misschien zoiets jaquote:Op maandag 10 maart 2008 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook weer ja. Aankijken dus maar even en anders een fysio eind van de week?
zeg maak t nog wat ergerquote:Zo, das redelijk wat nog. Is dat niet meteen total loss?
ik weet t, maar t hoeft voor mij allemaal niet meerquote:Niet te lang mee wachten hoor, straks durf je niet meer.
En dan? Afhankelijk worden van het OV?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
ik weet t, maar t hoeft voor mij allemaal niet meer
ja en?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Afhankelijk worden van het OV?
Dat gaat je niet lukken met je ochtend- of nachtdiensten toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en?
dat heb ik tot maart vorigjaar ook altijd gedaan
of gefiets
Dus laten maken en binnenkort weer rijdenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien zoiets ja
[..]
zeg maak t nog wat erger
dat kan ik helemaal niet betalen
[..]
ik weet t, maar t hoeft voor mij allemaal niet meer
moet toch al ander werk zoekenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken met je ochtend- of nachtdiensten toch?
Dat wel ja, maar niet per direct, dus hoe moet het met de tijd dat je nog wel werkt?quote:
Toen ik daar was had ik me verslapen op de dag dat we naar de Hermitage zouden gaanquote:Op maandag 10 maart 2008 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Niet goed?
dat lijkt me wel balen ja.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik daar was had ik me verslapen op de dag dat we naar de Hermitage zouden gaanIk heb nog wel het voorplein gezien
te druk op t werk?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
Goed zo
hier nog lang niet, en mijn vakantie gaat er ook uit misschien
hier waait het vooral, met af en toe veel druppelsquote:
Yep, en het is toch pleuris weer, dus kan het iig 1 week naar achteren schuiven. Moet het morgen beslissen.quote:
Hier toen ik aan het lunchen was.. Nu was het droog, dus heb gelijk maar even de backuptapes geswapt bij de externe locatie voor de backup van vanavond/vannacht.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Het giet hier als een dolle [afbeelding]
Lekker een stuk gaan wandelen dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:17 schreef Ynske het volgende:
t weer
tja das ook hier niet geweldig, veel wind, wat regen erbij, niet mijn ding iig
Zum Befehlquote:Op maandag 10 maart 2008 15:35 schreef mcDavid het volgende:
Aidsweer, aidsschool, aidsrooster. Dood. Allemaal. Nu! [ afbeelding ]
bedrijvendag met bedrijven die LED-knijpkats uitdelen vormt een schale troost.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker een stuk gaan wandelen dan?
niet je rollator vergeten
hoop jequote:Op maandag 10 maart 2008 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch
Ik heb straks wind mee
Ga jij van de week nou maar een paar uur in de file staanquote:
Dat zal wel lukken met dat werkschuwe tuig bij justitie inderdaad!quote:Op maandag 10 maart 2008 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij van de week nou maar een paar uur in de file staan
maanquote:Op maandag 10 maart 2008 19:23 schreef Ynske het volgende:
avond
NEEquote:Op maandag 10 maart 2008 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij van de week nou maar een paar uur in de file staan
Echt welquote:
En we voeren met een zuchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |