Dit is denk ik serieus het meest belachelijke dat ik ooit heb gelezen. Dat ze zelfs haar IQ ertussen zet. Wat moet je nou tegen zo iemand zeggen? Ik voel me echt geroepen om te zeggen dat ik haar profiel volslagen belachelijk vind. Wat vinden jullie?
"Na al een tijdje single te zijn, wordt 't misschien wel weer eens tijd voor een beetje liefde in mijn leven...
Ik hoop op iemand die me kan laten rollen over de vloer van 't lachen, iemand die mij kan doen verbazen met zijn intelligentie, iemand die houdt van avontuur (reizen) en spontaniteit,
iemand met passie; iemand die ergens helemaal in op kan gaan (sport... of mij?), en iemand die zoveel liefde te geven heeft, dat ie me constant blijft verrassen...
Eigenlijk iemand precies zoals ikzelf, dus....
...maar dan NOG leuker...

~UPDATE~
In mijn vorige oproep had ik een lijst(je) met afknappers. Helaas voelden een aantal mannen zich daardoor blijkbaar nogal aangevallen of bekritiseerd... En kreeg ik meer hatemail dan fanmail. Erg jammer.
Tja, ik ben inderdaad nogal kritisch. Maar 't kan toch ook niet de bedoeling zijn dat ik jullie allemaal even leuk vind? Ik gun mezelf gewoon 't allerbeste... So sue me.
In plaats daarvan hier wat nutteloze informatie voor alle zeurpieten...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik schrijf. Ik dicht. Ik ben een artiest. Dus je hoeft me niet te begrijpen. (Wat overigens niet wil zeggen dat als mensen jou niet begrijpen je jezelf automatisch artiest kan noemen...)
Ik houd veel meer van mijn familie en vrienden dan van mezelf...
En dat vertel ik ze eigenlijk lang niet vaak genoeg. Jij wel?
Ik kan slecht (lees; eigenlijk helemaal niet) tegen alcohol. En ik ben blijkbaar de enige in mijn familie...
Ik ben best wel eigenwijs, is me verteld. Maar daar ben ik 't uiteraard helemaal niet mee eens...
Ik was altijd al een nerd, maar nu ben ik een nerd die best wel cool lijkt, van een afstand.
Ik lieg alleen als 't uiterst noodzakelijk is. En ik ben er helemaal niet goed in.
Ik had ooit een goudvis "Chilli" die ik op een ochtend naast zijn kom zag liggen.
...Zelfmoord...
Daarna heb ik er nog eentje genomen en weer "Chilli" genoemd, maar 't was nooit meer 't zelfde...
Mijn broer woont in Australië. Mijn moeder komt uit Indonesië. Mijn over-over-overgroot oma was Chinees. En ik ben blond.
Ik ben 35, en soms heb ik nog steeds zin om door de Kalverstraat te huppelen...
Vrouwen die alleen maar rijstwafels eten en ook nog zeggen dat ze dat lekker vinden, vind ik raar.
Twintig jaar geleden had ik posters van mijn ex-vriendje aan de muur. That goes to show that miracles can happen every day...
(Intussen de posters weggehaald, don't worry...)
Mijn voetstappen staan op alle continenten, ik ben een echte globetrotter, en je krijgt mij voor geen goud in een tent op een camping.
Spinnen zijn niet mijn vrienden. Mijn wekker trouwens ook niet.
Water drinken is overal goed voor.
Ik ben 't type dat zomaar ineens in de lach schiet, om iets wat 3 dagen geleden is gebeurd.Ik ben een NBA Basketball JUNKY. Ik sta om 03.00 uur 's-nachts op om een wedstrijd LIVE te zien, en ik kan 't niet helpen om soms te gillen en te klappen bij een mooie dunk of steal... Af en toe krijg ik gewoon tranen in mijn ogen en kippenvel all over van alle spanning en sensatie... En nee, daar schaam ik me helemaal niet voor.
Ik vraag me serieus af of ik nu wat lievere berichtjes krijg... En van minder enge mannen... Brrr... (ik dacht dat ze zich op Parship hadden verzameld, maar soms schrik ik me hier ook serieus wezeloos)
Eén van de hoogtepunten in mijn leven, was mijn ontmoeting met Mohammed Ali in Las Vegas. Die man is een legende. Nu Michael Jordan nog, en de liefde van mijn leven, ... and I can die a happy woman.Een tomaat is een vrucht, geen groente. Maar ik heb er nog nooit eentje in een fruitsalade gezien. Jij?
Mijn IQ is 132. Dus zo blond ben ik nou ook weer niet.Ik kan me nog vaag herinneren hoe 't voelt om verliefd te zijn...
en eigenlijk kan ik niet wachten om me ooit weer eens zo belachelijk lekker te voelen.
Ik kan me ook herinneren hoe 't voelt om een gebroken hart te hebben, en hoe belachelijk 't dan is om met al die kleine stukjes nog net zoveel van die sukkel te houden.
Ik ben vorig jaar in de Amstel rivier gevallen. Heb de rest van 't jaar niet meer zo hard gelachen als toen...Ik heb 12 jaar aan synchroonzwemmen gedaan. Inderdaad, dat is die sport waar de dames heel lang onder water blijven met "wasknijpers" op hun neus, en altijd weer stralend lachend boven water komen, alsof 't totaal geen moeite kost... Maar je moet 't eens proberen... Wedden dat jij niet zo lacht?
Leukste compliment ooit: "Vick, you're like Disneyworld..." Blijkbaar heb ik een 'opgewekte, onschuldige en onbedorven kijk op de werkelijkheid'... Daar zit wel wat in ja.
Ik ben zo vaak aan 't dagdromen, dat ik er soms niet meer helemaal zeker van ben wat er nou echt is gebeurd en wat ik heb verzonnen...
Er is bijna niets lekkerder dan gekust te worden in de regen... Ok, misschien een patatje oorlog van de FEBO, maar verder echt bijna niets!
Oh ja, en tot slot; dubbelvla moet je niet schudden!
Zo, dat was 't wel, voor nu. Bedankt voor je aandacht (applaus voor jezelf) en voor alle Pipi Langkous fans onder jullie; Falderie Faldera!
Zijn er nog vragen?"