De meeste pijnstillers zijn enorm slecht voor je maag. En ik gebruik al andere maagbelastende medicijnen, dus de combinatie is niet zo fijn. Niet dat ik me daar veel van aantrek als ik écht hoofdpijn heb, maar nu gaat het welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:31 schreef leonieke het volgende:
Waarom niet?
Nopez. Gewoon één woning in een bestaande straat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef Burdie het volgende:
Sja, vertragingen... da's hét grote nadeel van nieuwbouw, lijkt me. Is het ook in een nieuwbouwwijk?
Klinkt goed jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez. Gewoon één woning in een bestaande straat.
We zitten trouwens op het einde van een doodlopende straat. De rust die we daar zullen hebbenLijkt me gewoon heerlijk
Hier hebben we het al eens over gehad hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel... bij mij dus slechts eventjes. De hoofdpijn komt later dubbel en dik terug
Zalig hé? In een stad zou ik trouwens niet kunnen wonen, vrees ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klinkt goed ja.
Vriendlief en ik hebben ook pas een huis gekocht, ook een beetje op het einde van een woonerfje aan een doodlopende straat. Het is inderdaad heerlijk rustig zonder voorbijrazend verkeer om je heen. Iets waar ik nu (ik woon nu midden in de stad) regelmatig last van heb.
iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier hebben we het al eens over gehad he
Ik woon al negen jaar in de stad, dus vind het eigenlijk wel weer tijd om terug te gaan naar het platteland. Hoewel we vlakbij een grote stad gaan wonen, dus wel de lusten, niet de lastenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zalig hé? In een stad zou ik trouwens niet kunnen wonen, vrees ik
Wat voor huis hebben jullie gekocht? Alleenstaande woning (ik weet niet goed wat je met woonerfje bedoelt).
Oeh, dan wou ik ook wel een woonerfquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik woon al negen jaar in de stad, dus vind het eigenlijk wel weer tijd om terug te gaan naar het platteland. Hoewel we vlakbij een grote stad gaan wonen, dus wel de lusten, niet de lasten!
Het is een rijtjeswoning en een woonerf is een doodlopende straat die wordt omringd door woningen, en waar veel ruimte is voor kinderen om te spelen.
Super hé?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
Hier alleen bestemmingsverkeer aan een doodlopende straat. Prima, de rust.
We krijgen eind maart de sleutelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:54 schreef leonieke het volgende:
Wanneer zullen jullie in het huis kunnen intrekken?
We wonen in een kunstwijk, met nijmegen op loopafstand. Dus alles binnen handbereik, maar ondertussen in de rust van een dorp. En het vuurwerk met de Vierdaagse is prima te zien hierquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Super hé?
Wij wonen nu aan een steenweg waar er constant vrachtwagens passeren. Ik kijk zo uit naar die rust
Woonwijk ftw!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef Pheno het volgende:
Hier alleen bestemmingsverkeer aan een doodlopende straat. Prima, de rust.
dat gaat in mijn buurt niet echt lukkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Woonwijk ftw!
Af en toe eens een daje een Tigra huren en zo hard mogelijk over de drempels en door de speeltuintjes ploegen
Hindernisbanen ++
230 op de autobahn --
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch Hilversumsche Meent of zo?
ik niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:18 schreef Kuukske het volgende:
Hoi! Cursusdagje vandaag. Dus. Yay.
Bengelsquote:
Hai Qu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |