Valt wel mee hoor, ik zie Claire bijna de hele dag om Huub heenhangen, niet andersom.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:50 schreef Dementor het volgende:
Je ziet niet wat er gebeurd he?
Huub trekt Claire constant bij Jaap weg.
Echt, als een bootwerker.....quote:
Nuh, ze is zeker 43 kiloosquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:18 schreef joep.t het volgende:
heeft die amanda look-alike een eetstoornis?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian gaat zichzelf in het publiek gooien.. Arme kleine kindjes
Owwwquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian gaat zichzelf in het publiek gooien.. Arme kleine kindjes
En ze treden op voor kinderen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:25 schreef AnTjUh het volgende:
lekker als die gore ongewassen truitjes van amanda in het publiek worden gegooid
zullen ze blij mee zijn.......
dr gouden bikini inclusive
Uber trailer trash is het gewoon. Ze gooit nog net niet haar vieze slipjes het publiek in.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik het nou goed....Amanda gaat bh's in het "publiek" gooien? Die kids zij 14 jaar.
Amanda heeft het over Estupendo, ze weet niet eens waar ze optreden.
Wat ze ook pakt waar vandaan, alles is goor. Kast, lades of tassen, maakt niks uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
En al die kledingstukken die in het publiek worden gegooid worden uit de hoop gewassen goor spul gehaald?
sjetemme mwa non pluquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:33 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik heb een leuke tekst voor mijn liedje, die kunnen we wel leuk kreunen en zingen
[ afbeelding ]
Sterker nog, de schoonzus van Nicolequote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:34 schreef Kinga het volgende:
En laat me raden, die kleren wat ze nu aanheeft zijn van Nicole...
LOL. Vreselijk wijf. Altijd maar kleren lenen van elke willekeurige del die daar binnen stapt als gastspeler...quote:
Wat een zieke geesten zeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:33 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik heb een leuke tekst voor mijn liedje, die kunnen we wel leuk kreunen en zingen
[ afbeelding ]
Jawel.... TBS vanwege pedofielie of inderdaad uitlokking tot.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een zieke geesten zeg.
Gaan staan kreunen en geilen op het podium voor kinderen van 12 jaar?
En dan gooien we ook nog wat BH's naar hen hoofd, want haar tepel past er niet eens meer in.![]()
Is daar geen wet voor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die niet een keer geweest met een kindje, een nogal 'grote' donkere vrouw?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:43 schreef Kinga het volgende:
Wtf is die Giadella toch?
Nu maar hopen dat er lakseermiddel snel gaat werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Kinga het volgende:
Eten alleen voor Brian en Amanda.
Waarom is dat dan of zijn ze op de hoogte van het geprek wat Huub wil gaan voeren tijdens het eten???quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Kinga het volgende:
Eten alleen voor Brian en Amanda.
En dan al die mongolen die brieven naar hun sturen. Is de wereldquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:51 schreef Kinga het volgende:
Jesus fucking christ. Ik kan Amanda wel wurgen soms, dat irritante gekus naar de camera toe...
Im gonna reverse it, im gonna reverse it! Alleen op hem!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:52 schreef Prospera het volgende:
Brian: zie je dit?
I become what he has done
[ afbeelding ]
Lees voor de gein even hier, weet je direct van welk nivootje de briefschrijvers zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
En dan al die mongolen die brieven naar hun sturen. Is de wereld
dan echt zo dom ??? Of ben ik nou zo slim ??
Ik zie Mike niet terugkomenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:44 schreef schatje het volgende:
Graag dikke vette terror op Mikey zo. Geen moment rust.
quote:
Kijkend naar de streams moet Amanda braaf haar beurt afwachten, am I right?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:59 schreef Prospera het volgende:
Amanda......... he ik heb een brief gekregen van het zusje van mijn moeder gekregen, die zag ik het laatst pas toen ik 4 of 5 was.
Brian lees even.
"telefoontjes" ??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:24 schreef Leandra het volgende:
Thnx Prospera, geweldige TT![]()
-knip-
En heeft een FA/Admin die DGK_Eric al gecheckt of wordt er na 2 "telefoontjes" meteen maar geaccepteerd dat het geen kloon is, die gelijk al kan quoten, PI's gebruikt, topics kan openen enz... dat leer je namelijk niet door mee te lezen.
Ik lees daar af en toe als ik sjaggo ben.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dan al die mongolen die brieven naar hun sturen. Is de wereld
dan echt zo dom ??? Of ben ik nou zo slim ??
En toch ben ik soms blij als ik Brian en Amanda zie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees daar af en toe als ik sjaggo ben.
Soprano???quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:03 schreef Prospera het volgende:
Brian, ja ik heb een hele belangrijke boodschap hier.
Amanda: bedankt Jacqueline
Owkee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is heel stil opeens
Brian: je brief heeft ook contact doen opnemen met ....
Amanda: in wezen is het zo bijzonder.
Je moeder gaat contact opnemen met Ome Tony.
Ohhh...die andere dochter van haar oma.........quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:59 schreef Borga het volgende:
Amanda de zwakzinnige, heeft een brief gekregen van het zusje van haar moeder, bij ons heet dat een tante.
deed ie?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
Huub verpest het eten.
Eet smakelijk voor straks mikey!
Vertellen ze er iets over, de streams staan gemute hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:13 schreef mootie het volgende:
De brief van tante Jacqueline is niet echt prettig.
Kan er nog niet echt chocola van maken. Het gaat over de 8 uur..... en over een incident... en over mensen die WEL echt van Amanda houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef Copycat het volgende:
Wat schrijft Tante?
Helaas niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef Copycat het volgende:
Wat schrijft Tante?
Dat van die abortus wat ze ontkent? Of haal ik nu mensen door elkaar...?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:17 schreef mootie het volgende:
Er is ook iets wat Amanda nog nooit aan Brian heeft verteld maar dat gaat ze nog wel doen.
Klinkt nogal onheilspellend allemaal, ik ben wel erg nieuwsgierig nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:17 schreef mootie het volgende:
Er is ook iets wat Amanda nog nooit aan Brian heeft verteld maar dat gaat ze nog wel doen.
Ik hoop dat ze op Nowlive goed hebben opgeletquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klinkt nogal onheilspellend allemaal, ik ben wel erg nieuwsgierig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |