Kutzooi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Jongens triest bericht. Ik kan niet, helaas.
hier ook...voor de liefhebber een extra exemplaar aangeschaft !quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef golfer het volgende:
Kruidvat-kaartje opgehaald bij de winkel. Er waren er hier nog zat te krijgen.
Klopt, heb m vannacht ook pas eindelijk van mijn werk mee naar huis meegenomen.. Nu nog een postzegel zoeken en verzenden maarquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Blumchen het volgende:Een meet!
![]()
Als ik vrij ben hoop ik dit keer toch echt langs te komen..
zorg maar dat je vrij bentquote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Blumchen het volgende:Een meet!
![]()
Oh jee. *harnas aantrekt *quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Blumchen het volgende:Een meet!
![]()
Prima. Nog tijd zat me dunktquote:Op donderdag 17 april 2008 15:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, heb m vannacht ook pas eindelijk van mijn werk mee naar huis meegenomen.. Nu nog een postzegel zoeken en verzenden maar.
Haha dat zou ik ook maar doenquote:
Als je in ogenschouw neemt dat ik zo'n 50 weekenddagen per jaar met voetbal op pad ben, is het dat inderdaad niet.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 09:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben er niet...
Ik zit die dag in Duitsland met de SV van onze mooie FC.
Zal me er morgen eens toe gaan zetten postzegels te kopenquote:
Achja daar heb je nog 17 dagen voorquote:Op zondag 27 april 2008 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zal me er morgen eens toe gaan zetten postzegels te kopen.
quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoef die zaterdag niet meer te werken (collega had iemand nodig voor de dinsdag en wilde dan de vrijdag of zaterdag wel in plaats van mij werken) dus ben er dan ook vroeg
aanbod staat nog steeds !quote:Op woensdag 16 april 2008 21:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier ook...voor de liefhebber een extra exemplaar aangeschaft !
dus geintereseerden kunnen PM-en !
is ok !quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga de lijst morgen eens updaten.
Wellicht maak ik van je aanbod gebruik Bjoor. Is iemand eerder, prima. Ik wacht nog even af, ben nog niet zeker van gaan.
quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoef die zaterdag niet meer te werken (collega had iemand nodig voor de dinsdag en wilde dan de vrijdag of zaterdag wel in plaats van mij werken) dus ben er dan ook vroeg
des te groter de verrassing voor ons....JAAAAAAHHHHHHH, daar is Bossiequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:36 schreef Bos81 het volgende:
De kans dat ik kom is ook zo goed als zeker, maar laat me maar gewoon bij misschien staan.
Wat een stomme reden om af te zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
De OP is bijgewerkt.
Zelf ben ik er definitief niet bij, heb een voetbaltoernooi.
nog meer wijzen uit het oosten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:49 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn deelname hangt af van Blawh, of er moeten nog meer mensen vanuit het Oosten komen?
Brabant, Limburg. Komopquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |