Ik hou wel van verrassingenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:50 schreef FleshWound het volgende:
Ik zou graag van iedereen nog even willen weten wat er gemaakt wordt, zodat we niet voor verrassingen komen te staan![]()
Dit IS spannend en je moet er echt bij zijn, dit IS die trant dus gewoonquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:07 schreef AKnynke het volgende:
Als m'n volleybalwedstrijd verzet wordt, en er geen andere spannende dingen gebeuren, of zaken waar ik echt bij moet zijn, of iets in die trant dan kom ik!
Het gaat voor mij zeer waarschijnlijk een nee worden. Maar, de exacte plannen zijn nog steeds niet gemaakt voor het weekend!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit IS spannend en je moet er echt bij zijn, dit IS die trant dus gewoon![]()
Ik wil sushi![]()
Jammer, maar niet onverwacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
c_n_k, Milou en ikke zeggen officieel af, SOLlie
Dat komt sowieso goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar niet onverwacht.
We houden binnenkort wel weer een mini-CULmeetje met elekaar.
Wat jammer!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
De kansen worden groter dat ik er wel ben!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
Ik moet ook nog besluiten met wie ik samen ga koken
SOL, je breekt mn hartquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
dat heb ik dus nog nóóit gegeten.. klinkt lekker ongezond
Per persoon 1 voor het wortelamuse-soepje.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoeveel heb je er nodig? Dan kan ik paps ze vast tevoorschijn laten halen
Komt goedquote:Op zondag 16 maart 2008 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Per persoon 1 voor het wortelamuse-soepje.
Ehh.. Je mag in principe wel blijven slapen, maar ik zou je aanraden om eerst contact op te nemen met Euc-, die rijdt die nacht door limburg heenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:50 schreef AKnynke het volgende:
Zeg Lein, ik weet nog steeds niet of ik kom! Het zal waarschijnlijk een soort spare-of-the-moment beslissing worden. En als het zo'n spare-of the moment beslissing wordt, mag ik dan ook nog spare-of-the-moment blijven slapen? En moet ik dan ook nog spare-of-the-moment dingen meenemen? Voor mijn spare-of-the-moment eten heb ik D_H al gecharterd!
\quote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Nyn, vraag Euc maar ff voor het chauffeuren. Hij rijdt dezelfde nacht nog terug en ik rij dan met hem mee.
-------------> LIF, dieettopicsquote:Op zondag 16 maart 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
als ik 5 kilo buffer heb (dus over een kilo of 12 minder) vind ik dat vast ook een goede redenatie![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef AKnynke het volgende:
Ik hoorde al dat hij me nog even ging trekken.
Maar, als ik kom dan kom ik 80% dus heb ik niets aan Euc!
Eendenvet is HEERLIJK. en ongezondquote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
-------------> LIF, dieettopics![]()
Eendenvet, klinkt het zoals het smaakt?![]()
Steer, blijf je nu wel wat langer
Nou ik moet zeggen, peking eend vind ik alleen lekker als het velletje erbij op zit. Eendenvlees vind ik een nare bijsmaak hebben (net als lever).quote:
Wel aan Steer, toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En nee, als je als vrouw moet komen heb je idd weinig aan Euc.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou sowieso het meest van vlees mét velletje er nog aan
My god steer hou es op
Zeg, hoelang had jij je rijbewijs ookalweer?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
\
Ik hoorde al dat hij me nog even aan de jas ging trekken.
Maar, als ik kom dan kom ik 80% zeker uit het oosten van het land...dus op de heen weg heb ik niets aan Euc! Op de terugweg denk ik niet dat ik verder kom dan Weert in dat geval...dus is het relaxter om in Den Haag e.o te blijven..
plus, ik vertrouw zijn chauffeurskunsten naturlijk niet!
Niet, maar ik word de beste chauffeur ooit!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zeg, hoelang had jij je rijbewijs ookalweer?
Waarom wil iedereen gerechten maken die mijn baklava dwarszitten?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:
Euc- en ik maken een lekker toetje. Wat het precies wordt, zien jullie (en wij) nog wel.
Ehm, Steer maakt baklava en ik maak een megamachtig chocoladedessert. Ik weet niet of we ons op het einde nog kapot willen vreten aan desserts of zo, maar misschien is een hoofdgerecht of voorgerecht wat makkelijker?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:
Aangezien de reistijd voor ons zo'n beetje 1 uur en 3 kwartier is, zouden wij graag tegen een uur of 10 uiterlijk wel willen vertrekken... ik neem aan dat dat niet bezwaarlijk is?
Euc- en ik maken een lekker toetje. Wat het precies wordt, zien jullie (en wij) nog wel.
agossie....quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen gerechten maken die mijn baklava dwarszitten?
Zeg D_H: wat voor toetje zullen wij eens gaan maken?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen gerechten maken die mijn baklava dwarszitten?
^^ wat hij zegtquote:Op zondag 16 maart 2008 23:28 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ehm, Steer maakt baklava en ik maak een megamachtig chocoladedessert. Ik weet niet of we ons op het einde nog kapot willen vreten aan desserts of zo, maar misschien is een hoofdgerecht of voorgerecht wat makkelijker?
Vlees genoeg aanwezig, zou ik zo zeggenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis het vleesch
Zal ik wat gehakt door de vegalasagne flikkeren
Lekker.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Vlees genoeg aanwezig, zou ik zo zeggenManvlees en vrouwvlees
Das best netjes eigenlijk! En, DH telt natuurlijk voor anderhalf!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:40 schreef Leintjeuh het volgende:
8 mannen inclusief Mr.CF, 8 vrouwen inclusief jou en CF.
OHHHHHH Nyke, ik heb zo'n valse gemene lage opmerking op het puntje van mn tong en dat is JOUW schuld!! Jij met je schot voor open doel opmerking...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das best netjes eigenlijk! En, DH telt natuurlijk voor anderhalf!
Hij en z'n ego?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
You're welcome!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHHH Nyke, ik heb zo'n valse gemene lage opmerking op het puntje van mn tong en dat is JOUW schuld!! Jij met je schot voor open doel opmerking...
DOE DANquote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHHH Nyke, ik heb zo'n valse gemene lage opmerking op het puntje van mn tong en dat is JOUW schuld!! Jij met je schot voor open doel opmerking...
Ik heb een zwak voor bladerdeeghapjes, maar ze zijn altijd zo vet.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn bladerdeeghapjes zijn een prima voorgerecht/tussen-gerecht![]()
Daar staat Steer tegenover die maar voor half telt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
Geen karma karma karma karma karma chameleon voor jou.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar staat Steer tegenover die maar voor half telt.
Lekker, gebakken kameleon met een pittig sausje erover.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Geen karma karma karma karma karma chameleon voor jou.
Ik hoop nog steeds dat iemand gewoon iets heel fouts als ganzenlever ofzo durft te maken.quote:
stereochemiequote:Op maandag 17 maart 2008 01:04 schreef Isabeau het volgende:
En wat is er mis met linksdraaiend biologisch gezond verantwoord?
Visioenen van geitenwollen sokken en vrouwen met veul schaamhaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:04 schreef Isabeau het volgende:
En wat is er mis met linksdraaiend biologisch gezond verantwoord?
Hmm helaas is de ganzenlever pas in de prullenbak verdwenen hier. Hij was half op en mn ouders waren m vergeten. Ja, dan wordt ie zuurquote:Op maandag 17 maart 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat iemand gewoon iets heel fouts als ganzenlever ofzo durft te maken.
Het is allemaal zo linksdraaiend biologisch gezond verantwoord tot nu toe.
Euc- en ik hebben het overwogen (althans, het is ter sprake gekomen) maar ganzelever is prijzig... je moet immers voor 16 man wat hebben. Dan is 400 gram al minimaal en 800 gram lijkt er dan meer op... maar aangezien foie gras in redelijke kwaliteit (althans bij de leveranciers die ik ken) toch al minimaal 30 euro per 200 gram kost...quote:Op maandag 17 maart 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat iemand gewoon iets heel fouts als ganzenlever ofzo durft te maken.
Het is allemaal zo linksdraaiend biologisch gezond verantwoord tot nu toe.
Paasbrunch natuurlijk!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ehhh... Overnachters? Wat moet ik in huis halen voor het ontbijt?
Dat is wel HEEL erg duur.. dan moet je toch minimaal de allerbeste kwaliteit baklevers hebben hoor, dat kan veel goedkoper..quote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Euc- en ik hebben het overwogen (althans, het is ter sprake gekomen) maar ganzelever is prijzig... je moet immers voor 16 man wat hebben. Dan is 400 gram al minimaal en 800 gram lijkt er dan meer op... maar aangezien foie gras in redelijke kwaliteit (althans bij de leveranciers die ik ken) toch al minimaal 30 euro per 200 gram kost...
Ei.quote:
Zeg, Isa, hoe heb jij je eitjes het liefst 's ochtends? Hardgekookt, zacht gekookt, gebakken, roerei, onbevrucht?quote:
Mjah, als je het doet moet je het goed doenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat is wel HEEL erg duur.. dan moet je toch minimaal de allerbeste kwaliteit baklevers hebben hoor, dat kan veel goedkoper..
Maar het is gewoon te duur om te doen, tenzij iedereen bijlapt, maar ik was toch niet van plan zoveel eraan uit te geven
Voor de paasbrunch bij mijn vriendin thuis laat ik het volgende aanrukken (6 personen):quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg, Isa, hoe heb jij je eitjes het liefst 's ochtends? Hardgekookt, zacht gekookt, gebakken, roerei, onbevrucht?
Wat gaan jullie ervoor doen dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Beunkster, vertel dan ook even wat je gaat maken, ik ben slechts zeer beperkt geinteresseerd in je boodschappenlijstje
Ik denk dat wij er toch een beetje later zijn, jongens. Rond het toetje, ofzo
Ik moet gewoon begin volgende week de definitieve versie van mijn verslag inleveren, hon.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*Zucht....
Ik wil een diploma, nu graag.
Nee joh, ik ken daar toch niemand.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel mij wat, SteerDie laatste loodjes.... Loodzwaar gewoon.
Kom je ook op mijn afstudeerfeestje
Ik nodig SoL ook uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken daar toch niemand.
*vriendelijk past
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:49 schreef Den_Haag het volgende:
Als jij de boodschappen doet wil ik best helpen het ontbijtje te maken hoor.
Nynke![]()
Vertrouw daar maar niet op Lein! Bij mij deed ie ook niet meehelpen! (oei, krom nederlands).quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
Help wel mee. Uitgebreid ontbijtje?
maakte jij dan een uitgebreid ontbijtje?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vertrouw daar maar niet op Lein! Bij mij deed ie ook niet meehelpen! (oei, krom nederlands).
Ontbijt op bed toch? Voor mij dan he!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maakte jij dan een uitgebreid ontbijtje?
Ar joe in ze ronk zjatroem?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
Saai college wiz titjer who cant spiek english.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
Help wel mee. Uitgebreid ontbijtje?
Als je ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ontbijt op bed toch? Voor mij dan he!
Blijf eens van die pr0n af, D_Hquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker hoor!
Zeg, wat gaan wij nu maken?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker hoor!
Geneog vlees aan DH denk ik.quote:
Voorlopig zie ik geen vleesgerecht in het lijstje staan. misschien handig om ons daar op te focussen. toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Geneog vlees aan DH denk ik.
Ik zat te denken aan een aardappel-tonijn-spercieboon-wortel-pesto-sinaasappelsap-kappertjes salade. Maar DH blijkt niet zo vissig te zijn...
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Beunkster, vertel dan ook even wat je gaat maken, ik ben slechts zeer beperkt geinteresseerd in je boodschappenlijstje
Ik kan ook nog wel wat vleezigs erbij doen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik geen vleesgerecht in het lijstje staan. misschien handig om ons daar op te focussen. toch?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kan ook nog wel wat vleezigs erbij doen hoorLekker een paar borstjes ofzo
Waarom heeft kippenborst geen tepels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom heeft kippenborst geen tepels?http://www.instantrimshot.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaarne zelf even klikken.all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:38 schreef FleshWound het volgende:
[..]
http://www.instantrimshot.com/
Gaarne zelf even klikken.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom heeft kippenborst geen tepels?Die was grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen natuurlijk!Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ohw, dan zit ik in de verkeerde.
Ik ook constant, dat die meet maar snel voorbij isquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ohw, dan zit ik in de verkeerde.
Dat wil je inderdaad nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat wil ik dan niet meemaken.
Of anders? Huh huh huh?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat wil je inderdaad nietdus niet meer SC'en hier
Mijn koksmes is groterquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Anders prik ik je overhoop met een vleesvork zaterdag
Hij geeft het ook gewoon toe hèquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:alles wat je in je hand hebt, heb je dus niet in je broek. Arme jij.
Dan moet je me eerst vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Anders prik ik je overhoop met een vleesvork zaterdag
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan moet je me eerst vinden.
Naarling.
Omdat deze meet mijn idee is, ik m deels georganiseerd heb en hij is mijn huis gehouden wordt?quote:
Ja, dat gaat hem dus niet worden bij ons... ik doe vrijdagavond de (verse) rest wat nog ontbreekt, rest is binnenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:ik moet ook nog boodschappen doen. Zaterdag op de markt
Ohw jammer. Andere plannen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef FleshWound het volgende:
Ik moet me helaas voor het ontbijt afmelden.
quote:
Ach veel valt er niet meer te jatten, een paar jaar geleden is er een keer ingebrokenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Hij jat jullie huis leeg en gaat er voor het ontbijt vandoor.
Voor een m/v of 16 koken is toch weer iets anders. We stonden vanmiddag bij de Appie met een afgeladen volle boodschappenkar om over de kassabon nog maar te zwijgen.quote:
quote:
Staat er nu inquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Het lijstje met gerechten en aanwezigen in de OP wordt als het goed is aangepast door de mods. Ik heb (geprobeerd om) het op chronologische volgorde te zetten!
Wij gaan er een mooie vettransplantatiemeeting van maken saampjesquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef FleshWound het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd wel, maar dan wel een aankomdieet
Ik heb ook nog wel wat kilo'tjes overquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan er een mooie vettransplantatiemeeting van maken saampjes
Wel eens van retorisch gehoord?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat deze meet mijn idee is, ik m deels georganiseerd heb en hij is mijn huis gehouden wordt?
Ja hoor, een grote badkamer, pas de problemequote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:16 schreef motorbloempje het volgende:
whie!
Wij slapen lekker mij mijn ouders, maar komen wel met de motor morgen.. in case of regen: heb je ook een badkamer waar dingen uit kunnen lekken?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
ik heb de baklava klaar
Heb echter te weinig siroop gemaakt en ik wil jullie tanden amputeren, dus ik maak morgen nog een batch siroop.
Ik hoor net van een vriend van mij dat ie baklava normaal te zoet vindt maar deze goed binnen te houden is, dus ik denk dat ik het zo maar laat.quote:
Zegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoor net van een vriend van mij dat ie baklava normaal te zoet vindt maar deze goed binnen te houden is, dus ik denk dat ik het zo maar laat.![]()
Nog 48 stukjes over van de 56 waar ik mee begon
Morgen als je ze meeneemt geslonken tot 24?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 48 stukjes over van de 56 waar ik mee begon
.... Je maakt toch salade?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook ingredienten gehaald. Onder andere jello en cola
quote:
Euc en ik moeten toch wat te snacken hebben onderweg.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen als je ze meeneemt geslonken tot 24?
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euc en ik moeten toch wat te snacken hebben onderweg.
Waarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Broeder Baklava, doet u ook massages? Kheb geloof ik een spiertje verrekt met boodschappen sjouwen
Geen idee! Roep maar wat!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Dames en heren, hoe laat beginnen we morgen? Als binnenkomertje is er de lemon merengue pie van CF met koffie en/of thee...
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geen idee! Roep maar wat!
Het binnenkomertje betekent dat CF er dus ook bijtijds is?
Mn pa heeft toegezegd dat we de voorraad van Ronkes Wijnhandel mogen aansprekenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:09 schreef beunkster het volgende:
Wat mij betreft is de aankomsttijd ergens tussen half zes en zes uur
Is er trouwens genoeg rode wijn? Anders kan ik denk ik nog wel ff een fles of 2 flessen Vacqueyras (of iets anders) meenemen
Ik heb liever witte.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:09 schreef beunkster het volgende:
Wat mij betreft is de aankomsttijd ergens tussen half zes en zes uur
Is er trouwens genoeg rode wijn? Anders kan ik denk ik nog wel ff een fles of 2 flessen Vacqueyras (of iets anders) meenemen
En waar bestaat die uit?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Mn pa heeft toegezegd dat we de voorraad van Ronkes Wijnhandel mogen aansprekenMaar als je ook mee wilt nemen, ik vind het prima
Veel wijnquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waar bestaat die uit?
Wij nemen wat witte wijn mee
Lasagne staat af te koelen, morgen de finishing touch erbovenop
Er worden een rode en witte dessertwijn meegebracht als ik me niet vergis. Maar alle drank is welkom, denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef beunkster het volgende:
Ik kan in plaats van wijn ook eigengestookte (nou ja, een vriend van een vriend heeft dat gedaan, de beste man woont in Frankrijk) likeur meenemen.
Dan kun je kiezen uit Pineau (in verschillende smaken, allemaal wel erg zoet) of notenlikeur.
Wellicht lekker bij een (het) dessert?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef golfer het volgende:
*reminder voor de ouders van Leintje*:
Alle speeltjes opruimen en verbergen.
Ik vind pineau erg lekker! Maar notenlikeur klinkt ook delicieux.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef beunkster het volgende:
Ik kan in plaats van wijn ook eigengestookte (nou ja, een vriend van een vriend heeft dat gedaan, de beste man woont in Frankrijk) likeur meenemen.
Dan kun je kiezen uit Pineau (in verschillende smaken, allemaal wel erg zoet) of notenlikeur.
Wellicht lekker bij een (het) dessert?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat olie erover nog lein?
Geeft niks CF, ik heb 2 enoooorme bakken vega-lasagne, heb net de topping gemaakt, het dichtsbijzijnde voorschotense leger des heils kan uitgenodigd worden![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, eendenvet
Als je wacht tot ik er ben, kan er nog wat bluezzevet overheen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:56 schreef DarkElf het volgende:
hellow beebs, allemaal veel plezier vanavond!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook stress.
Straks met Euc in de auto namelijk.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook stress.
Ik ga ook wel buiten eten dan.quote:
Ruilen met mijn psoriasis?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:18 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben heel chagrijnig en zit onder de eczeemGeeft óók stress hoor!
Houd je hart maar vast iddquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ook stress.
Moet je nog iets hebben dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:06 schreef Euc- het volgende:
Lein, tot hoelaat is de supermarkt daar open?
Ja, we weten niet eens precies wat we gaan maken johquote:
Ik heb geen idee, tot 8 uur ofzo? Als het goed is in ieder geval...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:06 schreef Euc- het volgende:
Lein, tot hoelaat is de supermarkt daar open?
Met lege handen kom je er niet in heh.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:12 schreef Euc- het volgende:
Ooh, dan komt dat goed
Ik ga zo maar eens rustig aanrijden () richting het Eindhovense
We krijgen vast een workshopquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Met lege handen kom je er niet in heh.
Zilveren bestek voor Fokkers?!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft, net nog even met bloedspoed het zilveren bestek gepoetst. Waarom is dat altijd smerig?? :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |