Dat wil je inderdaad nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat wil ik dan niet meemaken.
Of anders? Huh huh huh?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat wil je inderdaad nietdus niet meer SC'en hier
Mijn koksmes is groterquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Anders prik ik je overhoop met een vleesvork zaterdag
Hij geeft het ook gewoon toe hèquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:13 schreef Leintjeuh het volgende:alles wat je in je hand hebt, heb je dus niet in je broek. Arme jij.
Dan moet je me eerst vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Anders prik ik je overhoop met een vleesvork zaterdag
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan moet je me eerst vinden.
Naarling.
Omdat deze meet mijn idee is, ik m deels georganiseerd heb en hij is mijn huis gehouden wordt?quote:
Ja, dat gaat hem dus niet worden bij ons... ik doe vrijdagavond de (verse) rest wat nog ontbreekt, rest is binnenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:ik moet ook nog boodschappen doen. Zaterdag op de markt
Ohw jammer. Andere plannen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:59 schreef FleshWound het volgende:
Ik moet me helaas voor het ontbijt afmelden.
quote:
Ach veel valt er niet meer te jatten, een paar jaar geleden is er een keer ingebrokenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Hij jat jullie huis leeg en gaat er voor het ontbijt vandoor.
Voor een m/v of 16 koken is toch weer iets anders. We stonden vanmiddag bij de Appie met een afgeladen volle boodschappenkar om over de kassabon nog maar te zwijgen.quote:
quote:
Staat er nu inquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Het lijstje met gerechten en aanwezigen in de OP wordt als het goed is aangepast door de mods. Ik heb (geprobeerd om) het op chronologische volgorde te zetten!
Wij gaan er een mooie vettransplantatiemeeting van maken saampjesquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef FleshWound het volgende:
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd wel, maar dan wel een aankomdieet
Ik heb ook nog wel wat kilo'tjes overquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan er een mooie vettransplantatiemeeting van maken saampjes
Wel eens van retorisch gehoord?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat deze meet mijn idee is, ik m deels georganiseerd heb en hij is mijn huis gehouden wordt?
Ja hoor, een grote badkamer, pas de problemequote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:16 schreef motorbloempje het volgende:
whie!
Wij slapen lekker mij mijn ouders, maar komen wel met de motor morgen.. in case of regen: heb je ook een badkamer waar dingen uit kunnen lekken?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
ik heb de baklava klaar
Heb echter te weinig siroop gemaakt en ik wil jullie tanden amputeren, dus ik maak morgen nog een batch siroop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |