abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57354019
'je ziet er lekker uit heb je msn praat wat makkelijker'

.
Tap tap tap
pi_57355082
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:29 schreef CherryLips het volgende:

.
Dan weet je wel gelijk wat ze willen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:15:22 #253
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57355106
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan weet je wel gelijk wat ze willen.
Terwijl je daar normaal gesproken bij mannen nooit zo snel achterkomt...
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:14:54 #254
84009 girllover
You had me at hello
pi_57357576
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:29 schreef CherryLips het volgende:

.
Je ziet er zeker leuk uit.
pi_57358407
quote:
Op maandag 10 maart 2008 07:14 schreef snadrem het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels iemand tegengekomen Overigens niet via een datingsite.
quote:
Je weet maar nooit.
ook altijd leuke oproepen
pi_57359892
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:14 schreef girllover het volgende:

[..]

Je ziet er zeker leuk uit.

en werkt het?
A little bit hateful
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:30:13 #257
84009 girllover
You had me at hello
pi_57362801
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:45 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

en werkt het?
Nee.
pi_57364659
Spontaan en reislustig zijn echt smerige woorden. Van die vertyfde rosédrinkers die interessant doen met hun verlepte vriendinnen op het terras van een 'loungebar'. Dan horen ze er helemaal bij, alleen nog even een metroman met politiek correcte humor waarmee ze de blits kunnen maken bij hun papa en mama. Liefst eentje van een hoger niveau om hun financiële bijstandsniveau aan te vullen en hun bij te scholen in algemene ontwikkeling. Als dat namelijk beter was geweest dan hadden ze niet met hun hele hebben en houwen op Relatieplanet gestaan.

Het is allemaal zo huichelachtig. Geen enkele relatie kent een man en een vrouw die tot in het einde der tijden elkaar door het haar woelen na een rotdag, of elke week lekker gaan tafelen in een goed restaurant en dan geëngageerde gesprekken hebben. En al helemaal geen verre vakanties, want na een jaar laat ze zich volpompen met kinderen door die gast en dan kom je niet verder dan een midweekje Center Parcs.

Die vrouwen snappen niet dat ze geen ideale vent krijgen. Als ze het mij moeten doen moeten ze het doen met een kettingrokende gamer die het liefst elke avond in de kroeg foute grappen maakt over overerfelijke ziektes, niet spontaan en romantisch is, een gemiddelde baan heeft en liever op de bank hangt dan van die avontuurlijke reizen maakt naar gebieden die er alleen op TV mooi uitzien. Tsja, dan ben ik een nerd, in elk geval heb ik geen vriendin die de relatie als een soort utopie beschouwt waar vooral 24/7 aan 'gewerkt' moet worden. Flikker op zeg, een goede relatie is een relatie die gewoon werkt omdat je beiden je gang kan gaan. Vrouwen op profielensites zoeken blijkbaar een vent waar ze in alle vrije uren aan vastgeplakt zitten.

Ik ben gewoon een doorsnee vent. Elke vent die niet doorsnee is die kan door elke vrouw geneukt worden en smeert hem dan ook weer gauw. Blijft ze weer achter met een gebroken hartje.

Bah. Je wordt gewoon misselijk van sommige profielen. Waarom zijn die mensen niet gewoon eerlijk, stelletje huichelaars. Of hebben ze teveel romantische komedies gekeken? (ook zo'n filmgenre dat al braakneigingen veroorzaakt als een potentiële partner zegt daarvan te houden) In elk geval is hun beeld van relaties volkomen verknipt.
pi_57366116
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:37 schreef Mystikvm het volgende:

Bah. Je wordt gewoon misselijk van sommige profielen. Waarom zijn die mensen niet gewoon eerlijk, stelletje huichelaars. Of hebben ze teveel romantische komedies gekeken? (ook zo'n filmgenre dat al braakneigingen veroorzaakt als een potentiële partner zegt daarvan te houden) In elk geval is hun beeld van relaties volkomen verknipt.
Sja. In het sollicitatiecircus zijn sollictanten ook altijd sociaal vaardige creatieve talenten.. En bedrijven zijn allemaal organisaties die passie en talent waarderen en iedere werknemer de kans geven zijn grenzen te verleggen.

Het is een markt. en op een markt worden digen verkocht.. dan ga je mensen vooral niet lastig vallen met de werkelijkheid.

Wel grappige post. Je wordt inderdaad moe van het hoge interessantheidsgehalte van die lui.
pi_57366693
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef nozem het volgende:
Ik lees allemaal profielen van vrouwen met zoveel passies in hun leven, die zoveel reizen en genieten en zoveel boeiende mensen om zich heen hebben.

Wat motten die dan op een datingsite? Die ontmoeten de man van hun keuze toch gewoon ergens in een hippe beach/lounge gelegenheid of tijdens een full moon party op Koh Samui?

Of zou het in de praktijk toch allemaal een beetje tegenvallen met dat bruisende leventje van ze?

maar nee.. ze zoeken een man die lief EN stoer EN financieel aantrekkelijk is..?
is dat niet de 'alpha-male'?
pi_57366697
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;

Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.

Hell, ik zou mezelf niet daten
Because i can
Trouwen?
pi_57366869
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Jah, da's nog zoiets waar ik me godsgruwelijk aan erger: van die dames met tikkende eierstokken die eigenlijk alleen maar op zoek zijn naar een spermadonor annex financieringsbron.
Hahaha.. de biologische klok maakt sommige vrouwen ECHT wanhopig
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:02 schreef gronk het volgende:

[..]

...of ten onder gaan als bonnie & clyde

BTW: Ik heb trouwens nog nooit een profiel gezien waarin iets werd gezegd als 'romantiek: samen kotsen over de brug nadat we naar een feestje zijn geweest'.
hahahahaha.. romantisch man
quote:
Op zondag 9 maart 2008 00:26 schreef Knipoogje het volgende:

--------------
"Vervelende arrogante zak zoekt kritisch zeikwijf die net als hij niet op zoek is maar zich toch heeft ingeschreven."

-------------

'Even voor de duideliijkheid.. ik ben niet op zoek! ik heb me voor de lol ingeschreven en platonisch vriendschappen zijn helemaal top"
pi_57367105
o-my-god, ik ben minstens 4 keer kapot gegaan van het lachen!

Vooral bij:
Mijn voetstappen staan op alle continenten, ik ben een echte globetrotter, en je krijgt mij voor geen goud in een tent op een camping.
Lekkere globetrotter als je voor geen goud in een tent kruipt, hotelmuts.

Als je zo geweldig bent dat je 384902849320 eisen kan stellen aan iemand anders, wat moet je dan op een website zoals zoveel zich hier al afvragen Zoek er dan één in je o-zo geweldige omgeving
pi_57367325
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 05:28 schreef RickTheGreatest het volgende:
o-my-god, ik ben minstens 4 keer kapot gegaan van het lachen!

Vooral bij:
Mijn voetstappen staan op alle continenten, ik ben een echte globetrotter, en je krijgt mij voor geen goud in een tent op een camping.
Lekkere globetrotter als je voor geen goud in een tent kruipt, hotelmuts.
Ben benieuwd welk hotelletje ze op Antarctica geboekt heeft.
pi_57367424
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 02:56 schreef Netstorm het volgende:

Hahaha.. de biologische klok maakt sommige vrouwen ECHT wanhopig
En rond welke leeftijd is dat denk je?

A little bit hateful
pi_57372983
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:50 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

En rond welke leeftijd is dat denk je?

Geen idee, ik zal het de volgende keer wel aan een vrouwtje vragen..
pi_57374504
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
Maar wat verwacht je dan? Dat je een waarheidsgetrouwe weergave leest?
Dat zou in mijn geval zoiets worden als;

Ik, 30 jarige self proclaimed stoot met ongezonde obsessies en geldingsdrang zoekt man in de leeftijd van 25 tot 40 om samen oud mee te worden.
Ik hou niet van huishoudelijke taken, net als jij, dus zorg ervoor dat ik daar niet voor opdraai. Ik klaag over alles. Ook over jou, en dat doe ik consequent tegen de verkeerde mensen.
Ik heb een gat in mijn hand, ben mateloos inconsequent en verzin mijn principes waar jij bij staat. Ik draag zelden eigen verantwoordelijkheid, want als ik die toch bij een ander kan neerleggen is het toch ook opgelost?
Ik vloek, ik heb geen zin in jouw familie en ik denk 9 van de 10 keren voornamelijk aan mezelf.
Ik heb aardig wat van de wereld gezien, maar dat komt omdat een werkgever mij er ooit op uit stuurde. Tegenwoordig doe ik wat elke fantastieloze sukkel doet; ik ga elk jaar naar dezelfde plek. Want als het 1 keer leuk is, is het een tweede keer ook leuk.
Ik doe mijn best mijn lichaam apetijtelijk te houden, maar die ijdelheid is enkel voor mijzelf en mijzelf alleen.
Bij enige tegenslag en perioden van zelfhaat, neig ik ernaar flink uit te dijen. Because I can.
Ik ben met vlagen hilarisch, maar eigenlijk altijd ten koste van iemand of iets anders. Zelfspot ken ik natuurlijk ook, maar ook daar ben ik zuinig en alleen IK mag grapjes over mezelf maken.
Ik manipuleer en dreig om mijn zin te krijgen en ik schroom niet om bepaalde zaken glashard te ontkennen.
Ik zal zeker weleens tegen je liegen. Because I can.
Over het algemeen ben ik een trouwe hond, die je door dik en dun zal steunen. Tot ik iets beters vind.
Ik ben verkocht.... daten?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:14:53 #268
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_57374680
Mannen die lager dan havo hebben hoeven niet te reageren.

Net alsof VWO/HAVO garant staat voor succes
Because they will last that long.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:20:41 #269
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57374859
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:14 schreef Pascal86 het volgende:
Mannen die lager dan havo hebben hoeven niet te reageren.

Net alsof VWO/HAVO garant staat voor succes
Die eis vind ik dan niet zo raar eigenlijk. Niet zozeer omdat mensen die dat niet hebben minderwaardig zijn, maar gewoon omdat de kans op succes met een VMBO'er een stuk lager is als je zelf hoog opgeleid bent. Dan kan je wel een hele rij af gaan werken in de hoop dat je net die ene vindt die wel bij je past, maar het is handiger om gewoon vooraf te selecteren.
pi_57375122
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Die eis vind ik dan niet zo raar eigenlijk. Niet zozeer omdat mensen die dat niet hebben minderwaardig zijn, maar gewoon omdat de kans op succes met een VMBO'er een stuk lager is als je zelf hoog opgeleid bent. Dan kan je wel een hele rij af gaan werken in de hoop dat je net die ene vindt die wel bij je past, maar het is handiger om gewoon vooraf te selecteren.
Denk je nu werkelijk dat die vrouwen stuk voor stuk allemaal hoog opgeleid zijn? Je middelbare school afmaken is niet hoogopgeleid.

Als ze echt zo 'slim' en 'succesvol' waren als ze zelf pretenderen te zijn, dan waren ze allang niet meer op zoek geweest naar een vent met geld, succes, opleiding, humor en sociale netwerken. Die hadden ze dan zelf wel gehad.

In veel gevallen zal het wel weer een typisch voorbeeld zijn van 'succesvolle vent trouwen om eigen miserabelheid weg te werken.'

Jezelf omhoog neuken in de maatschappij, heet dat.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:31:30 #271
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57375183
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk dat die vrouwen stuk voor stuk allemaal hoog opgeleid zijn? Je middelbare school afmaken is niet hoogopgeleid.

Als ze echt zo 'slim' en 'succesvol' waren als ze zelf pretenderen te zijn, dan waren ze allang niet meer op zoek geweest naar een vent met geld, succes, opleiding, humor en sociale netwerken. Die hadden ze dan zelf wel gehad.

In veel gevallen zal het wel weer een typisch voorbeeld zijn van 'succesvolle vent trouwen om eigen miserabelheid weg te werken.'

Jezelf omhoog neuken in de maatschappij, heet dat.
Ik denk dat het grote merendeel van de vrouwen die zo'n eis stelt (minimaal HBO ofzo) zelf ook op dat niveau zit ja. Maar ik zit zelf niet op zo'n site dus zeker weten doe ik het niet
pi_57375383
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:31 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik denk dat het grote merendeel van de vrouwen die zo'n eis stelt (minimaal HBO ofzo) zelf ook op dat niveau zit ja. Maar ik zit zelf niet op zo'n site dus zeker weten doe ik het niet
Aan de zinsbouw kan je vaak al zien dat ze een vent 'boven hun stand' zoeken. Nu hebben echt niet alle HBO'ers een vlekkeloze kennis van de Nederlandse taal, maar wat voor mij de intelligentere mens onderscheidt van de minder intelligente mens is het feit dat zinnen altijd goed lopen, ook al bevatten ze spelfouten.

De meesten van die profielen zijn zo walgelijk slecht geschreven dat je zelfs met een kettingzaag er nog niet doorheen komt. Dat zegt voor mij al genoeg over het niveau waarop mensen zich begeven.

Bovendien, check de 'intellectuele' interesses eens in die profielen. Hoeveel vrouwen ben jij ooit tegengekomen die een aantal van die interesses ook echt in de praktijk brengen? Ik nul. En nou ben ik al veel vrouwen tegengekomen, een ook zeker wel van een hoog niveau.

Je gaat me toch niet vertellen dat die bimbo's op een relatiesite toevallig allemaal intellectuelen zijn die nog uit de kast moeten komen en het liefst elke avond een uiteenzetting geven over communistische kunst in het moderne Westen....Om maar een zijstraat te noemen. Dat is gewoon dikke onzin, het zijn voor het grootste deel vast een stel menopauzemutsen die liever naar de Toppers gaan dan aan avondje kroegdiscussie.

PS: Wat me ook in al die profielen opvalt is dat het allemaal alcoholverslaafden zijn. Echt waar, volgens mij kan je bij al die dames liters wijn naar binnen gieten. Goede wijn welteverstaan, want ze houden van een 'goed wijntje'.

Ja, stomme muts, ik houd ook niet van slechte wijn. Ik houd ook niet van slechte kaas, slechte televisies en slechte smaak.
pi_57376213
TVP, dit is awsm
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:24:31 #274
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57376355
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Aan de zinsbouw kan je vaak al zien dat ze een vent 'boven hun stand' zoeken. Nu hebben echt niet alle HBO'ers een vlekkeloze kennis van de Nederlandse taal, maar wat voor mij de intelligentere mens onderscheidt van de minder intelligente mens is het feit dat zinnen altijd goed lopen, ook al bevatten ze spelfouten.

De meesten van die profielen zijn zo walgelijk slecht geschreven dat je zelfs met een kettingzaag er nog niet doorheen komt. Dat zegt voor mij al genoeg over het niveau waarop mensen zich begeven.

Bovendien, check de 'intellectuele' interesses eens in die profielen. Hoeveel vrouwen ben jij ooit tegengekomen die een aantal van die interesses ook echt in de praktijk brengen? Ik nul. En nou ben ik al veel vrouwen tegengekomen, een ook zeker wel van een hoog niveau.

Je gaat me toch niet vertellen dat die bimbo's op een relatiesite toevallig allemaal intellectuelen zijn die nog uit de kast moeten komen en het liefst elke avond een uiteenzetting geven over communistische kunst in het moderne Westen....Om maar een zijstraat te noemen. Dat is gewoon dikke onzin, het zijn voor het grootste deel vast een stel menopauzemutsen die liever naar de Toppers gaan dan aan avondje kroegdiscussie.

PS: Wat me ook in al die profielen opvalt is dat het allemaal alcoholverslaafden zijn. Echt waar, volgens mij kan je bij al die dames liters wijn naar binnen gieten. Goede wijn welteverstaan, want ze houden van een 'goed wijntje'.

Ja, stomme muts, ik houd ook niet van slechte wijn. Ik houd ook niet van slechte kaas, slechte televisies en slechte smaak.
Goed gezegd
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57376604
Gortdroge analyse
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')