doorlopen op zoek naar een restaurant?
Mwa, volgens mij is er altijd wel plaats voor een kleinere groep als we wat op tijd zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef Grulez het volgende:
De kroeg zelf hoeft of kan niet worden gereserveerd?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
Eeeeh.... is dit morgen al???
16.00 uur en de tegenstander is Cardiffquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:19 schreef SCH het volgende:
Oh fuck, even kijken of ik het red morgen, hoe laat begint de wedstrijd en tegen wie speelt Portsmouth?
Yeah!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:57 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zal ook heel eventjes deze meet misbruiken als afwerkontmoetingsplek met kids
Veel foto's! Niet druk geweest zo te zien. Wel gezellig dusquote:
Grulez uiterst rechts op deze foto:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Ik herken iedereen wel, maar wie is Sandman en wie is Grulez?.
Jij bent vooral schattig zonder kauwgomquote:
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent vooral schattig zonder kauwgom![]()
![]()
Nou, gewoon, op die foto'squote:
Haha ik stop geen rare dinbgen in mn mond hoor, die leeftijd ben ik wel ontgroeitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ingezoemd om te kijken wat je nou precies in je mond had
ik hoorde dat Bluezz alleen de meest gunstige foto's heeft geplaatst...dan ben ik echt benieuwd hoe die andere eruit zienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:44 schreef Grulez het volgende:
Aha foto's.. Naja desondanks was het een leuke meet
Bos staat er nu al zo dramatisch opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik hoorde dat Bluezz alleen de meest gunstige foto's heeft geplaatst...dan ben ik echt benieuwd hoe die andere eruit zien
Ehhquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haha ik stop geen rare dinbgen in mn mond hoor, die leeftijd ben ik wel ontgroeit
Bossie staat altijd dramatisch op elke foto. Zo is ie nou eenmaal.quote:
Daarom was ik er ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waar was jij eigenlijk? Beetje makkelijk zo natuurlijk.
Ik dacht, ik reageer maar nietquote:
was ik niet de enige dus...quote:
Kep je gemist, knijntje.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf, die foto's. Ziet er gezellig en vertrouwd uit allemaal.
We misten tijdens het gebruikelijke gezamenlijk teruglopen naar Utrecht-CS wel het gebruikelijke straatbeeld van een er bovenuitstekend persoon.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf, die foto's. Ziet er gezellig en vertrouwd uit allemaal.
Wereldreiziger.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo, ook weer thuis.
Was weer gezellig.
Yep, heb d'r in Dordrecht netjes aan d'r vriendje teruggegevenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wereldreiziger.![]()
Heb je ons vriendinnetje ook netjes thuis afgeleverd?
quote:Op zondag 18 mei 2008 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Yep, heb d'r in Dordrecht netjes aan d'r vriendje teruggegeven.
Das Grulez dikkop..quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Bossie staat altijd dramatisch op elke foto. Zo is ie nou eenmaal.
lief is die foto!quote:
Je moet ook niet langsfietsen, maar naar binnen gaan. Denk je echt dat we buiten gingen staanquote:Op zondag 18 mei 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mocht niet van tante Bluezz.
Ik ben verdomme nog langs het cafe gefietst om 15.30
Ben je al weer nuchter?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
Ik mocht niet van tante Bluezz.
Ik ben verdomme nog langs het cafe gefietst om 15.30
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
Bluezz je was prominent aanwezig. Heb je ze allemaal tegen je borsten gedrukt ?
Nee, ze durfden niet allemaal, bang dat ze geSCHmoord werden denk ikquote:Op zondag 18 mei 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
Kom je pv3 helemaal speciaal naar Utrecht en wat denk je...quote:Op zondag 18 mei 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
Geen borstcontactquote:Op maandag 19 mei 2008 00:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kom je pv3 helemaal speciaal naar Utrecht en wat denk je...
Je had dan ook maar 1 minuut om naar je trein te komenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:29 schreef rubbereend het volgende:
was weer een toffe meetnu beginnen de serveerster met de messen te gooien, moet niet veel gekker worden. Heb door het missen van de trein in Utrecht in Tiel uiteindelijk 40 minuten op mijn bus mogen wachten
maar de gezellige terugreis met Sandman en Blümchen maakte alles goed
Wandelde ie ook naar de trein ?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je had dan ook maar 1 minuut om naar je trein te komen
Loopt ie weg met de woorden : hij gaat over 1 minuut, doei![]()
Komt ie weer aanwandelen met de woorden : zo, die heb ik ook weer gemist
o.i.d.
ja natuurlijk, ik weiger voor een trein te rennen! Dan liever een beetje wachten!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja natuurlijk, ik weiger voor een trein te rennen! Dan liever een beetje wachten!
... aait ze alleen je beenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:25 schreef Grulez het volgende:
Kom je pv3 helemaal speciaal naar Utrecht en wat denk je...
Jij en rennenquote:Op maandag 19 mei 2008 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja natuurlijk, ik weiger voor een trein te rennen! Dan liever een beetje wachten!
Dat wíl je niet zien.quote:
eendjes waggelen toch altijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |