Ik heb een keer in een profiel op Lexa of weet ik veel waar geschreven dat ik iemand zoek die m'n haar uit m'n gezicht houdt als ik te veel heb gedronkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:02 schreef gronk het volgende:
[..]
...of ten onder gaan als bonnie & clyde![]()
BTW: Ik heb trouwens nog nooit een profiel gezien waarin iets werd gezegd als 'romantiek: samen kotsen over de brug nadat we naar een feestje zijn geweest'.
Niks anders dan respect!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"de post met de waarheid"
Ja, stomme muts, ik houd ook niet van slechte wijn. Ik houd ook niet van slechte kaas, slechte televisies en slechte smaak.
Ik bedenk me trouwens net dat het ook een kanibaal kan zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:29 schreef CherryLips het volgende:
'je ziet er lekker uit heb je msn praat wat makkelijker'.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een keer in een profiel op Lexa of weet ik veel waar geschreven dat ik iemand zoek die m'n haar uit m'n gezicht houdt als ik te veel heb gedronken.
Tja, en er wordt natuurlijk ook flink wat afgelogen... Maar ja... je kan moeilijk eerst om een kopie van het diploma gaan vragen voordat je gaat datenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote merendeel van de vrouwen die zo'n eis stelt (minimaal HBO ofzo) zelf ook op dat niveau zit ja. Maar ik zit zelf niet op zo'n site dus zeker weten doe ik het niet
Nee hè?quote:
Vraag haar msn nu maar big slugger! *geeft schouderklop*quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bedenk me trouwens net dat het ook een kanibaal kan zijn.
quote:Enthousiast als ik ben zoek ik altijd naar iets leuks en uitdagends.
quote:ik ben 27 en een hindoestaans en.ikwoon graag met mij ouders enmet een broer en een zus ik ben der jongste .,wij eten van alles ik zoek, iest heel leuk met mannen. ik zoek mannen die wil chatten of cammen en een relatie
Da's waarschijnlijk dan ook het enige, want mee praten kan je d'r volgens mij ook niet mee...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:44 schreef Ra-z het volgende:
[..]
EN chatten EN cammen EN ook nog een relatie, dan mag ze wel heel goed kunnen koken
Hmmm, roti!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:44 schreef Ra-z het volgende:
[..]
EN chatten EN cammen EN ook nog een relatie, dan mag ze wel heel goed kunnen koken
Of goed kunnen neuken (en lekker zijn)....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:44 schreef Ra-z het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je het wervende tekstje waarmee je je toekomstige levenspartner wilt aanspreken wel even goed doorleest. Als je dan nog kromme zinnen laat staan, dan ben je een domme geit, en zeker niet op je toekomst voorbereid.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:04 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Of goed kunnen neuken (en lekker zijn)....
Als iemand die regelmatig kromme zinnen neerzet ben ik het er niet mee eens dat een slechte zinsopbouw een lage intelligentie betekend zoals iemand een aantal posts terug beweerde. Vooral omdat ik simpelweg briljant ben...
Wist je dan niet dat op relatiesites het percentage mensen met dyslexie net zo hoog ligt als op Fok? Minstens 30%quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je het wervende tekstje waarmee je je toekomstige levenspartner wilt aanspreken wel even goed doorleest. Als je dan nog kromme zinnen laat staan, dan ben je een domme geit, en zeker niet op je toekomst voorbereid.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan de zinsbouw kan je vaak al zien dat ze een vent 'boven hun stand' zoeken. Nu hebben echt niet alle HBO'ers een vlekkeloze kennis van de Nederlandse taal, maar wat voor mij de intelligentere mens onderscheidt van de minder intelligente mens is het feit dat zinnen altijd goed lopen, ook al bevatten ze spelfouten.
De meesten van die profielen zijn zo walgelijk slecht geschreven dat je zelfs met een kettingzaag er nog niet doorheen komt. Dat zegt voor mij al genoeg over het niveau waarop mensen zich begeven.
Bovendien, check de 'intellectuele' interesses eens in die profielen. Hoeveel vrouwen ben jij ooit tegengekomen die een aantal van die interesses ook echt in de praktijk brengen? Ik nul. En nou ben ik al veel vrouwen tegengekomen, een ook zeker wel van een hoog niveau.
Je gaat me toch niet vertellen dat die bimbo's op een relatiesite toevallig allemaal intellectuelen zijn die nog uit de kast moeten komen en het liefst elke avond een uiteenzetting geven over communistische kunst in het moderne Westen....Om maar een zijstraat te noemen. Dat is gewoon dikke onzin, het zijn voor het grootste deel vast een stel menopauzemutsen die liever naar de Toppers gaan dan aan avondje kroegdiscussie.
Vind ik nog best ok, mits ze niet zo dom als een varken is.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:01 schreef girllover het volgende:
"Tsja wat moet je hier eigenlijk wegzetten, meestal wordt het niet echt gelezen toch.
Nou wie ben ik;
Ik ben een vrouw die volop in het leven staat, die zo nu en dan
zo gek als een deur is maar ook heel serieus kan zijn.
Wat zoek ik;
Ja gewoon leuke mensen die positief in het leven staan en net als ik
op z'n tijd zo gek als een deur kunnen zijn, maar ook op z'n tijd een serieus gesprek niet uit de weggaan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |