abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57243148
Joah 3 punten houden en de goede reeks van NAC stopzetten is de bedoeling
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:22:26 #202
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_57243199
- Doe normaal -

[ Bericht 84% gewijzigd door RayMania op 08-03-2008 14:37:00 ]
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:23:11 #203
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243214
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:40 schreef dagizmo het volgende:
ErikT: wat voor baan hebben jouw ouders?
Is dat van belang voor de argumenten die ik aandraag? Laat ik het zo stellen: ze hebben beide een baan met voor- en nadelen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57243248
Vast goedbetaalde banen. Anders had je je misschien beter kunnen inleven in gezinnen die met 1100 euro per maand moeten leven, terwijl pap of mam niet het allermakkelijkste beroep van Nederland heeft.
pi_57243293
Het is je eigen keuze om een baan van 1100 euro per maand te nemen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:32:13 #206
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57243343
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:25 schreef dagizmo het volgende:
Vast goedbetaalde banen. Anders had je je misschien beter kunnen inleven in gezinnen die met 1100 euro per maand moeten leven, terwijl pap of mam niet het allermakkelijkste beroep van Nederland heeft.
Daarom wordt je toch agentje? Niet omdat je hersens hebt of een toekomstbeeld. Moet je maar goed onderhandelen bij je aanname.

En als het zo erg is, waarom zijn er dan nog genoeg van die agentjes beschikbaar om te flitsen of zielige ID controles uit te voeren? Zolang die onzinboetes uitgedeeld kunnen worden zijn er meer dan genoeg agentjes en is het salaris dus prima..

op agentjes
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:32:49 #207
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243358
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:25 schreef dagizmo het volgende:
Is het nu al 1100 euro geworden? En een éénoudergezin? Hoeveel kinderen zitten er in dat gezin? En krijgt dat gezin geen zorgtoeslag en huurtoeslag?

Begrijp me niet verkeerd: ik weet dondersgoed dat politie-agenten niet het hoogst haalbare salaris in Nederland verdienen. En ook niet ontzettend veel. Ik vind dat alleen niet zo ontzettend raar. Ze doen laagopgeleid werk. Dat betekent dat veel mensen het kunnen doen. Dit heeft als gevolg een relatief laag salaris.
Daar mag je over zeiken en je mag staken. Hebben ze gedaan. Naar mijn mening terecht. Nu is er weer een verbeterd voorstel geweest. Dat wordt dan zonder pardon van tafel geveegd en: hup, meteen weer staken. Dit is onrealistisch kinderachtig gedrag. Het houdt een keer op.

Ik erger me vooral aan het zielige gedoe. Het is bijna alsof alle politieagenten in kartonnen dozen leven en dat ze hun kinderen niet kunnen kleden en voeden.
pi_57243363
Leg uit dan waarom je het een domme opmerking vind
pi_57243386
Deze eisen zijn ook gericht op de toekomst, een baan bij de politie moet wel aantrekkelijk blijven, want anders is er over 3 a 4 jaar geen enkel persoon die nog bij de politie zal willen werken. En wie zal zich dan nog inzetten voor de veiligheid van de Nederlandse Staat? Elk beroep krijgt per jaar er zo nu en dan een paar % bij, echter dit is jarenlang bij de politie nooit gebeurt. En daar rekenen ze op en ze hebben daar ook recht op.

Je moet verder kijken dan je..... lang is.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:36:06 #210
190250 Miss-Klauwtje
Hoi, Claudia is de naam...
pi_57243413
kan je dat zelf niet bedenken??

Mensen bijvoorbeeld die niet gezegend zijn met een goed stel hersens zijn blij als ze een baan hebben waar ze 1100 euro mee verdienen. Ze willen wel maar hebben niet de capaciteiten om een betre baan te krijgen, hebben zij dus een keus?
pi_57243423
Dat het meerendeel van de agenten kinderachtige pikkies zijn met lange tenen is toch oud nieuws? Zitten ook wel goede bij hoor, maar de meeste agenten die ik ken zijn van het kansloze type dat op macht belust is.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:37:10 #212
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243426
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:34 schreef dagizmo het volgende:
Deze eisen zijn ook gericht op de toekomst, een baan bij de politie moet wel aantrekkelijk blijven, want anders is er over 3 a 4 jaar geen enkel persoon die nog bij de politie zal willen werken. En wie zal zich dan nog inzetten voor de veiligheid van de Nederlandse Staat? Elk beroep krijgt per jaar er zo nu en dan een paar % bij, echter dit is jarenlang bij de politie nooit gebeurt. En daar rekenen ze op en ze hebben daar ook recht op.

Je moet verder kijken dan je..... lang is.
Ooo het gaat om het landsbelang!

Laat me niet lachen. Agent zijn is nog altijd een veel aantrekkelijker beroep dan vergelijkbaar betaalde baan in bijvoorbeeld productiewerk. Een gebrek aan enthousiasme om agent te worden, daar heb ik nog nooit wat van gehoord. Een gebrek aan blauw op straat wel, omdat het budget niet meer agenten toeliet. (Dat impliceert dat het probleem niet ligt bij het aantal mensen dat agent wil worden.) Maar als je een bron hebt die het tegendeel bewijst, wil ik het graag lezen.
pi_57243455
Mijn god. Vanaf nu reageert iedereen hier weer normaal. Niks geen trolls, schelden met ziektes, Enschede-grappen of wat dan ook. Ontopic nu over de (mogelijke) stakingen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57243467
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef ErikT het volgende:

[..]

Is het nu al 1100 euro geworden? En een éénoudergezin? Hoeveel kinderen zitten er in dat gezin? En krijgt dat gezin geen zorgtoeslag en huurtoeslag?

Ik erger me vooral aan het zielige gedoe. Het is bijna alsof alle politieagenten in kartonnen dozen leven en dat ze hun kinderen niet kunnen kleden en voeden.
Netto, wel opletten.

Maar goed ik stel voor dat je alle agenten dit weekend en de komende periode maar goed gaat beledigen en goed laat merken dat je het triest volk vind.
Ik hoop ook dat je nooit van je leven 112 gaat bellen, ook al heb je ze dringend nodig, want dan heb je ook geen behoefte aan mensen met kinderachtig gedrag. Ik merk dat je een rechtvaardig man bent en woord is woord, dus moet je ook nooit de hulp van die trieste wouten inschakelen.

Als je belevingswereld zo klein is geworden, dat je je niet kunt inleven in dergelijke mensen, dan heb je daar nu een weekend voor om eens je te gaan verdiepen in een ander.
pi_57243487
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

Mensen bijvoorbeeld die niet gezegend zijn met een goed stel hersens zijn blij als ze een baan hebben waar ze 1100 euro mee verdienen. Ze willen wel maar hebben niet de capaciteiten om een betre baan te krijgen, hebben zij dus een keus?
Er zijn genoeg banen waarin je geen goed stel hersens nodig heb en waarbij je ook goed kan verdienen. En iedereen is in staat om kleine eenvoudige cursussen te gaan volgen die goed staan op hun cv.
Ik wordt een beetje moe van mensen die denken dat je voor een goede baan veel hersenen nodig heb.
Een goed stel hersenen zijn een voordeel maar zeggen niet alles.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:40:21 #216
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243491
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:36 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

We kunnen er natuurlijk wel een filosofische discussie van maken, en dan sta ik aan jouw kant: iedereen evenveel verdienen. Want "iedereen kan er niks aan doen dat..." Maar in Nederland leven we niet in zo'n maatschappij. (Omdat de praktijk leert dat het moelijk is mensen te overtuigen voor het algemeen belang te werken, maar makkelijk om ze voor hun eigen belang te laten werken.)
pi_57243495
Afgelopen 3 jaar is er per jaar 1% bijgekomen.
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:42:30 #218
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243526
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:39 schreef dagizmo het volgende:
Netto, wel opletten.
O ik moet opletten. Waar schreef je dan netto?
quote:
Maar goed ik stel voor dat je alle agenten dit weekend en de komende periode maar goed gaat beledigen en goed laat merken dat je het triest volk vind.
Ja want ik heb beweerd dat ik dat ga doen.
quote:
Ik hoop ook dat je nooit van je leven 112 gaat bellen, ook al heb je ze dringend nodig, want dan heb je ook geen behoefte aan mensen met kinderachtig gedrag. Ik merk dat je een rechtvaardig man bent en woord is woord, dus moet je ook nooit de hulp van die trieste wouten inschakelen.
Gaaaaast....
quote:
Als je belevingswereld zo klein is geworden, dat je je niet kunt inleven in dergelijke mensen, dan heb je daar nu een weekend voor om eens je te gaan verdiepen in een ander.
Moeilijk he, lezen? Tot dit weekend was ik het met ze eens, nu vind ik dat ze te ver gaan.
pi_57243532
De politiebonden hebben wel een punt, maar hun inconsequent handelen wekt wel flink ergernis. Iets meer consideratie met clubs had ook gemogen. Misschien is het ook wel aan Kesler te wijten, die treft ook blaam.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:43:48 #220
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_57243547
Is psv vs. ajax al officieel afgelast?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_57243552
Beeindig je de discussie nu al ErikT?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:44:35 #222
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57243563
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:43 schreef dagizmo het volgende:
Beeindig je de discussie nu al ErikT?
Hoezo?
In je laatste post val je me trouwens persoonlijk aan. Ik zie niet wat ik daar verder mee moet.
pi_57243571
Zoals Van Gaal al aanhaalde, ze hadden toen gezegd dat ze niet meer het voetbal zouden gebruiken, en ze doen het zo weer... verachtelijk.

Vooral gezien ze het verdomme EENS zijn over de loonsverhoging en het om een detail gaat
pi_57243628
Ik snap niet waarom ze niet gewoon een week stoppen met flitsen en andere NSB streken. Moet je zien hoe snel de overheid de salarissen omhoog gooi omdat ze de schatkist gevuld willen blijven hebben.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:51:01 #225
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57243650
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef ErikT het volgende:
Begrijp me niet verkeerd: ik weet dondersgoed dat politie-agenten niet het hoogst haalbare salaris in Nederland verdienen. En ook niet ontzettend veel. Ik vind dat alleen niet zo ontzettend raar. Ze doen laagopgeleid werk. Dat betekent dat veel mensen het kunnen doen. Dit heeft als gevolg een relatief laag salaris.
Dat is inderdaad de essentie, politieagenten doen werk op MBO-niveau en krijgen daar ook naar betaald. Natuurlijk is het wel gevaarlijker en in zekere zin moeilijker werk dan een adminisratieve kracht op MBO-niveau doet en daarom zouden ze iets meer kunnen verdienen, maar dat doen ze volgens mij al. Bovendien krijgen ze volgens het eerder afgewezen voorstel er in ruim twee jaar tijd ongeveer tien procent bij en het laatste voorstel was vermoedelijk nog beter.Zolangzamerhand wordt het dus tijd dat de politie enige realiteitszin ontwikkelt en het voorstel accepteert.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')