quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Fiets![]()
Is Chess die linker ??
Wat een poepies![]()
Wat een mooie fotoquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef ..bennie het volgende:
Eentje uit mn mobielefoon, landskampioenschappen boomzitten, althans dat dacht ze zelf.
[ afbeelding ]
Nadaquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:02 schreef Maf-kees het volgende:
ok nog 1 poging![]()
nada!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nouscha 10 jaar nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooohquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:02 schreef Maf-kees het volgende:
ok nog 1 poging![]()
nada!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico is echt geweldigquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Zondag fijn gewandeld in Soest.
Kareltje:
[ afbeelding ]
Chicootje:
[ afbeelding ]
Fritsje:
[ afbeelding ]
En Billemans:
[ afbeelding ]
Die overal door de huiskamer liggen. Laatst lagen er 2 in bedquote:
Oh breek me de bek niet open zeg...quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die overal door de huiskamer liggen. Laatst lagen er 2 in bed![]()
En elke keer breek ik bijna mn nek over die dingen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh breek me de bek niet open zeg...
Ik liet me gisteren op de bank ploffen, op een bal.
Er kwamen dr 3 uit de rugkussens van de bank. Ik gooi alles in de bak, wil later wat te drinken pakken, lagen ze allemaal alweer achter de bank en ging ik bijna onderuit. k ga es ff heel hard graven in mn foto-emmer naar een hele leuke van puppy Bil met al zn ballies.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn oudjes worden steeds minder.![]()
Rust zacht lieve Pebbles.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
"tennisballen paradijs"
Heb hem maar niet al zn speeltjes gedaan op het kusseneen bal, een tennisbalstok, een touw en een egel
Heel veel sterkte Bengeltjequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn oudjes worden steeds minder.![]()
Pebbles,
Vanmorgen mijn lieve meid laten inslapen, in juli zou ze 16 zijn geworden. Door het gezwel in haar bekje,
dat vreselijk snel groeide en richting haar keeltje ging, moest ik haar wel laten inslapen.
De twijfel slaat toe als je ziet dat ze vrolijk zijn, goed blijven eten en drinken.
Maar de angst dat ze zou kunnen stikken, terwijl ik op mijn werk ben of even niet thuis, liet me die
beslissing toch maken. Nadat ze was ingeslapen, toch gevraagd of ik even in haar bekje mocht kijken.
Voor mijn eigen gevoel van rust. En ja, ook de DA zei dat het het goede moment was geweest.
Het gezwel zat al achter bij haar tong, gedeeltelijk er overheen.
Ze had er nu nog geen last van, maar wat zou het volgende week zijn geweest.
Rust zacht lieve Pebbles.
[ afbeelding ]
jaquote:
Ik zat echt hardop te gniffelenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaerg he
Kan me er altijd dood om lachen
![]()
Staat hem erg goedquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:48 schreef Patries86 het volgende:
[ afbeelding ]
Denver met zijn nieuwe tuigje
Heb je toch dat kussen gehaald??quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Op het balkon bij vriendlief
[ afbeelding ]
"Ik moest een nieuw kussen, en wilde er alleen op als mn speeltjes mee mochten!" (En dat is door de DA eigenlijk verboden)
[ afbeelding ]
"Speeltjes ftw"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"tennisballen paradijs"
Heb hem maar niet al zn speeltjes gedaan op het kusseneen bal, een tennisbalstok, een touw en een egel
Nou niet die van de gamma. Meneer moest een grote aangezien hij er met zn dikke kont anders niet oppast. Dus ik ben zo debiel geweest om een kussen van 80 euro te kopen, waar hij dus mooi niet op gaat liggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb je toch dat kussen gehaald??
Ziet er leuk uit met al die speeltjes
Hier ook zo;n figuur
Wat doen honden toch lekker gek
Senesta heeft hem ooit de titel "pretletter" gegeven. Sindsdien wordt hij hier zo genoemdquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:47 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik zat echt hardop te gniffelen, ik zag eerst de foto in combi met de speeltjes, later zie ik hem op elke foto die trotse vrolijke snuit hebben
Over uitstraling gesproken
Hoe oud is hij?
Volgens mij is de titel op het lijf geschrevenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Senesta heeft hem ooit de titel "pretletter" gegeven. Sindsdien wordt hij hier zo genoemd
Meneer is 8. En idd op elke foto ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve hier![]()
[ afbeelding ]
Leuk dat camouflage, staat goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:35 schreef Patries86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch zo'n schatje onze kleine
Hij past hem niet meer, hij heeft nu zijn tuigje gekregen, met woorden aan de zijkantquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Volgens mij is de titel op het lijf geschrevenHeerlijk hoor zo'n vrolijke snuit
[..]
Leuk dat camouflage, staat goed
Baloe bedankt je voor het complimentquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Volgens mij is de titel op het lijf geschrevenHeerlijk hoor zo'n vrolijke snuit
[..]
Leuk dat camouflage, staat goed
scheef oortjequote:
Oh, wat een lekker ding... kijkt zo lekker 'dom' uit zn ogenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Senesta heeft hem ooit de titel "pretletter" gegeven. Sindsdien wordt hij hier zo genoemd
Meneer is 8. En idd op elke foto ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve hier![]()
[ afbeelding ]
Tis ook een schaapjequote:Op maandag 17 maart 2008 09:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, wat een lekker ding... kijkt zo lekker 'dom' uit zn ogen![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:46 schreef Nies het volgende:
Twee luie draken.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer maar eens zo een foto van je hond te maken!quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Asko is vandaag ingeslapen.
Heel veel sterkte, wat een onwijs lief heerlijk ding ...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel sterktequote:Op maandag 17 maart 2008 20:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:46 schreef Nies het volgende:
Twee luie draken.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duitse doggen, geweldige dozenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:44 schreef Noisekick het volgende:
![]()
![]()
Geweldige foto's
Wat voor ras zijn ze?
Kut he. Ik weet helaas hoe het voelt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje allemaal, het is nu zo raar om thuis te komen en dat niemand je meer tegemoet komt kwispelen. Het is nu zo stil thuis.
Sterkte.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft een witte snuiterd die gewoon niet echt lijkt, zo knuffelig en wollig dat het een speelgoedhond lijktquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:21 schreef Pure-Poison het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:17 schreef P_B het volgende:
Nou, echt droog heb ik het ook niet gehouden bij die gedichtjes... Zo treffend en mooi.
Ondanks anderhalve dosering pijnstilling gaat ze sinds de laatste week weer achteruit. Zoveel pijn met bewegen. En als je dan een onstuimig en energiek hondje zo ziet sloffen en worstelen met d'r eigen lijf word je daar niet gelukkig van. En maar weer wachten tot je bij iemand terecht kan die misschien nog wat kan doen... Gelukkig zijn er momenten zoals hieronder dat ze nog wel kan zijn zoals ze wil: lekker genieten van de zon.
[ afbeelding ]
Die 3e foto met de platte oortjesquote:Op zondag 23 maart 2008 12:18 schreef tonja het volgende:
Ik kom hier even binnenvallen met het hondje van mijn nicht. Een schat van een beest, ik logeerde bij mijn nicht en Dixie heeft heel lief bij me geslapen.
Dixie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze grijsbebaarde jongedame wordt in juni 4...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:23 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ah, dat mooie grijze snuitjeHoe oud is ze?
Altijd leuk om te zien hoe ze kunnen genieten van een lekker zonnestraaltje op het koppie
OMG wat een heerlijk ding zeg!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:55 schreef P_B het volgende:
[..]
Deze grijsbebaarde jongedame wordt in juni 4...
Van de zon houd ze zeker. Ze heeft inmiddels ontdekt dat midden op straat de zon ook erg lekker aanvoelt! Kan je weer dik 5 minuten wachten voor ze er weer zin in heeft want ze trekt ook altijd een blik van: Jij gaat mij echt niet overeind krijgen...anders gaat ze gewoon op haar rug liggen zodat je er helemaal niet bij kan.
En als ze dan in vol ornaat met TTouch-bandages en het grijze baardje midden op straat ligt te soezen krijg je om de haverklap te horen dat dat wel een oud hondje moet zijn.
Vanmorgen extra vroeg opgestaan en hebben we in de sneeuw alles gedaan wat God verboden heeft. Eindelijk, want de 1e keer was ze gesteriliseerd, de 2e keer net geopereerd aan een patella luxatie en vorig jaar amper sneeuw gehad. Blijft toch gek dat zo gauw ze sneeuw zien ze helemaal dol worden! Zeker voor een hond uit Spanje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahaha....Ik ken het,die van ons mag dan gelijk door naar de badkamer!quote:Op zondag 30 maart 2008 12:11 schreef Tezz het volgende:
Oh wat ben ik mooi wit en donzig:
[ afbeelding ]
Naar de jonge hondencursus in de regen zou verboden moeten worden:
[ afbeelding ]
Hij was gisteravond in bad geweest (grrr....dom dom dom, maar ik verwachtte geen regen vandaagquote:Op zondag 30 maart 2008 14:10 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Whahahaha....Ik ken het,die van ons mag dan gelijk door naar de badkamer!
Wel een schatje hoor,gedraagd meneer zich al wat beter?
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:08 schreef AirRaid het volgende:
dit lieve bolletje wol gaan we a.s. zaterdag ophalen
[ afbeelding ]
Wat een leuke speelse foto's en Rascha ziet er uit als een vrolijke snuitquote:Op zondag 6 april 2008 15:47 schreef Lllaura het volgende:
Rascha vond dat saaie fototoestel maar niks.
Kom nou maar spelen!
[ afbeelding ]
Woef!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Lief hequote:Op zaterdag 12 april 2008 13:41 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Wat een bekkie. Heerlijk
![]()
Ik ben erachter dat Mario niet van sneeuw houd... veel te koud aan zn pootjes.
Er lag sneeuw, en ik dacht smorgens lekker even met ze te ravotten in de sneeuw. Mario dacht van niet.
Meneer zette wel 1 hele poot in de sneeuw en besloot dat het te koud was en bleef maar staan piepen achter mijn benen.Stoere rottweiler he?
En je andere 2 honden maken er dan natuurlijk een wedstrijd van wie het smerigst kan worden. En komen doodmoe, zeiknat maar ooh zo tevreden weer thuis... en de rottweiler... is bang voor koude poten.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:08 schreef AirRaid het volgende:
dit lieve bolletje wol gaan we a.s. zaterdag ophalen
[ afbeelding ]
we hebben een mechelaar van 1,5 in huis en daarvoor hebben we ook een mechelaar gehadquote:Op donderdag 17 april 2008 10:40 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
![]()
Al eerder een mechelaar gehad? Ik zou er wel mee op cursus gaan
Ik vind het superhonden (als ze goed opgevoed zijn) mijn broer heeft er een,zou niks
voor mij zijn want ik ben er veel te soft mee.Veel plezier met die kleine uk en wel foto's posten he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |