Valt wel mee hoor, ik zie Claire bijna de hele dag om Huub heenhangen, niet andersom.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:50 schreef Dementor het volgende:
Je ziet niet wat er gebeurd he?
Huub trekt Claire constant bij Jaap weg.
Echt, als een bootwerker.....quote:
Nuh, ze is zeker 43 kiloosquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:18 schreef joep.t het volgende:
heeft die amanda look-alike een eetstoornis?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian gaat zichzelf in het publiek gooien.. Arme kleine kindjes
Owwwquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian gaat zichzelf in het publiek gooien.. Arme kleine kindjes
En ze treden op voor kinderen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:25 schreef AnTjUh het volgende:
lekker als die gore ongewassen truitjes van amanda in het publiek worden gegooid
zullen ze blij mee zijn.......
dr gouden bikini inclusive
Uber trailer trash is het gewoon. Ze gooit nog net niet haar vieze slipjes het publiek in.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik het nou goed....Amanda gaat bh's in het "publiek" gooien? Die kids zij 14 jaar.
Amanda heeft het over Estupendo, ze weet niet eens waar ze optreden.
Wat ze ook pakt waar vandaan, alles is goor. Kast, lades of tassen, maakt niks uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
En al die kledingstukken die in het publiek worden gegooid worden uit de hoop gewassen goor spul gehaald?
sjetemme mwa non pluquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:33 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik heb een leuke tekst voor mijn liedje, die kunnen we wel leuk kreunen en zingen
[ afbeelding ]
Sterker nog, de schoonzus van Nicolequote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:34 schreef Kinga het volgende:
En laat me raden, die kleren wat ze nu aanheeft zijn van Nicole...
LOL. Vreselijk wijf. Altijd maar kleren lenen van elke willekeurige del die daar binnen stapt als gastspeler...quote:
Wat een zieke geesten zeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:33 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik heb een leuke tekst voor mijn liedje, die kunnen we wel leuk kreunen en zingen
[ afbeelding ]
Jawel.... TBS vanwege pedofielie of inderdaad uitlokking tot.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een zieke geesten zeg.
Gaan staan kreunen en geilen op het podium voor kinderen van 12 jaar?
En dan gooien we ook nog wat BH's naar hen hoofd, want haar tepel past er niet eens meer in.![]()
Is daar geen wet voor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die niet een keer geweest met een kindje, een nogal 'grote' donkere vrouw?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:43 schreef Kinga het volgende:
Wtf is die Giadella toch?
Nu maar hopen dat er lakseermiddel snel gaat werkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:42 schreef Kinga het volgende:
Eten alleen voor Brian en Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |