Leuk publiek wel, ik lig onder mijn bureau inmiddels.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:24 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat deze dames in de dop wel blij worden van een string met sportvlekken of een uitgelubberde beha van Amanda. En dat joch vooraan kan niet wachten op een fiks aantal kilo Brian op zijn 11-jarige lijfje:
Moet ik dan denken aan de naam Balk, wat denk je?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Wat een vaag verhaal van Amanda. Het klinkt alsof die tante boos is dat de naam van de familie on stream door het slijk wordt gehaald?
Ik weet het inmiddels echt niet meerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
Moet ik dan denken aan de naam Balk, wat denk je?
Weg = weg = niet geweest redenatie weer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:31 schreef mazaru het volgende:
Ze wil de brief verbranden
Weten Brian en Amanda ervan dan???quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:38 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn dus al weer op de hoogte gebracht dat Huub een discussie aan tafel wil starten.
Kotsziek wordt ik van die gore partijdige redactie.
Allemaal niveau trailertrash
Als Plasma nu eens Huub inlichtte ...quote:
Ja, rat zegt net tegen del dat ze hetzelfde als gisteren moeten blijven zeggen.quote:
Die is toch van pa's kant?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:40 schreef STAP01 het volgende:
Zou het misschien om de naar 'Roy' gaan? Brian Roy....
Dan lijkt het me verstandiger helemaal niet te reageren maar goed. Ik kan op Google ook helemaal niks vinden, bummer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik weet het inmiddels echt niet meer. Dat er iets fishy is, dat is het enige wat ik wel weet
.
Maar misschien is dit de nette tak van de familie en vinden ze het typetje Amanda in de kooi een schande voor de familie?
Wij hebben betere beeldenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als Plasma nu eens Huub inlichtte ...
het mijne ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
amanda s alcoholgebruik is meer geworden sinds dat zij gehoord heeft van 22 mei
Wabedoelu?quote:
is nieuw voor me! wat is dat nuquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef ericahysterica het volgende:
ff ot wat is nou eigenlijk de reden dat palma niet meer komt?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Brian moet 1 dag in de week thuis gaan slapen voor reintergratie?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Dat zei hij grappenderwijsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
jaha......ik moest werken en had ook al geen streams dus ik liep hopeloos achter............en ineens hoor ik dat palma er niet meer is. Ik kan daar dus echhhhhhhhhhht niet mee hequote:
Dat weet ik niet, klonkt aardig serieus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat zei hij grappenderwijsNeem ik aan
Dit was blijkbaar 1 van de weinige grappen die wel geslaagd is van Brrrrrriiiiannnnn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Amanda zat er ook om te lachen. Het was vast een grap, alleen komt het bij Brian niet zo grappig overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, klonkt aardig serieus.
sluit me bij je aanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaha......ik moest werken en had ook al geen streams dus ik liep hopeloos achter............en ineens hoor ik dat palma er niet meer is. Ik kan daar dus echhhhhhhhhhht niet mee he
Dat ging over die nacht in dgkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Prospera het volgende:
Ricardo was bij Eric vannacht, maar zijn niet all the way gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |