Je hoeft ook niet tegen me te praten, ik geef alleen mijn mening hier, net als jijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er valt echt niet tegen jou te praten.
Ik weiger medeleiden te hebben met mensen die naar mijn mening echt niet op een houtje hoeven te bijten, terwijl ze nooit een fatsoenlijke opleiding hebben genoten. Er zijn veel zieligere mensen in Nederland. Die het niet afreageren op voetbalwedstrijden.
Ja ze mogen zeiken, ja ze mogen staken. Dat mag iedereen. Twee maanden geleden kon ik nog sympathie voor ze opbrengen (zie het topic over Ajax - PSV dat niet door ging). Maar er is een grens bereikt. Er wordt ze een handreiking gedaan, maar het is weer niet genoeg...
Ja en de goedopgeleide werknemers komen de werkgevers gewoon aanwaaienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vakantie die leraren hebben op jaarbasis? Waarom moeten ze meer geld hebben? Vergeet niet dat het om belastinggeld gaat. Je bent een dief van je eigen portomonee als je zo makkelijk roept, dat ambtenaren altijd meer geld moeten krijgen als ze daar om vragen. Eerst alles goed in kaart brengen. Een vergelijking maken met het bedrijfsleven slaat nergens op want die salarissen worden door de ondernemers zelf betaald.
Ja, en toen kregen we een discussie. Die je eens terug moet lezen. Dan zie je hoe raar je discussieert.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:15 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet tegen me te praten, ik geef alleen mijn mening hier, net als jij
Ja ook dit kan weer 2 kanten op.. wat jij vindt is jouw goed recht. Ik zie de dingen toch net iets anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja, en toen kregen we een discussie. Die je eens terug moet lezen. Dan zie je hoe raar je discussieert.
57 dagen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vakantie die leraren hebben op jaarbasis? Waarom moeten ze meer geld hebben? Vergeet niet dat het om belastinggeld gaat. Je bent een dief van je eigen portomonee als je zo makkelijk roept, dat ambtenaren altijd meer geld moeten krijgen als ze daar om vragen. Eerst alles goed in kaart brengen. Een vergelijking maken met het bedrijfsleven slaat nergens op want die salarissen worden door de ondernemers zelf betaald.
Dus als je meer salaris betaald is alles opgelost?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja en de goedopgeleide werknemers komen de werkgevers gewoon aanwaaien![]()
O nee, het is natuurlijk weer de schuld van de overheid als het onderwijs niet goed loopt. Maar hoge lerarensalarissen als oplossing kan niet, want dan ben je een dief van je eigen portemonnaie.Maar we dwalen af, dat jij een versimpeld wereldbeeld hebt is voor niemand nieuws.
EN BEDANKT HE KUT POLITIEquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:18 schreef Silenus het volgende:
PSV - Ajax gaat niet door
De eredivisietopper PSV-Ajax gaat zondagmiddag niet door. Dat heeft burgemeester Braks van Eindhoven zaterdag tijdens een persconferentie bekendgemaakt. Door acties van de politie kan hij de veiligheid rondom de wedstrijd niet garanderen.
De andere topper van zondag, AZ-Feyenoord, gaat ook niet door. De politie kondigde vrijdag nieuwe acties aan omdat het cao-overleg met minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken mislukt is. Ajax heeft inmiddels een kort geding aangespannen tegen de bonden om de politiestaking te verbieden. Die zaak dient zaterdag.
De KNVB verwacht problemen doordat beide toppers opnieuw moeten worden ingepland. De voetbalbond zegt de stap van Ajax naar de rechter te begrijpen.
Zei ik dat? Nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:20 schreef Eduard37 het volgende:
Dus als je meer salaris betaald is alles opgelost?
Wat belachelijk zeg. Nu hoef ik me minder aan de regels te houden. Is toch fokking niet normaalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:23 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Politie gaat minder boetes uitdelen
Bron: De Telegraaf
Vanaf maandag zal de politie minder boetes uitdelen. Overtredingen die de openbare orde of veiligheid niet in gevaar brengen zullen worden afgedaan met een waarschuwing. Alleen in ernstige gevallen zullen er toch boetes uitgedeeld worden.
De actie is het directe gevolg van de vastgelopen CAO-onderhandelingen met minister Guusje ter Horst. In de afgelopen maanden werden er ook al minder boetes uitgedeeld, totdat onderhandelaar Doekle Terpstra een voorlopig akkoord bereikt had. Het CAO-bod werd echter afgewezen door de leden.
---------------------------------------
Iemand hier commentaar op?
Ja ik wil hier wel wat op zeggen. Vallen snelheidsovertredingen hier ook onder en zo nee waar ligt de grens? En waarom eerst het voetbalweekend verneuken en dan pas zulke acties aankondigen? Dit hadden ze vanaf de eerste keer staken bij een wedstrijd tot nu toe (en dus langer) moeten doen! Hier heb je Bos (minister van Financiën) tenminste mee en dan regelt Bos het echt wel met Ter Horst, lijkt me!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:23 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Politie gaat minder boetes uitdelen
Bron: De Telegraaf
Vanaf maandag zal de politie minder boetes uitdelen. Overtredingen die de openbare orde of veiligheid niet in gevaar brengen zullen worden afgedaan met een waarschuwing. Alleen in ernstige gevallen zullen er toch boetes uitgedeeld worden.
De actie is het directe gevolg van de vastgelopen CAO-onderhandelingen met minister Guusje ter Horst. In de afgelopen maanden werden er ook al minder boetes uitgedeeld, totdat onderhandelaar Doekle Terpstra een voorlopig akkoord bereikt had. Het CAO-bod werd echter afgewezen door de leden.
---------------------------------------
Iemand hier commentaar op?
Niets aan toe te voegen. Die regering boeit het echt niet dat er wat wedstrijden niet doorgaan, hiermee pak je ze tenminste.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja ik wil hier wel wat op zeggen. Vallen snelheidsovertredingen hier ook onder en zo nee waar ligt de grens? En waarom eerst het voetbalweekend verneuken en dan pas zulke acties aankondigen? Dit hadden ze vanaf de eerste keer staken bij een wedstrijd tot nu toe (en dus langer) moeten doen! Hier heb je Bos (minister van Financiën) tenminste mee en dan regelt Bos het echt wel met Ter Horst, lijkt me!
Er waren eerder toch ook al zulke actiesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja ik wil hier wel wat op zeggen. Vallen snelheidsovertredingen hier ook onder en zo nee waar ligt de grens? En waarom eerst het voetbalweekend verneuken en dan pas zulke acties aankondigen? Dit hadden ze vanaf de eerste keer staken bij een wedstrijd tot nu toe (en dus langer) moeten doen! Hier heb je Bos (minister van Financiën) tenminste mee en dan regelt Bos het echt wel met Ter Horst, lijkt me!
wat een onzin, dit soort taferelen zie je in alle landen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Echt wat een dieptepunt weer, we slaan echt een waus figuur in Europa en onze leider maar roepen om Normen en Waarde.........
Omdat ze wel weten dat ze met deze actie veel kwaad bloed oproepen. Ze proberen nu iedereen weer tevreden te houden door dit te doen. Het nederlandse klootjesvolk pikt toch alles. Er wordt met ons gespeeld waar je bijstaat. Ben je radicaal en geef je aan dat je dit soort acties echt niet kunt accepteren dan krijg je heel de linkse media op je af en de meelopers die deze linkse media napraat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik baal ook van mezelf en heb zeer veel respect voor mensen als Pim Fortyun, Rita en Wilders die wel een uitgesproken mening hebben en gaan voor verandering. Ik zelf doe er ook niet veel aan maar het jeukt moet ik je eerlijk zeggen. De mensen moeten eens wakker worden en niet steeds hetzelfde verhaal moeten aanhoren van onze linkse rakkers die al decennia lang ons als stront behandelen. Dit jaar 18 belastingverhogingen. De prijzen aan de pomp, het eigen risico van 150 euro wat in je strot gedrukt wordt en ga zo maar even door. WE LATEN MET ONS SPELEN! Verdomme!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Eduard wat wil je hier tegen doen dan massaal met alle voetbalfans naar Beatrix ofzo?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:34 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Omdat ze wel weten dat ze met deze actie veel kwaad bloed oproepen. Ze proberen nu iedereen weer tevreden te houden door dit te doen. Het nederlandse klootjesvolk pikt toch alles. Er wordt met ons gespeeld waar je bijstaat. Ben je radicaal en geef je aan dat je dit soort acties echt niet kunt accepteren dan krijg je heel de linkse media op je af en de meelopers die deze linkse media napraat.
Dit soort ACTIES moet gewoon ophouden. Klotenland! Veel mensen werken de hele week hard en verheugen zich op het komende vrije weekend. Dit plezier wordt nu voor de 2e keer afgepakt zonder dat deze normale mensen er iets aan kunnen doen. OPHOUDEN, zou ik zeggen. Ga om de tafel zitten eis een normale loonsverhoging en leg je erbij neer. Kun je er niet mee leven ga de bijstand in of zoek een andere baan waar je wel bakken met geld verdiend. Helaas zijn dat soort banen alleen weggelegd voor hoge heertjes die miljoenen per jaar in hun kloten zakken stoppen. Niet alleen de politiemensen verdienen weinig. Het hele nederlandse volk verdiend weinig. We worden klein gehouden wat logisch is want anders zou het SYSTEEM niet werken.
gast je trapt met beide benen in de val van dat soort populisten. Die politici als Rita en Wilders varen wel bij een ontwrichte samenleving en spanningen tussen bevolkingsgroepen. Daar scoren zij zetels mee! Het heeft echt geen toegevoegde waarde als Wilders weer eens wat schreeuwt over moslims.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:42 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ik baal ook van mezelf en heb zeer veel respect voor mensen als Pim Fortyun, Rita en Wilders die wel een uitgesproken mening hebben en gaan voor verandering. Ik zelf doe er ook niet veel aan maar het jeukt moet ik je eerlijk zeggen. De mensen moeten eens wakker worden en niet steeds hetzelfde verhaal moeten aanhoren van onze linkse rakkers die al decennia lang ons als stront behandelen. Dit jaar 18 belastingverhogingen. De prijzen aan de pomp, het eigen risico van 150 euro wat in je strot gedrukt wordt en ga zo maar even door. WE LATEN MET ONS SPELEN! Verdomme!
[moraliserend]quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat belachelijk zeg. Nu hoef ik me minder aan de regels te houden. Is toch fokking niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |