Ik vind het erg goedkoop staan, komt vast omdat het vorig jaar achterop de Spyker stond..quote:
werkt hier ook heeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb de hele avond op de klok gekekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef NED het volgende:
Die directe link trekt bij mij het beelkd uit verhouding.
Ik heb nu iig een proxy ingevuld die werkt hier.
160.9.103.107:3128
En die kan ook fullscreen
Dat maakt toch niet uit? Dat heeft vorig jaar niemand gezien, want Spyker reed toch achteraanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind het erg goedkoop staan, komt vast omdat het vorig jaar achterop de Spyker stond..
Net op tijd dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:44 schreef WEST het volgende:
[..]
werkt hier ook heeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb de hele avond op de klok gekekenen om 23:58 was ik thuis
Same here, was net voor 12en thuis en meteen pc aan om dit te volgenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:44 schreef WEST het volgende:
[..]
werkt hier ook heeeeeeeeeeeeerlijk. Ik heb de hele avond op de klok gekekenen om 23:58 was ik thuis
Geen TC en vieze baan nogquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef Bernard0s het volgende:
Er worden vrij veel foutjes gemaakt
Training...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef Bernard0s het volgende:
Er worden vrij veel foutjes gemaakt
Dan nog, dat gebeurde de voorgaande jaren niet zoveel met motorrem en TC.quote:
Whehehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Bevalt me wel zo zonder Mol er doorheen...........
Dat weeknie, maar hij ziet er wel vreemd uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens ligt het aan mij of lijkt die Indiaanse bak van ver op een Mac?
ach wat maakt het uit, download de DVD's voortaan maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Bevalt me wel zo zonder Mol er doorheen...........
waar te vinden (pmmetje aubquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ach wat maakt het uit, download de DVD's voortaan maar.
Dan heb je Mol, ITV en race geluidenen een leuke verzameling
Proxy hoeft nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier niet, maar dikke kans dat dat komt omdat ik niks van proxy weet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |