Oh Bennie je bent de enige echt waar.
Iedereen is veel meer fan van Billy dan van Chico, behalve ikzelf, ik vind Chico echt een miljoen keer mooier, en niet alleen qua kleur, zeker ook van kop en van haar ( het ontbreken van dus ).
Ik heb het al es eerder ergens gepost , bij chineesjes is het zo dat de hoeveelheid lichaamshaar gerelateerd is aan de hoeveelheid crest ( het haar in hun kuif, sokken en staart). Dus hondjes met een volle crest zoals Billy hebben over het algemeen ook meer haar op het lijf dat dus geschoren dient te worden, net als het haar in hun gezicht. Billy scheer ik eens in de week met een tondeuse en als ik hem echt glad wil hebben moet ie met een mes ook nog eens.
Het haar op zn lijf is trouwens ook geen vacht, het is een soort van pluizig laagje haar en met heel veel kale plekken er in.
Chico is een true hairless, daar groeit amper wat op, die heeft altijd een glanzend glad huidje. Die doe ik mss 3 keer per jaar eens netjes bijwerken, omdat dr wel wat losse haren op groeien en die worden dan heel lang en dat ziet dr niet uit