quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.
Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]
------
Samenvatting:
Verdammt! Nou ja, dan hoeft het voor mij ook niet meer. Ik houd het wel effe vol met breezahs tot ik iemand ontmoet.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kerel, nogmaals: vrouwen reageren niet. Op datingsites zijn de mannen de jagers. De enige vrouwen die op jouw profiel zullen reageren zijn kansloze dikkerds, kansloze lelijkerds met kind of vrouwen uit 3e wereldlanden die in het Engels massa-mail spammen.
Alleen als je profiel nieuw is zul je een paar reakties van potientele dates krijgen en daarna is het over
quote:Wat ik het meeste haat : Mensen die denken dat ze het beter weten. (ik weet het altijd het beste!)
quote:ik ben brasilianse ik hal veel van sporten
dance,ete,lagen,gezelig,uit gan ...
en ook van mijn kindije ze is zeer belangerijk voor me
dat is een betije over mijn zelf
groetijs
ik
Dat is ook erg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:28 schreef calabi_yau het volgende:
Liever dat dan "Prettig gestoord"
Of bij favoriete film: The Green Milequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef RealZeus het volgende:
Weet je wat ik erg vind?
Het zinnetje wat je echt overal terug ziet.
"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
Echt, dan haak ik af.
Bij een hoop vrouwen wel ja, maakt niet uit hoeveel ze zeggen dat ze van je houden, als ze je niet meer boeiend vinden ben je mooi de lul.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:57 schreef girllover het volgende:
"Ik ben arm maar rijk in mijn ziel en hart, ben zeker niet materialistisch .
Geld of status is voor mij niet belangrijk , veel belangrijker vind ik een goed hart en een oprecht karakter!"
![]()
Vraag me af hoe succesvol mannen met zo'n tekst zouden zijn op een relatiesite.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:50 schreef Silenus het volgende:
Even gekopieerd uit een mail die ik ooit naar een vriend stuurde. Heb namelijk een briljante mailwisseling gehad met een gestoord wijf.
Allereerst het profiel van Dolfinbianc:
[..]
-----------------------------------
Mijn eerste reactie hierop:
[..]
--------------------------------------------------------
Dit kreeg ik terug:
[..]
-----------------------------------------
Mijn reactie weer:
[..]
-----------------------------------------------
Haar reactie:
[..]
--------------------------------------------
Reactie 2:
[..]
---------------------------------
Mijn reactie daarop:
[..]
----------------------------------
En nu gaan we het krijgen, dit gaat echt alles slaan!
[..]
-----------------------------------
En dan leest ze m'n profiel, blijkbaar, want DIT stuurt ze erachteraan:
[..]
Ze was dus blijkbaar écht zwakzinnig, of ze was een gast die mij in de maling zat te nemen. Dat kan dus ook.![]()
Even voor de duidelijkheid, dit was dus mijn profiel. Had ik speciaal even voor haar aangepast.![]()
[..]
Samenvatting:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dat wijf heeft mij een keer toegevoegd op msn via m,n hyves.
Is echt te kansloos voor woorden idd, ze begon gelijk van ik denk niet dat wij een relatie kunnen hebben.
Ik had echt zoiets van wtf, wie heeft ,t over een relatie? ikke niet iig.
Zij zo: ja want je hebt geen rijbewijs en je houd niet van *noemt stom lijstje op*
Ik zat echt tijdens dat hele gesprek zo:![]()
En dan nog eindigen met: we kunnen wel chatvrienden blijven hoor.
Ja dag skatjuh, jij gaat linea recta m,n lijst uit.
Smaken verschillen Vind je haar niet wanhopig overkomen door te koop te lopen met dingen die ze zo geweldig aan zichzelf vindt? Het komt allemaal nogal geforceerd spontaan over vind ik, met dat in de Amstel vallen bijvoorbeeld.quote:
De realiteit: Ik heb VMBO gedaan, en ik weet dat iedere goedverdienende academicus mij er daarom bij de eerste schifting al uitgooit. Iets met 'niet op elkaars golflengte zitten' of ' ofzowquote:
Tot het kalverstraat stukje vond ik het een leuke tekst...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:29 schreef girllover het volgende:
[..]
Smaken verschillen Vind je haar niet wanhopig overkomen door te koop te lopen met dingen die ze zo geweldig aan zichzelf vindt? Het komt allemaal nogal geforceerd spontaan over vind ik, met dat in de Amstel vallen bijvoorbeeld.
Ja, daar kan ik nog wel in meegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:03 schreef Principessa het volgende:
[..]
Tot het kalverstraat stukje vond ik het een leuke tekst...
Ja, er zijn genoeg mensen die hun profiel waarschijnlijk gaan aanpassen aan dat van degene die ze leuk vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef Xeanor het volgende:
Ik vraag me nou serieus af he... er zijn zoveel van die "trieste" profielen waar wij hier wel keihard om zitten te lachen, maar als ze zelf zo'n profiel maken, is dat dan ook niet een soort profiel wat ze willen tegenkomen van een man? Wat gebeurt er als we precies zo'n "eisenlijst" converteren in een "eigenschappenlijst"?
Iemand interesse in een experiment?
En ach.... je kan dan nog dat alles zijn, als zij zich gewoon niet aangetrokken voelt als ze je gezicht ziet, wordt het nooit wat.
Nou wordt ik toch wel nieuwsgierig naar wat voor profiel jij dan hebt. En ach als je het maar met wat gevoel voor humor verwoord zoals SHE. Liever wat eerlijkheid dan de 'goh wat heb ik toch een enorm avontuurlijk leven en ik ben helemaal niet op zoek hier' onzin.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:20 schreef CherryLips het volgende:
ik ben in mijn profiel best eerlijk, en dan krijg ik best veel berichtjes van: 'niet zo negatief over jezelf' etc etc. Ik hang graag een hele avond op de bank, dat is niet negatief, dat is gewoon zo. Ik heb gewoon een gat in m'n hand en ik laat gewoon een spoor een zooi achter
.
Beter ontmoet je ook mensen in de kroeg ofzo...quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:42 schreef girllover het volgende:
Ik ben nu op Parsip (sta ik ook op) aan het chatten met een meisje. Ik heb mijn foto al vrijgegeven en zij niet. Vind ik altijd en beetje suf. Maar ik ga er niet om vragen. En als ze hem pas over twee weken vrijgeeft en ik de foto helemaal niet leuk vind, zeg ik gewoon dat ze mijn type niet helemaal is.
Beetje typisch vind ik het altijd als mensen lang wachten om hun foto vrij te geven. Ik het het trouwens zelfs een keer meegemaakt dat ik op Parsip na twee berichtjes over en weer te hebben verstuurd mijn foto's vrijgaf. Schreef ze dat ze zich overvallen voelde doordat ik mijn foto's zo snel vrijgaf.![]()
waarom? daar lopen geen idiote mensen rond of zo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:13 schreef Tommeke het volgende:
Beter ontmoet je ook mensen in de kroeg ofzo...
Nee daar lopen alleen sociale, niet wanhopige personen rond die een leven hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:16 schreef petitlapin2 het volgende:
waarom? daar lopen geen idiote mensen rond of zo?
right!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:27 schreef cyber_rebel het volgende:
Nee daar lopen alleen sociale, niet wanhopige personen rond die een leven hebben.
Hey wat zullen we nou krijgen... Beetje vooroordelen spuien over partnerlozen. Toevallig ben ik wel sociaal jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:40 schreef gronk het volgende:
Iedereen zonder partner is natuurlijk bij definitie niet sociaal en dus wanhopig.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
Haha ik zat net op PaiQ
Hij: haaij
Ik: Hoi
Hij: hoe gaat het
Ik: Goed hoor, daar/
Hij: jah ook goed op me gezonheid naar
Ik: Wat vervelend
Hij: ja ik moet heel hard oesten en zo niet fijn
Ik: Nee, ik bedoel je Nederlands
Rick22 heeft je uit zijn contactlijstje gehaald!
Hihi.
Dat zijn nog de ergsten, en daar zitten de kroegen dus vol mee, van die wanhopige kansloze mannen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:20 schreef Pascal86 het volgende:
Ik snap ook niet dat sommige mensen persé een relatie willen, net alsof je er anders niet bijhoort
als je op je 60ste moet zeggen dat je nog nooit een relatie hebt gehad, wordt je een beetje bekeken als een vreemde eend in de bijt hé... jammer genoeg, want ik vind dat iedereen moet doen waar hij zin in heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:20 schreef Pascal86 het volgende:
Ik snap ook niet dat sommige mensen persé een relatie willen, net alsof je er anders niet bijhoort
Ik vind 't wel leuk. Ze is wel op zoek naar een grote neger geloof ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef girllover het volgende:
Dit is denk ik serieus het meest belachelijke dat ik ooit heb gelezen. Oh ja, en tot slot; dubbelvla moet je niet schudden!
Zo, dat was 't wel, voor nu. Bedankt voor je aandacht (applaus voor jezelf) en voor alle Pipi Langkous fans onder jullie; Falderie Faldera!
Zijn er nog vragen?"
Ten eerste is het per definitie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:40 schreef gronk het volgende:
Iedereen zonder partner is natuurlijk bij definitie niet sociaal en dus wanhopig.
Misschien heb je er een fout in staan:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:20 schreef CherryLips het volgende:
ik ben in mijn profiel best eerlijk, en dan krijg ik best veel berichtjes van: 'niet zo negatief over jezelf' etc etc. Ik hang graag een hele avond op de bank, dat is niet negatief, dat is gewoon zo. Ik heb gewoon een gat in m'n hand en ik laat gewoon een spoor een zooi achter
.
Ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:27 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Nee daar lopen alleen sociale, niet wanhopige personen rond die een leven hebben.
Dat schrijven vrijwel alle vrouwen in hun profiel. Te belachelijk voor woorden inderdaad. Heel veel schrijven er bovendien bij dat ze niet wanhopig zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:58 schreef Twiggy het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen dus misschien is het al genoemd:
In een profiel op een datingsite beginnen met "Ik ben niet op zoek."
Ik zou het niet weten. Ik krijg ze nooit.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:53 schreef RealZeus het volgende:
Maar wat ik me nou afvraag: we hebben het over trieste profielen. Hoeveel triste reacties komen er wel niet?
Ik bedoelde het ook eigenlijk voor de vrouwen in dit topic.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:18 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik krijg ze nooit.
Woops.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook eigenlijk voor de vrouwen in dit topic.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:58 schreef Twiggy het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen dus misschien is het al genoemd:
In een profiel op een datingsite beginnen met "Ik ben niet op zoek."
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:34 schreef Liquidootje het volgende:
Nou niet dat ik veel reacties krijg, maar als ik ze krijg, dan zij het altijd ongeveer hetzelfde. Vrouwen die reageren zijn meestal veel directer en super zelfverzekerd lijkt het wel. Dingen als "ik vind jou wel een lekker hapje" of gewoon iets heel simpels "zin om wat af te spreken?".
Terwijl het lijkt alsof mannen die op vrouwen reageren eerst door een zure brij moeten bijten en op moet vallen eer ze ook maar iets toe laten.
Kortom, vrouwen denken te vleien als ze maar een berichtje verzenden.
Dan weet je wel gelijk wat ze willen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:29 schreef CherryLips het volgende:
'je ziet er lekker uit heb je msn praat wat makkelijker'.
Terwijl je daar normaal gesproken bij mannen nooit zo snel achterkomt...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan weet je wel gelijk wat ze willen.
Je ziet er zeker leuk uit.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 07:14 schreef snadrem het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels iemand tegengekomenOverigens niet via een datingsite.
ook altijd leuke oproepenquote:Je weet maar nooit.
Sja. In het sollicitatiecircus zijn sollictanten ook altijd sociaal vaardige creatieve talenten.. En bedrijven zijn allemaal organisaties die passie en talent waarderen en iedere werknemer de kans geven zijn grenzen te verleggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:37 schreef Mystikvm het volgende:
Bah. Je wordt gewoon misselijk van sommige profielen. Waarom zijn die mensen niet gewoon eerlijk, stelletje huichelaars. Of hebben ze teveel romantische komedies gekeken? (ook zo'n filmgenre dat al braakneigingen veroorzaakt als een potentiële partner zegt daarvan te houden) In elk geval is hun beeld van relaties volkomen verknipt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef nozem het volgende:
Ik lees allemaal profielen van vrouwen met zoveel passies in hun leven, die zoveel reizen en genieten en zoveel boeiende mensen om zich heen hebben.
Wat motten die dan op een datingsite? Die ontmoeten de man van hun keuze toch gewoon ergens in een hippe beach/lounge gelegenheid of tijdens een full moon party op Koh Samui?
Of zou het in de praktijk toch allemaal een beetje tegenvallen met dat bruisende leventje van ze?
Because i canquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;
Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.
Hell, ik zou mezelf niet daten
Hahaha.. de biologische klok maakt sommige vrouwen ECHT wanhopigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Jah, da's nog zoiets waar ik me godsgruwelijk aan erger: van die dames met tikkende eierstokken die eigenlijk alleen maar op zoek zijn naar een spermadonor annex financieringsbron.
hahahahaha.. romantisch manquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:02 schreef gronk het volgende:
[..]
...of ten onder gaan als bonnie & clyde![]()
BTW: Ik heb trouwens nog nooit een profiel gezien waarin iets werd gezegd als 'romantiek: samen kotsen over de brug nadat we naar een feestje zijn geweest'.
'Even voor de duideliijkheid.. ik ben niet op zoek! ik heb me voor de lol ingeschreven en platonisch vriendschappen zijn helemaal top"quote:Op zondag 9 maart 2008 00:26 schreef Knipoogje het volgende:
--------------
"Vervelende arrogante zak zoekt kritisch zeikwijf die net als hij niet op zoek is maar zich toch heeft ingeschreven."
-------------
Ben benieuwd welk hotelletje ze op Antarctica geboekt heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 05:28 schreef RickTheGreatest het volgende:
o-my-god, ik ben minstens 4 keer kapot gegaan van het lachen!
Vooral bij:
Mijn voetstappen staan op alle continenten, ik ben een echte globetrotter, en je krijgt mij voor geen goud in een tent op een camping.
Lekkere globetrotter als je voor geen goud in een tent kruipt, hotelmuts.
En rond welke leeftijd is dat denk je?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 02:56 schreef Netstorm het volgende:
Hahaha.. de biologische klok maakt sommige vrouwen ECHT wanhopig![]()
Geen idee, ik zal het de volgende keer wel aan een vrouwtje vragen..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En rond welke leeftijd is dat denk je?
Ik ben verkocht.... daten?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;
Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.
Die eis vind ik dan niet zo raar eigenlijk. Niet zozeer omdat mensen die dat niet hebben minderwaardig zijn, maar gewoon omdat de kans op succes met een VMBO'er een stuk lager is als je zelf hoog opgeleid bent. Dan kan je wel een hele rij af gaan werken in de hoop dat je net die ene vindt die wel bij je past, maar het is handiger om gewoon vooraf te selecteren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:14 schreef Pascal86 het volgende:
Mannen die lager dan havo hebben hoeven niet te reageren.
Net alsof VWO/HAVO garant staat voor succes
Denk je nu werkelijk dat die vrouwen stuk voor stuk allemaal hoog opgeleid zijn? Je middelbare school afmaken is niet hoogopgeleid.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die eis vind ik dan niet zo raar eigenlijk. Niet zozeer omdat mensen die dat niet hebben minderwaardig zijn, maar gewoon omdat de kans op succes met een VMBO'er een stuk lager is als je zelf hoog opgeleid bent. Dan kan je wel een hele rij af gaan werken in de hoop dat je net die ene vindt die wel bij je past, maar het is handiger om gewoon vooraf te selecteren.
Ik denk dat het grote merendeel van de vrouwen die zo'n eis stelt (minimaal HBO ofzo) zelf ook op dat niveau zit ja. Maar ik zit zelf niet op zo'n site dus zeker weten doe ik het nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat die vrouwen stuk voor stuk allemaal hoog opgeleid zijn? Je middelbare school afmaken is niet hoogopgeleid.
Als ze echt zo 'slim' en 'succesvol' waren als ze zelf pretenderen te zijn, dan waren ze allang niet meer op zoek geweest naar een vent met geld, succes, opleiding, humor en sociale netwerken. Die hadden ze dan zelf wel gehad.
In veel gevallen zal het wel weer een typisch voorbeeld zijn van 'succesvolle vent trouwen om eigen miserabelheid weg te werken.'
Jezelf omhoog neuken in de maatschappij, heet dat.
Aan de zinsbouw kan je vaak al zien dat ze een vent 'boven hun stand' zoeken. Nu hebben echt niet alle HBO'ers een vlekkeloze kennis van de Nederlandse taal, maar wat voor mij de intelligentere mens onderscheidt van de minder intelligente mens is het feit dat zinnen altijd goed lopen, ook al bevatten ze spelfouten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote merendeel van de vrouwen die zo'n eis stelt (minimaal HBO ofzo) zelf ook op dat niveau zit ja. Maar ik zit zelf niet op zo'n site dus zeker weten doe ik het niet
Goed gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan de zinsbouw kan je vaak al zien dat ze een vent 'boven hun stand' zoeken. Nu hebben echt niet alle HBO'ers een vlekkeloze kennis van de Nederlandse taal, maar wat voor mij de intelligentere mens onderscheidt van de minder intelligente mens is het feit dat zinnen altijd goed lopen, ook al bevatten ze spelfouten.
De meesten van die profielen zijn zo walgelijk slecht geschreven dat je zelfs met een kettingzaag er nog niet doorheen komt. Dat zegt voor mij al genoeg over het niveau waarop mensen zich begeven.
Bovendien, check de 'intellectuele' interesses eens in die profielen. Hoeveel vrouwen ben jij ooit tegengekomen die een aantal van die interesses ook echt in de praktijk brengen? Ik nul. En nou ben ik al veel vrouwen tegengekomen, een ook zeker wel van een hoog niveau.
Je gaat me toch niet vertellen dat die bimbo's op een relatiesite toevallig allemaal intellectuelen zijn die nog uit de kast moeten komen en het liefst elke avond een uiteenzetting geven over communistische kunst in het moderne Westen....Om maar een zijstraat te noemen. Dat is gewoon dikke onzin, het zijn voor het grootste deel vast een stel menopauzemutsen die liever naar de Toppers gaan dan aan avondje kroegdiscussie.
PS: Wat me ook in al die profielen opvalt is dat het allemaal alcoholverslaafden zijn. Echt waar, volgens mij kan je bij al die dames liters wijn naar binnen gieten. Goede wijn welteverstaan, want ze houden van een 'goed wijntje'.
Ja, stomme muts, ik houd ook niet van slechte wijn. Ik houd ook niet van slechte kaas, slechte televisies en slechte smaak.
Ik heb een keer in een profiel op Lexa of weet ik veel waar geschreven dat ik iemand zoek die m'n haar uit m'n gezicht houdt als ik te veel heb gedronkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:02 schreef gronk het volgende:
[..]
...of ten onder gaan als bonnie & clyde![]()
BTW: Ik heb trouwens nog nooit een profiel gezien waarin iets werd gezegd als 'romantiek: samen kotsen over de brug nadat we naar een feestje zijn geweest'.
Niks anders dan respect!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"de post met de waarheid"
Ja, stomme muts, ik houd ook niet van slechte wijn. Ik houd ook niet van slechte kaas, slechte televisies en slechte smaak.
Ik bedenk me trouwens net dat het ook een kanibaal kan zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer in een profiel op Lexa of weet ik veel waar geschreven dat ik iemand zoek die m'n haar uit m'n gezicht houdt als ik te veel heb gedronken.
Tja, en er wordt natuurlijk ook flink wat afgelogen... Maar ja... je kan moeilijk eerst om een kopie van het diploma gaan vragen voordat je gaat datenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote merendeel van de vrouwen die zo'n eis stelt (minimaal HBO ofzo) zelf ook op dat niveau zit ja. Maar ik zit zelf niet op zo'n site dus zeker weten doe ik het niet
Nee hè?quote:
Vraag haar msn nu maar big slugger! *geeft schouderklop*quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedenk me trouwens net dat het ook een kanibaal kan zijn.
quote:Enthousiast als ik ben zoek ik altijd naar iets leuks en uitdagends.
quote:ik ben 27 en een hindoestaans en.ikwoon graag met mij ouders enmet een broer en een zus ik ben der jongste .,wij eten van alles ik zoek, iest heel leuk met mannen. ik zoek mannen die wil chatten of cammen en een relatie
Da's waarschijnlijk dan ook het enige, want mee praten kan je d'r volgens mij ook niet mee...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:44 schreef Ra-z het volgende:
[..]
EN chatten EN cammen EN ook nog een relatie, dan mag ze wel heel goed kunnen koken
Hmmm, roti!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:44 schreef Ra-z het volgende:
[..]
EN chatten EN cammen EN ook nog een relatie, dan mag ze wel heel goed kunnen koken
Of goed kunnen neuken (en lekker zijn)....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:44 schreef Ra-z het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je het wervende tekstje waarmee je je toekomstige levenspartner wilt aanspreken wel even goed doorleest. Als je dan nog kromme zinnen laat staan, dan ben je een domme geit, en zeker niet op je toekomst voorbereid.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:04 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Of goed kunnen neuken (en lekker zijn)....
Als iemand die regelmatig kromme zinnen neerzet ben ik het er niet mee eens dat een slechte zinsopbouw een lage intelligentie betekend zoals iemand een aantal posts terug beweerde. Vooral omdat ik simpelweg briljant ben...
Wist je dan niet dat op relatiesites het percentage mensen met dyslexie net zo hoog ligt als op Fok? Minstens 30%quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je het wervende tekstje waarmee je je toekomstige levenspartner wilt aanspreken wel even goed doorleest. Als je dan nog kromme zinnen laat staan, dan ben je een domme geit, en zeker niet op je toekomst voorbereid.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan de zinsbouw kan je vaak al zien dat ze een vent 'boven hun stand' zoeken. Nu hebben echt niet alle HBO'ers een vlekkeloze kennis van de Nederlandse taal, maar wat voor mij de intelligentere mens onderscheidt van de minder intelligente mens is het feit dat zinnen altijd goed lopen, ook al bevatten ze spelfouten.
De meesten van die profielen zijn zo walgelijk slecht geschreven dat je zelfs met een kettingzaag er nog niet doorheen komt. Dat zegt voor mij al genoeg over het niveau waarop mensen zich begeven.
Bovendien, check de 'intellectuele' interesses eens in die profielen. Hoeveel vrouwen ben jij ooit tegengekomen die een aantal van die interesses ook echt in de praktijk brengen? Ik nul. En nou ben ik al veel vrouwen tegengekomen, een ook zeker wel van een hoog niveau.
Je gaat me toch niet vertellen dat die bimbo's op een relatiesite toevallig allemaal intellectuelen zijn die nog uit de kast moeten komen en het liefst elke avond een uiteenzetting geven over communistische kunst in het moderne Westen....Om maar een zijstraat te noemen. Dat is gewoon dikke onzin, het zijn voor het grootste deel vast een stel menopauzemutsen die liever naar de Toppers gaan dan aan avondje kroegdiscussie.
Vind ik nog best ok, mits ze niet zo dom als een varken is.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:01 schreef girllover het volgende:
"Tsja wat moet je hier eigenlijk wegzetten, meestal wordt het niet echt gelezen toch.
Nou wie ben ik;
Ik ben een vrouw die volop in het leven staat, die zo nu en dan
zo gek als een deur is maar ook heel serieus kan zijn.
Wat zoek ik;
Ja gewoon leuke mensen die positief in het leven staan en net als ik
op z'n tijd zo gek als een deur kunnen zijn, maar ook op z'n tijd een serieus gesprek niet uit de weggaan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |