heheh ja maar wie dan...quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er nog iemand gaat vanuit Groningen kan je voor 20 euro 1 klas heen en weer
Clauwia?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas ook hier geen Kruidvatkaarten meer Grulez...
Dat valt best meequote:
hehe ja ik ben ook weleens niet online...quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Thnx Knijn, heb alleen nog geen reactie van Grulez, dus was achteraf wat overbodig. Naja, komt morgen oid wel.
Kutzooi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Jongens triest bericht. Ik kan niet, helaas.
hier ook...voor de liefhebber een extra exemplaar aangeschaft !quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef golfer het volgende:
Kruidvat-kaartje opgehaald bij de winkel. Er waren er hier nog zat te krijgen.
Klopt, heb m vannacht ook pas eindelijk van mijn werk mee naar huis meegenomen.. Nu nog een postzegel zoeken en verzenden maarquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Blumchen het volgende:Een meet!
![]()
Als ik vrij ben hoop ik dit keer toch echt langs te komen..
zorg maar dat je vrij bentquote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Blumchen het volgende:Een meet!
![]()
Oh jee. *harnas aantrekt *quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Blumchen het volgende:Een meet!
![]()
Prima. Nog tijd zat me dunktquote:Op donderdag 17 april 2008 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, heb m vannacht ook pas eindelijk van mijn werk mee naar huis meegenomen.. Nu nog een postzegel zoeken en verzenden maar.
Haha dat zou ik ook maar doenquote:
Als je in ogenschouw neemt dat ik zo'n 50 weekenddagen per jaar met voetbal op pad ben, is het dat inderdaad niet.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 09:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben er niet...
Ik zit die dag in Duitsland met de SV van onze mooie FC.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |