abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57243755
De situatie:

Sinds enige tijd zie ik voor mijn woning een grijze Mercedes staan. Deze staat ongelooflijk in de weg. Afgezien van het feit, dat als je in de keuken staat, je dus recht op die "kut" Mercedes kijkt. Dag in dag uit staat ie op exact dezelfde plek. Een tijdje geleden stond daar onder die boom een auto van mijn rare buurvrouw. Ik noem haar Eucalypta. Dat mens spoort echt niet ! Maar dat is een ander verhaal. Die auto van haar (een oude renault 4) stond daar al paar jaar weg te roesten. Afgelopen december heeft ze de auto verkocht. Dus vrij uitzicht, geen uitdraai parkeerproblemen meer etc. Ik blij!! Maar niet lang… Vrij snel nadat de plek vrij was kwam er een Mercedes te staan... ik dacht WTF? iets verder is genoeg plaats en 50 meter terug zijn stuk of 5 parkeer vakken die aan een zijkant van een huisblok liggen. Als je de auto daar neerzet heeft echt niemand er last van en er is altijd wel plaatsje vrij.. Dus waarom gvd nou precies die grote logge bak voor mijn uitrit parkeren dacht ik.
In eerst instantie dacht ik dat de Mercedes van 1 van mijn buren was maar vandaag was ik mijn auto aan het wassen en zag de Mercedes aankomen rijden en weer op die plek parkeren. Er stapt een wat oudere vrouw uit met AH boodschappen tassen.. Ik dacht vreemd, haar ken ik niet.. dus zittend in mijn auto keek ik waar ze naar toe liep met haar boodschappen. Tot mijn grote verbazing liep ze het woonerf af, stak een drukke straat over en zag ik haar een huis in gaan aan de overkant van de straat... WTF?? waarom moet zij die auto nou per se voor mijn huis zetten als ze die auto ook voor haar eigen huis neer kan zetten?

Ze woont dus hier:

Dus ik pissed of mn jas aan en verhaal halen bij die vrouw..
Gelukkig deed ze open. Ik stel me netjes voor en zeg dat ik het niet zo prettig vind dat zij haar auto pal voor mijn uitrit neer zet en dat het ook mijn uitzicht bederf. En bovendien afvroeg waarom zij haar auto niet gewoon bij haar eigen woning neerzet. Ze zij dat ze haar auto overal mag neerzetten waar ze wil. .dus ik: “Waarom zet u hem niet gewoon bij uw huis neer zoals iedereen doet?? Zij: "Mijn spiegel is er laatst afgetrapt en dat kostte mij 300 euro " .. “ja en? zei ik: “Dat is mij ook wel eens overkomen... Toen begon ze een heel verhaal over dat haar man in een psychiatrische intrichting zit en dat ook zij zwaar /ernstig ziek was.. heel bla bla verhaal. dus ik zei: ja het spijt me van uw man maar zou u toch uw auto...kun,,,,."WAT?! hoe durft u nu nog verder te gaan over die auto na wat ik u net verteld heb???!?! “
Dus ik zeg: “Ik probeer een compromis met u te bereiken hier. Ik snap wel dat u uw auto liever ergens anders heeft staan maar ik wil die auto niet pal voor mijn huis hebben staan, 50 meter terug zijn altijd parkeervakken vrij. U kan hem daar toch in parkeren?“ nou dat wilde ze dus niet en begon weer dat ze ernstig ziek was en dat ze de auto misschien wel moesten verkopen ...Overigens heb ik daar geen medelijden mee als je in een huis woont van ruim 5 ton, een dikke Mercedes rijdt, je boodschapjes nog keurig bij de AH kan doen, dikke gouden kettingen en veel sieraden etc om hebt. en een aan-huis- hypotheek/adviseur bedrijf hebt.. maar dat terzijde…

Dus ik probeer netjes verder te gaan en te proberen om tot een oplossing te komen. Maar ze kreeg waarschijnlijk weer een middag dipje ofzo en wenste niet langer me te woord te staan en sloeg de deur dicht…Wat ik toen dacht zal ik hier maar niet neer zetten maar ik zit er nu wel mee..

Hoe nu verder? Het is geen openbare weg waar ze haar auto nu heeft neergezet en ze woont dus ook niet op dit woonerf. Kan ik haar op 1 of andere manier dwingen die auto te verzetten?

50meter terug zijn altijd lege parkeervakken waar ik dus haar voorstelde om haar auto neer te zetten..
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen waait het hier nooit
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:07:22 #2
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_57243814
Zet je eigen auto een tijdje op die plek?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:08:52 #3
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_57243840
wie is de eigenaar van die grond?
pi_57243863
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef eXistence het volgende:
Dat dus. Zij staat in haar recht haar auto daar neer te zetten, maar jij hebt net zo goed dat recht
pi_57243868
Ligt het aan mij of is het gewoon een parkeerplek (alhoewel wel mallotig geparkeerd natuurlijk)? Dan kun je er niet zoveel tegen doen (behalve je eigen auto er neerzetten ).
pi_57243941
Haha, wat heeft een ziekte nou weer te maken dat je je auto daar neerzet. Ze kan hem ook neerzetten op dezelfde parkeerplaats maar dan stukkie naar links op 1ste foto.

Wat een gezeik van dat wijf. Spijkers onder de auto leggen of je eigen auto er neer zetten. En kijken hoelang het duurt.

Mensen die een excuus vinden om te zeggen dat je erg ziek bent! En daarom alles mag
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_57243945
trap der spiegel eraf
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_57243998
Het zijn openbare parkeerplaatsen, en die vrouw mag de auto er gewoon neerzetten.

Wees blij dat er niet een halfgare vrachtwagenchauffeur naast je woont die er telkens z'n tientonner neerzet (wat ook prima mag natuurlijk)

Het enige wat ik apart vind is dat ze de auto niet helemaal links neerzet, minder ver lopen.

Samengevat: laat de vrouw met rust, en ga bij de gemeente klagen als je je irriteert over parkeerplaatsen voor je deur die niet nodig zijn (als er voldoende plek is eromheen)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:19:03 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57244007
Omdat jij het irritant vind moet zij haar auto verplaatsen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:20:48 #10
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_57244033
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef eXistence het volgende:
dat.. en wat zeur je echt...

en wat een prol die vrouw, in een huis van 5 ton wonen en doen of je tof bent met je mercedes (maar ondertussen eigenlijk niet genoeg geld hebben om dat vol te houden)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:20:57 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57244037
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
trap der spiegel eraf
Je zou er haast over nadenken,maar dat is natuurlijk wel verdomd asociaal. GEwoon je eigen auto neerzetten dus. Of een groot wit kruis op het wegdekverven (zo'n niet-parkeren kruis).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:22:35 #12
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_57244056
En op die lege parkeerplekken kijkt niemand anders uit?

Daarbij, een beetje vent:
- haalt 's nachts even al die steen uit het wegdek zodat er sowieso niet meer geparkeerd kan worden
- schilderd invalidenfiguur op die parkeerplaats. (Tinkepink had ook een goed voorstel)
- laat een bult zand o die plek storten
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:22:41 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57244058
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef hydra77 het volgende:
Het zijn openbare parkeerplaatsen, en die vrouw mag de auto er gewoon neerzetten.

Wees blij dat er niet een halfgare vrachtwagenchauffeur naast je woont die er telkens z'n tientonner neerzet (wat ook prima mag natuurlijk)

Het enige wat ik apart vind is dat ze de auto niet helemaal links neerzet, minder ver lopen.

Samengevat: laat de vrouw met rust, en ga bij de gemeente klagen als je je irriteert over parkeerplaatsen voor je deur die niet nodig zijn (als er voldoende plek is eromheen)
Nu je het zegt: een jaar geleden woonde een oud-ijzerhandelaar tegenover ons. En natuurlijk parkeerde hij zijn roestbakvrachtwagen altijd direct tegenover ons keukenraam. Op de openbare parkeerplaats, dus ik kon er niets van zeggen. Aardige man, maar blij dat hij weg is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_57244063
kut he als je zelf in een frans gedrocht rijdt en iemand anders wel een dikke Merc kan betalen
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_57244068
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:14 schreef Badabingea het volgende:

Wat een gezeik van dat wijf.
De enige die zeikt is de TS. Het is een openbare parkeerplek (dat het een woonerf is, maakt het niet ineens 'geen openbare weg'). Uitzicht bederven? In dat geval zou er dus niets kunnen staan, want: het bederft zijn uitzicht " "

Dat uitzicht: drie coniferen met op de achtergrond een paar bouwvallen

Verder staat je eigen auto op je oprit, waarschijnlijk vanuit de keuken nog vóór die Mercedes.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_57244092
Is de weg prive eigendom? Nee het is openbare weg, ze mag haar auto dus gewoon op die plek neerzetten. Wil jij een oude vrouw pesten dat zet je je eigen auto er neer. Wat je ook kan doen is er mee leren leven dat wanneer er een parkeerplek voor je huis is er een auto staat, zo raar is dat natuurlijk niet.

Je moet overigens de draai makkelijk in 1 keer kunnen maken je oprit op en af of die merc er nu staat of niet.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:25:40 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_57244102
wat een dom verhaal die auto staat je in de weg als je uitrit op en af wilt rijden je rijbewijs bij een pakje boter gekregen ofzo.

mijn tip voortaan je pilletjes op tijd nemen en dan komt alles in orde
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:26:56 #18
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57244133
Koop gewoon een karretje ofzo en zet die daar neer, klein bedrag, veel plezier.
pi_57244145
Ik snap die foto's niet zo goed.

Misschien kan TS even een situatieschets maken in Paint?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:30:18 #20
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_57244186
ik ben van dat uitzicht nou niet zo heel erg onder de indruk, TS.
En het zijn openbare parkeerplekken; dus kan je er niets aan doen.

Volgens mij heb je er met uitparkeren ook geen last van.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_57244224
Nee ok, maar dan nog. Waarom precies daar
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_57244226
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef doeka het volgende:

Dit dus. Ik vind jullie beide maar een beetje raar
Trust me, I know what I'm doing.
pi_57244227
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef doeka het volgende:

TS is waarschijnlijk vrouw, en op dit moment in de overgang of ongesteld aan het gejank te lezen, dus dan heb je die ruimte wel nodig
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_57244238
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap die foto's niet zo goed.

Misschien kan TS even een situatieschets maken in Paint?
Inderdaad, dat maakt het een stuk overzichtelijker.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_57244272
Koop die parkeerplek. Klaar.

Anders, openbaar, dus niet zeuren.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 maart 2008 @ 15:35:58 #26
163650 Greys
pi_57244280
Je kunt toch echt ontzettend ruim in en uitrijden vanaf je eigen parkeerplaats?
Kijk, ik snap niet dat de dame idd haar auto niet dichter bij haar huis zet, op dezelfde parkeerstrook maar dan een stuk naar voren dus. Maar als zij daar graag gaat staan, dan kan jij daar nul komma nul tegen doen.
Je zou je kunnen proberen iets minder snel te ergeren aan dit soort onbenulligheden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57244292
Gaat je buurvrouw verhuizen, of is dat nog een deurtje verder??
pi_57244294
Het mens wil aandacht, het mens wil geld.

Doe er wat mee, TS!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:37:40 #29
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57244308
mooi uitzicht die muur waar wij thuis op kijken is net zo gaaf
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57244320
de auto bij haar voor de deur zetten !!!!
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_57244322
quote:
Deze staat ongelooflijk in de weg.
Als ik die foto bekijk heb je meer dan genoeg ruimte om uit te draaien, of ben je niet zo'n ster in achteruitrijden?
quote:
Hoe nu verder? Het is geen openbare weg waar ze haar auto nu heeft neergezet en ze woont dus ook niet op dit woonerf. Kan ik haar op 1 of andere manier dwingen die auto te verzetten?
Waarom is dit geen openbare weg?
pi_57244327
Wat moet jij voor de rest een gelukkig mens zijn als dit blijkbaar een groot probleem voor je is
pi_57244333
typisch gevalletje rijdende rechter
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:47:19 #34
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57244440
TS is gewoon een huilie. Ze staat notabene gewoon op een openbare parkeerplaats! Waar maak je je in godsnaam druk om Tjeezus zeg.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_57244442
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:39 schreef cyble het volgende:
typisch gevalletje rijdende rechter
Waarom ? Die auto mag daar gewoon staan, het is de openbare weg. TS, ga eens een leven zoeken.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:51:08 #36
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_57244504
En op de andere parkeer plekken staan nooit auto's
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:54:05 #37
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_57244544
Dit is wel zonde van je panoramische uitzicht over de uitgestrekte glooiende akkers zeg!

--> KLB
Are these the nazis, Walter?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:57:08 #38
141482 Q.
JurassiQ
pi_57244588
Stel je niet aan, TS. Zoek een hobby. Breien ofzo.
For great justice!
pi_57244602
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
... geen uitdraai parkeerproblemen meer etc.
*kijkt nogmaals naar de 1e foto... blijkbaar geen rijles gehad huilie (.. zelfs zonder rijles kan een blinde zonder problemen uitdraaien)

En wat betreft je uitzicht? Blijkbaar zie je dus niet je eigen auto voor de raam staan.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:59:40 #40
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_57244633
Parkeer er een aanhanger of een caravan.
pi_57244691
uitzicht bederf... je hebt je eigen auto op nog geen halve meter van je eigen woning zitten,
en hoe veel mongool moet je wel niet wezen om last te hebben van in/uitparkeren als er nog zo'n zee aan ruimte is..ben je een vrouw?
do you have the guts to smell my nuts?
pi_57244756
Buren van mijn ouders parkeerden ook altijd hun auto voor andermans (meestal ons) huis. Leidde bij ons altijd tot wat verbijsterd hoofdschudden. Erg aardige buren overigens, als we bezwaar hadden gemaakt, dan hadden ze het waarschijnlijk wel gelaten. Maar ach, er lag nog een voortuintje met wat struiken tussen - laat maar.

Maar het is treffend hoe sommige mensen onbekommerd met twee maten meten en een ander doen wat ze zelf niet leuk vinden.
Zo kwam mijn vroegere buurman verontrust aankloppen, toen de gemeenschappelijke zolder 2 dagen in beslag genomen werd doordat we de zolder aan het opruimen waren. Om enige maanden later de inboedel van zijn overleden moeder daar meer dan een jaar te laten staan.... Hypocriet, denk je dan. Maar ach, niemand kwam er regelmatig (ook zij niet trouwens). Er zijn wel belangrijker dingen in het leven, daar ga ik me niet druk over maken.

OT wat kan het jou schelen? Je ziet het vanuit de keuken, ver weg, en dan eerst nog je eigen koekblik en struiken ertussen. En uitrijden lijkt me makkelijk genoeg.
Get a life! (zouden zij ook moeten doen)

[ Bericht 1% gewijzigd door novel op 08-03-2008 16:22:26 ]
pi_57244815
Het is toch gewoon een parkeerplaats? Het enige dat ik niet snap is dat ze hem niet 50 meter naar voren zet. Scheelt weer een stukje lopen.

Edit: dit stuk is trouwens gewoon openbare weg.
pi_57244914
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nu je het zegt: een jaar geleden woonde een oud-ijzerhandelaar tegenover ons. En natuurlijk parkeerde hij zijn roestbakvrachtwagen altijd direct tegenover ons keukenraam. Op de openbare parkeerplaats, dus ik kon er niets van zeggen. Aardige man, maar blij dat hij weg is.
Had je even in de APV moeten kijken. Meestal staat daar wel iets in over vrachtauto's en anders hoogtes en parkeren.
pi_57244917
Wat ben jij een zeikerd, TS. Echt mijn ultieme nachtmerrie om ooit in zo'n saai gehucht te gaan wonen waar je buren niks anders te doen hebben dan zich ergeren aan de plek waar jij je auto neer zet.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:18:15 #46
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57244937
Ik weet niet waar je woont maar voor 20 euro schop ik wel haar spiegels eraf voor je?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:22:46 #47
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_57245001
gewoon niet zeuren of je eigen auto daar neerzetten. Het is openbare ruimte en als zij haar auto daar neer wil zetten mag ze dat. Verder zie ik niet waar jij een uitdraai probleem zou moeten hebben met de auto daar. Je zou haar hooguit kunnen vragen of ze een metertje naar voren kan parkeren in het vak zelf. Als je er dan nog niet uitkomt, leer is aan je stuur te draaien op het moment dat het al kan en niet eerste helemaal op de weg willen staan voor je gaat draaien.
Zelf zet ik me auto ook voor iemand anders z'n huis in een zijstraat. Voor mijn eigen huis is er geen parkeerruimte. De mensen waren er eerst niet zo blij mee, ze wisten ook niet wie ik was. Na overleg de auto een metertje opgeschoven zodat hun eigen auto er nog kan staan als ze boodschappen hebben gehaald en nu is iedereen blij.

Dus niet zeuren of eigen auto/aanhanger er neerzetten.
Where's my fear???
pi_57245010
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:16 schreef _Boo_ het volgende:
Wat ben jij een zeikerd, TS. Echt mijn ultieme nachtmerrie om ooit in zo'n saai gehucht te gaan wonen waar je buren niks anders te doen hebben dan zich ergeren aan de plek waar jij je auto neer zet.
Het huis naast TS staat waarschijnlijk ook niet voor niets te koop..
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:25:19 #49
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57245041
Best sneu dat je je auto niet van je opritje af krijgt, ben je zo'n slechte chauffeur?

En ik zie verder geen probleem, maar goed.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_57245051
Arme TS... niemand deelt zijn smart...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')