Gister werd het al voorzichtig geopperd bij P&W, de individualistisch ingestelde idealist wordt ouder.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef Fastmatti het volgende:
Vrouwendag en dan aankomen met drie alternatievelingen.
http://edition.cnn.com/20(...)n.protest/index.htmlquote:Far-right Dutch lawmaker Geert Wilders has said that he will soon release an anti-Islam film in the Netherlands that the U.S. Department of Homeland Security and the FBI has warned may spark global protests and riots.
Zat Freek de Jonge aan tafel?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Gister werd het al voorzichtig geopperd bij P&W, de individualistisch ingestelde idealist wordt ouder.
Het is geen "Ouwe lullen moeten weg, ouwe lullen moeten weg, ouwe lullen staan alleen maar in de weeeeeeeeg" meer.
Nee, die vrouw die die reklames voor geurverspreiders in huis altijd inspreekt.quote:
Eenschquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gelukkig hebben ze nog steeds klote weer, lelijke vrouwen
Historisch gezien rijden zij aan de juiste kant van de weg. Dit was namelijk makkelijker als je elkaar met een paard en lans/zwaard te lijf ging. Rechterhand zit dan namelijk aan de juiste kant. De paus heeft uit vredelievende motieven rechts rijden ingevoerd, maar de paus heeft nooit invloed gehad in de UK.quote:en rijden ze aan de verkeerde kant van de weg.
Dat zou de historisch juiste kant zijn als men met een lans in de auto zou zitten... Oftewel: nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:13 schreef Fastmatti het volgende:
Historisch gezien rijden zij aan de juiste kant van de weg. Dit was namelijk makkelijker als je elkaar met een paard en lans/zwaard te lijf ging. Rechterhand zit dan namelijk aan de juiste kant. De paus heeft uit vredelievende motieven rechts rijden ingevoerd, maar de paus heeft nooit invloed gehad in de UK.
http://youtube.com/watch?v=h5fYwiXZeFUquote:De rechts-voorrang-regel is trouwens ook gebasseerd op links rijden.
Een 11-snarige bas; dat is meer een soort van electrische citar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:15 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=h5fYwiXZeFU
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een 11-snarige bas; dat is meer een soort van electrische citar.
Of Rachel Stevens. Ze sliste een beetje, dat vond ik wel charmant.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef MrX1982 het volgende:
Niet alle Engelse vrouwen zijn lelijk.
Keeley Hazell![]()
.
Kate Beckinsale.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:22 schreef MrX1982 het volgende:
Niet alle Engelse vrouwen zijn lelijk.
Keeley Hazell![]()
.
Ik denk dat er in gebieden als Kensington, Chelsea en Mayfair genoeg mooie inheemse vrouwen rondlopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar in steden als London zijn de mooie vrouwen vooral toeristen.
Ook niet verkeerd. Sowieso is een Engelse accent wel charmant. Normaal Engels dan niet dat ordinaire accent in het Noorden van Engelandquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Of Rachel Stevens. Ze sliste een beetje, dat vond ik wel charmant.
Dijk van een stem maar mooi?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef Morendo het volgende:
Amy Winehouse
Ik kom elk jaar nooit verder dan London.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:52 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat er in gebieden als Kensington, Chelsea en Mayfair genoeg mooie inheemse vrouwen rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |