abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:51:03 #251
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57352031
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Net zoals barbecuen, met de hond spelen, met de kinderen spelen, etc?
Toen het park kado werd gedaan aan het publiek, was de voorwaarden dat honden altijd los moesten kunnen lopen. Voor kinderen zal wel eenzelfde regeling gelden en barbequeen heeft nooit gemogen.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:03:27 #252
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57352280
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:48 schreef raptorix het volgende:
Net zoals barbecuen, met de hond spelen, met de kinderen spelen, etc?
Dat zijn allemaal normale activiteiten voor in de buitenlucht. Homoseks is dat niet.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:06:38 #253
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57352314
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:03 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal normale activiteiten voor in de buitenlucht. Homoseks is dat niet.
ook dat ja, die suggestie wilde ik niet wekken.
pi_57353554
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:03 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Volgens mij kennen jullie de hele praktijk van homoseks in het Vondelpark niet, dit vind al tientallen jaren plaats, en er is nog nooit iemand die hier last van heeft gehad, het vind alleen plaats op tijden dat er geen mensen meer in het park vertoefen op die plek. Overigens mag barbecuen wel in het vondelpark.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:19:10 #255
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57353760
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij kennen jullie de hele praktijk van homoseks in het Vondelpark niet, dit vind al tientallen jaren plaats, en er is nog nooit iemand die hier last van heeft gehad, het vind alleen plaats op tijden dat er geen mensen meer in het park vertoefen op die plek. Overigens mag barbecuen wel in het vondelpark.
Natuurlijk, omdat het al tientallen jaren gebeurd, mogen we niet toornen aan het 'recht' van homo's om te cruisen in het Vondelpark. En natuurlijk heeft er niemand last van! Wie maakt zich immers druk om weggegooide condooms of het per abuis geconfronteerd worden met neukende homo's bij de avondwandeling?

Zoals al eerder gezegd is: al ziet niemand het, dan nog moet openbare homoseks verboden worden. Het is schending van de openbare orde.
pi_57354029
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Natuurlijk, omdat het al tientallen jaren gebeurd, mogen we niet toornen aan het 'recht' van homo's om te cruisen in het Vondelpark. En natuurlijk heeft er niemand last van! Wie maakt zich immers druk om weggegooide condooms of het per abuis geconfronteerd worden met neukende homo's bij de avondwandeling?

Zoals al eerder gezegd is: al ziet niemand het, dan nog moet openbare homoseks verboden worden. Het is schending van de openbare orde.
Je blaat maar wat zonder dat je de situatie kent, in het Vondelpark vind alleen orale seks zonder condooms plaats, dus dat kan het probleem niet zijn. De meeste rommel in het Vondelpark komt van dagjesmensen die de moeite niet nemen om hun blikjes weg te gooien. En NOGMAALS mensen worden niet geconfronteerd met openbare schennis aangezien het juist op plekken gebeurt waar men niet gezien wil worden. En schennis? Dan kunnen we de wallen ook wel sluiten in Amsterdam, onee dat doen we al

Ongelovelijk hoe jullie zwichten voor een stelltje vieze christenhonden.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:35:44 #257
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57354171
Orale seks, masturbatie, anale seks, whatever. Het is en blijft een seksuele handeling. En zoals iedereen die een gedegen opvoeding heeft gehad weet, hoort seks binnen vier muren en niet in een park of parkeerplaats.
pi_57354331
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef Scaurus het volgende:
Orale seks, masturbatie, anale seks, whatever. Het is en blijft een seksuele handeling. En zoals iedereen die een gedegen opvoeding heeft gehad weet, hoort seks binnen vier muren en niet in een park of parkeerplaats.
Hebben we het nou over morele zaken, of over wettelijke zaken? Openbare seks is niet verboden zolang je er andere mee confronteerd.
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:22:31 #259
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57355280
quote:
Sex in de buitenlucht is leuk!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57355552
kun je niet gedoog zones aanwijzen, soort afwerkplekken, net als bij hoeren

dan hoeft het niet meer in publieke plekken te gebeuren
pi_57355860
Dat is er dus al, de rozentuin in het Vondelpark is al 30 jaar een gedoogzone, er is eigenlijk geen overlast, maar nu staat heel politiek correct Nederland op ze acherstepoten, ik weet het Christenen hebben alleen sex thuis, liefst met kleine jongetjes.
pi_57355990
tja, als er geen overlast is.. wat is dan het probleem?
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:40:51 #263
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57356824
quote:
Hoort dat? Waarom? Ik heb nou nog nooit een handleiding voor sex gezien waarin dat staat.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_57357371
quote:
En zoals iedereen die een gedegen opvoeding heeft gehad weet, hoort seks binnen vier muren en niet in een park of parkeerplaats.
Ontduiken van bewijslast

Voorkomen van tegenspraak door de tegenstander als incapabel af te schilderen.

* "Ieder weldenkend mens zal het ermee eens zijn dat..."

De opzet is om tegenstanders ervan te weerhouden het standpunt tegen te spreken, doordat de opponent impliciet zou toegeven geen weldenkend mens te zijn.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:31:56 #265
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57359563
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:34 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
kun je niet gedoog zones aanwijzen, soort afwerkplekken, net als bij hoeren

dan hoeft het niet meer in publieke plekken te gebeuren
Nee, dat kan het daglicht niet verdragen natuurlijk. Dat soort mensen willen we niet in de stad

Laten we niet te hard van stapel lopen, dit voorstel is door een groenlinkser geopperd.
pi_57359740
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Hoort dat? Waarom? Ik heb nou nog nooit een handleiding voor sex gezien waarin dat staat.
Het is bij de wet verboden...
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:48:17 #267
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57359973
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:39 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dan hoort sex nog niet binnen 4 muren... dat is slechts een beperking die op papier staat.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_57360507
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:39 schreef Evil_Jur het volgende:

Via Google:
quote:
Daarom komt in het Wetboek van Strafrecht ook geen wetsartikel voor dat seks in de openbare ruimte verbiedt. Wel wordt in artikel 239 de 'schennis van de eerbaarheid' behandeld. Daarop staat een maximale gevangenisstraf van drie maanden, 'of een geldboete van de tweede categorie'. Onder schennis van de eerbaarheid wordt verstaan het in het openbaar 'willens en wetens verrichten van een onder de gegeven omstandigheden voor het normaal ontwikkelde schaamtegevoel kwetsende handeling'.

Artikel 239 richt zich vooral tegen seksueel exhibitionisme, ook wel bekend als 'potloodventen'. Maar volgens het OM zou het in theorie ook mogelijk zijn met artikel 239 in de hand gevallen van openbare seks voor de rechter te brengen. Alleen is het de vraag of de rechter tot veroordeling zal overgaan.

Volgens een arrest van de Hoge Raad van november 1974 moet de vraag of sprake is van schennis van de eerbaarheid door de rechter namelijk 'beoordeeld worden aan de hand van de hier te lande heersende zeden welke worden beïnvloed door de bij een belangrijke meerderheid van het Nederlandse volk levende opvatting'. En die zijn ruimhartig - hoewel niet onbegrensd.

Want ondanks het ontbreken van een specifiek wetsartikel betreffende openbare seks en een tolerant klimaat is niet bij voorbaat alles toegestaan. In juni vorig jaar klaagden voorbijgangers bij de Maastrichtse politie over een triootje aan de Kesselkade. De politie betrapte een 36-jarige Duitser en twee Poolse vrouwen van 21 en 24 op heterdaad. Het drietal moest een boete van 130 euro per persoon betalen, volgens het proces-verbaal overigens niet vanwege het liederlijke gedrag, maar omdat 'de geslachtsdelen zichtbaar waren'.

Advocate Van Dijk sluit niet uit dat het mogelijk is langs civielrechtelijke weg een einde te maken aan seks in het openbaar, bijvoorbeeld wanneer dat op grote schaal plaatsvindt in een park en buurtbewoners daarvan last ondervinden. 'Je zou dan kunnen wijzen op verstoring van het woongenot.' Of op geluidsoverlast? 'Minder waarschijnlijk, maar zou ook kunnen.'
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:32:11 #269
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_57362862
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Via Google:

Ook al ben ik geen park/baan/parking voorstander, sexen moet je doen waar je er anderen niet mee lastig valt, dit is wel weer geinig, hoezo hypocriet omdan over gedogen en verboieden te praten als het bij wet niet verboden is!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_57362893
Nou, prima toch dan? Lijkt me duidelijk schennis van de eerbaarheid. En hoewel ik normaal geen fan van verboden ben, blijk ik in deze dan liever een beetje hypocriet.
pi_57363669
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Via Google:
[..]
Eventjes kijken of ik het goed begrijp!

Iemand die naakt loopt kan dus gemakkelijk opgepakt worden omdat er dan geslachtdelen zichtbaar zijn. Maar als iemand sex heeft in het openbaar kan er alleen iets gedaan worden als er ook geslachtdelen zichtbaar zijn!
Op onbegeleid verlof...
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:25:09 #272
pi_57364393
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:59 schreef LaMaleta het volgende:

[..]

Eventjes kijken of ik het goed begrijp!

Iemand die naakt loopt kan dus gemakkelijk opgepakt worden omdat er dan geslachtdelen zichtbaar zijn. Maar als iemand sex heeft in het openbaar kan er alleen iets gedaan worden als er ook geslachtdelen zichtbaar zijn!
Ho! er moet over geklaagd worden. Als je je in de bosjes verstopt heeft niemand er last van.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_57372040
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Nee, dat kan het daglicht niet verdragen natuurlijk. Dat soort mensen willen we niet in de stad

Laten we niet te hard van stapel lopen, dit voorstel is door een groenlinkser geopperd.
We?
quote:
Cruisen gedoogd
De hoofdcommissaris reageert op berichten dat cruisen 's nachts in het Vondelpark wordt gedoogd.

Volgens wethouder Van Grieken van stadsdeel oud-Zuid geeft dat nauwelijks overlast.

Ook het merendeel van de Amsterdammers heeft daar geen problemen mee, blijkt uit een enquête.

http://www.nos.nl/nosjour(...)homosvondelpark.html
pi_57372088
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ho! er moet over geklaagd worden. Als je je in de bosjes verstopt heeft niemand er last van.
Laat dat nu net dat ding zijn waar nederlanders in uitblinken.
Op onbegeleid verlof...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:25:44 #275
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57382825
quote:
Flikker toch op, van wie is die enquete uitgegaan?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:39:31 #276
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57383235
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:25 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Flikker toch op, van wie is die enquete uitgegaan?
Goh, de uitslag komt niet overeen met jouw mening en dus klopt het niet. Mischien is dat hele sexen in het vondelpark wel gewoon een opgeblazen iets?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:46:45 #277
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57383404
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:39 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Goh, de uitslag komt niet overeen met jouw mening en dus klopt het niet. Mischien is dat hele sexen in het vondelpark wel gewoon een opgeblazen iets?
Dan is het geen enquete waard toch? Ik vermoed dat het COC er weer achter zit. Het zou me niets verbazen in elk geval. Er valt weer wat te halen, is het niet?
Vertrouw er maar op dat Amsterdammers er nooit aan zullen wennen, dus kijk er niet van op als er ineens iemand voor zijn bek wordt geslagen vanwege ongewenst onzedelijk gedrag
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:00:08 #278
pi_57383705
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dan is het geen enquete waard toch? Ik vermoed dat het COC er weer achter zit. Het zou me niets verbazen in elk geval. Er valt weer wat te halen, is het niet?
Vertrouw er maar op dat Amsterdammers er nooit aan zullen wennen, dus kijk er niet van op als er ineens iemand voor zijn bek wordt geslagen vanwege ongewenst onzedelijk gedrag
Conspiracy, religieuze intolerantie, oproepen tot geweld, in welk subforum hoort dit topic nou?
  FOK!fotograaf vrijdag 14 maart 2008 @ 21:12:17 #279
73911 ultra_ivo
pi_57383962
Dit lijkt op een goedpraten van potenrammen. Als iemand vindt dat iemand anders volgens hem 'ongewenst zedelijk gedrag' vertoond mag ie in elkaar geslagen worden. En dan ook nog de zaak zo onduidelijk formuleren dat ieder gedrag dat niet in zijn religieuze plaatje te pas komt aanleiding mag vormen voor geweld. DAT is pas verloedering.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:17:24 #280
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57384088
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Dit lijkt op een goedpraten van potenrammen. Als iemand vindt dat iemand anders volgens hem 'ongewenst zedelijk gedrag' vertoond mag ie in elkaar geslagen worden. En dan ook nog de zaak zo onduidelijk formuleren dat ieder gedrag dat niet in zijn religieuze plaatje te pas komt aanleiding mag vormen voor geweld. DAT is pas verloedering.
Het recht om homoseksuelen als gelijke te behandelen verspeel je door vondelparkseks te gedogen. Er is namelijk geen gelijkheid.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:33:31 #281
pi_57384509
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het recht om homoseksuelen als gelijke te behandelen verspeel je door vondelparkseks te gedogen. Er is namelijk geen gelijkheid.
Natuurlijk wel. Heteros' mogen ook sex hebben in het park.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:37:10 #282
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57384624
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Heteros' mogen ook sex hebben in het park.
Hoezo natuurlijk
Hetero's mogen dat helemaal niet, zie de borden in een eerdere post van mij. Er zijn 58 borden die vertellen dat vrouwen niet topless mogen zonnen.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:45:38 #283
pi_57384826
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:37 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Hoezo natuurlijk
Hetero's mogen dat helemaal niet, zie de borden in een eerdere post van mij. Er zijn 58 borden die vertellen dat vrouwen niet topless mogen zonnen.
Topless zonnen heeft niets met sex te maken. Ik heb het over pijpen, beffen en keihard neuken.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:46:37 #284
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57384851
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Topless zonnen heeft niets met sex te maken. Ik heb het over pijpen, beffen en keihard neuken.
Ja, dus?
pi_57384992
In Baghdad doen ze ook aan groepssex in de Abu Grhaib gevangenis:

Je zal maar onderop liggen
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:02:31 #286
pi_57385243
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:46 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ja, dus?
Dat kan gewoon in het Vondelpark als het donker is. Probeer het maar.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:07:36 #287
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57385375
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat kan gewoon in het Vondelpark als het donker is. Probeer het maar.
Ga je me nu al vertellen wat ik moet doen Dacht het niet, als ik 's avonds door het park naar huis wil lopen, dan wil ik me niet bedreigd voelen door homoseksuelen die op de loer liggen. Daarom verwacht ik dat er regelmatig gesurveilleerd zal worden om die angst weg te nemen.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:14:37 #288
pi_57385555
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ga je me nu al vertellen wat ik moet doen Dacht het niet, als ik 's avonds door het park naar huis wil lopen, dan wil ik me niet bedreigd voelen door homoseksuelen die op de loer liggen. Daarom verwacht ik dat er regelmatig gesurveilleerd zal worden om die angst weg te nemen.
Het ging om wat je een paar posts terug zei:
quote:
Er is namelijk geen gelijkheid.
Maar blijkbaar heb je een te slecht geheugen om je eigen mening te onthouden. Misschien moet je meer neuken en minder klagen.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:21:56 #289
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57385740
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het ging om wat je een paar posts terug zei:
[..]

Maar blijkbaar heb je een te slecht geheugen om je eigen mening te onthouden. Misschien moet je meer neuken en minder klagen.
Waarom? Wie ben jij om mij daar over te veroordelen?

Homo's die het voorstel steunen om homoseks te gedogen in het Vondelpark verspelen hun recht op gelijke behandeling. Dat heb ik geschreven. Als men zelf een voorkeurspositie verlangt, dan hoef je ze namelijk niet meer serieus te nemen. Ook die groenlinkser heeft het verbruid, want hij stelt bepaalde mensen boven andere mensen, dat is is discriminatie.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:28:06 #290
pi_57385895
Wat nou voorkeurspositie? Hetero's kunnen ook sex hebben in het Vondelpark. Probeer het maar.

Verloedering: openbare homoseks toegestaan
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:30:29 #291
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57385961

hier, homo
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:34:28 #292
pi_57386072
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]

hier, homo
Ik verwijs u naar mijn reactie een paar posts geleden.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:46:37 #293
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57386348
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ja, er staan overal in het Vondelpark homos in de bosjes te wachten om jou te grazen te nemen. Homos zijn ook gewoon mensen hoor, wees nou maar niet zo arrogant te denken dat ze jou willen neuken.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:46:52 #294
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57386353
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]

hier, homo
Je kan toch ook neuken met je broek op je enkels? Niet alsof die kerels zich compleet gaan uitkleden om afgezogen te worden, hoor.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:47:50 #295
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57386370
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je kan toch ook neuken met je broek op je enkels? Niet alsof die kerels zich compleet gaan uitkleden om afgezogen te worden, hoor.
Een vrouw hoeft ook alleen maar een rok aan te doen. Even omhoog doen en hoppa, je kan zo sex hebben.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:49:24 #296
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57386405
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ja, er staan overal in het Vondelpark homos in de bosjes te wachten om jou te grazen te nemen. Homos zijn ook gewoon mensen hoor, wees nou maar niet zo arrogant te denken dat ze jou willen neuken.
Daarom wil ik voorzorgsmaatregelen, dan hoef ik me niet bedreigd te voelen. Zo doen homo's het ook altijd
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:50:47 #297
71919 wonderer
pi_57386432
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:49 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Daarom wil ik voorzorgsmaatregelen, dan hoef ik me niet bedreigd te voelen. Zo doen homo's het ook altijd
Wat stel je voor dan? 5000W bouwlampen en om de tien meter politie-agenten?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:51:19 #298
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57386446
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wat stel je voor dan? 5000W bouwlampen en om de tien meter politie-agenten?
Als dat nodig is wel ja
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:53:21 #299
71919 wonderer
pi_57386492
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:51 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Als dat nodig is wel ja
Maar is het nodig? Hoe vaak kom jij na zonsondergang in het Vondelpark? En heb je daar al eens overlast ervaren (want het gebeurt nu natuurlijk gewoon).
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:53:42 #300
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57386501
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 22:49 schreef Aoristus het volgende:

[..]

En al die enge heterovrouwen dan? Die je zomaar kunnen bespringen? Moet je ook altijd bescherming in winkelstraten hebben? Wie weet sleept zo'n vrouw je wel zomaar mee een pashokje in! Of vind je dat stiekem dan wel weer een geil idee en is dit verder weer een gevalletje homofobie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')