Dat dus. Zij staat in haar recht haar auto daar neer te zetten, maar jij hebt net zo goed dat rechtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef eXistence het volgende:
Zet je eigen auto een tijdje op die plek?
dat.. en wat zeur je echt...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef eXistence het volgende:
Zet je eigen auto een tijdje op die plek?
Je zou er haast over nadenken,maar dat is natuurlijk wel verdomd asociaal. GEwoon je eigen auto neerzetten dus. Of een groot wit kruis op het wegdekverven (zo'n niet-parkeren kruis).quote:
Nu je het zegt: een jaar geleden woonde een oud-ijzerhandelaar tegenover ons. En natuurlijk parkeerde hij zijn roestbakvrachtwagen altijd direct tegenover ons keukenraam. Op de openbare parkeerplaats, dus ik kon er niets van zeggen. Aardige man, maar blij dat hij weg is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef hydra77 het volgende:
Het zijn openbare parkeerplaatsen, en die vrouw mag de auto er gewoon neerzetten.
Wees blij dat er niet een halfgare vrachtwagenchauffeur naast je woont die er telkens z'n tientonner neerzet (wat ook prima mag natuurlijk)
Het enige wat ik apart vind is dat ze de auto niet helemaal links neerzet, minder ver lopen.
Samengevat: laat de vrouw met rust, en ga bij de gemeente klagen als je je irriteert over parkeerplaatsen voor je deur die niet nodig zijn (als er voldoende plek is eromheen)
De enige die zeikt is de TS. Het is een openbare parkeerplek (dat het een woonerf is, maakt het niet ineens 'geen openbare weg'). Uitzicht bederven? In dat geval zou er dus niets kunnen staan, want: het bederft zijn uitzicht "quote:
Dit dus. Ik vind jullie beide maar een beetje raarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef doeka het volgende:
ik ben van dat uitzicht nou niet zo heel erg onder de indruk, TS.
En het zijn openbare parkeerplekken; dus kan je er niets aan doen.
Volgens mij heb je er met uitparkeren ook geen last van.
TS is waarschijnlijk vrouw, en op dit moment in de overgang of ongesteld aan het gejank te lezen, dus dan heb je die ruimte wel nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef doeka het volgende:
ik ben van dat uitzicht nou niet zo heel erg onder de indruk, TS.
En het zijn openbare parkeerplekken; dus kan je er niets aan doen.
Volgens mij heb je er met uitparkeren ook geen last van.
Inderdaad, dat maakt het een stuk overzichtelijker.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap die foto's niet zo goed.
Misschien kan TS even een situatieschets maken in Paint?
Als ik die foto bekijk heb je meer dan genoeg ruimte om uit te draaien, of ben je niet zo'n ster in achteruitrijden?quote:Deze staat ongelooflijk in de weg.
Waarom is dit geen openbare weg?quote:Hoe nu verder? Het is geen openbare weg waar ze haar auto nu heeft neergezet en ze woont dus ook niet op dit woonerf. Kan ik haar op 1 of andere manier dwingen die auto te verzetten?
Waarom ? Die auto mag daar gewoon staan, het is de openbare weg. TS, ga eens een leven zoeken.quote:
*kijkt nogmaals naar de 1e foto... blijkbaar geen rijles gehad huiliequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
... geen uitdraai parkeerproblemen meer etc.
Had je even in de APV moeten kijken. Meestal staat daar wel iets in over vrachtauto's en anders hoogtes en parkeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu je het zegt: een jaar geleden woonde een oud-ijzerhandelaar tegenover ons. En natuurlijk parkeerde hij zijn roestbakvrachtwagen altijd direct tegenover ons keukenraam. Op de openbare parkeerplaats, dus ik kon er niets van zeggen. Aardige man, maar blij dat hij weg is.
Het huis naast TS staat waarschijnlijk ook niet voor niets te koop..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:16 schreef _Boo_ het volgende:
Wat ben jij een zeikerd, TS. Echt mijn ultieme nachtmerrie om ooit in zo'n saai gehucht te gaan wonen waar je buren niks anders te doen hebben dan zich ergeren aan de plek waar jij je auto neer zet.
Dus jij denkt dat een man echt zo kan janken om niks?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:25 schreef DennisMoore het volgende:
Arme TS... niemand deelt zijn smart...
Ik denk de Mercedes even weg maar vrij uitzicht zou ik het dan nog niet willen noemenquote:Dus vrij uitzicht, geen uitdraai parkeerproblemen meer etc. Ik blij!!
Mja, vanwege dit:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:30 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dus jij denkt dat een man echt zo kan janken om niks?
Ik zet mijn 5 Euro in op TS = vrouw
Maar gezien de url van de picjes...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:00 schreef extremeweather-eu het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds enige tijd zie ik voor mijn woning een grijze Mercedes staan. Deze staat ongelooflijk in de weg. Afgezien van het feit, dat als je in de keuken staat, je dus recht op die "kut" Mercedes kijkt.
mm misschien is dat van dr vriendje en is TS zo'n gabberchick met een weer/Merc obsessiequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, vanwege dit:
[..]
Maar gezien de url van de picjes...
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Ze staat inderdaad in haar recht om de auto daar neer te zetten. Echter waarom nou precies daar? het is wel degelijk irritant om bij het uitrijden telkens op die auto te moeten letten zodat je er geen deuk in rijdt. Er is in de buurt genoeg parkeerplek voor deze vrouw. dus waarom dag in dag uit precies voor mijn oprit parkeren wat het mij lastig maakt?
Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de RWD site en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!
Dus inweze is 1 belletje met de poltie genoeg om die auto eens ff hier weg te laten halen...
Misschien kan je aan die vrouw het adres vragen van die psychiatrische inrichtingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Ze staat inderdaad in haar recht om de auto daar neer te zetten. Echter waarom nou precies daar? het is wel degelijk irritant om bij het uitrijden telkens op die auto te moeten letten zodat je er geen deuk in rijdt. Er is in de buurt genoeg parkeerplek voor deze vrouw. dus waarom dag in dag uit precies voor mijn oprit parkeren wat het mij lastig maakt?
Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de RWD site en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!
Dus inweze is 1 belletje met de poltie genoeg om die auto eens ff hier weg te laten halen...
Ow , wat is haar kenteken dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Niet waar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Denk je nu echt dat ze hiervoor komenquote:Dus inweze is 1 belletje met de poltie genoeg om die auto eens ff hier weg te laten halen...
Want !? Omdat ik en de meeste gewoon netjes elke jaar hun apk goed voor mekaar hebben hoeft deze vrouw dat niet te doen??quote:
Volgens mij kun je zelfs nog in en uitrijden als er nog een auto naast die merc staat... Maarre, leg es uit, hoezo is achteruit inparkeren beter voor de auto?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:29 schreef Fastmatti het volgende:
Als het uitrijden trouwens echt een probleem is, wat ik me dus haast niet kan voorstellen, dan moet je hem achteruit inparkeren. Sowieso beter voor de auto.
Gelukkig ben jij niet enorm triest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de site van de RDW en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!
Omdat het 'moeilijke' manoeuvreren dan met warme motor gebeurd ipv koudequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef anboni het volgende:
[..]
Volgens mij kun je zelfs nog in en uitrijden als er nog een auto naast die merc staat... Maarre, leg es uit, hoezo is achteruit inparkeren beter voor de auto?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef MrX1982 het volgende:
doorgaan totdat behalve de auto van de TS er niets meer staat in het uitzicht.
Als je APK is verlopen mag je niet eens op de openbare weg stáán. Laat staan er mee rijdenquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ruik een nieuw topic...
Je kan er een boete voor krijgen, maar er staat nergens dat er verder iets met de auto moet gebeuren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je APK is verlopen mag je niet eens op de openbare weg stáán. Laat staan er mee rijden
Apk mag je laten verlopen tot bijna de volgende datum (scheelt overigens niets, want de 'oude' keuringsdatum blijft bestaan)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef extremeweather-eu het volgende:
[..]
Want !? Omdat ik en de meeste gewoon netjes elke jaar hun apk goed voor mekaar hebben hoeft deze vrouw dat niet te doen??
Ohja, zo had ik er nog nooit over nagedachtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef Fastmatti het volgende:
Omdat het 'moeilijke' manoeuvreren dan met warme motor gebeurd ipv koude
Daar heb je gelijk in ja, sorry. Ze zullen de auto er niet om komen wegslepen inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je kan er een boete voor krijgen, maar er staat nergens dat er verder iets met de auto moet gebeuren.
Verder mag je er wel mee rijden als je een afspraak met het keuringsstation hebt![]()
Ik heb het net opgezocht. Je mag er NIET mee rijden. Hij mag wel maximaal 2 maanden aan de weg staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je kan er een boete voor krijgen, maar er staat nergens dat er verder iets met de auto moet gebeuren.
Verder mag je er wel mee rijden als je een afspraak met het keuringsstation hebt![]()
Het gaat mij alleen om waarom deze vrouw die NIET in de buurt woont PER SE haar auto voor mijn deur moet zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Q. het volgende:
Arme TS heeft geen vrij uitzicht meer naar die oude troep bij Nico.
Natuurlijk niet. Die vrouw zegt gewoon "mijn man regelde dit altijd en die zit nu in een inrichtingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar TS, in het ergste geval krijgt die dame dus een bekeuring als je de politie gaat bellen
Nog vaker? Ze zet hem toch altijd al daar neer?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar TS, in het ergste geval krijgt die dame dus een bekeuring als je de politie gaat bellen.
Wat schiet je daar mee op dan? Dan zal ze hem uit nijd alleen nog maar vaker daar neer zetten denk ik
Verder heb je echt NIETS tegen haar in te brengen, ze mag haar auto daar gewoon parkeren. Als ik mijn auto elders wil parkeren omdat mijn auto bv anders onder een boom staat en ik dus vaker vogelpoep op mijn dak heb, mag dat ook. Tis maar een voorbeeld, maar die dame heeft alle recht om daar te staan.
Ze zou hem zelfs op de oprit mogen zettenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:12 schreef Greys het volgende:
Eén dingetje moet ik TS wel gelijk in geven... het is gek dat ze daar elke keer gaat staan, terwijl een stuk meer naar voren dichter bij haar huis is. Maar verder... geen poot om op te staan. Dus TS, stop maar met je er aan ergeren, er zijn veel ergere dingen, ga je energie in iets zinnigs steken. Straks slaan bij de dame van de auto de stopjes door en parkeert ze haar automobiel IN je keuken
Ik zeg toch ook 'in het ergste geval'?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die vrouw zegt gewoon "mijn man regelde dit altijd en die zit nu in een inrichting".
zegt iemand die al 8 jaar op fok zit....quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ruik een nieuw topic...
Of vraag aan de mevrouw of ze wil ruilen van huis! Woont ze weer dicht bij haar autoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef Cyan het volgende:
TS het huis van je buren staat te koop. Ik zou zeggen: Koop dat huis en dan kijk je misschien net niet tegen die Mercedes aan als je voor het raam staat!
True..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:12 schreef Greys het volgende:
Eén dingetje moet ik TS wel gelijk in geven... het is gek dat ze daar elke keer gaat staan, terwijl een stuk meer naar voren dichter bij haar huis is. Maar verder... geen poot om op te staan. Dus TS, stop maar met je er aan ergeren, er zijn veel ergere dingen, ga je energie in iets zinnigs steken. Straks slaan bij de dame van de auto de stopjes door en parkeert ze haar automobiel IN je keuken
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Of vraag aan de mevrouw of ze wil ruilen van huis! Woont ze weer dicht bij haar auto
Oke jij irriteert je aan een auto van een ander. Maar die auto staat geparkeerd op een openbare parkeerplek. En dat die parkeerplek recht tegenover jouw keukenraam ligt, daar kan die mevrouw niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef extremeweather-eu het volgende:
[..]
True..
weet je wat het is.. Mn buurvrouw die dus een EIGEN oprit / parkeerplaats heeft net zo als ik. Had haar auto dus maanden daar onder die boom staan. Die auto was helemaal aan het wegroesten.
Ik heb hier nooit wat van gezegd, maar het stoorde me wel, want die auto gebruikte ze niet meer, en deed het ook niet meer. Dus stond daar echt weg te roesten onder die boom. Maar ze heeft een eigen parkeerplek die ze helemaal vol heeft laten groeien met onkruid en dus paste haar auto daar niet meer.
zoals gezegd, nooit wat van gezegd maar wel vaak aan geiriteerd. Nu was die auto eindelijk weg (ze had hem verkocht afgelopen december)
En nu staat daar dus weer een auto die daar dus helemaal niet hoeft te staan omdat de bewoner 200 meter verder woont dus. Dus waarom zet je je auto niet gewoon bij haar eigen huis neer?
Dat is gewoon iets waar ik aan erger.
Sokkel, dan is het HELEMAAL niet slim om te bellen. Er mag niet met de auto GEREDEN worden, dus ook niet verplaatst. Dus blijft het net zolang staan als zij wiltquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef extremeweather-eu het volgende:
Bovendien heb ik net haar kenteken nagetrokken op de site van de RDW en HAAR APK IS AL SINDS 26-1-2006 VERLOPEN!! Volgens mij mag je van de wet dan niet eens met je auto op de openbare weg komen!
Steek idd gewoon r banden lek, verniel r auto, en steek m in de fik.... Of je zeikt gewoon niet en accepteert dat zij op een plek staat waar ze gewoon mag staan TS!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
TS is gewoon een huilie. Ze staat notabene gewoon op een openbare parkeerplaats! Waar maak je je in godsnaam druk omTjeezus zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |