abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:39:12 #101
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57241036
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:38 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Er zijn genoeg dingen die je plat kan leggen, maar ze doen het alleen met voetbal
Idd, als ze Schiphol nou eens plat leggen .
pi_57241047
quote:

[..]

Er zijn genoeg dingen die je plat kan leggen, maar ze doen het alleen met voetbal
Wachten op de derde dinsdag in september, dan komt Den Haag wel over de brug .

Voetbal is een te makkelijk doelwit, elke week wordt er gespeeld, miljoenen Nederlanders zijn erin geïnteresseerd dus dan krijg je dit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57241086
Nouja, dan ben ik benieuwd naar wat ze gaan doen op bijvoorbeeld Koninginnedag als de problemen dan nog niet zijn opgelost.

Als ze dan niet gaan staken, geeft het wel aan dat ze het alleen om het voetbal doen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:42:13 #104
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57241091
Die vakbonden zijn gewoon achterlijk bezig. Als je een conflict hebt, en je wilt draagvlak voor je punt ga dan niet de mensen die je als medestander zou kunnen meekrijgen recht in hun gezicht slaan...
pi_57241096
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:32 schreef Eduard37 het volgende:
En al die andere belangrijke beroepen in Nederland die zo weinig verdienen? Die hoor je ook niet. Hebben namelijk geen machtspositie. Ik vind dat iedereen minimaal 2000 euro schoon per maand moet verdienen. Nee, er wordt gekeken bij wat je doet, of je belangrijk genoeg bent, of je diploma's hebt, etc etc etc.....

Het is allemaal een oneerlijke verdeling van de middelen. De politiemensen moeten niet zo klagen ze zijn niet de enige groep die te weinig betaald krijgt. Iedereen vindt dat ze meer verdienen!
Een agentje zal blij zijn dat hij 1000,- netto overhoudt.
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:42:53 #106
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57241109
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nouja, dan ben ik benieuwd naar wat ze gaan doen op bijvoorbeeld Koninginnedag als de problemen dan nog niet zijn opgelost.
Ik ga gewoon de stad in hoor . Wilden ze iedereen van het museumplein afslaan? .
pi_57241116
quote:

[..]

Geeft je wel de meeste aandacht zoals Venom als juist heeft gezegd, want het stilleggen van de bekeuringen,etc helpt schijnbaar niet. Daarnaast, als het lang genoeg doormoddert, komen ook de evenementen zoals Koninginnedag,etc, wel aan de beurt. Nu hebben we helaas nog niet zoveel evenementen waarbij politie inzet in grote getale benodigd is.
pi_57241142
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ik ga gewoon de stad in hoor . Wilden ze iedereen van het museumplein afslaan? .
Heey ben je dit jaar ook op het museumplein
MOKUM XXX RATED
pi_57241169
Dat hele plat leggen van zaken lost niets op. Ik hoop dat de beslissers hun poot stijf houden want als de toegeven is dat een garantie voor meer acties in de toekomst.

Bovendien kost het platleggen van zaken alleen maar bakken met geld. En wie gaat dat betalen? Juist, wij normale mensen. Het gaat niet om die ene politieagent maar om de miljarden dat we besteden aan onze gezondheid, politieapparaat, sociale zekerheid etc etc. Dat is de reden dat er meer marktmechanisme moet komen. Mensen moeten gestimuleerd worden. In dit linkse land gaat het gelduitgeven veel te makkelijk. Dit is weer een voorbeeld. Efficiëncy hebben onze ambtenaren nooit van gehoord. Er valt genoeg geld te besparen als ze daar aan mee werken is er genoeg geld over voor meer salaris. Niet steeds de makkelijkste weg kiezen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:46:52 #110
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57241209
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Een agentje zal blij zijn dat hij 1000,- netto overhoudt.
Zijn dat geen parkeerwachters, een gesubsidieerde baan van de overheid?

Een normale politieagent die op straat rondloopt verdiend zon 1500 euro per maand. Ken namelijk iemand die politieagent is. Het is niet veel maar vindt iedereen niet dat die te weinig verdiend?
pi_57241247
Bovendien moeten we die politiemensen ook niet te hoog inschatten. Ga maar eens met ECHTE politiemannen praten over hoe het allemaal toegaat bij de politie en wat voor soort mensen er allemaal rondlopen.

Echt te gek voor woorden!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:51:10 #113
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57241255
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:48 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Een normale politieagent die op straat rondloopt verdiend zon 1500 euro per maand. Ken namelijk iemand die politieagent is. Het is niet veel maar vindt iedereen niet dat die te weinig verdiend?
1500 euro BRUTO per maand he. Daar houdt hij zo'n 1100 netto van over. Voor de onregelmatige en nachtdiensten inclusief beledigd, beschimpt en agressief benaderd wordt niet extra loon gerekend. Alleen als ME-er krijg je volgens mij extra centen, dus daar wil men dan voor de centen maar al te graag bij.
pi_57241273
Zou wat zijn ja, als supporters van verschillende voetbalploegen voor de kantoren van die bonden gaan lopen schreeuwen (lees niet rellen) en de politie alsnog uit moet rukken om 'de orde te bewaren'.

Overigens heb ik geen idee hoe laag die lonen zijn. Toevallig had ik het er gister nog over met m'n ouders (ben zoekende naar een baan) en vertelde dat je als leraar, agent, verpleegkundige, over het algemeen alledrie best wel verantwoordelijke banen, in verhouding een stuk minder krijgt dan je baantje in de commerciele dienstverlening (werkte zelf tot voor kort bij een verzekeringsmaatschappij en met mijn 23 jaar verdiende ik al meer dan het basissalaris van een agent).

Maar goed, hoe dan ook, wie er ook gelijk heeft, goodwill kweek je zeker niet bij de supporters op dit moment. Wat je nu als bond eigenlijk vraagt is dat de onvrede onder de supporters zo groot gaat worden dat er rellen van ontstaan, je dan heel hard nodig bent en die minister dan smeekt om je hulp en je alleen akkoord gaat mits een verhoging.
Je zou dan nog beter de minister die gaat over die onderhandeling moeten vasthouden met je handboeien en vervolgens penetreren met je wapenstok, dat zal d'r leren!
pi_57241298
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:51 schreef Prosac het volgende:

[..]

1500 euro BRUTO per maand he. Daar houdt hij zo'n 1100 netto van over. Voor de onregelmatige en nachtdiensten inclusief beledigd, beschimpt en agressief benaderd wordt niet extra loon gerekend. Alleen als ME-er krijg je volgens mij extra centen, dus daar wil men dan voor de centen maar al te graag bij.
Als dat zo weinig is, begrijp ik niet dat ze gekozen hebben voor het vak politieagent. Dan kun je net zo goed thuis gaan zitten en een bijstandsuitkering aanvragen. Dit bevestigt dus weer dat ons heel politieapparaat een opvangcentrum is voor mensen die anders niet aan de bak komen. Heb je altijd nog een paar 100 euro netto meer en je bent actief bezig. Wat een zooitje!
pi_57241309
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:48 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Hij houdt zoveel over door die onregelmatige diensten ja. Maar zou je die niet hebben hou je niks over.

En ik ken alle schalen uit me hoofd waar ze in zitten. Misschien dat hij een extra taak erbij heeft zodat hij een periodiek omhoog kan.
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:54:44 #117
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57241318
quote:
Die vakbonden zijn gewoon achterlijk bezig. Als je een conflict hebt, en je wilt draagvlak voor je punt ga dan niet de mensen die je als medestander zou kunnen meekrijgen recht in hun gezicht slaan...
Precies, maargoed we hebben het er helaas maar mee te doen.

Maargoed van mij kunnen ze weer ff de boom in!
pi_57241356
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:46 schreef pfaf het volgende:
Wat een walgelijke, minne actie. Misbruik maken van het voetbal...
helemaal eens
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:57:00 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57241357
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:54 schreef dronkeykong het volgende:
Hij houdt zoveel over door die onregelmatige diensten ja. Maar zou je die niet hebben hou je niks over.
Als, als. Er zijn wel meer banen met onregelmatige werktijden.
En zo zielig en hardwerkend zijn die agenten niet. Ik zie ze altijd heerlijk relaxed over straat banjeren. (En zo hoort het ook.)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57241386
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:50 schreef Eduard37 het volgende:
Bovendien moeten we die politiemensen ook niet te hoog inschatten. Ga maar eens met ECHTE politiemannen praten over hoe het allemaal toegaat bij de politie en wat voor soort mensen er allemaal rondlopen.

Echt te gek voor woorden!
En wie zijn die echte MANNEN dan? Arrestatieteam gasten, of rechercheurs?
Of is het de districtschef.

Vind je wel een beetje minachtend doen. Wees blij dat er mensen zijn die zich willen inzetten voor de veiligheid voor zo een schraal kk loontje, maar nu de CAO onderhandelingen er weer zijn na afgelopen 3 jaar er maar 3% loonstijging erbij willen ze nu eens dat het rechtgetrokken wordt.
MOKUM XXX RATED
pi_57241390
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:57 schreef ErikT het volgende:

[..]

En zo zielig en hardwerkend zijn die agenten niet. Ik zie ze altijd heerlijk relaxed over straat banjeren. (En zo hoort het ook.)
Jij oordeelt op basis van wat je ziet? Loop eens een weekje stage bij de politie.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:58:46 #122
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57241398
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:53 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Als dat zo weinig is, begrijp ik niet dat ze gekozen hebben voor het vak politieagent. Dan kun je net zo goed thuis gaan zitten en een bijstandsuitkering aanvragen. Dit bevestigt dus weer dat ons heel politieapparaat een opvangcentrum is voor mensen die anders niet aan de bak komen. Heb je altijd nog een paar 100 euro netto meer en je bent actief bezig. Wat een zooitje!
Kroegpraat, want hetzelfde kan je dan zeggen over 90% van de werknemers in de gezondheidszorg.
pi_57241401
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:54 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

En ik ken alle schalen uit me hoofd waar ze in zitten. Misschien dat hij een extra taak erbij heeft zodat hij een periodiek omhoog kan.
Maar is dat 'onregelmatige' niet een deel van je vak? Een soort van 'geen 9 tot 5 mentaliteit'?

Je kan wel stellen dat je in verhouding dan nog weinig verdient, zou je 2000 bruto verdienen (wat meer richting gemiddeld loontje van 9 tot 5) en dan nog eens die onregelmatigheidstoeslag dan kan het nog best leuk worden, je doet immers iets extra's en daar krijg je dan ook de nodige waardering voor in je loon.

Nu werk je blijkbaar onregelmatig voor hetzelfde loontje als een kantoorklerk die om 5 uur naar huis gaat en om 6 uur met de pantoffels voor de tv zit.
pi_57241424
quote:

[..]

Maar wat er achter de schermen gebeurt weet jij weer niet.

Lekker simpel gezien.
MOKUM XXX RATED
pi_57241432
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef xFriendx het volgende:
Zou wat zijn ja, als supporters van verschillende voetbalploegen voor de kantoren van die bonden gaan lopen schreeuwen (lees niet rellen) en de politie alsnog uit moet rukken om 'de orde te bewaren'.

Overigens heb ik geen idee hoe laag die lonen zijn. Toevallig had ik het er gister nog over met m'n ouders (ben zoekende naar een baan) en vertelde dat je als leraar, agent, verpleegkundige, over het algemeen alledrie best wel verantwoordelijke banen, in verhouding een stuk minder krijgt dan je baantje in de commerciele dienstverlening (werkte zelf tot voor kort bij een verzekeringsmaatschappij en met mijn 23 jaar verdiende ik al meer dan het basissalaris van een agent).

Maar goed, hoe dan ook, wie er ook gelijk heeft, goodwill kweek je zeker niet bij de supporters op dit moment. Wat je nu als bond eigenlijk vraagt is dat de onvrede onder de supporters zo groot gaat worden dat er rellen van ontstaan, je dan heel hard nodig bent en die minister dan smeekt om je hulp en je alleen akkoord gaat mits een verhoging.
Je zou dan nog beter de minister die gaat over die onderhandeling moeten vasthouden met je handboeien en vervolgens penetreren met je wapenstok, dat zal d'r leren!
Klopt helemaal maar we moeten niet vergeten dat als je een overheidsbaan neemt je eigenlijk een uitkering krijgt. De discussie dat de helft van de ambtenaren eruit kunnen is niet voor niets. Heb vorig jaar een maand bij een gemeente gewerkt. Heb daarvoor negen jaar in het bedrijfsleven gewerkt. Het is echt ongelooflijk relax allemaal. Echt, vergeleken met het bedrijfsleven heb je een luizenleventje. Een 36 urige werkweek, een dertiende maand en nog eens een 5% bonus over je jaarsalaris omdat je het hele jaar lekker languit achterover aanwezig bent geweest. Er gaat veel te veel geld naar die ambtenaren. Ik vind dat ze meer mogen verdienen MAAR EERST DE HELFT ERUIT EN DIE MENSEN LEREN OM HARD TE WERKEN. Wij in het bedrijfleven hebben het veel zwaarder en moeten vaak overwerken om de boel klaar te krijgen. Bij de overheid kijken ze op de klok en klokslag half 5 (lees half 5) is er niemand meer te bekennen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:01:47 #126
190250 Miss-Klauwtje
Hoi, Claudia is de naam...
pi_57241472
quote:

[..]

Oja, dat is wat jij ziet... wat zij ook zien zijn kindertjes die in zwaar mishandeld gevonden worden (denk maar aan dat 3 jarige meisje die in een kofferbak werd aangetroffen -naam ff kwijt-) Kindertjes die worden afgeslacht omdat de ouders het niet eens worden over een omgangs regeling. Steekpartijen op school enz enz.
Je wilt niet weten wat een doorsnee agent allemaal meemaakt... voor die paar rotcenten.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:03:16 #127
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57241509
Was het niet zo dat agenten ook nog eens meer dan 50% van de tijd bezig zijn met administratieve klusjes?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:03:21 #128
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57241511
quote:
Wij in het bedrijfleven hebben het veel zwaarder en moeten vaak overwerken om de boel klaar te krijgen. Bij de overheid kijken ze op de klok en klokslag half 5 (lees half 5) is er niemand meer te bekennen.
Weer ontzettend kort door de bocht, ik ben dan erg benieuwd bij welke overheid jij hebt gezeten. Ik werk afwisselend in het bedrijfsleven en voor de overheid. Het werken bij een bedrijf ervaar ik zelfs als ronduit relaxed vergeleken met mijn werkzaamheden voor gemeentes.

Overigens doe ik dat naast mijn studie voor 3 dagen per week en daarmee verdien ik al 1700,- bruto per maand. (excl Leasebak)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:04:03 #129
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57241529
klokslag half 5? Man om tien voor 4 hebben de meeste hun spullen al opgeruimd en de jas an........
pi_57241543
En die politiemensen moet niet zo zielig doen. Zwaar werk? Hou op man. Dit land is zo soft als maar kan. Heel af en toe dat er daadwerkelijk iets gebeurd maar daar gaan echt wel de profs op af. Ik heb het over de massa's politiemensen die op kantoor zitten en tegen elkaar zeggen. Pfffffff, wat een spannende baan heh jaap. Als ik dit geweten had dan............
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:04:53 #131
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57241548
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:01 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Oja, dat is wat jij ziet... wat zij ook zien zijn kindertjes die in zwaar mishandeld gevonden worden (denk maar aan dat 3 jarige meisje die in een kofferbak werd aangetroffen -naam ff kwijt-) Kindertjes die worden afgeslacht omdat de ouders het niet eens worden over een omgangs regeling. Steekpartijen op school enz enz.
Je wilt niet weten wat een doorsnee agent allemaal meemaakt... voor die paar rotcenten.
Ja godverredomme, wordt dan geen politieagent! Wat verwachten ze dan?

Denk je dat een dokter verwacht dat hij alleen gezellige mensen op bezoek krijgt? Dat een leraar denkt dat hij alleen leuke leerlingen heeft? Dat een secretaresse verwacht dat er heel de dag "alsjeblieft" tegen haar gezegd wordt. Grow the fuck up!
pi_57241572
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:01 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Ach laat gaan hij denkt dat agenten alleen maar luie gasten zijn.
Maar boomklevers uit de auto halen samen met het ambulance personeel, restjes mens oprapen als er weer eentje zichzelf voor de trein heeft geworpen, kinderen aantreffen waarvan net hun hersens zijn ingeslagen door die debiele ouders en dronken mongolen elk weekend weer aantreffen die aggresief tegen ze doen.

Nee doe mij ook zo een luizenbaantje heerlijk

En dan nog komen met zo een kut argument wordt dan geen agent
Nee laat dit land nog meer verkankeren.
MOKUM XXX RATED
pi_57241583
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
klokslag half 5? Man om tien voor 4 hebben de meeste hun spullen al opgeruimd en de jas an........
ha ha ha, ik heb me er echt over verbaasd en mezelf voor gek verklaard dat ik niet direct als ambtenaar ben gaan werken. Ongelooflijk!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:06:27 #134
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57241588
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:59 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Maar wat er achter de schermen gebeurt weet jij weer niet.

Lekker simpel gezien.
Ja ik denk echt dat ze continu zo over straat lopen, mijn hemel

Ik wil alleen maar een kanttekening plaatsen bij al die meldingen hier dat "het werk steeds zwaarder wordt".
pi_57241593
quote:

[..]

Als alle concerten etc niet doorgaan, dan is er weinig meer te beleven.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57241603
Ik ken iemand die bij de KLPD gewerkt heeft, en volgens hem hebben ze daar de term ambtenaar uitgevonden en verbeterd
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:07:28 #137
190250 Miss-Klauwtje
pi_57241609
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef ErikT het volgende:

[..]

Denk je dat een dokter verwacht dat hij alleen gezellige mensen op bezoek krijgt? Dat een leraar denkt dat hij alleen leuke leerlingen heeft? Dat een secretaresse verwacht dat er heel de dag "alsjeblieft" tegen haar gezegd wordt. Grow the fuck up!
Zal wat zijn als elke politieman dit gedacht zou hebben.. wie ruimt er dan de rotzooi op?
Wees verdomme blij dat er mensen zijn die er toch voor kiezen, ondanks dat lage salaris
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:07:36 #138
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57241613
quote:

[..]

Secretaresses moeten niet zeiken, die hebben een weinig bloederige baan. Leraren mogen ook wel wat meer verdienen wat mij betreft en een dokter hoeft zeker niet te zeiken voor het loon dat hij maandelijks mag bijschrijven om zijn Saab/Volvo/Mercedes af te betalen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:08:10 #139
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57241622

.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:09:34 #140
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57241654
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:06 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

ha ha ha, ik heb me er echt over verbaasd en mezelf voor gek verklaard dat ik niet direct als ambtenaar ben gaan werken. Ongelooflijk!
Ik denk dat ik na mijn school wel weet waar ik ga werken
pi_57241656
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef Eduard37 het volgende:
En die politiemensen moet niet zo zielig doen. Zwaar werk? Hou op man. Dit land is zo soft als maar kan. Heel af en toe dat er daadwerkelijk iets gebeurd maar daar gaan echt wel de profs op af. Ik heb het over de massa's politiemensen die op kantoor zitten en tegen elkaar zeggen. Pfffffff, wat een spannende baan heh jaap. Als ik dit geweten had dan............
Je weet het wel goed zeg, politiemensen op kantoor
MOKUM XXX RATED
pi_57241668
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:05 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ach laat gaan hij denkt dat agenten alleen maar luie gasten zijn.
Maar boomklevers uit de auto halen samen met het ambulance personeel, restjes mens oprapen als er weer eentje zichzelf voor de trein heeft geworpen, kinderen aantreffen waarvan net hun hersens zijn ingeslagen door die debiele ouders en dronken mongolen elk weekend weer aantreffen die aggresief tegen ze doen.

Net doe mij ook zo een luizenbaantje heerlijk
Het is je recht om alleen ellende op te noemen. En wat je noemt is zekers geen dankbaar werk. Echter daar heb je voor gekozen en ik kan me voorstellen dat je beroepshalve daar mee kunt omgaan. Het zou je zieren als je niet alleen de minder kant van deze baan benoemt maar ook de zeer relaxe kant. Begrijp nu ook waarom mensen zich zo druk maken als onze soldaten naar het buitenland moeten. Die verwachten natuurliijk ook alleen maar lekker gezellig te kaarten met mekaar zoals ze in de kazerne gewend zijn. Tuurlijk niet man. Het is je beroep. Daarvoor wordt je opgeleid en als het je allemaal teveel wordt. Stop je er gewoon mee. Je moet het allemaal niet zo zielig maken dat die politieagenten het zo zwaar hebben. Het hoort gewoon bij je vak!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:10:54 #143
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57241675
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:09 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Je weet het wel goed zeg, politiemensen op kantoor
Nou, ik weet niet hoe het nu is, maar enkele jaren terug bleek dat agenten nauwelijks op straat kwamen hoor.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:11:12 #144
190250 Miss-Klauwtje
pi_57241684
quote:

[..]

Er zit ook heel weinig verschil in een alsjeblieft krijgen van je baas en de rotzooi opruimen van een moordzaak... wie moet hier nu volwassen worden?
pi_57241687
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:07 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Zal wat zijn als elke politieman dit gedacht zou hebben.. wie ruimt er dan de rotzooi op?
Wees verdomme blij dat er mensen zijn die er toch voor kiezen, ondanks dat lage salaris
Daar zijn we ook blij om, waar we niet blij mee zijn is dat constante gezeik en gestaak omdat de eisen van de agenten niet voldoende ingewilligd worden. Laat het (af en toe) een riskant beroep zijn. Dat weet je van tevoren. Maar wat je vantevoren ook weet is dat je er niet bepaald moeite voor hoeft te doen om agent te kunnen worden. Dus geen flikker doen aan je school, lang leve de lol en uiteindelijk dan maar agent worden. Om vervolgens meteen te gaan mekkeren over je loon. Ja, logisch toch
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:11:47 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57241693
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Er zit ook heel weinig verschil in een alsjeblieft krijgen van je baas en de rotzooi opruimen van een moordzaak... wie moet hier nu volwassen worden?
Daar kies je als agent toch voor?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:11:56 #147
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57241698
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:07 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Er valt echt niet tegen jou te praten.

Ik weiger medeleiden te hebben met mensen die naar mijn mening echt niet op een houtje hoeven te bijten, terwijl ze nooit een fatsoenlijke opleiding hebben genoten. Er zijn veel zieligere mensen in Nederland. Die het niet afreageren op voetbalwedstrijden.
Ja ze mogen zeiken, ja ze mogen staken. Dat mag iedereen. Twee maanden geleden kon ik nog sympathie voor ze opbrengen (zie het topic over Ajax - PSV dat niet door ging). Maar er is een grens bereikt. Er wordt ze een handreiking gedaan, maar het is weer niet genoeg...
pi_57241711
quote:

[..]

99.9 % van de agenten houd zich echt niet bezig met de rotzooi opruimen van moordzaken hoor....
pi_57241717
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:07 schreef Prosac het volgende:

[..]

Secretaresses moeten niet zeiken, die hebben een weinig bloederige baan. Leraren mogen ook wel wat meer verdienen wat mij betreft en een dokter hoeft zeker niet te zeiken voor het loon dat hij maandelijks mag bijschrijven om zijn Saab/Volvo/Mercedes af te betalen.
Weet je hoeveel vakantie die leraren hebben op jaarbasis? Waarom moeten ze meer geld hebben? Vergeet niet dat het om belastinggeld gaat. Je bent een dief van je eigen portomonee als je zo makkelijk roept, dat ambtenaren altijd meer geld moeten krijgen als ze daar om vragen. Eerst alles goed in kaart brengen. Een vergelijking maken met het bedrijfsleven slaat nergens op want die salarissen worden door de ondernemers zelf betaald.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:14:34 #150
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57241746
quote:

[..]

Het zijn twee voorbeelden van het accepteren van de gevolgen van de keuzes die je maakt in het leven. Als je wilt dat er altijd met twee woorden tegen je gesproken wordt, moet je geen secretaresse worden. Als je geen vervelende dingen wilt meemaken, moet je geen politie-agent worden.

Dat neemt niet weg dat beide beroepsgroepen hard nodig zijn in de maatschappij. Maar dat geldt voor iedere beroepsgroep. Ik hoef echt niet alle zielige details te weten, die doen er namelijk niet toe. Voor- en nadelen zijn overal.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:15:12 #151
190250 Miss-Klauwtje
pi_57241760
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

Er valt echt niet tegen jou te praten.

Ik weiger medeleiden te hebben met mensen die naar mijn mening echt niet op een houtje hoeven te bijten, terwijl ze nooit een fatsoenlijke opleiding hebben genoten. Er zijn veel zieligere mensen in Nederland. Die het niet afreageren op voetbalwedstrijden.
Ja ze mogen zeiken, ja ze mogen staken. Dat mag iedereen. Twee maanden geleden kon ik nog sympathie voor ze opbrengen (zie het topic over Ajax - PSV dat niet door ging). Maar er is een grens bereikt. Er wordt ze een handreiking gedaan, maar het is weer niet genoeg...
Je hoeft ook niet tegen me te praten, ik geef alleen mijn mening hier, net als jij
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:16:51 #152
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57241784
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Weet je hoeveel vakantie die leraren hebben op jaarbasis? Waarom moeten ze meer geld hebben? Vergeet niet dat het om belastinggeld gaat. Je bent een dief van je eigen portomonee als je zo makkelijk roept, dat ambtenaren altijd meer geld moeten krijgen als ze daar om vragen. Eerst alles goed in kaart brengen. Een vergelijking maken met het bedrijfsleven slaat nergens op want die salarissen worden door de ondernemers zelf betaald.
Ja en de goedopgeleide werknemers komen de werkgevers gewoon aanwaaien

O nee, het is natuurlijk weer de schuld van de overheid als het onderwijs niet goed loopt. Maar hoge lerarensalarissen als oplossing kan niet, want dan ben je een dief van je eigen portemonnaie. Maar we dwalen af, dat jij een versimpeld wereldbeeld hebt is voor niemand nieuws.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:17:38 #153
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57241802
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:15 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet tegen me te praten, ik geef alleen mijn mening hier, net als jij
Ja, en toen kregen we een discussie. Die je eens terug moet lezen. Dan zie je hoe raar je discussieert.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:18:03 #154
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57241816
PSV - Ajax gaat niet door

De eredivisietopper PSV-Ajax gaat zondagmiddag niet door. Dat heeft burgemeester Braks van Eindhoven zaterdag tijdens een persconferentie bekendgemaakt. Door acties van de politie kan hij de veiligheid rondom de wedstrijd niet garanderen.
De andere topper van zondag, AZ-Feyenoord, gaat ook niet door. De politie kondigde vrijdag nieuwe acties aan omdat het cao-overleg met minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken mislukt is. Ajax heeft inmiddels een kort geding aangespannen tegen de bonden om de politiestaking te verbieden. Die zaak dient zaterdag.

De KNVB verwacht problemen doordat beide toppers opnieuw moeten worden ingepland. De voetbalbond zegt de stap van Ajax naar de rechter te begrijpen.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:19:30 #155
190250 Miss-Klauwtje
pi_57241854
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja, en toen kregen we een discussie. Die je eens terug moet lezen. Dan zie je hoe raar je discussieert.
Ja ook dit kan weer 2 kanten op.. wat jij vindt is jouw goed recht. Ik zie de dingen toch net iets anders.
pi_57241855
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

57 dagen?

En ook een 13e maand en wat doen ze?

Ze zitten alleen maar overspannen thuis
MOKUM XXX RATED
pi_57241872
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:16 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja en de goedopgeleide werknemers komen de werkgevers gewoon aanwaaien

O nee, het is natuurlijk weer de schuld van de overheid als het onderwijs niet goed loopt. Maar hoge lerarensalarissen als oplossing kan niet, want dan ben je een dief van je eigen portemonnaie. Maar we dwalen af, dat jij een versimpeld wereldbeeld hebt is voor niemand nieuws.
Dus als je meer salaris betaald is alles opgelost?

Dan moet ik je gelijk geven dat in mijn versimpeld wereldbeeld dit niet werkt.

Er is veel meer aan de hand dan alleen maar GELD GELD GELD GELD GELD.
pi_57241878
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:18 schreef Silenus het volgende:
PSV - Ajax gaat niet door

De eredivisietopper PSV-Ajax gaat zondagmiddag niet door. Dat heeft burgemeester Braks van Eindhoven zaterdag tijdens een persconferentie bekendgemaakt. Door acties van de politie kan hij de veiligheid rondom de wedstrijd niet garanderen.
De andere topper van zondag, AZ-Feyenoord, gaat ook niet door. De politie kondigde vrijdag nieuwe acties aan omdat het cao-overleg met minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken mislukt is. Ajax heeft inmiddels een kort geding aangespannen tegen de bonden om de politiestaking te verbieden. Die zaak dient zaterdag.

De KNVB verwacht problemen doordat beide toppers opnieuw moeten worden ingepland. De voetbalbond zegt de stap van Ajax naar de rechter te begrijpen.
EN BEDANKT HE KUT POLITIE

Ga lekker raam ambtenaren godkolere
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:20:36 #159
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57241884
Echt wat een dieptepunt weer, we slaan echt een waus figuur in Europa en onze leider maar roepen om Normen en Waarde.........
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:21:11 #160
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57241900
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:20 schreef Eduard37 het volgende:
Dus als je meer salaris betaald is alles opgelost?
Zei ik dat? Nee.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:23:55 #161
190250 Miss-Klauwtje
pi_57241960
Politie gaat minder boetes uitdelen
Bron: De Telegraaf

Vanaf maandag zal de politie minder boetes uitdelen. Overtredingen die de openbare orde of veiligheid niet in gevaar brengen zullen worden afgedaan met een waarschuwing. Alleen in ernstige gevallen zullen er toch boetes uitgedeeld worden.

De actie is het directe gevolg van de vastgelopen CAO-onderhandelingen met minister Guusje ter Horst. In de afgelopen maanden werden er ook al minder boetes uitgedeeld, totdat onderhandelaar Doekle Terpstra een voorlopig akkoord bereikt had. Het CAO-bod werd echter afgewezen door de leden.
---------------------------------------
Iemand hier commentaar op?
pi_57241965
Jezus, ik heb er echt nog steeds de pestpokken in .

Wat een ronduit belachelijke actie .
pi_57242020
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:23 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

Vanaf maandag zal de politie minder boetes uitdelen. Overtredingen die de openbare orde of veiligheid niet in gevaar brengen zullen worden afgedaan met een waarschuwing. Alleen in ernstige gevallen zullen er toch boetes uitgedeeld worden.

De actie is het directe gevolg van de vastgelopen CAO-onderhandelingen met minister Guusje ter Horst. In de afgelopen maanden werden er ook al minder boetes uitgedeeld, totdat onderhandelaar Doekle Terpstra een voorlopig akkoord bereikt had. Het CAO-bod werd echter afgewezen door de leden.
Wat belachelijk zeg. Nu hoef ik me minder aan de regels te houden. Is toch fokking niet normaal
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:27:18 #164
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57242032
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:23 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

Ja ik wil hier wel wat op zeggen. Vallen snelheidsovertredingen hier ook onder en zo nee waar ligt de grens? En waarom eerst het voetbalweekend verneuken en dan pas zulke acties aankondigen? Dit hadden ze vanaf de eerste keer staken bij een wedstrijd tot nu toe (en dus langer) moeten doen! Hier heb je Bos (minister van Financiën) tenminste mee en dan regelt Bos het echt wel met Ter Horst, lijkt me!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:28:42 #165
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57242063
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja ik wil hier wel wat op zeggen. Vallen snelheidsovertredingen hier ook onder en zo nee waar ligt de grens? En waarom eerst het voetbalweekend verneuken en dan pas zulke acties aankondigen? Dit hadden ze vanaf de eerste keer staken bij een wedstrijd tot nu toe (en dus langer) moeten doen! Hier heb je Bos (minister van Financiën) tenminste mee en dan regelt Bos het echt wel met Ter Horst, lijkt me!
Niets aan toe te voegen. Die regering boeit het echt niet dat er wat wedstrijden niet doorgaan, hiermee pak je ze tenminste.
pi_57242069
quote:

[..]

Er waren eerder toch ook al zulke acties

Dat er een dag niet geflitst zou worden enzo?
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:29:30 #167
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57242083
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Echt wat een dieptepunt weer, we slaan echt een waus figuur in Europa en onze leider maar roepen om Normen en Waarde.........
wat een onzin, dit soort taferelen zie je in alle landen.

In argentinie en italie bijvoorbeeld worden de competities zo vaak stil gelegd om dit soort redenen. Wees blij dat de politie het recht heeft om te demonstreren. Daarbij wel gezegd dat ik het er niet mee eens ben, hadden die politie-agenten maar gewoon een echte opleiding moeten volgen hadden ze ook geen agent hoeven te worden, je weet waar je voor tekent Ik weet niet wat ik wil/kan worden.....hmmm dan maar politie-agent
pi_57242200
quote:

[..]

Omdat ze wel weten dat ze met deze actie veel kwaad bloed oproepen. Ze proberen nu iedereen weer tevreden te houden door dit te doen. Het nederlandse klootjesvolk pikt toch alles. Er wordt met ons gespeeld waar je bijstaat. Ben je radicaal en geef je aan dat je dit soort acties echt niet kunt accepteren dan krijg je heel de linkse media op je af en de meelopers die deze linkse media napraat.

Dit soort ACTIES moet gewoon ophouden. Klotenland! Veel mensen werken de hele week hard en verheugen zich op het komende vrije weekend. Dit plezier wordt nu voor de 2e keer afgepakt zonder dat deze normale mensen er iets aan kunnen doen. OPHOUDEN, zou ik zeggen. Ga om de tafel zitten eis een normale loonsverhoging en leg je erbij neer. Kun je er niet mee leven ga de bijstand in of zoek een andere baan waar je wel bakken met geld verdiend. Helaas zijn dat soort banen alleen weggelegd voor hoge heertjes die miljoenen per jaar in hun kloten zakken stoppen. Niet alleen de politiemensen verdienen weinig. Het hele nederlandse volk verdiend weinig. We worden klein gehouden wat logisch is want anders zou het SYSTEEM niet werken.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:39:02 #169
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57242315
Eduard wat wil je hier tegen doen dan massaal met alle voetbalfans naar Beatrix ofzo?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:41:23 #170
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57242374
- Reageer eens normaal -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 08-03-2008 14:30:30 ]
pi_57242401
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Eduard wat wil je hier tegen doen dan massaal met alle voetbalfans naar Beatrix ofzo?
Ik baal ook van mezelf en heb zeer veel respect voor mensen als Pim Fortyun, Rita en Wilders die wel een uitgesproken mening hebben en gaan voor verandering. Ik zelf doe er ook niet veel aan maar het jeukt moet ik je eerlijk zeggen. De mensen moeten eens wakker worden en niet steeds hetzelfde verhaal moeten aanhoren van onze linkse rakkers die al decennia lang ons als stront behandelen. Dit jaar 18 belastingverhogingen. De prijzen aan de pomp, het eigen risico van 150 euro wat in je strot gedrukt wordt en ga zo maar even door. WE LATEN MET ONS SPELEN! Verdomme!
pi_57242409
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Omdat ze wel weten dat ze met deze actie veel kwaad bloed oproepen. Ze proberen nu iedereen weer tevreden te houden door dit te doen. Het nederlandse klootjesvolk pikt toch alles. Er wordt met ons gespeeld waar je bijstaat. Ben je radicaal en geef je aan dat je dit soort acties echt niet kunt accepteren dan krijg je heel de linkse media op je af en de meelopers die deze linkse media napraat.

Dit soort ACTIES moet gewoon ophouden. Klotenland! Veel mensen werken de hele week hard en verheugen zich op het komende vrije weekend. Dit plezier wordt nu voor de 2e keer afgepakt zonder dat deze normale mensen er iets aan kunnen doen. OPHOUDEN, zou ik zeggen. Ga om de tafel zitten eis een normale loonsverhoging en leg je erbij neer. Kun je er niet mee leven ga de bijstand in of zoek een andere baan waar je wel bakken met geld verdiend. Helaas zijn dat soort banen alleen weggelegd voor hoge heertjes die miljoenen per jaar in hun kloten zakken stoppen. Niet alleen de politiemensen verdienen weinig. Het hele nederlandse volk verdiend weinig. We worden klein gehouden wat logisch is want anders zou het SYSTEEM niet werken.

Je moet de politiek ingaan man...
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:45:43 #173
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57242474
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:42 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Ik baal ook van mezelf en heb zeer veel respect voor mensen als Pim Fortyun, Rita en Wilders die wel een uitgesproken mening hebben en gaan voor verandering. Ik zelf doe er ook niet veel aan maar het jeukt moet ik je eerlijk zeggen. De mensen moeten eens wakker worden en niet steeds hetzelfde verhaal moeten aanhoren van onze linkse rakkers die al decennia lang ons als stront behandelen. Dit jaar 18 belastingverhogingen. De prijzen aan de pomp, het eigen risico van 150 euro wat in je strot gedrukt wordt en ga zo maar even door. WE LATEN MET ONS SPELEN! Verdomme!
gast je trapt met beide benen in de val van dat soort populisten. Die politici als Rita en Wilders varen wel bij een ontwrichte samenleving en spanningen tussen bevolkingsgroepen. Daar scoren zij zetels mee! Het heeft echt geen toegevoegde waarde als Wilders weer eens wat schreeuwt over moslims.
pi_57242481
Godver, had net zin in dit voetbalweekend.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:46:26 #175
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_57242486
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:26 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Wat belachelijk zeg. Nu hoef ik me minder aan de regels te houden. Is toch fokking niet normaal
[moraliserend]
Je moet je altijd aan de regels houden
[/moraliserend]
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:46:34 #176
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57242490
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Weer zon simpele reactie op een uitgesproken mening. Jij bent mijn voorbeeld dat ik blijf vechten!

Bedankt!
Gast, echt. Denk je echt dat we het hier zo slecht hebben? Jij bent echt zo'n typische kutNederlander die overal om klaagt. Kijk eens naar andere landen. Geloof je nu echt dat er veel landen zijn waar het zoveel beter is?

Niemand verplicht je hier om te wonen. Tyf alsjeblieft op naar Belgie ofzo.
pi_57242502
Jesus Hans! Pak es een andere branche dan het voetbal kolere
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:47:10 #178
190250 Miss-Klauwtje
pi_57242507
Weet je wat ik nou raar vind... er wordt maar gezeikt over die politie hier he... terwijl zij niet degene zijn geweest die de wedstrijden heeft afgelast, dat is de burgemeester geweest! De politie heeft alleen maar besloten de wedstrijden niet te beveiligen.

Conclusie; zonder politie geen voetbal... en dan nog zijn er mensen die vinden dat de politie geen recht heeft op loonsverhoging!
pi_57242521
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef ASroma het volgende:

[..]

gast je trapt met beide benen in de val van dat soort populisten. Die politici als Rita en Wilders varen wel bij een ontwrichte samenleving en spanningen tussen bevolkingsgroepen. Daar scoren zei zetels mee! Het heeft echt geen toegevoegde waarde als Wilders weer eens wat schreeuwt over moslims.
Het gaat niet alleen over moslims. Wilders is soms te extreem ben ik het mee eens en ga zekers niet op hem stemmen. Het gaat om verandering. Een meer open samenleving waarbij het volk weer de baas is. We leven verdomme in een communistisch land. Dat moet stoppen!
pi_57242529
quote:

[..]

Klotenland! Veel mensen werken de hele week hard en verheugen zich op het komende vrije weekend. Dit plezier wordt nu voor de 2e keer afgepakt zonder dat deze normale mensen er iets aan kunnen doen.

Net of de wereld ermee ophoudt. Er is meer te doen in het weekend hoor.

MOKUM XXX RATED
pi_57242559
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Weet je wat ik nou raar vind... er wordt maar gezeikt over die politie hier he... terwijl zij niet degene zijn geweest die de wedstrijden heeft afgelast, dat is de burgemeester geweest! De politie heeft alleen maar besloten de wedstrijden niet te beveiligen.

Conclusie; zonder politie geen voetbal... en dan nog zijn er mensen die vinden dat de politie geen recht heeft op loonsverhoging!
Jij praat over de reactie. De actie is geen politie. Logische reactie van de burgemeester is dan geen voetbal. Zou jij het risico willen nemen als burgemeester zijnde? Nee toch!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:50:03 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57242580
Alsof alleen voetbal niet doorgaat als er geen politie is. Genoeg festivals en dergelijke zouden ook verboden worden als de politie dan zou staken.

Miss-Klauwtje, kun je niet ergens anders in een topic gaan rellen?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57242594
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:48 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Net of de wereld ermee ophoudt. Er is meer te doen in het weekend hoor.

Zo belangrijk is Nederland in deze wereld niet hoor! Ook al denken velen van wel!
pi_57242601
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

Die burgemeester heeft geen keus natuurlijk. Hij kan moeilijk de wedstrijd door laten gaan en maar hopen dat er niks gebeurt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57242606
VVV Venlo - FC Twente is ook afgelast !
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:51:29 #186
190250 Miss-Klauwtje
pi_57242619
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Jij praat over de reactie. De actie is geen politie. Logische reactie van de burgemeester is dan geen voetbal. Zou jij het risico willen nemen als burgemeester zijnde? Nee toch!
Nee maar hou dan ook op om te zeggen dat je alleen politie wordt als je niets anders kan... het zijn wel de mensen die ervoor zorgen dat jij elk weekend weer "normaal" naar een potje voetbal kan kijken.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:52:24 #187
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57242634
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen over moslims. Wilders is soms te extreem ben ik het mee eens en ga zekers niet op hem stemmen. Het gaat om verandering. Een meer open samenleving waarbij het volk weer de baas is. We leven verdomme in een communistisch land. Dat moet stoppen!
ben ik niet met je eens, degene die klagen zitten vaak aan de onderkant van de samenleving. Maar deze mensen hebben helemaal geen recht om te klagen want in andere landen waren ze allang in het afvoerputje belandt.

Het idee dat jij het beter zou hebben in een land waar je minder belasting betaalt is achterhaald, aangezien je voor deze belastingen een hoop terugkrijgt, goed onderwijs, goeie zorg. Tuurlijk het kan altijd beter, maar Nederland staat echt wel aan de top van de chain zeg maar. Ik waardeer je streven naar perfectie, dit is alleen niet mogelijk.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:52:52 #188
190250 Miss-Klauwtje
pi_57242646
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Die burgemeester heeft geen keus natuurlijk. Hij kan moeilijk de wedstrijd door laten gaan en maar hopen dat er niks gebeurt.
Dus is de poltie wel degelijk nodig... maar ervoor krijgen wat ze verdienen weer niet... raar hoor.
pi_57242660
- Reageer normaal -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 08-03-2008 14:32:36 ]
MOKUM XXX RATED
pi_57242668
fuck de popo jwt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2008 13:54:19 ]
pi_57242677
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Nee maar hou dan ook op om te zeggen dat je alleen politie wordt als je niets anders kan... het zijn wel de mensen die ervoor zorgen dat jij elk weekend weer "normaal" naar een potje voetbal kan kijken.
Hallo, jij praat echt te makkelijk. Is het al niet erg genoeg dat in dit land voetbal alleen door kan gaan als er politie aanwezig is? Je neerleggen bij het feit dat dit zo is, lost niets op. Stilstand is het ergste wat iemand kan overkomen. We moeten toe naar een land waarbij de politie tijdens voetbalwedstrijden niet meer zo belangrijk is zoals jij ze nu maakt!
pi_57242708
quote:
Veel mensen werken de hele week hard en verheugen zich op het komende vrije weekend. Dit plezier wordt nu voor de 2e keer afgepakt zonder dat deze normale mensen er iets aan kunnen doen.
Als je niets anders in je leven weet te verzinnen om een weekend door te komen dan voetbal, dan ben je NIET normaal. En mochten deze mensen zich wel normaal voelen, hoe wil jij verklaren dat er dan zoveel politie nodig is om deze 'normale' mensen te begeleiden op hun 'normale' bezigheden.
Sommige mensen die gaan in de weekenden ook wel eens iets doen met iemand van het andere geslacht; vriendin oid.
Wat een dramaqueen ben je. Ga lekker porno downloaden en voor je het weet is het weer maandag.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:56:00 #193
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57242719
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:54 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Hallo, jij praat echt te makkelijk. Is het al niet erg genoeg dat in dit land voetbal alleen door kan gaan als er politie aanwezig is? Je neerleggen bij het feit dat dit zo is, lost niets op. Stilstand is het ergste wat iemand kan overkomen. We moeten toe naar een land waarbij de politie tijdens voetbalwedstrijden niet meer zo belangrijk is zoals jij ze nu maakt!
dude wat is er in godsnaam met je realiteit gebeurt! Het is nu eenmaal zo dat waar grote groepen mensen zijn er fricties ontstaan daarom is er logischerwijs politie aanwezig

[ Bericht 9% gewijzigd door RayMania op 08-03-2008 14:41:40 ]
pi_57242722
quote:

[..]

Het wordt steeds leuker met je.
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:57:10 #195
190250 Miss-Klauwtje
pi_57242735
quote:

[..]

Ik maak ze niet belangrijk, dat doen de supporters waarvoor die politie nodig is! Geef daar op af dan... zij zijn degene die ervoor zorgen dat jij nu geen voetbal kunt kijken zondag, niet de politie!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:57:38 #196
190250 Miss-Klauwtje
pi_57242742
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:56 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Het wordt steeds leuker met je.
Ik dacht precies hetzelfde
pi_57242750
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Dus is de poltie wel degelijk nodig... maar ervoor krijgen wat ze verdienen weer niet... raar hoor.
Van mij mogen ze er best wat bijhebben hoor. Zoals ik al eerder aangaf, de reactie van sommigen hier gaat mij te ver. Maar dat praat deze stakingen nog niet goed. Ze moeten maar iemand anders gaan pesten, want dat is het natuurlijk gewoon.

En ja, er is politie nodig bij evenementen met zo'n 30.000 toeschouwers. Er zijn nu eenmaal een hoop aso's die het leuk vinden om dingen te vernielen, helaas. Heeft verder weinig met voetbal te maken.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57242766
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Wat wil je nu?

Dat ik met jou dat spelletje ga spelen. Rot op man, leer discussieren. Voeg wat toe aan een discussie. Dan kunnen we verder praten.
Welke discussie wil je nou aangaan, je vliegt als een gefrustreerd kind van de hak op de tak....ga lekker wat doen ofzo...want je hebt zoooo hard gewerkt deze week en je voetbal is je ook al ontnomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door RayMania op 08-03-2008 14:36:46 ]
MOKUM XXX RATED
pi_57242809
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Als je niets anders in je leven weet te verzinnen om een weekend door te komen dan voetbal, dan ben je NIET normaal. En mochten deze mensen zich wel normaal voelen, hoe wil jij verklaren dat er dan zoveel politie nodig is om deze 'normale' mensen te begeleiden op hun 'normale' bezigheden.
Sommige mensen die gaan in de weekenden ook wel eens iets doen met iemand van het andere geslacht; vriendin oid.
Wat een dramaqueen ben je. Ga lekker porno downloaden en voor je het weet is het weer maandag.
Punt 1: wie heeft het gehad over dat er niets anders te doen is in het weekend dan voetbal? Je dwaalt af.
Punt 2: de meesten voetbalsupporters zijn normaal. Het is een volkssport. Er zitten veel gezinnen op de tribunes, veel kleine kinderen ook. Dat jij nu een kleine groep vergelijkt met "iedereen" is bekrompen
Punt 3: dat sommige mensen andere dingen doen in het weekend omdat ze geen interesse bij voetbal hebben is niets mismee volgens mij. Wat is je punt?
Punt 4: wat porno downloaden hier mee te maken heeft weet ik niet. Dat je je eigen activiteiten wil prijzen is leuk maar hoef het niet te weten. Dat is privé. Succes met downloaden.
pi_57243004
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Punt 1: wie heeft het gehad over dat er niets anders te doen is in het weekend dan voetbal? Je dwaalt af.
Punt 2: de meesten voetbalsupporters zijn normaal. Het is een volkssport. Er zitten veel gezinnen op de tribunes, veel kleine kinderen ook. Dat jij nu een kleine groep vergelijkt met "iedereen" is bekrompen
Punt 3: dat sommige mensen andere dingen doen in het weekend omdat ze geen interesse bij voetbal hebben is niets mismee volgens mij. Wat is je punt?
Punt 4: wat porno downloaden hier mee te maken heeft weet ik niet. Dat je je eigen activiteiten wil prijzen is leuk maar hoef het niet te weten. Dat is privé. Succes met downloaden.
En in 1 post draai je je hele houding ineens bij. Ben jij het zoontje van Wouter Draaikont Bos?
Lastig he, je standpunt behouden.

Nou kusjes, ik ga lekker naar het voetballen vanavond, veel plezier dit weekend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')