Idd, als ze Schiphol nou eens plat leggenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die je plat kan leggen, maar ze doen het alleen met voetbal
Wachten op de derde dinsdag in september, dan komt Den Haag wel over de brugquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die je plat kan leggen, maar ze doen het alleen met voetbal
Een agentje zal blij zijn dat hij 1000,- netto overhoudt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:32 schreef Eduard37 het volgende:
En al die andere belangrijke beroepen in Nederland die zo weinig verdienen? Die hoor je ook niet. Hebben namelijk geen machtspositie. Ik vind dat iedereen minimaal 2000 euro schoon per maand moet verdienen. Nee, er wordt gekeken bij wat je doet, of je belangrijk genoeg bent, of je diploma's hebt, etc etc etc.....
Het is allemaal een oneerlijke verdeling van de middelen. De politiemensen moeten niet zo klagen ze zijn niet de enige groep die te weinig betaald krijgt. Iedereen vindt dat ze meer verdienen!
Ik ga gewoon de stad in hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nouja, dan ben ik benieuwd naar wat ze gaan doen op bijvoorbeeld Koninginnedag als de problemen dan nog niet zijn opgelost.
Geeft je wel de meeste aandacht zoals Venom als juist heeft gezegd, want het stilleggen van de bekeuringen,etc helpt schijnbaar niet. Daarnaast, als het lang genoeg doormoddert, komen ook de evenementen zoals Koninginnedag,etc, wel aan de beurt. Nu hebben we helaas nog niet zoveel evenementen waarbij politie inzet in grote getale benodigd is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heey ben je dit jaar ook op het museumpleinquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de stad in hoor. Wilden ze iedereen van het museumplein afslaan?
.
Zijn dat geen parkeerwachters, een gesubsidieerde baan van de overheid?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Een agentje zal blij zijn dat hij 1000,- netto overhoudt.
1500 euro BRUTO per maand he. Daar houdt hij zo'n 1100 netto van over. Voor de onregelmatige en nachtdiensten inclusief beledigd, beschimpt en agressief benaderd wordt niet extra loon gerekend. Alleen als ME-er krijg je volgens mij extra centen, dus daar wil men dan voor de centen maar al te graag bij.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:48 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Zijn dat geen parkeerwachters, een gesubsidieerde baan van de overheid?
Een normale politieagent die op straat rondloopt verdiend zon 1500 euro per maand. Ken namelijk iemand die politieagent is. Het is niet veel maar vindt iedereen niet dat die te weinig verdiend?
Als dat zo weinig is, begrijp ik niet dat ze gekozen hebben voor het vak politieagent. Dan kun je net zo goed thuis gaan zitten en een bijstandsuitkering aanvragen. Dit bevestigt dus weer dat ons heel politieapparaat een opvangcentrum is voor mensen die anders niet aan de bak komen. Heb je altijd nog een paar 100 euro netto meer en je bent actief bezig. Wat een zooitje!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
1500 euro BRUTO per maand he. Daar houdt hij zo'n 1100 netto van over. Voor de onregelmatige en nachtdiensten inclusief beledigd, beschimpt en agressief benaderd wordt niet extra loon gerekend. Alleen als ME-er krijg je volgens mij extra centen, dus daar wil men dan voor de centen maar al te graag bij.
Hij houdt zoveel over door die onregelmatige diensten ja. Maar zou je die niet hebben hou je niks over.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:48 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Zijn dat geen parkeerwachters, een gesubsidieerde baan van de overheid?
Een normale politieagent die op straat rondloopt verdiend zon 1500 euro per maand. Ken namelijk iemand die politieagent is. Het is niet veel maar vindt iedereen niet dat die te weinig verdiend?
Precies, maargoed we hebben het er helaas maar mee te doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef De.Kromme het volgende:
Die vakbonden zijn gewoon achterlijk bezig. Als je een conflict hebt, en je wilt draagvlak voor je punt ga dan niet de mensen die je als medestander zou kunnen meekrijgen recht in hun gezicht slaan...
helemaal eensquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:46 schreef pfaf het volgende:
Wat een walgelijke, minne actie. Misbruik maken van het voetbal...
Als, als. Er zijn wel meer banen met onregelmatige werktijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:54 schreef dronkeykong het volgende:
Hij houdt zoveel over door die onregelmatige diensten ja. Maar zou je die niet hebben hou je niks over.
En wie zijn die echte MANNEN dan? Arrestatieteam gasten, of rechercheurs?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:50 schreef Eduard37 het volgende:
Bovendien moeten we die politiemensen ook niet te hoog inschatten. Ga maar eens met ECHTE politiemannen praten over hoe het allemaal toegaat bij de politie en wat voor soort mensen er allemaal rondlopen.
Echt te gek voor woorden!
Jij oordeelt op basis van wat je ziet? Loop eens een weekje stage bij de politie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als, als. Er zijn wel meer banen met onregelmatige werktijden.
En zo zielig en hardwerkend zijn die agenten niet. Ik zie ze altijd heerlijk relaxed over straat banjeren. (En zo hoort het ook.)
Kroegpraat, want hetzelfde kan je dan zeggen over 90% van de werknemers in de gezondheidszorg.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:53 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Als dat zo weinig is, begrijp ik niet dat ze gekozen hebben voor het vak politieagent. Dan kun je net zo goed thuis gaan zitten en een bijstandsuitkering aanvragen. Dit bevestigt dus weer dat ons heel politieapparaat een opvangcentrum is voor mensen die anders niet aan de bak komen. Heb je altijd nog een paar 100 euro netto meer en je bent actief bezig. Wat een zooitje!
Maar is dat 'onregelmatige' niet een deel van je vak? Een soort van 'geen 9 tot 5 mentaliteit'?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hij houdt zoveel over door die onregelmatige diensten ja. Maar zou je die niet hebben hou je niks over.
En ik ken alle schalen uit me hoofd waar ze in zitten. Misschien dat hij een extra taak erbij heeft zodat hij een periodiek omhoog kan.
Maar wat er achter de schermen gebeurt weet jij weer niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
En zo zielig en hardwerkend zijn die agenten niet. Ik zie ze altijd heerlijk relaxed over straat banjeren. (En zo hoort het ook.)
Klopt helemaal maar we moeten niet vergeten dat als je een overheidsbaan neemt je eigenlijk een uitkering krijgt. De discussie dat de helft van de ambtenaren eruit kunnen is niet voor niets. Heb vorig jaar een maand bij een gemeente gewerkt. Heb daarvoor negen jaar in het bedrijfsleven gewerkt. Het is echt ongelooflijk relax allemaal. Echt, vergeleken met het bedrijfsleven heb je een luizenleventje. Een 36 urige werkweek, een dertiende maand en nog eens een 5% bonus over je jaarsalaris omdat je het hele jaar lekker languit achterover aanwezig bent geweest. Er gaat veel te veel geld naar die ambtenaren. Ik vind dat ze meer mogen verdienen MAAR EERST DE HELFT ERUIT EN DIE MENSEN LEREN OM HARD TE WERKEN. Wij in het bedrijfleven hebben het veel zwaarder en moeten vaak overwerken om de boel klaar te krijgen. Bij de overheid kijken ze op de klok en klokslag half 5 (lees half 5) is er niemand meer te bekennen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef xFriendx het volgende:
Zou wat zijn ja, als supporters van verschillende voetbalploegen voor de kantoren van die bonden gaan lopen schreeuwen (lees niet rellen) en de politie alsnog uit moet rukken om 'de orde te bewaren'.
Overigens heb ik geen idee hoe laag die lonen zijn. Toevallig had ik het er gister nog over met m'n ouders (ben zoekende naar een baan) en vertelde dat je als leraar, agent, verpleegkundige, over het algemeen alledrie best wel verantwoordelijke banen, in verhouding een stuk minder krijgt dan je baantje in de commerciele dienstverlening (werkte zelf tot voor kort bij een verzekeringsmaatschappij en met mijn 23 jaar verdiende ik al meer dan het basissalaris van een agent).
Maar goed, hoe dan ook, wie er ook gelijk heeft, goodwill kweek je zeker niet bij de supporters op dit moment. Wat je nu als bond eigenlijk vraagt is dat de onvrede onder de supporters zo groot gaat worden dat er rellen van ontstaan, je dan heel hard nodig bent en die minister dan smeekt om je hulp en je alleen akkoord gaat mits een verhoging.
Je zou dan nog beter de minister die gaat over die onderhandeling moeten vasthouden met je handboeien en vervolgens penetreren met je wapenstok, dat zal d'r leren!
Oja, dat is wat jij ziet... wat zij ook zien zijn kindertjes die in zwaar mishandeld gevonden worden (denk maar aan dat 3 jarige meisje die in een kofferbak werd aangetroffen -naam ff kwijt-) Kindertjes die worden afgeslacht omdat de ouders het niet eens worden over een omgangs regeling. Steekpartijen op school enz enz.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Weer ontzettend kort door de bocht, ik ben dan erg benieuwd bij welke overheid jij hebt gezeten. Ik werk afwisselend in het bedrijfsleven en voor de overheid. Het werken bij een bedrijf ervaar ik zelfs als ronduit relaxed vergeleken met mijn werkzaamheden voor gemeentes.quote:Wij in het bedrijfleven hebben het veel zwaarder en moeten vaak overwerken om de boel klaar te krijgen. Bij de overheid kijken ze op de klok en klokslag half 5 (lees half 5) is er niemand meer te bekennen.
Ja godverredomme, wordt dan geen politieagent! Wat verwachten ze dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:01 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Oja, dat is wat jij ziet... wat zij ook zien zijn kindertjes die in zwaar mishandeld gevonden worden (denk maar aan dat 3 jarige meisje die in een kofferbak werd aangetroffen -naam ff kwijt-) Kindertjes die worden afgeslacht omdat de ouders het niet eens worden over een omgangs regeling. Steekpartijen op school enz enz.
Je wilt niet weten wat een doorsnee agent allemaal meemaakt... voor die paar rotcenten.
Ach laat gaan hij denkt dat agenten alleen maar luie gasten zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:01 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Oja, dat is wat jij ziet... wat zij ook zien zijn kindertjes die in zwaar mishandeld gevonden worden (denk maar aan dat 3 jarige meisje die in een kofferbak werd aangetroffen -naam ff kwijt-) Kindertjes die worden afgeslacht omdat de ouders het niet eens worden over een omgangs regeling. Steekpartijen op school enz enz.
Je wilt niet weten wat een doorsnee agent allemaal meemaakt... voor die paar rotcenten.
ha ha ha, ik heb me er echt over verbaasd en mezelf voor gek verklaard dat ik niet direct als ambtenaar ben gaan werken. Ongelooflijk!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
klokslag half 5? Man om tien voor 4 hebben de meeste hun spullen al opgeruimd en de jas an........
Ja ik denk echt dat ze continu zo over straat lopen, mijn hemelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:59 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar wat er achter de schermen gebeurt weet jij weer niet.
Lekker simpel gezien.
Als alle concerten etc niet doorgaan, dan is er weinig meer te beleven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de stad in hoor. Wilden ze iedereen van het museumplein afslaan?
.
Zal wat zijn als elke politieman dit gedacht zou hebben.. wie ruimt er dan de rotzooi op?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja godverredomme, wordt dan geen politieagent! Wat verwachten ze dan?
Denk je dat een dokter verwacht dat hij alleen gezellige mensen op bezoek krijgt? Dat een leraar denkt dat hij alleen leuke leerlingen heeft? Dat een secretaresse verwacht dat er heel de dag "alsjeblieft" tegen haar gezegd wordt. Grow the fuck up!
Secretaresses moeten niet zeiken, die hebben een weinig bloederige baan. Leraren mogen ook wel wat meer verdienen wat mij betreft en een dokter hoeft zeker niet te zeiken voor het loon dat hij maandelijks mag bijschrijven om zijn Saab/Volvo/Mercedes af te betalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Denk je dat een dokter verwacht dat hij alleen gezellige mensen op bezoek krijgt? Dat een leraar denkt dat hij alleen leuke leerlingen heeft? Dat een secretaresse verwacht dat er heel de dag "alsjeblieft" tegen haar gezegd wordt. Grow the fuck up!
Ik denk dat ik na mijn school wel weet waar ik ga werkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:06 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
ha ha ha, ik heb me er echt over verbaasd en mezelf voor gek verklaard dat ik niet direct als ambtenaar ben gaan werken. Ongelooflijk!
Je weet het wel goed zeg, politiemensen op kantoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef Eduard37 het volgende:
En die politiemensen moet niet zo zielig doen. Zwaar werk? Hou op man. Dit land is zo soft als maar kan. Heel af en toe dat er daadwerkelijk iets gebeurd maar daar gaan echt wel de profs op af. Ik heb het over de massa's politiemensen die op kantoor zitten en tegen elkaar zeggen. Pfffffff, wat een spannende baan heh jaap. Als ik dit geweten had dan............
Het is je recht om alleen ellende op te noemen. En wat je noemt is zekers geen dankbaar werk. Echter daar heb je voor gekozen en ik kan me voorstellen dat je beroepshalve daar mee kunt omgaan. Het zou je zieren als je niet alleen de minder kant van deze baan benoemt maar ook de zeer relaxe kant. Begrijp nu ook waarom mensen zich zo druk maken als onze soldaten naar het buitenland moeten. Die verwachten natuurliijk ook alleen maar lekker gezellig te kaarten met mekaar zoals ze in de kazerne gewend zijn. Tuurlijk niet man. Het is je beroep. Daarvoor wordt je opgeleid en als het je allemaal teveel wordt. Stop je er gewoon mee. Je moet het allemaal niet zo zielig maken dat die politieagenten het zo zwaar hebben. Het hoort gewoon bij je vak!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ach laat gaan hij denkt dat agenten alleen maar luie gasten zijn.
Maar boomklevers uit de auto halen samen met het ambulance personeel, restjes mens oprapen als er weer eentje zichzelf voor de trein heeft geworpen, kinderen aantreffen waarvan net hun hersens zijn ingeslagen door die debiele ouders en dronken mongolen elk weekend weer aantreffen die aggresief tegen ze doen.
Net doe mij ook zo een luizenbaantje heerlijk
Nou, ik weet niet hoe het nu is, maar enkele jaren terug bleek dat agenten nauwelijks op straat kwamen hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je weet het wel goed zeg, politiemensen op kantoor
Er zit ook heel weinig verschil in een alsjeblieft krijgen van je baas en de rotzooi opruimen van een moordzaak... wie moet hier nu volwassen worden?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Daar zijn we ook blij om, waar we niet blij mee zijn is dat constante gezeik en gestaak omdat de eisen van de agenten niet voldoende ingewilligd worden. Laat het (af en toe) een riskant beroep zijn. Dat weet je van tevoren. Maar wat je vantevoren ook weet is dat je er niet bepaald moeite voor hoeft te doen om agent te kunnen worden. Dus geen flikker doen aan je school, lang leve de lol en uiteindelijk dan maar agent worden. Om vervolgens meteen te gaan mekkeren over je loon. Ja, logisch tochquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:07 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Zal wat zijn als elke politieman dit gedacht zou hebben.. wie ruimt er dan de rotzooi op?
Wees verdomme blij dat er mensen zijn die er toch voor kiezen, ondanks dat lage salaris
Daar kies je als agent toch voor?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Er zit ook heel weinig verschil in een alsjeblieft krijgen van je baas en de rotzooi opruimen van een moordzaak... wie moet hier nu volwassen worden?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:07 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Zal wat zijn als elke politieman dit gedacht zou hebben.. wie ruimt er dan de rotzooi op?
Wees verdomme blij dat er mensen zijn die er toch voor kiezen, ondanks dat lage salaris
99.9 % van de agenten houd zich echt niet bezig met de rotzooi opruimen van moordzaken hoor....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Er zit ook heel weinig verschil in een alsjeblieft krijgen van je baas en de rotzooi opruimen van een moordzaak... wie moet hier nu volwassen worden?
Weet je hoeveel vakantie die leraren hebben op jaarbasis? Waarom moeten ze meer geld hebben? Vergeet niet dat het om belastinggeld gaat. Je bent een dief van je eigen portomonee als je zo makkelijk roept, dat ambtenaren altijd meer geld moeten krijgen als ze daar om vragen. Eerst alles goed in kaart brengen. Een vergelijking maken met het bedrijfsleven slaat nergens op want die salarissen worden door de ondernemers zelf betaald.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Secretaresses moeten niet zeiken, die hebben een weinig bloederige baan. Leraren mogen ook wel wat meer verdienen wat mij betreft en een dokter hoeft zeker niet te zeiken voor het loon dat hij maandelijks mag bijschrijven om zijn Saab/Volvo/Mercedes af te betalen.
Het zijn twee voorbeelden van het accepteren van de gevolgen van de keuzes die je maakt in het leven. Als je wilt dat er altijd met twee woorden tegen je gesproken wordt, moet je geen secretaresse worden. Als je geen vervelende dingen wilt meemaken, moet je geen politie-agent worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet tegen me te praten, ik geef alleen mijn mening hier, net als jijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er valt echt niet tegen jou te praten.
Ik weiger medeleiden te hebben met mensen die naar mijn mening echt niet op een houtje hoeven te bijten, terwijl ze nooit een fatsoenlijke opleiding hebben genoten. Er zijn veel zieligere mensen in Nederland. Die het niet afreageren op voetbalwedstrijden.
Ja ze mogen zeiken, ja ze mogen staken. Dat mag iedereen. Twee maanden geleden kon ik nog sympathie voor ze opbrengen (zie het topic over Ajax - PSV dat niet door ging). Maar er is een grens bereikt. Er wordt ze een handreiking gedaan, maar het is weer niet genoeg...
Ja en de goedopgeleide werknemers komen de werkgevers gewoon aanwaaienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vakantie die leraren hebben op jaarbasis? Waarom moeten ze meer geld hebben? Vergeet niet dat het om belastinggeld gaat. Je bent een dief van je eigen portomonee als je zo makkelijk roept, dat ambtenaren altijd meer geld moeten krijgen als ze daar om vragen. Eerst alles goed in kaart brengen. Een vergelijking maken met het bedrijfsleven slaat nergens op want die salarissen worden door de ondernemers zelf betaald.
Ja, en toen kregen we een discussie. Die je eens terug moet lezen. Dan zie je hoe raar je discussieert.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:15 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet tegen me te praten, ik geef alleen mijn mening hier, net als jij
Ja ook dit kan weer 2 kanten op.. wat jij vindt is jouw goed recht. Ik zie de dingen toch net iets anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, en toen kregen we een discussie. Die je eens terug moet lezen. Dan zie je hoe raar je discussieert.
57 dagen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vakantie die leraren hebben op jaarbasis? Waarom moeten ze meer geld hebben? Vergeet niet dat het om belastinggeld gaat. Je bent een dief van je eigen portomonee als je zo makkelijk roept, dat ambtenaren altijd meer geld moeten krijgen als ze daar om vragen. Eerst alles goed in kaart brengen. Een vergelijking maken met het bedrijfsleven slaat nergens op want die salarissen worden door de ondernemers zelf betaald.
Dus als je meer salaris betaald is alles opgelost?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja en de goedopgeleide werknemers komen de werkgevers gewoon aanwaaien![]()
O nee, het is natuurlijk weer de schuld van de overheid als het onderwijs niet goed loopt. Maar hoge lerarensalarissen als oplossing kan niet, want dan ben je een dief van je eigen portemonnaie.Maar we dwalen af, dat jij een versimpeld wereldbeeld hebt is voor niemand nieuws.
EN BEDANKT HE KUT POLITIEquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:18 schreef Silenus het volgende:
PSV - Ajax gaat niet door
De eredivisietopper PSV-Ajax gaat zondagmiddag niet door. Dat heeft burgemeester Braks van Eindhoven zaterdag tijdens een persconferentie bekendgemaakt. Door acties van de politie kan hij de veiligheid rondom de wedstrijd niet garanderen.
De andere topper van zondag, AZ-Feyenoord, gaat ook niet door. De politie kondigde vrijdag nieuwe acties aan omdat het cao-overleg met minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken mislukt is. Ajax heeft inmiddels een kort geding aangespannen tegen de bonden om de politiestaking te verbieden. Die zaak dient zaterdag.
De KNVB verwacht problemen doordat beide toppers opnieuw moeten worden ingepland. De voetbalbond zegt de stap van Ajax naar de rechter te begrijpen.
Zei ik dat? Nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:20 schreef Eduard37 het volgende:
Dus als je meer salaris betaald is alles opgelost?
Wat belachelijk zeg. Nu hoef ik me minder aan de regels te houden. Is toch fokking niet normaalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:23 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Politie gaat minder boetes uitdelen
Bron: De Telegraaf
Vanaf maandag zal de politie minder boetes uitdelen. Overtredingen die de openbare orde of veiligheid niet in gevaar brengen zullen worden afgedaan met een waarschuwing. Alleen in ernstige gevallen zullen er toch boetes uitgedeeld worden.
De actie is het directe gevolg van de vastgelopen CAO-onderhandelingen met minister Guusje ter Horst. In de afgelopen maanden werden er ook al minder boetes uitgedeeld, totdat onderhandelaar Doekle Terpstra een voorlopig akkoord bereikt had. Het CAO-bod werd echter afgewezen door de leden.
---------------------------------------
Iemand hier commentaar op?
Ja ik wil hier wel wat op zeggen. Vallen snelheidsovertredingen hier ook onder en zo nee waar ligt de grens? En waarom eerst het voetbalweekend verneuken en dan pas zulke acties aankondigen? Dit hadden ze vanaf de eerste keer staken bij een wedstrijd tot nu toe (en dus langer) moeten doen! Hier heb je Bos (minister van Financiën) tenminste mee en dan regelt Bos het echt wel met Ter Horst, lijkt me!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:23 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Politie gaat minder boetes uitdelen
Bron: De Telegraaf
Vanaf maandag zal de politie minder boetes uitdelen. Overtredingen die de openbare orde of veiligheid niet in gevaar brengen zullen worden afgedaan met een waarschuwing. Alleen in ernstige gevallen zullen er toch boetes uitgedeeld worden.
De actie is het directe gevolg van de vastgelopen CAO-onderhandelingen met minister Guusje ter Horst. In de afgelopen maanden werden er ook al minder boetes uitgedeeld, totdat onderhandelaar Doekle Terpstra een voorlopig akkoord bereikt had. Het CAO-bod werd echter afgewezen door de leden.
---------------------------------------
Iemand hier commentaar op?
Niets aan toe te voegen. Die regering boeit het echt niet dat er wat wedstrijden niet doorgaan, hiermee pak je ze tenminste.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja ik wil hier wel wat op zeggen. Vallen snelheidsovertredingen hier ook onder en zo nee waar ligt de grens? En waarom eerst het voetbalweekend verneuken en dan pas zulke acties aankondigen? Dit hadden ze vanaf de eerste keer staken bij een wedstrijd tot nu toe (en dus langer) moeten doen! Hier heb je Bos (minister van Financiën) tenminste mee en dan regelt Bos het echt wel met Ter Horst, lijkt me!
Er waren eerder toch ook al zulke actiesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja ik wil hier wel wat op zeggen. Vallen snelheidsovertredingen hier ook onder en zo nee waar ligt de grens? En waarom eerst het voetbalweekend verneuken en dan pas zulke acties aankondigen? Dit hadden ze vanaf de eerste keer staken bij een wedstrijd tot nu toe (en dus langer) moeten doen! Hier heb je Bos (minister van Financiën) tenminste mee en dan regelt Bos het echt wel met Ter Horst, lijkt me!
wat een onzin, dit soort taferelen zie je in alle landen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Echt wat een dieptepunt weer, we slaan echt een waus figuur in Europa en onze leider maar roepen om Normen en Waarde.........
Omdat ze wel weten dat ze met deze actie veel kwaad bloed oproepen. Ze proberen nu iedereen weer tevreden te houden door dit te doen. Het nederlandse klootjesvolk pikt toch alles. Er wordt met ons gespeeld waar je bijstaat. Ben je radicaal en geef je aan dat je dit soort acties echt niet kunt accepteren dan krijg je heel de linkse media op je af en de meelopers die deze linkse media napraat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik baal ook van mezelf en heb zeer veel respect voor mensen als Pim Fortyun, Rita en Wilders die wel een uitgesproken mening hebben en gaan voor verandering. Ik zelf doe er ook niet veel aan maar het jeukt moet ik je eerlijk zeggen. De mensen moeten eens wakker worden en niet steeds hetzelfde verhaal moeten aanhoren van onze linkse rakkers die al decennia lang ons als stront behandelen. Dit jaar 18 belastingverhogingen. De prijzen aan de pomp, het eigen risico van 150 euro wat in je strot gedrukt wordt en ga zo maar even door. WE LATEN MET ONS SPELEN! Verdomme!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Eduard wat wil je hier tegen doen dan massaal met alle voetbalfans naar Beatrix ofzo?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Omdat ze wel weten dat ze met deze actie veel kwaad bloed oproepen. Ze proberen nu iedereen weer tevreden te houden door dit te doen. Het nederlandse klootjesvolk pikt toch alles. Er wordt met ons gespeeld waar je bijstaat. Ben je radicaal en geef je aan dat je dit soort acties echt niet kunt accepteren dan krijg je heel de linkse media op je af en de meelopers die deze linkse media napraat.
Dit soort ACTIES moet gewoon ophouden. Klotenland! Veel mensen werken de hele week hard en verheugen zich op het komende vrije weekend. Dit plezier wordt nu voor de 2e keer afgepakt zonder dat deze normale mensen er iets aan kunnen doen. OPHOUDEN, zou ik zeggen. Ga om de tafel zitten eis een normale loonsverhoging en leg je erbij neer. Kun je er niet mee leven ga de bijstand in of zoek een andere baan waar je wel bakken met geld verdiend. Helaas zijn dat soort banen alleen weggelegd voor hoge heertjes die miljoenen per jaar in hun kloten zakken stoppen. Niet alleen de politiemensen verdienen weinig. Het hele nederlandse volk verdiend weinig. We worden klein gehouden wat logisch is want anders zou het SYSTEEM niet werken.
gast je trapt met beide benen in de val van dat soort populisten. Die politici als Rita en Wilders varen wel bij een ontwrichte samenleving en spanningen tussen bevolkingsgroepen. Daar scoren zij zetels mee! Het heeft echt geen toegevoegde waarde als Wilders weer eens wat schreeuwt over moslims.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:42 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ik baal ook van mezelf en heb zeer veel respect voor mensen als Pim Fortyun, Rita en Wilders die wel een uitgesproken mening hebben en gaan voor verandering. Ik zelf doe er ook niet veel aan maar het jeukt moet ik je eerlijk zeggen. De mensen moeten eens wakker worden en niet steeds hetzelfde verhaal moeten aanhoren van onze linkse rakkers die al decennia lang ons als stront behandelen. Dit jaar 18 belastingverhogingen. De prijzen aan de pomp, het eigen risico van 150 euro wat in je strot gedrukt wordt en ga zo maar even door. WE LATEN MET ONS SPELEN! Verdomme!
[moraliserend]quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat belachelijk zeg. Nu hoef ik me minder aan de regels te houden. Is toch fokking niet normaal
Gast, echt. Denk je echt dat we het hier zo slecht hebben? Jij bent echt zo'n typische kutNederlander die overal om klaagt. Kijk eens naar andere landen. Geloof je nu echt dat er veel landen zijn waar het zoveel beter is?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Weer zon simpele reactie op een uitgesproken mening. Jij bent mijn voorbeeld dat ik blijf vechten!
Bedankt!
Het gaat niet alleen over moslims. Wilders is soms te extreem ben ik het mee eens en ga zekers niet op hem stemmen. Het gaat om verandering. Een meer open samenleving waarbij het volk weer de baas is. We leven verdomme in een communistisch land. Dat moet stoppen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
gast je trapt met beide benen in de val van dat soort populisten. Die politici als Rita en Wilders varen wel bij een ontwrichte samenleving en spanningen tussen bevolkingsgroepen. Daar scoren zei zetels mee! Het heeft echt geen toegevoegde waarde als Wilders weer eens wat schreeuwt over moslims.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Klotenland! Veel mensen werken de hele week hard en verheugen zich op het komende vrije weekend. Dit plezier wordt nu voor de 2e keer afgepakt zonder dat deze normale mensen er iets aan kunnen doen.
Jij praat over de reactie. De actie is geen politie. Logische reactie van de burgemeester is dan geen voetbal. Zou jij het risico willen nemen als burgemeester zijnde? Nee toch!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Weet je wat ik nou raar vind... er wordt maar gezeikt over die politie hier he... terwijl zij niet degene zijn geweest die de wedstrijden heeft afgelast, dat is de burgemeester geweest! De politie heeft alleen maar besloten de wedstrijden niet te beveiligen.
Conclusie; zonder politie geen voetbal... en dan nog zijn er mensen die vinden dat de politie geen recht heeft op loonsverhoging!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net of de wereld ermee ophoudt. Er is meer te doen in het weekend hoor.
![]()
Die burgemeester heeft geen keus natuurlijk. Hij kan moeilijk de wedstrijd door laten gaan en maar hopen dat er niks gebeurt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Weet je wat ik nou raar vind... er wordt maar gezeikt over die politie hier he... terwijl zij niet degene zijn geweest die de wedstrijden heeft afgelast, dat is de burgemeester geweest! De politie heeft alleen maar besloten de wedstrijden niet te beveiligen.
Conclusie; zonder politie geen voetbal... en dan nog zijn er mensen die vinden dat de politie geen recht heeft op loonsverhoging!
Nee maar hou dan ook op om te zeggen dat je alleen politie wordt als je niets anders kan... het zijn wel de mensen die ervoor zorgen dat jij elk weekend weer "normaal" naar een potje voetbal kan kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Jij praat over de reactie. De actie is geen politie. Logische reactie van de burgemeester is dan geen voetbal. Zou jij het risico willen nemen als burgemeester zijnde? Nee toch!
ben ik niet met je eens, degene die klagen zitten vaak aan de onderkant van de samenleving. Maar deze mensen hebben helemaal geen recht om te klagen want in andere landen waren ze allang in het afvoerputje belandt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over moslims. Wilders is soms te extreem ben ik het mee eens en ga zekers niet op hem stemmen. Het gaat om verandering. Een meer open samenleving waarbij het volk weer de baas is. We leven verdomme in een communistisch land. Dat moet stoppen!
Dus is de poltie wel degelijk nodig... maar ervoor krijgen wat ze verdienen weer niet... raar hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:50 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Die burgemeester heeft geen keus natuurlijk. Hij kan moeilijk de wedstrijd door laten gaan en maar hopen dat er niks gebeurt.
Hallo, jij praat echt te makkelijk. Is het al niet erg genoeg dat in dit land voetbal alleen door kan gaan als er politie aanwezig is? Je neerleggen bij het feit dat dit zo is, lost niets op. Stilstand is het ergste wat iemand kan overkomen. We moeten toe naar een land waarbij de politie tijdens voetbalwedstrijden niet meer zo belangrijk is zoals jij ze nu maakt!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Nee maar hou dan ook op om te zeggen dat je alleen politie wordt als je niets anders kan... het zijn wel de mensen die ervoor zorgen dat jij elk weekend weer "normaal" naar een potje voetbal kan kijken.
Als je niets anders in je leven weet te verzinnen om een weekend door te komen dan voetbal, dan ben je NIET normaal. En mochten deze mensen zich wel normaal voelen, hoe wil jij verklaren dat er dan zoveel politie nodig is om deze 'normale' mensen te begeleiden op hun 'normale' bezigheden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef Eduard37 het volgende:
Veel mensen werken de hele week hard en verheugen zich op het komende vrije weekend. Dit plezier wordt nu voor de 2e keer afgepakt zonder dat deze normale mensen er iets aan kunnen doen.
dude wat is er in godsnaam met je realiteit gebeurt!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:54 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Hallo, jij praat echt te makkelijk. Is het al niet erg genoeg dat in dit land voetbal alleen door kan gaan als er politie aanwezig is? Je neerleggen bij het feit dat dit zo is, lost niets op. Stilstand is het ergste wat iemand kan overkomen. We moeten toe naar een land waarbij de politie tijdens voetbalwedstrijden niet meer zo belangrijk is zoals jij ze nu maakt!
Het wordt steeds leuker met je.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:54 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Hallo, jij praat echt te makkelijk. Is het al niet erg genoeg dat in dit land voetbal alleen door kan gaan als er politie aanwezig is? Je neerleggen bij het feit dat dit zo is, lost niets op. Stilstand is het ergste wat iemand kan overkomen. We moeten toe naar een land waarbij de politie tijdens voetbalwedstrijden niet meer zo belangrijk is zoals jij ze nu maakt!
Ik maak ze niet belangrijk, dat doen de supporters waarvoor die politie nodig is! Geef daar op af dan... zij zijn degene die ervoor zorgen dat jij nu geen voetbal kunt kijken zondag, niet de politie!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:54 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er best wat bijhebben hoor. Zoals ik al eerder aangaf, de reactie van sommigen hier gaat mij te ver. Maar dat praat deze stakingen nog niet goed. Ze moeten maar iemand anders gaan pesten, want dat is het natuurlijk gewoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Dus is de poltie wel degelijk nodig... maar ervoor krijgen wat ze verdienen weer niet... raar hoor.
Welke discussie wil je nou aangaan, je vliegt als een gefrustreerd kind van de hak op de tak....ga lekker wat doen ofzo...want je hebt zoooo hard gewerkt deze week en je voetbal is je ook al ontnomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Wat wil je nu?
Dat ik met jou dat spelletje ga spelen. Rot op man, leer discussieren. Voeg wat toe aan een discussie. Dan kunnen we verder praten.
Punt 1: wie heeft het gehad over dat er niets anders te doen is in het weekend dan voetbal? Je dwaalt af.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:55 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Als je niets anders in je leven weet te verzinnen om een weekend door te komen dan voetbal, dan ben je NIET normaal. En mochten deze mensen zich wel normaal voelen, hoe wil jij verklaren dat er dan zoveel politie nodig is om deze 'normale' mensen te begeleiden op hun 'normale' bezigheden.
Sommige mensen die gaan in de weekenden ook wel eens iets doen met iemand van het andere geslacht; vriendin oid.
Wat een dramaqueen ben je. Ga lekker porno downloaden en voor je het weet is het weer maandag.
En in 1 post draai je je hele houding ineens bij. Ben jij het zoontje van Wouter Draaikont Bos?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:00 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Punt 1: wie heeft het gehad over dat er niets anders te doen is in het weekend dan voetbal? Je dwaalt af.
Punt 2: de meesten voetbalsupporters zijn normaal. Het is een volkssport. Er zitten veel gezinnen op de tribunes, veel kleine kinderen ook. Dat jij nu een kleine groep vergelijkt met "iedereen" is bekrompen
Punt 3: dat sommige mensen andere dingen doen in het weekend omdat ze geen interesse bij voetbal hebben is niets mismee volgens mij. Wat is je punt?
Punt 4: wat porno downloaden hier mee te maken heeft weet ik niet. Dat je je eigen activiteiten wil prijzen is leuk maar hoef het niet te weten. Dat is privé. Succes met downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |