Amanda moet na de visagie nodig even rusten, ook de behandelaarster zegt: neem je wel je rust hoor, jij en Brianquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mike wordt door achter wel als speler naar voren geschoven, toen Jaap ziek was en zijn optreden vervangen moest worden mocht Jaap zelf niet stemmen en de gasten wel, Mike heeft toen op Brian gestemd, ook heeft hij uitgesproken dat hij Huub 2 ton boete zou aansmeren en over Eric gezegd dat hij achter het CS zou werken, als hij geen speler is dan moet hij zich ook niet zo opstellen.
Huub is idd een irritant persoon af en toe soms is hij te agressief en bij gelegenheid heel dominant, toch gaat mijn voorkeur uit naar hem als winnaar, B&A zijn me te veel voorgetrokken en Brian is een achterbaks figuur in mijn ogen, tja ieder zijn mening maar om nu te zeggen dat Mike zielig is en helemaal niets heeft gedaan gaat me een straatje te ver.
hij huppelt .......... wat leuk .......... Mazaruquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk eens wat mij vannacht gelukt is![]()
[ afbeelding ]
Gecropt uit dit capjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:13 schreef Desii het volgende:
Prosperalekker snel
[..]
hij huppelt .......... wat leuk .......... Mazaru [ afbeelding ]
(ga ik als ik straks thuis ben ff in mijn gif-mappie opslaan)
Dat hij nieuw op FOK is betekent niet dat hij ook een nieuwe forum gebruiker is hoor.. hij heeft geloof ik al aardig op dat gay forum gepost vóór DGK.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:24 schreef Leandra het volgende:
Thnx Prospera, geweldige TT![]()
Het geeft precies aan wat DGK al 1½ jaar is.
Daarom is Mike daar ook best op z'n plaats, en Mike mag dan in de ogen van Huub (en z'n fans) wel de kapitale blunder hebben gemaakt zich bij Brian aan te sluiten, maar dit is met zijn verleden vrij logisch:
Hij is zelf niet sterk genoeg en dus zal hij aansluiting zoeken bij de Alpha-male... Brian dus.
Dat Huub daar pissig over is en een drama gaat maken van een paar opmerkingen die hij zelf net zo makkelijk zou maken, en waarvan hijzelf meermaals het equivalent gemaakt heeft, maak het een beetje triest, vooral omdat er nog maar 2 maanden te gaan zijn.
Als hij echt lef zou hebben dan was hij Brian zo gaan sarren, maar dat heeft hij niet, of hij mag het niet, in dat geval kunnen we Mike dus ook beschouwen als kannonnenvoer wat er door de Febo voor Huub ingezet is.
Hoe dan ook, blijft het een trieste toestand.
En heeft een FA/Admin die DGK_Eric al gecheckt of wordt er na 2 "telefoontjes" meteen maar geaccepteerd dat het geen kloon is, die gelijk al kan quoten, PI's gebruikt, topics kan openen enz... dat leer je namelijk niet door mee te lezen.
Ik zeg: Danny hoogsprersoonlijk, anders geloven we het niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:24 schreef Leandra het volgende:
En heeft een FA/Admin die DGK_Eric al gecheckt of wordt er na 2 "telefoontjes" meteen maar geaccepteerd dat het geen kloon is, die gelijk al kan quoten, PI's gebruikt, topics kan openen enz... dat leer je namelijk niet door mee te lezen.
En daar werkt alles netzo als op FOK!??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:27 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat hij nieuw op FOK is betekent niet dat hij ook een nieuwe forum gebruiker is hoor.. hij heeft geloof ik al aardig op dat gay forum gepost vóór DGK.
Juist daarom hoort Mike daar niet te zijn. Er wordt hem nu een worst voorgehouden waar alles mogelijk is straks komt hij terug in de harde werkelijkheid en dan... vervalt deze man gewoon weer in zijn oude gewoonte. als we zo graag zo'n project als Mike willen volgen dan moeten ze daar een goede documantaire over maken dan kunnen ze beter beginnen bij het Leger des Heils te gaan filmen. Dit is niet de plaats voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:03 schreef Prospera het volgende:
Mijn broer was ook ontspoord net zoals Mike.
Hij mocht na therapie naar een begeleidend wonenproject, wat denk ik ook heel goed voor Mike is ivm zijn baan.
Alleen hij zocht daarvoor op datingsites en vond een vrouw waar hij nu mee getrouwd is en die voor hem zorgt.
Dat probeert Mike nu ook.
Mike heeft de afgelopen maar 3 of 4 uur per nacht geslapen op een fulltimejob, ik kan me voorstellen dat hij inderdaad pist was, dat hij alweer niet kon slapen afgelopen nacht.
Ik vind het niet zo gek dat hij bescherming zoekt bij Brian, de fysiek sterke man, dat doen ze in gevangenissen ook. En hij doet alles om zijn beschermer te behouden incl. liegen, bedriegen, stelen.
Het lijkt me niet zo'n goed idee om Mike een huis/hond te geven met dit soort alcoholgebruik,
hopelijk houdt DGK-Redactie daar rekening mee.
Brian liet hem heel alleen staan vannacht.
Is hij trouwens nog op tijd naar zijn werk gegaan?
Dat laatstequote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... "Ja" is "Ja, er is gecheckt" Of "Ja, het is gecheckt en hij is het echt" ??
Juist daarom is vooral de Febo te verwijten dat er gebeurt wat er gebeurt, en is het enorm triest dat Huub zo mag gaan lopen treiteren tegen iemand die, eigen schuld of niet, niet (meer) de verstandelijke vermogens heeft die nodig zijn om zich zelfstandig te handhaven, ongeacht of dit in de villa of in de maatschappij betreft.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:31 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom hoort Mike daar niet te zijn. Er wordt hem nu een worst voorgehouden waar alles mogelijk is straks komt hij terug in de harde werkelijkheid en dan... vervalt deze man gewoon weer in zijn oude gewoonte. als we zo graag zo'n project als Mike willen volgen dan moeten ze daar een goede documantaire over maken dan kunnen ze beter beginnen bij het Leger des Heils te gaan filmen. Dit is niet de plaats voor dit soort dingen.
Chips je hebt gelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:33 schreef Disana het volgende:
Even de taalpurist uithangen hoor:
Het is 'begeleid wonen'.
Want het is het wonen dat wordt begeleid. Het wonen zelf is niet begeleidend want het begeleidt niet
Het is toch duidelijk wat er gebeurt.... Brian die zich afzijdig houdt.... voor mij is het een teken dat Mike het vieze klusje moet opknappen om Huub over de schreef te laten gaan. Mikey zou er toch alles aan doen om Huub 2 ton boete te laten krijgen? Ik hoorde Huub ok uitspreken dat Mike een beschermde status heeft maar dat Huub daar schijt aan had. Het is Mike die de winst voor Brian belangrijker vind dan z'n eigen toekomst. Hoe dom kun je dan zijn? Denkt ie dat Brian er straks nog voor hem is als DGK is gestopt? De febo is de promotiemachine voor Brian. De rest moet zichzelf maar redden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist daarom is vooral de Febo te verwijten dat er gebeurt wat er gebeurt, en is het enorm triest dat Huub zo mag gaan lopen treiteren tegen iemand die, eigen schuld of niet, niet (meer) de verstandelijke vermogens heeft die nodig zijn om zich zelfstandig te handhaven, ongeacht of dit in de villa of in de maatschappij betreft.
min end.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:38 schreef Prospera het volgende:
Modje aanwezig om TT te veranderen??
En wat fluisterde Charlotte nou in Amanda's oor voordat ze zei 'ik kan niet alles zeggen'?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
Amanda is zo moe va de behandeling, ze gaat vragen of ze een uurtje mag slapen. Het moet toch niet gekker worden als dat idd mag. Zal wel weer off stream mogen.
Slijmlotte: Ga maar lekker slapen Aman.![]()
Ik verstond ook alleen dat laatste, sorry.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:59 schreef Marrije het volgende:
En wat fluisterde Charlotte nou in Amanda's oor voordat ze zei 'ik kan niet alles zeggen'?
Ik ben al lang blij dat ze off stream is!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda haalt de kussens van het bed en zegt dat ze gaat plassen.....weg streams. Wat zei ik, die gaat gewoon slapen zelfs zonder het te vragen.
Wat maakt het uit ze maakt toch geen TV. Van TV maken zijn die twee allang ontslagen. Ze hoeven alleen maar aanwezig te zijn tot het einde van de show. Pas als de plasma zegt dat ze iets moeten doen dan komen ze in aktie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda haalt de kussens van het bed en zegt dat ze gaat plassen.....weg streams. Wat zei ik, die gaat gewoon slapen zelfs zonder het te vragen.
Heb je ook gelijk in maar het gaat mij om het principe. Ik kan me nog steeds druk maken over de ongelijke behandeling, maar ik alleen mezelf ermee. De FEBO heeft schijt aan Lookies.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:04 schreef marky het volgende:
Wat maakt het uit ze maakt toch geen TV. Van TV maken zijn die twee allang ontslagen. Ze hoeven alleen maar aanwezig te zijn tot het einde van de show. Pas als de plasma zegt dat ze iets moeten doen dan komen ze in aktie.
Dat zou Huub ook eens moeten doen, maar ja, dat is een strebertje, dus die kan niet zolang wachten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:04 schreef marky het volgende:
[..]
Wat maakt het uit ze maakt toch geen TV. Van TV maken zijn die twee allang ontslagen. Ze hoeven alleen maar aanwezig te zijn tot het einde van de show. Pas als de plasma zegt dat ze iets moeten doen dan komen ze in aktie.
We voeden ze ook wel hoor, door het steeds over de paupers te hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in maar het gaat mij om het principe. Ik kan me nog steeds druk maken over de ongelijke behandeling, maar ik alleen mezelf ermee. De FEBO heeft schijt aan Lookies.
Dank jequote:
Idd een afspiegeling vd maatschappij (ook een gesloten inrichting met een gevoel van vrijheidquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het is toch een privé kliniek met een hek erom heen, waar ik me bezorg om maak is dat ze op 22 mei die hekken openzetten.
Zal toch wel loslopen (letterlijk)? Ze worden ook vast niet gelijk in het diepe gegooid.....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het is toch een privé kliniek met een hek erom heen, waar ik me bezorg om maak is dat ze op 22 mei die hekken openzetten.
Dat is wel het laatste waar ik me zorgen om maak, zal allemaal wel loslopen denk ik zo. Wat het posten over die paupers aangaat, dat doe ik bijna niet meer. Ik kan nauwelijks nog naar die 2 luisteren, met name die rat met zijn glijstem.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:21 schreef Prospera het volgende:
Dank je![]()
Dat heb ik nou met Claire, die kan ik niet aanhorenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik me zorgen om maak, zal allemaal wel loslopen denk ik zo. Wat het posten over die paupers aangaat, dat doe ik bijna niet meer. Ik kan nauwelijks nog naar die 2 luisteren, met name die rat met zijn glijstem.
Nee, dat zal niet loslopen, Mike heeft bv. langdurige begeleiding nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal toch wel loslopen (letterlijk)? Ze worden ook vast niet gelijk in het diepe gegooid.....
Knap he dat Brian het al 500 dagen + volhoud in de kooiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:39 schreef Prospera het volgende:
Brian: we hebben ons studiobezoek, de balletjes, de club
Amanda: en mijn singletje, eigenlijk hebben we het erg druk schat.
[ afbeelding ]
En ik denk met medeweten van Mikey zelf, hij was al met de media bekend toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:33 schreef Prospera het volgende:
[..]Als hij terugvalt is het: jammer, maar we hebben ons best gedaan.
Ja, mijn ass, ze hebben hem gebruikt voor het programma.
http://www.tommys.nl/quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Toch krijg ik het idee dat het optreden van B en A in Haaksbergen niet echt een succes is geweest, er is geen filmpje te vinden op het Net, dit itt andere optredens.
Op de site van DGK is ook niet bekend waar B en A vanavond optreden, alleen de plaatsnaam is bekend, Zoetermeer. Iemand hier iets meegekregen waar ze optreden?
Ik ben er inmiddels ook achter, een soort kinderdisco.......spannend.quote:
Wat Haaksberegn betreft is dat echt de hoek van Huub op wat enkele na, woon er zelf dichtbij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Toch krijg ik het idee dat het optreden van B en A in Haaksbergen niet echt een succes is geweest, er is geen filmpje te vinden op het Net, dit itt andere optredens.
Op de site van DGK is ook niet bekend waar B en A vanavond optreden, alleen de plaatsnaam is bekend, Zoetermeer. Iemand hier iets meegekregen waar ze optreden?
Ze wil toch niet dansen vandaag? Ze gaat gewoon mee voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Hoe moeten Kenneth en Netty nu binnen komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook achter, een soort kinderdisco.......spannend.
Netty zal wel weer incognito gaan met haar outfit. 80 Jaar en je kleden als een 16 jarige.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe moeten Kenneth en Netty nu binnen komen.
OMG, ik kom niet meer bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:55 schreef mootie het volgende:
Hilarisch:
Wat mag niet bij Tommies? Roken, alcohol, discrimineren, schelden, beledigen, intimidatie, bedreigen, geweld en buitensporige gedragingen.
Dan komt hun verhaaltje over Brian en Amanda:
Het is toch fuckin niet normaal, dit word een PARA zooi !! De entree voor deze speciale Tommys XXL 6 euro in de voorverkoop. Dus zorg dat je er snel bij bent : BRIAN en Amanda in Tommys! Die Fucking Para Zooi !!!!
En Kenny ramt gewoon iemand voor zijn bek, hij moet en zal naar binnen. Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
Netty zal wel weer incognito gaan met haar outfit. 80 Jaar en je kleden als een 16 jarige.
Ik zie Amanda en Netty ook straks hun hart ophalen in de Cool Cat samen.
De lichten gaan ook niet uit.quote:
Ik heb ook geen medelijden met Mikey, hij is niet helemaal achterlijk. Ze doen er beter aan hem nu al de straat op te sturen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En ik denk met medeweten van Mikey zelf, hij was al met de media bekend toch?
Met je schoenen op de massagebankquote:
En hij durft iets te zeggen over het haar van Amanda??? Gadverdamme, wat een goor bossie.quote:
En dat zwiept hij dan 20x per dag omhoog.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hij durft iets te zeggen over het haar van Amanda??? Gadverdamme, wat een goor bossie.
Claire , Huub en Jaap hebben dit afgesproken, gezellig met zijn drieën.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
Huub moet weer de sauna in, bang natuurlijk dat Claire en Jaap gaan praten.
Huub kwam er pas later bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire , Huub en Jaap hebben dit afgesproken, gezellig met zijn drieën.
Nope, Jaap maar zo belangrijk is het niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:37 schreef Dementor het volgende:
En hoepla Huub heeft Claire uit de sauna en laat Jaap achter.
Je ziet niet wat er gebeurd he?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Jaap maar zo belangrijk is het niet.
Amanda in de kapsalone met Nicole...ik hoor alleen maar Huub, Claire, Huub, Claire.....van Amanda dan hè? Mute maar weer, niet te doen.
Amanda en Nicole, echt Dumb and Dumber.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik draag hier bijna alles al jurk, niet dat ik daar mee zit.
...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik draag hier bijna alles al jurk, niet dat ik daar mee zit.
[ afbeelding ]
Valt wel mee hoor, ik zie Claire bijna de hele dag om Huub heenhangen, niet andersom.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:50 schreef Dementor het volgende:
Je ziet niet wat er gebeurd he?
Huub trekt Claire constant bij Jaap weg.
Echt, als een bootwerker.....quote:
Nuh, ze is zeker 43 kiloosquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:18 schreef joep.t het volgende:
heeft die amanda look-alike een eetstoornis?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian gaat zichzelf in het publiek gooien.. Arme kleine kindjes
Owwwquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian gaat zichzelf in het publiek gooien.. Arme kleine kindjes
En ze treden op voor kinderen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:25 schreef AnTjUh het volgende:
lekker als die gore ongewassen truitjes van amanda in het publiek worden gegooid
zullen ze blij mee zijn.......
dr gouden bikini inclusive
Uber trailer trash is het gewoon. Ze gooit nog net niet haar vieze slipjes het publiek in.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik het nou goed....Amanda gaat bh's in het "publiek" gooien? Die kids zij 14 jaar.
Amanda heeft het over Estupendo, ze weet niet eens waar ze optreden.
Wat ze ook pakt waar vandaan, alles is goor. Kast, lades of tassen, maakt niks uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
En al die kledingstukken die in het publiek worden gegooid worden uit de hoop gewassen goor spul gehaald?
sjetemme mwa non pluquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:33 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik heb een leuke tekst voor mijn liedje, die kunnen we wel leuk kreunen en zingen
[ afbeelding ]
Sterker nog, de schoonzus van Nicolequote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:34 schreef Kinga het volgende:
En laat me raden, die kleren wat ze nu aanheeft zijn van Nicole...
LOL. Vreselijk wijf. Altijd maar kleren lenen van elke willekeurige del die daar binnen stapt als gastspeler...quote:
Wat een zieke geesten zeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:33 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik heb een leuke tekst voor mijn liedje, die kunnen we wel leuk kreunen en zingen
[ afbeelding ]
Jawel.... TBS vanwege pedofielie of inderdaad uitlokking tot.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een zieke geesten zeg.
Gaan staan kreunen en geilen op het podium voor kinderen van 12 jaar?
En dan gooien we ook nog wat BH's naar hen hoofd, want haar tepel past er niet eens meer in.![]()
Is daar geen wet voor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die niet een keer geweest met een kindje, een nogal 'grote' donkere vrouw?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:43 schreef Kinga het volgende:
Wtf is die Giadella toch?
Nu maar hopen dat er lakseermiddel snel gaat werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Kinga het volgende:
Eten alleen voor Brian en Amanda.
Waarom is dat dan of zijn ze op de hoogte van het geprek wat Huub wil gaan voeren tijdens het eten???quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Kinga het volgende:
Eten alleen voor Brian en Amanda.
En dan al die mongolen die brieven naar hun sturen. Is de wereldquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:51 schreef Kinga het volgende:
Jesus fucking christ. Ik kan Amanda wel wurgen soms, dat irritante gekus naar de camera toe...
Im gonna reverse it, im gonna reverse it! Alleen op hem!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:52 schreef Prospera het volgende:
Brian: zie je dit?
I become what he has done
[ afbeelding ]
Lees voor de gein even hier, weet je direct van welk nivootje de briefschrijvers zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
En dan al die mongolen die brieven naar hun sturen. Is de wereld
dan echt zo dom ??? Of ben ik nou zo slim ??
Ik zie Mike niet terugkomenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:44 schreef schatje het volgende:
Graag dikke vette terror op Mikey zo. Geen moment rust.
quote:
Kijkend naar de streams moet Amanda braaf haar beurt afwachten, am I right?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:59 schreef Prospera het volgende:
Amanda......... he ik heb een brief gekregen van het zusje van mijn moeder gekregen, die zag ik het laatst pas toen ik 4 of 5 was.
Brian lees even.
"telefoontjes" ??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:24 schreef Leandra het volgende:
Thnx Prospera, geweldige TT![]()
-knip-
Ik lees daar af en toe als ik sjaggo ben.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dan al die mongolen die brieven naar hun sturen. Is de wereld
dan echt zo dom ??? Of ben ik nou zo slim ??
En toch ben ik soms blij als ik Brian en Amanda zie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees daar af en toe als ik sjaggo ben.
Soprano???quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:03 schreef Prospera het volgende:
Brian, ja ik heb een hele belangrijke boodschap hier.
Amanda: bedankt Jacqueline
Owkee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is heel stil opeens
Brian: je brief heeft ook contact doen opnemen met ....
Amanda: in wezen is het zo bijzonder.
Je moeder gaat contact opnemen met Ome Tony.
Ohhh...die andere dochter van haar oma.........quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:59 schreef Borga het volgende:
Amanda de zwakzinnige, heeft een brief gekregen van het zusje van haar moeder, bij ons heet dat een tante.
deed ie?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
Huub verpest het eten.
Eet smakelijk voor straks mikey!
Vertellen ze er iets over, de streams staan gemute hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:13 schreef mootie het volgende:
De brief van tante Jacqueline is niet echt prettig.
Kan er nog niet echt chocola van maken. Het gaat over de 8 uur..... en over een incident... en over mensen die WEL echt van Amanda houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef Copycat het volgende:
Wat schrijft Tante?
Helaas niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef Copycat het volgende:
Wat schrijft Tante?
Dat van die abortus wat ze ontkent? Of haal ik nu mensen door elkaar...?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:17 schreef mootie het volgende:
Er is ook iets wat Amanda nog nooit aan Brian heeft verteld maar dat gaat ze nog wel doen.
Klinkt nogal onheilspellend allemaal, ik ben wel erg nieuwsgierig nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:17 schreef mootie het volgende:
Er is ook iets wat Amanda nog nooit aan Brian heeft verteld maar dat gaat ze nog wel doen.
Ik hoop dat ze op Nowlive goed hebben opgeletquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt nogal onheilspellend allemaal, ik ben wel erg nieuwsgierig nu.
Leuk publiek wel, ik lig onder mijn bureau inmiddels.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:24 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat deze dames in de dop wel blij worden van een string met sportvlekken of een uitgelubberde beha van Amanda. En dat joch vooraan kan niet wachten op een fiks aantal kilo Brian op zijn 11-jarige lijfje:
Moet ik dan denken aan de naam Balk, wat denk je?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Wat een vaag verhaal van Amanda. Het klinkt alsof die tante boos is dat de naam van de familie on stream door het slijk wordt gehaald?
Ik weet het inmiddels echt niet meerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
Moet ik dan denken aan de naam Balk, wat denk je?
Weg = weg = niet geweest redenatie weer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:31 schreef mazaru het volgende:
Ze wil de brief verbranden
Weten Brian en Amanda ervan dan???quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:38 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn dus al weer op de hoogte gebracht dat Huub een discussie aan tafel wil starten.
Kotsziek wordt ik van die gore partijdige redactie.
Allemaal niveau trailertrash
Als Plasma nu eens Huub inlichtte ...quote:
Ja, rat zegt net tegen del dat ze hetzelfde als gisteren moeten blijven zeggen.quote:
Die is toch van pa's kant?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:40 schreef STAP01 het volgende:
Zou het misschien om de naar 'Roy' gaan? Brian Roy....
Dan lijkt het me verstandiger helemaal niet te reageren maar goed. Ik kan op Google ook helemaal niks vinden, bummer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik weet het inmiddels echt niet meer. Dat er iets fishy is, dat is het enige wat ik wel weet
.
Maar misschien is dit de nette tak van de familie en vinden ze het typetje Amanda in de kooi een schande voor de familie?
Wij hebben betere beeldenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als Plasma nu eens Huub inlichtte ...
het mijne ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
amanda s alcoholgebruik is meer geworden sinds dat zij gehoord heeft van 22 mei
Wabedoelu?quote:
is nieuw voor me! wat is dat nuquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef ericahysterica het volgende:
ff ot wat is nou eigenlijk de reden dat palma niet meer komt?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Brian moet 1 dag in de week thuis gaan slapen voor reintergratie?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Dat zei hij grappenderwijsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
jaha......ik moest werken en had ook al geen streams dus ik liep hopeloos achter............en ineens hoor ik dat palma er niet meer is. Ik kan daar dus echhhhhhhhhhht niet mee hequote:
Dat weet ik niet, klonkt aardig serieus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat zei hij grappenderwijsNeem ik aan
Dit was blijkbaar 1 van de weinige grappen die wel geslaagd is van Brrrrrriiiiannnnn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Amanda zat er ook om te lachen. Het was vast een grap, alleen komt het bij Brian niet zo grappig overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, klonkt aardig serieus.
sluit me bij je aanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaha......ik moest werken en had ook al geen streams dus ik liep hopeloos achter............en ineens hoor ik dat palma er niet meer is. Ik kan daar dus echhhhhhhhhhht niet mee he
Dat ging over die nacht in dgkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Prospera het volgende:
Ricardo was bij Eric vannacht, maar zijn niet all the way gegaan.
Ooohhh ik dacht echt dat ze het over diezelfde nacht haddenquote:
Stiekem hopende...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef Prospera het volgende:
Al opgevallen dat Mike nog steeds niet terug is?
Als hij zijn baan wilt houden kan hij zich beter daar op richtenquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
die rat zegt dat hij nu allussssss gaat geven in het spel...........huh nix niet dus en iedereen met een IQ van beneden 80 voor zijn karretje spannen
Was je er vroeg bij, was het wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef Lobasca het volgende:
zag ze vanmorgen in 'Goedemorgen Nederland'
stress, echt waarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Kaleddis het volgende:
Mij valt ook opeens die kale plek bij Brian op. Zou ie de haren uit z'n kop getrokken hebben ?
Als in "afgelopen nacht, toen Eric op FOK! zat te posten"???quote:
Wat een hefige agressieve reaktiesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-4128/
VIEZE MIETJE AAH VIEZE MIETJE.. zo mooi .. heb echt 4 min gelachen
Amanda en Brian gaan zo weg voor een optredenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:22 schreef STAP01 het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vanavond?
Moest uitleggen wat voor eikel Brian is,,, Amanda werdt wel gelijk als huishoer herkend... mijn nieuwe lover is zoquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Amanda en Brian gaan zo weg voor een optreden
Nu niet meer nee! Die tandjes!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En mocht je nog wel een beetje honger hebben.......................
[ afbeelding ]
Beetje schuren, maar niet douwenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als in "afgelopen nacht, toen Eric op FOK! zat te posten"???
Dan hebben ze zich vast uitstekend vermaakt, als het zo spannend was dat Eric van 02.15 tot 06.00 heeft zitten posten, dat wordt echt een wereldrelatie![]()
Beetje jammer dat Ricardo niet vertelt wat ze dan wel hebben zitten doen...
Ze worden volgens mij zo opgehaaldquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:28 schreef avonne het volgende:
[..]
hoedan? het is toch voor 11-15 jarigen? Hoelaat begint dat dan
volgens mij heeft hij gewoon heel dun haar, alleen toen het nog krulde zwieperden de krulletjes over zijn hoofd en zag je het niet zo goed. Nu het gladder is zie je pas wat voor een armetierig bosje het is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Kaleddis het volgende:
Mij valt ook opeens die kale plek bij Brian op. Zou ie de haren uit z'n kop getrokken hebben ?
ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:31 schreef mootie het volgende:
* mootie is totaal geobseeerd door die spontane kale plek op Brians hoofd
Hij staat bij mij 2 tandjes zachter, jezus wat kan die griet krijsenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:32 schreef STAP01 het volgende:
Nu kan ik meteen weer het volume uit draaien met Amanda in discussie! Jezus wat een krijswijf!
Net als thuis.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:34 schreef SIRA het volgende:
Goedenavond![]()
Jeeeeezus wat zit Amanda weer te bleren zeg. Die kan ook niet gewoon een discussie voeren.
Huub praat heel rustig en die 2 beginnen steeds harder te schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |