1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 1997: Jacques Villeneuve, Williams-Renault 1:30.585 1998: Mika Hakkinen, Mclaren-Mercedes 1:30.010 1999: Mika Hakkinen, Mclaren-Mercedes 1:30.462 2000: Michael Schumacher, Ferrari 1:27.173 2001: Michael Schumacher, Ferrari 1:26.892 2002: Rubens Barrichello, Ferrari 1:25.843 2003: Michael Schumacher, Ferrari 1:27.173 2004: Michael Schumacher, Ferrari 1:24.408 2005: Giancarlo Fisichella, Renault 3:01.460 2006: Jenson Button, HondaF1 1:25.229 2007: Kimi Räikkönen, Ferrari 1:26.072 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | 2001: Michael Schumacher Ferrari 2002: Michael Schumacher Ferrari 2003: David Coulthard Mclaren-Mercedes 2004: Michael Schumacher Ferrari 2005: Giancarlo Fisichella Renault 2006: Fernando Alonso Renault 2007: Kimi Räikkönen Ferrari |
Juich je dan ook even voor SA, die zullen het ook wel kunnen gebruiken denk ikquote:Op maandag 10 maart 2008 06:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ga Honda aanmoedigen
Ze zullen het nodig hebben
Of laat naar bedquote:Op maandag 10 maart 2008 09:11 schreef Montov het volgende:
Dat wordt weer een weekend vroeg opstaan.
Vanaf 12 uur namelijk autosport op TV.quote:00:15-01:55 uur A1GP kwalificatie Mexico
01:55-03:00 uur Jaaroverzicht Formule1 2007
03:00-04:00 uur Dutch Super Car
04:00-04:30 uur WTCC Brazilië
Gewoon opnemen en 's ochtends vroeg kijken. En de race zelf begint al later dan de afgelopen jaren, dus misschien ga ik die wel live kijken.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:11 schreef Montov het volgende:
Dat wordt weer een weekend vroeg opstaan.
Filmpje:quote:Op maandag 10 maart 2008 01:19 schreef Atreidez het volgende:
VoorpretNog recente foto's van de opbouw?
Er zijn nogal wat klappers gemaakt in Australië. O.a Mansell 1986, Hakkinen 1995, De startcrash in 2002quote:
Niet alleen Speed, ook Liuzzi rijdt niet meer voor STR. Hier horen de beide Sebs te staan:quote:edit: er staat trouwens een foutje in de OP.
15. Scott Speed
Nee, 1 Honda team is al genoeg om me aan een depressie te helpenquote:Op maandag 10 maart 2008 08:24 schreef NED het volgende:
[..]
Juich je dan ook even voor SA, die zullen het ook wel kunnen gebruiken denk ik
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:45 schreef WEST het volgende:
foutjes zijn er uit![]()
maar ik wil als er belangstelling voor is wel 2 filmpjes van de Australische TV uploaden met beelden uit Melbourne![]()
vooruit dan maarquote:
Alleen wordt dat bij mij wat lastigquote:Op maandag 10 maart 2008 18:19 schreef NED het volgende:
@Mikkie: als ik wegens omstandigheden niet live kan kijken dan kijk ik zeker wel de herhaling hoor!
En dan blijft totdat de race afgelopen is mijn telefoon uit staan en kijk ik niet op internet om te voorkomen dat ik per ongeluk ergens de uitslag tegenkom.
Niks skraals aan dacht ik zo
nu niet meer.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:19 schreef NED het volgende:
WEST, bedankt voor de filmpjes
=edit=
Het zijn 2x dezelfde filmpjes WEST
Misschien? En je hebt er zin in? En dan ga je misschien kijken????quote:Op maandag 10 maart 2008 21:09 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb er weer zin aan, misschien ga wel kijken.
"Stap voor stap geraken we er wel".......... jaja, het zullen dan wel kleine stapjes zijn denk ikquote:Honda: "Stap voor stap geraken we er wel"
Honda wil na haar teleurstellende seizoen in 2007 de draad terug opnemen. Met topmensen zoals Ross Brawn aan het roer, hoopt het team om stap per stap haar competitiviteit terug te winnen. Jenson Button en Rubens Barrichello kijken al vast uit naar hun nieuwe uitdaging.
Jenson Button, nummer 16
“De nieuwe wagen is goed bestuurbaar, wat ons een goede basis geeft om verder op te bouwen. We hebben nog wat gebrek aan snelheid, maar we zijn verbeterd. In elke test wisten we op elk gebied de wagen te versterken. Ik heb er vertrouwen in dat het ontwikkelingsniveau hoog blijft gedurende het hele seizoen.”
“Zoals alle rijders, concentreerde ik mij op de tests opdat we de swagen konden verbeteren. Ik heb ook gewerkt aan mijn trainingsprogramma, en ik ben fitter dan ooit tevoren. Ik heb nu een nieuwe trainer, Mike Collier, en we hebben drie trainingskampen afgelegd in Lanzarote.”
Rubens Barrichello, nummer 17
“Het middenveld zal dit jaar heel dicht op elkaar zitten, dus we kunnen een interessante strijd verwachten. Het is bijna onmogelijk om te zeggen waar we zullen eindigen dit weekend, omdat de rondetijden zo dicht bij elkaar liggen. Dus het is een geval van kijken en afwachten.”
“Ik voel mij precies een kleine jongen met een nieuw speelgoed. Zonder tractiecontrole gereden te hebben voor zoveel jaren in de ‘90s, zorgde ervoor dat ik mij snel kon aanpassen. Ik zal nieuwe uitdagingen aangaan, vooral in de regen. Ik kijk er al naar uit.”
Ross Brawn, teambaas
“Ik kijk ernaar uit om mijn eerste seizoen te starten bij het Honda Racing F1-team. We hebben een hele groep getalenteerde mensen, wiens collectieve expertise goed genoeg is om te slagen in de Formule 1 en ik heb er vertrouwen in dat we dat ook zullen zijn. Nu moeten we echter de uitdaging stap per stap aangaan. Ons eerste doel is om de RA108 per race stap voor stap te verbeteren.”
“We hebben vooruitgang geboekt met de RA108 sinds het gelanceerd werd op het einde van januari. We hebben praktisch alle aërodynamische en mechanische onderdelen geüpdate. Toen we onze Melbourne-spec voor het eerst gebruikten, zagen we positieve veranderingen aan de verbeteringen van de wagen.”
bron: www.f1-club.be
Videoquote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef SimtekF1 het volgende:
AuuuuWstralie.![]()
[ afbeelding ]
edit: er staat trouwens een foutje in de OP.
15. Scott Speed
Welke zendersquote:Op maandag 10 maart 2008 09:17 schreef NED het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur namelijk autosport op TV.
Ik denk dat ik op blijf
Gewoon bij RTLGPquote:Zondag 16 maart
00:15-01:55 uur A1GP kwalificatie Mexico
01:55-03:00 uur Jaaroverzicht Formule1 2007
03:00-04:00 uur Dutch Super Car
04:00-04:30 uur WTCC Brazilië
04:30-05:25 uur Formule 1 voorbeschouwing
05:25-07:00 uur Formule 1 Race
07:00-07:15 uur Formule 1 nabeschouwing
13:00-16:00 uur Formule 1 Herhaling
16:00-17:00 uur 24 uur van Dubai samenvatting
23:00- 00:30 uur A1GP: Mexico sprint en hoofdrace
Ze geraken er zeker, maar het is wel twijfelachtig of dat ook hun einddoel isquote:Honda: "Stap voor stap geraken we er wel"
Dat zijn geen grappen op zondag.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een autosportdag.
Al vind ik 05.30 opstaan wel erg vroeg.
Je kan ook moeilijk verwachten dat ze gaan zeggen: "Dit jaar wordt helemaal ruk. Iedereen krijgt 2 kratten bier als we 5 punten meer dan Super Aguri halen."quote:Op maandag 10 maart 2008 22:54 schreef NED het volgende:
[..]
"Stap voor stap geraken we er wel".......... jaja, het zullen dan wel kleine stapjes zijn denk ik
Maargoed, in 2009 gaat Button WC worden,. nietwaar?![]()
McLarenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:21 schreef sanger het volgende:
Welk team is dat WEST? Die achterkant doet een beetje raar aan
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk verwachten dat ze gaan zeggen: "Dit jaar wordt helemaal ruk. Iedereen krijgt 2 kratten bier als we 5 punten meer dan Super Aguri halen."
Eens. Door de jaren heen vaak zat de wekker gezet om vervolgens broodgaar maar te besluiten om de TV na een paar minuten uit te zetten, of zodra ik weer wakkergeworden ben van het licht van de TV (meerdere malen net na de race, of tijdens het volgende live shoppingprogramma). De nieuwe strategie van vorig jaar werkte overigens wel weer: Naar beneden gaan, en daar TV kijken, met een vroeg ontbijt..... Nu klinkt dat iig heerlijk. Maar of ik dan ook mijn bed ervoor kan uitkomen... Nu zeg ik van wel, maar dan zal het moeten blijken. Hoe dan ook, wat ook traditioneel eigenlijk wel zo is, is de relatieve teleurstelling. Maar dat komt wel vaker voor wanneer ik motorsport kijk. Mijn favorieten zijn vaak de underdog waarvan je neit verwacht dat ze naar voren komen. En die verwachting is er natuurlijk niet voor niets: meestal word ik teleurgesteld.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind t opstaan niet zo erg, maar t wakker worden is zo problematisch. Vaak beslis ik de nacht wakker te blijven en val ik 10 min. voor de start (ja, dan schakelen ze altijd terug naar de studio) alsnog in slaap
Ik ook!quote:
Volgens mij kan Ecclestone wel een nieuw circuit bouwen op dat voorhoofdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:14 schreef WEST het volgende:
Ik kijk nu die voorbeschouwing van ITV maar wat een lekker wijf is die dochter van Bernie Ecclestone zeg![]()
![]()
Tamara Ecclestone heeft ze en is 23/24mooi leeftijd heb je gelijk een rijke schoonpa aan de haak
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens mij kan Ecclestone wel een nieuw circuit bouwen op dat voorhoofd
Wat dat betreft ben ik een BOFF: Bewust Onbeschonken F1 Fanquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:58 schreef SlaggY het volgende:
Ik zal ook rond 5 thuis komen, na een avond St Patricks Day in de lokale Ierse pub. Het hangt een beetje van mijn promillage af of ik de race 's nachts of 's middags ga kijken.
Ik zal 's morgens wel moeten. 's Middags ben ik niet thuisquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:58 schreef SlaggY het volgende:
Ik zal ook rond 5 thuis komen, na een avond St Patricks Day in de lokale Ierse pub. Het hangt een beetje van mijn promillage af of ik de race 's nachts of 's middags ga kijken.
Serieus?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:08 schreef LeXX het volgende:
Vaste prik voor mij is in het ouderlijk huis 's nachts voor de buis. Met mijn moeder (57) wel te verstaan, zij is ook Formule 1 fan!![]()
Ze kijkt bijna alle races live, ook als ik er niet ben gaat ze uit bed om 's ochtends de race te bekijkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:12 schreef NED het volgende:
[..]
Serieus?!
Is ze ook fan van eentje in het bijzonder?
In de OP kan niet, WEST heeft geen HTML-rechten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:56 schreef dery1990 het volgende:
Zou het niet leuk zijn als de pole lap van vorig jaar in de OP staat?
http://nl.youtube.com/watch?v=HOES-LOSDis
Autosport.com heeft ook een artikel met de eerste kop, dus die acht ik maar het geloofwaardigst.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:48 schreef LeXX het volgende:
De goed geinformeerde en betrouwbare pers komt ook weer tot leven...![]()
Kovalainen gaat niet voor de pole positie
Kovalainen gaat voor pole in Melbourne
precies.., ik heb het wel aangekaart bij de FA, maar niet gekregenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:10 schreef sanger het volgende:
[..]
In de OP kan niet, WEST heeft geen HTML-rechten.
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HOES-LOSDis&hl=nl"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HOES-LOSDis&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
zo uit de winterslaap gekomenquote:
Haha die laatste een paar miljoen op de heftruckquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:16 schreef dery1990 het volgende:
Voorbereidingen (GPUpdate.net):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik zou het wel weten!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:21 schreef Atreidez het volgende:
[..]
K3 of [ afbeelding ] Ik zou t wel weten
Er zijn toch een aantal circuits een stuk saaier hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef Teteteterek het volgende:
tvp, saaiste circuit van het seizoen maar toch weer vet dat het eindelijk weer begint. Ik zit nog te dubben of ik de nacht doorhaal of vroeg opsta
quote:Ferrari unveil new sponsor
13 March, 2008
Ferrari have today revealed a three-year sponsorship deal with the United Arab Emirates airline, Etihad Airways. Etihad had been title sponsors of the Spyker team in 2007, although their partnership with Force India did not continue onto the new car, with the team opting to take primarily Indian sponsors on board. The new deal with Ferrari will see their logos appear on the back of the rear wing, turning vanes and driver helmets.
“We are pleased to enter into this new partnership, that reinforces our links with the United Arab Emirates,” said the President of Ferrari, Luca di Montezemolo. “The collaboration with Etihad Airways is in addition to that with the Mubadala Development Company, who are already a sponsor and shareholder of the company. Then there is Abu Dhabi where the first Ferrari theme park is being built on Yas island.”
The United Arab Emirates will host its first Grand Prix, the Abu Dhabi Grand Prix, at a purpose-built circuit in Yas Island. The event will be title sponsored by Etihad.
Ik heb echter wel toestemming om hier filmpjes te postenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:08 schreef WEST het volgende:
[..]
precies.., ik heb het wel aangekaart bij de FA, maar niet gekregen
quote:Coulthard slams Montreal, Fuji tracks
Posted 13 March 2008 at 07:46 GMT
David Coulthard has kicked off his fourteenth full season on the F1 grid by complaining about two stops on the 2008 calendar.
The Red Bull driver, who turns 37 next month and is therefore the sport's oldest current racer, is quoted by the Independent newspaper as hitting out at the Fuji and Montreal venues.
Coulthard said the circuit facilities on the verge of the Canadian grand prix are among the worse in the world.
"They only have portaloos in the paddock. And as anyone who has crapped in a porta-potty knows, it's a pretty uninspiring experience," he said.
While the facilities at Toyota's new Fuji Speedway in Japan are state of the art, meanwhile, Coulthard complains that the layout itself is no good.
"It's a shit track that must have been designed by someone high on mushrooms," the Scot slammed.
quote:Australia: Driver preview quotes
13 March, 2008
The 2008 season roars into life this weekend in Melbourne, with the annual Australian Grand Prix in Albert Park. After an intense winter, with many hundreds of laps covered in testing, the drivers are relishing the challenge to get back on-track and start racing. Here's what the drivers had to say ahead of the weekend.
Kimi Räikkönen, Ferrari:
I really like racing in Melbourne and it's nice having won there already before. The track is very slippery on the first day due to the fact that it's only used once per year. Braking without the engine brake will be a bit more difficult, but we've had already many tests and a driver adapts quickly. I have good memories from last year: we dominated the whole race weekend and in the end we gained the Pole Position and won the race. It's really nice to get off to a good start. We managed that last year, although afterwards we lost it a bit. I definitely want to win also this year, because it's always better to lead instead of having to catch up! At the beginning of the season it's always difficult to say what will happen, because during the tests you never know how much fuel the others have in their cars. As I've said, I think that Ferrari will be competitive, but we'll only find our for sure in Melbourne.
Felipe Massa, Ferrari:
I have not been so lucky at this circuit in the past, failing to complete the first lap two years ago and then last year I had a problem in qualifying. Sure, it is important to make a good start to the season, but the sport is so competitive, you also need to have a good middle and a good end! Hopefully this weekend will go better than the last two in Australia. You know, when there are two teams that are very close and competitive, which I think is the situation again this year, then every single point counts race by race.
The start of the season is always exciting, even if now with a bit of experience, it is slightly less than when I first started racing as I have a better idea what to expect. It is not just the fact it is the first race that brings this excitement but the fact you finally get to see who was really doing what in winter testing and if your assessment and predictions were correct. Now we have to wait and see and work hard over the next few days.
Nick Heidfeld, BMW Sauber-BMW:
I'm really looking forward to the curtain-raiser in Australia – to a couple of free days to acclimatise and then for everything to get going at last! This time round I found it particularly difficult to gauge how the teams measure up against each other. We made progress between the roll-out in Valencia and the final test in Barcelona, but none of us will know where we stand until Melbourne. Autumn in Australia brings the possibility of rain, which would make driving without traction control and engine braking control a real challenge. I did some testing on a wet track and it was great fun. The Albert Park circuit doesn't provide much grip even in dry conditions, especially at the start of the weekend.
Robert Kubica, BMW Sauber-BMW:
In Australia all the speculating will finally come to an end. I just can't wait for the season to start in Melbourne. The whole team has been working incredibly hard over the past weeks, the F1.08 has steadily improved and I think there's even more potential lurking inside it. I like the circuit in Melbourne. If it were up to me, I'd have all the races on street circuits. Overall, precise driving skills have become even more critical in 2008 because there's no more traction control to help if you stray onto the dirty side of the track. That's going to cost time because you then have to ease off the throttle to correct yourself. Then there's the great atmosphere in Melbourne with the fans and the beautiful city, all of which lends a special charm to the season-opener.
Fernando Alonso, Renault:
The first race will not be easy, but I am looking forward to it and the beginning of the championship. Many challenges await the ING Renault F1 Team, but we have worked hard these last few months and it is now time for the racing to begin. I know that a win or a podium in Australia will be difficult, but you never know what can happen during the race. It may rain; the race may take place on a drying track and you can have the chance to spring a surprise. If an opportunity presents itself, I am ready to seize it.
Nelson Piquet jr., Renault:
It is a new circuit for me and I hope that I can find my feet quickly. I feel I have done everything in order to be ready, but the only way to get fully prepared is to do laps on the circuit. Only then can you really have an idea of the layout of the track, how to use the cubs and the best lines. I need to work well with my engineers to set up my car and then I need to get the best of it. I'm very competitive and I would like to score points in my first race, but I recognise that these things can take time. Above all, I want to approach this first race calmly, one step at a time.
Nico Rosberg, Williams-Toyota:
I travelled out to Australia early for a driver day in Sydney with RBS; it's now an annual event and is always one of the best sponsor trips. Looking ahead to the race, I'm looking forward to getting to Melbourne and getting the season underway, and there's a good chance that we will be stronger at Albert Park this year than we were last year.
Saturday's qualifying results will provide the moment of truth for all of the teams and will reveal testing bluffs and low fuel runs. I believe that we will have a solid race this weekend and will look to bring home some points. Reliability-wise, it will be challenging to achieve our target of 100% this season, but we're in good shape.
Kazuki Nakajima, Williams-Toyota:
It's amazing that the first race of the season is finally here and I'm obviously really excited to get my debut year in Formula One underway. We've been working hard over winter testing and done a lot of good preparation work so the team is looking forward to racing again.
Because Melbourne is a street circuit, it will be quite slippery when we do our initial runs, but it should have settled down by Saturday. The track is a good combination of slow and medium speed corners, with some fast ones thrown in as well. It's also looking like it will be a hot race, which will suit the car. I feel like I've been testing for quite a long time now, so it'll be good to actually race!
Jarno Trulli, Toyota:
I am always excited by the start of a new season and this year I am probably more motivated than ever. Testing has gone well with the new car; we have made good progress and we know the right direction to work in so I am optimistic. This year's car is a big improvement; it is very different to the TF107 and we have a lot of potential to continue the improvement we have seen in testing. I really enjoy visiting Australia and Melbourne in particular so I am looking forward to good weather and another enthusiastic crowd, as we always seem to get at Albert Park. The circuit isn't the most challenging but it's nice to drive and I hope we can be competitive. I am totally focused on getting a strong result this weekend and I think we have a good chance to score points.
Timo Glock, Toyota:
The Australian Grand Prix will be my race debut for Toyota so I am very excited. The Albert Park track is a very picturesque street circuit but it is not the most challenging circuit on the calendar for a driver. It's a quite an unusual track because it is only used for the Australian Grand Prix; there are no other motorsport meetings there during the year. This means that every time we go there it is a green track, so there is no grip at all to start with, and that makes it sometimes quite difficult to find the right direction in terms of the set-up. But this is the same for everyone and I have an experienced team-mate in Jarno so that should help me a little bit. The Australian fans are always very enthusiastic so I am looking forward to racing in front of them. My goal for the year is to consistently fight for the points and I hope to make a strong start to the season in Melbourne.
Rubens Barrichello, Honda:
The mid-field is going to be very close this year, so we could see an interesting battle. It's almost impossible to say where we'll end up in Melbourne because the lap times will be close. So it's a case of wait and see.
Adrian Sutil, Force India-Ferrari:
The winter period was quite busy with two trips to India and then some busy tests with full programmes. As we are using the same chassis as last year and are familiar with how it behaves, the focus has been on getting the new electronics to work with the car, understanding how the car works without traction control and trying to find the stability on entry and exit into the corners. We took some time trying to find the limit, but I am not worried about having the last tweaks so close to the start of the season; it just gives us more time to get it right in development.
This year we have a very good driver line-up, with a lot of experience. Having Tonio as the test driver too means we can make some good progress between races. For me it's a positive challenge to have Giancarlo in the team as he will push me, which is important for the future. It will be difficult, but this is what I need, as if you are pushed, you have to put in your maximum effort. You can see that the team is better structured this year, and everything seems to be going in the right direction, there is more budget, and we can develop the parts we wanted to last year, but couldn't because of resources.
My goals are to do everything possible to be better this year; to make fewer mistakes and get a few points. I want to help the team move forward.
Giancarlo Fisichella, Force India-Ferrari:
Since I joined Force India two months ago it's been a very exciting time, both for the team and for myself. I feel totally at home here, with both the engineers and the mechanics. It feels as if I have been at Force India for a long time! Australia is a good place for me to start the season and my Force India race career. I won the race in 2005 and started in second place in 2006 and with a car that was not as competitive as we would have liked, I finished in fifth last season.
I feel confident for this first race with Force India. My first target is to get into Q2, but then the final hope is to score Force India's first point in the championship. You can see that every test we have moved forward and made some good progress - at the last test in Barcelona in particular where our lap times confirmed we are going in the right direction with the car. I did two longer runs at the final test and was very pleased with the balance and consistency. The results matched our expectations and we found about half a second, and we know there is more to come, so everything is very positive.
We have maybe another two to three tenths to come from new developments we have in the pipeline, which could mean a step forward and another few places on the grid. Looking at the other teams, under race conditions I do not think they will get away from us that easily.
Klopt ... voor zover ik kan zien (tot nu toe) alleen Wheels TV (53060)quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:52 schreef sanger het volgende:
Op TVU Player wel denk ik.
nu je het zegtquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef Atreidez het volgende:
Olav heeft een keer, toen DHL nog Jordan sponsorde, een special erover gedaan. Is idd een hele grote operatie
Zo te zien welquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef Bernard0s het volgende:
Even voor de goeie orde;
Is alleen VT2 te volgen op TVU Player vannacht?
kwestie van smaak denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 06:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er zijn toch een aantal circuits een stuk saaier hoor
quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:24 schreef Googolplexian het volgende:
Ferrari unveil new sponsor
13 March, 2008
Ferrari have today revealed a three-year sponsorship deal with the United Arab Emirates airline, Etihad Airways. Etihad had been title sponsors of the Spyker team in 2007, although their partnership with Force India did not continue onto the new car, with the team opting to take primarily Indian sponsors on board. The new deal with Ferrari will see their logos appear on the back of the rear wing, turning vanes and driver helmets.
“We are pleased to enter into this new partnership, that reinforces our links with the United Arab Emirates,” said the President of Ferrari, Luca di Montezemolo. “The collaboration with Etihad Airways is in addition to that with the Mubadala Development Company, who are already a sponsor and shareholder of the company. Then there is Abu Dhabi where the first Ferrari theme park is being built on Yas island.”
The United Arab Emirates will host its first Grand Prix, the Abu Dhabi Grand Prix, at a purpose-built circuit in Yas Island. The event will be title sponsored by Etihad.
Correctie: 00.00u - 01.30uquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:04 schreef Atreidez het volgende:
Juist VT1 kan ik wel kijken (2300 tot 0030), maar om nou van 3 tot 4 op een donder op vrijdagnacht wakker te blijven is iets teveel van t goeie
quote:Lewis All The Rage As F 1 Season Comes Under Orders
William Hill say that 75% of the bets they have taken so far for the F1 World Championship have been for Lewis Hamilton to win the title this year. 'Our punters are in no doubt that Lewis Hamilton will make up for his narrow defeat in the title race last year. They figure he is more experienced and more determined and are backing him as though defeat is out of the question - three quarters of all the bets we have taken on the outcome of the championship race are for Lewis' said Hill's spokesman Graham Sharpe.'As far as we are concerned this season will start as last season ended - with us needing Lewis to lose if we are to make any money'
**Hills make Hamilton 33/1to podium in every race of the season; 11/4 to win more GPs than any other driver and 8/1 to clinch the title in the final race of the season.
**Hills make Hamilton 9/4 second favourite behind reigning champion Kimi Raikonnen, the Even money favourite, and also offer 9/2 Massa; 10/1 Kovalainen; 12/1 Alonso.
**Aussie GP; 5/4 Raikonnen; 11/4 Hamilton; 7/2 Massa; 10/1 Alonso; 12/1 Kovalainen.
Staat het daar ook embedded? Ik kan jouw filmpjes namelijk nooit openenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op Rapidshare staat de Season Preview van ITV: prima beeldmateriaal!
http://rapidshare.com/fil(...)ew_Xvid.avi.001.html
http://rapidshare.com/fil(...)ew_Xvid.avi.002.html
http://rapidshare.com/fil(...)ew_Xvid.avi.003.html
http://rapidshare.com/fil(...)ew_Xvid.avi.004.html
http://rapidshare.com/fil(...)ew_Xvid.avi.005.html
http://rapidshare.com/fil(...)ew_Xvid.avi.006.html
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Trystar het volgende:
Voor de usenet gebruikers;
F1 2008 ITV Preview
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:02 schreef Googolplexian het volgende:
Tuuuurlijken dan maar uren wachten tot het binnen is terwijl het morgen allemaal al begint ^^
RapidShare is een contradictie in termus.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:40 schreef NED het volgende:
Wat een goedlachse kerel is het toch ook he.
Nee, over rapidshare.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:36 schreef sanger het volgende:
[..]Gaat dit over de embedded filmpjes
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..](ben nu aan het binnenhalen @ 2150 KB/s)
edit: binnen ... effe kijken of ik dit kan converteren en uploaden naar JouwBuis
Ah, vandaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:39 schreef NED het volgende:
[..]
Nee, over rapidshare.
Als daar een film in meerdere stukken op staat dan krijg je ineens na het eerste stuk een melding dat je je limiet hebt overschreven en een paar uur moet wachten voordat je het volgende deel kan downloaden.
En dat is kut, want dan duurt het heel lang voordat je hem compleet binnen hebt.
Die plaatjes zijn inmiddels gemaakt inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef MaximusF1 het volgende:
Idd. Maar volgens mij wordt er wel gewerkt aan die manager foto's...hoop ik...althans, de fabrikanten en motoren hebben dit jaar al (prachtige!) nieuwe plaatjes gekregen.
Maar nog niet online ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn inmiddels gemaakt inderdaad
Da's mooi.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn inmiddels gemaakt inderdaad
knipknipknip, stomstomstomquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:43 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Maar nog niet online ?
Deze (van Sutton) kunnen eventueel een tussenoplossing zijn...
knip
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:13 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
WTF?
Er staan trouwens ook veel foto's op gpupdate.net van de coureurs met hun helm voor een bord, met de juiste truitjes aan enzo. Lijkt me wel handig voor de plaatjes in de manager (btje verwarrend daar bv. alonso te zien in mclaren tenue)
Ah ... sorryquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn inmiddels gemaakt inderdaad
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:25 schreef ElmarO het volgende:
Heidfeld is zijn baard grotendeels kwijt.
[ afbeelding ]
Zo ziet het het teammanagement scherm er bij mij uit...wat een warboel...zet maar vlug die mooie nieuwe online.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:51 schreef TommyGun het volgende:
Kan niet wachten! Hoewel ik weinig zin heb in 't 's nachts op staan..
Lol normaal geef ik er geen fuck om, maar wil 't weekend overdag nog weg en ben al dood van 't werkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Hoe doe jij dat met oud en nieuw dan?
Dan lekker de herhaling kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Lol normaal geef ik er geen fuck om, maar wil 't weekend overdag nog weg en ben al dood van 't werken
Neuh ga de race gewoon live kijken, kwali weet ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan lekker de herhaling kijkenis echt geen schande heur (vraag maar aan Ecclestone, doettie zelf ook dit jaar, waarschijnlijk)
Wel jezelf onthouden van elke vorm van media totdat je de race hebt gezien
Ik had dat vorige week nog of de week ervoor met de A1GP.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:23 schreef Atreidez het volgende:
Fok heeft er nog weleens een handje van de winnaar in de header te melden, dus die moet je dan zeker niet openen
je probeert die preview op youtube te zetten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:46 schreef Googolplexian het volgende:
Alright!
Mijn webserver is niet onwijs snel maar de 2008 F1 preview staat wel online voor degenen met geduld (max 480 kb/sec down)... JouwBuis komt zo (80% nu)
http://www.wachabase.com/f1/2008preview.avi
Downloading ...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Trystar het volgende:
Voor de usenet gebruikers;
F1 2008 ITV Preview
waarschijnlijk gewoon aan je IP-adresquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:53 schreef Atreidez het volgende:
Waaraan checken ze dat? Emailadres?
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:59 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon aan je IP-adres
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:56 schreef Bernard0s het volgende:
Op eurosport.yahoo.com staat in ieder geval live commentaar.
Iemand nog heel toevallig een streampje?
Dat zie ik staan bij die sitequote:No live comments for this event
Bandjes opwarmen zekerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:07 schreef voyeur het volgende:
Wat reed Bourdais een waanzinnig snelle eerste sector?
formula1.com heeft beter live commentaar met sectortijden e.d.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:56 schreef Bernard0s het volgende:
Op eurosport.yahoo.com staat in ieder geval live commentaar.
Iemand nog heel toevallig een streampje?
Zou het niet werken via een engelse proxyserver? Of lul ik nu wat doms?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:06 schreef NED het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Heb nog ff vlug wat ip hiders getest, maar dat lukt allemaal niet snel genoeg.
Errr, wélk live commentaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:09 schreef Party_P het volgende:
[..]
formula1.com heeft beter live commentaar met sectortijden e.d.
Die ben ik momenteel aan het volgen.
Weet jij er 1 uit je hoofd dan? Ik test het wel uit dan hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:10 schreef Party_P het volgende:
[..]
Zou het niet werken via een engelse proxyserver? Of lul ik nu wat doms?
Ik zie dit op formula1.com:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:13 schreef MaximusF1 het volgende:
Bernard0s en Party_P, waar zien jullie in godsnaam commentaar op eurosport en formula1 ?
Hier enkel sport.de met commentaar: http://sport.rtl.de/formel1/ticker/ticker2.php
edit: En F1-live natuurlijk: http://en.f1-live.com/f1/en/results/live_flash/index.html (links op free1 klikken)
Vertel eens, hoe heb je dat gedaan??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb die itv stream er voor. Ziet er wel goed uit. heb m even voor de gek gehouden met een proxy
.
Welke adres???????quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb die itv stream er voor. Ziet er wel goed uit. heb m even voor de gek gehouden met een proxy
.
proxy adres?quote:
Werkt gewoon goed hierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef Party_P het volgende:
Zo die itv site ligt er al weer uit, de sukkels daar hebben te weinig capaciteit. Heb ik net een proxy adres ingevuld om te testen krijg je dit
Ok, proxy werkt bij mij niet. Iemand een adres die wel werkt?
Doet niet, blijft gezeur dat ik niet uit UK komquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
proxy adres?
194.36.10.156:3124
Adres van kijken:
http://itv-95.vo.llnwd.net/d1/broadband/itvf1/default.html
kun je mij uitleggen hoe je dat aan de praat krijgt met een proxy-adres? ik ben onbekend om dat terreinquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Werkt gewoon goed hier
heb zelf eerst proxy ingevuld om de site te bereiken
Heeft me geaccept.
Hierna weer directe verbinding ingesteld, en het werkt nog steeds (L)
Thnx dude!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:26 schreef wimderon het volgende:
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf
fullscreen en goede kwaliteit, geen gezeik met proxy's ook.
geweldigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:26 schreef wimderon het volgende:
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf
fullscreen en goede kwaliteit, geen gezeik met proxy's ook.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:26 schreef wimderon het volgende:
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf
fullscreen en goede kwaliteit, geen gezeik met proxy's ook.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:26 schreef wimderon het volgende:
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf
fullscreen en goede kwaliteit, geen gezeik met proxy's ook.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:26 schreef wimderon het volgende:
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf
fullscreen en goede kwaliteit, geen gezeik met proxy's ook.
Grote dank!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:26 schreef wimderon het volgende:
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf
fullscreen en goede kwaliteit, geen gezeik met proxy's ook.
Ik vind het erg goedkoop staan, komt vast omdat het vorig jaar achterop de Spyker stond..quote:
werkt hier ook heeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb de hele avond op de klok gekekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef NED het volgende:
Die directe link trekt bij mij het beelkd uit verhouding.
Ik heb nu iig een proxy ingevuld die werkt hier.
160.9.103.107:3128
En die kan ook fullscreen
Dat maakt toch niet uit? Dat heeft vorig jaar niemand gezien, want Spyker reed toch achteraanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het erg goedkoop staan, komt vast omdat het vorig jaar achterop de Spyker stond..
Net op tijd dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:44 schreef WEST het volgende:
[..]
werkt hier ook heeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb de hele avond op de klok gekekenen om 23:58 was ik thuis
Same here, was net voor 12en thuis en meteen pc aan om dit te volgenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:44 schreef WEST het volgende:
[..]
werkt hier ook heeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb de hele avond op de klok gekekenen om 23:58 was ik thuis
Geen TC en vieze baan nogquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef Bernard0s het volgende:
Er worden vrij veel foutjes gemaakt
Training...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef Bernard0s het volgende:
Er worden vrij veel foutjes gemaakt
Dan nog, dat gebeurde de voorgaande jaren niet zoveel met motorrem en TC.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Bevalt me wel zo zonder Mol er doorheen...........
Dat weeknie, maar hij ziet er wel vreemd uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens ligt het aan mij of lijkt die Indiaanse bak van ver op een Mac?
ach wat maakt het uit, download de DVD's voortaan maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Bevalt me wel zo zonder Mol er doorheen...........
waar te vinden (pmmetje aubquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ach wat maakt het uit, download de DVD's voortaan maar.
Dan heb je Mol, ITV en race geluidenen een leuke verzameling
Proxy hoeft nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier niet, maar dikke kans dat dat komt omdat ik niks van proxy weet...
Daar moet je niet wezen maar hier:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...ben ik nou de enige die die stream niet krijgt...?
[ afbeelding ]
Stilstaand beeld bij mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:26 schreef wimderon het volgende:
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf
fullscreen en goede kwaliteit, geen gezeik met proxy's ook.
ben bang van welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:01 schreef TommyGun het volgende:
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf = dood?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wie heeft een werkende stream gevonden?
Het is toch eigenlijk belachelijk dat je dit nergens normaal kan volgen.
Eerder kon je de vrije trainingen zien op het Duitse NTV.. Maar dat is ook iedere race weer anders.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:06 schreef wolferl het volgende:
tienduizend kanalen, en geen enkele die de start van het nieuwe seizoen uitzend van 's Werelds grootste autosport.
Is er ook een manier om dat te omzeilen ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:06 schreef WEST het volgende:
[..]
via Premiere, dat zit op de schotel en moet je voor dokken. Maar dan heb je wel met commentaar of zonder commentaar en onboard beelden.
geen idee, morgen maar eens downloadenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Is er ook een manier om dat te omzeilen ?
n-tv heeft al sinds 2007 de rechten niet meer hoor. Dat is nu DSF. En die tonen helaas geen Aziatische en Australische trainingen live.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:07 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Eerder kon je de vrije trainingen zien op het Duitse NTV.. Maar dat is ook iedere race weer anders.
Kutzooi, ik wil beeld, het ging zo lekker
maar hekki heeft zich toch goed hersteld. En tja een klasse zoals Hamilton is die vind je niet zo gauwquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:12 schreef Bernard0s het volgende:
Piquet is niet goed bezig, flashback naar vorig jaar toen heiki het ook niet zo best deed in zijn eerste weekend bij renault.
Ja levert meer op he. Jammer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:13 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
n-tv heeft al sinds 2007 de rechten niet meer hoor. Dat is nu DSF. En die tonen helaas geen Aziatische en Australische trainingen live.
's Nachts is hun zendtijd volzet met allerlei vieze Duitse porno reclames.
En belspelletjes niet te vergeten. En chatzooiquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:13 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
n-tv heeft al sinds 2007 de rechten niet meer hoor. Dat is nu DSF. En die tonen helaas geen Aziatische en Australische trainingen live.
's Nachts is hun zendtijd volzet met allerlei vieze Duitse porno reclames.
Ja is wel zo, maar Piquet staat momenteel wel op 3,2 seconde, en Alonso kan ook beter. Bevestiging dat Renault nog niet terug aan de top is wat mij betreft. BMW lijkt ook niet helemaal te lukken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:13 schreef WEST het volgende:
[..]
maar hekki heeft zich toch goed hersteld. En tja een klasse zoals Hamilton is die vind je niet zo gauw
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat zijn toch die Finnen van het Songfestival...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |