Hoezo een goed bod? Het bod was ruim 3% per jaar extra. Laatst was in het nieuws dat men verwacht dat de gemiddelde loonstijging in Nederland dit jaar 3% zal zijn. Het bod kwam dus eigenlijk gewoon neer op het instand houden van de huidige situatie: onderbetaalde politie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:53 schreef Samson het volgende:
Belachelijk, die proberen echt het onderste uit de kan te krijgen. Er ligt een goed bod op tafel, maar weer niet goed genoeg voor deze verwende mannetjes. Mijn sympathie zijn ze definitief kwijt
Hadden die verijdelde parkeerwachters maar een vak moeten lerenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo een goed bod? Het bod was ruim 3% per jaar extra. Laatst was in het nieuws dat men verwacht dat de gemiddelde loonstijging in Nederland dit jaar 3% zal zijn. Het bod kwam dus eigenlijk gewoon neer op het instand houden van de huidige situatie: onderbetaalde politie.
eindelijk eens iemand die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo een goed bod? Het bod was ruim 3% per jaar extra. Laatst was in het nieuws dat men verwacht dat de gemiddelde loonstijging in Nederland dit jaar 3% zal zijn. Het bod kwam dus eigenlijk gewoon neer op het instand houden van de huidige situatie: onderbetaalde politie.
Ik vind het een goed bod, het houd wel wat meer in dan enkel die 3% als je goed geinformeerd bent. Los van dat weet je als je ergens gaat werken wat je gaat verdienen. Dat heb ik zelf ook. Dan is het wel erg makkelijk om maar te gaan staken als datgene waarmee je akkoord bent gegaan je ineens niet meer bevalt. Acties en staken vind ik trouwens belachelijke concepten. Is een infantiel pressiemiddel om maar voor elkaar te krijgen wat je op een andere manier niet lukt. Kinderen die dan maar keihard gaan janken bijvoorbeeld... Dat geeft maar weer aan dat dit een nogal lage beroepgroep betreft met weinig intelligentie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Het kan me echt geen ene moer schelen wat ze willen of krijgen. Ze vergallen (zoals wel vaker) het voetbalweekend van menig supporter cq. burgers!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Om 11.00 is er volgens mij een persconferentie in eindhoven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Er is toch nog niets bekend over de andere wedstrijden?
Het probleem is dat beveiligers niet bevoegd zijn om geweld toe te passen, en dus ook niet mensen kunnen arresterenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef De.Kromme het volgende:
Wat geweldig zou zijn is als de clubs vanaf nu gewoon hun eigen beveiliging regelen, en er daardoor onzettend veel agenten op straat komen te staan daarna.
Jij weet nu al wat je over tien jaar verdient? Wauw, knap joh.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:02 schreef Samson het volgende:
Los van dat weet je als je ergens gaat werken wat je gaat verdienen. Dat heb ik zelf ook.
Beetje jammer voor k_man dat jij het zegtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eindelijk eens iemand die er verstand van heeft.
Dat is dan weer het probleem van de politiequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het probleem is dat beveiligers niet bevoegd zijn om geweld toe te passen, en dus ook niet mensen kunnen arresteren
Aha. En het tekort aan beveiligers dat daarmee ontstaat, hoe vullen we dat op? Met ex-politiepersoneel?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef De.Kromme het volgende:
Wat geweldig zou zijn is als de clubs vanaf nu gewoon hun eigen beveiliging regelen, en er daardoor onzettend veel agenten op straat komen te staan daarna.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef borisz het volgende:
Schandalig dat het weer ten koste gaat van het voetbal.
Marechaussee en 't leger inzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef De.Kromme het volgende:
De directe baas van de politie is de korpsbeheerder en dat is de burgemeester. De burgemeester van Eindhoven heeft nu dus een probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:06 schreef DemonCleaner het volgende:
Beetje jammer voor k_man dat jij het zegt
Even serieus, onderbetaald of niet, goed bod of niet, ze staken op de verkeerde plaats. Met staken moet je je baas dwarszitten, niet een willekeurige andere groep die totaal geen invloed heeft op die onderhandelingen, maar wel veel in de belangstelling staat. Een groep die al eerder op deze manier is misbruikt bovendien.
Sorry meneer agent, dat ik niet in uw straatje lulquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij weet nu al wat je over tien jaar verdient? Wauw, knap joh.
De meeste agenten wisten namelijk niet dat de achterstand op de salarissen in het bedrijfsleven verder en verder zou toenemen.
In Eindhoven zit een legerbasis, zet ze maar in.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
De directe baas van de politie is de korpsbeheerder en dat is de burgemeester. De burgemeester van Eindhoven heeft nu dus een probleem.
Alleen als ie van voetbal houdt. Dat die man de wedstrijd aflast neemt niemand hem kwalijk lijkt me, je kunt moeilijk zonder politie voetballen, zeker niet zo'n duel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
De directe baas van de politie is de korpsbeheerder en dat is de burgemeester. De burgemeester van Eindhoven heeft nu dus een probleem.
Mag ajax nu ook demonstreren in eindhoven, gingen ze toch doen /quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:13 schreef vw_caddy het volgende:
Burgemeester van Eindhoven verbiedt PSV-Ajax als de politie vanmiddag het kort geding wint.
http://www.omroepbrabant.(...)ondag+niet+door.aspx
Leuk inderdaad dat het 'normale' volk weer gedupeerd moet worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:13 schreef DarkShine het volgende:
Sparta - Roda gaat door...Geen kaartverkoop op de wedstrijddag (Sparta loopt inkomsten mis); Sparta heeft extra stewards geregeld (kost Sparta geld); Eigen vervoer is omgezet in verplichte buscombi, evv kaarten zijn ongeldig verklaard... ![]()
![]()
Precies wat jij zegt, wat verwachten die agenten nu in godsnaam. Iedereen kan agent worden, qua opleiding etc stelt het allemaal niet veel voor. Dus je beloning is daar dan ook op ingesteld. Een schoonmaker verdient toch ook niet het salaris van een minister president?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:12 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Alleen als ie van voetbal houdt. Dat die man de wedstrijd aflast neemt niemand hem kwalijk lijkt me, je kunt moeilijk zonder politie voetballen, zeker niet zo'n duel.
Wat betreft die salarissen, ze mogen van mij best wat meer verdienen, wat ik gehoord heb is het voor sommigen geen vetpot maar het blijft natuurlijk wel laag opgeleid werk. Dat voorstel klonk heel behoorlijk, je moet ook realistisch zijn en niet verwachten dat je er zo even een hoop procent bijkrijgt, dat gebeurt nooit hier.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:13 schreef vw_caddy het volgende:
Burgemeester van Eindhoven verbiedt PSV-Ajax als de politie vanmiddag het kort geding wint.
http://www.omroepbrabant.(...)ondag+niet+door.aspx
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:19 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Dan maar hopen dat PSV 3 punten in mindering krijgt, zou 100 % terecht zijn.
Als Ajax supporter hoeft het voor mij nou ook weer niet op die manier. Maar laat de politie maar standaard bij PSV staken als ze het daar niet erg vinden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:19 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Dan maar hopen dat PSV 3 punten in mindering krijgt, zou 100 % terecht zijn.
Normaal krijgen de stewards een kleine vergoeding en wat te eten/drinken. Maar wat is een klein vergoeding als je dat moet vermenigvuldigen met een x aantal stewards?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Leuk inderdaad dat het 'normale' volk weer gedupeerd moet worden.
Maar het overgrote deel van de stewards zijn toch vrijwilligers? Dan valt het wel mee met de extra kosten voor Sparta op dat gebied.
Eindhoven wil die wedstrijd verbieden, zelfs als de agenten gewoon moeten werken. Fijn, maar draag dan ook de concequenties.quote:
Die mogelijkheid kan alleen als ook de inhaalmatch verboden zou worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Eindhoven wil die wedstrijd verbieden, zelfs als de agenten gewoon moeten werken. Fijn, maar draag dan ook de concequenties.
Dat is een andere discussie dan in dit topic.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Eindhoven wil die wedstrijd verbieden, zelfs als de agenten gewoon moeten werken. Fijn, maar draag dan ook de concequenties.
nee, eerst de boetequota halen he.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:29 schreef Sender_ het volgende:
Kennen ze niet gewoon gaan werken en boeven vangen
En de meeste mensen in het bedrijfsleven wisten 10 jaar geleden niet of ze hun baan nog zouden hebben nu. Toevallig is de economie aangetrokken en hebben die mensen er meer van geprofiteerd. Maar de zekerheid van een baan hebben die mensen nooit gehad. Politieagenten zijn van hun baan verzekerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij weet nu al wat je over tien jaar verdient? Wauw, knap joh.
De meeste agenten wisten namelijk niet dat de achterstand op de salarissen in het bedrijfsleven verder en verder zou toenemen.
Dat staat er helemaal niet:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo? Als de politie het kort geding wint, gaat het niet door. Dan hoeven ze dus NIET te werken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Volgens mij is Limburg Zuid al rond wat ik zag in Maastricht de laatste dagen is/was gewoonweg absurd aan boetes/controles...quote:
inhalen wat ze in december/januari niet hebben geïnd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij is Limburg Zuid al rond wat ik zag in Maastricht de laatste dagen is/was gewoonweg absurd aan boetes/controles...
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:39 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Wees verdomme blij dat er mensen zijn die voor dat schamele maandbedrag hun leven dagelijks op het spel willen zetten...
Nee dat hoor je mij niet zeggen. Maar hoor hier kreten zoals; de politie kan doodvallen, hoop dat ze in salaris achteruit gaan nu enz enz.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:43 schreef DarkShine het volgende:
Miss Klauwtje is het dus eens met mensen die zeggen 'wij pakken het voetbal niet meer aan' om vervolgens bij de eerste de beste gelegenheid het voetbal aan te pakken?
Nu zal het met dat laatste wel meevallen, zoveel politie-agenten komen er jaarlijks niet om het leven in Nederland als gevolg van het uitoefenen van hun functie.. Wat dat betreft zijn er genoeg 'gevaarlijker' beroepen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:39 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Wat een verschrikkelijke naieve opmerkingen worden hier gemaakt zeg! Er gaan een aantal voetbalwedstrijden niet door omdat de poltie staakt en nu kunnen alle agenten doodvallen?
Het gewone volk de dupe? Al het voetbal zo "gewoon" was, waarom is er dan zoveel politie nodig bij een wedstrijd?
Oh dat is maar 1% die het vergalt voor de andere 99% voetbalsupporters... wordt hier gezegd.
Maar "de politie' wordt wel over 1 kam geschoren? Dus iedereen die bij de politie werkt staat er achter dat er een aantal wedstrijden worden afgelast en kunnen dus dood neervallen?
Van al die duizenden agenten hier in Nederland is er dus geen 1 die van voetbal houdt en net zo baalt als jullie dat dit gebeurt?
Denk na over wat je zegt en hoe je het zegt! Wees verdomme blij dat er mensen zijn die voor dat schamele maandbedrag hun leven dagelijks op het spel willen zetten...
Jou eisen willen bereiken over de rug van miljoenen Nederlanders en ook nog respect willen gaat niet samen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Nee dat hoor je mij niet zeggen. Maar hoor hier kreten zoals; de politie kan doodvallen, hoop dat ze in salaris achteruit gaan nu enz enz.
De "politie" die je op straat ziet lopen heeft dit niet bedacht hoor! Dit is bedacht door de heren de waarschijnlijk geen salarisverhoging nodig hebben..
wat ik dus bedoel te zeggen... jullie zijn de dupe (en ok, is niet leuk), maar is blauw op straat hier ook niet de dupe van jullie?
quote:AZ-Feyenoord wordt al komende woensdag ingehaald
08 maart 2008
De afgelasting van AZ-Feyenoord lijdt niet tot enorme problemen in het competitieschema. Het duel wordt al komende woensdag ingehaald, zo heeft de KNVB laten weten. Omdat beide clubs geen Europese verplichtingen hebben, is die datum vrij.
Het duel stond eigenlijk voor zondagmiddag op het programma, maar door de aangekondigde acties van de politiebonden werd de wedstrijd afgelast. De wedstrijd tussen de Alkmaarders en de Rotterdammers begint woensdag om 20.00 uur.
Dat de leden willen staken om een loonsverhoging is begrijpelijk, maar als je mijn verhaal goed leest heb ik het daar ook niet over.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef ErikT het volgende:
Zeg Miss-Klauwtje, de vakbonden gaan echt niet staken als de leden het er niet mee eens zijn.
Echter wel als 'slechts' een goedwillend deel van de leden het er niet mee eens is. En in een groot deel van de reacties wordt 'de agent' wel over één kam geschoren.. Op zich wel terecht dat daar wat tegengas aan wordt gegeven, hoewel het op een forum als Fok! echt geen resultaat zal hebben..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef ErikT het volgende:
Zeg Miss-Klauwtje, de vakbonden gaan echt niet staken als de leden het er niet mee eens zijn.
Is dat niet de definitie van staken?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:29 schreef Sender_ het volgende:
Ongelofelijk dat die figuren weer over de rug van ik weet niet hoeveel mensen gaan lopen staken...
Als 'slechts' 1% van de leden het voetbal als stakingsmiddel wil, waarom gaat men dan niet gewoon aan het werk? Ik dacht even je te begrijpen, maar dit vind ik wel heel typisch..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Dat de leden willen staken om een loonsverhoging is begrijpelijk, maar als je mijn verhaal goed leest heb ik het daar ook niet over.
Het gaat hier om wedstrijden die afgelast worden ivm de staking... en daar zijn echt niet alle leden het mee eens hoor. Ik denk nog niet eens 1%
Ook al staat het er misschien niet in goed Nederlands, hij heeft wel een punt. Eén keer was wel genoeg, verzin maar wat anders nu.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:57 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
jou eisen ---> moet zijn; jouW eisen.
Je leest dus gewoon wat je wilt lezen en andersom.... zou eerst maar eens goed je best doen op school! (maar ja, je kunt altijd nog bij de politie solliciteren, daar heb je geen opleiding voor nodig toch?)
Als jouw "baas" je vertelt iets niet te mogen doen en je doet het toch... wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als 'slechts' 1% van de leden het voetbal als stakingsmiddel wil, waarom gaat men dan niet gewoon aan het werk? Ik dacht even je te begrijpen, maar dit vind ik wel heel typisch..
Overigens, geen idee in welke relatie jij tot 'oom agent' staat, misschien dat je meer weet dan een ander. Nogmaals, als slechts 1% achter de acties staat, waarom gaan ze dan tot 2x toe door, komen ze überhaupt ter sprake?
Leuk voor de mensen die hierdoor weer verlof moeten opnemen...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:54 schreef vw_caddy het volgende:
AZ-Feyenoord is verplaatst naar woensdag 12 maart.
Ja maar dat is je eigen schuld. Moet je maar niet zo goed zijn in ver komen in europaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
Als PSV - Ajax wordt afgelast is er bijna geen enkele inhaalpoging meer in het programma van PSV. Lekker crisis.
O ja. Dus ze zijn het wel eens met de staking, maar niet met de consequenties. Dat is lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Dat de leden willen staken om een loonsverhoging is begrijpelijk, maar als je mijn verhaal goed leest heb ik het daar ook niet over.
Het gaat hier om wedstrijden die afgelast worden ivm de staking... en daar zijn echt niet alle leden het mee eens hoor. Ik denk nog niet eens 1%
Ja natuurlijk zullen er agenten zijn die het er niet mee eens zijn. Maar dat is dan blijkbaar niet de meerderheid van de vakbondsleden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Echter wel als 'slechts' een goedwillend deel van de leden het er niet mee eens is. En in een groot deel van de reacties wordt 'de agent' wel over één kam geschoren.. Op zich wel terecht dat daar wat tegengas aan wordt gegeven, hoewel het op een forum als Fok! echt geen resultaat zal hebben..
Ze doen anders niks om het te voorkomen. Ze kunnen toch zeggen: we gaan maandag wel staken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
maar wat ik jammer vind dat niemand lijkt te begrijpen dat dat de agenten hier ook niet om gevraagd hebben.
Als ze dit nou gewoon alleen doen.quote:Vanaf maandag zal de politie minder boetes uitdelen. Overtredingen die de openbare orde of veiligheid niet in gevaar brengen zullen worden afgedaan met een waarschuwing. Alleen in ernstige gevallen zullen er toch boetes uitgedeeld worden.
De actie is het directe gevolg van de vastgelopen CAO-onderhandelingen met minister Guusje ter Horst. In de afgelopen maanden werden er ook al minder boetes uitgedeeld, totdat onderhandelaar Doekle Terpstra een voorlopig akkoord bereikt had. Het CAO-bod werd echter afgewezen door de leden.
De overheid, dat zijn we allemaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef dagizmo het volgende:
De enige die hier de grootste flater slaat is de overheid zelf. Zum kotzen dat je in de pijler Veiligheid niet meer geld stopt, terwijl we jaarlijks miljarden naar de EU pompen en andere achterlijke oorlogslanden.
quote:Hoe ga je het de mensen verkopen dat we jaarlijks xx miljoenen/miljarden aan kunst bestenden (!), terwijl je oma om de hoek wordt beroofd, je na je werktijd wordt geflitst op de lege snelweg en je kind in zijn/haar school wordt neergestoken.
Ofwel: mensen moeten meer belasting betalen. Ga jij even 51% van de bevolking zoeken die op een partij stemt die daar voor is.quote:De Nederlandse regering is goed ziek. En ze moeten maar zorgen dat er meer geld beschikbaar komt voor politiele en justitiele diensten.
quote:Ja en natuurlijk is het klote/kut/ of hoe je het wilt noemen, dat je voetbal niet doorgaat, maar ga dan vanavond naar Den Haag en sloop daar dat hele regeringsdorp tot de grond, maar ga niet lopen zeiken op de agent als persoon.
Heb jij als lid van jouw vakbond veel te vertellen over de beslissingen die worden genomen? Nogmaals, ik praat deze beslissing niet goed, maar geef af op de juiste personen, niet op de agenten op straat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
O ja. Dus ze zijn het wel eens met de staking, maar niet met de consequenties. Dat is lekker makkelijk.
dat hebben ze al 2,5 maand lang gedaan, het effect was nihil. Behalve dat de burger minder boetes ontving.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:19 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als ze dit nou gewoon alleen doen.
Ik ben geen lid van een vakbond. Maar ik was in de veronderstelling dat dit een democratisch orgaan is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:20 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Heb jij als lid van jouw vakbond veel te vertellen over de beslissingen die worden genomen? Nogmaals, ik praat deze beslissing niet goed, maar geef af op de juiste personen, niet op de agenten op straat.
Precies, de meesten lopen toch gewoon achter de massa aan. Was het maar waar dat mensen eens hun mond open deden. Het zijn weer die hoge heertjes die dit beslissen. Het volk en de normale politieagent is de dupe. Dat krijg je in een land waar je niet je eigen volksvertegenwoordigers kunt kiezen. We worden gewoon niet serieus genomen maar velen trappen er nog steeds in.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ze doen anders niks om het te voorkomen. Ze kunnen toch zeggen: we gaan maandag wel staken.
Precies, ze doen het er gewoon om.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:14 schreef RayMania het volgende:
Ik snap die agenten volkomen, het is natuurlijk een barslecht salaris, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat er twee keer bewust rond PSV - Ajax wordt gestaakt. Los je probleem op met de mensen die erover gaan, niet met onschuldige burgers.
Er zal waarschijnlijk geen stemming geweest zijn bij alle duizenden agenten hier in Nederland; Boycotten voetbal ja of nee...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van een vakbond. Maar ik was in de veronderstelling dat dit een democratisch orgaan is.
Vakbonden voeren alleen maar uit wat de leden willen hoor. Dat is nu net de hele insteek van een vakbond. Als leden geen staking willen komt die er natuurlijk ook niet. Nu zal het initiatief van de staking vast door de vakbond ingegeven zijn, maar de leden huppelen er wel meteen achteraan hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:20 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Heb jij als lid van jouw vakbond veel te vertellen over de beslissingen die worden genomen? Nogmaals, ik praat deze beslissing niet goed, maar geef af op de juiste personen, niet op de agenten op straat.
Nee maar er zullen wel reacties zijn geweest op de laatste keer dat dit gebeurde. Blijkbaar was iedereen het er dus wel mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:25 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Er zal waarschijnlijk geen stemming geweest zijn bij alle duizenden agenten hier in Nederland; Boycotten voetbal ja of nee...
De "baas" van de politie is niet de vakbond, maar de burgemeester/korpsbeheerder.. En volgens mij is dat nu net de partij dit stelt dat ze hun werk wél moeten doen. Ik begrijp je punt, maar dat agenten zouden worden ontslagen omdat ze weigeren te staken, nee, dat gaat er bij mij niet in. In die zin een kromme vergelijking.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Als jouw "baas" je vertelt iets niet te mogen doen en je doet het toch... wat gebeurt er dan?
Ik begrijp sommige reacties heel goed en ook ik (ja ja een vrouw) baal ervan dat er wedstrijden worden afgelast.. maar wat ik jammer vind dat niemand lijkt te begrijpen dat dat de agenten hier ook niet om gevraagd hebben.
De overheid zijn we niet allemaal. Sinds wanneer maak jij regeringsbesluiten?quote:
Het gaat ze er niet om om zoveel mogelijk mensen te treffen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je toch mensen wil treffen moet je dat doen.
Dan moet je naar Den Haag gaan, niet naar die vakbonden. De vakbonden hebben hier geen schone handen, maar als je echt wilt protesteren dan begin je vanmiddag nog met rellen op het Binnenhof.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:27 schreef Eduard37 het volgende:
Als we nu met alle voetbalfans gaan staken voor het kantoor van die vakbonden. Misschien helpt dat en geven we een signaal af dat we dit niet meer accepteren.
Maak je maar niet druk, de quota halen ze toch wel!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat hebben ze al 2,5 maand lang gedaan, het effect was nihil. Behalve dat de burger minder boetes ontving.
Ben het niet(nooit) met je eens Venom, maar deze keer moet ik je helemaal gelijk geven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het gaat ze er niet om om zoveel mogelijk mensen te treffen natuurlijk.
Het gaat ze om de eventuele media aandacht die het zal krijgen. Zorg je ervoor dat AZ-Feyenoord en PSV-Ajax niet doorgaan dan weet je één ding zeker. Pauw en Witteman zullen het erover hebben maandag, Nova, één vandaag, de journaals, DWDD, Voetbal insite, Studio Voetbal etc etc, bij al die programma's zal er ruimschoots aandacht aan worden besteed, DAT is wat ze willen.
Dat is met het stoppen van bonnen uitdelen niet gelukt en dat zal ook niet gebeuren als je zorgt dat pinkpop een keer niet doorgaat. Hoewel het niet leuk is, snap ik het wel. Die lui verdienen echt een schandalig laag salaris.
Er zijn genoeg dingen die je plat kan leggen, maar ze doen het alleen met voetbalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het gaat ze er niet om om zoveel mogelijk mensen te treffen natuurlijk.
Het gaat ze om de eventuele media aandacht die het zal krijgen. Zorg je ervoor dat AZ-Feyenoord en PSV-Ajax niet doorgaan dan weet je één ding zeker. Pauw en Witteman zullen het erover hebben maandag, Nova, één vandaag, de journaals, DWDD, Voetbal insite, Studio Voetbal etc etc, bij al die programma's zal er ruimschoots aandacht aan worden besteed, DAT is wat ze willen.
Dat is met het stoppen van bonnen uitdelen niet gelukt en dat zal ook niet gebeuren als je zorgt dat pinkpop een keer niet doorgaat. Hoewel het niet leuk is, snap ik het wel. Die lui verdienen echt een schandalig laag salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |