lief is die foto!quote:

Je moet ook niet langsfietsen, maar naar binnen gaan. Denk je echt dat we buiten gingen staanquote:Op zondag 18 mei 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mocht niet van tante Bluezz.
Ik ben verdomme nog langs het cafe gefietst om 15.30

Ben je al weer nuchter?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:07 schreef SCH het volgende:
Ik mocht niet van tante Bluezz.
Ik ben verdomme nog langs het cafe gefietst om 15.30

quote:Op zondag 18 mei 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:
Bluezz je was prominent aanwezig. Heb je ze allemaal tegen je borsten gedrukt ?

Nee, ze durfden niet allemaal, bang dat ze geSCHmoord werden denk ikquote:Op zondag 18 mei 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:

Kom je pv3 helemaal speciaal naar Utrecht en wat denk je...quote:Op zondag 18 mei 2008 23:17 schreef tong80 het volgende:

Geen borstcontactquote:Op maandag 19 mei 2008 00:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kom je pv3 helemaal speciaal naar Utrecht en wat denk je...

Je had dan ook maar 1 minuut om naar je trein te komenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:29 schreef rubbereend het volgende:
was weer een toffe meetnu beginnen de serveerster met de messen te gooien, moet niet veel gekker worden. Heb door het missen van de trein in Utrecht in Tiel uiteindelijk 40 minuten op mijn bus mogen wachten
maar de gezellige terugreis met Sandman en Blümchen maakte alles goed

Wandelde ie ook naar de trein ?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je had dan ook maar 1 minuut om naar je trein te komen
Loopt ie weg met de woorden : hij gaat over 1 minuut, doei![]()
Komt ie weer aanwandelen met de woorden : zo, die heb ik ook weer gemist
o.i.d.

ja natuurlijk, ik weiger voor een trein te rennen! Dan liever een beetje wachten!quote:

quote:Op maandag 19 mei 2008 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja natuurlijk, ik weiger voor een trein te rennen! Dan liever een beetje wachten!

... aait ze alleen je beenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:25 schreef Grulez het volgende:
Kom je pv3 helemaal speciaal naar Utrecht en wat denk je...

Jij en rennenquote:Op maandag 19 mei 2008 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja natuurlijk, ik weiger voor een trein te rennen! Dan liever een beetje wachten!

Dat wíl je niet zien.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |