DOE DANquote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHHH Nyke, ik heb zo'n valse gemene lage opmerking op het puntje van mn tong en dat is JOUW schuld!! Jij met je schot voor open doel opmerking...
Ik heb een zwak voor bladerdeeghapjes, maar ze zijn altijd zo vet.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn bladerdeeghapjes zijn een prima voorgerecht/tussen-gerecht![]()
Daar staat Steer tegenover die maar voor half telt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
Das best netjes eigenlijk! En, DH telt natuurlijk voor anderhalf!
Geen karma karma karma karma karma chameleon voor jou.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar staat Steer tegenover die maar voor half telt.
Lekker, gebakken kameleon met een pittig sausje erover.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Geen karma karma karma karma karma chameleon voor jou.
Ik hoop nog steeds dat iemand gewoon iets heel fouts als ganzenlever ofzo durft te maken.quote:
stereochemiequote:Op maandag 17 maart 2008 01:04 schreef Isabeau het volgende:
En wat is er mis met linksdraaiend biologisch gezond verantwoord?
Visioenen van geitenwollen sokken en vrouwen met veul schaamhaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:04 schreef Isabeau het volgende:
En wat is er mis met linksdraaiend biologisch gezond verantwoord?
Hmm helaas is de ganzenlever pas in de prullenbak verdwenen hier. Hij was half op en mn ouders waren m vergeten. Ja, dan wordt ie zuurquote:Op maandag 17 maart 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat iemand gewoon iets heel fouts als ganzenlever ofzo durft te maken.
Het is allemaal zo linksdraaiend biologisch gezond verantwoord tot nu toe.
Euc- en ik hebben het overwogen (althans, het is ter sprake gekomen) maar ganzelever is prijzig... je moet immers voor 16 man wat hebben. Dan is 400 gram al minimaal en 800 gram lijkt er dan meer op... maar aangezien foie gras in redelijke kwaliteit (althans bij de leveranciers die ik ken) toch al minimaal 30 euro per 200 gram kost...quote:Op maandag 17 maart 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat iemand gewoon iets heel fouts als ganzenlever ofzo durft te maken.
Het is allemaal zo linksdraaiend biologisch gezond verantwoord tot nu toe.
Paasbrunch natuurlijk!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ehhh... Overnachters? Wat moet ik in huis halen voor het ontbijt?
Dat is wel HEEL erg duur.. dan moet je toch minimaal de allerbeste kwaliteit baklevers hebben hoor, dat kan veel goedkoper..quote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Euc- en ik hebben het overwogen (althans, het is ter sprake gekomen) maar ganzelever is prijzig... je moet immers voor 16 man wat hebben. Dan is 400 gram al minimaal en 800 gram lijkt er dan meer op... maar aangezien foie gras in redelijke kwaliteit (althans bij de leveranciers die ik ken) toch al minimaal 30 euro per 200 gram kost...
Ei.quote:
Zeg, Isa, hoe heb jij je eitjes het liefst 's ochtends? Hardgekookt, zacht gekookt, gebakken, roerei, onbevrucht?quote:
Mjah, als je het doet moet je het goed doenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:31 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat is wel HEEL erg duur.. dan moet je toch minimaal de allerbeste kwaliteit baklevers hebben hoor, dat kan veel goedkoper..
Maar het is gewoon te duur om te doen, tenzij iedereen bijlapt, maar ik was toch niet van plan zoveel eraan uit te geven
Voor de paasbrunch bij mijn vriendin thuis laat ik het volgende aanrukken (6 personen):quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg, Isa, hoe heb jij je eitjes het liefst 's ochtends? Hardgekookt, zacht gekookt, gebakken, roerei, onbevrucht?
Wat gaan jullie ervoor doen dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Beunkster, vertel dan ook even wat je gaat maken, ik ben slechts zeer beperkt geinteresseerd in je boodschappenlijstje
Ik denk dat wij er toch een beetje later zijn, jongens. Rond het toetje, ofzo
Ik moet gewoon begin volgende week de definitieve versie van mijn verslag inleveren, hon.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*Zucht....
Ik wil een diploma, nu graag.
Nee joh, ik ken daar toch niemand.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel mij wat, SteerDie laatste loodjes.... Loodzwaar gewoon.
Kom je ook op mijn afstudeerfeestje
Ik nodig SoL ook uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh, ik ken daar toch niemand.
*vriendelijk past
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:49 schreef Den_Haag het volgende:
Als jij de boodschappen doet wil ik best helpen het ontbijtje te maken hoor.
Nynke![]()
Vertrouw daar maar niet op Lein! Bij mij deed ie ook niet meehelpen! (oei, krom nederlands).quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
Help wel mee. Uitgebreid ontbijtje?
maakte jij dan een uitgebreid ontbijtje?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vertrouw daar maar niet op Lein! Bij mij deed ie ook niet meehelpen! (oei, krom nederlands).
Ontbijt op bed toch? Voor mij dan he!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maakte jij dan een uitgebreid ontbijtje?
Ar joe in ze ronk zjatroem?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
Saai college wiz titjer who cant spiek english.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
Help wel mee. Uitgebreid ontbijtje?
Als je ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ontbijt op bed toch? Voor mij dan he!
Blijf eens van die pr0n af, D_Hquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker hoor!
Zeg, wat gaan wij nu maken?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:47 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker hoor!
Geneog vlees aan DH denk ik.quote:
Voorlopig zie ik geen vleesgerecht in het lijstje staan. misschien handig om ons daar op te focussen. toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Geneog vlees aan DH denk ik.
Ik zat te denken aan een aardappel-tonijn-spercieboon-wortel-pesto-sinaasappelsap-kappertjes salade. Maar DH blijkt niet zo vissig te zijn...
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Beunkster, vertel dan ook even wat je gaat maken, ik ben slechts zeer beperkt geinteresseerd in je boodschappenlijstje
Ik kan ook nog wel wat vleezigs erbij doen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik geen vleesgerecht in het lijstje staan. misschien handig om ons daar op te focussen. toch?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kan ook nog wel wat vleezigs erbij doen hoorLekker een paar borstjes ofzo
Waarom heeft kippenborst geen tepels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom heeft kippenborst geen tepels?http://www.instantrimshot.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaarne zelf even klikken.all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:38 schreef FleshWound het volgende:
[..]
http://www.instantrimshot.com/
Gaarne zelf even klikken.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom heeft kippenborst geen tepels?Die was grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen natuurlijk!Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |