Zo ziet het het teammanagement scherm er bij mij uit...wat een warboel...zet maar vlug die mooie nieuwe online.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:51 schreef TommyGun het volgende:
Kan niet wachten! Hoewel ik weinig zin heb in 't 's nachts op staan..
Lol normaal geef ik er geen fuck om, maar wil 't weekend overdag nog weg en ben al dood van 't werkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Hoe doe jij dat met oud en nieuw dan?
Dan lekker de herhaling kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:58 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Lol normaal geef ik er geen fuck om, maar wil 't weekend overdag nog weg en ben al dood van 't werken
Neuh ga de race gewoon live kijken, kwali weet ik niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan lekker de herhaling kijkenis echt geen schande heur (vraag maar aan Ecclestone, doettie zelf ook dit jaar, waarschijnlijk)
Wel jezelf onthouden van elke vorm van media totdat je de race hebt gezien
Ik had dat vorige week nog of de week ervoor met de A1GP.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:23 schreef Atreidez het volgende:
Fok heeft er nog weleens een handje van de winnaar in de header te melden, dus die moet je dan zeker niet openen
je probeert die preview op youtube te zetten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:46 schreef Googolplexian het volgende:
Alright!
Mijn webserver is niet onwijs snel maar de 2008 F1 preview staat wel online voor degenen met geduld (max 480 kb/sec down)... JouwBuis komt zo (80% nu)
http://www.wachabase.com/f1/2008preview.avi
Downloading ...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Trystar het volgende:
Voor de usenet gebruikers;
F1 2008 ITV Preview
waarschijnlijk gewoon aan je IP-adresquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:53 schreef Atreidez het volgende:
Waaraan checken ze dat? Emailadres?
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:59 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon aan je IP-adres
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:56 schreef Bernard0s het volgende:
Op eurosport.yahoo.com staat in ieder geval live commentaar.
Iemand nog heel toevallig een streampje?
Dat zie ik staan bij die sitequote:No live comments for this event
Bandjes opwarmen zekerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:07 schreef voyeur het volgende:
Wat reed Bourdais een waanzinnig snelle eerste sector?
formula1.com heeft beter live commentaar met sectortijden e.d.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:56 schreef Bernard0s het volgende:
Op eurosport.yahoo.com staat in ieder geval live commentaar.
Iemand nog heel toevallig een streampje?
Zou het niet werken via een engelse proxyserver? Of lul ik nu wat doms?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:06 schreef NED het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Heb nog ff vlug wat ip hiders getest, maar dat lukt allemaal niet snel genoeg.
Errr, wélk live commentaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:09 schreef Party_P het volgende:
[..]
formula1.com heeft beter live commentaar met sectortijden e.d.
Die ben ik momenteel aan het volgen.
Weet jij er 1 uit je hoofd dan? Ik test het wel uit dan hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:10 schreef Party_P het volgende:
[..]
Zou het niet werken via een engelse proxyserver? Of lul ik nu wat doms?
Ik zie dit op formula1.com:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:13 schreef MaximusF1 het volgende:
Bernard0s en Party_P, waar zien jullie in godsnaam commentaar op eurosport en formula1 ?
Hier enkel sport.de met commentaar: http://sport.rtl.de/formel1/ticker/ticker2.php
edit: En F1-live natuurlijk: http://en.f1-live.com/f1/en/results/live_flash/index.html (links op free1 klikken)
Vertel eens, hoe heb je dat gedaan??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb die itv stream er voor. Ziet er wel goed uit. heb m even voor de gek gehouden met een proxy
.
Welke adres???????quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb die itv stream er voor. Ziet er wel goed uit. heb m even voor de gek gehouden met een proxy
.
proxy adres?quote:
Werkt gewoon goed hierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef Party_P het volgende:
Zo die itv site ligt er al weer uit, de sukkels daar hebben te weinig capaciteit. Heb ik net een proxy adres ingevuld om te testen krijg je dit
Ok, proxy werkt bij mij niet. Iemand een adres die wel werkt?
Doet niet, blijft gezeur dat ik niet uit UK komquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
proxy adres?
194.36.10.156:3124
Adres van kijken:
http://itv-95.vo.llnwd.net/d1/broadband/itvf1/default.html
kun je mij uitleggen hoe je dat aan de praat krijgt met een proxy-adres? ik ben onbekend om dat terreinquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Werkt gewoon goed hier
heb zelf eerst proxy ingevuld om de site te bereiken
Heeft me geaccept.
Hierna weer directe verbinding ingesteld, en het werkt nog steeds (L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |