quote:Op maandag 10 maart 2008 11:07 schreef Roysen het volgende:
Voortaan als je word aangehouden door de politie gewoon zeggen: Ik staak.
Ik wacht het af.quote:Informatie over lay-out nieuwe shirts 2008-2009: Aegon gaat 1,5 miljoen steken in marketing
Wij hebben wat up to date informatie ontvangen over de nieuwe wedstrijdshirts voor komend seizoen die, zoals bekend, voorzien gaan worden van het originele 'oude' Ajax-logo en het logo van de nieuwe hoofdsponsor: Aegon. Het nieuwe uitshirt is inmiddels al drie maal gewijzigd. De laatste berichten zijn dat het wel blauw wordt maar dat de oorspronkelijk geplande gele afwerkingsbies vervangen gaat worden door een witte.
Ook is bekend dat de kampioenssterren, of dat er nu twee of drie gaan zijn, opnieuw niet, zoals dat bij feyenoord wel het geval is, in het shirt geborduurd worden. Eerst zal het nieuwe thuistenue gepresenteerd worden. Enkele weken later is het nieuwe uittenue aan de beurt.
Het Ajax-logo zal niet in het midden van het shirt staan maar iets meer richting het hart. Er zullen geen Andreas-kruizen in de shirts verwerkt zitten. Het logo van Aegon zal niet, zoals eerst gevreesd werd, op een witte achtergrond geplaats worden waardoor de rode balk van het thuisshirt doorbroken zou worden.
Tenslotte weet men te melden dat hoofdsponsor Aegon zo'n 1,5 miljoen euro opzij heeft gezet voor de marketing rond de samenwerking met Ajax.
capuchon, whatever.. Was ook idd het belangrijkste deel van de postquote:
Komt zeker van DS-weblog?quote:
dan moeten we zondag wel eerst eens zien te winnen van WillemII.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:27 schreef Blight het volgende:
Niet zo miepen over die zogenaamde competitievervalsing hoor. We moeten gewoon na 34 wedstrijden meer punten hebben. Klaar. Als PSV de boot in gaat tegen Roda (wat ik betwijfel) hebben we theoritisch gezien alles in eigen hand.
Makkiequote:Op maandag 10 maart 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
dan moeten we zondag wel eerst eens zien te winnen van WillemII.
Dat klopt. En al die andere wedstrijden. Vandaar dat ik ook koos voor het woord 'theoretisch'.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien is dat t..quote:Op maandag 10 maart 2008 12:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
dit jaar is het ook blauw maar ik moet vooral even wennen dat er geen abn amro op staat.
En met veel doelpunten verschilquote:Op maandag 10 maart 2008 12:29 schreef toma het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad handig dat je het op doelsaldo in ieder geval wint van PSV, je weet maar nooitquote:
quote:PSV - Ajax verplaatst naar woensdag 19 maart
Zeist, 10 mrt 2008
De wedstrijd PSV - Ajax wordt woensdag 19 maart ingehaald. Het duel tussen de huidige nummers één en twee van de ranglijst begint om 20.45 uur.
PSV - Ajax stond gepland voor afgelopen zondag, maar het duel werd vanwege de politiestakingen uitgesteld. De burgemeester van Eindhoven kon de veiligheid rondom het duel niet garanderen.
mogen wij als eerste de trein in? of moeten we wachten tot er een horde psv'ers vertrokken is?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Silenus het volgende:
22.30u wedstrijd afgelopen, 23.00u trein in. 00.30u Amsterdam. Oh, die trein terug red ik nog wel.
18.00 uur instappen? Of 18.30 uur?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Silenus het volgende:
22.30u wedstrijd afgelopen, 23.00u trein in. 00.30u Amsterdam. Oh, die trein terug red ik nog wel.
De avondwedstrijden dit jaar tegen Zagreb en Slavia waren niet veel beter.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Kuttijd idd zeg...
Maar goed, Misschien zijn ze wel eens wakker, bij 12:30 wedstrijden heb ik altijd het idee dat ze nog slapen.
Dan moet ik helemaal veel uren gaan declareren bij de politiebonden.quote:
True, Ajax is een 14:30 clubquote:Op maandag 10 maart 2008 13:37 schreef Blight het volgende:
[..]
De avondwedstrijden dit jaar tegen Zagreb en Slavia waren niet veel beter..
zaterdag avond!!!!!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, Ajax is een 14:30 club.
Het zou zo mooi zijn weer, gewoon altijd alles om 14:30 op zondag....
quote:Franse PSV-fan rijdt 1000 kilometer voor niets
De 31-jarige Mohamed Behadj had zich enorm verheugd op de wedstrijd van zijn favoriete club tegen Ajax. In Eindhoven aangekomen kwam hij echter tot de ontdekking dat de topper niet doorging.
De Fransman Mohamed Behadj zal zich ongetwijfeld veel meer hebben voorgesteld van zijn trip naar Eindhoven. De 31-jarige PSV-fan reed afgelopen weekend 1000 kilometer om zijn favoriete club in actie te kunnen zien tegen Ajax.
Toen hij echter in Eindhoven aankwam, ontdekte hij dat de wedstrijd door de politiestakingen was afgelast. "Je kunt wel stellen dat mijn zaterdag goed verpest was," aldus Behadj op de website van PSV.
"Tijdens de tien uur durende rit naar Nederland kon ik aan niets anders denken dan aan de komende wedstrijd tegen Ajax. De afgelasting was echt een enorme teleurstelling."
Ik denk van 18u tot 18.30u idd, de treinen moeten nu natuurlijk wel door de spits heen worden geleid dus dat wordt gewoon iets eerder dan normaal.quote:
Gelukkig woon ik in A'dam maar voor maatjes van me die in Gelderland wonen, die komen dus nooit meer thuis, gelukkig ben ik heel gastvrijquote:Op maandag 10 maart 2008 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk van 18u tot 18.30u idd, de treinen moeten nu natuurlijk wel door de spits heen worden geleid dus dat wordt gewoon iets eerder dan normaal.
Bij Ajax zijn het er altijd wel wat meer buitenlandse supporters, vaak wel 70-100 die een SCC hebben en over moeten komen vanuit het buitenland. (Vooral GB, B en D natuurlijk). 16 december was dat ook een drama.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:11 schreef jna het volgende:
[..]
Zelfde met die Israelier die naar Ajax - psv kwam vorige keer
Nog een plek vrij?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in A'dam maar voor maatjes van me die in Gelderland wonen, die komen dus nooit meer thuis, gelukkig ben ik heel gastvrij
Haha, hier heb ik er nog 1, kreeg em toevallig vanochtend van een gast, is vrij oud natuurlijk maar blijft wel lachen:quote:Op maandag 10 maart 2008 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog een plek vrij?neem ik meteen die krat pils mee en kun je me je youtube collectie laten zien
Ajax reserveert voor elke wedstrijd ongeveer 100 kaarten voor toeristen, die enerzijds boeken via Ajax Travel of die gewoon aan de balie komen. In herfstvakanties, of tijden dat er gewoon veel toeristen in de stad zijn loopt dat aantal wel op naar iets van 300 ofzo. Natuurlijk wel de allerduurste kaarten, want die kopen de toeristen toch wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vissen bij de topwedstrijden toch sowieso achter het net lijkt me?
Hello, me from Pisa. Do you have tickets?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax reserveert voor elke wedstrijd ongeveer 100 kaarten voor toeristen, die enerzijds boeken via Ajax Travel of die gewoon aan de balie komen. In herfstvakanties, of tijden dat er gewoon veel toeristen in de stad zijn loopt dat aantal wel op naar iets van 300 ofzo. Natuurlijk wel de allerduurste kaarten, want die kopen de toeristen toch wel.![]()
Mocht een wedstrijd officieel uitverkocht zijn, kun je je alsnog uitdossen als één of andere stinkende Italiaan (haar niet kammen, kleuterrugzak omdoen en stoned uit je doppen kijken) en drie uur voor de wedstrijd begint je bij de balie melden. Nadeel is wel dat je even een buitenlands identiteitsbewijs moet vervalsen.
Geen medelijden. Dat van die Israelier vorig jaar vond al een stuk zieliger.quote:
Als je in dezelfde rij gaat staan en je zegt dat je een kaart wilt kopen, ook al is het niet eens uitverkocht, vraagt men om een clubcard. Maar de buitenlander achter je, krijgt zonder problemen een kaart mee, verschrikkelijk irritant.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax reserveert voor elke wedstrijd ongeveer 100 kaarten voor toeristen, die enerzijds boeken via Ajax Travel of die gewoon aan de balie komen. In herfstvakanties, of tijden dat er gewoon veel toeristen in de stad zijn loopt dat aantal wel op naar iets van 300 ofzo. Natuurlijk wel de allerduurste kaarten, want die kopen de toeristen toch wel.![]()
Mocht een wedstrijd officieel uitverkocht zijn, kun je je alsnog uitdossen als één of andere stinkende Italiaan (haar niet kammen, kleuterrugzak omdoen en stoned uit je doppen kijken) en drie uur voor de wedstrijd begint je bij de balie melden. Nadeel is wel dat je even een buitenlands identiteitsbewijs moet vervalsen.
Dan had je maar gewoon voor Ajax moeten blijven.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff hier klagen ze als ze op woensdagavond naar PSV moeten. Je zult op maandagvond naar Veendam moeten
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan had je maar gewoon voor Ajax moeten blijven.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Hopelijk doen onze duitse vrienden hun werk zondag
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze winnen, bestel ik zo sjaaltje.
Stinkende Italiaan haar niet kammenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in Amsterdam he? Ze voldoen vrijwel allemaal aan dat beeld hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Stinkende Italiaan haar niet kammenItalianen zijn juist wel ijdel met mooie kapsels en mooie kleding.
Nou..quote:Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Stinkende Italiaan haar niet kammenItalianen zijn juist wel ijdel met mooie kapsels en mooie kleding.
Je bedoelt die filmpjes zoals Heitinga? Dat was ikquote:Op maandag 10 maart 2008 15:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wie maakte hier ook al weer Ava's.. was jij dat Houniet?
nee niet de gif's.. maar de avatars voor onder je naam.. (zoals jij smurfje hebtquote:Op maandag 10 maart 2008 15:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bedoelt die filmpjes zoals Heitinga? Dat was ik [afbeelding].
pff.. klagen over de jeugd..quote:Ajax E1 was ook van de partij. Het team van Michel Kreek, die zelf ook in Italië heeft gespeeld, maakte indruk. De jonge Amsterdammers versloegen het jarige Inter in een attractief duel met 1-3.
Ajax.nl
Ze spelen met Kluivert vind je het gek dat we winnen?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
pff.. klagen over de jeugd..Johan
Ja, dat bedoelde ik ook. Zoals deze bijvoorbeeld?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nee niet de gif's.. maar de avatars voor onder je naam.. (zoals jij smurfje hebt) alleen dan bewegende..
JAAAAquote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Zoals deze bijvoorbeeld?
[afbeelding]
Is prima, PM maarquote:Op maandag 10 maart 2008 15:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
JAAAA![]()
Dat bedoelde ik.. mag ik je ff de links voor plaatjes pm'en en wil jij er ff 1 voor mij fixen?
Met welk programma maak je dat soort Avatars?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Zoals deze bijvoorbeeld?
[ afbeelding ]
ScreenVirtuoso en Gif Movie Gear.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met welk programma maak je dat soort Avatars?
Daar hoop ik stiekem op.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Hopelijk doen onze duitse vrienden hun werk zondag
En Donderdag het liefst 0-1 tot de 90ste minuut, na 30 minuten nog steeds 0-1 en dan nog pingels. Uiteindelijk wint PSV met 4-3quote:
Dat is wel het meest ideale scenario natuurlijk. Met 15 gemiste kansen van Tottenham, zodat het lijkt alsof ze het totaal niet verdiend hebben en dan alsnog door naar de volgende ronde inclusief twee zware uefacupwedstrijden.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En Donderdag het liefst 0-1 tot de 90ste minuut, na 30 minuten nog steeds 0-1 en dan nog pingels. Uiteindelijk wint PSV met 4-3
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is wel het meest ideale scenario natuurlijk. Met 15 gemiste kansen van Tottenham, zodat het lijkt alsof ze het totaal niet verdiend hebben en dan alsnog door naar de volgende ronde inclusief twee zware uefacupwedstrijden.
En dan eh, ook nog blessures voor Gomes, Afellay en Simons. En eh, dat de politie daarna nog als protest de wegen blokkeert zodat iedereen pas om 03.00u thuis is. En hehehe, dat Sef z'n snor breekt en Jan Wouters moet gaan coachen.
Spelen ze nou eigenlijk woensdag of donderdag?
Woensdag.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is wel het meest ideale scenario natuurlijk. Met 15 gemiste kansen van Tottenham, zodat het lijkt alsof ze het totaal niet verdiend hebben en dan alsnog door naar de volgende ronde inclusief twee zware uefacupwedstrijden.
En dan eh, ook nog blessures voor Gomes, Afellay en Simons. En eh, dat de politie daarna nog als protest de wegen blokkeert zodat iedereen pas om 03.00u thuis is. En hehehe, dat Sef z'n snor breekt en Jan Wouters moet gaan coachen.
Spelen ze nou eigenlijk woensdag of donderdag?
Ik hoop dat PSV er nog in blijft, Roda JC wint zondag, wij woensdag en dan kampioenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef w00h00 het volgende:
Ik denk dat Psv keihard onderuit gaat donderdag.
Spurs hebben afgelopen weekend met 4-0 gewonnen en zijn vol zelfvertrouwen.
Roda JC mag zondag dan nog even een tik uitdelen en dan geven wij volgende week wel de knock out.
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV er nog in blijft, Roda JC wint zondag, wij woensdag en dan kampioen
Laat dat denken maar aan andere overquote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef w00h00 het volgende:
Aan een stel boeren zekerquote:
100% zeker dat psv er donderdag niet uitvliegt.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef w00h00 het volgende:
Spurs hebben afgelopen weekend met 4-0 gewonnen en zijn vol zelfvertrouwen.
Roda JC mag zondag dan nog even een tik uitdelen en dan geven wij volgende week wel de knock out.
Nu is het maar hopen voor jou dat er geen penaltyserie aankomt van 250 strafschoppen, anders ben je mooi de sjaak.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
100% zeker dat psv er donderdag niet uitvliegt.
Wedden om een kratje bier?
quote:Restitutie kaarten PSV - Ajax
maandag 10 maart, door NielsAfca, Amsterdam, 18:35u, Ajax.nl
Ajax-supporters die een toegangsbewijs hebben gekocht voor het afgelaste duel met PSV, maar niet in staat zijn om de wedstrijd bij te wonen op de nieuwe speeldatum (woensdag 19 maart) komen tot en met vrijdag 14 maart a.s. in aanmerking voor restitutie.
Ajax biedt deze supporters de mogelijkheid om het geld van het omwisselbiljet te ontvangen op hun bankrekening. Hiervoor dien je het digitale formulier volledig voor vrijdag 12.00 uur in te vullen en te versturen. Daarnaast ben je verplicht om het omwisselbiljet naar Ajax te retourneren via: Ajax Supporterszaken, o.v.v. OWB, Antwoordnummer 636, 1100 VE Amsterdam (een postzegel is niet nodig). Na ontvangst van het omwisselbiljet zal Ajax het verschuldigde bedrag z.s.m. aan je overmaken (vergeet niet je naam op het OWB te zetten).
Bij hoge uitzondering gaan de ingeleverde kaarten vervolgens op dindag 18 maart a.s. opnieuw in de verkoop via TicketBox!
Waarom ben je zo zeker van je zaak? Wat voor bier trouwens?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
100% zeker dat psv er donderdag niet uitvliegt.
Wedden om een kratje bier?
Hehehe dan welquote:Op maandag 10 maart 2008 18:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu is het maar hopen voor jou dat er geen penaltyserie aankomt van 250 strafschoppen, anders ben je mooi de sjaak.
Heinekenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom ben je zo zeker van je zaak? Wat voor bier trouwens?
Stom, te bedenken dat ik ook al wilde zeggen dat het woensdag is en dan ga ik nog op jou reageren ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |