jupquote:Op zondag 9 maart 2008 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hier verder?
dan doe ik meestal "vorige" op mn browser en staat alles er gewoon nog hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme wat is dit oook een RUK HOEREN SITE geworden zeg
zit ik daar een heel verhaal te typen om te posten, gewoon WEG
Vroeger kreeg je nog een melding van "Joh, slotje, maar kopieer hier je tekst voor ergens anders". Nou alleen maar eoa gezeik over rechten
sterf ook maar ik ga het niet nog een keer overnieuw typen
Nee hoor, want dat heb ik ook geprobeerdquote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan doe ik meestal "vorige" op mn browser en staat alles er gewoon nog hoor
Geen idee, voor Zwitserland was het ook beroerd, dus het ligt deze keer niet aan nederlandquote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is de weersverwachting voor komende week zo slecht?
hoe weg?quote:
eind van de week is het wel beter weer in Zwitserland dacht ik. Meer van Genčve is zeker mooi!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
van donderdag tm maandag. En het land uit, hotel, mooie omgeving, buiten foto's maken lekker eten, kroeg in, etc
Sauerland?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
van donderdag tm maandag. En het land uit, hotel, mooie omgeving, buiten foto's maken lekker eten, kroeg in, etc
Zou kunnen ja, zwarte woud is ook een optie. Maar met dit weer is dat allemaal niet echt lekker.quote:
Hoiquote:
Ik heb er zaterdag sowieso al 6quote:Op maandag 10 maart 2008 08:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Eerst zien, dan geloven die overuren he
Dat is ook wel een totaal ander systeem in Nederlandquote:Op maandag 10 maart 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo, het is weer maandag. De dag dat iedereen vol goede moed en frisheid zijn werkweek weer aanvangt.
Zo, daar is weer Kuukske. Het meisje waarvan je altijd precies weet wat ze WEL denkt, als ze wat zegtquote:Op maandag 10 maart 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo, het is weer maandag. De dag dat iedereen vol goede moed en frisheid zijn werkweek weer aanvangt.
Nee hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 08:44 schreef Kuukske het volgende:
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Als je groet wordt je neergestoken is toch de nieuwe trend als ik de fp moet geloven?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]gaat lekker wil je ook even goedemorgen zeggen.
Goedemorgen.
Ja, en scooters onder treinen parkeren is ook "de nieuwe trend" nou goedquote:Op maandag 10 maart 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
Als je groet wordt je neergestoken is toch de nieuwe trend als ik de fp moet geloven?
Ben ik blij dat ik geen trein of scooter hebquote:Op maandag 10 maart 2008 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en scooters onder treinen parkeren is ook "de nieuwe trend" nou goed
Bengels!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Ja leuk, ik heb dan toch liever een ban dan dat ik neergestoken word.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je groet wordt je neergestoken is toch de nieuwe trend als ik de fp moet geloven?
Goedemorgen meneer.quote:
Qutie.quote:
Hoiquote:Op maandag 10 maart 2008 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Ook niet als je ze leuk vindt?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
Maar toch goedemorgen hoor, ik doe niet aan trends
Hai Marc.quote:
Hopelijk doen ze meer voor jou dan ze ooit voor mij hebben gedaan.quote:
Ik ben erquote:Op maandag 10 maart 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar eens kijken of het hier gezellig is dan
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar eens kijken of het hier gezellig is dan
Ja jullie zijn er, moet wel lukken dan he.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, daar is weer Kuukske. Het meisje waarvan je altijd precies weet wat ze WEL denkt, als ze wat zegt
En dan nog 1 week en dan is het lentevakantiequote:Op maandag 10 maart 2008 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
en na dat weekend is het alWEER maandag
Dat blijft maar gaan he.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Werk zequote:Op maandag 10 maart 2008 10:44 schreef Bengeltje het volgende:Ik ben er vandoor.
Klaarmaken voor aan de slag te gaan.
Fijne dag allemaal.![]()
Nog maar 2,5 dag iddquote:Op maandag 10 maart 2008 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Bijna marc. Bíjna.
Idd, en ook dan werk ik nietquote:Op maandag 10 maart 2008 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Toch zullen er wel weer dingen komenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het ook niet echt bíjster druk. Maar goed.
Ja, ik verwacht wel wat drukte vandaag. Maar goed.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
Toch zullen er wel weer dingen komen. Zal je altijd wel zien op een maandag.
Ja, of het komt allemaal vrijdagmiddag, en mķét diezelfde week nog af!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch zullen er wel weer dingen komen. Zal je altijd wel zien op een maandag.
Sorryquote:
Achja, verschil moet er wezen.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry
Nu nog hopen op iets beter weer, dan kan ik nog weg ook
is luxemburg nu al?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Jij werkt van de zomer korter als ik zit te zwoegen hequote:
Het regent me hier al te vaak op dit momentquote:Op maandag 10 maart 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Op zich regent het in het zwarte woud vaker en meer dan hier. Gebergte en zo
True!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Jij werkt van de zomer korter als ik zit te zwoegen he
Dat doe ik sinds maart al.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij werkt van de zomer korter als ik zit te zwoegen he
lekker tochquote:
Wanneer moet je weer naar de huisarts? Tot die tijd niet werken iigquote:Op maandag 10 maart 2008 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker toch
hier beginnen ze te vragen wanneer ik weer kom werken
moet woe weer terugbellen naar uitzendbureau
morgen belt de planning
Met de trein?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat de vakantie richting rusland gaat overigens.
Nee, ik werk parttime sinds deze maandquote:
Dat zou kunnen, maar vliegtuig naar Moskou is ook een optie.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 10 maart 2008 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik werk parttime sinds deze maand
Bedoelde meer ga je met het transsiberië ding?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar vliegtuig naar Moskou is ook een optie.
Weer wat huiswerk meequote:
niet dat ik weetquote:Op maandag 10 maart 2008 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer naar de huisarts? Tot die tijd niet werken iig
nog steeds door je slippartij?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet dat ik weet
tabletten heb ik nog tot en met woensdag
er is wel gesproken over massage maar nu ff niet ivm te gevoelig
jaquote:
neequote:is je auto eigenlijk alweer gemaakt?
dus toch wel een iets hefterige klap dan je eerst dacht?quote:
Handigquote:Op maandag 10 maart 2008 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet dat ik weet
tabletten heb ik nog tot en met woensdag
er is wel gesproken over massage maar nu ff niet ivm te gevoelig
tis de hap hequote:Op maandag 10 maart 2008 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Handig
Rustig aan doen tot het gaat wel hoor
hij staat bij de garage op de brugquote:Wanneer gaan ze wat aan je auto doen?
Is ook weer ja. Aankijken dus maar even en anders een fysio eind van de week?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis de hap he
eigen huisarts is ietwat ver weg momenteel
[..]
hij staat bij de garage op de brug
toevallig vandaag achterwiel losgemaakt
iig is de schijfrem, kabel van handrem, achteras, uitlaat en abs kapot
de rest weet ik niet, en eigenlijk boeit t me ook niet
blief er niet naar om te rijden
nee, dat niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoelde meer ga je met het transsiberië ding?
Dat dusquote:Op maandag 10 maart 2008 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een rondreis dan? Met de Hermitage?
misschien zoiets jaquote:Op maandag 10 maart 2008 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook weer ja. Aankijken dus maar even en anders een fysio eind van de week?
zeg maak t nog wat ergerquote:Zo, das redelijk wat nog. Is dat niet meteen total loss?
ik weet t, maar t hoeft voor mij allemaal niet meerquote:Niet te lang mee wachten hoor, straks durf je niet meer.
En dan? Afhankelijk worden van het OV?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
ik weet t, maar t hoeft voor mij allemaal niet meer
ja en?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Afhankelijk worden van het OV?
Dat gaat je niet lukken met je ochtend- of nachtdiensten toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en?
dat heb ik tot maart vorigjaar ook altijd gedaan
of gefiets
Dus laten maken en binnenkort weer rijdenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien zoiets ja
[..]
zeg maak t nog wat erger
dat kan ik helemaal niet betalen
[..]
ik weet t, maar t hoeft voor mij allemaal niet meer
moet toch al ander werk zoekenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken met je ochtend- of nachtdiensten toch?
Dat wel ja, maar niet per direct, dus hoe moet het met de tijd dat je nog wel werkt?quote:
Toen ik daar was had ik me verslapen op de dag dat we naar de Hermitage zouden gaanquote:Op maandag 10 maart 2008 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Niet goed?
dat lijkt me wel balen ja.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik daar was had ik me verslapen op de dag dat we naar de Hermitage zouden gaanIk heb nog wel het voorplein gezien
te druk op t werk?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
Goed zo
hier nog lang niet, en mijn vakantie gaat er ook uit misschien
hier waait het vooral, met af en toe veel druppelsquote:
Yep, en het is toch pleuris weer, dus kan het iig 1 week naar achteren schuiven. Moet het morgen beslissen.quote:
Hier toen ik aan het lunchen was.. Nu was het droog, dus heb gelijk maar even de backuptapes geswapt bij de externe locatie voor de backup van vanavond/vannacht.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het giet hier als een dolle [afbeelding]
Lekker een stuk gaan wandelen dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:17 schreef Ynske het volgende:
t weer
tja das ook hier niet geweldig, veel wind, wat regen erbij, niet mijn ding iig
Zum Befehlquote:Op maandag 10 maart 2008 15:35 schreef mcDavid het volgende:
Aidsweer, aidsschool, aidsrooster. Dood. Allemaal. Nu! [ afbeelding ]
bedrijvendag met bedrijven die LED-knijpkats uitdelen vormt een schale troost.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker een stuk gaan wandelen dan?
niet je rollator vergeten
hoop jequote:Op maandag 10 maart 2008 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch
Ik heb straks wind mee
Ga jij van de week nou maar een paar uur in de file staanquote:
Dat zal wel lukken met dat werkschuwe tuig bij justitie inderdaad!quote:Op maandag 10 maart 2008 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij van de week nou maar een paar uur in de file staan
maanquote:Op maandag 10 maart 2008 19:23 schreef Ynske het volgende:
avond
NEEquote:Op maandag 10 maart 2008 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij van de week nou maar een paar uur in de file staan
Echt welquote:
En we voeren met een zuchtquote:
net zoals de drukte hier?quote:
Hallo daar!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen allen!
Ik stond echt mijn tas uit te pakken, nu kan ik niet meer recht staan of fatsoenlijk zitten. En mijn fysio is pas om 14h00 aanwezigquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen tot 11 uur.
1 2 3 4 | Thee zetten Thee drinken End loop |
Germ, mannen op leeftijd moeten ook niet zomaar bukken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stond echt mijn tas uit te pakken, nu kan ik niet meer recht staan of fatsoenlijk zitten. En mijn fysio is pas om 14h00 aanwezig
En moet straks nog naar huis gaan fietsen ook
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Germ, mannen op leeftijd moeten ook niet zomaar bukken.![]()
![]()
Serieus, beterschap en doe voorzichtig.
Goedemorgen.
Ik zit op mijn werk, zal eerst nog naar huis moetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zit je nu wel?
Kan je je niet door iemand anders even onder handen laten nemen?
Waarom zal je eerst naar huis moeten? Als je zo'n scheut in je rug krijgt kan je toch beter gelijk naar de fysio gaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, zal eerst nog naar huis moeten
Hoest met jou?
Omdat mijn fysio vlak bij huis zit en pas om vanaf 14h00 aanwezig is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zal je eerst naar huis moeten? Als je zo'n scheut in je rug krijgt kan je toch beter gelijk naar de fysio gaan?
Met mij? Mwa, k*t. verdrietig door Pebbles, enz.
Oke, doe voorzichtig, hoop dat je wel nog kan fietsen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat mijn fysio vlak bij huis zit en pas om vanaf 14h00 aanwezig is.
({)
Ik ga nu naar huis dus
Ieder nadeel heb ze voordeel?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Haal meteen een eventueel slaap tekort in zo
Is dat een reactie op mijn post?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Haal meteen een eventueel slaap tekort in zo
Nee, dat was het niet, maar mooi dat het jou ook iets gelukt isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat een reactie op mijn post?![]()
Want dat heb ik idd wel een beetje gedaanBijna heel de nacht wakker gelegen dus het was wel fijn om om 6u nog even te kunnen blijven liggen (tot 9u
)
moet je nu niet bij de fysio zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet, maar mooi dat het jou ook iets gelukt is
Graag, maar heb pas een afspraak om 16.45quote:
ah!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Graag, maar heb pas een afspraak om 16.45
Ja eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou hebben een andere kleur
Ligt eraan hoe lang ik er op gezeten heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou hebben een andere kleur
Meisjes. Bahquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:50 schreef Kuukske het volgende:
Roze. Bah.
Aldus sprak de über jankdoosquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Godsamme zootje jankdozen bij mekaar hier
Allemaal optieven naar KLB
Sowieso: 2x tabjes met de lounge.quote:
En ga je er wat aan hebben denk je?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, psych weer gehad.
ja, en dat terwijl daar vaak urenlang geen ene tyfus gebeurtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
Sowieso: 2x tabjes met de lounge.
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en dat terwijl daar vaak urenlang geen ene tyfus gebeurt
dat zijn je muisbewegingen en kliks ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:03 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ik zo netjes binnen de lijntjes muis!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:55 schreef leonieke het volgende:
pff mensen die denken dat ze zich moeten moeien met ons leven![]()
![]()
We gaan echt wel niet de eerste of de laatste zijn die een drukke job moeten combineren met een huishouden en zeker en vast vast en zeker al niet de eerste mensen die zullen verhuizen als het huis af is.
Hoiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:55 schreef leonieke het volgende:
pff mensen die denken dat ze zich moeten moeien met ons leven![]()
![]()
We gaan echt wel niet de eerste of de laatste zijn die een drukke job moeten combineren met een huishouden en zeker en vast al niet de eerste mensen die zullen verhuizen als het huis af is.
Zelfde alsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:57 schreef leonieke het volgende:
Of vragen hoe het met de bouw is en dan niet willen kijken naar die paar foto's die ik toon... Vraag dan niets
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:57 schreef leonieke het volgende:
Of vragen hoe het met de bouw is en dan niet willen kijken naar die paar foto's die ik toon... Vraag dan niets
Idd! ZO hatelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfde als
Wat denk jij dat beter is? Vloerbedekking of parket?
-Mwoa ik wil wel vloerbedekking
Naaah ik denk dat we toch maar parket moeten doen hoor
VRAAG HET MIJ DAN NIET
Ik heb dan persoonlijk liever dat ze niets vragen eigenlijk. Zeker als ze dan direct overschakelen op het kleinkind van mijn schoonouders.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zijn iig nog zo fatsoendelijk om te vragen hoe t gaat
Wel grappig op zich hoor, om in zulke situaties gewoon daadwerkelijk te zeggenquote:
Je moet gewoon maar eens testen met het antwoord 'slecht' als ze vragen hoe het met je gaat. Mensen moeten dan altijd ergens naartoequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
dat zie ik op mn werk geregeld langskomen ja. Mensen die een vraag stellen, en vervolgens nog te belazerd zijn om naar het antwoord te luisteren
ik zal t allemaal wel weer helemaal verkeerd begrijpen enzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb dan persoonlijk liever dat ze niets vragen eigenlijk. Zeker als ze dan direct overschakelen op het kleinkind van mijn schoonouders.
En als zelfs mijn ma al duidelijk maakt dat het bij ons maar om een huis gaat en niet om een levend wezen, zullen ze hier wel dezelfde ingesteldheid hebben.
Die 2quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het even opgezocht, het is een uitzending van een satirisch voetbalprogramma geweest van 5 oktober 1993. Het heet "Die 2, nieuwe koeien". Ik kan er alleen geen youtube van vinden.
Henk Spaan en Harry Vermeegen vullen samen de toto in. En dan gaat het van
"Feyenoord-Top Oss, wat denk jij?"
-"Naah ik denk 2-2"
"Nou, ik ga toch voor 3-1 hoor"
-"VRAAG HET MIJ DAN NIET"
Historische beelden
Denk je nu echt dat zoveel mensen interesse tonen in mijn leven? Ik geef je maar eventjes een voorbeeld van mijn dierbare vader die zelfs nog nooit gevraagd heeft hoe ons huwelijk is meegevallen of of ze effectief al aan de bouw begonnen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zal t allemaal wel weer helemaal verkeerd begrijpen enzo
maar wat wil je nu?
dat niemand zich nog interesseert of vraagt hoe dingen zijn?
is ook niet tof hoor, alleen staan continu
Momenteel is ons huis (je moet het niet tussen "" zetten) idd het focuspunt in ons leven. Is het eventjes toegelaten? De bouw van het huis is ongeveer het enige wat me nog op de been houdt. Excuseer dat ik me er wil aan optrekken én dat ik de bouw tegelijkertijd heel erg belangrijk vind. Eigenlijk nee, ik hoef me er zelfs niet voor te excuserenquote:iig ik snap t probleem niet echt
heb een beetje t idee dat t "huis" een focuspunt is waarbij iedereen die ietwat negatief, niet meteen staat te springen of iets in die geest t allemaal verkeerd doet
Ik heb persoonlijk liever dat ze geen aandacht besteden aan mij dan dat ze ongemeend interesse tonen. En hoe gekwetst ik bv ben door mijn pa, ik zou het vreselijk vinden als hij doet alsof het hem ook maar iets interesseert.quote:ik heb zoiets van ben blij voor de aandacht die je nog krijgt, tis echt geen pretje om thuis te zitten en echt van niemand wat te horen hoe het gaat enzo
niet bedoeld om je te kwetsen overigens
Ik ken ze niet, maar ik kan me er zo hard iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het even opgezocht, het is een uitzending van een satirisch voetbalprogramma geweest van 5 oktober 1993. Het heet "Die 2, nieuwe koeien". Ik kan er alleen geen youtube van vinden.
Henk Spaan en Harry Vermeegen vullen samen de toto in. En dan gaat het van
"Feyenoord-Top Oss, wat denk jij?"
-"Naah ik denk 2-2"
"Nou, ik ga toch voor 3-1 hoor"
-"VRAAG HET MIJ DAN NIET"
Historische beelden
Tuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef Burdie het volgende:
Hai. Mag ik hier even komen buurten?
Een duo dat met ruzie uit elkaar is gegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar ik kan me er zo hard iets bij voorstellen
Ow, da's wel minder. Dafalgan tegen de hoofdpijn en the lounge tegen de verveling: het lijkt me een goeie dealquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Thanks.
Ik heb hoofdpijn en verveel me, dus kan wel even wat afleiding gebruiken.
Dafalgan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, da's wel minder. Dafalgan tegen de hoofdpijn en the lounge tegen de verveling: het lijkt me een goeie deal
Ja hoor, hoiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef Burdie het volgende:
Hai. Mag ik hier even komen buurten?
Oh da wikniequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
Verona, Pisa, Die 2. Daarna ging er geloof ik iets mis
De meeste pijnstillers zijn enorm slecht voor je maag. En ik gebruik al andere maagbelastende medicijnen, dus de combinatie is niet zo fijn. Niet dat ik me daar veel van aantrek als ik écht hoofdpijn heb, maar nu gaat het welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:31 schreef leonieke het volgende:
Waarom niet?
Nopez. Gewoon één woning in een bestaande straat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef Burdie het volgende:
Sja, vertragingen... da's hét grote nadeel van nieuwbouw, lijkt me. Is het ook in een nieuwbouwwijk?
Klinkt goed jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez. Gewoon één woning in een bestaande straat.
We zitten trouwens op het einde van een doodlopende straat. De rust die we daar zullen hebbenLijkt me gewoon heerlijk
Hier hebben we het al eens over gehad hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel... bij mij dus slechts eventjes. De hoofdpijn komt later dubbel en dik terug
Zalig hé? In een stad zou ik trouwens niet kunnen wonen, vrees ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klinkt goed ja.
Vriendlief en ik hebben ook pas een huis gekocht, ook een beetje op het einde van een woonerfje aan een doodlopende straat. Het is inderdaad heerlijk rustig zonder voorbijrazend verkeer om je heen. Iets waar ik nu (ik woon nu midden in de stad) regelmatig last van heb.
iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier hebben we het al eens over gehad he
Ik woon al negen jaar in de stad, dus vind het eigenlijk wel weer tijd om terug te gaan naar het platteland. Hoewel we vlakbij een grote stad gaan wonen, dus wel de lusten, niet de lastenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zalig hé? In een stad zou ik trouwens niet kunnen wonen, vrees ik
Wat voor huis hebben jullie gekocht? Alleenstaande woning (ik weet niet goed wat je met woonerfje bedoelt).
Oeh, dan wou ik ook wel een woonerfquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik woon al negen jaar in de stad, dus vind het eigenlijk wel weer tijd om terug te gaan naar het platteland. Hoewel we vlakbij een grote stad gaan wonen, dus wel de lusten, niet de lasten!
Het is een rijtjeswoning en een woonerf is een doodlopende straat die wordt omringd door woningen, en waar veel ruimte is voor kinderen om te spelen.
Super hé?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
Hier alleen bestemmingsverkeer aan een doodlopende straat. Prima, de rust.
We krijgen eind maart de sleutelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:54 schreef leonieke het volgende:
Wanneer zullen jullie in het huis kunnen intrekken?
We wonen in een kunstwijk, met nijmegen op loopafstand. Dus alles binnen handbereik, maar ondertussen in de rust van een dorp. En het vuurwerk met de Vierdaagse is prima te zien hierquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Super hé?
Wij wonen nu aan een steenweg waar er constant vrachtwagens passeren. Ik kijk zo uit naar die rust
Woonwijk ftw!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
Hier alleen bestemmingsverkeer aan een doodlopende straat. Prima, de rust.
dat gaat in mijn buurt niet echt lukkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Woonwijk ftw!
Af en toe eens een daje een Tigra huren en zo hard mogelijk over de drempels en door de speeltuintjes ploegen
Hindernisbanen ++
230 op de autobahn --
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch Hilversumsche Meent of zo?
ik niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:18 schreef Kuukske het volgende:
Hoi! Cursusdagje vandaag. Dus. Yay.
Bengelsquote:
Hai Qu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |