En volgend seizoen ook niet zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Aan de ene kant gun ik Johnny die transfer wel, aan de andere kant verdient hij het wel om met een kampioenschap te vertrekken en dat is wellicht dit seizoen nog niet zo.
quote:'Ajax laat Koster niet vertrekken'
Adrie Koster heeft van Ajax te horen gekregen dat hij niet naar PSV mag vertrekken, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De huidige interim-coach van de Amsterdammers is in beeld om komend seizoen in Eindhoven als assistent-trainer in dienst te treden, maar wordt aan zijn doorlopende contract gehouden.
Volgens het regionale dagblad heeft Marco van Basten, de nieuwe hoofdtrainer vanaf komende zomer, duidelijk gemaakt dat hij de 54-jarige Nuenenaar wil behouden voor een functie bij Jong Ajax. Technisch directeur Martin van Geel zou het besluit reeds aan Koster hebben meegedeeld.
Het is maar de vraag of PSV alsnog een opening richting Koster kan of wil forceren. Mogelijk wil de Amsterdamse club een afkoopsom voor de coach afdwingen. Enkele weken terug leek een overgang van Koster nog een kwestie van tijd, nadat algemeen Jan Reker verklaarde de nieuwe technische staf onder Huub Stevens zo snel mogelijk te willen presenteren.
Jan Wouters
Naar verluidt is Jan Wouters niet meer in beeld om volgend seizoen als assistent-trainer op de bank te zitten. De oud-international beroept zich echter op een mondelinge toezegging van Reker die enkele maanden terug verklaarde dat Wouters zijn huidige functie behoudt. "En ik ga er gewoon vanuit dat de club zich daaraan houdt.” Dwight Lodeweges, de andere assistent van Sef Vergoossen, lijkt de beste papieren te hebben.
quote:
Hij kan weinig verkeerd doen bij Jong Ajax, zelfs Marco van Basten kon daar presteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Koster mag van mij wel weg. Maar dat hoeft Koster nu nog niet te weten
Na het seizoen mag hij richting eindhoven vertrekken.
quote:
Hij heeft dus een gelimiteerde transfersom, ben benieuwd hoeveel we voor hem vangen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mensen check Ad.nl voor een geweldig mooi interview met onze grootste Ajax heldJOHN HEITINGA
Die zal wel rond de 10 miljoen liggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij heeft dus een gelimiteerde transfersom, ben benieuwd hoeveel we voor hem vangen.
Dat zou veel en veel te weinig zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die zal wel rond de 10 miljoen liggen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mensen check Ad.nl voor een geweldig mooi interview met onze grootste Ajax heldJOHN HEITINGA
Voor verdedigers krijg je helaas minder.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat zou veel en veel te weinig zijn!
Goeie zaak.quote:
Zou mooi zijn als ie die Zondag dan even paktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Het schiet me net te binnen, maar knap dat Huntelaar nog steeds niet tegen zijn 5e gele kaart is opgelopen. Grote klasse
Lazofiets had allang een 5e kaart te pakken gehad_!
Dat zal je net zien ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ie die Zondag dan even pakt
Het woord vervalsing wil ik niet noemen. Het is meer pech voor ons en geluk voor die club uit Eindhoven.quote:
Urzaiz is de basisquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Dan misschien maar sparen?
Lijkt me wel verstandig, met Klaas weet je maar nooit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Dan misschien maar sparen?
Mja.. daar zeg je wat.. Als hij dat werkelijk was had Kennedy al weken geen speelminuut meer gezien..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:38 schreef StarGazer het volgende:
Als Koster echt slim is dan spaart hij Huntelaar idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |