afc ajax-topic #933 Kanker politiequote:Op zondag 9 maart 2008 18:18 schreef Noshiba het volgende:
geen inspiratie voor TT, komt door het inspiratie loze weekend, door die inspiratie loze blauwpetten!
Ach Middlesbrough- cardiff was de moeite waardquote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Als ik dit nu ver vantevoren had geweten had ik wel een weekendje weg kunnen gaan maar dit is toch wel echt zo'n fucking saai triest kutweekend geworden..allemachtig.
Ach ik heb me gister nog wel vermaakt doordat we in onze eigen wedstrijd in de 16de minuut van de blessuretijd de winnende goal maakten (was nog een eigen goal ook), was echt geweldigquote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Als ik dit nu ver vantevoren had geweten had ik wel een weekendje weg kunnen gaan maar dit is toch wel echt zo'n fucking saai triest kutweekend geworden..allemachtig.
AFC Ajax-topic #933 - http://www.youtube.com/watch?v=WiX7GTelTPMquote:Op zondag 9 maart 2008 18:18 schreef Noshiba het volgende:
geen inspiratie voor TT, komt door het inspiratie loze weekend, door die inspiratie loze blauwpetten!
Zoals elke week ....quote:Op zondag 9 maart 2008 18:48 schreef kevin6188 het volgende:
Ben maar bij de amateurclub gaan kijken...
Vroeger wel, dit was pas m'n vijfde wedstrijd ofzo dit seizoen.quote:
Tsjaquote:Op zondag 9 maart 2008 19:07 schreef GGMM het volgende:
Jan RekerHij is de enige die er begrip voor heeft, wat toevallig.
Jij hebt er duidelijk niks van begrepen.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:
Competitie vervalsing roepen ze... pffft stel mietjes ook die kutjode.
Als je gewoon meer wint als de tegenstander is er niks aan de hand, en als je de betere bent onderling piept er ook niemand
Hallo Neukfoutjequote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:
Als je gewoon meer wint als de tegenstander is er niks aan de hand, en als je de betere bent onderling piept er ook niemand
Ajax![]()
Politie![]()
Louis van Gaal![]()
van Basten![]()
Cruijf![]()
ze moeten gewoon zorgen dat ze gewoon winnen, maak niet uit wanneerquote:Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk niks van begrepen.
Als we vandaag gewonnen hadden zou PSV de rest van de competitie onder druk staan, vooral tegen Roda JC, wat altijd een moeilijke wedstrijd is voor PSV.
Nu, afhankelijk van de nieuwe datum, kan deze wedstrijd wel eens nutteloos zijn.
Dat snapt m'n lul nog.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:20 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ze moeten gewoon zorgen dat ze gewoon winnen, maak niet uit wanneer
ga toch krassen, dan win je nog is wat.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:20 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ze moeten gewoon zorgen dat ze gewoon winnen, maak niet uit wanneer
ga toch krassen, dan win je nog is wat.
Nee joh is gewoon zo'n tyfus boerquote:Op zondag 9 maart 2008 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snapt m'n lul nog.
Laat maar, je zal wel een Feyenoorder zijn.
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Je hele weekend laten verpesten omdat je voetbalclub niet voetbaltquote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Ik heb die hele zaterdagmiddag ook nog bij dat klote kort geding gezeten en bovendien had ik me hier al een hele tijd op verheugd.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hele weekend laten verpesten omdat je voetbalclub niet voetbalt![]()
Je kunt toch wel wat verzinnen om te doen op een zondag? Kroeg, in de kantine hangen bij je amateurclub... Maarja, dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb die hele zaterdagmiddag ook nog bij dat klote kort geding gezeten
Dan was ik ook naar een vriendin in Barcelona geweest.. kut agentjesquote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Ja. ik werd om 13.00u wakker en zag dat het om 14u in Utrecht was. Dus ik fiets er effe heen met de gedachte dat een kort geding ook echt KORT duurt. Nee hoor, zat ik daar een uur naar een kakverhaal van een politieagent te luisteren over loonschalen en na de uiteindelijke uitspraak om 17.30u had ik het helemaal gehad.quote:
quote:SV - Ajax definitief op 19 maart
zondag 09 maart, door Ajaxhooligan10, Amsterdam, 21:37u, KNVB
Nadat eerder Sef Vergoossen had gezegd dat de topper tussen PSV en Ajax het beste ingehaald kan worden op 19 maart is het nu definitief de nieuwe datum.
Doordat PSV woensdag thuis de return tegen de Spurs moet spelen wordt het verschoven naar 19 maart.
Dat heeft de KNVB vanavond besloten omdat ze geen andere datum konden vinden.
Lolquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:
Ajax![]()
Politie![]()
Louis van Gaal![]()
van Basten![]()
Cruijf![]()
Relax, het was maar een grapjequote:
quote:
zo te zien ben je wezen zuipen alsof de wedstrijd idd is door gegaan Seth.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:46 schreef Sethje het volgende:
goede webstrijd vandaag
Hey onze favoriete neukfout is weer terugquote:Op zondag 9 maart 2008 23:39 schreef RijstNatie het volgende:
Jezus wat is die Menzo toch een nietszeggende gozert
komt echt helemaal niks zinnigs uit die negert
geef gvd nou eens eerlijk je mening man apelul
hij heeft wel gelijk, cruijff is een lafaard, doet allemaal dwarse dingen waar geen mens mee gebaad is.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:37 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een tyfus boer is die van Breukelen zeg
Maar van Basten kan ik ook goed begrijpen, wat Cruijff wilde zo snel is ook wel erg rigoreus alle contracten van de jeugd trainers 1 april stoppen en dan kijken wie mogen blijven. Terwijl Cruijff het laatste half jaar niet eens op de toekomst is geweest. Van Basten heeft dus gewoon aangetoond dat hij ballen heeftquote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Wooldoor het volgende:
Dat was juist het hele gedoe, Cruijff zou van begin af aan alles gaan opbouwen. Als hij dan bij zijn eerste punt al tegenspraak krijgt waardor je dus niet grondig veranderingen kan invoeren dan kan je nooit 100% achter die beslissing staan.
Ik kan Cruijff ook wel voor een deel begrijpen
Volgens mij ging Cruijff alleen het bestuurlijk niveau opnieuw opbouwen. En niet alle trianers van de de jeugdopleiding ontslaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Wooldoor het volgende:
Dat was juist het hele gedoe, Cruijff zou van begin af aan alles gaan opbouwen. Als hij dan bij zijn eerste punt al tegenspraak krijgt waardor je dus niet grondig veranderingen kan invoeren dan kan je nooit 100% achter die beslissing staan.
Ik kan Cruijff ook wel voor een deel begrijpen
tja.. maar alle trainers van de jeugdopleiding ontslaan gaat wel heel ver. Maar verder zeg ik er niks over want het blijft discussieren over geruchten, terwijl ik de ware feiten erachter niet ken.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:06 schreef Wooldoor het volgende:
Hij zou het gehele technische deel voor zijn rekening nemen dus dan kies je neem ik aan ook voor de juiste mensen op de juiste plek.
Juist niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij ging Cruijff alleen het bestuurlijk niveau opnieuw opbouwen. En niet alle trianers van de de jeugdopleiding ontslaan.
Damn it toma, ze worden steeds en steeds beterquote:
quote:Cruijff: 'Rust is bewaard gebleven'
Geschreven op maandag, 10 maart om 08:02
“Nog één keer zal ik terugkomen op mijn besluit om de opdracht van een technische reorganisatie van Ajax aan de ledenraad terug te geven.” In de maandageditie van De Telegraaf verklaart Johan Cruijff zijn inmiddels veelbesproken besluit om zijn functie als hervormer van het technische beleid van Ajax neer te leggen.
“Ik wil nogmaals benadrukken dat er sprake is van alleen een zakelijk verschil van inzicht tussen de toekomstige technische staf en mij. Daarom slaat het verwijt dat ik eerst om rust rond de club gevraagd zou hebben en dat nu zelf aan m’n laars lap ook nergens op. Juist door deze stap te nemen is de rust bewaard gebleven. Er is niemand ontslagen, er is geen ruzie en er is niets geëscaleerd.”
"Als ik door was gegaan had ik waarschijnlijk wel risico’s genomen. Daar was niemand bij gebaat. Mijn beweegreden is simpel. Ik vind het essentieel dat er bij Ajax mensen aan het roer staan die overtuigd zijn van datgene wat ze moeten doen. Tenslotte hebben zij de leiding. Alleen waren die mensen niet overtuigd van mijn plan en dat heb ik na diverse gesprekken niet kunnen veranderen. Dan had ik mijn mening wel door kunnen drukken of allerlei compromissen kunnen bedenken, maar zo werkt het niet.”
“Daar zijn Marco van Basten en ik ook te veel praktijkmensen voor. De praktijk wijst nu uit dat de nieuwe trainer het met zijn eigen mensen op zijn eigen manier wil doen. Als hij dat vindt, dan moet hij dat ook doen. Dat is zijn goed recht. Alleen is het mijn goed recht om vast te houden aan mijn eigen visie. Die is richting de jeugdopleiding van Ajax heel duidelijk en daar doe ik geen concessie aan.”
“Het enige wat mij irriteert, is dat allerlei mensen nu ineens roepen dat ik geen plan zou hebben gehad. Dat is onzin. Ik heb juist een heel scherp plan. En wie mijn columns leest en regelmatig mijn commentaren op de televisie volgt, weet in grote lijnen wel hoe dat plan eruit ziet. Alleen is het wel cruciaal dat de drie belangrijkste mensen binnen de club dat ook naar eer en geweten gaan uitvoeren."
"Maar als blijkt dat die het niet met je eens zijn, dan houdt het op en moet je het niet doen. Omdat ik altijd iemand ben geweest die buiten het mooie voetbal ook altijd naar het rendement kijk. Daarom moet tijdens de uitvoering iedereen ook dezelfde weg bewandelen. Anders werkt het niet”, aldus Cruijff.
Mja klinkt wel logisch. Alleen jammer dat het allemaal weer zo verdeeld is binnen de club.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 08:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Twee weken achter elkaar zonder tegengoals
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Wat een triest "protest" op het leidse gisteren.
Mannetje of 20, allemaal met petjes en capouconntjes, beetje staan. 1 fakkel en 1 rotje, 1 stoeltje gooien. En toen ome agent kwam kreeg er 1 een tikje en de rest vluchtte heel dapper cafe Kooper weer in..
Helden! echt hulde voor deze massale actie!.
Snap ook niet dat je "protest" in je verhaal zet, die gasten zijn er alleen maar op uit om te rellen voorderest niks!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Wat een triest "protest" op het leidse gisteren.
Mannetje of 20, allemaal met petjes en capouconntjes, beetje staan. 1 fakkel en 1 rotje, 1 stoeltje gooien. En toen ome agent kwam kreeg er 1 een tikje en de rest vluchtte heel dapper cafe Kooper weer in..
Helden! echt hulde voor deze massale actie!.
Dat is de functie van ""quote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je "protest" in je verhaal zet, die gasten zijn er alleen maar op uit om te rellen voorderest niks!
prachtig figuurquote:Op maandag 10 maart 2008 11:08 schreef w00h00 het volgende:
Ton Ojers is onze echte verlosser!
Wist ie het zelf maarquote:Op maandag 10 maart 2008 11:08 schreef w00h00 het volgende:
Ton Ojers is onze echte verlosser!
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:07 schreef Roysen het volgende:
Voortaan als je word aangehouden door de politie gewoon zeggen: Ik staak.
Ik wacht het af.quote:Informatie over lay-out nieuwe shirts 2008-2009: Aegon gaat 1,5 miljoen steken in marketing
Wij hebben wat up to date informatie ontvangen over de nieuwe wedstrijdshirts voor komend seizoen die, zoals bekend, voorzien gaan worden van het originele 'oude' Ajax-logo en het logo van de nieuwe hoofdsponsor: Aegon. Het nieuwe uitshirt is inmiddels al drie maal gewijzigd. De laatste berichten zijn dat het wel blauw wordt maar dat de oorspronkelijk geplande gele afwerkingsbies vervangen gaat worden door een witte.
Ook is bekend dat de kampioenssterren, of dat er nu twee of drie gaan zijn, opnieuw niet, zoals dat bij feyenoord wel het geval is, in het shirt geborduurd worden. Eerst zal het nieuwe thuistenue gepresenteerd worden. Enkele weken later is het nieuwe uittenue aan de beurt.
Het Ajax-logo zal niet in het midden van het shirt staan maar iets meer richting het hart. Er zullen geen Andreas-kruizen in de shirts verwerkt zitten. Het logo van Aegon zal niet, zoals eerst gevreesd werd, op een witte achtergrond geplaats worden waardoor de rode balk van het thuisshirt doorbroken zou worden.
Tenslotte weet men te melden dat hoofdsponsor Aegon zo'n 1,5 miljoen euro opzij heeft gezet voor de marketing rond de samenwerking met Ajax.
capuchon, whatever.. Was ook idd het belangrijkste deel van de postquote:
Komt zeker van DS-weblog?quote:
dan moeten we zondag wel eerst eens zien te winnen van WillemII.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:27 schreef Blight het volgende:
Niet zo miepen over die zogenaamde competitievervalsing hoor. We moeten gewoon na 34 wedstrijden meer punten hebben. Klaar. Als PSV de boot in gaat tegen Roda (wat ik betwijfel) hebben we theoritisch gezien alles in eigen hand.
Makkiequote:Op maandag 10 maart 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
dan moeten we zondag wel eerst eens zien te winnen van WillemII.
Dat klopt. En al die andere wedstrijden. Vandaar dat ik ook koos voor het woord 'theoretisch'.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien is dat t..quote:Op maandag 10 maart 2008 12:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
dit jaar is het ook blauw maar ik moet vooral even wennen dat er geen abn amro op staat.
En met veel doelpunten verschilquote:Op maandag 10 maart 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad handig dat je het op doelsaldo in ieder geval wint van PSV, je weet maar nooitquote:
quote:PSV - Ajax verplaatst naar woensdag 19 maart
Zeist, 10 mrt 2008
De wedstrijd PSV - Ajax wordt woensdag 19 maart ingehaald. Het duel tussen de huidige nummers één en twee van de ranglijst begint om 20.45 uur.
PSV - Ajax stond gepland voor afgelopen zondag, maar het duel werd vanwege de politiestakingen uitgesteld. De burgemeester van Eindhoven kon de veiligheid rondom het duel niet garanderen.
mogen wij als eerste de trein in? of moeten we wachten tot er een horde psv'ers vertrokken is?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Silenus het volgende:
22.30u wedstrijd afgelopen, 23.00u trein in. 00.30u Amsterdam. Oh, die trein terug red ik nog wel.
18.00 uur instappen? Of 18.30 uur?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Silenus het volgende:
22.30u wedstrijd afgelopen, 23.00u trein in. 00.30u Amsterdam. Oh, die trein terug red ik nog wel.
De avondwedstrijden dit jaar tegen Zagreb en Slavia waren niet veel beter.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Kuttijd idd zeg...
Maar goed, Misschien zijn ze wel eens wakker, bij 12:30 wedstrijden heb ik altijd het idee dat ze nog slapen.
Dan moet ik helemaal veel uren gaan declareren bij de politiebonden.quote:
True, Ajax is een 14:30 clubquote:Op maandag 10 maart 2008 13:37 schreef Blight het volgende:
[..]
De avondwedstrijden dit jaar tegen Zagreb en Slavia waren niet veel beter..
zaterdag avond!!!!!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, Ajax is een 14:30 club.
Het zou zo mooi zijn weer, gewoon altijd alles om 14:30 op zondag....
quote:Franse PSV-fan rijdt 1000 kilometer voor niets
De 31-jarige Mohamed Behadj had zich enorm verheugd op de wedstrijd van zijn favoriete club tegen Ajax. In Eindhoven aangekomen kwam hij echter tot de ontdekking dat de topper niet doorging.
De Fransman Mohamed Behadj zal zich ongetwijfeld veel meer hebben voorgesteld van zijn trip naar Eindhoven. De 31-jarige PSV-fan reed afgelopen weekend 1000 kilometer om zijn favoriete club in actie te kunnen zien tegen Ajax.
Toen hij echter in Eindhoven aankwam, ontdekte hij dat de wedstrijd door de politiestakingen was afgelast. "Je kunt wel stellen dat mijn zaterdag goed verpest was," aldus Behadj op de website van PSV.
"Tijdens de tien uur durende rit naar Nederland kon ik aan niets anders denken dan aan de komende wedstrijd tegen Ajax. De afgelasting was echt een enorme teleurstelling."
Ik denk van 18u tot 18.30u idd, de treinen moeten nu natuurlijk wel door de spits heen worden geleid dus dat wordt gewoon iets eerder dan normaal.quote:
Gelukkig woon ik in A'dam maar voor maatjes van me die in Gelderland wonen, die komen dus nooit meer thuis, gelukkig ben ik heel gastvrijquote:Op maandag 10 maart 2008 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk van 18u tot 18.30u idd, de treinen moeten nu natuurlijk wel door de spits heen worden geleid dus dat wordt gewoon iets eerder dan normaal.
Bij Ajax zijn het er altijd wel wat meer buitenlandse supporters, vaak wel 70-100 die een SCC hebben en over moeten komen vanuit het buitenland. (Vooral GB, B en D natuurlijk). 16 december was dat ook een drama.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:11 schreef jna het volgende:
[..]
Zelfde met die Israelier die naar Ajax - psv kwam vorige keer
Nog een plek vrij?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in A'dam maar voor maatjes van me die in Gelderland wonen, die komen dus nooit meer thuis, gelukkig ben ik heel gastvrij
Haha, hier heb ik er nog 1, kreeg em toevallig vanochtend van een gast, is vrij oud natuurlijk maar blijft wel lachen:quote:Op maandag 10 maart 2008 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog een plek vrij?neem ik meteen die krat pils mee en kun je me je youtube collectie laten zien
Ajax reserveert voor elke wedstrijd ongeveer 100 kaarten voor toeristen, die enerzijds boeken via Ajax Travel of die gewoon aan de balie komen. In herfstvakanties, of tijden dat er gewoon veel toeristen in de stad zijn loopt dat aantal wel op naar iets van 300 ofzo. Natuurlijk wel de allerduurste kaarten, want die kopen de toeristen toch wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vissen bij de topwedstrijden toch sowieso achter het net lijkt me?
Hello, me from Pisa. Do you have tickets?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax reserveert voor elke wedstrijd ongeveer 100 kaarten voor toeristen, die enerzijds boeken via Ajax Travel of die gewoon aan de balie komen. In herfstvakanties, of tijden dat er gewoon veel toeristen in de stad zijn loopt dat aantal wel op naar iets van 300 ofzo. Natuurlijk wel de allerduurste kaarten, want die kopen de toeristen toch wel.![]()
Mocht een wedstrijd officieel uitverkocht zijn, kun je je alsnog uitdossen als één of andere stinkende Italiaan (haar niet kammen, kleuterrugzak omdoen en stoned uit je doppen kijken) en drie uur voor de wedstrijd begint je bij de balie melden. Nadeel is wel dat je even een buitenlands identiteitsbewijs moet vervalsen.
Geen medelijden. Dat van die Israelier vorig jaar vond al een stuk zieliger.quote:
Als je in dezelfde rij gaat staan en je zegt dat je een kaart wilt kopen, ook al is het niet eens uitverkocht, vraagt men om een clubcard. Maar de buitenlander achter je, krijgt zonder problemen een kaart mee, verschrikkelijk irritant.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax reserveert voor elke wedstrijd ongeveer 100 kaarten voor toeristen, die enerzijds boeken via Ajax Travel of die gewoon aan de balie komen. In herfstvakanties, of tijden dat er gewoon veel toeristen in de stad zijn loopt dat aantal wel op naar iets van 300 ofzo. Natuurlijk wel de allerduurste kaarten, want die kopen de toeristen toch wel.![]()
Mocht een wedstrijd officieel uitverkocht zijn, kun je je alsnog uitdossen als één of andere stinkende Italiaan (haar niet kammen, kleuterrugzak omdoen en stoned uit je doppen kijken) en drie uur voor de wedstrijd begint je bij de balie melden. Nadeel is wel dat je even een buitenlands identiteitsbewijs moet vervalsen.
Dan had je maar gewoon voor Ajax moeten blijven.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff hier klagen ze als ze op woensdagavond naar PSV moeten. Je zult op maandagvond naar Veendam moeten
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan had je maar gewoon voor Ajax moeten blijven.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Hopelijk doen onze duitse vrienden hun werk zondag
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze winnen, bestel ik zo sjaaltje.
Stinkende Italiaan haar niet kammenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in Amsterdam he? Ze voldoen vrijwel allemaal aan dat beeld hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Stinkende Italiaan haar niet kammenItalianen zijn juist wel ijdel met mooie kapsels en mooie kleding.
Nou..quote:Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Stinkende Italiaan haar niet kammenItalianen zijn juist wel ijdel met mooie kapsels en mooie kleding.
Je bedoelt die filmpjes zoals Heitinga? Dat was ikquote:Op maandag 10 maart 2008 15:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wie maakte hier ook al weer Ava's.. was jij dat Houniet?
nee niet de gif's.. maar de avatars voor onder je naam.. (zoals jij smurfje hebtquote:Op maandag 10 maart 2008 15:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bedoelt die filmpjes zoals Heitinga? Dat was ik [afbeelding].
pff.. klagen over de jeugd..quote:Ajax E1 was ook van de partij. Het team van Michel Kreek, die zelf ook in Italië heeft gespeeld, maakte indruk. De jonge Amsterdammers versloegen het jarige Inter in een attractief duel met 1-3.
Ajax.nl
Ze spelen met Kluivert vind je het gek dat we winnen?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
pff.. klagen over de jeugd..Johan
Ja, dat bedoelde ik ook. Zoals deze bijvoorbeeld?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nee niet de gif's.. maar de avatars voor onder je naam.. (zoals jij smurfje hebt) alleen dan bewegende..
JAAAAquote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Zoals deze bijvoorbeeld?
[afbeelding]
Is prima, PM maarquote:Op maandag 10 maart 2008 15:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
JAAAA![]()
Dat bedoelde ik.. mag ik je ff de links voor plaatjes pm'en en wil jij er ff 1 voor mij fixen?
Met welk programma maak je dat soort Avatars?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Zoals deze bijvoorbeeld?
[ afbeelding ]
ScreenVirtuoso en Gif Movie Gear.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met welk programma maak je dat soort Avatars?
Daar hoop ik stiekem op.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Hopelijk doen onze duitse vrienden hun werk zondag
En Donderdag het liefst 0-1 tot de 90ste minuut, na 30 minuten nog steeds 0-1 en dan nog pingels. Uiteindelijk wint PSV met 4-3quote:
Dat is wel het meest ideale scenario natuurlijk. Met 15 gemiste kansen van Tottenham, zodat het lijkt alsof ze het totaal niet verdiend hebben en dan alsnog door naar de volgende ronde inclusief twee zware uefacupwedstrijden.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En Donderdag het liefst 0-1 tot de 90ste minuut, na 30 minuten nog steeds 0-1 en dan nog pingels. Uiteindelijk wint PSV met 4-3
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is wel het meest ideale scenario natuurlijk. Met 15 gemiste kansen van Tottenham, zodat het lijkt alsof ze het totaal niet verdiend hebben en dan alsnog door naar de volgende ronde inclusief twee zware uefacupwedstrijden.
En dan eh, ook nog blessures voor Gomes, Afellay en Simons. En eh, dat de politie daarna nog als protest de wegen blokkeert zodat iedereen pas om 03.00u thuis is. En hehehe, dat Sef z'n snor breekt en Jan Wouters moet gaan coachen.
Spelen ze nou eigenlijk woensdag of donderdag?
Woensdag.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is wel het meest ideale scenario natuurlijk. Met 15 gemiste kansen van Tottenham, zodat het lijkt alsof ze het totaal niet verdiend hebben en dan alsnog door naar de volgende ronde inclusief twee zware uefacupwedstrijden.
En dan eh, ook nog blessures voor Gomes, Afellay en Simons. En eh, dat de politie daarna nog als protest de wegen blokkeert zodat iedereen pas om 03.00u thuis is. En hehehe, dat Sef z'n snor breekt en Jan Wouters moet gaan coachen.
Ik hoop dat PSV er nog in blijft, Roda JC wint zondag, wij woensdag en dan kampioenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk dat Psv keihard onderuit gaat donderdag.
Spurs hebben afgelopen weekend met 4-0 gewonnen en zijn vol zelfvertrouwen.
Roda JC mag zondag dan nog even een tik uitdelen en dan geven wij volgende week wel de knock out.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV er nog in blijft, Roda JC wint zondag, wij woensdag en dan kampioen
Laat dat denken maar aan andere overquote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef w00h00 het volgende:
Aan een stel boeren zekerquote:
100% zeker dat psv er donderdag niet uitvliegt.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef w00h00 het volgende:
Spurs hebben afgelopen weekend met 4-0 gewonnen en zijn vol zelfvertrouwen.
Roda JC mag zondag dan nog even een tik uitdelen en dan geven wij volgende week wel de knock out.
Nu is het maar hopen voor jou dat er geen penaltyserie aankomt van 250 strafschoppen, anders ben je mooi de sjaak.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
100% zeker dat psv er donderdag niet uitvliegt.
Wedden om een kratje bier?
quote:Restitutie kaarten PSV - Ajax
maandag 10 maart, door NielsAfca, Amsterdam, 18:35u, Ajax.nl
Ajax-supporters die een toegangsbewijs hebben gekocht voor het afgelaste duel met PSV, maar niet in staat zijn om de wedstrijd bij te wonen op de nieuwe speeldatum (woensdag 19 maart) komen tot en met vrijdag 14 maart a.s. in aanmerking voor restitutie.
Ajax biedt deze supporters de mogelijkheid om het geld van het omwisselbiljet te ontvangen op hun bankrekening. Hiervoor dien je het digitale formulier volledig voor vrijdag 12.00 uur in te vullen en te versturen. Daarnaast ben je verplicht om het omwisselbiljet naar Ajax te retourneren via: Ajax Supporterszaken, o.v.v. OWB, Antwoordnummer 636, 1100 VE Amsterdam (een postzegel is niet nodig). Na ontvangst van het omwisselbiljet zal Ajax het verschuldigde bedrag z.s.m. aan je overmaken (vergeet niet je naam op het OWB te zetten).
Bij hoge uitzondering gaan de ingeleverde kaarten vervolgens op dindag 18 maart a.s. opnieuw in de verkoop via TicketBox!
Waarom ben je zo zeker van je zaak? Wat voor bier trouwens?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
100% zeker dat psv er donderdag niet uitvliegt.
Wedden om een kratje bier?
Hehehe dan welquote:Op maandag 10 maart 2008 18:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu is het maar hopen voor jou dat er geen penaltyserie aankomt van 250 strafschoppen, anders ben je mooi de sjaak.
Heinekenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom ben je zo zeker van je zaak? Wat voor bier trouwens?
Stom, te bedenken dat ik ook al wilde zeggen dat het woensdag is en dan ga ik nog op jou reageren ook.quote:
Ey lelijkerd ik heb de link van een andere website, en nee dan ga je niet controleren waar het vandaan komt en door wie het geupload is.quote:
Dat shirt wat geschetst is? Erg lelijk en Chelsea-achtig iddquote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ey lelijkerd ik heb de link van een andere website, en nee dan ga je niet controleren waar het vandaan komt en door wie het geupload is.
MWUHAHAHAH vind je me niet knap genoeg voor je JAY-z?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ey lelijkerd ik heb de link van een andere website, en nee dan ga je niet controleren waar het vandaan komt en door wie het geupload is.
Zolang je maar (geile) chickies met je meebrengt dan vind ik alles goedquote:Op maandag 10 maart 2008 20:54 schreef BonJovi het volgende:
[..]
MWUHAHAHAH vind je me niet knap genoeg voor je JAY-z?
Dealquote:Op maandag 10 maart 2008 21:00 schreef BonJovi het volgende:
Ok regel jij drank
Damn ik kan dat plaatje niet meer uploadenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat shirt wat geschetst is? Erg lelijk en Chelsea-achtig idd.
Is nog niet officieel volgens mijquote:Op maandag 10 maart 2008 21:07 schreef Rumille het volgende:
Hoorde ik nou dat het oude Ajax logo op het shirt komt?
Volgens mij heeft _Mike_ het al geplaatstquote:Op maandag 10 maart 2008 21:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
>
[..]
Damn ik kan dat plaatje niet meer uploadenkun jij het nog uitvissen vriend of niet
?
Nee bruinquote:Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef peaceman het volgende:
My God.... het thuis shirt wordt toch wel rood-wit neem ik aan?
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:11 schreef Rumille het volgende:
Doet me denken aan schalke 04
Schijnt bruin te gaan worden.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef peaceman het volgende:
My God.... het thuis shirt wordt toch wel rood-wit neem ik aan?
Welnee joh... ze lopen je te fucken!quote:
Ja bruin met een witte streep als het goed is, ik snap het idee ook niet maar we zien wel hoe het loopt.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee joh... ze lopen je te fucken!
Prachtigquote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu ik hem langer bekijk en even de complete kits met broek en blauwe sokken in beeld, kan dit behoorlijk pimped uitzien met de sterren op de logoquote:Op maandag 10 maart 2008 21:07 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de luie aarschen onder ons
Nee, en ik heb het ook effe helemaal gehad met deze grote zooi.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:31 schreef Brammie het volgende:
Wat een heerlijk zootje is het toch
Weet iemand nog hoe het moet nadat de comissie en Johan hun zegje hebben gedaan en aan ieders stoelpoten hebben zitten zagen?
Die gaan toch wel weg, is al jaren zo dus zie geen reden waarom nu opeens nietquote:Op maandag 10 maart 2008 23:34 schreef Nashje het volgende:
Dat shirtVieze adidas stippen op de zijkanten
Wie weet ontwikkeld Marco zich als een v. Gaal. Daar hoop ik een beetje op.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, en ik heb het ook effe helemaal gehad met deze grote zooi.
Ik denk dat het niet meer goed komt. Laatste hoop is Hiddink over een jaar
Ga er maar niet vanuit. Álles wat fout kan gaan, gaat de laatste jaren fout. Dus waarom zou dit ineens wel goed gaan?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:46 schreef Brammie het volgende:
[..]
Wie weet ontwikkeld Marco zich als een v. Gaal. Daar hoop ik een beetje op.
Erg overdreven als je het mij vraagt, als er verder word gegaan met het rapport kan het allemaal ook zonder Johan gaan lopen (hij is niet de enige met verstand). Ik zie het allemaal wel aan tot het eind van het seizoen en vijl dan een oordeel.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, en ik heb het ook effe helemaal gehad met deze grote kankerzooi.
Ik denk dat het niet meer goed komt. Laatste hoop is Hiddink over een jaar
Johan is een boegbeeld en iedereen luistert naar hem. Hij kon nu de leider zijn. Wie moet nu de verantwoording nemen? Ik zou het niet weten. Jaakke die zichzelf de deur wijst omdat het beter is voor Ajax? Op de een of andere manier geloof ik dat niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Erg overdreven als je het mij vraagt, als er verder word gegaan met het rapport kan het allemaal ook zonder Johan gaan lopen (hij is niet de enige met verstand). Ik zie het allemaal wel aan tot het eind van het seizoen en vijl dan een oordeel.
Mooi jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mensen check Ad.nl voor een geweldig mooi interview met onze grootste Ajax heldJOHN HEITINGA
En volgend seizoen ook niet zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Aan de ene kant gun ik Johnny die transfer wel, aan de andere kant verdient hij het wel om met een kampioenschap te vertrekken en dat is wellicht dit seizoen nog niet zo.
quote:'Ajax laat Koster niet vertrekken'
Adrie Koster heeft van Ajax te horen gekregen dat hij niet naar PSV mag vertrekken, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De huidige interim-coach van de Amsterdammers is in beeld om komend seizoen in Eindhoven als assistent-trainer in dienst te treden, maar wordt aan zijn doorlopende contract gehouden.
Volgens het regionale dagblad heeft Marco van Basten, de nieuwe hoofdtrainer vanaf komende zomer, duidelijk gemaakt dat hij de 54-jarige Nuenenaar wil behouden voor een functie bij Jong Ajax. Technisch directeur Martin van Geel zou het besluit reeds aan Koster hebben meegedeeld.
Het is maar de vraag of PSV alsnog een opening richting Koster kan of wil forceren. Mogelijk wil de Amsterdamse club een afkoopsom voor de coach afdwingen. Enkele weken terug leek een overgang van Koster nog een kwestie van tijd, nadat algemeen Jan Reker verklaarde de nieuwe technische staf onder Huub Stevens zo snel mogelijk te willen presenteren.
Jan Wouters
Naar verluidt is Jan Wouters niet meer in beeld om volgend seizoen als assistent-trainer op de bank te zitten. De oud-international beroept zich echter op een mondelinge toezegging van Reker die enkele maanden terug verklaarde dat Wouters zijn huidige functie behoudt. "En ik ga er gewoon vanuit dat de club zich daaraan houdt.” Dwight Lodeweges, de andere assistent van Sef Vergoossen, lijkt de beste papieren te hebben.
quote:
Hij kan weinig verkeerd doen bij Jong Ajax, zelfs Marco van Basten kon daar presteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Koster mag van mij wel weg. Maar dat hoeft Koster nu nog niet te weten
Na het seizoen mag hij richting eindhoven vertrekken.
quote:
Hij heeft dus een gelimiteerde transfersom, ben benieuwd hoeveel we voor hem vangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mensen check Ad.nl voor een geweldig mooi interview met onze grootste Ajax heldJOHN HEITINGA
Die zal wel rond de 10 miljoen liggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij heeft dus een gelimiteerde transfersom, ben benieuwd hoeveel we voor hem vangen.
Dat zou veel en veel te weinig zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zal wel rond de 10 miljoen liggen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Voor verdedigers krijg je helaas minder.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat zou veel en veel te weinig zijn!
Goeie zaak.quote:
Zou mooi zijn als ie die Zondag dan even paktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Het schiet me net te binnen, maar knap dat Huntelaar nog steeds niet tegen zijn 5e gele kaart is opgelopen. Grote klasse
Lazofiets had allang een 5e kaart te pakken gehad_!
Dat zal je net zien ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ie die Zondag dan even pakt
Het woord vervalsing wil ik niet noemen. Het is meer pech voor ons en geluk voor die club uit Eindhoven.quote:
Urzaiz is de basisquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Dan misschien maar sparen?
Lijkt me wel verstandig, met Klaas weet je maar nooit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Dan misschien maar sparen?
Mja.. daar zeg je wat.. Als hij dat werkelijk was had Kennedy al weken geen speelminuut meer gezien..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:38 schreef StarGazer het volgende:
Als Koster echt slim is dan spaart hij Huntelaar idd.
Ach, een overstap naar de technische staf van PSV zit er nu niet meer in, dus neem aan dat Adrie Koster nu weer vol voor de titel gaat? Gewoon lekker sparen, geef de jeugd maar eens kans!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarom zou Koster Huntelaar nu wel gaan sparen en heeft hij dat tegen Excelsior niet gedaan? Laat Klaas maar lekker spelen.
Die heeft er pas 3 dit seizoen hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Het schiet me net te binnen, maar knap dat Huntelaar nog steeds niet tegen zijn 5e gele kaart is opgelopen. Grote klasse
Lazofiets had allang een 5e kaart te pakken gehad_!
Alleen Klaas en Gabri.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Thuis tegen Willem II moet je ook zonder KJH kunnen winnen, sparen dus maar. Zelfde geldt voor de andere spelers die op scherp staan, Gabri? Johnny Heitinga? Rasmus Lindgren?
Toen zat hij al/nog met zijn hoofd in Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen Klaas en Gabri.
Hij zal ze niet sparen anders had hij dat al tegen Excelsior gedaan.
Dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toen zat hij al/nog met zijn hoofd in Eindhoven.
ik hoop er al een paar weken op. Die gast is in vormquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:15 schreef wolferl het volgende:
Hopelijk krijgt Martina een kans zondag.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:54 schreef BonJovi het volgende:
Nr 8 en 6 van de E1 zijn wel echt goed [afbeelding]
Ik hoop dat Leo eindelijk een kans in de basis krijgt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:15 schreef wolferl het volgende:
Hopelijk krijgt Martina een kans zondag.
Heitinga gaf een paar maanden geleden in de VI zelfs aan dat het om een aflopende gelimiteerde transfersom ging, elk jaar langer bij Ajax werd die som minder.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Voor verdedigers krijg je helaas minder.
quote:De Boer assistent bij Oranje
De nieuwe bondscoach Bert van Marwijk heeft Frank de Boer toegevoegd aan de technische staf van het Nederlands elftal als assistent-trainer. De Boer blijft wel aan bij Ajax, waar hij volgend jaar de A1 gaat trainen. De Boer tekent een contract tot 2010 bij de KNVB.
Dries Roelvink, woo-hooquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oke iedereen die op scherp staat mag NIET SPELEN!
Blom "fluit"
In de trainingen voorafgaand aan PSV-Ajax (afgelopen zondag) speelde Luis Suarez als rechtsbuiten, Urby Emanuelson zal dus wel weer als linksbuiten opgesteld worden? Waarom dan niet 4-1-2-1-2? Dan speelt Suarez op een positie die hem beter ligt en is je middenveld gebalanceerderquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat Leo eindelijk een kans in de basis krijgt.
Tegen psv liever 4-1-2-1-2 ja. Maar tegen Willem2 wil ik wel met drie spitsen spelen. Leo-KJH-Suarez.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de trainingen voorafgaand aan PSV-Ajax (afgelopen zondag) speelde Luis Suarez als rechtsbuiten, Urby Emanuelson zal dus wel weer als linksbuiten opgesteld worden? Waarom dan niet 4-1-2-1-2? Dan speelt Suarez op een positie die hem beter ligt en is je middenveld gebalanceerder
quote:Adrie Koster blijft bij Ajax
Amsterdam, 11 mrt 2008
Adrie Koster zal volgend jaar weer trainer/coach van Jong Ajax zijn. Ondanks de belangstelling van diverse Eredvisieclubs heeft Koster afgelopen weekend besloten zijn contract bij Ajax uit te dienen.
Wat is de reden dat je blijft?
,,Laat ik vooropstellen dat ik een tweejarig contract tekende en dat is nu bijna halverwege. Ik begon afgelopen juli vol overgave met Aron Winter aan een klus bij Jong Ajax en daar moest ik vanwege mijn plotselinge overplaatsing naar de A-selectie natuurlijk mee stoppen. Voor spelers is de stap van Jong Ajax naar de A-selectie heel belangrijk en heel groot. Martin van Geel benaderde me vorig jaar omdat ze een ervaren trainer bij Jong Ajax wilden hebben die een aanvallende visie op het voetballen heeft. En dat willen ze nu nog steeds. Ik denk dat ik met mijn ervaring die jongens nog beter kan voorbereiden op die stap. Er loopt veel talent rond en het is een leuke leeftijdscategorie om mee te werken. Dat was vorig jaar een belangrijke reden om naar Jong Ajax te gaan en dat is nu nog steeds een belangrijke reden om het een leuke baan te vinden. Dat Ajax me aan mijn contract heeft gehouden, dat zie ik als compliment.''
Klopt het dat het ook een uitdrukkelijke wens van Van Basten was dat jij zou blijven?
,,Ja, dat klopt. We hebben een goed gesprek gevoerd en hij heeft me verteld wat zijn plannen zijn en dat hij het fijn zou vinden als ik weer trainer van Jong Ajax word. Ik kijk erg naar de samenwerking uit. Het is natuurlijk erg belangrijk als er wederzijds vertrouwen is tussen de hoofdtrainer van het eerste elftal en de trainer van de Beloften. Maar ik had al wel met enkele clubs gesproken, dat klopt.''
Waaronder PSV?
,,Waaronder PSV, ja.”
Dat ligt natuurlijk gevoelig. Zeker in deze fase van de competitie.
,,Dat ligt gevoelig bij de buitenwereld. Niet bij mij. Ik merk het vooral aan vragen van journalisten. En er heeft zelfs al in de krant gestaan dat ik getekend zou hebben. Onzin. Ik ben tot aan het einde van dit seizoen hoofdtrainer van Ajax. We staan tweede en hebben nog kans op het kampioenschap van de Eredivisie. Die kans heb ik als trainer van bijvoorbeeld Excelsior en RKC nooit gehad. Dus dit is voor mij ook een unieke situatie. Elke sportman wil prijzen winnen. Snap je wat ik bedoel? Als we de kans krijgen om een landstitel op ons cv te zetten dan laten we die kans niet liggen, sterker nog, we zijn er dagelijks keihard voor aan het werk. Mensen die mij kennen weten dat ik zo in elkaar zit en dus helemaal niet bezig ben met andere dingen.”
Wordt de overgang naar Jong Ajax groot?
,,Nee hoor. Alhoewel, het is rondom de ploeg natuurlijk een stuk rustiger dan bij Ajax 1. Ik heb dit seizoen elke thuiswedstrijd en bijna elke uitwedstrijd van Jong Ajax bezocht en ik spreek regelmatig met Aron. Natuurlijk is de situatie rondom de ploeg heel anders dan bij Ajax 1, maar dat spreekt voor zich en daar heb ik geen moeite mee. Maar ik wil me de komende weken focussen op Ajax 1.”
Tot slot dan, ben je blij met de nieuwe speeldatum van PSV - Ajax?
,,Ja, het was al snel duidelijk dat 19 maart de snelste optie was en wij wilden deze wedstrijd zo snel mogelijk inhalen. Dat lijkt nu te gaan lukken dus dat is mooi. Al blijft het erg vervelend dat er zondag niet gevoetbald is. De groep was fit en iedereen keek enorm uit naar PSV - Ajax. Laten we zondag beginnen met een goed resultaat tegen Willem II.”
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:43 schreef toma het volgende:
Zal Adrie dan de coach eerste zijn in 10 jaar die zn contract uitdient bij Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |