Ik hoor net van een vriend van mij dat ie baklava normaal te zoet vindt maar deze goed binnen te houden is, dus ik denk dat ik het zo maar laat.quote:
Zegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoor net van een vriend van mij dat ie baklava normaal te zoet vindt maar deze goed binnen te houden is, dus ik denk dat ik het zo maar laat.![]()
Nog 48 stukjes over van de 56 waar ik mee begon
Morgen als je ze meeneemt geslonken tot 24?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 48 stukjes over van de 56 waar ik mee begon
.... Je maakt toch salade?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook ingredienten gehaald. Onder andere jello en cola
quote:
Euc en ik moeten toch wat te snacken hebben onderweg.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen als je ze meeneemt geslonken tot 24?
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euc en ik moeten toch wat te snacken hebben onderweg.
Waarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Broeder Baklava, doet u ook massages? Kheb geloof ik een spiertje verrekt met boodschappen sjouwen
Geen idee! Roep maar wat!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Dames en heren, hoe laat beginnen we morgen? Als binnenkomertje is er de lemon merengue pie van CF met koffie en/of thee...
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geen idee! Roep maar wat!
Het binnenkomertje betekent dat CF er dus ook bijtijds is?
Mn pa heeft toegezegd dat we de voorraad van Ronkes Wijnhandel mogen aansprekenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:09 schreef beunkster het volgende:
Wat mij betreft is de aankomsttijd ergens tussen half zes en zes uur
Is er trouwens genoeg rode wijn? Anders kan ik denk ik nog wel ff een fles of 2 flessen Vacqueyras (of iets anders) meenemen
Ik heb liever witte.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:09 schreef beunkster het volgende:
Wat mij betreft is de aankomsttijd ergens tussen half zes en zes uur
Is er trouwens genoeg rode wijn? Anders kan ik denk ik nog wel ff een fles of 2 flessen Vacqueyras (of iets anders) meenemen
En waar bestaat die uit?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Mn pa heeft toegezegd dat we de voorraad van Ronkes Wijnhandel mogen aansprekenMaar als je ook mee wilt nemen, ik vind het prima
Veel wijnquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waar bestaat die uit?
Wij nemen wat witte wijn mee
Lasagne staat af te koelen, morgen de finishing touch erbovenop
Er worden een rode en witte dessertwijn meegebracht als ik me niet vergis. Maar alle drank is welkom, denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef beunkster het volgende:
Ik kan in plaats van wijn ook eigengestookte (nou ja, een vriend van een vriend heeft dat gedaan, de beste man woont in Frankrijk) likeur meenemen.
Dan kun je kiezen uit Pineau (in verschillende smaken, allemaal wel erg zoet) of notenlikeur.
Wellicht lekker bij een (het) dessert?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:07 schreef golfer het volgende:
*reminder voor de ouders van Leintje*:
Alle speeltjes opruimen en verbergen.
Ik vind pineau erg lekker! Maar notenlikeur klinkt ook delicieux.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef beunkster het volgende:
Ik kan in plaats van wijn ook eigengestookte (nou ja, een vriend van een vriend heeft dat gedaan, de beste man woont in Frankrijk) likeur meenemen.
Dan kun je kiezen uit Pineau (in verschillende smaken, allemaal wel erg zoet) of notenlikeur.
Wellicht lekker bij een (het) dessert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |