abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57243755
De situatie:

Sinds enige tijd zie ik voor mijn woning een grijze Mercedes staan. Deze staat ongelooflijk in de weg. Afgezien van het feit, dat als je in de keuken staat, je dus recht op die "kut" Mercedes kijkt. Dag in dag uit staat ie op exact dezelfde plek. Een tijdje geleden stond daar onder die boom een auto van mijn rare buurvrouw. Ik noem haar Eucalypta. Dat mens spoort echt niet ! Maar dat is een ander verhaal. Die auto van haar (een oude renault 4) stond daar al paar jaar weg te roesten. Afgelopen december heeft ze de auto verkocht. Dus vrij uitzicht, geen uitdraai parkeerproblemen meer etc. Ik blij!! Maar niet lang… Vrij snel nadat de plek vrij was kwam er een Mercedes te staan... ik dacht WTF? iets verder is genoeg plaats en 50 meter terug zijn stuk of 5 parkeer vakken die aan een zijkant van een huisblok liggen. Als je de auto daar neerzet heeft echt niemand er last van en er is altijd wel plaatsje vrij.. Dus waarom gvd nou precies die grote logge bak voor mijn uitrit parkeren dacht ik.
In eerst instantie dacht ik dat de Mercedes van 1 van mijn buren was maar vandaag was ik mijn auto aan het wassen en zag de Mercedes aankomen rijden en weer op die plek parkeren. Er stapt een wat oudere vrouw uit met AH boodschappen tassen.. Ik dacht vreemd, haar ken ik niet.. dus zittend in mijn auto keek ik waar ze naar toe liep met haar boodschappen. Tot mijn grote verbazing liep ze het woonerf af, stak een drukke straat over en zag ik haar een huis in gaan aan de overkant van de straat... WTF?? waarom moet zij die auto nou per se voor mijn huis zetten als ze die auto ook voor haar eigen huis neer kan zetten?

Ze woont dus hier:

Dus ik pissed of mn jas aan en verhaal halen bij die vrouw..
Gelukkig deed ze open. Ik stel me netjes voor en zeg dat ik het niet zo prettig vind dat zij haar auto pal voor mijn uitrit neer zet en dat het ook mijn uitzicht bederf. En bovendien afvroeg waarom zij haar auto niet gewoon bij haar eigen woning neerzet. Ze zij dat ze haar auto overal mag neerzetten waar ze wil. .dus ik: “Waarom zet u hem niet gewoon bij uw huis neer zoals iedereen doet?? Zij: "Mijn spiegel is er laatst afgetrapt en dat kostte mij 300 euro " .. “ja en? zei ik: “Dat is mij ook wel eens overkomen... Toen begon ze een heel verhaal over dat haar man in een psychiatrische intrichting zit en dat ook zij zwaar /ernstig ziek was.. heel bla bla verhaal. dus ik zei: ja het spijt me van uw man maar zou u toch uw auto...kun,,,,."WAT?! hoe durft u nu nog verder te gaan over die auto na wat ik u net verteld heb???!?! “
Dus ik zeg: “Ik probeer een compromis met u te bereiken hier. Ik snap wel dat u uw auto liever ergens anders heeft staan maar ik wil die auto niet pal voor mijn huis hebben staan, 50 meter terug zijn altijd parkeervakken vrij. U kan hem daar toch in parkeren?“ nou dat wilde ze dus niet en begon weer dat ze ernstig ziek was en dat ze de auto misschien wel moesten verkopen ...Overigens heb ik daar geen medelijden mee als je in een huis woont van ruim 5 ton, een dikke Mercedes rijdt, je boodschapjes nog keurig bij de AH kan doen, dikke gouden kettingen en veel sieraden etc om hebt. en een aan-huis- hypotheek/adviseur bedrijf hebt.. maar dat terzijde…

Dus ik probeer netjes verder te gaan en te proberen om tot een oplossing te komen. Maar ze kreeg waarschijnlijk weer een middag dipje ofzo en wenste niet langer me te woord te staan en sloeg de deur dicht…Wat ik toen dacht zal ik hier maar niet neer zetten maar ik zit er nu wel mee..

Hoe nu verder? Het is geen openbare weg waar ze haar auto nu heeft neergezet en ze woont dus ook niet op dit woonerf. Kan ik haar op 1 of andere manier dwingen die auto te verzetten?

50meter terug zijn altijd lege parkeervakken waar ik dus haar voorstelde om haar auto neer te zetten..
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen waait het hier nooit
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:07:22 #2
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_57243814
Zet je eigen auto een tijdje op die plek?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:08:52 #3
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_57243840
wie is de eigenaar van die grond?
pi_57243863
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef eXistence het volgende:
Dat dus. Zij staat in haar recht haar auto daar neer te zetten, maar jij hebt net zo goed dat recht
pi_57243868
Ligt het aan mij of is het gewoon een parkeerplek (alhoewel wel mallotig geparkeerd natuurlijk)? Dan kun je er niet zoveel tegen doen (behalve je eigen auto er neerzetten ).
pi_57243941
Haha, wat heeft een ziekte nou weer te maken dat je je auto daar neerzet. Ze kan hem ook neerzetten op dezelfde parkeerplaats maar dan stukkie naar links op 1ste foto.

Wat een gezeik van dat wijf. Spijkers onder de auto leggen of je eigen auto er neer zetten. En kijken hoelang het duurt.

Mensen die een excuus vinden om te zeggen dat je erg ziek bent! En daarom alles mag
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_57243945
trap der spiegel eraf
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_57243998
Het zijn openbare parkeerplaatsen, en die vrouw mag de auto er gewoon neerzetten.

Wees blij dat er niet een halfgare vrachtwagenchauffeur naast je woont die er telkens z'n tientonner neerzet (wat ook prima mag natuurlijk)

Het enige wat ik apart vind is dat ze de auto niet helemaal links neerzet, minder ver lopen.

Samengevat: laat de vrouw met rust, en ga bij de gemeente klagen als je je irriteert over parkeerplaatsen voor je deur die niet nodig zijn (als er voldoende plek is eromheen)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:19:03 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57244007
Omdat jij het irritant vind moet zij haar auto verplaatsen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:20:48 #10
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_57244033
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef eXistence het volgende:
dat.. en wat zeur je echt...

en wat een prol die vrouw, in een huis van 5 ton wonen en doen of je tof bent met je mercedes (maar ondertussen eigenlijk niet genoeg geld hebben om dat vol te houden)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:20:57 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57244037
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
trap der spiegel eraf
Je zou er haast over nadenken,maar dat is natuurlijk wel verdomd asociaal. GEwoon je eigen auto neerzetten dus. Of een groot wit kruis op het wegdekverven (zo'n niet-parkeren kruis).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:22:35 #12
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_57244056
En op die lege parkeerplekken kijkt niemand anders uit?

Daarbij, een beetje vent:
- haalt 's nachts even al die steen uit het wegdek zodat er sowieso niet meer geparkeerd kan worden
- schilderd invalidenfiguur op die parkeerplaats. (Tinkepink had ook een goed voorstel)
- laat een bult zand o die plek storten
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:22:41 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57244058
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef hydra77 het volgende:
Het zijn openbare parkeerplaatsen, en die vrouw mag de auto er gewoon neerzetten.

Wees blij dat er niet een halfgare vrachtwagenchauffeur naast je woont die er telkens z'n tientonner neerzet (wat ook prima mag natuurlijk)

Het enige wat ik apart vind is dat ze de auto niet helemaal links neerzet, minder ver lopen.

Samengevat: laat de vrouw met rust, en ga bij de gemeente klagen als je je irriteert over parkeerplaatsen voor je deur die niet nodig zijn (als er voldoende plek is eromheen)
Nu je het zegt: een jaar geleden woonde een oud-ijzerhandelaar tegenover ons. En natuurlijk parkeerde hij zijn roestbakvrachtwagen altijd direct tegenover ons keukenraam. Op de openbare parkeerplaats, dus ik kon er niets van zeggen. Aardige man, maar blij dat hij weg is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_57244063
kut he als je zelf in een frans gedrocht rijdt en iemand anders wel een dikke Merc kan betalen
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_57244068
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:14 schreef Badabingea het volgende:

Wat een gezeik van dat wijf.
De enige die zeikt is de TS. Het is een openbare parkeerplek (dat het een woonerf is, maakt het niet ineens 'geen openbare weg'). Uitzicht bederven? In dat geval zou er dus niets kunnen staan, want: het bederft zijn uitzicht " "

Dat uitzicht: drie coniferen met op de achtergrond een paar bouwvallen

Verder staat je eigen auto op je oprit, waarschijnlijk vanuit de keuken nog vóór die Mercedes.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_57244092
Is de weg prive eigendom? Nee het is openbare weg, ze mag haar auto dus gewoon op die plek neerzetten. Wil jij een oude vrouw pesten dat zet je je eigen auto er neer. Wat je ook kan doen is er mee leren leven dat wanneer er een parkeerplek voor je huis is er een auto staat, zo raar is dat natuurlijk niet.

Je moet overigens de draai makkelijk in 1 keer kunnen maken je oprit op en af of die merc er nu staat of niet.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:25:40 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_57244102
wat een dom verhaal die auto staat je in de weg als je uitrit op en af wilt rijden je rijbewijs bij een pakje boter gekregen ofzo.

mijn tip voortaan je pilletjes op tijd nemen en dan komt alles in orde
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:26:56 #18
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57244133
Koop gewoon een karretje ofzo en zet die daar neer, klein bedrag, veel plezier.
pi_57244145
Ik snap die foto's niet zo goed.

Misschien kan TS even een situatieschets maken in Paint?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:30:18 #20
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_57244186
ik ben van dat uitzicht nou niet zo heel erg onder de indruk, TS.
En het zijn openbare parkeerplekken; dus kan je er niets aan doen.

Volgens mij heb je er met uitparkeren ook geen last van.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_57244224
Nee ok, maar dan nog. Waarom precies daar
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_57244226
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef doeka het volgende:

Dit dus. Ik vind jullie beide maar een beetje raar
Trust me, I know what I'm doing.
pi_57244227
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef doeka het volgende:

TS is waarschijnlijk vrouw, en op dit moment in de overgang of ongesteld aan het gejank te lezen, dus dan heb je die ruimte wel nodig
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_57244238
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef DennisMoore het volgende:

Inderdaad, dat maakt het een stuk overzichtelijker.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_57244272
Koop die parkeerplek. Klaar.

Anders, openbaar, dus niet zeuren.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 15:35:58 #26
163650 Greys
pi_57244280
Je kunt toch echt ontzettend ruim in en uitrijden vanaf je eigen parkeerplaats?
Kijk, ik snap niet dat de dame idd haar auto niet dichter bij haar huis zet, op dezelfde parkeerstrook maar dan een stuk naar voren dus. Maar als zij daar graag gaat staan, dan kan jij daar nul komma nul tegen doen.
Je zou je kunnen proberen iets minder snel te ergeren aan dit soort onbenulligheden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57244292
Gaat je buurvrouw verhuizen, of is dat nog een deurtje verder??
pi_57244294
Het mens wil aandacht, het mens wil geld.

Doe er wat mee, TS!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:37:40 #29
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57244308
mooi uitzicht die muur waar wij thuis op kijken is net zo gaaf
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57244320
de auto bij haar voor de deur zetten !!!!
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_57244322
quote:
Deze staat ongelooflijk in de weg.
Als ik die foto bekijk heb je meer dan genoeg ruimte om uit te draaien, of ben je niet zo'n ster in achteruitrijden?
quote:
Hoe nu verder? Het is geen openbare weg waar ze haar auto nu heeft neergezet en ze woont dus ook niet op dit woonerf. Kan ik haar op 1 of andere manier dwingen die auto te verzetten?
Waarom is dit geen openbare weg?
pi_57244327
Wat moet jij voor de rest een gelukkig mens zijn als dit blijkbaar een groot probleem voor je is
pi_57244333
typisch gevalletje rijdende rechter
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:47:19 #34
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57244440
TS is gewoon een huilie. Ze staat notabene gewoon op een openbare parkeerplaats! Waar maak je je in godsnaam druk om Tjeezus zeg.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_57244442
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:39 schreef cyble het volgende:
typisch gevalletje rijdende rechter
Waarom ? Die auto mag daar gewoon staan, het is de openbare weg. TS, ga eens een leven zoeken.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:51:08 #36
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_57244504
En op de andere parkeer plekken staan nooit auto's
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:54:05 #37
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_57244544
Dit is wel zonde van je panoramische uitzicht over de uitgestrekte glooiende akkers zeg!

--> KLB
Are these the nazis, Walter?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:57:08 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_57244588
Stel je niet aan, TS. Zoek een hobby. Breien ofzo.
For great justice!
pi_57244602
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
... geen uitdraai parkeerproblemen meer etc.
*kijkt nogmaals naar de 1e foto... blijkbaar geen rijles gehad huilie (.. zelfs zonder rijles kan een blinde zonder problemen uitdraaien)

En wat betreft je uitzicht? Blijkbaar zie je dus niet je eigen auto voor de raam staan.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:59:40 #40
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_57244633
Parkeer er een aanhanger of een caravan.
pi_57244691
uitzicht bederf... je hebt je eigen auto op nog geen halve meter van je eigen woning zitten,
en hoe veel mongool moet je wel niet wezen om last te hebben van in/uitparkeren als er nog zo'n zee aan ruimte is..ben je een vrouw?
do you have the guts to smell my nuts?
pi_57244756
Buren van mijn ouders parkeerden ook altijd hun auto voor andermans (meestal ons) huis. Leidde bij ons altijd tot wat verbijsterd hoofdschudden. Erg aardige buren overigens, als we bezwaar hadden gemaakt, dan hadden ze het waarschijnlijk wel gelaten. Maar ach, er lag nog een voortuintje met wat struiken tussen - laat maar.

Maar het is treffend hoe sommige mensen onbekommerd met twee maten meten en een ander doen wat ze zelf niet leuk vinden.
Zo kwam mijn vroegere buurman verontrust aankloppen, toen de gemeenschappelijke zolder 2 dagen in beslag genomen werd doordat we de zolder aan het opruimen waren. Om enige maanden later de inboedel van zijn overleden moeder daar meer dan een jaar te laten staan.... Hypocriet, denk je dan. Maar ach, niemand kwam er regelmatig (ook zij niet trouwens). Er zijn wel belangrijker dingen in het leven, daar ga ik me niet druk over maken.

OT wat kan het jou schelen? Je ziet het vanuit de keuken, ver weg, en dan eerst nog je eigen koekblik en struiken ertussen. En uitrijden lijkt me makkelijk genoeg.
Get a life! (zouden zij ook moeten doen)

[ Bericht 1% gewijzigd door novel op 08-03-2008 16:22:26 ]
pi_57244815
Het is toch gewoon een parkeerplaats? Het enige dat ik niet snap is dat ze hem niet 50 meter naar voren zet. Scheelt weer een stukje lopen.

Edit: dit stuk is trouwens gewoon openbare weg.
pi_57244914
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nu je het zegt: een jaar geleden woonde een oud-ijzerhandelaar tegenover ons. En natuurlijk parkeerde hij zijn roestbakvrachtwagen altijd direct tegenover ons keukenraam. Op de openbare parkeerplaats, dus ik kon er niets van zeggen. Aardige man, maar blij dat hij weg is.
Had je even in de APV moeten kijken. Meestal staat daar wel iets in over vrachtauto's en anders hoogtes en parkeren.
pi_57244917
Wat ben jij een zeikerd, TS. Echt mijn ultieme nachtmerrie om ooit in zo'n saai gehucht te gaan wonen waar je buren niks anders te doen hebben dan zich ergeren aan de plek waar jij je auto neer zet.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:18:15 #46
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57244937
Ik weet niet waar je woont maar voor 20 euro schop ik wel haar spiegels eraf voor je?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:22:46 #47
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_57245001
gewoon niet zeuren of je eigen auto daar neerzetten. Het is openbare ruimte en als zij haar auto daar neer wil zetten mag ze dat. Verder zie ik niet waar jij een uitdraai probleem zou moeten hebben met de auto daar. Je zou haar hooguit kunnen vragen of ze een metertje naar voren kan parkeren in het vak zelf. Als je er dan nog niet uitkomt, leer is aan je stuur te draaien op het moment dat het al kan en niet eerste helemaal op de weg willen staan voor je gaat draaien.
Zelf zet ik me auto ook voor iemand anders z'n huis in een zijstraat. Voor mijn eigen huis is er geen parkeerruimte. De mensen waren er eerst niet zo blij mee, ze wisten ook niet wie ik was. Na overleg de auto een metertje opgeschoven zodat hun eigen auto er nog kan staan als ze boodschappen hebben gehaald en nu is iedereen blij.

Dus niet zeuren of eigen auto/aanhanger er neerzetten.
Where's my fear???
pi_57245010
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:16 schreef _Boo_ het volgende:
Wat ben jij een zeikerd, TS. Echt mijn ultieme nachtmerrie om ooit in zo'n saai gehucht te gaan wonen waar je buren niks anders te doen hebben dan zich ergeren aan de plek waar jij je auto neer zet.
Het huis naast TS staat waarschijnlijk ook niet voor niets te koop..
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:25:19 #49
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57245041
Best sneu dat je je auto niet van je opritje af krijgt, ben je zo'n slechte chauffeur?

En ik zie verder geen probleem, maar goed.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_57245051
Arme TS... niemand deelt zijn smart...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:28:55 #51
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57245105
Ik zie alleen een auto die niet helemaal netjes in het parkeervak staat.
Lekker boeiend verder als iemand gewoon gebruik maakt van een parkeervak, wel wat raar dat ze het niet bij haar eigen huis neerzet, maarja.
[KNE]-Mod
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:28:59 #52
92279 N.icka
Windforce 11
pi_57245107
Whehehe geweldige eerste post
pi_57245116
Als het uitrijden trouwens echt een probleem is, wat ik me dus haast niet kan voorstellen, dan moet je hem achteruit inparkeren. Sowieso beter voor de auto.
pi_57245133
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:25 schreef DennisMoore het volgende:
Arme TS... niemand deelt zijn smart...
Dus jij denkt dat een man echt zo kan janken om niks?
Ik zet mijn 5 Euro in op TS = vrouw
pi_57245149
quote:
Dus vrij uitzicht, geen uitdraai parkeerproblemen meer etc. Ik blij!!
Ik denk de Mercedes even weg maar vrij uitzicht zou ik het dan nog niet willen noemen .

Ik zou als ik die mevrouw was mijn auto verder naar links zetten dat is dichterbij haar huis maar verder zie ik niet wat ze verkeerd doet. TS kijkt de hele dag uit het raam?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:32:19 #56
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57245166
Met die schooierbak van jou kun je wel een deukje veroorloven.
pi_57245254
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:30 schreef Sjonnjoop het volgende:

Dus jij denkt dat een man echt zo kan janken om niks?
Ik zet mijn 5 Euro in op TS = vrouw
Mja, vanwege dit:
quote:

[ afbeelding ]

Sinds enige tijd zie ik voor mijn woning een grijze Mercedes staan. Deze staat ongelooflijk in de weg. Afgezien van het feit, dat als je in de keuken staat, je dus recht op die "kut" Mercedes kijkt.
Maar gezien de url van de picjes...
pi_57245311
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:37 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Mja, vanwege dit:
[..]

Maar gezien de url van de picjes...
mm misschien is dat van dr vriendje en is TS zo'n gabberchick met een weer/Merc obsessie

Tis een Enschede-er dat verklaart ook alles verder Niet zo fijn wonen op t Nijhof he TS ?
pi_57245339
Met de mentaliteit van TS is het weghalen van die Mercedes geen oplossing. De volgende die er aan moet geloven is de gemeente omdat de boom het vrije uitzicht van TS belemmert. Zo kan je dan vervolgens doorgaan totdat behalve de auto van de TS er niets meer staat in het uitzicht.
pi_57245377
Precies. Eerst de auto weg, dan de boom, dan de schuurtjes en dan denk ik dat de sloopvergunnig voor dat rode huis aangevraagd moet worden. Dan kan TS tenminste genieten van de wolkjes.
pi_57245415
Hoe kun je in deze situatie in godsnaam uitdraaiproblemen hebben

Rijbewijs gratis gekregen bij een pak cornflakes ofzo?
A mind with a heart of it's own
pi_57245440
Ze staat inderdaad in haar recht om de auto daar neer te zetten. Echter waarom nou precies daar? het is wel degelijk irritant om bij het uitrijden telkens op die auto te moeten letten zodat je er geen deuk in rijdt. Er is in de buurt genoeg parkeerplek voor deze vrouw. dus waarom dag in dag uit precies voor mijn oprit parkeren wat het mij lastig maakt?

Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de site van de RDW en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!

Dus inweze is 1 belletje met de poltie genoeg om die auto eens ff hier weg te laten halen...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:49:53 #63
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57245475
Doe dan, ben je er vanaf.
pi_57245477
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Ze staat inderdaad in haar recht om de auto daar neer te zetten. Echter waarom nou precies daar? het is wel degelijk irritant om bij het uitrijden telkens op die auto te moeten letten zodat je er geen deuk in rijdt. Er is in de buurt genoeg parkeerplek voor deze vrouw. dus waarom dag in dag uit precies voor mijn oprit parkeren wat het mij lastig maakt?

Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de RWD site en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!

Dus inweze is 1 belletje met de poltie genoeg om die auto eens ff hier weg te laten halen...

get a f-ing life
pi_57245487
quote:

Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de RWD site en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!

Misschien kan je aan die vrouw het adres vragen van die psychiatrische inrichting .
pi_57245508
quote:

Ow , wat is haar kenteken dan?
pi_57245511
quote:
Niet waar.
quote:
Denk je nu echt dat ze hiervoor komen
pi_57245534
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:50 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

get a f-ing life
Want !? Omdat ik en de meeste gewoon netjes elke jaar hun apk goed voor mekaar hebben hoeft deze vrouw dat niet te doen??
pi_57245547
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:29 schreef Fastmatti het volgende:
Als het uitrijden trouwens echt een probleem is, wat ik me dus haast niet kan voorstellen, dan moet je hem achteruit inparkeren. Sowieso beter voor de auto.
Volgens mij kun je zelfs nog in en uitrijden als er nog een auto naast die merc staat... Maarre, leg es uit, hoezo is achteruit inparkeren beter voor de auto?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:55:03 #70
141482 Q.
JurassiQ
pi_57245589
quote:

Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de site van de RDW en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!

Gelukkig ben jij niet enorm triest. .
For great justice!
pi_57245611
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef anboni het volgende:

[..]

Volgens mij kun je zelfs nog in en uitrijden als er nog een auto naast die merc staat... Maarre, leg es uit, hoezo is achteruit inparkeren beter voor de auto?
Omdat het 'moeilijke' manoeuvreren dan met warme motor gebeurd ipv koude
pi_57245615
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef MrX1982 het volgende:

doorgaan totdat behalve de auto van de TS er niets meer staat in het uitzicht.

Ik ruik een nieuw topic...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 16:59:33 #73
163650 Greys
pi_57245680
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Niet waar.
Als je APK is verlopen mag je niet eens op de openbare weg stáán. Laat staan er mee rijden

Toch vind ik het lijkenpikkerij van TS
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57245685
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

.

Straks gaat TS klagen dat zijn uitzicht te saai is .
pi_57245708
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je APK is verlopen mag je niet eens op de openbare weg stáán. Laat staan er mee rijden
Je kan er een boete voor krijgen, maar er staat nergens dat er verder iets met de auto moet gebeuren.

Verder mag je er wel mee rijden als je een afspraak met het keuringsstation hebt
pi_57245719
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef extremeweather-eu het volgende:

[..]

Want !? Omdat ik en de meeste gewoon netjes elke jaar hun apk goed voor mekaar hebben hoeft deze vrouw dat niet te doen??
Apk mag je laten verlopen tot bijna de volgende datum (scheelt overigens niets, want de 'oude' keuringsdatum blijft bestaan)

Jammer he? Misschien kun je met diep nadenken nog iets anders tegen ze verzinnen?
pi_57245761
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef Fastmatti het volgende:
Omdat het 'moeilijke' manoeuvreren dan met warme motor gebeurd ipv koude
Ohja, zo had ik er nog nooit over nagedacht (nou parkeer ik toch meestal al achteruit in, vind ik gewoon prettiger)..

Ik ben trouwens bang dat jouw opmerking het enige zinnige in dit topic was
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:03:34 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_57245766
Arme TS heeft geen vrij uitzicht meer naar die oude troep bij Nico.
For great justice!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 17:04:44 #79
163650 Greys
pi_57245797
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je kan er een boete voor krijgen, maar er staat nergens dat er verder iets met de auto moet gebeuren.

Verder mag je er wel mee rijden als je een afspraak met het keuringsstation hebt
Daar heb je gelijk in ja, sorry. Ze zullen de auto er niet om komen wegslepen inderdaad

Die mevrouw vergeet gewoon elke keer per ongeluk dat ze op weg is naar het keuringsstation
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57245798
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik heb het net opgezocht. Je mag er NIET mee rijden. Hij mag wel maximaal 2 maanden aan de weg staan.
Denk je echt dat als de APK al in januari 2006 verlopen is dat je dan heel toevallig een afspraak met een garage hebt voor apk?

Artikel 4.7 (twee maanden op de weg staan nadat keuringsbewijs is verlopen)

1. Een motorrijtuig of een aanhangwagen mag gedurende twee maanden na het tijdstip waarop artikel 72, eerste lid, van de wet voor dat voertuig gelding verkrijgt, op de weg staan zonder dat voor dat voertuig een keuringsbewijs is afgegeven waarvan de geldigheidsduur niet is verstreken.

2. Een motorrijtuig of een aanhangwagen mag gedurende twee maanden na het tijdstip waarop de geldigheidsduur van een voor dat motorrijtuig of die aanhangwagen afgegeven keuringsbewijs verstrijkt, op de weg staan zonder dat voor dat motorrijtuig of die aanhangwagen een keuringsbewijs is afgegeven waarvan de geldigheidsduur niet is verstreken.

Let wel: Rijden mag dus niet. De reden waarom deze regel bestaat ontgaat mij volledig, maar dat is niet echt relevant.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 17:07:38 #81
163650 Greys
pi_57245869
Maar TS, in het ergste geval krijgt die dame dus een bekeuring als je de politie gaat bellen.
Wat schiet je daar mee op dan? Dan zal ze hem uit nijd alleen nog maar vaker daar neer zetten denk ik
Verder heb je echt NIETS tegen haar in te brengen, ze mag haar auto daar gewoon parkeren. Als ik mijn auto elders wil parkeren omdat mijn auto bv anders onder een boom staat en ik dus vaker vogelpoep op mijn dak heb, mag dat ook. Tis maar een voorbeeld, maar die dame heeft alle recht om daar te staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57245889
Wat een gezeik van TS, je hebt zeeen van ruimte om te parkeren en een uitdraai-probleem is er al helemaal niet en toch ga je lopen zeiken omdat er aan de overkant van de weg een auto staat.

Krijg een leven ofzo
٩๏̯͡๏)۶
pi_57245897
Can I ask you something Sonny?
-Sure kid.
Did you really shoot that man over a parkingspace???
pi_57245934
Oh en TS. Is het jouw parkeerruimte?
Neen .
Met je luxeproblemen over uitzichten, als je het zo'n probleem vindt, ga die grond kopen dan!
pi_57245951
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Q. het volgende:
Arme TS heeft geen vrij uitzicht meer naar die oude troep bij Nico.
Het gaat mij alleen om waarom deze vrouw die NIET in de buurt woont PER SE haar auto voor mijn deur moet zetten.
Waarom kan ze haar auto nou niet gewoon voor haar eigen huis zetten?
Dat is toch niet zo veel gevraagd?

En er zijn genoeg andere parkeerplekken dus waarom precies voor mijn uitrit?
Tuurlijk kan ik er nog uit, geen enkel probleem maar bij het achteruit rijden en draaien moet je wel steeds opletten dat je scherp genoeg indraait. Dag in dag uit en dat hoeft helemaal niet zo te zijn als ze haar eigen auto even een stukje naar rechts zet of gewoon voor haar eigen huis..
Maar ach jij zult nog wel bij papie en mamie wonen, dus dit soort dingen begrijp je nog niet helemaal..
pi_57245955
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar TS, in het ergste geval krijgt die dame dus een bekeuring als je de politie gaat bellen
Natuurlijk niet. Die vrouw zegt gewoon "mijn man regelde dit altijd en die zit nu in een inrichting ".
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:12:14 #87
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57245978
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar TS, in het ergste geval krijgt die dame dus een bekeuring als je de politie gaat bellen.
Wat schiet je daar mee op dan? Dan zal ze hem uit nijd alleen nog maar vaker daar neer zetten denk ik
Verder heb je echt NIETS tegen haar in te brengen, ze mag haar auto daar gewoon parkeren. Als ik mijn auto elders wil parkeren omdat mijn auto bv anders onder een boom staat en ik dus vaker vogelpoep op mijn dak heb, mag dat ook. Tis maar een voorbeeld, maar die dame heeft alle recht om daar te staan.
Nog vaker? Ze zet hem toch altijd al daar neer?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 17:12:49 #88
163650 Greys
pi_57245988
Eén dingetje moet ik TS wel gelijk in geven... het is gek dat ze daar elke keer gaat staan, terwijl een stuk meer naar voren dichter bij haar huis is. Maar verder... geen poot om op te staan. Dus TS, stop maar met je er aan ergeren, er zijn veel ergere dingen, ga je energie in iets zinnigs steken. Straks slaan bij de dame van de auto de stopjes door en parkeert ze haar automobiel IN je keuken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:13:07 #89
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57245994
Give the bitch AIDS.
pi_57246007
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:12 schreef Greys het volgende:
Eén dingetje moet ik TS wel gelijk in geven... het is gek dat ze daar elke keer gaat staan, terwijl een stuk meer naar voren dichter bij haar huis is. Maar verder... geen poot om op te staan. Dus TS, stop maar met je er aan ergeren, er zijn veel ergere dingen, ga je energie in iets zinnigs steken. Straks slaan bij de dame van de auto de stopjes door en parkeert ze haar automobiel IN je keuken
Ze zou hem zelfs op de oprit mogen zetten
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 17:14:06 #91
163650 Greys
pi_57246009
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Die vrouw zegt gewoon "mijn man regelde dit altijd en die zit nu in een inrichting ".
Ik zeg toch ook 'in het ergste geval'?
Geloof ook dat ze zich er zo onderuit zou lullen ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57246029
quote:
[b]Op zaterdag 8 maart 2008 17:08

Krijg een leven ofzo
zegt iemand die al 8 jaar op fok zit....
pi_57246063
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_57246068
TS het huis van je buren staat te koop. Ik zou zeggen: Koop dat huis en dan kijk je misschien net niet tegen die Mercedes aan als je voor het raam staat!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 17:19:22 #95
163650 Greys
pi_57246123
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef Cyan het volgende:
TS het huis van je buren staat te koop. Ik zou zeggen: Koop dat huis en dan kijk je misschien net niet tegen die Mercedes aan als je voor het raam staat!
Of vraag aan de mevrouw of ze wil ruilen van huis! Woont ze weer dicht bij haar auto
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57246133
quote:
True..
weet je wat het is.. Mn buurvrouw die dus een EIGEN oprit / parkeerplaats heeft net zo als ik. Had haar auto dus maanden daar onder die boom staan. Die auto was helemaal aan het wegroesten.
Ik heb hier nooit wat van gezegd, maar het stoorde me wel, want die auto gebruikte ze niet meer, en deed het ook niet meer. Dus stond daar echt weg te roesten onder die boom. Maar ze heeft een eigen parkeerplek die ze helemaal vol heeft laten groeien met onkruid en dus paste haar auto daar niet meer.
zoals gezegd, nooit wat van gezegd maar wel vaak aan geiriteerd. Nu was die auto eindelijk weg (ze had hem verkocht afgelopen december)
En nu staat daar dus weer een auto die daar dus helemaal niet hoeft te staan omdat de bewoner 200 meter verder woont dus. Dus waarom zet je je auto niet gewoon bij haar eigen huis neer?
Dat is gewoon iets waar ik aan erger.
pi_57246208
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Of vraag aan de mevrouw of ze wil ruilen van huis! Woont ze weer dicht bij haar auto

Maar zou mevrouw wel willen ruilen?
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef extremeweather-eu het volgende:

[..]

True..
weet je wat het is.. Mn buurvrouw die dus een EIGEN oprit / parkeerplaats heeft net zo als ik. Had haar auto dus maanden daar onder die boom staan. Die auto was helemaal aan het wegroesten.
Ik heb hier nooit wat van gezegd, maar het stoorde me wel, want die auto gebruikte ze niet meer, en deed het ook niet meer. Dus stond daar echt weg te roesten onder die boom. Maar ze heeft een eigen parkeerplek die ze helemaal vol heeft laten groeien met onkruid en dus paste haar auto daar niet meer.
zoals gezegd, nooit wat van gezegd maar wel vaak aan geiriteerd. Nu was die auto eindelijk weg (ze had hem verkocht afgelopen december)
En nu staat daar dus weer een auto die daar dus helemaal niet hoeft te staan omdat de bewoner 200 meter verder woont dus. Dus waarom zet je je auto niet gewoon bij haar eigen huis neer?
Oke jij irriteert je aan een auto van een ander. Maar die auto staat geparkeerd op een openbare parkeerplek. En dat die parkeerplek recht tegenover jouw keukenraam ligt, daar kan die mevrouw niets aan doen.

Ik begrijp wel dat het je irriteert omdat ze zo te zien zelf een oprit heeft maar zolang mevrouw haar auto daar niet wilt parkeren zul je er toch naar moeten blijven kijken. Je kan haar niet verplichten om haar auto op haar eigen oprit te zetten mits er misschien een parkeerplek tekort is in je straat.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:23:39 #98
46794 Berkery
Fat bastard
pi_57246209
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_57246233
quote:

Sokkel, dan is het HELEMAAL niet slim om te bellen. Er mag niet met de auto GEREDEN worden, dus ook niet verplaatst. Dus blijft het net zolang staan als zij wilt
pi_57246251
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
TS is gewoon een huilie. Ze staat notabene gewoon op een openbare parkeerplaats! Waar maak je je in godsnaam druk om Tjeezus zeg.
Steek idd gewoon r banden lek, verniel r auto, en steek m in de fik.... Of je zeikt gewoon niet en accepteert dat zij op een plek staat waar ze gewoon mag staan TS!
† The 3 Kings †
pi_57246279
quote:
Met zo'n TS zou ik juist WEL de hele tijd daar staan om hem/haar te irriteren. Of beter nog, ik ruil die mercedes in voor een multipla en zet die daar
pi_57246340
Waarschijnlijk heeft de dementie al toegeslagen oid, want ik kan echt geen enkele reden verzinnen waarom je met je rollator met je boodschappen nog de halve buurt door zou gaan om naar je huis te komen terwijl je ook voor je eigen huis kunt staan _!
pi_57246427
Ik begrijp je frustratie, maar ik zie echt je probleem niet als je het hebt over "uitdraai parkeerproblemen".
Je hebt gewoon een fijne oprit waar je naar mijn idee makkelijk achteruit of vooruit vanaf kunt rijden.

Maargoed het is wel irritant inderdaad dat ze die lelijke bak precies voor jou huis neer moet zetten terwijl als ze de auto (gezien vanaf de 2e foto en haar huis) wat meer vakken naar links zet. Ze een stuk minder ver hoeft te lopen met haar boodschappen...En als je je eenmaal hieraan ergert wordt het ook echt stees erger geloof me

Je eigen auto daar een aantal x wegzetten lijkt me ook een goeie optie, maar dan krijg je waarschijnlijk wel die "strijd" wie er eerder thuis is en dus de auto daar kan neerzetten. En of je daar zelf nou vrolijker van wordt? Succes ermee!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 17:34:21 #104
163650 Greys
pi_57246433
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef extremeweather-eu het volgende:

[..]

True..
Om je laatste vraag te beantwoorden: Zou het niet zo kunnen zijn dat daar veel meer verkeer langskomt, fietsende scholieren, wat dan ook... en dat ze bang is dat haar spiegel er dan weer afgereden/getrapt wordt? Dat ze bang is dat haar auto wordt vernield en hem dus liever in een rustiger woonwijk zet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:40:36 #105
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57246539
OMG triest diep triest
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:42:04 #106
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57246577
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Om je laatste vraag te beantwoorden: Zou het niet zo kunnen zijn dat daar veel meer verkeer langskomt, fietsende scholieren, wat dan ook... en dat ze bang is dat haar spiegel er dan weer afgereden/getrapt wordt? Dat ze bang is dat haar auto wordt vernield en hem dus liever in een rustiger woonwijk zet?
Dat denk ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:47:44 #107
141482 Q.
JurassiQ
pi_57246701
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is ook zo want dat is de Hengelostraat, belangrijkste doorgaande weg tussen Enschede en Hengelo. Drukke weg.
For great justice!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 17:55:40 #108
163650 Greys
pi_57246884
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat is ook zo want dat is de Hengelostraat, belangrijkste doorgaande weg tussen Enschede en Hengelo. Drukke weg.
Ah, zie!
En aangezien ze had gezegd dat haar spiegel er al eerder af had gelegen, kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ze hem liever op een rustiger plekje zet en daar graag een paar meter extra voor naar huis loopt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:13:52 #109
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_57247271
zullen we een meeting houden bij TS voor de deur
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 18:15:14 #110
163650 Greys
pi_57247301
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef Klonk het volgende:
Parkeerplaatsen genoeg in elk geval!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:17:41 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57247369
quote:
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:32:27 #112
205673 supersayan
pi_57247689
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Parkeerplaatsen genoeg in elk geval!
pi_57247692
kort samengevat gaat het hier om een luxeprobleem in de breedste zin van het woord.

Onvoorstelbaar dat je je druk kunt maken om een auto terwijl het hele land vol staat met die dingen, in heel veel straten kun je je auto niet eens meer kwijt zo veel van die dingen staan er tegemwoordig geparkeerd in Nederland
٩๏̯͡๏)۶
pi_57247788
quote:
We kopen met z'n allen een barrel met nog een half jaar APK, spuiten dat ding alle kleuren van de regenboog en zetten hem dan bij TS voor de deur.

Kosten barrel: ¤100,-
Kosten spuiten: ¤100,-
Kosten verzekering en belasting: ¤ 150,-

Het gezicht van TS: priceless
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:53:07 #115
141482 Q.
JurassiQ
pi_57248058
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:38 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

We kopen met z'n allen een barrel met nog een half jaar APK, spuiten dat ding alle kleuren van de regenboog en zetten hem dan bij TS voor de deur.

Kosten barrel: ¤100,-
Kosten spuiten: ¤100,-
Kosten verzekering en belasting: ¤ 150,-

Het gezicht van TS: priceless
Ik doe mee!
For great justice!
pi_57248074
Q. weet waar het huis van TS woont.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:55:40 #117
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57248115
Waarom staat dit nogsteeds in WGR
pi_57248189
Mijn god.. Dit hoort in Klaagbaak man.

Hoe kan je zo moeilijk doen over een godvergeten parkeerplek die nota bene 5 meter van je huis is? Uitzicht verneukt? Gossie toch wat zielig, door een grijze MERCEDES nog wel.. nou dat kan echt niet hoor.

Zal ik eens een foto maken van als je bij mij in de straat kijkt? Bij jou staat er op die hele strook 1 auto van een vrouw die ziek en niet goed snik is, en daar ga je moeilijk over doen?

zaterdag 8 maart 2008 @ 19:00:19 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_57248221
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Q. weet waar het huis van TS woont.
Is al eerder in dit topic gezegd hoor.
For great justice!
pi_57248253
Ze heeft toch uitgelegd waarom? Mijn auto werd ook ooit steeds bekrast en toen parkeerde ik hem een wijk verderop om mijn gestoorde buurman op een dwaalspoor te brengen. Alleen ben jij ook gestoord.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:09:59 #121
3542 Gia
User under construction
pi_57248387
Wat als TS buren krijgt met volwassen kinderen en allemaal een auto. Staat die hele parkeerplaats vol! Of gaat TS dan vragen of zij hun auto's allemaal verder weg willen zetten om niet op te hoeven letten met uitdraaien.

Komt op mij over alsof TS het wel makkelijk vindt om gewoon recht achteruit te steken om dan vooruit weg te kunnen rijden. En omdat dát nu niet meer kan is hij/zij van streek.

Vind het inderdaad maar gezeur.

Overigens wel vreemd, waarom de oude dame haar auto dan niet direct om de hoek neerzet. Als de straat voor haar deur een drukke straat is en om de hoek niet, dan hoeft de auto toch niet zo ver weg te staan.
Tenzij ze hem dan weer vanuit de achterkant van de woning in de gaten kan houden.
pi_57248515
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom ? Die auto mag daar gewoon staan, het is de openbare weg. TS, ga eens een leven zoeken.
Ik ben het met gelly eens. Begrijp echt niet waar TS last van heeft. Ook een beetje raar om iemand lastig te vallen over zaken waarover je niets te vertellen hebt. Valt mij mee dat die vrouw nog uitleg heeft gegeven aan TS over haar recht om op een openbare parkeerplaats te parkeren.
pi_57248566
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik doe mee!
Daarna brengen we het ding voor ¤150 naar de sloop: hebben we voor ¤200 een goeie daad verricht

Wie opent een topic in [GC] of [ONZ]?
pi_57248655
Als ik even advocaat van de duivel mag spelen, TS heeft natuurlijk wel volkomen gelijk dat het uitermate irritant is als zo'n labielo van twee straten verderop (waar je ook kunt parkeren) consequent voor je deur parkeert. Die parkeerplek is voor bezoek of voor straatbewoners, niet voor labielos van twee straten verderop. Daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Dat is gewoon asociaal gedrag.
pi_57248706
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ik even advocaat van de duivel mag spelen, TS heeft natuurlijk wel volkomen gelijk dat het uitermate irritant is als zo'n labielo van twee straten verderop (waar je ook kunt parkeren) consequent voor je deur parkeert. Die parkeerplek is voor bezoek of voor straatbewoners, niet voor labielos van twee straten verderop. Daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Dat is gewoon asociaal gedrag.
Of het de auto van de buurman naast je is of de auto van de buurman van 20 deuren verder? Wat is het verschil?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:28:32 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57248734
Ik snap het probleem niet.
Ze parkeert haar wagen op een openbare parkeerplaats, maar jij vind dat niet leuk omdat je dan haar auto ziet?

Ik zag net een voor jou interessant stukje op tv

Ik ga emigreren naar … Zeeuws-Vlaanderen?!

Eén op de drie Nederlanders droomt ervan te emigreren. Men is op zoek naar meer rust, ruimte, natuur en veiligheid, zo concluderen verschillende onderzoekbureaus. Maar daarvoor hoef je helemaal niet naar het buitenland, roepen de burgermeesters van Sluis, Hulst en Terneuzen. Kom naar Zeeuws-Vlaanderen!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_57248736
TS=zeikerd
pi_57248777
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het me bekend voorkwam
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:33:16 #129
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57248838
Lol. Zo hebben wij een werkeloze buurvrouw die haar auto op 1 plekje wilt hebben. Als iemand die er staat weggaat zie je haar 5 minuten later dr deur uit komen om dr auto te verplaatsen. Echt gestoord. Hoorde dat ze pas een brief van een buur in de brievenbus heeft gehad dat ze niet zo dom moest doen

Overigens... TS, als je je hier al zo druk om kunt maken zou ik vast een pacemaker bestellen.. komop jong. Vervelend voor je ok..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_57248843
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:26 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Of het de auto van de buurman naast je is of de auto van de buurman van 20 deuren verder? Wat is het verschil?
Van de buurman tolereer je het (het is immers zn goed recht en hij hoort bij je clan), die ander parasiteert op jullie voorzieningen. Je pikt het immers ook niet als Pietje zn karretje voortdurend in de straat parkeert omdat hij bij zijn werk wél moet betalen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 19:36:40 #131
163650 Greys
pi_57248916
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:33 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Van de buurman tolereer je het (het is immers zn goed recht en hij hoort bij je clan), die ander parasiteert op jullie voorzieningen. Je pikt het immers ook niet als Pietje zn karretje voortdurend in de straat parkeert omdat hij bij zijn werk wél moet betalen.
Ben ik nou idioot als ik zeg dat het me werkelijk aan mijn reet zal roesten wie er in 'mijn' straat parkeert?
TS heeft zelf parkeergelegenheid genoeg over, naast zijn eigen parkeerplaats op zijn oprit. Het ziet er niet naar uit dat het daar altijd vechten om parkeerplaatsen is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57248938
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ze zou hem zelfs op de oprit mogen zetten
Nou, dat niet volgens mij. Tenminste: ik neem aan dat de oprit eigen grond van TS is, dus geen openbare weg. En dan moet ze van TS toestemming hebben.
En voor de oprit parkeren mag ook niet, want dat is geen parkeerplaats.

En TS zeurt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2008 19:40:12 ]
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:37:49 #133
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57248943
Wat een bokke lelijke merc is dat trouwens.
pi_57249069
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ben ik nou idioot als ik zeg dat het me werkelijk aan mijn reet zal roesten wie er in 'mijn' straat parkeert?
TS heeft zelf parkeergelegenheid genoeg over, naast zijn eigen parkeerplaats op zijn oprit. Het ziet er niet naar uit dat het daar altijd vechten om parkeerplaatsen is.
Het gaat om het principe. Het principiele punt is dat de parkeerplaatsen voor de straatbewoners (en bezoek) zijn aangelegd. Niet voor mevrouw die ook een parkeerplek ergens verderop heeft maar daar niet wil staan om haar moverende redenen.
pi_57249152
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het gaat om het principe. Het principiele punt is dat de parkeerplaatsen voor de straatbewoners (en bezoek) zijn aangelegd. Niet voor mevrouw die ook een parkeerplek ergens verderop heeft maar daar niet wil staan om haar moverende redenen.
Het principe is dat het een openbare parkeerplaats is voor iedereen. Iedereen die dat wil mag daar parkeren zonder dat hij of zij zich daarover moet verklaren bij een of ander figuur.
pi_57249221
quote:

[..]

Als er nou tekort aan parkeeplekken in de wijk was, dan zou ik zeggen dat je een punt had, maar dat lijkt me niet het geval. Nu is het simpelweg geëmmer van TS. Het is een parkeerplaats, er is geen parkeerprobleem in de wijk, buurvrouw is vrij haar auto op een parkeerplaats neer te zetten. Alleen neem ik aan dat ze haar oprit niet tot tuin mag omtoveren, zodat ze daar niet meer kán parkeren, want meestal is daar wel iets over geregeld.
Zolang ze gewoon op een parkeerplaats staat, mag ze die auto gewoon daar neerzetten.
pi_57249231
TS kan niet achteruit rijden en sturen tegelijk
pi_57249280
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:48 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het principe is dat het een openbare parkeerplaats is voor iedereen. Iedereen die dat wil mag daar parkeren zonder dat hij of zij zich daarover moet verklaren bij een of ander figuur.
Maar niet consequent. Bij de aanleg van een wijk wordt immers rekening gehouden met het aantal bewoners, en van daaruit wordt het aantal parkeerplaatsen bepaald. Dat in ogenschouw nemende is het zonneklaar dat dit systeem vast loopt als eenieder een willekeurige parkeerplek gaat gebruiken. Er wordt dus weliswaar geen rechtsregel geschonden, maar wel een regel die het algemeen belang dient.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 19:54:39 #139
163650 Greys
pi_57249303
quote:

[..]

Ik snap het ook wel een beetje
Maar aangezien er echt totaal geen gebrek is aan parkeerplaatsen en er net zo goed een auto van een buurman kon staan, vind ik dat TS zich beter om belangrijker zaken druk kan maken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:54:52 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_57249311
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:15 schreef extremeweather-eu het volgende:

[..]

zegt iemand die al 8 jaar op fok zit....
* Klonk pakt handtasje en roept op nichterige toon: oeeeehhh
pi_57249511
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel een beetje
Maar aangezien er echt totaal geen gebrek is aan parkeerplaatsen en er net zo goed een auto van een buurman kon staan, vind ik dat TS zich beter om belangrijker zaken druk kan maken
Dat is de psychologische kant, dit gaat over wat hoort en wat niet hoort.
pi_57249574
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar niet consequent. Bij de aanleg van een wijk wordt immers rekening gehouden met het aantal bewoners, en van daaruit wordt het aantal parkeerplaatsen bepaald. Dat in ogenschouw nemende is het zonneklaar dat dit systeem vast loopt als eenieder een willekeurige parkeerplek gaat gebruiken. Er wordt dus weliswaar geen rechtsregel geschonden, maar wel een regel die het algemeen belang dient.
En dat wordt weer rechtgetrokken omdat er op een parkeerplaasts 10 meter verder nu geen grote Mercedes meer staat. Overigens is het niet zo dat mensen in de straat waar de Mercedes nu staat er last van hebben omdat ze ineens veel verder weg moeten parkeren, want er is nog plek zat.

Als je niet op een rij auto's wilt kijken ga je toch lekker een woonboerderij met wat land eromheen kopen?
pi_57249590
punt is al gemaakt
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:09:45 #144
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_57249691
Boehoe.. TS kan niet autorijden.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 8 maart 2008 @ 21:36:09 #145
46794 Berkery
Fat bastard
pi_57251373
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:09 schreef Gia het volgende:
Wat als TS buren krijgt met volwassen kinderen en allemaal een auto. Staat die hele parkeerplaats vol! Of gaat TS dan vragen of zij hun auto's allemaal verder weg willen zetten om niet op te hoeven letten met uitdraaien.
Mijn buren zijn zo'n gezin, ma en pa werken ook nog allebei als chauffeur, dus altijd vol in de straat, niet alleen de parkeerplaatsen.
Je leert er wel goed van inparkeren.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_57251696
Kunnen ook met zijn allen een dagje Germaine C. inhuren om TS te leren achteruit te rijden.

Ze schijnt het nogal goed te kunnen.
pi_57252291
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:52 schreef Kanjer het volgende:
Kunnen ook met zijn allen een dagje Germaine C. inhuren om TS te leren achteruit te rijden.

Ze schijnt het nogal goed te kunnen.
Kreeg ze nu dus toch een taakstraf?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:40:34 #148
3542 Gia
User under construction
pi_57252662
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:36 schreef Berkery het volgende:

[..]

Mijn buren zijn zo'n gezin, ma en pa werken ook nog allebei als chauffeur, dus altijd vol in de straat, niet alleen de parkeerplaatsen.
Je leert er wel goed van inparkeren.
Hier in de straat lopen de leeftijden van de kinderen netjes af. Op de hoek zijn de kinderen al getrouwd (30 +), jongste woont ook hier in de straat en heeft (nog) geen kinderen. Daarnaast zijn de kinderen van 24 tot ? ouder in elk geval. Hiernaast is de oudste (23) getrouwd en de jongste net de deur uit, samenwonend. Dan komen die van ons, bijna 16 en bijna 14, de toekomste parkeerplaatsbezetters totdat ze de deur uitgaan.
En aan de andere kant naast ons een gezin met kinderen van 7 en 4.

Dus, dat valt weer lekker mee. Verder hebben de meeste ouders hier in de straat maar één auto per stel.

Maar goed, wat doet TS dan?

Vind het echt enorm gezeur. Het is toch gewoon een parkeerplaats!! Wat maakt het nou uit welke auto daar staat?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:01:07 #149
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_57253038
Vaag dat ze hem niet 20 meter naar links zet.
Verder hoop drukte om niks: wanneer sta je nou in je keuken van "het uitzicht" te genieten?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:19:55 #150
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_57253401
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:02 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is de psychologische kant, dit gaat over wat hoort en wat niet hoort.
Wie zegt dat het niet hoort...of zijn er ergens regels opgesteld over het parkeren op openbare parkeerplaatsen? TS moet niet zo zeiken. Hij zit de hele dag tegen z'n eigen lelijke bak aan te kijken die 2 meter voor z'n keuken staat en zowiezo stelt dat hele uitzicht niet veel voor. Die mercedes maakt het er nog enigzins fleurig op. Daarnaast roept TS wel leuk dat er een mevrouw parkeert die NIET in de buurt woont, maar aan de pics te zien is het toch duidelijk dat ze WEL in de buurt woont. Of wonen de buren van TS ook niet in de buurt

en zelfs ik kan daar nog uitparkeren met een hummer...en dat wil veel, heel veel zeggen
To infinity…and beyond!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:25:25 #151
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57253508
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 23:01 schreef matthijst het volgende:

Verder hoop drukte om niks: wanneer sta je nou in je keuken van "het uitzicht" te genieten?
Ja natuurlijk, verheug je je op een biertje, loop je naar de koelkast, kijk je naar buiten, zie je achter je eigen lelijke auto zo'n kenkerlelijke mercedes die je toch al zo armoedige uitzicht belemmert. Weg zin in bier.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:29:12 #152
179752 TheChemeng
['æbsin&#;] Ikea boy
pi_57253575
Als ik in Enschede zou wonen zou ik elke dag mijn fiets aan die boom vastketenen zodat ik bij de TS voor de deur kon parkeren.
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
  zaterdag 8 maart 2008 @ 23:45:32 #153
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_57253929
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:28 schreef duivelin1 het volgende:
TS=zeikerd
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:51 schreef illusions het volgende:
TS kan niet achteruit rijden en sturen tegelijk
En als TS zou gaan werken in plaats van hele dagen uit het raam te staren, is het "probleem" opgelost.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_57256093
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Mwah...

Er zijn een aantal parkeerplaatsen voorhanden in de buurt en op die parkeerplaatsen mag iedereen staan die het nodig vindt zijn of haar auto daar neer te zetten. Dat TS uitkijkt over zulke parkeerplaatsen brengt met zich mee dat het zomaar zo zou kunnen zijn dat TS een geparkeerde auto in zijn blikveld heeft. Big fukking deal.

Daarnaast is er inderdaad geen rechtsregel geschonden en ook geen regel die het algemeen belang dient (ik zie het onderscheid overigens niet zo, maar goed). Welk algemeen belang schendt de buurvrouw precies? Of wil je beweren dat TS een recht op vrij uitzicht heeft (dat recht heeft hij, gezien de inrichting van de wijk en de plaatsing van de parkeerplaatsen sowieso niet) en dat dat recht geschonden wordt (nee dus, de buurvrouw schendt geen enkel recht als zij haar auto bevoegd parkeert).

Je betoog zou hooguit enige relevantie hebben als iedere kavel ruimte voor een eigen parkeerplek bood en in de wijk een gebrek aan algemene parkeerruimte bestaat, maar de foto's tonen dat van dat gebrek geen sprake is en dat is ook niet waar TS over klaagt.

TS moet zich maar ns gaan realiseren dat hij in een gemeenschap woont waarin hij wel ns geconfronteerd kan worden met de aanwezigheid van anderen. Nou, dan is je uitzicht verpest. Ga je lekker TV kijken ipv vanuit je keukenraam de wereld in loeren. Zo mooi was je uitzicht toch al niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 9 maart 2008 @ 02:32:42 #155
184022 bof
turn & burn
pi_57256504
Wat moet het leven een verschrikkelijke hel zijn als je je druk maakt om een uitzicht dat niet verbeterd en niet verslechterd kan worden.
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 02:43:53 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_57256593
Los van het feit dat de TS een zeikerd is is het wel vreemd dat die vrouw haar auto daar parkeert. Waarom elke dag 200 meter lopen met zware boodschappen als je ook voor de deur kunt parkeren? En dat spiegel verhaal is onzin, dat kan je overal overkomen...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_57257669
quote:
uitdraai parkeerproblemen
Daar kan een olietanker nog keren.
pi_57258474
quote:
Op zondag 9 maart 2008 01:58 schreef Argento het volgende:

[..]

Mwah...

Er zijn een aantal parkeerplaatsen voorhanden in de buurt en op die parkeerplaatsen mag iedereen staan die het nodig vindt zijn of haar auto daar neer te zetten. Dat TS uitkijkt over zulke parkeerplaatsen brengt met zich mee dat het zomaar zo zou kunnen zijn dat TS een geparkeerde auto in zijn blikveld heeft. Big fukking deal.

Daarnaast is er inderdaad geen rechtsregel geschonden en ook geen regel die het algemeen belang dient (ik zie het onderscheid overigens niet zo, maar goed). Welk algemeen belang schendt de buurvrouw precies? Of wil je beweren dat TS een recht op vrij uitzicht heeft (dat recht heeft hij, gezien de inrichting van de wijk en de plaatsing van de parkeerplaatsen sowieso niet) en dat dat recht geschonden wordt (nee dus, de buurvrouw schendt geen enkel recht als zij haar auto bevoegd parkeert).

Je betoog zou hooguit enige relevantie hebben als iedere kavel ruimte voor een eigen parkeerplek bood en in de wijk een gebrek aan algemene parkeerruimte bestaat, maar de foto's tonen dat van dat gebrek geen sprake is en dat is ook niet waar TS over klaagt.

TS moet zich maar ns gaan realiseren dat hij in een gemeenschap woont waarin hij wel ns geconfronteerd kan worden met de aanwezigheid van anderen. Nou, dan is je uitzicht verpest. Ga je lekker TV kijken ipv vanuit je keukenraam de wereld in loeren. Zo mooi was je uitzicht toch al niet.
In deze specifieke casus is er inderdaad geen ruimteporbleem, en daarom betrek ik dat ook niet in mijn betoog, dat is kansloos. Daarom kijk ik naar het grote geheel, en als je dat doet zie je dat het weldegelijk de bedoeling is dat iedereen in de nabijheid van zijn huis parkeert (wat nabij is is betwistbaar, maar het lijkt me wel duidelijk dat i.c. mevrouw alle mogelijkheid heeft bij haar eigen voordeur te parkeren, en déze parkeerplek in een andere straat ligt). Als een enkeling dat niet doet, is er geen probleem, houdt een grote groep zich hier niet aan, dan wel. Daar zit het algemeen belang.

Het uitzicht verpesten is irrelevant (dat moet je maar verdragen), tenzij iemand moedwillig de hierboven geschetste regel schendt, gezien er dan geen goede grond is om het uitzicht te verpesten.
pi_57258487
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef extremeweather-eu het volgende:

[..]

Het gaat mij alleen om waarom deze vrouw die NIET in de buurt woont PER SE haar auto voor mijn deur moet zetten.
Waarom kan ze haar auto nou niet gewoon voor haar eigen huis zetten?
Dat is toch niet zo veel gevraagd?

En er zijn genoeg andere parkeerplekken dus waarom precies voor mijn uitrit?
Tuurlijk kan ik er nog uit, geen enkel probleem maar bij het achteruit rijden en draaien moet je wel steeds opletten dat je scherp genoeg indraait. Dag in dag uit en dat hoeft helemaal niet zo te zijn als ze haar eigen auto even een stukje naar rechts zet of gewoon voor haar eigen huis..
Maar ach jij zult nog wel bij papie en mamie wonen, dus dit soort dingen begrijp je nog niet helemaal..
Je heb een peugeot 206 toch geen vrachtwagen. en moet je geen 9 van de 10 keer dat je weggaat richting die drukke weg met je auto
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_57258488
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:19 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

In deze specifieke casus is er inderdaad geen ruimteporbleem, en daarom betrek ik dat ook niet in mijn betoog, dat is kansloos. Daarom kijk ik naar het grote geheel, en als je dat doet zie je dat het weldegelijk de bedoeling is dat iedereen in de nabijheid van zijn huis parkeert (wat nabij is is betwistbaar, maar het lijkt me wel duidelijk dat i.c. mevrouw alle mogelijkheid heeft bij haar eigen voordeur te parkeren, en déze parkeerplek in een andere straat ligt). Als een enkeling dat niet doet, is er geen probleem, houdt een grote groep zich hier niet aan, dan wel. Daar zit het algemeen belang.

Het uitzicht verpesten is irrelevant (dat moet je maar verdragen), tenzij iemand moedwillig de hierboven geschetste regel schendt, gezien er dan geen goede grond is om het uitzicht te verpesten.
Dat is geen regel. Hooguit de manier waarop de meeste mensen hun auto parkeren.
pi_57258580
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat is geen regel. Hooguit de manier waarop de meeste mensen hun auto parkeren.
Het is wél een regel. Het is verder ook overduidelijk zo dat schending van deze regel tot overheidsactie leidt (invoering betaald parkeren/parkeervergunningen). Misschien niet voorstelbaar als je in de rimboe woont, maar in de grote steden is dit schering en inslag.
pi_57258587
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is wél een regel. Het is verder ook overduidelijk zo dat schending van deze regel tot overheidsactie leidt (invoering betaald parkeren/parkeervergunningen).
Waar staat die regel dan?

Iin situaties waar er sprake is van een parkeerprobleem komt er overheidsactie. Daar is hier geen sprake van.
En die overheidsactie komt niet omdat mensen van een paar straten verderop in die straat komen parkeren, maar omdat er in de héle wijk tekort is aan parkeerplaatsen.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2008 10:35:19 ]
pi_57258595
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waar staat die regel dan?
Is ongeschreven.
pi_57258599
Gast. Waar maak je je druk om? Zit je de ganse dag uit het raam te staren ofzo?
pi_57258609
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:34 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Is ongeschreven.
Ik denk dat je bij een rechter weinig kans maakt.
pi_57258636
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:35 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij een rechter weinig kans maakt.
Dat zeg ik toch ook? Het is geen rechtsregel.
pi_57258674
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Het is geen rechtsregel.
Je denkt toch zeker niet dat de gemeente in een wijk zonder parkeerproblemen maatregelen gaat nemen. Bovendien wordt hier zelfs geen ongeschreven regel geschonden. De vrouw woont in de buurt en wil haar auto niet aan de drukke hoofdweg zetten. Het is dus terecht dat ze hem in één van de zijstraten zet.
pi_57258706
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:42 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je denkt toch zeker niet dat de gemeente in een wijk zonder parkeerproblemen maatregelen gaat nemen. Bovendien wordt hier zelfs geen ongeschreven regel geschonden. De vrouw woont in de buurt en wil haar auto niet aan de drukke hoofdweg zetten. Het is dus terecht dat ze hem in één van de zijstraten zet.
Dat zeg ik toch ook allemaal niet... Je betwist hier overigens niet het bestaan van mijn regel, maar slechts de toepasselijkheid ervan in deze zaak. Klein verschil.
  zondag 9 maart 2008 @ 10:51:47 #169
179752 TheChemeng
['æbsin&#;] Ikea boy
pi_57258767
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat zeg ik toch ook allemaal niet... Je betwist hier overigens niet het bestaan van mijn regel, maar slechts de toepasselijkheid ervan in deze zaak. Klein verschil.
Het begint nu een beetje onbenullig te worden
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
pi_57258808
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:51 schreef TheChemeng het volgende:

[..]

Het begint nu een beetje onbenullig te worden
Ja natuurlijk is dit een énorm onbenullige discussie. en het gaat over helemaal niks. Maar het is wel heerlijk om tegen de stroom in argumenten pro TS te verzinnen.
pi_57259473
Koop een rolgordijn.
pi_57260008
TS heeft gelijk, waarom parkeren waar het hinder veroorzaakt als het net zo goed anders kan?
Ik zou een trekhaak onder mijn eigen auto laten zetten en telkens een deuk in die merc drukken als die niet ergens anders geparkeerd werd.
Eens kijken hoe snel die bak ergens anders wordt neergezet als hij op dat plekje schade oploopt. En bij beschuldiging gewoon ala Hans Teeuwen volhouden "Da wassik nie! Da was un Neegur!!"
pi_57263099
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef hydra77 het volgende:

Ik weet niet of je zomaar een tientonner op een parkeerplek mag zetten, mag dat van de APV?
pi_57264143
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:58 schreef Slasher het volgende:

[..]

Ik weet niet of je zomaar een tientonner op een parkeerplek mag zetten, mag dat van de APV?
Meestal niet.
pi_57264305
Ik zou je eigen auto daar een paar weken parkeren, eens kijken wat die vrouw met haar auto doet.

Daarnaast zou ik contact opnemen met de politie dat er sinds enige tijd een dure auto onder die boom staat, waarvan de apk ook nog eens is verlopen. Je zou dan kunnen aangeven dat je het niet helemaal vertrouwd. Op deze manier trigger je de politie om in actie te komen, en zullen ze die vrouw een bekeuring geven voor verlopen apk.

Ik zou trouwens ook niet zo'n grote bak voor mijn huis willen hebben. De vrouw kan de auto ook voor haar eigen huis zetten danwel op een andere parkeerplek. Sommige mensen storen zich aan luide muziek, sommige aan hondepoep en andere weer aan mensen die roken.

De vrouw kan best een beetje rekening houden met de bewoners van die straat, het is een kleine moeite om de auto iets naar voren te rijden. En aangezien ze niet wil luisteren zou de gewoon de politie bellen ivm verlopen kenteken.
pi_57264325

TS zou hier maar wonen. Volgens mij zou die van de bovenste boom afspringen.

Aan degene boven mij: verlopen APK waar haal je dat nou weer vandaan? Laat die arme oude, zieke vrouw nou eens met rust parkeernazi's.
  zondag 9 maart 2008 @ 16:00:53 #177
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_57264460
tjsa... TS is een beetje een zeikert imho... maar dat vind ik.

TS in mijn ogen heb je 2 opties... de beste optie
1) Zodra die ouwe graftak met der Benz pleit is zit jij je auto erneer. vraag me af waar ze hem dan neerzet ( zal wel niet op je oprit zijn)

2) gewoon elke dag der spiegel eraf trappen oid tot ze hem wegzet.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_57264559
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:54 schreef illusions het volgende:
[ afbeelding ]

TS zou hier maar wonen. Volgens mij zou die van de bovenste boom afspringen.

Aan degene boven mij: verlopen APK waar haal je dat nou weer vandaan? Laat die arme oude, zieke vrouw nou eens met rust parkeernazi's.
Laan van Avantgarde zeker
  zondag 9 maart 2008 @ 16:06:28 #179
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_57264564
ik vraag me ook af wat de reden is dat de buren van TS hun huis te koop hebben gezet.....

de mercedes?? of TS die elke dag loopt te zeiken dat de buurvrouw te vaak en te lang stofzuigt ofzoiets....

( trouwens, moet je je voorstellen dat er bij jouw iemand aan de deur komt die vraagt of je je auto niet wilt parkeren op een openbare parkeerplek hahaha die vrouw heeft t nog lang vol gehouden )
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_57264576
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mag hopen dat de auto van TS dan ineens spontaan in brand vliegt.
pi_57264630
Ik vind bij de situatie op de foto eigenlijk dat je geen enkele reden hebt om hier over te klagen.
Persoonlijk vind ik het een beetje dom dat ze die auto precies daar neer zet, maar dat is ivm vogelpoep.
pi_57264783
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:16:13 ]
pi_57265034
Verplaats de keuken inclusief raam, "probleem" opgelost.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_57265257
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Zou jij dat willen als iemand dat met jouw auto zou doen?
pi_57265322
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef Slasher het volgende:

[..]

Zou jij willen dat een oud ziek alleenstaand vrouwtje jouw uitzicht verpest met d'r grijze Mercedes op zo'n parkeerplaats die eigenlijk van jou is omdat je 'm kan zien uit je keukenraam bij helder weer zonder mist?

Mijn (onder)buren zijn ook erg trouwens hoor, ik mag niet van ze met schoenen aan door mijn huis lopen omdat ik een hardhouten vloer heb.
pi_57265362
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Zou jij willen dat een oud ziek alleenstaand vrouwtje jouw uitzicht verpest met d'r grijze Mercedes op zo'n parkeerplaats die eigenlijk van jou is omdat je 'm kan zien uit je keukenraam bij helder weer zonder mist?
Moet TS zich dan gaan verlagen tot het niveau van spiegels er af trappen? IMO maak je het dan alleen nog maar erger....
pi_57265651
's nachts alle klinkers weghalen, is er ook geen parkeerplaats meer
of een emmertje halen bij de kanariekwekerij

Maar verder... ja stom van haar, ze kan niet parkeren maar ja,.. je kan er niets aan doen zoals iedereen al zegt.
pi_57265686
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef Slasher het volgende:

[..]

Moet TS zich dan gaan verlagen tot het niveau van spiegels er af trappen? IMO maak je het dan alleen nog maar erger....
Ja, laten we het gaan hebben over het niveau van TS
pi_57265832
quote:

[..]

Dus omdat je een parkeerplaats kan zien vanuit je keukenraam is de parkeerplaats eigenlijk van jou?
Dan heb ik een hoop parkeerplaatsen hier, of geldt het niet bij slaapkamerramen?
pi_57265918
Het uitzicht is ook een ware fata morgana als die auto weg is hè.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duiveltja op 09-03-2008 17:53:58 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 maart 2008 @ 17:29:44 #191
163650 Greys
pi_57265994
Voor iedereen die serieus ingaat op illusions... kom op mensen, dat is sarcastisch, het druipt er vanaf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57266260
quote:

[..]

Mijn (onder)buren zijn ook erg trouwens hoor, ik mag niet van ze met schoenen aan door mijn huis lopen omdat ik een hardhouten vloer heb.
Als het goed is stat er in Het VVE regelement dat je met houten vloeren een geluidsisolerende laag onder je vloer moet hebben. heb jij dat niet dan staan ze gewoon in hun recht. daar zou ik dus erg mee opletten als ik jouw was. Maar je bent een man hoe kunnen normale schoenen zoveel herrie maken zodat zij het horen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_57267708
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:43 schreef vipergts het volgende:

[..]

Als het goed is stat er in Het VVE regelement dat je met houten vloeren een geluidsisolerende laag onder je vloer moet hebben. heb jij dat niet dan staan ze gewoon in hun recht. daar zou ik dus erg mee opletten als ik jouw was. Maar je bent een man hoe kunnen normale schoenen zoveel herrie maken zodat zij het horen
Echte mannen hebben schoenen die minstens zoveel herrie maken als de hakken van vrouwenschoenen
pi_57267957
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik vraag me ook af wat de reden is dat de buren van TS hun huis te koop hebben gezet.....

de mercedes?? of TS die elke dag loopt te zeiken dat de buurvrouw te vaak en te lang stofzuigt ofzoiets....

( trouwens, moet je je voorstellen dat er bij jouw iemand aan de deur komt die vraagt of je je auto niet wilt parkeren op een openbare parkeerplek hahaha die vrouw heeft t nog lang vol gehouden )
Zou me niks verbazen dat TS de wijk terrorist is. Of de moraal ridder van de wijk. Hij weet allemaal hoe het hoort en alle anderen doen in zijn ogen dan ook niks goed. Daarom pleit ik ervoor dat TS een brief stuurt naar de rijdende rechter om dit geschil op te lossen. Dit gaat mooie tv opleveren

Je storen aan een auto die op een parkeerplek staat voor je huis
  zondag 9 maart 2008 @ 20:40:40 #195
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_57269910
Tip voor TS

smeer gewoon elke keer een beetje poep aan de onderkant van de handvatten van der portieren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 maart 2008 @ 20:51:04 #196
163650 Greys
pi_57270155
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Tip voor TS

smeer gewoon elke keer een beetje poep aan de onderkant van de handvatten van der portieren
SPlif!
Ik dacht dat je wel aan de kant van het zielige oude dametje zou staan...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57270694
tvp. schitterend topic
  zondag 9 maart 2008 @ 22:02:14 #198
205673 supersayan
pi_57271828
En aan alle zeurende mensen: de rijdende rechter moet ook parkeren he _!
  zondag 9 maart 2008 @ 22:25:52 #199
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_57272500
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef Greys het volgende:

[..]

SPlif!
Ik dacht dat je wel aan de kant van het zielige oude dametje zou staan...
Ssshhhhttttt your blowing my cover!!
  zondag 9 maart 2008 @ 22:26:53 #200
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_57272528
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef Slasher het volgende:

[..]

neen, ik zou het zelf ook niet doen

Mijn auto is 2x ernstig mishandelt ( beide keren door andere auto ) 1x compleet nieuw portier nodig en een keer 800 euro schade...

ik geeft alleen aan wat de zeurderige TS kan doen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 9 maart 2008 @ 22:56:50 #201
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_57273262
quote:

50meter terug zijn altijd lege parkeervakken waar ik dus haar voorstelde om haar auto neer te zetten..
[ afbeelding ]
Waarom zou dit geen openbare weg zijn? Het is toch geen afgesloten terrein?
Pas indien dat het geval is, is het geen openbare weg meer.

Afhankelijk van hoezeer je je eraan stoort en haar houding, zou ik me kunnen voorstellen dat je haar auto gewoon een paar metertjes verschuift? Is verre van netjes, maar als je het netjes aan haar vraagt en ze lijkt niet tot een compromis te willen komen... Auto erachter, bumper tegen bumper en langzaam de auto naar voren duwen. Levert geen schade op en je doel is bereikt. Alleen nu nog zover zien te krijgen dat ze 'm olgende keer niet weer terugzet.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  maandag 10 maart 2008 @ 01:15:05 #202
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_57276492
TS geeft het antwoord zelf al. Schop de spiegel ervan af.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_57276666
quote:
Dus waarom gvd nou precies die grote logge bak voor mijn uitrit parkeren dacht ik.
In eerst instantie dacht ik dat de Mercedes van 1 van mijn buren was maar vandaag was ik mijn auto aan het wassen en zag de Mercedes aankomen rijden en weer op die plek parkeren. Er stapt een wat oudere vrouw uit met AH boodschappen tassen.. Ik dacht vreemd, haar ken ik niet.. dus zittend in mijn auto keek ik waar ze naar toe liep met haar boodschappen.

[..]

dat ik het niet zo prettig vind dat zij haar auto pal voor mijn uitrit neer zet
Ten eerste staat die Mercedes niet voor je uitrit (laat staan pal voor je uitrit) maar tegenover je oprit.
Ten tweede vind ik het bijzonder knap dat je, zittend in je auto, je auto kunt wassen.
Ten derde had je d'r moeten vragen of je haar smurfen kon krijgen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 10 maart 2008 @ 01:50:46 #204
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_57276787
Als je niet bang bent voor Albert Stegeman kan je aan de slag met blikken verf.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_57277035

Dat zulke mensen bestaan blijf ik fantastisch vinden. TS kun je wat meer over jezelf vertellen; wat doe je voor werk? was je moeder lief voor je vroeger? etc. etc.
pi_57277134
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef DennisMoore het volgende:

Die arme vrouw heeft helemaal geen oprit en ook geen parkeerhavens voor haar eigen deur dus TS zeikt.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 10 maart 2008 @ 03:48:12 #207
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57277216
TS, kan je iets meer over jezelf vertellen? En over de dingen die je zoal meemaakt? Of heb je mss een blog?

Ik ben benieuwd!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone.... :')
pi_57278289
Tering, TS, heb je ergens zand zitten waar het licht niet komt of zo?

Je stelt je aan, is gewoon een openbare parkeerplek en ik zie niet hoe die Mercedes in de weg zou staan bij het op- en uitrijden van je oprit. Wat uitzicht betreft, heb je dat (uitgaande van je foto's) sowieso al niet (d'r staat een woning direct achter het parkeervak), zit jij de hele dag naar buiten te gapen of zo? Heb je geen werk?
  maandag 10 maart 2008 @ 10:38:01 #209
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_57279816
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:53 schreef Brammetje het volgende:

De vrouw kan best een beetje rekening houden met de bewoners van die straat, het is een kleine moeite om de auto iets naar voren te rijden.
En dan? Dan staat ze bij die andere mensen uit de straat voor hun keukenraam. Da's toch precies hetzelfde! Hebben die mensen er weer last van etc. Iemand moet de pineut zijn om tegen een mercedes aan te kijken. Jammer genoeg is dat TS de zeikert.

En op de foto is idd te zien dat het vrouwtje geen eigen parkeerplek heeft en ook niet voor haar eigen deur kan parkeren. Ze heeft dus alle recht op die parkeerplek daar, aangezien TS wel een eigen parkeerplek voor de deur heeft (en alle andere bewoners van die straat ws ook) en er extra parkeerhavens zijn die bedoeld zijn voor mensen zonder eigen parkeerplek
To infinity…and beyond!
pi_57280256
quote:
Zij: "Mijn spiegel is er laatst afgetrapt en dat kostte mij 300 euro " .. “ja en? zei ik: “Dat is mij ook wel eens overkomen...
gewoon als die auto voor je deur staat snachts een keer de spiegel er af trappen... dan wil ze em daar ook niet meer kwijt... probleem opgelost
I'm not the man you think I am!
  maandag 10 maart 2008 @ 11:35:07 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57280970
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:23 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

De enige die zeikt is de TS. Het is een openbare parkeerplek (dat het een woonerf is, maakt het niet ineens 'geen openbare weg'). Uitzicht bederven? In dat geval zou er dus niets kunnen staan, want: het bederft zijn uitzicht " "

Dat uitzicht: drie coniferen met op de achtergrond een paar bouwvallen

Verder staat je eigen auto op je oprit, waarschijnlijk vanuit de keuken nog vóór die Mercedes.
Ik ga met hem mee!

Oh, en als de TS problemen heeft met het wegrijden moet hij mss zijn rijbewijs eens op gaan frissen. Als je hier al niet uit kan draaien op deze manier moet je trouwens mss helemaal maar niet meer rijden.

*verder leest...
Ik zal wel een vreselijke spuit 11 zijn.
  maandag 10 maart 2008 @ 11:57:09 #212
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_57281480
quote:
De situatie:
[ afbeelding ]

Sinds enige tijd zie ik voor mijn woning een grijze Mercedes staan. Deze staat ongelooflijk in de weg. Afgezien van het feit, dat als je in de keuken staat, je dus recht op die "kut" Mercedes kijkt. Dag in dag uit staat ie op exact dezelfde plek. Een tijdje geleden stond daar onder die boom een auto van mijn rare buurvrouw. Ik noem haar Eucalypta. Dat mens spoort echt niet ! Maar dat is een ander verhaal. Die auto van haar (een oude renault 4) stond daar al paar jaar weg te roesten. Afgelopen december heeft ze de auto verkocht. Dus vrij uitzicht, geen uitdraai parkeerproblemen meer etc. Ik blij!! Maar niet lang… Vrij snel nadat de plek vrij was kwam er een Mercedes te staan... ik dacht WTF? iets verder is genoeg plaats en 50 meter terug zijn stuk of 5 parkeer vakken die aan een zijkant van een huisblok liggen. Als je de auto daar neerzet heeft echt niemand er last van en er is altijd wel plaatsje vrij.. Dus waarom gvd nou precies die grote logge bak voor mijn uitrit parkeren dacht ik.
In eerst instantie dacht ik dat de Mercedes van 1 van mijn buren was maar vandaag was ik mijn auto aan het wassen en zag de Mercedes aankomen rijden en weer op die plek parkeren. Er stapt een wat oudere vrouw uit met AH boodschappen tassen.. Ik dacht vreemd, haar ken ik niet.. dus zittend in mijn auto keek ik waar ze naar toe liep met haar boodschappen. Tot mijn grote verbazing liep ze het woonerf af, stak een drukke straat over en zag ik haar een huis in gaan aan de overkant van de straat... WTF?? waarom moet zij die auto nou per se voor mijn huis zetten als ze die auto ook voor haar eigen huis neer kan zetten?

Ze woont dus hier:
[ afbeelding ]

Dus ik pissed of mn jas aan en verhaal halen bij die vrouw..
Gelukkig deed ze open. Ik stel me netjes voor en zeg dat ik het niet zo prettig vind dat zij haar auto pal voor mijn uitrit neer zet en dat het ook mijn uitzicht bederf. En bovendien afvroeg waarom zij haar auto niet gewoon bij haar eigen woning neerzet. Ze zij dat ze haar auto overal mag neerzetten waar ze wil. .dus ik: “Waarom zet u hem niet gewoon bij uw huis neer zoals iedereen doet?? Zij: "Mijn spiegel is er laatst afgetrapt en dat kostte mij 300 euro " .. “ja en? zei ik: “Dat is mij ook wel eens overkomen... Toen begon ze een heel verhaal over dat haar man in een psychiatrische intrichting zit en dat ook zij zwaar /ernstig ziek was.. heel bla bla verhaal. dus ik zei: ja het spijt me van uw man maar zou u toch uw auto...kun,,,,."WAT?! hoe durft u nu nog verder te gaan over die auto na wat ik u net verteld heb???!?! “
Dus ik zeg: “Ik probeer een compromis met u te bereiken hier. Ik snap wel dat u uw auto liever ergens anders heeft staan maar ik wil die auto niet pal voor mijn huis hebben staan, 50 meter terug zijn altijd parkeervakken vrij. U kan hem daar toch in parkeren?“ nou dat wilde ze dus niet en begon weer dat ze ernstig ziek was en dat ze de auto misschien wel moesten verkopen ...Overigens heb ik daar geen medelijden mee als je in een huis woont van ruim 5 ton, een dikke Mercedes rijdt, je boodschapjes nog keurig bij de AH kan doen, dikke gouden kettingen en veel sieraden etc om hebt. en een aan-huis- hypotheek/adviseur bedrijf hebt.. maar dat terzijde…

Dus ik probeer netjes verder te gaan en te proberen om tot een oplossing te komen. Maar ze kreeg waarschijnlijk weer een middag dipje ofzo en wenste niet langer me te woord te staan en sloeg de deur dicht…Wat ik toen dacht zal ik hier maar niet neer zetten maar ik zit er nu wel mee..

[ afbeelding ]
Wat een azijn zeiker ben jij
pi_57281727
Waar blijft die lemming nou? Moet ik het zelf doen?
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_57282895
Kom op mensen. TS heeft wel een klein puntje hoor. Waarom moet die mafketel van een vrouw nou precies haar auto dáár neerzetten? Ook al heeft ze dat recht?
Je wordt toch zelf ook helemaal gestoord als er een bejaarde op de snelweg vóór je 80 rijdt?

Enne... hoe lang duurt dit al? Dikke kans dat de pret voor die vrouw er vanzelf afgaat. Vooral met regen en zware boodschappen. Mensen zijn luie wezens.

TS kan verschillende dingen doen.
- Ten eerste niets illegaals want die vrouw weet dat hij het is natuurlijk.
- Zet je eigen auto er enigszins ruim neer zodat ze minstens 1.5 plek naar links moet.
- Plaats een bordje of briefjes op de doorgaande weg waar die mevrouw aan woont met als tekst "Lelijke rotjochies die de spiegel van de mercedes hebben afgetrapt: Ik haat jullie en jullie zijn stom want jullie hebben niet eens door dat de auto nu een stukje opzij staat. Oh,oh,oh, wat zijn jullie dom".
- briefje onder de ruitenwisser met de strekking 'trap niet de spiegel van deze auto af want dan zwaait er wat"

of...

- doe niets.

Ik kan me voorstellen dat je je gelijk wilt halen. Doe dan een briefje onder de ruitenwisser en schrijf cynisch "Beste mevrouw ik vind u volkomen belachelijk om die auto zo ver weg te zetten, en in elke discussie zielig te doen met zaken die er to-taal niets mee te maken hebben, maar ik reken gewoon op uw luiheid en ik zal zelfgenoegd achterover leunen wanneer uw luiheid de overhand krijgt en uw dikke oto weer dichterbij huis wordt geplaatst'.
Lach je toch het laatst en het best.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:25:00 #215
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57282928
Plaats er gewoon een hoop rotzooi.
pi_57282938
De situatie:

Hier kan TS dus niet uitdraaien
En guttegut, wat had jij een overlast van die "wegroestende" R4

Zoëen keukenraam heeft TS dus

TS is gewoon jaloers omdat ie in een huis van maar 170k woont (klikkerdeklik)
quote:
Overigens heb ik daar geen medelijden mee als je in een huis woont van ruim 5 ton, een dikke Mercedes rijdt, je boodschapjes nog keurig bij de AH kan doen, dikke gouden kettingen en veel sieraden etc om hebt. en een aan-huis- hypotheek/adviseur bedrijf hebt..

[ Bericht 36% gewijzigd door r_one op 10-03-2008 13:31:59 ]
.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:34:20 #217
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57283069
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:25 schreef r_one het volgende:
De situatie:

[ afbeelding ]
Hier kan TS dus niet uitdraaien
En guttegut, wat had jij een overlast van die "wegroestende" R4

[ afbeelding ]
Zoëen keukenraam heeft TS dus

TS is gewoon jaloers omdat ie in een huis van maar 170k woont (klikkerdeklik)
[..]
Ik vind dat best een leuk huisje.
pi_57283374
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:22 schreef mgerben het volgende:
Waarom moet die mafketel van een vrouw nou precies haar auto dáár neerzetten? Ook al heeft ze dat recht?
Je wordt toch zelf ook helemaal gestoord als er een bejaarde op de snelweg vóór je 80 rijdt?
TS had het slecht over "een wat oudere vrouw", jij insinueert nu alsof het een seniele bejaarde betreft

En verder: kijk nog eens goed naar mijn "paint" en draag eens een normale oplossing aan, waar moet zij dan haar auto parkeren volgens jou?
.
pi_57283418
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:34 schreef LasTeR het volgende:
Koop 'm! Wat let je?!

Ben je iig verzekerd van fijne buren
.
pi_57283525
Ik vind het heel sympa van die mevrouw dat ze haar auto niet half op de stoep en half op het fietspad voor haar huis, maar liever op een van de vele vrije plaatsen in een hofje parkeert waar haar auto niet in de weg staat.

Waarom bij TS voor de deur en niet bij een van de andere buren tegenover de oprit?
Geen idee.
Misschien kan ze dat toch beter doen, dat zijn vast minder grote beroepszeurkanaries als TS.
  maandag 10 maart 2008 @ 14:01:48 #221
45722 Dromer
pi_57283564
quote:

[..]

Dat kost meer richting Randstad al snel een ton meer...
pi_57283663
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het heel sympa van die mevrouw dat ze haar auto niet half op de stoep en half op het fietspad voor haar huis, maar liever op een van de vele vrije plaatsen in een hofje parkeert waar haar auto niet in de weg staat.
Buiten dat zou ze ook in overtreding zijn.
.
pi_57283688
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:01 schreef Dromer het volgende:
Dat kost meer richting Randstad al snel een ton meer...
En het huis van die mevrouw het dubbele (van 5 ton)...

[ Bericht 0% gewijzigd door r_one op 10-03-2008 14:15:33 ]
.
pi_57283694
(dubbel)
.
pi_57283710
mijn god wat is Fok weer retetraag
.
  maandag 10 maart 2008 @ 14:56:08 #226
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_57284430
Koop een stukje veiligheidsglas / oud autoruitje op de sloop.
En tik dat kapot op de plaats van de auto alsof er eerder een ruitje is ingetikt.
Mogelijk dat dat andere parkeerders weerhoud hun auto daar neer te zetten.
  maandag 10 maart 2008 @ 15:55:11 #227
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57285514
quote:

[..]

Ik ook. Maar ik ga toch echt niet in Enscheedeeeee wonen. En al helemaal niet met zulke buren.
pi_57286130
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik ga toch echt niet in Enscheedeeeee wonen.
.
pi_57286201
mijn uitzicht is verpest!!!!

er staan parkeerplekken voor me deur maar dat er ooit een grijze mercedes zou staan om mijn uitzicht te verneuken dat verwacht je toch niet he
  maandag 10 maart 2008 @ 17:50:42 #230
164959 krimpenrik
Telefoonfreak
pi_57287608
omg, denk dat het al gezegt is maar, jij zit dus te zeiken over je uitzicht over iemand anders ze tuin? terwijl er gewoon parkeerplekken zijn ga jij zitten zeiken dat een oud vrouwjte haar auto daar neerzet?

En dan beweren dat je last heb met eruit draaien? Zet hem dan zoiezo achteruit op de oprit.

iig, je bent gewoon een huilie
  maandag 10 maart 2008 @ 18:03:12 #231
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_57287819
TS is een zeikneus en heeft niet eens gelijk .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:52:43 #232
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_57291449
TS??? waar zit je dan????
al die onbeantwoorde vragen...............
pi_57291783
Oh god, er staat een auto voor je huis Kan je hier verder geen advies over geven want volgens mij ben je de enige Nederlander bij wie een auto voor zijn huis staat
pi_57291801
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TS??? waar zit je dan????
Waarschijnlijk voor het keukenraam
pi_57292596
t is wel openbare weg
lutser.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_57293567
De beste tip is om met een stopwatch en de foto's uit de OP naar de gemeente te stappen. Daar beklaag je je en eis je dat de gemeente zo snel mogelijk betaald parkeren, of parkeren voor vergunninghouders invoert.

Met die stopwatch neem je vervolgens op hoe lang het duurt voor de betreffende ambtenaar niet meer scheterlachtend over de vloer ligt te rollen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2008 22:18:32 ]
  maandag 10 maart 2008 @ 22:28:46 #237
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_57293886
Wat is die TS een zeikerd zeg
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 maart 2008 @ 22:33:32 #238
163650 Greys
pi_57294003
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hahahahaha!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 maart 2008 @ 23:45:43 #239
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_57296166
Simpele oplossing voor TS, parkeer je eigen auto daar en vraag mevrouw op jouw oprit te parkeren. Lijkt het tenminste of je een fatsoenlijke auto hebt.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 00:00:31 #240
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57296522
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En de auto van TS is nog veel lelijker dan die Mercedes dus zo erg kan het uitzicht op die parkeerplaats niet zijn.
pi_57297173
TS is bang dat de buurt zijn zwartwerk erbij lapt vanwege 2 auto's voor de deur, waarvan 1 dikke Mercedes.
*****Kraak........
pi_57297984
Tja waar maak je druk om, zo moeilijk in/uit parkeren toch niet gewoon op ze scherpst sturen kom je zeker weten niet tegen die mercedes.

Maarja snap wel beetje dat je aan ergert waarom nou precies daar moet staan.
............................
pi_57302062
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:50 schreef r_one het volgende:
[..]
TS had het slecht over "een wat oudere vrouw", jij insinueert nu alsof het een seniele bejaarde betreft

En verder: kijk nog eens goed naar mijn "paint" en draag eens een normale oplossing aan, waar moet zij dan haar auto parkeren volgens jou?
Ik insinueer niets; er wordt gezegd dat die mevrouw dit gewoon mag doen en dat ze in haar recht staat. Ik trek een vergelijking met een bestuurder die op de snelweg in zijn recht staat als hij 80 rijdt, en dat iedereen daar helemaal gek van wordt.

Ahum, en die mevrouw kan haar auto dus voor haar huis parkeren.
pi_57302513
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef mgerben het volgende:
Ahum, dus niet. Zowel fietsstrook als trottoir zijn een no-go!
.
pi_57302567
Stop en lawinepijl in r uitlaat!
En slik zelf ook ff een nitraat door ofzo
† The 3 Kings †
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:09:00 #246
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57304646
Zij betaalt meer wegenbelasting dan jou, en zolang ze dat det heb je geen reden tot klagen, en ik vindt dat jij je aanstelt.

Liever een mercedes voor de deur dan een deawoo of renault.
Because they will last that long.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:09:32 #247
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57304659
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef TallMan het volgende:
Simpele oplossing voor TS, parkeer je eigen auto daar en vraag mevrouw op jouw oprit te parkeren. Lijkt het tenminste of je een fatsoenlijke auto hebt.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:40:45 #248
107521 Furia
snoopy weer
pi_57308575
Ik geef TS groot gelijk, het is gewoon strontvervelend als iemand voor jouw deur staat, terwijl het niet nodig is. De één ergert zich aan spelende kinderen, de ander aan hondenstront en weer een ander (en ik kan je verzekeren, TS is zeker niet alleen!) aan auto's die op plaatsen staan waar ze niet 'horen' te staan, ook al is er geen wettelijke reden waarom die auto daar niet zou mogen staan.

Als je daarna ook nog zo'n reactie van die dame krijgt, dan zou bij mij de broek ook afzakken. Kon je er eerst nog vanuit gaan dat de dame zich van geen kwaad bewust was, dan is dat nu niet meer het geval. Die dame had ook gewoon kunnen zeggen 'joh, ik zet hem niet bij mij neer vanwege ruimtegebrek/vandalisme, maar wil hem anders best op het midden van die strook zetten, dan staat hij voor mij veilig en heb jij er geen last van.' Doet ze ook niet, ze gaat meteen lopen janken en uiteindelijk de deur dichtsmijten.

Ik zou inderdaad mooi even de politie (of wie daar over gaat) tippen over die verlopen APK. Je kunt het zo plannen dat ze bijvoorbeeld net terugkomt. Dan is sowieso de motor hopelijk nog warm. Uiteraard niet doen als je niet meer kunt laten zien dat er met de auto gereden is! Je kunt ook de plaats markeren, foto met datum maken en dan een nieuwe markering/foto maken als ze ermee weg is geweest

Succes!
pi_57309005
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef mgerben het volgende:

Nope, in principe is er aan de andere kant van de straat een strook waar geparkeerd kan worden, alleen die strook is dermate smal dat een gewone auto er al niet op past. Je staat dan altijd voor een deel po de rijbaan of voor een deel op het fietspad. Rete irritant als je er op de fiets langs moet kan ik je vertellen. Ik kan me goed indenken dat er daar idd nog wel eens een spiegel van een auto wordt geschopt.
pi_57309195
Signature van TS is heel toepasselijk.
deal with it
pi_57309235
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:03 schreef DrMarten het volgende:
Nope, in principe is er aan de andere kant van de straat een strook waar geparkeerd kan worden, alleen die strook is dermate smal dat een gewone auto er al niet op past. Je staat dan altijd voor een deel po de rijbaan of voor een deel op het fietspad. Rete irritant als je er op de fiets langs moet kan ik je vertellen. Ik kan me goed indenken dat er daar idd nog wel eens een spiegel van een auto wordt geschopt.
Precies. Normaal uitstappen is al niet lekker daar, laat staan dat je boodschappen moet staan uitladen. Links van je rijden de auto's je de vouwen uit de broek, rechts van je heb je binnen de kortste keren een fietser in je rechterportier zodra je die openzwaait. Is weer goed over nagedacht door de Gemeente Enschede bij de reconstructie van de Hengelosestraat Jaja, lang leve de HOV-lijn!

En dan heb ik het nog niet over studenten die midden in de nacht vanuit de kroeg in de stad terug naar de campus fietsen (de heenweg zal niet zo'n probleem opleveren ). Over dat fietspad dus waarlangs je je auto op 20 cm afstand hebt geparkeerd.
.
pi_57309485
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef r_one het volgende:
Is weer goed over nagedacht door de Gemeente Enschede bij de reconstructie van de Hengelosestraat Jaja, lang leve de HOV-lijn!
Nu lul je ff uit je nek. Dit is de situatie zoals die nu is en al jaren is geweest. Heeft dus niks met welke HOV-lijn dan ook te maken. Sterker nog, als dat stuk straat eruit gaat voor de aanleg van de HOV kan het alleen maar beter worden.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:45:53 #253
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_57309834
net of de politie niets beters te doen heeft dan te komen kijken of iemand zn APK wel of niet verlopen is hahahaha ik wil dat telefoontje wel es horen!!
pi_57310774
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Nu lul je ff uit je nek. Dit is de situatie zoals die nu is en al jaren is geweest. Heeft dus niks met welke HOV-lijn dan ook te maken. Sterker nog, als dat stuk straat eruit gaat voor de aanleg van de HOV kan het alleen maar beter worden.
Wat denk je waarom de 2 rijbanen zo ver uit elkaar zijn aangelegd ... niet omdat het zo mooi in het landschap past.

De plannen voor HOV-lijn west liggen al jaren op de plank en nu ze bij het meubelplein klaar zijn met de aanleg, kun je er op wachten.

Het is te hopen dat ze fietspad en parkeerstook(je) omdraaien bij de realisatie, anders zie ik niet hoe het parkeren beter gaat worden. De toekomstige busbaan wordt echt niet smaller dan de loze strook asfalt die er nu ligt. De ruimte die dan nog overblijft voor auto/fiets/parkeren/trottoir, is daarmee beperkt. Het moet uit de lengte of uit de breedte.
.
pi_57311538
niet alles doorgelezen, maar in welke straat is dit?

je zegt op de hengelosestraat? of, een zijstraat ervan?

ah... pagina 5..

eens kijken op de foto
I pwn u!
pi_57320761
seuwwwww, maak jij je hier echt druk over? tis best n mooie mercedes, en het kost jou misschien iets meer moeite om met je halfslapende kop sochtends op weg naar werk dat ding niet te raken bij het uitparkeren.

serieus.. als je over dit soort dingen gaat lopen zeiken hoef je bij mij ook niet aan te komen. het valt me mee dat ze je niet keihard heeft uitgelachen en de deur dichtgegooid heeft.

maargoed.. zet je auto bij haar voor de deur? en ook zo dat zij ziet dat dat jouw auto is.. heeft ze t na een dag of 2 wel door
"Pools are perfect for holding water"
pi_57320825
quote:

trieste lul, post aub ook ff je straat, dan weet iedereen hier waar ze niet moeten gaan wonen.
beetje oude mensen pesten, bah.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 12 maart 2008 @ 02:30:38 #258
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57320855
Mensen klagen dat politie teveel flitst maar wel ff bellen omdat er een apk verlopen is.

En de auto wordt dan niet wegehaald, hij mag alleen niet meer verplaatst worden tenzij voor een keuring dus je hebt kans dat hij daar lang blijft staan.
  woensdag 12 maart 2008 @ 02:32:48 #259
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57320862
TS, je bent een ongelooflijke zeikerd.

Als ik dat ouwe vrouwtje was, zou ik al m'n kenissen bellen en vriendelijk vragen of ze hun auto's voor jou huis willen parkeren.
Kill the fish.
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 09:06:52 #260
13368 NiGeLaToR
pi_57322134
Kijk, door mensen als TS heerst er zo'n kutklimaat in ons landje. Even los van de opkomende storm dan.
Serieus, er staat een auto op een parkeerplek voor je deur; who cares
pi_57322842
Waarom denken zoveel mensen dat de openbare pakeerplekken langs de weg alsnog bij hun huis horen.
Werk zelf in de thuiszorg en maak geregeld mee dat ik woedende koppen achter het raam zie als ik de auto op een parkeerplek langs hun huis zet.

Echte territoriumdrift bij die lui ofzo. Bah, get a life.
pi_57323020
wat een zeikerd ben je

kan je er niet goed in en uit rijden zo ofzo? wat doe je dan met een rijbewijs want ruimte zat daar hoor.

en tis een openbare plek dus idd; wees blij dat er niet een lekkere vette truck neergezet wordt steeds
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:23:28 #263
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_57323153
Bij ons staat vaak een Volkwagen Corrado voor de deur, dát is pas erg .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_57323229
Ik snap op zich de ergernis van TS wel, maak het zelf vrijwel dagelijks mee, alleen haal ik m)n schouders ervoor op en maak me liever druk over wat ik nu weer eens zal eten vanavond
Het is gek dat mensen ervoor kiezen om hun auto bij de buren te parkeren ipv. voor hun eigen deur, maar me daar druk over maken ? Nee.
Ik maak me dan wél weer druk als men "even" hun auto (busje) voor m'n garagedeur parkeert, waardoor ik er dus niet meer uit kan met m'n motor (motor staat in de garage, eigen auto parkeer ik op eigen terrein en auto van m'n vriendin staat dus meestal voor onze eigen deur als niemand anders van de buren daar heeft geparkeerd). Ik kan dan weer gaan aanbellen bij mensen of die bus van hun is......dat vind ik echter dan nog steeds geen reden om er een topic over te gaan beginnen (wel om erover te klagen in andermans topic, hihihi).

Ik denk dat je beter je energie in andere zaken kunt stoppen.....succes d'rmee TS !
pi_57325197
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:27 schreef WebbySP het volgende:
Het is gek dat mensen ervoor kiezen om hun auto bij de buren te parkeren ipv. voor hun eigen deur
Wat ik dus gek vind is dat mensen de openbare weg ter hoogte van hun huis als privédomein zien.
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
pi_57325277
Als je het er zo uithaalt, dan kun je daarover vallen ja, maar wat ik bedoel : er is ruimte bij hunzelf voor de deur en dan gaan ze toch bewust daar niet parkeren, maar juist bij de buren voor de deur. Buren waarvan ze weten dat ze ook een auto hebben. Ik maak me er niet druk over, maar vind het wel eigenaardig gedrag.

En ik zie het niet als privédomein, behalve het stuk wat ook echt mijn domein is en waar ik mijn auto ook netjes op parkeer
pi_57325411
Het was meer algemeen bedoeld, ik bedoelde er niet mee te zeggen dat jij het zo zag (je schrijft er ook achter dat je je daar niet aan stoort), maar de TS blijkbaar wel- en ik zie het wel vaker.
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:50:06 #268
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57325837
TS heeft het gewoon heel dom aangepakt. Hij had die vrouw “beschermingsgeld” moeten vragen. Als hij er namelijk niet zo goed op zou letten zou er wel eens iets naars met die auto kunnen gebeuren. Of ze had hem betaald, of ze had haar auto ergens anders neergezet. Win-win.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57328103
Vandaag kwam ik als postbode geheel toevallig voor de eerste keer deze straat binnenwandelen...

Zie zo'n grijze auto... en dacht wtf?!

Uitzicht vanaf ts kleine raampje van 1 bij 1 m ...

auto itself met uitzicht op de huis van de autoeigenares
I pwn u!
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:09:21 #270
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57328160
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:06 schreef weasel85 het volgende:
Vandaag kwam ik als postbode geheel toevallig voor de eerste keer deze straat binnenwandelen...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jij bent postbode!!
pi_57328300
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:09 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Jij bent postbode!!
ja? ik kan jouw post ook inhouden hoor als je je niet gedraagt
I pwn u!
pi_57328324
Met al deze nieuwe foto's vind ik het niet eens zon gekke plek om te parkeren voor die vrouw. TS doet net of het een rot eind lopen is voor haar maar zo te zien valt dat wel mee. De oude dame kan de auto misschien nog een paar meter richting haar huis rijden maar ben bang dat TS de auto dan nog steeds ziet en dat lost dus niks op...
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:18:22 #273
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57328327
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef weasel85 het volgende:

[..]

ja? ik kan jouw post ook inhouden hoor als je je niet gedraagt
Tuurlijk, jammer dat ik niet in Enschede ( ) woon.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:19:39 #274
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57328351
Maar mijn 'spiegel-eraf-trap-actie-voor-twintig-euro' staat nog steeds TS!
pi_57328449
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Ik heb contacten
I pwn u!
pi_57328450
dubbel
I pwn u!
pi_57328522
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57328535
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef Bubbz het volgende:
Met al deze nieuwe foto's vind ik het niet eens zon gekke plek om te parkeren voor die vrouw. TS doet net of het een rot eind lopen is voor haar maar zo te zien valt dat wel mee. De oude dame kan de auto misschien nog een paar meter richting haar huis rijden maar ben bang dat TS de auto dan nog steeds ziet en dat lost dus niks op...
Er is haast geen parkeerplek aanwezig op de hengelosestraat.. Dus deze mevrouw heeft geen andere keus.. ( is de auto apk echt verlopen trouwens? )

Niet dat het echt in de weg staat, maar de uitzicht van ts huis naar buiten is ook niet denderend
I pwn u!
pi_57328778
Voertuigsoort personenauto
Merk MERCEDES-BENZ
Handelsbenaming E 300 TURBODIESEL; SEDAN
Brandstof Diesel

Vervaldatum APK 25-01-2006
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 09-10-2001

BPM ¤ 16770

toch maar even lekker de politie bellen een niet apk gekeurde auto is een gevaar op de weg
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:57:21 #280
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57329075
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

woensdag 12 maart 2008 @ 15:57:41 #281
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57329082
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:43 schreef MrDrako het volgende:
Voertuigsoort personenauto
Merk MERCEDES-BENZ
Handelsbenaming E 300 TURBODIESEL; SEDAN
Brandstof Diesel

Vervaldatum APK 25-01-2006
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 09-10-2001

BPM ¤ 16770

toch maar even lekker de politie bellen een niet apk gekeurde auto is een gevaar op de weg
Als het goed is zijn ze al op de hoogte, wordt tegenwoordig toch allemaal automatisch geregeld?
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:59:54 #282
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_57330263
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Als het goed is zijn ze al op de hoogte, wordt tegenwoordig toch allemaal automatisch geregeld?
Ja, de vrouw krijgt dan automatisch een brief ofzo (ik weet het niet, zelf nooit met een ongekeurde auto gereden) Maar een bezoekje van de pliesie is altijd leuk. Zeker als de auto toevallig ook een kapot achterlicht heeft Zorg je wel even voor de foto's, TS?
pi_57330384
TS is opvallend stil....
pi_57330890
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Ja, maar als je je auto tijdelijk uit laat schrijven hoef je geen wegenbelasting te betalen en hoeft de APK keuring ook niet, natuurlijk mag de auto dan ook niet deelnemen aan het verkeer maar je kunt er fijn mee frauderen blijkbaar
Trust me, I know what I'm doing.
pi_57330936
quote:
toevallig
pi_57331371
lol @ postbode
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 18:08:43 #287
13368 NiGeLaToR
pi_57331598
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pwng zeg ik!

Goed gedaan, het bewijs dat TS een zeurpietje is.

Ts, wat heb je voor beroep eigenlijk?
pi_57331659
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Hater. Enschede Rule .
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:23:39 #289
3542 Gia
User under construction
pi_57331935
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:21 schreef WebbySP het volgende:
er is ruimte bij hunzelf voor de deur en dan gaan ze toch bewust daar niet parkeren, maar juist bij de buren voor de deur.
Schijnbaar is er geen ruimte bij mevrouw voor de deur.

Overigens kan ik me ook voorstellen dat deze mevrouw haar auto zo ver naar achter parkeert om de volgende keer makkelijker weg te kunnen rijden. Je kunt, op de foto's te zien, namelijk niet vooruit die straat uit, omdat er paaltjes staan. Of wellicht staan er vooraan regelmatig auto's van mensen die daar wonen, en wil zij hun plekjes niet inpikken?
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:24:53 #290
3542 Gia
User under construction
pi_57331955
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef JumpingJacky het volgende:
TS is opvallend stil....
Wat wil je, iedereen weet waar hij woont.
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:28:45 #291
163231 Dentiwan
Denk aan je tanden !
pi_57332041
als je daar moeite moet doen om in te parkeren is de TS echt een nietnut die jaloers is op mensen die wel wat meer centjes hebben.
De zwarte wolf komt eraan !
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:36:34 #292
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_57332205
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:57 schreef Q. het volgende:
Stel je niet aan, TS. Zoek een hobby. Breien ofzo.
Hij kan beter een cursus sturen nemen. Als je daar al niet uit komt...
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:38:47 #293
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57332263
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pwn4g3 idd

En die ruimte voor de TS om uit te draaien. Die vrouw zet de auto echt uiterst rechts; je moet gewoon moeite doen om die Benz te raken....
Gelukkig voor TS; die Renault zal na een 'tikkie' natuurlijk total-loss zijn, terwijl die Benz er wsl geen krasje aan overhoudt....
Gone.... :')
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:49:47 #294
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_57332515
hahaha tijdens het doorlezen van dit topic heb ik me zeer vermaakt
Be water my friend
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:31:36 #295
205673 supersayan
pi_57334798
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef NiGeLaToR het volgende:
Goed gedaan, het bewijs dat TS een zeurpietje is.

Ts, wat heb je voor beroep eigenlijk?
je geeft het antwoord al een zeurpiet
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:03:09 #296
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_57335562
TS zit waarschijnlijk "achter t raam "
pi_57345616
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TS zit waarschijnlijk "achter t raam "
Daar zou ie nog wat meer geraniums moet neerzetten. Dan heeft hij niet zo'n last van het uitzicht.
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:34:09 #298
45722 Dromer
pi_57345640
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:59 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja, de vrouw krijgt dan automatisch een brief ofzo (ik weet het niet, zelf nooit met een ongekeurde auto gereden) Maar een bezoekje van de pliesie is altijd leuk. Zeker als de auto toevallig ook een kapot achterlicht heeft Zorg je wel even voor de foto's, TS?
Je krijgt dan om de paar maanden een boete van 75 euro.
Ik heb er wel ervaring mee. (ging wel om een gestalde auto waarmee niet werd gereden... te laks om het ding te schorsen ) Daar gaan ze waarschijnlijk tot in het oneindige mee door totdat je de auto laat keuren of schorst.
pi_57346175
Ken je die Mercedes niet overkopen van die muts? Het is namelijk best een mooie auto.
pi_57346573
Wat een klein kloteraampje heb je TS
MOKUM XXX RATED
pi_57346756
Sorry hoor, maar als je met al die ruimte niet kunt uitparkeren dan kun je ECHT niet rijden. Je hebt notabene die dwars lopende straat waar je zo achteruit in kunt rijden!!! Hoe deed je dat normaal gesproken dan? Dan reed je even die stoep op ofzo?
En zeuren over je 'verpeste uitzicht'?? Ok, ik geef toe, het is een lelijke Duitse bak, maar als je een onbelemmerd uitzicht wil hebben dan koop je maar een huis op het platteland. Alsof je godverdomme de hele dag uit je raampje zit te staren naar buiten. Aansteller!
Het is hetzelfde gezanik als van die eikels die vinden dat de (openbare!!!) parkeerplek voor hun deur hun eigendom is. Die gaan dan ook klagen dat je niet op 'hun' plek moet parkeren. ZEUR!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')