Dat heb ik nou met Claire, die kan ik niet aanhorenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik me zorgen om maak, zal allemaal wel loslopen denk ik zo. Wat het posten over die paupers aangaat, dat doe ik bijna niet meer. Ik kan nauwelijks nog naar die 2 luisteren, met name die rat met zijn glijstem.
Nee, dat zal niet loslopen, Mike heeft bv. langdurige begeleiding nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zal toch wel loslopen (letterlijk)? Ze worden ook vast niet gelijk in het diepe gegooid.....
Knap he dat Brian het al 500 dagen + volhoud in de kooiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:39 schreef Prospera het volgende:
Brian: we hebben ons studiobezoek, de balletjes, de club
Amanda: en mijn singletje, eigenlijk hebben we het erg druk schat.
[ afbeelding ]
En ik denk met medeweten van Mikey zelf, hij was al met de media bekend toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:33 schreef Prospera het volgende:
[..]Als hij terugvalt is het: jammer, maar we hebben ons best gedaan.
Ja, mijn ass, ze hebben hem gebruikt voor het programma.
http://www.tommys.nl/quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Toch krijg ik het idee dat het optreden van B en A in Haaksbergen niet echt een succes is geweest, er is geen filmpje te vinden op het Net, dit itt andere optredens.
Op de site van DGK is ook niet bekend waar B en A vanavond optreden, alleen de plaatsnaam is bekend, Zoetermeer. Iemand hier iets meegekregen waar ze optreden?
Ik ben er inmiddels ook achter, een soort kinderdisco.......spannend.quote:
Wat Haaksberegn betreft is dat echt de hoek van Huub op wat enkele na, woon er zelf dichtbij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Toch krijg ik het idee dat het optreden van B en A in Haaksbergen niet echt een succes is geweest, er is geen filmpje te vinden op het Net, dit itt andere optredens.
Op de site van DGK is ook niet bekend waar B en A vanavond optreden, alleen de plaatsnaam is bekend, Zoetermeer. Iemand hier iets meegekregen waar ze optreden?
Ze wil toch niet dansen vandaag? Ze gaat gewoon mee voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Hoe moeten Kenneth en Netty nu binnen komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook achter, een soort kinderdisco.......spannend.
Netty zal wel weer incognito gaan met haar outfit. 80 Jaar en je kleden als een 16 jarige.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe moeten Kenneth en Netty nu binnen komen.
OMG, ik kom niet meer bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:55 schreef mootie het volgende:
Hilarisch:
Wat mag niet bij Tommies? Roken, alcohol, discrimineren, schelden, beledigen, intimidatie, bedreigen, geweld en buitensporige gedragingen.
Dan komt hun verhaaltje over Brian en Amanda:
Het is toch fuckin niet normaal, dit word een PARA zooi !! De entree voor deze speciale Tommys XXL 6 euro in de voorverkoop. Dus zorg dat je er snel bij bent : BRIAN en Amanda in Tommys! Die Fucking Para Zooi !!!!
En Kenny ramt gewoon iemand voor zijn bek, hij moet en zal naar binnen. Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
Netty zal wel weer incognito gaan met haar outfit. 80 Jaar en je kleden als een 16 jarige.
Ik zie Amanda en Netty ook straks hun hart ophalen in de Cool Cat samen.
De lichten gaan ook niet uit.quote:
Ik heb ook geen medelijden met Mikey, hij is niet helemaal achterlijk. Ze doen er beter aan hem nu al de straat op te sturen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En ik denk met medeweten van Mikey zelf, hij was al met de media bekend toch?
Met je schoenen op de massagebankquote:
En hij durft iets te zeggen over het haar van Amanda??? Gadverdamme, wat een goor bossie.quote:
En dat zwiept hij dan 20x per dag omhoog.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hij durft iets te zeggen over het haar van Amanda??? Gadverdamme, wat een goor bossie.
Claire , Huub en Jaap hebben dit afgesproken, gezellig met zijn drieën.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
Huub moet weer de sauna in, bang natuurlijk dat Claire en Jaap gaan praten.
Huub kwam er pas later bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire , Huub en Jaap hebben dit afgesproken, gezellig met zijn drieën.
Nope, Jaap maar zo belangrijk is het niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:37 schreef Dementor het volgende:
En hoepla Huub heeft Claire uit de sauna en laat Jaap achter.
Je ziet niet wat er gebeurd he?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Jaap maar zo belangrijk is het niet.
Amanda in de kapsalone met Nicole...ik hoor alleen maar Huub, Claire, Huub, Claire.....van Amanda dan hè? Mute maar weer, niet te doen.
Amanda en Nicole, echt Dumb and Dumber.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik draag hier bijna alles al jurk, niet dat ik daar mee zit.
...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik draag hier bijna alles al jurk, niet dat ik daar mee zit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |