Dat dus. Zij staat in haar recht haar auto daar neer te zetten, maar jij hebt net zo goed dat rechtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef eXistence het volgende:
Zet je eigen auto een tijdje op die plek?
dat.. en wat zeur je echt...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef eXistence het volgende:
Zet je eigen auto een tijdje op die plek?
Je zou er haast over nadenken,maar dat is natuurlijk wel verdomd asociaal. GEwoon je eigen auto neerzetten dus. Of een groot wit kruis op het wegdekverven (zo'n niet-parkeren kruis).quote:
Nu je het zegt: een jaar geleden woonde een oud-ijzerhandelaar tegenover ons. En natuurlijk parkeerde hij zijn roestbakvrachtwagen altijd direct tegenover ons keukenraam. Op de openbare parkeerplaats, dus ik kon er niets van zeggen. Aardige man, maar blij dat hij weg is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef hydra77 het volgende:
Het zijn openbare parkeerplaatsen, en die vrouw mag de auto er gewoon neerzetten.
Wees blij dat er niet een halfgare vrachtwagenchauffeur naast je woont die er telkens z'n tientonner neerzet (wat ook prima mag natuurlijk)
Het enige wat ik apart vind is dat ze de auto niet helemaal links neerzet, minder ver lopen.
Samengevat: laat de vrouw met rust, en ga bij de gemeente klagen als je je irriteert over parkeerplaatsen voor je deur die niet nodig zijn (als er voldoende plek is eromheen)
De enige die zeikt is de TS. Het is een openbare parkeerplek (dat het een woonerf is, maakt het niet ineens 'geen openbare weg'). Uitzicht bederven? In dat geval zou er dus niets kunnen staan, want: het bederft zijn uitzicht "quote:
Dit dus. Ik vind jullie beide maar een beetje raarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef doeka het volgende:
ik ben van dat uitzicht nou niet zo heel erg onder de indruk, TS.
En het zijn openbare parkeerplekken; dus kan je er niets aan doen.
Volgens mij heb je er met uitparkeren ook geen last van.
TS is waarschijnlijk vrouw, en op dit moment in de overgang of ongesteld aan het gejank te lezen, dus dan heb je die ruimte wel nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef doeka het volgende:
ik ben van dat uitzicht nou niet zo heel erg onder de indruk, TS.
En het zijn openbare parkeerplekken; dus kan je er niets aan doen.
Volgens mij heb je er met uitparkeren ook geen last van.
Inderdaad, dat maakt het een stuk overzichtelijker.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap die foto's niet zo goed.
Misschien kan TS even een situatieschets maken in Paint?
Als ik die foto bekijk heb je meer dan genoeg ruimte om uit te draaien, of ben je niet zo'n ster in achteruitrijden?quote:Deze staat ongelooflijk in de weg.
Waarom is dit geen openbare weg?quote:Hoe nu verder? Het is geen openbare weg waar ze haar auto nu heeft neergezet en ze woont dus ook niet op dit woonerf. Kan ik haar op 1 of andere manier dwingen die auto te verzetten?
Waarom ? Die auto mag daar gewoon staan, het is de openbare weg. TS, ga eens een leven zoeken.quote:
*kijkt nogmaals naar de 1e foto... blijkbaar geen rijles gehad huiliequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
... geen uitdraai parkeerproblemen meer etc.
Had je even in de APV moeten kijken. Meestal staat daar wel iets in over vrachtauto's en anders hoogtes en parkeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu je het zegt: een jaar geleden woonde een oud-ijzerhandelaar tegenover ons. En natuurlijk parkeerde hij zijn roestbakvrachtwagen altijd direct tegenover ons keukenraam. Op de openbare parkeerplaats, dus ik kon er niets van zeggen. Aardige man, maar blij dat hij weg is.
Het huis naast TS staat waarschijnlijk ook niet voor niets te koop..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:16 schreef _Boo_ het volgende:
Wat ben jij een zeikerd, TS. Echt mijn ultieme nachtmerrie om ooit in zo'n saai gehucht te gaan wonen waar je buren niks anders te doen hebben dan zich ergeren aan de plek waar jij je auto neer zet.
Dus jij denkt dat een man echt zo kan janken om niks?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:25 schreef DennisMoore het volgende:
Arme TS... niemand deelt zijn smart...
Ik denk de Mercedes even weg maar vrij uitzicht zou ik het dan nog niet willen noemenquote:Dus vrij uitzicht, geen uitdraai parkeerproblemen meer etc. Ik blij!!
Mja, vanwege dit:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:30 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dus jij denkt dat een man echt zo kan janken om niks?
Ik zet mijn 5 Euro in op TS = vrouw
Maar gezien de url van de picjes...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds enige tijd zie ik voor mijn woning een grijze Mercedes staan. Deze staat ongelooflijk in de weg. Afgezien van het feit, dat als je in de keuken staat, je dus recht op die "kut" Mercedes kijkt.
mm misschien is dat van dr vriendje en is TS zo'n gabberchick met een weer/Merc obsessiequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, vanwege dit:
[..]
Maar gezien de url van de picjes...
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Ze staat inderdaad in haar recht om de auto daar neer te zetten. Echter waarom nou precies daar? het is wel degelijk irritant om bij het uitrijden telkens op die auto te moeten letten zodat je er geen deuk in rijdt. Er is in de buurt genoeg parkeerplek voor deze vrouw. dus waarom dag in dag uit precies voor mijn oprit parkeren wat het mij lastig maakt?
Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de RWD site en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!
Dus inweze is 1 belletje met de poltie genoeg om die auto eens ff hier weg te laten halen...
Misschien kan je aan die vrouw het adres vragen van die psychiatrische inrichtingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Ze staat inderdaad in haar recht om de auto daar neer te zetten. Echter waarom nou precies daar? het is wel degelijk irritant om bij het uitrijden telkens op die auto te moeten letten zodat je er geen deuk in rijdt. Er is in de buurt genoeg parkeerplek voor deze vrouw. dus waarom dag in dag uit precies voor mijn oprit parkeren wat het mij lastig maakt?
Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de RWD site en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!
Dus inweze is 1 belletje met de poltie genoeg om die auto eens ff hier weg te laten halen...
Ow , wat is haar kenteken dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Niet waar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Denk je nu echt dat ze hiervoor komenquote:Dus inweze is 1 belletje met de poltie genoeg om die auto eens ff hier weg te laten halen...
Want !? Omdat ik en de meeste gewoon netjes elke jaar hun apk goed voor mekaar hebben hoeft deze vrouw dat niet te doen??quote:
Volgens mij kun je zelfs nog in en uitrijden als er nog een auto naast die merc staat... Maarre, leg es uit, hoezo is achteruit inparkeren beter voor de auto?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:29 schreef Fastmatti het volgende:
Als het uitrijden trouwens echt een probleem is, wat ik me dus haast niet kan voorstellen, dan moet je hem achteruit inparkeren. Sowieso beter voor de auto.
Gelukkig ben jij niet enorm triest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de site van de RDW en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!
Omdat het 'moeilijke' manoeuvreren dan met warme motor gebeurd ipv koudequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef anboni het volgende:
[..]
Volgens mij kun je zelfs nog in en uitrijden als er nog een auto naast die merc staat... Maarre, leg es uit, hoezo is achteruit inparkeren beter voor de auto?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef MrX1982 het volgende:
doorgaan totdat behalve de auto van de TS er niets meer staat in het uitzicht.
Als je APK is verlopen mag je niet eens op de openbare weg stáán. Laat staan er mee rijdenquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ruik een nieuw topic...
Je kan er een boete voor krijgen, maar er staat nergens dat er verder iets met de auto moet gebeuren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je APK is verlopen mag je niet eens op de openbare weg stáán. Laat staan er mee rijden
Apk mag je laten verlopen tot bijna de volgende datum (scheelt overigens niets, want de 'oude' keuringsdatum blijft bestaan)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef extremeweather-eu het volgende:
[..]
Want !? Omdat ik en de meeste gewoon netjes elke jaar hun apk goed voor mekaar hebben hoeft deze vrouw dat niet te doen??
Ohja, zo had ik er nog nooit over nagedachtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef Fastmatti het volgende:
Omdat het 'moeilijke' manoeuvreren dan met warme motor gebeurd ipv koude
Daar heb je gelijk in ja, sorry. Ze zullen de auto er niet om komen wegslepen inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je kan er een boete voor krijgen, maar er staat nergens dat er verder iets met de auto moet gebeuren.
Verder mag je er wel mee rijden als je een afspraak met het keuringsstation hebt![]()
Ik heb het net opgezocht. Je mag er NIET mee rijden. Hij mag wel maximaal 2 maanden aan de weg staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je kan er een boete voor krijgen, maar er staat nergens dat er verder iets met de auto moet gebeuren.
Verder mag je er wel mee rijden als je een afspraak met het keuringsstation hebt![]()
Het gaat mij alleen om waarom deze vrouw die NIET in de buurt woont PER SE haar auto voor mijn deur moet zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Q. het volgende:
Arme TS heeft geen vrij uitzicht meer naar die oude troep bij Nico.
Natuurlijk niet. Die vrouw zegt gewoon "mijn man regelde dit altijd en die zit nu in een inrichtingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar TS, in het ergste geval krijgt die dame dus een bekeuring als je de politie gaat bellen
Nog vaker? Ze zet hem toch altijd al daar neer?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar TS, in het ergste geval krijgt die dame dus een bekeuring als je de politie gaat bellen.
Wat schiet je daar mee op dan? Dan zal ze hem uit nijd alleen nog maar vaker daar neer zetten denk ik
Verder heb je echt NIETS tegen haar in te brengen, ze mag haar auto daar gewoon parkeren. Als ik mijn auto elders wil parkeren omdat mijn auto bv anders onder een boom staat en ik dus vaker vogelpoep op mijn dak heb, mag dat ook. Tis maar een voorbeeld, maar die dame heeft alle recht om daar te staan.
Ze zou hem zelfs op de oprit mogen zettenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:12 schreef Greys het volgende:
Eén dingetje moet ik TS wel gelijk in geven... het is gek dat ze daar elke keer gaat staan, terwijl een stuk meer naar voren dichter bij haar huis is. Maar verder... geen poot om op te staan. Dus TS, stop maar met je er aan ergeren, er zijn veel ergere dingen, ga je energie in iets zinnigs steken. Straks slaan bij de dame van de auto de stopjes door en parkeert ze haar automobiel IN je keuken
Ik zeg toch ook 'in het ergste geval'?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die vrouw zegt gewoon "mijn man regelde dit altijd en die zit nu in een inrichting".
zegt iemand die al 8 jaar op fok zit....quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ruik een nieuw topic...
Of vraag aan de mevrouw of ze wil ruilen van huis! Woont ze weer dicht bij haar autoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef Cyan het volgende:
TS het huis van je buren staat te koop. Ik zou zeggen: Koop dat huis en dan kijk je misschien net niet tegen die Mercedes aan als je voor het raam staat!
True..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:12 schreef Greys het volgende:
Eén dingetje moet ik TS wel gelijk in geven... het is gek dat ze daar elke keer gaat staan, terwijl een stuk meer naar voren dichter bij haar huis is. Maar verder... geen poot om op te staan. Dus TS, stop maar met je er aan ergeren, er zijn veel ergere dingen, ga je energie in iets zinnigs steken. Straks slaan bij de dame van de auto de stopjes door en parkeert ze haar automobiel IN je keuken
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Of vraag aan de mevrouw of ze wil ruilen van huis! Woont ze weer dicht bij haar auto
Oke jij irriteert je aan een auto van een ander. Maar die auto staat geparkeerd op een openbare parkeerplek. En dat die parkeerplek recht tegenover jouw keukenraam ligt, daar kan die mevrouw niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef extremeweather-eu het volgende:
[..]
True..
weet je wat het is.. Mn buurvrouw die dus een EIGEN oprit / parkeerplaats heeft net zo als ik. Had haar auto dus maanden daar onder die boom staan. Die auto was helemaal aan het wegroesten.
Ik heb hier nooit wat van gezegd, maar het stoorde me wel, want die auto gebruikte ze niet meer, en deed het ook niet meer. Dus stond daar echt weg te roesten onder die boom. Maar ze heeft een eigen parkeerplek die ze helemaal vol heeft laten groeien met onkruid en dus paste haar auto daar niet meer.
zoals gezegd, nooit wat van gezegd maar wel vaak aan geiriteerd. Nu was die auto eindelijk weg (ze had hem verkocht afgelopen december)
En nu staat daar dus weer een auto die daar dus helemaal niet hoeft te staan omdat de bewoner 200 meter verder woont dus. Dus waarom zet je je auto niet gewoon bij haar eigen huis neer?
Dat is gewoon iets waar ik aan erger.
Sokkel, dan is het HELEMAAL niet slim om te bellen. Er mag niet met de auto GEREDEN worden, dus ook niet verplaatst. Dus blijft het net zolang staan als zij wiltquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de site van de RDW en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!
Steek idd gewoon r banden lek, verniel r auto, en steek m in de fik.... Of je zeikt gewoon niet en accepteert dat zij op een plek staat waar ze gewoon mag staan TS!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
TS is gewoon een huilie. Ze staat notabene gewoon op een openbare parkeerplaats! Waar maak je je in godsnaam druk omTjeezus zeg.
Met zo'n TS zou ik juist WEL de hele tijd daar staan om hem/haar te irriteren. Of beter nog, ik ruil die mercedes in voor een multipla en zet die daarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:12 schreef Greys het volgende:
Om je laatste vraag te beantwoorden: Zou het niet zo kunnen zijn dat daar veel meer verkeer langskomt, fietsende scholieren, wat dan ook... en dat ze bang is dat haar spiegel er dan weer afgereden/getrapt wordt? Dat ze bang is dat haar auto wordt vernield en hem dus liever in een rustiger woonwijk zet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef extremeweather-eu het volgende:
[..]
True..
weet je wat het is.. Mn buurvrouw die dus een EIGEN oprit / parkeerplaats heeft net zo als ik. Had haar auto dus maanden daar onder die boom staan. Die auto was helemaal aan het wegroesten.
Ik heb hier nooit wat van gezegd, maar het stoorde me wel, want die auto gebruikte ze niet meer, en deed het ook niet meer. Dus stond daar echt weg te roesten onder die boom. Maar ze heeft een eigen parkeerplek die ze helemaal vol heeft laten groeien met onkruid en dus paste haar auto daar niet meer.
zoals gezegd, nooit wat van gezegd maar wel vaak aan geiriteerd. Nu was die auto eindelijk weg (ze had hem verkocht afgelopen december)
En nu staat daar dus weer een auto die daar dus helemaal niet hoeft te staan omdat de bewoner 200 meter verder woont dus. Dus waarom zet je je auto niet gewoon bij haar eigen huis neer?
Dat is gewoon iets waar ik aan erger.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Om je laatste vraag te beantwoorden: Zou het niet zo kunnen zijn dat daar veel meer verkeer langskomt, fietsende scholieren, wat dan ook... en dat ze bang is dat haar spiegel er dan weer afgereden/getrapt wordt? Dat ze bang is dat haar auto wordt vernield en hem dus liever in een rustiger woonwijk zet?
Dat is ook zo want dat is de Hengelostraat, belangrijkste doorgaande weg tussen Enschede en Hengelo. Drukke weg.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Om je laatste vraag te beantwoorden: Zou het niet zo kunnen zijn dat daar veel meer verkeer langskomt, fietsende scholieren, wat dan ook... en dat ze bang is dat haar spiegel er dan weer afgereden/getrapt wordt? Dat ze bang is dat haar auto wordt vernield en hem dus liever in een rustiger woonwijk zet?
Ah, zie!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook zo want dat is de Hengelostraat, belangrijkste doorgaande weg tussen Enschede en Hengelo. Drukke weg.
Parkeerplaatsen genoeg in elk geval!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef Klonk het volgende:
zullen we een meeting houden bij TS voor de deur
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef Klonk het volgende:
quote:
We kopen met z'n allen een barrel met nog een half jaar APK, spuiten dat ding alle kleuren van de regenboog en zetten hem dan bij TS voor de deur.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef Klonk het volgende:
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We kopen met z'n allen een barrel met nog een half jaar APK, spuiten dat ding alle kleuren van de regenboog en zetten hem dan bij TS voor de deur.
Kosten barrel: ¤100,-
Kosten spuiten: ¤100,-
Kosten verzekering en belasting: ¤ 150,-
Het gezicht van TS: priceless
Is al eerder in dit topic gezegd hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Q. weet waar het huis van TS woont.
Ik ben het met gelly eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom ? Die auto mag daar gewoon staan, het is de openbare weg. TS, ga eens een leven zoeken.
Daarna brengen we het ding voor ¤150 naar de sloop: hebben we voor ¤200 een goeie daad verrichtquote:
Of het de auto van de buurman naast je is of de auto van de buurman van 20 deuren verder? Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ik even advocaat van de duivel mag spelen, TS heeft natuurlijk wel volkomen gelijk dat het uitermate irritant is als zo'n labielo van twee straten verderop (waar je ook kunt parkeren) consequent voor je deur parkeert. Die parkeerplek is voor bezoek of voor straatbewoners, niet voor labielos van twee straten verderop. Daar zou ik ook niet op zitten te wachten. Dat is gewoon asociaal gedrag.
Ik dacht al dat het me bekend voorkwamquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook zo want dat is de Hengelostraat, belangrijkste doorgaande weg tussen Enschede en Hengelo. Drukke weg.
Van de buurman tolereer je het (het is immers zn goed recht en hij hoort bij je clan), die ander parasiteert op jullie voorzieningen. Je pikt het immers ook niet als Pietje zn karretje voortdurend in de straat parkeert omdat hij bij zijn werk wél moet betalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Of het de auto van de buurman naast je is of de auto van de buurman van 20 deuren verder? Wat is het verschil?
Ben ik nou idioot als ik zeg dat het me werkelijk aan mijn reet zal roesten wie er in 'mijn' straat parkeert?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Van de buurman tolereer je het (het is immers zn goed recht en hij hoort bij je clan), die ander parasiteert op jullie voorzieningen. Je pikt het immers ook niet als Pietje zn karretje voortdurend in de straat parkeert omdat hij bij zijn werk wél moet betalen.
Nou, dat niet volgens mij. Tenminste: ik neem aan dat de oprit eigen grond van TS is, dus geen openbare weg. En dan moet ze van TS toestemming hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze zou hem zelfs op de oprit mogen zetten
Het gaat om het principe. Het principiele punt is dat de parkeerplaatsen voor de straatbewoners (en bezoek) zijn aangelegd. Niet voor mevrouw die ook een parkeerplek ergens verderop heeft maar daar niet wil staan om haar moverende redenen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik nou idioot als ik zeg dat het me werkelijk aan mijn reet zal roesten wie er in 'mijn' straat parkeert?![]()
TS heeft zelf parkeergelegenheid genoeg over, naast zijn eigen parkeerplaats op zijn oprit. Het ziet er niet naar uit dat het daar altijd vechten om parkeerplaatsen is.
Het principe is dat het een openbare parkeerplaats is voor iedereen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Het principiele punt is dat de parkeerplaatsen voor de straatbewoners (en bezoek) zijn aangelegd. Niet voor mevrouw die ook een parkeerplek ergens verderop heeft maar daar niet wil staan om haar moverende redenen.
Als er nou tekort aan parkeeplekken in de wijk was, dan zou ik zeggen dat je een punt had, maar dat lijkt me niet het geval. Nu is het simpelweg geëmmer van TS. Het is een parkeerplaats, er is geen parkeerprobleem in de wijk, buurvrouw is vrij haar auto op een parkeerplaats neer te zetten. Alleen neem ik aan dat ze haar oprit niet tot tuin mag omtoveren, zodat ze daar niet meer kán parkeren, want meestal is daar wel iets over geregeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Het principiele punt is dat de parkeerplaatsen voor de straatbewoners (en bezoek) zijn aangelegd. Niet voor mevrouw die ook een parkeerplek ergens verderop heeft maar daar niet wil staan om haar moverende redenen.
Maar niet consequent. Bij de aanleg van een wijk wordt immers rekening gehouden met het aantal bewoners, en van daaruit wordt het aantal parkeerplaatsen bepaald. Dat in ogenschouw nemende is het zonneklaar dat dit systeem vast loopt als eenieder een willekeurige parkeerplek gaat gebruiken. Er wordt dus weliswaar geen rechtsregel geschonden, maar wel een regel die het algemeen belang dient.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:48 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het principe is dat het een openbare parkeerplaats is voor iedereen.Iedereen die dat wil mag daar parkeren zonder dat hij of zij zich daarover moet verklaren bij een of ander figuur.
Ik snap het ook wel een beetjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
* Klonk pakt handtasje en roept op nichterige toon: oeeeehhhquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:15 schreef extremeweather-eu het volgende:
[..]
zegt iemand die al 8 jaar op fok zit....
Dat is de psychologische kant, dit gaat over wat hoort en wat niet hoort.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel een beetje
Maar aangezien er echt totaal geen gebrek is aan parkeerplaatsen en er net zo goed een auto van een buurman kon staan, vind ik dat TS zich beter om belangrijker zaken druk kan maken
En dat wordt weer rechtgetrokken omdat er op een parkeerplaasts 10 meter verder nu geen grote Mercedes meer staat. Overigens is het niet zo dat mensen in de straat waar de Mercedes nu staat er last van hebben omdat ze ineens veel verder weg moeten parkeren, want er is nog plek zat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar niet consequent. Bij de aanleg van een wijk wordt immers rekening gehouden met het aantal bewoners, en van daaruit wordt het aantal parkeerplaatsen bepaald. Dat in ogenschouw nemende is het zonneklaar dat dit systeem vast loopt als eenieder een willekeurige parkeerplek gaat gebruiken. Er wordt dus weliswaar geen rechtsregel geschonden, maar wel een regel die het algemeen belang dient.
Mijn buren zijn zo'n gezin, ma en pa werken ook nog allebei als chauffeur, dus altijd vol in de straat, niet alleen de parkeerplaatsen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:09 schreef Gia het volgende:
Wat als TS buren krijgt met volwassen kinderen en allemaal een auto. Staat die hele parkeerplaats vol! Of gaat TS dan vragen of zij hun auto's allemaal verder weg willen zetten om niet op te hoeven letten met uitdraaien.
Kreeg ze nu dus toch een taakstraf?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:52 schreef Kanjer het volgende:
Kunnen ook met zijn allen een dagje Germaine C. inhuren om TS te leren achteruit te rijden.
Ze schijnt het nogal goed te kunnen.
Hier in de straat lopen de leeftijden van de kinderen netjes af. Op de hoek zijn de kinderen al getrouwd (30 +), jongste woont ook hier in de straat en heeft (nog) geen kinderen. Daarnaast zijn de kinderen van 24 tot ? ouder in elk geval. Hiernaast is de oudste (23) getrouwd en de jongste net de deur uit, samenwonend. Dan komen die van ons, bijna 16 en bijna 14, de toekomste parkeerplaatsbezetters totdat ze de deur uitgaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn buren zijn zo'n gezin, ma en pa werken ook nog allebei als chauffeur, dus altijd vol in de straat, niet alleen de parkeerplaatsen.
Je leert er wel goed van inparkeren.
Wie zegt dat het niet hoort...of zijn er ergens regels opgesteld over het parkeren op openbare parkeerplaatsen? TS moet niet zo zeiken. Hij zit de hele dag tegen z'n eigen lelijke bak aan te kijken die 2 meter voor z'n keuken staat en zowiezo stelt dat hele uitzicht niet veel voor. Die mercedes maakt het er nog enigzins fleurig op. Daarnaast roept TS wel leuk dat er een mevrouw parkeert die NIET in de buurt woont, maar aan de pics te zien is het toch duidelijk dat ze WEL in de buurt woont. Of wonen de buren van TS ook niet in de buurtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is de psychologische kant, dit gaat over wat hoort en wat niet hoort.
Ja natuurlijk, verheug je je op een biertje, loop je naar de koelkast, kijk je naar buiten, zie je achter je eigen lelijke auto zo'n kenkerlelijke mercedes die je toch al zo armoedige uitzicht belemmert.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:01 schreef matthijst het volgende:
Verder hoop drukte om niks: wanneer sta je nou in je keuken van "het uitzicht" te genieten?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:28 schreef duivelin1 het volgende:
TS=zeikerd
En als TS zou gaan werken in plaats van hele dagen uit het raam te staren, is het "probleem" opgelost.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:51 schreef illusions het volgende:
TS kan niet achteruit rijden en sturen tegelijk
Mwah...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar niet consequent. Bij de aanleg van een wijk wordt immers rekening gehouden met het aantal bewoners, en van daaruit wordt het aantal parkeerplaatsen bepaald. Dat in ogenschouw nemende is het zonneklaar dat dit systeem vast loopt als eenieder een willekeurige parkeerplek gaat gebruiken. Er wordt dus weliswaar geen rechtsregel geschonden, maar wel een regel die het algemeen belang dient.
In deze specifieke casus is er inderdaad geen ruimteporbleem, en daarom betrek ik dat ook niet in mijn betoog, dat is kansloos. Daarom kijk ik naar het grote geheel, en als je dat doet zie je dat het weldegelijk de bedoeling is dat iedereen in de nabijheid van zijn huis parkeert (wat nabij is is betwistbaar, maar het lijkt me wel duidelijk dat i.c. mevrouw alle mogelijkheid heeft bij haar eigen voordeur te parkeren, en déze parkeerplek in een andere straat ligt). Als een enkeling dat niet doet, is er geen probleem, houdt een grote groep zich hier niet aan, dan wel. Daar zit het algemeen belang.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Mwah...
Er zijn een aantal parkeerplaatsen voorhanden in de buurt en op die parkeerplaatsen mag iedereen staan die het nodig vindt zijn of haar auto daar neer te zetten. Dat TS uitkijkt over zulke parkeerplaatsen brengt met zich mee dat het zomaar zo zou kunnen zijn dat TS een geparkeerde auto in zijn blikveld heeft. Big fukking deal.
Daarnaast is er inderdaad geen rechtsregel geschonden en ook geen regel die het algemeen belang dient (ik zie het onderscheid overigens niet zo, maar goed). Welk algemeen belang schendt de buurvrouw precies? Of wil je beweren dat TS een recht op vrij uitzicht heeft (dat recht heeft hij, gezien de inrichting van de wijk en de plaatsing van de parkeerplaatsen sowieso niet) en dat dat recht geschonden wordt (nee dus, de buurvrouw schendt geen enkel recht als zij haar auto bevoegd parkeert).
Je betoog zou hooguit enige relevantie hebben als iedere kavel ruimte voor een eigen parkeerplek bood en in de wijk een gebrek aan algemene parkeerruimte bestaat, maar de foto's tonen dat van dat gebrek geen sprake is en dat is ook niet waar TS over klaagt.
TS moet zich maar ns gaan realiseren dat hij in een gemeenschap woont waarin hij wel ns geconfronteerd kan worden met de aanwezigheid van anderen. Nou, dan is je uitzicht verpest. Ga je lekker TV kijken ipv vanuit je keukenraam de wereld in loeren. Zo mooi was je uitzicht toch al niet.
Je heb een peugeot 206 toch geen vrachtwagen. en moet je geen 9 van de 10 keer dat je weggaat richting die drukke weg met je autoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef extremeweather-eu het volgende:
[..]
Het gaat mij alleen om waarom deze vrouw die NIET in de buurt woont PER SE haar auto voor mijn deur moet zetten.
Waarom kan ze haar auto nou niet gewoon voor haar eigen huis zetten?
Dat is toch niet zo veel gevraagd?
En er zijn genoeg andere parkeerplekken dus waarom precies voor mijn uitrit?
Tuurlijk kan ik er nog uit, geen enkel probleem maar bij het achteruit rijden en draaien moet je wel steeds opletten dat je scherp genoeg indraait. Dag in dag uit en dat hoeft helemaal niet zo te zijn als ze haar eigen auto even een stukje naar rechts zet of gewoon voor haar eigen huis..
Maar ach jij zult nog wel bij papie en mamie wonen, dus dit soort dingen begrijp je nog niet helemaal..
Dat is geen regel. Hooguit de manier waarop de meeste mensen hun auto parkeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
In deze specifieke casus is er inderdaad geen ruimteporbleem, en daarom betrek ik dat ook niet in mijn betoog, dat is kansloos. Daarom kijk ik naar het grote geheel, en als je dat doet zie je dat het weldegelijk de bedoeling is dat iedereen in de nabijheid van zijn huis parkeert (wat nabij is is betwistbaar, maar het lijkt me wel duidelijk dat i.c. mevrouw alle mogelijkheid heeft bij haar eigen voordeur te parkeren, en déze parkeerplek in een andere straat ligt). Als een enkeling dat niet doet, is er geen probleem, houdt een grote groep zich hier niet aan, dan wel. Daar zit het algemeen belang.
Het uitzicht verpesten is irrelevant (dat moet je maar verdragen), tenzij iemand moedwillig de hierboven geschetste regel schendt, gezien er dan geen goede grond is om het uitzicht te verpesten.
Het is wél een regel. Het is verder ook overduidelijk zo dat schending van deze regel tot overheidsactie leidt (invoering betaald parkeren/parkeervergunningen). Misschien niet voorstelbaar als je in de rimboe woont, maar in de grote steden is dit schering en inslag.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is geen regel. Hooguit de manier waarop de meeste mensen hun auto parkeren.
Waar staat die regel dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is wél een regel. Het is verder ook overduidelijk zo dat schending van deze regel tot overheidsactie leidt (invoering betaald parkeren/parkeervergunningen).
Dat zeg ik toch ook? Het is geen rechtsregel.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een rechter weinig kans maakt.
Je denkt toch zeker niet dat de gemeente in een wijk zonder parkeerproblemen maatregelen gaat nemen. Bovendien wordt hier zelfs geen ongeschreven regel geschonden. De vrouw woont in de buurt en wil haar auto niet aan de drukke hoofdweg zetten. Het is dus terecht dat ze hem in één van de zijstraten zet.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Het is geen rechtsregel.
Dat zeg ik toch ook allemaal niet... Je betwist hier overigens niet het bestaan van mijn regel, maar slechts de toepasselijkheid ervan in deze zaak. Klein verschil.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat de gemeente in een wijk zonder parkeerproblemen maatregelen gaat nemen. Bovendien wordt hier zelfs geen ongeschreven regel geschonden. De vrouw woont in de buurt en wil haar auto niet aan de drukke hoofdweg zetten. Het is dus terecht dat ze hem in één van de zijstraten zet.
Het begint nu een beetje onbenullig te wordenquote:Op zondag 9 maart 2008 10:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat zeg ik toch ook allemaal niet... Je betwist hier overigens niet het bestaan van mijn regel, maar slechts de toepasselijkheid ervan in deze zaak. Klein verschil.
Ja natuurlijk is dit een énorm onbenullige discussie. en het gaat over helemaal niks. Maar het is wel heerlijk om tegen de stroom in argumenten pro TS te verzinnen.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:51 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Het begint nu een beetje onbenullig te worden
Ik weet niet of je zomaar een tientonner op een parkeerplek mag zetten, mag dat van de APV?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef hydra77 het volgende:
Wees blij dat er niet een halfgare vrachtwagenchauffeur naast je woont die er telkens z'n tientonner neerzet (wat ook prima mag natuurlijk)
Meestal niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:58 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zomaar een tientonner op een parkeerplek mag zetten, mag dat van de APV?
Laan van Avantgarde zekerquote:Op zondag 9 maart 2008 15:54 schreef illusions het volgende:
[ afbeelding ]
TS zou hier maar wonen. Volgens mij zou die van de bovenste boom afspringen.
Aan degene boven mij: verlopen APK waar haal je dat nou weer vandaan? Laat die arme oude, zieke vrouw nou eens met rust parkeernazi's.
Mag hopen dat de auto van TS dan ineens spontaan in brand vliegt.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
2) gewoon elke dag der spiegel eraf trappen oid tot ze hem wegzet.
Zou jij dat willen als iemand dat met jouw auto zou doen?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
2) gewoon elke dag der spiegel eraf trappen oid tot ze hem wegzet.
Zou jij willen dat een oud ziek alleenstaand vrouwtje jouw uitzicht verpest met d'r grijze Mercedes op zo'n parkeerplaats die eigenlijk van jou is omdat je 'm kan zien uit je keukenraam bij helder weer zonder mist?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef Slasher het volgende:
[..]
Zou jij dat willen als iemand dat met jouw auto zou doen?
Moet TS zich dan gaan verlagen tot het niveau van spiegels er af trappen? IMO maak je het dan alleen nog maar erger....quote:Op zondag 9 maart 2008 16:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou jij willen dat een oud ziek alleenstaand vrouwtje jouw uitzicht verpest met d'r grijze Mercedes op zo'n parkeerplaats die eigenlijk van jou is omdat je 'm kan zien uit je keukenraam bij helder weer zonder mist?
Ja, laten we het gaan hebben over het niveau van TSquote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef Slasher het volgende:
[..]
Moet TS zich dan gaan verlagen tot het niveau van spiegels er af trappen? IMO maak je het dan alleen nog maar erger....
Dus omdat je een parkeerplaats kan zien vanuit je keukenraam is de parkeerplaats eigenlijk van jou?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou jij willen dat een oud ziek alleenstaand vrouwtje jouw uitzicht verpest met d'r grijze Mercedes op zo'n parkeerplaats die eigenlijk van jou is omdat je 'm kan zien uit je keukenraam bij helder weer zonder mist?
Als het goed is stat er in Het VVE regelement dat je met houten vloeren een geluidsisolerende laag onder je vloer moet hebben. heb jij dat niet dan staan ze gewoon in hun recht. daar zou ik dus erg mee opletten als ik jouw was. Maar je bent een man hoe kunnen normale schoenen zoveel herrie maken zodat zij het horenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Mijn (onder)buren zijn ook erg trouwens hoor, ik mag niet van ze met schoenen aan door mijn huis lopen omdat ik een hardhouten vloer heb.
Echte mannen hebben schoenen die minstens zoveel herrie maken als de hakken van vrouwenschoenenquote:Op zondag 9 maart 2008 17:43 schreef vipergts het volgende:
[..]
Als het goed is stat er in Het VVE regelement dat je met houten vloeren een geluidsisolerende laag onder je vloer moet hebben. heb jij dat niet dan staan ze gewoon in hun recht. daar zou ik dus erg mee opletten als ik jouw was. Maar je bent een man hoe kunnen normale schoenen zoveel herrie maken zodat zij het horen
Zou me niks verbazen dat TS de wijk terrorist is. Of de moraal ridder van de wijk. Hij weet allemaal hoe het hoort en alle anderen doen in zijn ogen dan ook niks goed. Daarom pleit ik ervoor dat TS een brief stuurt naar de rijdende rechter om dit geschil op te lossen. Dit gaat mooie tv opleverenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik vraag me ook af wat de reden is dat de buren van TS hun huis te koop hebben gezet.....
de mercedes?? of TS die elke dag loopt te zeiken dat de buurvrouw te vaak en te lang stofzuigt ofzoiets....
( trouwens, moet je je voorstellen dat er bij jouw iemand aan de deur komt die vraagt of je je auto niet wilt parkeren op een openbare parkeerplek hahaha die vrouw heeft t nog lang vol gehouden)
SPlif!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Tip voor TS
smeer gewoon elke keer een beetje poep aan de onderkant van de handvatten van der portieren
Ssshhhhttttt your blowing my cover!!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
SPlif!![]()
Ik dacht dat je wel aan de kant van het zielige oude dametje zou staan...![]()
![]()
neen, ik zou het zelf ook niet doenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:45 schreef Slasher het volgende:
[..]
Zou jij dat willen als iemand dat met jouw auto zou doen?
Waarom zou dit geen openbare weg zijn? Het is toch geen afgesloten terrein?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
Hoe nu verder? Het is geen openbare weg waar ze haar auto nu heeft neergezet en ze woont dus ook niet op dit woonerf. Kan ik haar op 1 of andere manier dwingen die auto te verzetten?
50meter terug zijn altijd lege parkeervakken waar ik dus haar voorstelde om haar auto neer te zetten..
[ afbeelding ]
Ten eerste staat die Mercedes niet voor je uitrit (laat staan pal voor je uitrit) maar tegenover je oprit.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
Dus waarom gvd nou precies die grote logge bak voor mijn uitrit parkeren dacht ik.
In eerst instantie dacht ik dat de Mercedes van 1 van mijn buren was maar vandaag was ik mijn auto aan het wassen en zag de Mercedes aankomen rijden en weer op die plek parkeren. Er stapt een wat oudere vrouw uit met AH boodschappen tassen.. Ik dacht vreemd, haar ken ik niet.. dus zittend in mijn auto keek ik waar ze naar toe liep met haar boodschappen.
[..]
dat ik het niet zo prettig vind dat zij haar auto pal voor mijn uitrit neer zet
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap die foto's niet zo goed.
Misschien kan TS even een situatieschets maken in Paint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone.... :')
En dan? Dan staat ze bij die andere mensen uit de straat voor hun keukenraam. Da's toch precies hetzelfde! Hebben die mensen er weer last van etc. Iemand moet de pineut zijn om tegen een mercedes aan te kijken. Jammer genoeg is dat TS de zeikert.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:53 schreef Brammetje het volgende:
De vrouw kan best een beetje rekening houden met de bewoners van die straat, het is een kleine moeite om de auto iets naar voren te rijden.
gewoon als die auto voor je deur staat snachts een keer de spiegel er af trappen... dan wil ze em daar ook niet meer kwijt... probleem opgelostquote:Zij: "Mijn spiegel is er laatst afgetrapt en dat kostte mij 300 euro " .. “ja en? zei ik: “Dat is mij ook wel eens overkomen...
Ik ga met hem mee!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De enige die zeikt is de TS. Het is een openbare parkeerplek (dat het een woonerf is, maakt het niet ineens 'geen openbare weg'). Uitzicht bederven? In dat geval zou er dus niets kunnen staan, want: het bederft zijn uitzicht ""
Dat uitzicht: drie coniferen met op de achtergrond een paar bouwvallen
Verder staat je eigen auto op je oprit, waarschijnlijk vanuit de keuken nog vóór die Mercedes.
Wat een azijn zeiker ben jijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
De situatie:
[ afbeelding ]
Sinds enige tijd zie ik voor mijn woning een grijze Mercedes staan. Deze staat ongelooflijk in de weg. Afgezien van het feit, dat als je in de keuken staat, je dus recht op die "kut" Mercedes kijkt. Dag in dag uit staat ie op exact dezelfde plek. Een tijdje geleden stond daar onder die boom een auto van mijn rare buurvrouw. Ik noem haar Eucalypta. Dat mens spoort echt niet !Maar dat is een ander verhaal. Die auto van haar (een oude renault 4) stond daar al paar jaar weg te roesten. Afgelopen december heeft ze de auto verkocht. Dus vrij uitzicht, geen uitdraai parkeerproblemen meer etc. Ik blij!! Maar niet lang… Vrij snel nadat de plek vrij was kwam er een Mercedes te staan... ik dacht WTF? iets verder is genoeg plaats en 50 meter terug zijn stuk of 5 parkeer vakken die aan een zijkant van een huisblok liggen. Als je de auto daar neerzet heeft echt niemand er last van en er is altijd wel plaatsje vrij.. Dus waarom gvd nou precies die grote logge bak voor mijn uitrit parkeren dacht ik.
In eerst instantie dacht ik dat de Mercedes van 1 van mijn buren was maar vandaag was ik mijn auto aan het wassen en zag de Mercedes aankomen rijden en weer op die plek parkeren. Er stapt een wat oudere vrouw uit met AH boodschappen tassen.. Ik dacht vreemd, haar ken ik niet.. dus zittend in mijn auto keek ik waar ze naar toe liep met haar boodschappen. Tot mijn grote verbazing liep ze het woonerf af, stak een drukke straat over en zag ik haar een huis in gaan aan de overkant van de straat... WTF?? waarom moet zij die auto nou per se voor mijn huis zetten als ze die auto ook voor haar eigen huis neer kan zetten?
Ze woont dus hier:
[ afbeelding ]
Dus ik pissed of mn jas aan en verhaal halen bij die vrouw..
Gelukkig deed ze open. Ik stel me netjes voor en zeg dat ik het niet zo prettig vind dat zij haar auto pal voor mijn uitrit neer zet en dat het ook mijn uitzicht bederf. En bovendien afvroeg waarom zij haar auto niet gewoon bij haar eigen woning neerzet. Ze zij dat ze haar auto overal mag neerzetten waar ze wil. .dus ik: “Waarom zet u hem niet gewoon bij uw huis neer zoals iedereen doet?? Zij: "Mijn spiegel is er laatst afgetrapt en dat kostte mij 300 euro " .. “ja en? zei ik: “Dat is mij ook wel eens overkomen... Toen begon ze een heel verhaal over dat haar man in een psychiatrische intrichting zit en dat ook zij zwaar /ernstig ziek was.. heel bla bla verhaal. dus ik zei: ja het spijt me van uw man maar zou u toch uw auto...kun,,,,."WAT?! hoe durft u nu nog verder te gaan over die auto na wat ik u net verteld heb???!?! “
Dus ik zeg: “Ik probeer een compromis met u te bereiken hier. Ik snap wel dat u uw auto liever ergens anders heeft staan maar ik wil die auto niet pal voor mijn huis hebben staan, 50 meter terug zijn altijd parkeervakken vrij. U kan hem daar toch in parkeren?“ nou dat wilde ze dus niet en begon weer dat ze ernstig ziek was en dat ze de auto misschien wel moesten verkopen ...Overigens heb ik daar geen medelijden mee als je in een huis woont van ruim 5 ton, een dikke Mercedes rijdt, je boodschapjes nog keurig bij de AH kan doen, dikke gouden kettingen en veel sieraden etc om hebt. en een aan-huis- hypotheek/adviseur bedrijf hebt.. maar dat terzijde…
Dus ik probeer netjes verder te gaan en te proberen om tot een oplossing te komen. Maar ze kreeg waarschijnlijk weer een middag dipje ofzo en wenste niet langer me te woord te staan en sloeg de deur dicht…Wat ik toen dacht zal ik hier maar niet neer zetten maar ik zit er nu wel mee..
Hoe nu verder? Het is geen openbare weg waar ze haar auto nu heeft neergezet en ze woont dus ook niet op dit woonerf. Kan ik haar op 1 of andere manier dwingen die auto te verzetten?
50meter terug zijn altijd lege parkeervakken waar ik dus haar voorstelde om haar auto neer te zetten..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
Overigens heb ik daar geen medelijden mee als je in een huis woont van ruim 5 ton, een dikke Mercedes rijdt, je boodschapjes nog keurig bij de AH kan doen, dikke gouden kettingen en veel sieraden etc om hebt. en een aan-huis- hypotheek/adviseur bedrijf hebt..
Ik vind dat best een leuk huisje.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:25 schreef r_one het volgende:
De situatie:
[ afbeelding ]
Hier kan TS dus niet uitdraaien
En guttegut, wat had jij een overlast van die "wegroestende" R4![]()
[ afbeelding ]
Zoëen keukenraam heeft TS dus
TS is gewoon jaloers omdat ie in een huis van maar 170k woont (klikkerdeklik)
[..]
TS had het slecht over "een wat oudere vrouw", jij insinueert nu alsof het een seniele bejaarde betreftquote:Op maandag 10 maart 2008 13:22 schreef mgerben het volgende:
Waarom moet die mafketel van een vrouw nou precies haar auto dáár neerzetten? Ook al heeft ze dat recht?
Je wordt toch zelf ook helemaal gestoord als er een bejaarde op de snelweg vóór je 80 rijdt?
Koop 'm! Wat let je?!quote:
Dat kost meer richting Randstad al snel een ton meer...quote:
Buiten dat zou ze ook in overtreding zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind het heel sympa van die mevrouw dat ze haar auto niet half op de stoep en half op het fietspad voor haar huis, maar liever op een van de vele vrije plaatsen in een hofje parkeert waar haar auto niet in de weg staat.![]()
En het huis van die mevrouw het dubbele (van 5 ton)...quote:Op maandag 10 maart 2008 14:01 schreef Dromer het volgende:
Dat kost meer richting Randstad al snel een ton meer...
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik ga toch echt niet in Enscheedeeeee wonen.![]()
![]()
Waarschijnlijk voor het keukenraamquote:Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TS??? waar zit je dan????
quote:
Ik insinueer niets; er wordt gezegd dat die mevrouw dit gewoon mag doen en dat ze in haar recht staat. Ik trek een vergelijking met een bestuurder die op de snelweg in zijn recht staat als hij 80 rijdt, en dat iedereen daar helemaal gek van wordt.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:50 schreef r_one het volgende:
[..]
TS had het slecht over "een wat oudere vrouw", jij insinueert nu alsof het een seniele bejaarde betreft![]()
En verder: kijk nog eens goed naar mijn "paint" en draag eens een normale oplossing aan, waar moet zij dan haar auto parkeren volgens jou?
Ahum, dus niet. Zowel fietsstrook als trottoir zijn een no-go!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef mgerben het volgende:
Ahum, en die mevrouw kan haar auto dus voor haar huis parkeren.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef TallMan het volgende:
Simpele oplossing voor TS, parkeer je eigen auto daar en vraag mevrouw op jouw oprit te parkeren. Lijkt het tenminste of je een fatsoenlijke auto hebt.
Nope, in principe is er aan de andere kant van de straat een strook waar geparkeerd kan worden, alleen die strook is dermate smal dat een gewone auto er al niet op past. Je staat dan altijd voor een deel po de rijbaan of voor een deel op het fietspad. Rete irritant als je er op de fiets langs moet kan ik je vertellen. Ik kan me goed indenken dat er daar idd nog wel eens een spiegel van een auto wordt geschopt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef mgerben het volgende:
Ahum, en die mevrouw kan haar auto dus voor haar huis parkeren.
Precies. Normaal uitstappen is al niet lekker daar, laat staan dat je boodschappen moet staan uitladen. Links van je rijden de auto's je de vouwen uit de broek, rechts van je heb je binnen de kortste keren een fietser in je rechterportier zodra je die openzwaait. Is weer goed over nagedacht door de Gemeente Enschede bij de reconstructie van de Hengelosestraatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:03 schreef DrMarten het volgende:
Nope, in principe is er aan de andere kant van de straat een strook waar geparkeerd kan worden, alleen die strook is dermate smal dat een gewone auto er al niet op past. Je staat dan altijd voor een deel po de rijbaan of voor een deel op het fietspad. Rete irritant als je er op de fiets langs moet kan ik je vertellen. Ik kan me goed indenken dat er daar idd nog wel eens een spiegel van een auto wordt geschopt.
Nu lul je ff uit je nek. Dit is de situatie zoals die nu is en al jaren is geweest. Heeft dus niks met welke HOV-lijn dan ook te maken. Sterker nog, als dat stuk straat eruit gaat voor de aanleg van de HOV kan het alleen maar beter worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef r_one het volgende:
Is weer goed over nagedacht door de Gemeente Enschede bij de reconstructie van de HengelosestraatJaja, lang leve de HOV-lijn!
Wat denk je waarom de 2 rijbanen zo ver uit elkaar zijn aangelegd ... niet omdat het zo mooi in het landschap past.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:26 schreef DrMarten het volgende:
Nu lul je ff uit je nek. Dit is de situatie zoals die nu is en al jaren is geweest. Heeft dus niks met welke HOV-lijn dan ook te maken. Sterker nog, als dat stuk straat eruit gaat voor de aanleg van de HOV kan het alleen maar beter worden.
trieste lul, post aub ook ff je straat, dan weet iedereen hier waar ze niet moeten gaan wonen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Wat ik dus gek vind is dat mensen de openbare weg ter hoogte van hun huis als privédomein zien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:27 schreef WebbySP het volgende:
Het is gek dat mensen ervoor kiezen om hun auto bij de buren te parkeren ipv. voor hun eigen deur
Jij bent postbode!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:06 schreef weasel85 het volgende:
Vandaag kwam ik als postbode geheel toevallig voor de eerste keer deze straat binnenwandelen...
Zie zo'n grijze auto... en dacht wtf?!![]()
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf ts kleine raampje van 1 bij 1 m ...![]()
[ afbeelding ]
auto itself met uitzicht op de huis van de autoeigenares
Tuurlijk, jammer dat ik niet in Enschede (quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ja? ik kan jouw post ook inhouden hoor als je je niet gedraagt
Ik heb contactenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Tuurlijk, jammer dat ik niet in Enschede () woon.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:06 schreef weasel85 het volgende:
Vandaag kwam ik als postbode geheel toevallig voor de eerste keer deze straat binnenwandelen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is haast geen parkeerplek aanwezig op de hengelosestraat.. Dus deze mevrouw heeft geen andere keus.. ( is de auto apk echt verlopen trouwens? )quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef Bubbz het volgende:
Met al deze nieuwe foto's vind ik het niet eens zon gekke plek om te parkeren voor die vrouw. TS doet net of het een rot eind lopen is voor haar maar zo te zien valt dat wel mee. De oude dame kan de auto misschien nog een paar meter richting haar huis rijden maar ben bang dat TS de auto dan nog steeds ziet en dat lost dus niks op...
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:06 schreef weasel85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is zijn ze al op de hoogte, wordt tegenwoordig toch allemaal automatisch geregeld?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:43 schreef MrDrako het volgende:
Voertuigsoort personenauto
Merk MERCEDES-BENZ
Handelsbenaming E 300 TURBODIESEL; SEDAN
Brandstof Diesel
Vervaldatum APK 25-01-2006
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 09-10-2001
BPM ¤ 16770
toch maar even lekker de politie belleneen niet apk gekeurde auto is een gevaar op de weg
Ja, de vrouw krijgt dan automatisch een brief ofzo (ik weet het niet, zelf nooit met een ongekeurde auto gereden)quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze al op de hoogte, wordt tegenwoordig toch allemaal automatisch geregeld?
Ja, maar als je je auto tijdelijk uit laat schrijven hoef je geen wegenbelasting te betalen en hoeft de APK keuring ook niet, natuurlijk mag de auto dan ook niet deelnemen aan het verkeer maar je kunt er fijn mee frauderen blijkbaarquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze al op de hoogte, wordt tegenwoordig toch allemaal automatisch geregeld?
toevalligquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:06 schreef weasel85 het volgende:
Pwng zeg ik!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:06 schreef weasel85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hater. Enschede Rule .quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Tuurlijk, jammer dat ik niet in Enschede () woon.
Schijnbaar is er geen ruimte bij mevrouw voor de deur.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:21 schreef WebbySP het volgende:
er is ruimte bij hunzelf voor de deur en dan gaan ze toch bewust daar niet parkeren, maar juist bij de buren voor de deur.
Wat wil je, iedereen weet waar hij woont.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef JumpingJacky het volgende:
TS is opvallend stil....
Hij kan beter een cursus sturen nemen. Als je daar al niet uit komt...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:57 schreef Q. het volgende:
Stel je niet aan, TS. Zoek een hobby. Breien ofzo.
Pwn4g3 iddquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:06 schreef weasel85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je geeft het antwoord alquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef NiGeLaToR het volgende:
Goed gedaan, het bewijs dat TS een zeurpietje is.
Ts, wat heb je voor beroep eigenlijk?
Daar zou ie nog wat meer geraniums moet neerzetten. Dan heeft hij niet zo'n last van het uitzicht.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TS zit waarschijnlijk "achter t raam "
Je krijgt dan om de paar maanden een boete van 75 euro.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, de vrouw krijgt dan automatisch een brief ofzo (ik weet het niet, zelf nooit met een ongekeurde auto gereden)Maar een bezoekje van de pliesie is altijd leuk. Zeker als de auto toevallig ook een kapot achterlicht heeft
Zorg je wel even voor de foto's, TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |