quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou sowieso het meest van vlees mét velletje er nog aan
My god steer hou es op
Zeg, hoelang had jij je rijbewijs ookalweer?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
\
Ik hoorde al dat hij me nog even aan de jas ging trekken.
Maar, als ik kom dan kom ik 80% zeker uit het oosten van het land...dus op de heen weg heb ik niets aan Euc! Op de terugweg denk ik niet dat ik verder kom dan Weert in dat geval...dus is het relaxter om in Den Haag e.o te blijven..
plus, ik vertrouw zijn chauffeurskunsten naturlijk niet!
Niet, maar ik word de beste chauffeur ooit!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zeg, hoelang had jij je rijbewijs ookalweer?
Waarom wil iedereen gerechten maken die mijn baklava dwarszitten?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:
Euc- en ik maken een lekker toetje. Wat het precies wordt, zien jullie (en wij) nog wel.
Ehm, Steer maakt baklava en ik maak een megamachtig chocoladedessert. Ik weet niet of we ons op het einde nog kapot willen vreten aan desserts of zo, maar misschien is een hoofdgerecht of voorgerecht wat makkelijker?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef beunkster het volgende:
Aangezien de reistijd voor ons zo'n beetje 1 uur en 3 kwartier is, zouden wij graag tegen een uur of 10 uiterlijk wel willen vertrekken... ik neem aan dat dat niet bezwaarlijk is?
Euc- en ik maken een lekker toetje. Wat het precies wordt, zien jullie (en wij) nog wel.
agossie....quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen gerechten maken die mijn baklava dwarszitten?
Zeg D_H: wat voor toetje zullen wij eens gaan maken?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen gerechten maken die mijn baklava dwarszitten?
^^ wat hij zegtquote:Op zondag 16 maart 2008 23:28 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ehm, Steer maakt baklava en ik maak een megamachtig chocoladedessert. Ik weet niet of we ons op het einde nog kapot willen vreten aan desserts of zo, maar misschien is een hoofdgerecht of voorgerecht wat makkelijker?
Vlees genoeg aanwezig, zou ik zo zeggenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis het vleesch
Zal ik wat gehakt door de vegalasagne flikkeren
Lekker.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Vlees genoeg aanwezig, zou ik zo zeggenManvlees en vrouwvlees
Das best netjes eigenlijk! En, DH telt natuurlijk voor anderhalf!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:40 schreef Leintjeuh het volgende:
8 mannen inclusief Mr.CF, 8 vrouwen inclusief jou en CF.
OHHHHHH Nyke, ik heb zo'n valse gemene lage opmerking op het puntje van mn tong en dat is JOUW schuld!! Jij met je schot voor open doel opmerking...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das best netjes eigenlijk! En, DH telt natuurlijk voor anderhalf!
Hij en z'n ego?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
You're welcome!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHHH Nyke, ik heb zo'n valse gemene lage opmerking op het puntje van mn tong en dat is JOUW schuld!! Jij met je schot voor open doel opmerking...
DOE DANquote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OHHHHHH Nyke, ik heb zo'n valse gemene lage opmerking op het puntje van mn tong en dat is JOUW schuld!! Jij met je schot voor open doel opmerking...
Ik heb een zwak voor bladerdeeghapjes, maar ze zijn altijd zo vet.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn bladerdeeghapjes zijn een prima voorgerecht/tussen-gerecht![]()
Daar staat Steer tegenover die maar voor half telt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef AKnynke het volgende:
Geen karma karma karma karma karma chameleon voor jou.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar staat Steer tegenover die maar voor half telt.
Lekker, gebakken kameleon met een pittig sausje erover.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Geen karma karma karma karma karma chameleon voor jou.
Ik hoop nog steeds dat iemand gewoon iets heel fouts als ganzenlever ofzo durft te maken.quote:
stereochemiequote:Op maandag 17 maart 2008 01:04 schreef Isabeau het volgende:
En wat is er mis met linksdraaiend biologisch gezond verantwoord?
Visioenen van geitenwollen sokken en vrouwen met veul schaamhaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:04 schreef Isabeau het volgende:
En wat is er mis met linksdraaiend biologisch gezond verantwoord?
Hmm helaas is de ganzenlever pas in de prullenbak verdwenen hier. Hij was half op en mn ouders waren m vergeten. Ja, dan wordt ie zuurquote:Op maandag 17 maart 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat iemand gewoon iets heel fouts als ganzenlever ofzo durft te maken.
Het is allemaal zo linksdraaiend biologisch gezond verantwoord tot nu toe.
Euc- en ik hebben het overwogen (althans, het is ter sprake gekomen) maar ganzelever is prijzig... je moet immers voor 16 man wat hebben. Dan is 400 gram al minimaal en 800 gram lijkt er dan meer op... maar aangezien foie gras in redelijke kwaliteit (althans bij de leveranciers die ik ken) toch al minimaal 30 euro per 200 gram kost...quote:Op maandag 17 maart 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat iemand gewoon iets heel fouts als ganzenlever ofzo durft te maken.
Het is allemaal zo linksdraaiend biologisch gezond verantwoord tot nu toe.
Paasbrunch natuurlijk!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ehhh... Overnachters? Wat moet ik in huis halen voor het ontbijt?
Dat is wel HEEL erg duur.. dan moet je toch minimaal de allerbeste kwaliteit baklevers hebben hoor, dat kan veel goedkoper..quote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Euc- en ik hebben het overwogen (althans, het is ter sprake gekomen) maar ganzelever is prijzig... je moet immers voor 16 man wat hebben. Dan is 400 gram al minimaal en 800 gram lijkt er dan meer op... maar aangezien foie gras in redelijke kwaliteit (althans bij de leveranciers die ik ken) toch al minimaal 30 euro per 200 gram kost...
Ei.quote:
Zeg, Isa, hoe heb jij je eitjes het liefst 's ochtends? Hardgekookt, zacht gekookt, gebakken, roerei, onbevrucht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |