Veel foto's! Niet druk geweest zo te zien. Wel gezellig dusquote:
Grulez uiterst rechts op deze foto:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Ik herken iedereen wel, maar wie is Sandman en wie is Grulez?.
Jij bent vooral schattig zonder kauwgomquote:
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent vooral schattig zonder kauwgom![]()
![]()
Nou, gewoon, op die foto'squote:
Haha ik stop geen rare dinbgen in mn mond hoor, die leeftijd ben ik wel ontgroeitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ingezoemd om te kijken wat je nou precies in je mond had
ik hoorde dat Bluezz alleen de meest gunstige foto's heeft geplaatst...dan ben ik echt benieuwd hoe die andere eruit zienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:44 schreef Grulez het volgende:
Aha foto's.. Naja desondanks was het een leuke meet
Bos staat er nu al zo dramatisch opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik hoorde dat Bluezz alleen de meest gunstige foto's heeft geplaatst...dan ben ik echt benieuwd hoe die andere eruit zien
Ehhquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Haha ik stop geen rare dinbgen in mn mond hoor, die leeftijd ben ik wel ontgroeit
Bossie staat altijd dramatisch op elke foto. Zo is ie nou eenmaal.quote:
Daarom was ik er ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Waar was jij eigenlijk? Beetje makkelijk zo natuurlijk.
Ik dacht, ik reageer maar nietquote:
was ik niet de enige dus...quote:
Kep je gemist, knijntje.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf, die foto's. Ziet er gezellig en vertrouwd uit allemaal.
We misten tijdens het gebruikelijke gezamenlijk teruglopen naar Utrecht-CS wel het gebruikelijke straatbeeld van een er bovenuitstekend persoon.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf, die foto's. Ziet er gezellig en vertrouwd uit allemaal.
Wereldreiziger.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo, ook weer thuis.
Was weer gezellig.
Yep, heb d'r in Dordrecht netjes aan d'r vriendje teruggegevenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wereldreiziger.![]()
Heb je ons vriendinnetje ook netjes thuis afgeleverd?
quote:Op zondag 18 mei 2008 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Yep, heb d'r in Dordrecht netjes aan d'r vriendje teruggegeven.
Das Grulez dikkop..quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Bossie staat altijd dramatisch op elke foto. Zo is ie nou eenmaal.
lief is die foto!quote:
Je moet ook niet langsfietsen, maar naar binnen gaan. Denk je echt dat we buiten gingen staanquote:Op zondag 18 mei 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mocht niet van tante Bluezz.
Ik ben verdomme nog langs het cafe gefietst om 15.30
Ben je al weer nuchter?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
Ik mocht niet van tante Bluezz.
Ik ben verdomme nog langs het cafe gefietst om 15.30
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
Bluezz je was prominent aanwezig. Heb je ze allemaal tegen je borsten gedrukt ?
Nee, ze durfden niet allemaal, bang dat ze geSCHmoord werden denk ikquote:Op zondag 18 mei 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
Kom je pv3 helemaal speciaal naar Utrecht en wat denk je...quote:Op zondag 18 mei 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
Geen borstcontactquote:Op maandag 19 mei 2008 00:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kom je pv3 helemaal speciaal naar Utrecht en wat denk je...
Je had dan ook maar 1 minuut om naar je trein te komenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:29 schreef rubbereend het volgende:
was weer een toffe meetnu beginnen de serveerster met de messen te gooien, moet niet veel gekker worden. Heb door het missen van de trein in Utrecht in Tiel uiteindelijk 40 minuten op mijn bus mogen wachten
maar de gezellige terugreis met Sandman en Blümchen maakte alles goed
Wandelde ie ook naar de trein ?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je had dan ook maar 1 minuut om naar je trein te komen
Loopt ie weg met de woorden : hij gaat over 1 minuut, doei![]()
Komt ie weer aanwandelen met de woorden : zo, die heb ik ook weer gemist
o.i.d.
ja natuurlijk, ik weiger voor een trein te rennen! Dan liever een beetje wachten!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja natuurlijk, ik weiger voor een trein te rennen! Dan liever een beetje wachten!
... aait ze alleen je beenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:25 schreef Grulez het volgende:
Kom je pv3 helemaal speciaal naar Utrecht en wat denk je...
Jij en rennenquote:Op maandag 19 mei 2008 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja natuurlijk, ik weiger voor een trein te rennen! Dan liever een beetje wachten!
Dat wíl je niet zien.quote:
eendjes waggelen toch altijdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |