abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57243148
Joah 3 punten houden en de goede reeks van NAC stopzetten is de bedoeling
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:22:26 #202
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_57243199
- Doe normaal -

[ Bericht 84% gewijzigd door RayMania op 08-03-2008 14:37:00 ]
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:23:11 #203
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243214
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef dagizmo het volgende:
ErikT: wat voor baan hebben jouw ouders?
Is dat van belang voor de argumenten die ik aandraag? Laat ik het zo stellen: ze hebben beide een baan met voor- en nadelen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57243248
Vast goedbetaalde banen. Anders had je je misschien beter kunnen inleven in gezinnen die met 1100 euro per maand moeten leven, terwijl pap of mam niet het allermakkelijkste beroep van Nederland heeft.
pi_57243293
Het is je eigen keuze om een baan van 1100 euro per maand te nemen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:32:13 #206
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57243343
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:25 schreef dagizmo het volgende:
Vast goedbetaalde banen. Anders had je je misschien beter kunnen inleven in gezinnen die met 1100 euro per maand moeten leven, terwijl pap of mam niet het allermakkelijkste beroep van Nederland heeft.
Daarom wordt je toch agentje? Niet omdat je hersens hebt of een toekomstbeeld. Moet je maar goed onderhandelen bij je aanname.

En als het zo erg is, waarom zijn er dan nog genoeg van die agentjes beschikbaar om te flitsen of zielige ID controles uit te voeren? Zolang die onzinboetes uitgedeeld kunnen worden zijn er meer dan genoeg agentjes en is het salaris dus prima..

op agentjes
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:32:49 #207
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243358
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:25 schreef dagizmo het volgende:
Is het nu al 1100 euro geworden? En een éénoudergezin? Hoeveel kinderen zitten er in dat gezin? En krijgt dat gezin geen zorgtoeslag en huurtoeslag?

Begrijp me niet verkeerd: ik weet dondersgoed dat politie-agenten niet het hoogst haalbare salaris in Nederland verdienen. En ook niet ontzettend veel. Ik vind dat alleen niet zo ontzettend raar. Ze doen laagopgeleid werk. Dat betekent dat veel mensen het kunnen doen. Dit heeft als gevolg een relatief laag salaris.
Daar mag je over zeiken en je mag staken. Hebben ze gedaan. Naar mijn mening terecht. Nu is er weer een verbeterd voorstel geweest. Dat wordt dan zonder pardon van tafel geveegd en: hup, meteen weer staken. Dit is onrealistisch kinderachtig gedrag. Het houdt een keer op.

Ik erger me vooral aan het zielige gedoe. Het is bijna alsof alle politieagenten in kartonnen dozen leven en dat ze hun kinderen niet kunnen kleden en voeden.
pi_57243363
Leg uit dan waarom je het een domme opmerking vind
pi_57243386
Deze eisen zijn ook gericht op de toekomst, een baan bij de politie moet wel aantrekkelijk blijven, want anders is er over 3 a 4 jaar geen enkel persoon die nog bij de politie zal willen werken. En wie zal zich dan nog inzetten voor de veiligheid van de Nederlandse Staat? Elk beroep krijgt per jaar er zo nu en dan een paar % bij, echter dit is jarenlang bij de politie nooit gebeurt. En daar rekenen ze op en ze hebben daar ook recht op.

Je moet verder kijken dan je..... lang is.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:36:06 #210
190250 Miss-Klauwtje
Hoi, Claudia is de naam...
pi_57243413
kan je dat zelf niet bedenken??

Mensen bijvoorbeeld die niet gezegend zijn met een goed stel hersens zijn blij als ze een baan hebben waar ze 1100 euro mee verdienen. Ze willen wel maar hebben niet de capaciteiten om een betre baan te krijgen, hebben zij dus een keus?
pi_57243423
Dat het meerendeel van de agenten kinderachtige pikkies zijn met lange tenen is toch oud nieuws? Zitten ook wel goede bij hoor, maar de meeste agenten die ik ken zijn van het kansloze type dat op macht belust is.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:37:10 #212
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243426
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:34 schreef dagizmo het volgende:
Deze eisen zijn ook gericht op de toekomst, een baan bij de politie moet wel aantrekkelijk blijven, want anders is er over 3 a 4 jaar geen enkel persoon die nog bij de politie zal willen werken. En wie zal zich dan nog inzetten voor de veiligheid van de Nederlandse Staat? Elk beroep krijgt per jaar er zo nu en dan een paar % bij, echter dit is jarenlang bij de politie nooit gebeurt. En daar rekenen ze op en ze hebben daar ook recht op.

Je moet verder kijken dan je..... lang is.
Ooo het gaat om het landsbelang!

Laat me niet lachen. Agent zijn is nog altijd een veel aantrekkelijker beroep dan vergelijkbaar betaalde baan in bijvoorbeeld productiewerk. Een gebrek aan enthousiasme om agent te worden, daar heb ik nog nooit wat van gehoord. Een gebrek aan blauw op straat wel, omdat het budget niet meer agenten toeliet. (Dat impliceert dat het probleem niet ligt bij het aantal mensen dat agent wil worden.) Maar als je een bron hebt die het tegendeel bewijst, wil ik het graag lezen.
pi_57243455
Mijn god. Vanaf nu reageert iedereen hier weer normaal. Niks geen trolls, schelden met ziektes, Enschede-grappen of wat dan ook. Ontopic nu over de (mogelijke) stakingen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57243467
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef ErikT het volgende:

[..]

Is het nu al 1100 euro geworden? En een éénoudergezin? Hoeveel kinderen zitten er in dat gezin? En krijgt dat gezin geen zorgtoeslag en huurtoeslag?

Ik erger me vooral aan het zielige gedoe. Het is bijna alsof alle politieagenten in kartonnen dozen leven en dat ze hun kinderen niet kunnen kleden en voeden.
Netto, wel opletten.

Maar goed ik stel voor dat je alle agenten dit weekend en de komende periode maar goed gaat beledigen en goed laat merken dat je het triest volk vind.
Ik hoop ook dat je nooit van je leven 112 gaat bellen, ook al heb je ze dringend nodig, want dan heb je ook geen behoefte aan mensen met kinderachtig gedrag. Ik merk dat je een rechtvaardig man bent en woord is woord, dus moet je ook nooit de hulp van die trieste wouten inschakelen.

Als je belevingswereld zo klein is geworden, dat je je niet kunt inleven in dergelijke mensen, dan heb je daar nu een weekend voor om eens je te gaan verdiepen in een ander.
pi_57243487
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

Mensen bijvoorbeeld die niet gezegend zijn met een goed stel hersens zijn blij als ze een baan hebben waar ze 1100 euro mee verdienen. Ze willen wel maar hebben niet de capaciteiten om een betre baan te krijgen, hebben zij dus een keus?
Er zijn genoeg banen waarin je geen goed stel hersens nodig heb en waarbij je ook goed kan verdienen. En iedereen is in staat om kleine eenvoudige cursussen te gaan volgen die goed staan op hun cv.
Ik wordt een beetje moe van mensen die denken dat je voor een goede baan veel hersenen nodig heb.
Een goed stel hersenen zijn een voordeel maar zeggen niet alles.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:40:21 #216
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243491
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

We kunnen er natuurlijk wel een filosofische discussie van maken, en dan sta ik aan jouw kant: iedereen evenveel verdienen. Want "iedereen kan er niks aan doen dat..." Maar in Nederland leven we niet in zo'n maatschappij. (Omdat de praktijk leert dat het moelijk is mensen te overtuigen voor het algemeen belang te werken, maar makkelijk om ze voor hun eigen belang te laten werken.)
pi_57243495
Afgelopen 3 jaar is er per jaar 1% bijgekomen.
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:42:30 #218
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243526
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:39 schreef dagizmo het volgende:
Netto, wel opletten.
O ik moet opletten. Waar schreef je dan netto?
quote:
Maar goed ik stel voor dat je alle agenten dit weekend en de komende periode maar goed gaat beledigen en goed laat merken dat je het triest volk vind.
Ja want ik heb beweerd dat ik dat ga doen.
quote:
Ik hoop ook dat je nooit van je leven 112 gaat bellen, ook al heb je ze dringend nodig, want dan heb je ook geen behoefte aan mensen met kinderachtig gedrag. Ik merk dat je een rechtvaardig man bent en woord is woord, dus moet je ook nooit de hulp van die trieste wouten inschakelen.
Gaaaaast....
quote:
Als je belevingswereld zo klein is geworden, dat je je niet kunt inleven in dergelijke mensen, dan heb je daar nu een weekend voor om eens je te gaan verdiepen in een ander.
Moeilijk he, lezen? Tot dit weekend was ik het met ze eens, nu vind ik dat ze te ver gaan.
pi_57243532
De politiebonden hebben wel een punt, maar hun inconsequent handelen wekt wel flink ergernis. Iets meer consideratie met clubs had ook gemogen. Misschien is het ook wel aan Kesler te wijten, die treft ook blaam.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:43:48 #220
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_57243547
Is psv vs. ajax al officieel afgelast?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_57243552
Beeindig je de discussie nu al ErikT?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:44:35 #222
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243563
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:43 schreef dagizmo het volgende:
Beeindig je de discussie nu al ErikT?
Hoezo?
In je laatste post val je me trouwens persoonlijk aan. Ik zie niet wat ik daar verder mee moet.
pi_57243571
Zoals Van Gaal al aanhaalde, ze hadden toen gezegd dat ze niet meer het voetbal zouden gebruiken, en ze doen het zo weer... verachtelijk.

Vooral gezien ze het verdomme EENS zijn over de loonsverhoging en het om een detail gaat
pi_57243628
Ik snap niet waarom ze niet gewoon een week stoppen met flitsen en andere NSB streken. Moet je zien hoe snel de overheid de salarissen omhoog gooi omdat ze de schatkist gevuld willen blijven hebben.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:51:01 #225
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57243650
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef ErikT het volgende:
Begrijp me niet verkeerd: ik weet dondersgoed dat politie-agenten niet het hoogst haalbare salaris in Nederland verdienen. En ook niet ontzettend veel. Ik vind dat alleen niet zo ontzettend raar. Ze doen laagopgeleid werk. Dat betekent dat veel mensen het kunnen doen. Dit heeft als gevolg een relatief laag salaris.
Dat is inderdaad de essentie, politieagenten doen werk op MBO-niveau en krijgen daar ook naar betaald. Natuurlijk is het wel gevaarlijker en in zekere zin moeilijker werk dan een adminisratieve kracht op MBO-niveau doet en daarom zouden ze iets meer kunnen verdienen, maar dat doen ze volgens mij al. Bovendien krijgen ze volgens het eerder afgewezen voorstel er in ruim twee jaar tijd ongeveer tien procent bij en het laatste voorstel was vermoedelijk nog beter.Zolangzamerhand wordt het dus tijd dat de politie enige realiteitszin ontwikkelt en het voorstel accepteert.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 8 maart 2008 @ 15:05:59 #226
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_57243798
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_57244031
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:39 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
hun leven dagelijks op het spel willen zetten...
Wat een overdramatisering zeg...

Agenten komen af en toe in een situatie die zeg maar "niet gezellig" is en zeer zelden in een situatie waar werkelijk gevaar voor het leven bestaat.

Ik denk dat iemand die in een avondwinkel in een ongezellige buurt staat meer te vrezen heeft voor zijn leven. Ik denk dat iemand in een avondwinkel minder krijgt dan een agent (het zou me verbazen als het anders is).

Wat daarvan ook moge zijn: het slaat nergens op om nu WEER het voetbal een hak te zetten. Het gebrek aan creativiteit in dezen laat mij zien tot welk niveau "de politie" is gedaald. Er had eerder meer geld bij gemoeten om kwaliteit binnen te houden. Nu wordt er m.i. betaald naar de kwaliteit. Uitzonderingen daargelaten. Om nu te gaan betalen alsof je de wenselijke kwaliteit werkelijk in huis hebt... Nou, laat maar...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57244077
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:40 schreef dronkeykong het volgende:
Afgelopen 3 jaar is er per jaar 1% bijgekomen.
Niet eens voldoende om de inflatie te compenseren dus.
pi_57244098
Ik heb een teringhekel aan mensen die via dit soort acties hun gelijk willen krijgen. Afschieten die kutagenten die dit verzonnen hebben
pi_57244122
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een teringhekel aan mensen die via dit soort acties hun gelijk willen krijgen. Afschieten die kutagenten die dit verzonnen hebben
Ach gut, hoor ik daar een kleuter wiens speelgoed afgepakt is?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 8 maart 2008 @ 15:27:06 #231
80791 crew  Paul
pi_57244136
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:26 schreef k_man het volgende:

[..]

MIJN LEVEN WAT DOEN ZE !
pi_57244169
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, je hoort iemand schijten op het misbruik van macht door derden
pi_57244222
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is inderdaad de essentie, politieagenten doen werk op MBO-niveau en krijgen daar ook naar betaald. Natuurlijk is het wel gevaarlijker en in zekere zin moeilijker werk dan een adminisratieve kracht op MBO-niveau doet en daarom zouden ze iets meer kunnen verdienen, maar dat doen ze volgens mij al. Bovendien krijgen ze volgens het eerder afgewezen voorstel er in ruim twee jaar tijd ongeveer tien procent bij en het laatste voorstel was vermoedelijk nog beter.Zolangzamerhand wordt het dus tijd dat de politie enige realiteitszin ontwikkelt en het voorstel accepteert.
Volgens het voorstel kregen ze er ruim 3% per jaar bij, dat is ongeveer wat er ook verwacht wordt aan gemiddelde salarisstijging in Nederland dit jaar. Feitelijk blijft de situatie dan dus gelijk; de politie wordt nog steeds onderbetaald, alleen het verschil wordt niet nog groter.

Overigens is de politieacademie hbo niveau en is het werk van een politeagent niet een beetje, maar heel veel zwaarder dan een administratieve baan op mbo-niveau. Qua gevaar, onregelmatige tijden en emotionele belasting. Dan mag DS4 wel zeggen dat er weinig agenten omkomen, maar iedere week zijn er wel berichten van door auto's meegesleurde agenten, agenten die bespuugd en geslagen worden, die dingen naar zich toegegooid krijgen. Dat heb je niet als je administratief werk doet! En als je administratief werk doet hoef je ook geen ouders te gaan vertellen dat hun kind nooit meer zal thuiskomen.
pi_57244247
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

MIJN LEVEN WAT DOEN ZE !
Als je leven afhangt van het al dan niet doorgaan van een voetbalwedstrijd is er echt iets met je mis hoor.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:35:28 #235
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57244273
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:32 schreef k_man het volgende:
Overigens is de politieacademie hbo niveau.
Dat is waar en de officieren krijgen dan ook een hoger salaris dan de1500 euro netto waar het in de media vaak over gaat.

Daarnaast is het een keuze om bij de politie te gaan en ik denk dat dat onderbetaald zijn wel mee valt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_57244295
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:35 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is waar en de officieren krijgen dan ook een hoger salaris dan de1500 euro netto waar het in de media vaak over gaat.

Daarnaast is het een keuze om bij de politie te gaan en ik denk dat dat onderbetaald zijn wel mee valt.
Eens. Beste vriend is politieagent, en die snapt eerlijk gezegd ook niet waarom ze niet gewoon ingaan op het voorstel. Hij verdient naar eigen zeggen goed geld en heeft weinig te klagen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:39:51 #237
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57244338
quote:

[..]

Volgens het voorstel kregen ze er ruim 3% per jaar bij, dat is ongeveer wat er ook verwacht wordt aan gemiddelde salarisstijging in Nederland dit jaar. Feitelijk blijft de situatie dan dus gelijk; de politie wordt nog steeds onderbetaald, alleen het verschil wordt niet nog groter.
Ja waar gaat het nou om? Dat ze meer geld krijgen, of dat ze meer geld krijgen dan de buren?
quote:
Overigens is de politieacademie hbo niveau en is het werk van een politeagent niet een beetje, maar heel veel zwaarder dan een administratieve baan op mbo-niveau. Qua gevaar, onregelmatige tijden en emotionele belasting. Dan mag DS4 wel zeggen dat er weinig agenten omkomen, maar iedere week zijn er wel berichten van door auto's meegesleurde agenten, agenten die bespuugd en geslagen worden, die dingen naar zich toegegooid krijgen. Dat heb je niet als je administratief werk doet! En als je administratief werk doet hoef je ook geen ouders te gaan vertellen dat hun kind nooit meer zal thuiskomen.
SBS6 human interest argument.
pi_57244361
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:35 schreef Plato1980 het volgende:
Officieren? Het is het leger niet hoor. Hoger salaris klopt, maar ook weer tamelijk weinig voor hbo niveau. Het ging mij echter meer om de mensen hier die roepen dat het laagopgeleid werk is dat iedere eikel kan doen.
quote:
Klopt, maar zoals eerder al was aangegeven: de loonsverhogingen waren de afgelopen jaren nog niet eens voldoende om de inflatie bij te houden. Dat weet je van tevoren niet.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 8 maart 2008 @ 15:42:31 #239
80791 crew  Paul
pi_57244370
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Als je leven afhangt van het al dan niet doorgaan van een voetbalwedstrijd is er echt iets met je mis hoor.
Je weet toch dat er veel met me mis is
pi_57244382
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:39 schreef ErikT het volgende:
Ja waar gaat het nou om? Dat ze meer geld krijgen, of dat ze meer geld krijgen dan de buren?
Het gaat erom dat er iets aan de onderbetaling wordt gedaan. Het voorstel van de minister zorgde dus alleen maar dat het verschil niet nog groter werd, in plaats van dat er wat werd ingehaald.
quote:
SBS6 human interest argument.
Ik geef tenminste argumenten. Jij komt alleen met een holle kreet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2008 15:43:48 ]
pi_57244464
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Het gaat erom dat er iets aan de onderbetaling wordt gedaan. Het voorstel van de minister zorgde dus alleen maar dat het verschil niet nog groter werd, in plaats van dat er wat werd ingehaald.
[..]

Laat ze het dan op de overheid afreageren en niet op de voetbalkijkende bevolking die er jackshit aan kan doen. Vorige keer zijn ze er ook geen reet mee opgeschoten en werden ze nog meer gehaat door voetbalkijkend Nederland. En nu gaan ze het gewoon weer doen, stiekem hoop ik dat ze helemaal geen cent meer krijgen door deze acties.
pi_57244513
quote:

Dan mag DS4 wel zeggen dat er weinig agenten omkomen, maar iedere week zijn er wel berichten van door auto's meegesleurde agenten, agenten die bespuugd en geslagen worden, die dingen naar zich toegegooid krijgen. Dat heb je niet als je administratief werk doet!
Ik trok dan ook geen vergelijk met administratief werk. Bespuugd worden was wat ik mee mocht maken als voetballer (ok, daar kreeg ik meer voor betaald dan een agent, maar ik heb er geen emotionele schade van ondervonden), bedreigingen en geweld is iets wat voor meerdere (veel te veel) functies geldt. Ook advocaten hebben er meer en meer last van. Maar wat dacht je van baliemedewerkers bij de gemeenten, belastingdienst, uitkeringsinstanties, buschauffeurs, winkelpersoneel, enz. enz. En die verdienen ook slecht.

Het punt is en blijft dat de politie wat meer creativiteit mag tonen bij het voeren van acties. Het voetbal hebben we gehad. Ga eens een ander feestje verzieken...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:58:07 #243
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_57244606
quote:

[..]

[..]

3 komende jaar elk jaar ruim 3 procent erbij, eenmalige uitkerinen van in totaal 4200 euro en niet te vergten de dertiende maand die de polite al jaren heeft. En nog is het genoeg voor dat stel mislukkte parkeerwachters.

Mijn respect hebben ze al lang verspeeld.
pi_57244609
Of je het er nu mee eens bent of niet, het is gewoon een feit dat de politie met deze acties haar geloofwaardigheid en eventueel overgebleven credit bij het Nederlandse publiek aan het verspelen is. Wat voor salaris ze ook vangen, het blijft een overheidsbaan. Wat betekent dat jij en ik hun salaris betalen. Als jij en ik vervolgens dwars worden gezeten door mensen die we zelf betalen kun je natuurlijk wachten op irritatie..... Dus het is bij voorbaat al dom om keer op keer de voorgestelde salarisaanpassingen af te wijzen. Onderhandelen bestaat uit geven en nemen, de politiebonden willen alleen maar nemen. Zo werkt onderhandelen niet. Maar ja, het niveau om dat te beseffen hebben de bonden helaas niet ben ik bang
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:59:34 #245
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57244628
quote:
Nee okee dan heb ik het goed begrepen. De buren dus.
quote:
Anders lees je het topic even door.
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 16:01:11 #246
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57244658
Uitschot van de maatschappij zorgt weer voor afgelasting kut agenten
pi_57244703
Het 'leuke' van die stakingen is dat ze niet alleen de supporters treffen, maar ook de clubs. Ajax lijdt hierdoor 450.000 euro schade en ik denk dat de andere clubs ook met zulke bedragen komen, gaan ze dat nog even terugbetalen?
pi_57244722
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:51 schreef DS4 het volgende:
bedreigingen en geweld is iets wat voor meerdere (veel te veel) functies geldt. Ook advocaten hebben er meer en meer last van. Maar wat dacht je van baliemedewerkers bij de gemeenten, belastingdienst, uitkeringsinstanties, buschauffeurs, winkelpersoneel, enz. enz. En die verdienen ook slecht.
En wat doen die mensen dan? Die roepen de politie erbij.

' Normale' mensen hebben van nature de neiging gevaar uit de weg te gaan, als politieagent wordt je juist geacht op het gevaar af te gaan. Inderdaad krijgen mensen in andere beroepen ook met geweld te maken, maar geweld dat je kan overkomen versus geweld dat je vanwege je functie moet opzoeken, maakt nogal verschil.
pi_57244750
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:03 schreef VoreG het volgende:
Het 'leuke' van die stakingen is dat ze niet alleen de supporters treffen, maar ook de clubs. Ajax lijdt hierdoor 450.000 euro schade en ik denk dat de andere clubs ook met zulke bedragen komen, gaan ze dat nog even terugbetalen?
Ze mogen blij zijn dat de minister onlangs besloten heeft de kosten van de politieinzet niet bij de clubs in rekening te brengen.
pi_57244762
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Uitschot van de maatschappij zorgt weer voor afgelasting kut agenten
Je hebt helemaal gelijk. Zonder dat uitschot was er helemaal geen politie nodig bij voetbalwedstrijden.
pi_57244773
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:05 schreef k_man het volgende:

[..]

die vervolgens geen tijd heeft om langs te komen
pi_57244788
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:58 schreef Klummie het volgende:
3 komende jaar elk jaar ruim 3 procent erbij, eenmalige uitkerinen van in totaal 4200 euro en niet te vergten de dertiende maand die de polite al jaren heeft. En nog is het genoeg voor dat stel mislukkte parkeerwachters.

Mijn respect hebben ze al lang verspeeld.
Alleen de eerste twee jaar ruim 3% erbij, het derde jaar zou afhankelijk zijn van een complete herwaardering van de functies binnen de politie. Het eerste jaar een eenmalige toeslag van 1200 euro en het tweede jaar van 600 euro, da's samen 1800, geen 4200.
pi_57244797
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Zonder dat uitschot was er helemaal geen politie nodig bij voetbalwedstrijden.
Bullshit. Bij elk groot evenement is politie nodig. Er gebeurt amper wat bij voetbalwedstrijden en als er een keer rellen zijn, bijna nooit dus, wordt dat gigantisch uitgemeten
pi_57244810
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:08 schreef Samson het volgende:

[..]

die vervolgens geen tijd heeft om langs te komen
Borrelpraat.
pi_57244823
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:10 schreef VoreG het volgende:
Bullshit. Bij elk groot evenement is politie nodig.
Tuurlijk. En als iedereen zich een beetje normaal zou gedragen was dat een heel stuk minder.
pi_57244826
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Borrelpraat.
Nee, ervaringsdeskundige
pi_57244843
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Ze mogen blij zijn dat de minister onlangs besloten heeft de kosten van de politieinzet niet bij de clubs in rekening te brengen.
Gaan feesten als Sensation, Lowlands, de feesten bij Koninginnedag etc etc dan ook alles zelf betalen?
pi_57244867
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:11 schreef Samson het volgende:

[..]

Nee, ervaringsdeskundige
Ja hoor. Ik geloof je meteen. Ik zou je nog meer geloven als je een bron hebt waaruit blijkt dat de politie niet goed reageert op meldingen waarbij met spoed hulp nodig is.
pi_57244877
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Tuurlijk. En als iedereen zich een beetje normaal zou gedragen was dat een heel stuk minder.
En niet iedereen kan zich normaal gedragen, er zitten altijd een paar debielen tussen als je zulke grote groepen mensen bij elkaar krijgt.

Er zitten in de ArenA 50.000 mensen (of tenminste, die zouden er kunnen zitten . ) en de binnenstad zitten er ook veel mensen in de kroegen. Daar heb je de politie nou eenmaal bij nodig en dat heeft niks met de voetbalsupporters te maken.

Sommige mensen doen alsof elke 7 dagen de binnenstad wordt afgebroken en de politie constant in elkaar wordt gehoekt. Er gebeurt bijna nooit wat.
pi_57244880
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:12 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gaan feesten als Sensation, Lowlands, de feesten bij Koninginnedag etc etc dan ook alles zelf betalen?
Ik heb geen idee, maar ik vind een nationale feestdag van een andere orde dan een balspel.
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 16:14:58 #261
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57244888
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Het is uiteraard vrij logisch dat de agenten in dezen het uitschot zijn, maar dat ziet zelft een verstandelijk gehandicapte.
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 16:15:23 #262
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57244893
OT: Is Gay-Man de nieuwe sjimz?
pi_57244897
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:05 schreef k_man het volgende:

Precies en die doet geen donder. En dat weet jij ook. Pas als er een mes in je lichaam zit wordt er ingegrepen. Begin je de irritatie een beetje te begrijpen (overigens: ik stel niet dat het de schuld is van individuele agenten dat de politie hier niets mee doet)?

Het argument dat agenten meer geld moeten krijgen vanwege het "gevaar" acht ik onheus. Dan zijn er meer beroepen waar door veranderingen in de maatschappij geld bij moet. Het probleem is natuurlijk dat het geld ergens vandaan moet komen...
quote:
Inderdaad krijgen mensen in andere beroepen ook met geweld te maken, maar geweld dat je kan overkomen versus geweld dat je vanwege je functie moet opzoeken, maakt nogal verschil.
Met geweld geconfronteerd kunnen worden en dan zelfs een probleem hebben als je de auto in de achteruit zet en gas geeft, of een pistool bij je hebben maakt ook een verschil...

Alle respect voor een agent die zijn leven op het spel zet, maar doe niet net alsof agenten een enorm risico lopen en niemand met een vergelijkbaar salaris een risico loopt dat daar bij in de buurt komt.

Ik snap best dat ze meer geld willen hebben. Misschien is dat zelfs terecht, misschien ook niet (dat vind ik in deze discussie niet zo interessant). Maar zoek een ander "slachtoffer" ipv weer een supersunday te verpesten. Word eens creatief!
pi_57244920
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar ik vind een nationale feestdag van een andere orde dan een balspel.
Voor een gigantisch groot deel van de bevolking is het voetbal ontzettend belangrijk. Zo belangrijk zelfs dat er elke week tienduizenden mensen bij elkaar komen, in verschillende steden ook nog. Dus hoezo van andere orde?
pi_57244922
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:14 schreef VoreG het volgende:
En niet iedereen kan zich normaal gedragen, er zitten altijd een paar debielen tussen als je zulke grote groepen mensen bij elkaar krijgt.

Er zitten in de ArenA 50.000 mensen (of tenminste, die zouden er kunnen zitten . ) en de binnenstad zitten er ook veel mensen in de kroegen. Daar heb je de politie nou eenmaal bij nodig en dat heeft niks met de voetbalsupporters te maken.

Sommige mensen doen alsof elke 7 dagen de binnenstad wordt afgebroken en de politie constant in elkaar wordt gehoekt. Er gebeurt bijna nooit wat.
Dus?

Snapte je mijn opmerking wel? Ik reageerde op iemand die de agenten bestempelde als uitschot. Terwijl zonder het echte uitschot veel minder agenten nodig zouden zijn. En nee, dat beperkt zich inderdaad niet tot voetbal.
pi_57244927
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik ook, alles wat met het koningshuis te maken heeft kan me gestolen worden. Niet erg relevant alleen, feit is dat miljoenen mensen wel wat met voetbal hebben.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:19:27 #267
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_57244948
Bizar dat ze voor de tweede keer het voetbal als slachtoffer uitkiezen. Hiermee zorgen ze er alleen maar voor dat getergde voetbal-hooligans zich tijdens een volgende wedstrijd gaan misdragen om de politie te jennen. Good thinking! Het lijkt me gewoon een gevalletje van makkelijk scoren...
In principe is het een geschil tussen de overheid en de politiebond, kunnen de clubs de schade die ze oplopen niet verhalen op de politie? Ze zijn namelijk geen partij, en ondervinden toch schade. Of gewoon de wedstrijd door laten gaan, en als er iets gebeurt de schuld bij de politie/overheid leggen?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:19:31 #268
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57244950
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Dus?

Snapte je mijn opmerking wel? Ik reageerde op iemand die de agenten bestempelde als uitschot. Terwijl zonder het echte uitschot veel minder agenten nodig zouden zijn. En nee, dat beperkt zich inderdaad niet tot voetbal.
Dus dankzij het 'uitschot' hebben de agenten werk. Heb je daar al eens over nagedacht?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:19:32 #269
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57244951
Even geheel buiten het feit of de stakingen terecht zijn (dat mag iedereen nu even zelf beoordelen) hebben ze ook nog eens geen enkel nut!

De wedstrijden van dit weekend worden nu verplaatst naar de avonden in de aankomende week. WTF bereiken de agentjes hier dan mee?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_57244953
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:10 schreef k_man het volgende:

Borrelpraat.
Nee, geen borrelpraat. Dat weet je best.
pi_57244958
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Dus?

Ja en ik reageer op jou.
Je geeft aan dat er zonder het uitschot bij het voetbal geen politie nodig zou zijn. Over kortzichtig gesproken, elk groot evenement heeft politie nodig, omdat er ontzettend veel mensen bij elkaar komen.
pi_57244967
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:11 schreef k_man het volgende:

En als iedereen zich een beetje normaal zou gedragen was dat een heel stuk minder.
Als iedereen zich aan de wet houdt, dan zou iedere agent de ww in kunnen...
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:24:55 #273
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_57245035
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja en ik reageer op jou.
Je geeft aan dat er zonder het uitschot bij het voetbal geen politie nodig zou zijn. Over kortzichtig gesproken, elk groot evenement heeft politie nodig, omdat er ontzettend veel mensen bij elkaar komen.
Dat is trouwnes ook wat iedereen hier wel begrijpt/onderkent, maar waarom moet de politie nu weer gaan staken bij voetbalwedstrijden? Alsof voetbalfans er iets aan kunnen doen dat één of andere minister niet zijn krabbel wil zetten om de agenten een extra zakje geld te geven? Laat ze dan een ander slachtoffer zoeken om zo de schade van hun acties te spreiden onder de bevolking. Of onderneem publieksvriendelijke acties, zoals een week niet flitsen/geen boetes uitschrijven voor kleine overtredingen, weet ik veel.
pi_57245082
quote:
Minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken heeft vannacht 120 miljoen euro extra op tafel gelegd om de politiebonden te bewegen tot een cao-akkoord. Dat heeft een welingelichte bron vandaag gezegd.

Ter Horst bood de politiebonden aan om de eenmalige uitkeringen in 2008 en 2009 aanzienlijk te verhogen. Voor dit jaar zou dat een bonus van 2400 euro in plaats van 1200 euro betekenen. Voor volgend jaar liep de eenmalige uitkering op naar 1800 euro tegen het oude bod van 600 euro.

Naast het eerdere loonbod van 3,5 procent voor dit jaar en 3,3 voor volgend jaar, kwam de minister met een salarisverhoging van 3,25 procent in 2010 en met 2,2 procent voor een nieuwe functiewaardering.

Volgens de ingewijde is Ter Horst niet alleen van mening dat haar laatste bod ruim voldoende is. De bewindsvrouw zou niet bereid zijn meer geld uit te trekken omdat een nog grotere loonsverhoging kan leiden tot hogere salariseisen van bijvoorbeeld ambtenaren, personeel in de zorg en onderwijzers en zelfs bij bedrijven.
Ze vinden dit bod trouwens niet genoeg. Wat willen die gasten nou?
pi_57245090
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:15 schreef DS4 het volgende:
Precies en die doet geen donder. En dat weet jij ook. Pas als er een mes in je lichaam zit wordt er ingegrepen. Begin je de irritatie een beetje te begrijpen (overigens: ik stel niet dat het de schuld is van individuele agenten dat de politie hier niets mee doet)?
Ik begrijp heel goed de irritatie bij agenten over dit soort borrelpraat, terwijl objectief onderzoek jaar na jaar laat zien dat de gemiddelde Nederlander een ruime voldoende geeft voor het laatste contact met de politie.
quote:
Het argument dat agenten meer geld moeten krijgen vanwege het "gevaar" acht ik onheus. Dan zijn er meer beroepen waar door veranderingen in de maatschappij geld bij moet. Het probleem is natuurlijk dat het geld ergens vandaan moet komen...
Die beroepen zijn er zeker. Dat er meer beroepen zijn waar niet voldoende betaald wordt is echter geen reden voor agenten om dan toch maar tevreden te moeten zijn. Eerder een reden voor anderen om ook te protesteren. Ik verbaas me er bijv over dat er in de zorg nog niet flink gestaakt wordt.
quote:
Alle respect voor een agent die zijn leven op het spel zet, maar doe niet net alsof agenten een enorm risico lopen en niemand met een vergelijkbaar salaris een risico loopt dat daar bij in de buurt komt.
Er zullen erg weinig beroepen zijn met een vergelijkbare verhouding tussen beloning en belasting.
pi_57245092
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:13 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik geloof je meteen. Ik zou je nog meer geloven als je een bron hebt waaruit blijkt dat de politie niet goed reageert op meldingen waarbij met spoed hulp nodig is.
Als de gemiddelde agent jouw instelling/houding zou hebben belde ik ze helemaal nooit meer
pi_57245109
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Een structurele loonsverhoging in plaats van die eenmalige uitkeringen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2008 16:29:27 ]
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:29:22 #278
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57245113
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zo dat is niet mis.
Bij mij gaat nu echt het licht uit. Wat een trieste bedoening.
pi_57245150
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:24 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat is trouwnes ook wat iedereen hier wel begrijpt/onderkent, maar waarom moet de politie nu weer gaan staken bij voetbalwedstrijden? Alsof voetbalfans er iets aan kunnen doen dat één of andere minister niet zijn krabbel wil zetten om de agenten een extra zakje geld te geven? Laat ze dan een ander slachtoffer zoeken om zo de schade van hun acties te spreiden onder de bevolking. Of onderneem publieksvriendelijke acties, zoals een week niet flitsen/geen boetes uitschrijven voor kleine overtredingen, weet ik veel.
Dat laatste gebeurt ook, begreep ik. Vanaf maandag weer geen boetes, maar alleen waarschuwingen voor kleine overtredingen.
pi_57245173
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, geen borrelpraat. Dat weet je best.
Ik weet het niet. Als jij het wel weet heb je ook vast wel een bron waaruit dat blijkt.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:33:10 #281
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57245184
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Aah ze willen niet alleen geld, ze willen ook bepalen hoe ze het krijgen.

Doet me denken aan een kind dat gaat huilen om een cadeau dat niet netjes is ingepakt. En nee, dit is geen goede analogie, maar het onderwerp wordt dan ook met het uur belachelijker.
pi_57245194
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:19 schreef thaduck het volgende:
Even geheel buiten het feit of de stakingen terecht zijn (dat mag iedereen nu even zelf beoordelen) hebben ze ook nog eens geen enkel nut!

De wedstrijden van dit weekend worden nu verplaatst naar de avonden in de aankomende week. WTF bereiken de agentjes hier dan mee?
Oh, zijn de stakingen dan al weer afgelopen...?
pi_57245197
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:28 schreef k_man het volgende:

Ik begrijp heel goed de irritatie bij agenten over dit soort borrelpraat, terwijl objectief onderzoek jaar na jaar laat zien dat de gemiddelde Nederlander een ruime voldoende geeft voor het laatste contact met de politie.
Gek, ik hoor alleen maar klachten. Zoals mijn vrouw die gisteren meer dan een uur lang met een agente in de weer mocht om aangifte te doen van verlies van rijbewijs (andere agent moest erbij komen omdat die miep te dom was om de aangifte in het systeem te krijgen en die lukte het in 10 minuten...).

Maar goed: het is een feit dat bij een bedreiging de politie niets doet. Dat jij dat stug borrelpraat blijft noemen doet daar niets aan af. Wat claim jij dat een agent doet bij een bedreiging?
quote:
Dat er meer beroepen zijn waar niet voldoende betaald wordt is echter geen reden voor agenten om dan toch maar tevreden te moeten zijn. Eerder een reden voor anderen om ook te protesteren. Ik verbaas me er bijv over dat er in de zorg nog niet flink gestaakt wordt.
Het is subjectief hoor... niet voldoende betaald worden. Niet net doen alsof dat een vaststaand gegeven is.
quote:
Er zullen erg weinig beroepen zijn met een vergelijkbare verhouding tussen beloning en belasting.
Ik denk dat je dat nog zal tegenvallen.
pi_57245199
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:29 schreef k_man het volgende:

[..]

3 jaar op rij meer dan 3% erbij en nog een nieuwe functiewaardering is toch geen slecht bod? Ik vind dit een ontzettend mooi bod en ik denk dat heel veel mensen dat met mij eens zijn
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:33:59 #285
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57245205
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Als jij het wel weet heb je ook vast wel een bron waaruit dat blijkt.
Ik denk niet dat DS4 zijn telefoongesprekken met bandrecorders opneemt.
pi_57245225
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja en ik reageer op jou.
En ontkende ik dat?
pi_57245253
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:32 schreef k_man het volgende:
Als jij het wel weet heb je ook vast wel een bron waaruit dat blijkt.
Het is een feit van algemene bekendheid.

Maar goed, ik zou zeggen: bel eens met nulachthonderd-tuig en vraag eens wat ze doen bij een bedreiging... Voor de goede orde: er is niet zo heel veel wat men kan. Maar ze doen werkelijk niets omdat ze dat ook niet mogen van de leiding (iets met prioriteiten).
pi_57245278
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:33 schreef VoreG het volgende:
Ik vind dit een ontzettend mooi bod en ik denk dat heel veel mensen dat met mij eens zijn
Het is een prachtig bod en wat mij betreft wordt het ingetrokken en blijven ze maar lekker een paar jaar staken met loonsbevriezing.

Dat zal de verwende kereltjes (vrij naar KNVB bobo) leren!
pi_57245307
Die strontvlieg is volgens mij een wout
pi_57245349
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:34 schreef k_man het volgende:

[..]

En ontkende ik dat?
Zo kwam het wel over op mij.
pi_57245359
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is een prachtig bod en wat mij betreft wordt het ingetrokken en blijven ze maar lekker een paar jaar staken met loonsbevriezing.

Dat zal de verwende kereltjes (vrij naar KNVB bobo) leren!
Ik vind dat je ze gewoon moet laten staken tot het geld op is bij de bonden en dan helemaal niks verhogen. Laat ze lekker de tering krijgen. Het is nog makkelijker dan een VMBO baan en dan nog een topsalaris eisen. Beetje met je flitser langs de snelweg hangen heel de dag .. flikker straal een end heen. Gewoon traject controles invoeren en die banen schrappen.
pi_57245386
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:33 schreef DS4 het volgende:
Gek, ik hoor alleen maar klachten. Zoals mijn vrouw die gisteren meer dan een uur lang met een agente in de weer mocht om aangifte te doen van verlies van rijbewijs (andere agent moest erbij komen omdat die miep te dom was om de aangifte in het systeem te krijgen en die lukte het in 10 minuten...).
Tja, soms moeten mensen ingewerkt worden. Toen ik laatst aangifte moest doen gebeurde dat ook door een adspirant die om raad moest gaan vragen bij een ervaren collega. Als je het systeem kent (?) snap je trouwens ook waarom niet iedereen dat meteen snapt: het is nog ongeveer drie keer zo ondoorgrondelijk als WordPerfect (die versie met een blauw scherm en tientallen codes).
quote:
Maar goed: het is een feit dat bij een bedreiging de politie niets doet. Dat jij dat stug borrelpraat blijft noemen doet daar niets aan af. Wat claim jij dat een agent doet bij een bedreiging?
Ligt eraan wat je bedreiging noemt. Iemand die zegt 'als je hond nog een keer daar poept sla ik je op je bek' of iemand die met een wapen voor je staat? In het eerste geval zal de politie daar weinig mee kunnen (woord van de een tegen woord van de ander, geen bewijs), in het tweede geval staat er binnen een paar minuten een politieauto voor de deur.
pi_57245410
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind dat je ze gewoon moet laten staken tot het geld op is bij de bonden en dan helemaal niks verhogen. Laat ze lekker de tering krijgen. Het is nog makkelijker dan een VMBO baan en dan nog een topsalaris eisen. Beetje met je flitser langs de snelweg hangen heel de dag .. flikker straal een end heen. Gewoon traject controles invoeren en die banen schrappen.
Flitsen gebeurt dus meestal ook niet door agenten.
pi_57245443
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:41 schreef Chadi het volgende:
Die strontvlieg is volgens mij een wout
Daar ben ik te hoog voor opgeleid.
pi_57245467
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef k_man het volgende:

[..]

Daar ben ik te hoog voor opgeleid.
Niet zo heel lastig, basisschool afronden is al genoeg.
pi_57245470
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Flitsen gebeurt dus meestal ook niet door agenten.
Nee dat doet de fotograaf
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:05:22 #297
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57245809
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee dat doet de fotograaf
Nope dat gebeurd bijna altijd door een BOA.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57245902
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:05 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nope dat gebeurd bijna altijd door een BOA.
In opdracht van?
'
Buiten en gewoon

zaterdag 8 maart 2008 @ 17:10:40 #299
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57245943
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

In opdracht van?
De politie inderdaad. Maar als je in opdracht van de politie handelt betekent het niet dat je agent bent.

Maar iets wat duidelijk niet in dit topic thuishoort.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:21:37 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57246163
Vol!
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')