abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57240583
Ik snap die agenten volkomen, het is natuurlijk een barslecht salaris, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat er twee keer bewust rond PSV - Ajax wordt gestaakt. Los je probleem op met de mensen die erover gaan, niet met onschuldige burgers.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:14:13 #77
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57240587
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Dat de leden willen staken om een loonsverhoging is begrijpelijk, maar als je mijn verhaal goed leest heb ik het daar ook niet over.

Het gaat hier om wedstrijden die afgelast worden ivm de staking... en daar zijn echt niet alle leden het mee eens hoor. Ik denk nog niet eens 1%
O ja. Dus ze zijn het wel eens met de staking, maar niet met de consequenties. Dat is lekker makkelijk.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:15:56 #78
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57240628
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Echter wel als 'slechts' een goedwillend deel van de leden het er niet mee eens is. En in een groot deel van de reacties wordt 'de agent' wel over één kam geschoren.. Op zich wel terecht dat daar wat tegengas aan wordt gegeven, hoewel het op een forum als Fok! echt geen resultaat zal hebben..
Ja natuurlijk zullen er agenten zijn die het er niet mee eens zijn. Maar dat is dan blijkbaar niet de meerderheid van de vakbondsleden.
pi_57240644
Het zijn die linkse vakbonden waarbij het ledental dramatisch laag is. Tuurlijk lopen onze politiemannen achter de keuze van deze vakbonden aan. Ik hoor de vakbondleider in de kantine al zeggen:

MANNEN WE GAAN WEER STAKEN.

Politiemannen, JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk weer een dagje vrij en lekker klagen zoals zovelen doen in ons land. Dit land is sowieso al naar de kloten. Dit kan er ook nog wel bij.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:17:55 #80
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57240652
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
maar wat ik jammer vind dat niemand lijkt te begrijpen dat dat de agenten hier ook niet om gevraagd hebben.
Ze doen anders niks om het te voorkomen. Ze kunnen toch zeggen: we gaan maandag wel staken.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:19:00 #81
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57240667
quote:
Vanaf maandag zal de politie minder boetes uitdelen. Overtredingen die de openbare orde of veiligheid niet in gevaar brengen zullen worden afgedaan met een waarschuwing. Alleen in ernstige gevallen zullen er toch boetes uitgedeeld worden.

De actie is het directe gevolg van de vastgelopen CAO-onderhandelingen met minister Guusje ter Horst. In de afgelopen maanden werden er ook al minder boetes uitgedeeld, totdat onderhandelaar Doekle Terpstra een voorlopig akkoord bereikt had. Het CAO-bod werd echter afgewezen door de leden.
Als ze dit nou gewoon alleen doen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:19:58 #82
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57240692
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef dagizmo het volgende:
De enige die hier de grootste flater slaat is de overheid zelf. Zum kotzen dat je in de pijler Veiligheid niet meer geld stopt, terwijl we jaarlijks miljarden naar de EU pompen en andere achterlijke oorlogslanden.
De overheid, dat zijn we allemaal.
quote:
Hoe ga je het de mensen verkopen dat we jaarlijks xx miljoenen/miljarden aan kunst bestenden (!), terwijl je oma om de hoek wordt beroofd, je na je werktijd wordt geflitst op de lege snelweg en je kind in zijn/haar school wordt neergestoken.
quote:
De Nederlandse regering is goed ziek. En ze moeten maar zorgen dat er meer geld beschikbaar komt voor politiele en justitiele diensten.
Ofwel: mensen moeten meer belasting betalen. Ga jij even 51% van de bevolking zoeken die op een partij stemt die daar voor is.
quote:
Ja en natuurlijk is het klote/kut/ of hoe je het wilt noemen, dat je voetbal niet doorgaat, maar ga dan vanavond naar Den Haag en sloop daar dat hele regeringsdorp tot de grond, maar ga niet lopen zeiken op de agent als persoon.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:20:46 #83
190250 Miss-Klauwtje
Hoi, Claudia is de naam...
pi_57240699
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:14 schreef ErikT het volgende:

[..]

O ja. Dus ze zijn het wel eens met de staking, maar niet met de consequenties. Dat is lekker makkelijk.
Heb jij als lid van jouw vakbond veel te vertellen over de beslissingen die worden genomen? Nogmaals, ik praat deze beslissing niet goed, maar geef af op de juiste personen, niet op de agenten op straat.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:21:02 #84
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57240704
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Als ze dit nou gewoon alleen doen.
dat hebben ze al 2,5 maand lang gedaan, het effect was nihil. Behalve dat de burger minder boetes ontving.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:21:49 #85
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57240721
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:20 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Heb jij als lid van jouw vakbond veel te vertellen over de beslissingen die worden genomen? Nogmaals, ik praat deze beslissing niet goed, maar geef af op de juiste personen, niet op de agenten op straat.
Ik ben geen lid van een vakbond. Maar ik was in de veronderstelling dat dit een democratisch orgaan is.
pi_57240725
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:17 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ze doen anders niks om het te voorkomen. Ze kunnen toch zeggen: we gaan maandag wel staken.
Precies, de meesten lopen toch gewoon achter de massa aan. Was het maar waar dat mensen eens hun mond open deden. Het zijn weer die hoge heertjes die dit beslissen. Het volk en de normale politieagent is de dupe. Dat krijg je in een land waar je niet je eigen volksvertegenwoordigers kunt kiezen. We worden gewoon niet serieus genomen maar velen trappen er nog steeds in.
pi_57240780
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:14 schreef RayMania het volgende:
Ik snap die agenten volkomen, het is natuurlijk een barslecht salaris, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat er twee keer bewust rond PSV - Ajax wordt gestaakt. Los je probleem op met de mensen die erover gaan, niet met onschuldige burgers.
Precies, ze doen het er gewoon om.

Laat ze dan ook bij andere evenementen staken. Dat Ter Land Ter Zee En IN de Lucht wordt afgelast ofzo, of rond Pinkpop, Parkpop, Bevrijdingspop of weetikveel. Als je toch mensen wil treffen moet je dat doen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:25:12 #88
190250 Miss-Klauwtje
Hoi, Claudia is de naam...
pi_57240787
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik ben geen lid van een vakbond. Maar ik was in de veronderstelling dat dit een democratisch orgaan is.
Er zal waarschijnlijk geen stemming geweest zijn bij alle duizenden agenten hier in Nederland; Boycotten voetbal ja of nee...
pi_57240824
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:20 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Vakbonden voeren alleen maar uit wat de leden willen hoor. Dat is nu net de hele insteek van een vakbond. Als leden geen staking willen komt die er natuurlijk ook niet. Nu zal het initiatief van de staking vast door de vakbond ingegeven zijn, maar de leden huppelen er wel meteen achteraan hoor
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57240830
Als we nu met alle voetbalfans gaan staken voor het kantoor van die vakbonden. Misschien helpt dat en geven we een signaal af dat we dit niet meer accepteren.
pi_57240836
Nou daar gaat m'n mooie voetbalzondag.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:27:56 #92
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57240845
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:25 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Er zal waarschijnlijk geen stemming geweest zijn bij alle duizenden agenten hier in Nederland; Boycotten voetbal ja of nee...
Nee maar er zullen wel reacties zijn geweest op de laatste keer dat dit gebeurde. Blijkbaar was iedereen het er dus wel mee eens.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:30:07 #93
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57240879
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef Miss-Klauwtje het volgende:

[..]

Als jouw "baas" je vertelt iets niet te mogen doen en je doet het toch... wat gebeurt er dan?
Ik begrijp sommige reacties heel goed en ook ik (ja ja een vrouw) baal ervan dat er wedstrijden worden afgelast.. maar wat ik jammer vind dat niemand lijkt te begrijpen dat dat de agenten hier ook niet om gevraagd hebben.
De "baas" van de politie is niet de vakbond, maar de burgemeester/korpsbeheerder.. En volgens mij is dat nu net de partij dit stelt dat ze hun werk wél moeten doen. Ik begrijp je punt, maar dat agenten zouden worden ontslagen omdat ze weigeren te staken, nee, dat gaat er bij mij niet in. In die zin een kromme vergelijking.

Maar afijn, we kunnen hier kibbelen wat we willen, de 'staking' houden we er niet mee tegen. Ik ga dus zelf maar een boterhammetje eten en dan zelf voetballen. W.P.B.3-uit, altijd lastig..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_57240880
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef ErikT het volgende:

De overheid zijn we niet allemaal. Sinds wanneer maak jij regeringsbesluiten?
Ik beschouw de pijler nationale veiligheid en politiele en justitiele dienstverlening als een zeer grote waarde in Nederland. Jij niet?
Ik zou niet graag in een politiestaat, laat staan oorlogsgebied willen wonen. Ik hecht aan veiligheid, gegeven door bepaalde minimum waarborgen.

En waar staat dat ik pro belastingverhoging ben? Ik geef aan dat de regering niet goed budgeteerd, en dat een en ander aan tekorten bij de justitie kunnen worden opgevangen door in te krimpen in bijv. EU of kunst budget. Zodoende kan je een salarisverhoging financieren uit het onnodige kunst budget.

Echter ben ik niet voor een onbeperkte salarisverhoging, maar als je reeel deze kwestie beschouwd, verdient een straatagent meer dan hij nu krijgt. Een fabrieksarbeider, met minder risico en verantwoordelijkheden verdienen evenveel of meer. Wil je het werk als politieambtenaar nog aantrekkelijk behouden zal het salaris hoger moeten gaan worden.

Wat dat betreft snap ik je houding niet, maar leg mij maar eens uit hoe jij het het liefste ziet geregeld.
En ik sluit niet voor niets af met de woorden dat ik het betreur dat het voetbalweekend eronder te lijden heeft, want zoiets is jammer en niet voor alle mensen te verkroppen. Met name niet aan de mensen die niets anders te doen hebben dan voetbal in het weekend, want die ontneem je nu hun hele weekend.
pi_57240889
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als je toch mensen wil treffen moet je dat doen.
Het gaat ze er niet om om zoveel mogelijk mensen te treffen natuurlijk.
Het gaat ze om de eventuele media aandacht die het zal krijgen. Zorg je ervoor dat AZ-Feyenoord en PSV-Ajax niet doorgaan dan weet je één ding zeker. Pauw en Witteman zullen het erover hebben maandag, Nova, één vandaag, de journaals, DWDD, Voetbal insite, Studio Voetbal etc etc, bij al die programma's zal er ruimschoots aandacht aan worden besteed, DAT is wat ze willen.

Dat is met het stoppen van bonnen uitdelen niet gelukt en dat zal ook niet gebeuren als je zorgt dat pinkpop een keer niet doorgaat. Hoewel het niet leuk is, snap ik het wel. Die lui verdienen echt een schandalig laag salaris.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57240918
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:27 schreef Eduard37 het volgende:
Als we nu met alle voetbalfans gaan staken voor het kantoor van die vakbonden. Misschien helpt dat en geven we een signaal af dat we dit niet meer accepteren.
Dan moet je naar Den Haag gaan, niet naar die vakbonden. De vakbonden hebben hier geen schone handen, maar als je echt wilt protesteren dan begin je vanmiddag nog met rellen op het Binnenhof.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:32:17 #97
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57240925
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef Prosac het volgende:

[..]

dat hebben ze al 2,5 maand lang gedaan, het effect was nihil. Behalve dat de burger minder boetes ontving.
Maak je maar niet druk, de quota halen ze toch wel!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57240933
En al die andere belangrijke beroepen in Nederland die zo weinig verdienen? Die hoor je ook niet. Hebben namelijk geen machtspositie. Ik vind dat iedereen minimaal 2000 euro schoon per maand moet verdienen. Nee, er wordt gekeken bij wat je doet, of je belangrijk genoeg bent, of je diploma's hebt, etc etc etc.....

Het is allemaal een oneerlijke verdeling van de middelen. De politiemensen moeten niet zo klagen ze zijn niet de enige groep die te weinig betaald krijgt. Iedereen vindt dat ze meer verdienen!
pi_57240934
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het gaat ze om de eventuele media aandacht die het zal krijgen. Zorg je ervoor dat AZ-Feyenoord en PSV-Ajax niet doorgaan dan weet je één ding zeker. Pauw en Witteman zullen het erover hebben maandag, Nova, één vandaag, de journaals, DWDD, Voetbal insite, Studio Voetbal etc etc, bij al die programma's zal er ruimschoots aandacht aan worden besteed, DAT is wat ze willen.

Dat is met het stoppen van bonnen uitdelen niet gelukt en dat zal ook niet gebeuren als je zorgt dat pinkpop een keer niet doorgaat. Hoewel het niet leuk is, snap ik het wel. Die lui verdienen echt een schandalig laag salaris.
Ben het niet(nooit) met je eens Venom, maar deze keer moet ik je helemaal gelijk geven.
pi_57241019
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Er zijn genoeg dingen die je plat kan leggen, maar ze doen het alleen met voetbal
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')