Eindhoven wil die wedstrijd verbieden, zelfs als de agenten gewoon moeten werken. Fijn, maar draag dan ook de concequenties.quote:
Die mogelijkheid kan alleen als ook de inhaalmatch verboden zou worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Eindhoven wil die wedstrijd verbieden, zelfs als de agenten gewoon moeten werken. Fijn, maar draag dan ook de concequenties.
Dat is een andere discussie dan in dit topic.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Eindhoven wil die wedstrijd verbieden, zelfs als de agenten gewoon moeten werken. Fijn, maar draag dan ook de concequenties.
nee, eerst de boetequota halen he.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:29 schreef Sender_ het volgende:
Kennen ze niet gewoon gaan werken en boeven vangen
En de meeste mensen in het bedrijfsleven wisten 10 jaar geleden niet of ze hun baan nog zouden hebben nu. Toevallig is de economie aangetrokken en hebben die mensen er meer van geprofiteerd. Maar de zekerheid van een baan hebben die mensen nooit gehad. Politieagenten zijn van hun baan verzekerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij weet nu al wat je over tien jaar verdient? Wauw, knap joh.
De meeste agenten wisten namelijk niet dat de achterstand op de salarissen in het bedrijfsleven verder en verder zou toenemen.
Dat staat er helemaal niet:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo? Als de politie het kort geding wint, gaat het niet door. Dan hoeven ze dus NIET te werken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Volgens mij is Limburg Zuid al rond wat ik zag in Maastricht de laatste dagen is/was gewoonweg absurd aan boetes/controles...quote:
inhalen wat ze in december/januari niet hebben geïnd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij is Limburg Zuid al rond wat ik zag in Maastricht de laatste dagen is/was gewoonweg absurd aan boetes/controles...
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:39 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Wees verdomme blij dat er mensen zijn die voor dat schamele maandbedrag hun leven dagelijks op het spel willen zetten...
Nee dat hoor je mij niet zeggen. Maar hoor hier kreten zoals; de politie kan doodvallen, hoop dat ze in salaris achteruit gaan nu enz enz.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:43 schreef DarkShine het volgende:
Miss Klauwtje is het dus eens met mensen die zeggen 'wij pakken het voetbal niet meer aan' om vervolgens bij de eerste de beste gelegenheid het voetbal aan te pakken?
Nu zal het met dat laatste wel meevallen, zoveel politie-agenten komen er jaarlijks niet om het leven in Nederland als gevolg van het uitoefenen van hun functie.. Wat dat betreft zijn er genoeg 'gevaarlijker' beroepen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:39 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
Wat een verschrikkelijke naieve opmerkingen worden hier gemaakt zeg! Er gaan een aantal voetbalwedstrijden niet door omdat de poltie staakt en nu kunnen alle agenten doodvallen?
Het gewone volk de dupe? Al het voetbal zo "gewoon" was, waarom is er dan zoveel politie nodig bij een wedstrijd?
Oh dat is maar 1% die het vergalt voor de andere 99% voetbalsupporters... wordt hier gezegd.
Maar "de politie' wordt wel over 1 kam geschoren? Dus iedereen die bij de politie werkt staat er achter dat er een aantal wedstrijden worden afgelast en kunnen dus dood neervallen?
Van al die duizenden agenten hier in Nederland is er dus geen 1 die van voetbal houdt en net zo baalt als jullie dat dit gebeurt?
Denk na over wat je zegt en hoe je het zegt! Wees verdomme blij dat er mensen zijn die voor dat schamele maandbedrag hun leven dagelijks op het spel willen zetten...
Jou eisen willen bereiken over de rug van miljoenen Nederlanders en ook nog respect willen gaat niet samen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:48 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Nee dat hoor je mij niet zeggen. Maar hoor hier kreten zoals; de politie kan doodvallen, hoop dat ze in salaris achteruit gaan nu enz enz.
De "politie" die je op straat ziet lopen heeft dit niet bedacht hoor! Dit is bedacht door de heren de waarschijnlijk geen salarisverhoging nodig hebben..
wat ik dus bedoel te zeggen... jullie zijn de dupe (en ok, is niet leuk), maar is blauw op straat hier ook niet de dupe van jullie?
quote:AZ-Feyenoord wordt al komende woensdag ingehaald
08 maart 2008
De afgelasting van AZ-Feyenoord lijdt niet tot enorme problemen in het competitieschema. Het duel wordt al komende woensdag ingehaald, zo heeft de KNVB laten weten. Omdat beide clubs geen Europese verplichtingen hebben, is die datum vrij.
Het duel stond eigenlijk voor zondagmiddag op het programma, maar door de aangekondigde acties van de politiebonden werd de wedstrijd afgelast. De wedstrijd tussen de Alkmaarders en de Rotterdammers begint woensdag om 20.00 uur.
Dat de leden willen staken om een loonsverhoging is begrijpelijk, maar als je mijn verhaal goed leest heb ik het daar ook niet over.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef ErikT het volgende:
Zeg Miss-Klauwtje, de vakbonden gaan echt niet staken als de leden het er niet mee eens zijn.
Echter wel als 'slechts' een goedwillend deel van de leden het er niet mee eens is. En in een groot deel van de reacties wordt 'de agent' wel over één kam geschoren.. Op zich wel terecht dat daar wat tegengas aan wordt gegeven, hoewel het op een forum als Fok! echt geen resultaat zal hebben..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef ErikT het volgende:
Zeg Miss-Klauwtje, de vakbonden gaan echt niet staken als de leden het er niet mee eens zijn.
Is dat niet de definitie van staken?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:29 schreef Sender_ het volgende:
Ongelofelijk dat die figuren weer over de rug van ik weet niet hoeveel mensen gaan lopen staken...
Als 'slechts' 1% van de leden het voetbal als stakingsmiddel wil, waarom gaat men dan niet gewoon aan het werk? Ik dacht even je te begrijpen, maar dit vind ik wel heel typisch..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:55 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
Dat de leden willen staken om een loonsverhoging is begrijpelijk, maar als je mijn verhaal goed leest heb ik het daar ook niet over.
Het gaat hier om wedstrijden die afgelast worden ivm de staking... en daar zijn echt niet alle leden het mee eens hoor. Ik denk nog niet eens 1%
Ook al staat het er misschien niet in goed Nederlands, hij heeft wel een punt. Eén keer was wel genoeg, verzin maar wat anders nu.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:57 schreef Miss-Klauwtje het volgende:
[..]
jou eisen ---> moet zijn; jouW eisen.
Je leest dus gewoon wat je wilt lezen en andersom.... zou eerst maar eens goed je best doen op school! (maar ja, je kunt altijd nog bij de politie solliciteren, daar heb je geen opleiding voor nodig toch?)
Als jouw "baas" je vertelt iets niet te mogen doen en je doet het toch... wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als 'slechts' 1% van de leden het voetbal als stakingsmiddel wil, waarom gaat men dan niet gewoon aan het werk? Ik dacht even je te begrijpen, maar dit vind ik wel heel typisch..
Overigens, geen idee in welke relatie jij tot 'oom agent' staat, misschien dat je meer weet dan een ander. Nogmaals, als slechts 1% achter de acties staat, waarom gaan ze dan tot 2x toe door, komen ze überhaupt ter sprake?
Leuk voor de mensen die hierdoor weer verlof moeten opnemen...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:54 schreef vw_caddy het volgende:
AZ-Feyenoord is verplaatst naar woensdag 12 maart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |