Waarom?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Zei ik gister dat er iemand naar huis gestuurd was omdat hij het niet eens was met de kinderachtige benadering richting ons?
Hij is ontslagen...
vraag mij af of je iemand (in Nederland) zo makkelijk de deur kan wijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Zei ik gister dat er iemand naar huis gestuurd was omdat hij het niet eens was met de kinderachtige benadering richting ons?
Hij is ontslagen...
Er is TEFAF in het Mecc.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarom?
En vanwaar de kinderachtige benadering?
Dan zal die z'n mening wel niet op geheel nette wijze overgebracht hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Hij is ontslagen...
Het gaat over een e-mail die die naar het gehele bedrijf heeft gestuurd. En ik kan je zeggen dat er niet veel mis mee is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan zal die z'n mening wel niet op geheel nette wijze overgebracht hebben.
Dan moet je dat nog stees niet doen. Dan moet je gewoon een nette brief opstellen met alle handtekeningen erop en die dan aanbieden aan de directie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:40 schreef DarkShine het volgende:
Mwa, als blijkt dat bijna iedereen het er mee eens is?
inderdaad, kan mij dan voorstellen dat je iemand eruit gooit wegens 'onwerkbare situatie' oid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Ehr, het sturen van een e-mail naar hert hele bedrijf is anders bijzonder ongepast als je een klacht hebt over iets qua beleid/bedrijfsvoering.
Ontslag is wel gek. Maar was zeker een tijdelijk contract ofzo? Vast niet iemand die er al tien jaar werkt, neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:11 schreef DarkShine het volgende:
Mwa, verschil van mening.
Ik zou het niet doen persoonlijk, echter geef ik hem volledig gelijk.
Werkte hier toch al een paar jaar. Maar zijn beste kameraad is hier eerder deze maand ook eruit gezet. Hem was een vast contract beloofd en twee dagen later zei men dat die geen contractverlenging kreeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ontslag is wel gek. Maar was zeker een tijdelijk contract ofzo? Vast niet iemand die er al tien jaar werkt, neem ik aan.
Ontslag is wel wat cru inderdaad. Is ook goed aan te vechten denk ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Werkte hier toch al een paar jaar. Maar zijn beste kameraad is hier eerder deze maand ook eruit gezet. Hem was een vast contract beloofd en twee dagen later zei men dat die geen contractverlenging kreeg.
Als die gast nu een officiële waarschuwing kreeg kon ik dat volledig begrijpen. Er was totaal niks mis met de toon van zijn e-mail, was een behoorlijk een nette e-mail voor iemand die razend is/was.
je gaat er vanuit dat iedereen hier het al gezien heeft?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
X is de Mol! Godverdomme, heb ik het al die tijd fout gehad
.
Hmm, heeft het hier mee te maken:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er is TEFAF in het Mecc.
Het Mecc heeft onze werkgever verzocht om ons te verbieden op de rokersplek te roken. Een rondje te lopen in onze pauze... En onze werkgever gaat daar dus op in.
quote:Johan Cruijff geeft Ajax-opdracht terug
EREDIVISIE
AMSTERDAM (ANP) - Johan Cruijff heeft geen trek meer in een functie als hervormer van het technische beleid bij Ajax. De legendarische nummer 14 liet vrijdag in een persverklaring weten dat hij zijn recente opdracht van de ledenraad teruggeeft.
Volgens Cruijff is tussen hem en de nieuwe technische staf onder leiding van Marco van Basten, die komende zomer aantreedt in de ArenA, verschil van inzicht gerezen over de manier waarop dit moet worden uitgevoerd.
zucht, bekende Johan gedrag.....quote:
Kleinigheidje voor mijn vriendinquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hmm, heeft het hier mee te maken:
Peperduur collier gestolen op kunstbeurs
Valt toch wel mee voor een vrijdag?quote:
ik heb al een pallet requests klaarstaanquote:
ik zag hem ook niet, maar vroeg mij eerlijk gezegd af of dat nog gedaan werd tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee voor een vrijdag?
Daarnaast valt het me tegen dat niemand de moeite heeft genomen om een felicitatietopic voor Rubber te openen. Of kijk ik er overheen?
gefeliciteerd eend!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:58 schreef rubbereend het volgende:oi
taart en drank voor iedereen
een Hools tt voor me
dank Vaduz, maar ik keek op teletekst en zie ik het daar ineens staanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
X is de Mol! Godverdomme, heb ik het al die tijd fout gehad
.
Dat zal wel smaken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:58 schreef rubbereend het volgende:oi
een Hools tt voor me
Nogmaals gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:58 schreef rubbereend het volgende:oi
een Hools tt voor me
Davidsquote:En wat kunnen ze lekker schreeuwen in de Meer
Aanvraag voor uitkering loopt inmiddels. Ik ben al bij een paar uitzendbureaus geweest. CV staat op verschillende jobsites.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bossie, zonder werk das niet tof
En nu??
Same here!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:27 schreef Bos81 het volgende:
En natuurlijk spit ik ook kranten door, echter is in het verleden gebleken dat ik sollicitatiegesprekken totaal niet kan. Als je na ruim 10 keer nog steeds stijf staat van de zenuwen en niet echt uit je woorden komt. (en ja ik praat al moeilijk van mijn eigen)....
In mijn geval in ieder geval niks en waarschijnlijk geldt dat voor jou ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Same here!
Vet fucked up, maar wat doe je eraan...
Dat staat toch al klaar op kosten van Eend:?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:46 schreef borisz het volgende:
bier?
Dat is al opquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat staat toch al klaar op kosten van Eend:?
was toch Bergkampquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:46 schreef borisz het volgende:
bier?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor jou een rosébier dan
en voor AZ en Bos
[ afbeelding ]
je kan zomaar een kanon afschieten!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Het is weer een ouderwets gezellige avond in Hools
Preciesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan zomaar een kanon afschieten!
tja, je moet watquote:
Ja, misschien trekt het wel ramptoeristenquote:
Gaat lekker aan deze kantquote:
Ja, ik hoop het ook, maar goed het kan goed zijn dat het nog wel 1 a 2 maanden duurt voor ik weer ergens aan de bak kan, al heb ik momenteel wel wat kleine dingen lopen (te vroeg om echt te juichen), dus wie weet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat lekker aan deze kantlekker weekend vieren!
Hey ik lees nu pas dat je contract niet verlengt is... hopelijk dat het uitzend bureau snel wat voor je vind!
tja het kan soms mee zitten maar ook soms tegen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook, maar goed het kan goed zijn dat het nog wel 1 a 2 maanden duurt voor ik weer ergens aan de bak kan, al heb ik momenteel wel wat kleine dingen lopen (te vroeg om echt te juichen), dus wie weet.
Af en toe ook je andere duim gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:12 schreef borisz het volgende:
Ik duim iig met je mee bos.
Die duim heeft nog wat te verduren in HOOLS
Beter dan een trein bij de kop pakken, al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, nou, nou -moeten we nou zo het weekend in?
ik had er geen last van, Vaduz had hem al aangepast, maarja teletekst spoilerdequote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Sorry voor de spoiler trouwens, had er niet bij stilgestaan.
Feli nog eendje.
Nu ook op TVquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:35 schreef borisz het volgende:
Giel met de classic request erg lollig tot nu toe.
de hele week alleen maar platen van de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu ook op TV
Wat houdt dat in ? Classic request.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:08 schreef Suijk het volgende:
Zeg je dat in het echt nou ook Bos, joi?
hm, als jij dat zegt dan ga ik de uitzending maar eens terug luisterenquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Godverdekut politie.
Geen cent extra voor deze verwende kereltjes!
En in de 6e klasse D Noordquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:23 schreef methodmich het volgende:
Zo, dan ga ik er vandoor.
Even eten en dan naar Lisse. Gelukkig geen politiestakingen in de hoofdklasse.
Precies. Als zijn salaris zo laag was, kon hij helemaal niet naar Cuba!quote:
Die zit nu gewoon met zijn chick cocktails te drinken en havana's te roken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Als zijn salaris zo laag was, kon hij helemaal niet naar Cuba!
Jij vindt het toch ook jammer dat de homo's uit Amsterdam niet ballen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:28 schreef SCH het volgende:
Het voetbal gaat toch gewoon door, wat zeuren jullie nou?
oh, om die paar pauperwedstrijdjes natuurlijjk
Misschien zit ie stiekem wel gewoon op Terschellingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die zit nu gewoon met zijn chick cocktails te drinken en havana's te roken.
Van dat schamelinge salarisje, yeah right.
Nee nee, IJburg!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien zit ie stiekem wel gewoon op Terschelling
In een hangmat op Kanaleneilandquote:
Een bijprogramma blijft een bijprogrammaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij vindt het toch ook jammer dat de homo's uit Amsterdam niet ballen?
jammerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef RayMania het volgende:
Toch maar niet, geen weddenschap.
Behoorlijke competitievervalsing in het nadeel van ajax....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:32 schreef RayMania het volgende:
Ja, en Ajax komt het weer niet goed uit. Redelijk in vorm met knappe zege op NAC, PSV Europees gespeeld. En dan dit. Voor een krat bier, PSV wint de inhaalwedstrijd met 1-0 door een goal van Simons.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:58 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG is happy, heeft de kat een lang weekend op bezoek!
Zo iets! Haha! Mijn ex is een weekendje weg, en ik had aangeboden om de kat in huis te nemen.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zo iets! Haha! Mijn ex is een weekendje weg, en ik had aangeboden om de kat in huis te nemen.
Grappig dat dat beestje na 4 maanden weer gewoon hier rondloopt alsof ze nooit weg is geweest, herkent alles en zoekt d'r vaste plekkies op!
Was het zo ineens een eng katje?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Het zijn de leukste beesten van de wereld. Djamu is nu even bang van me omdat ik net op zijn staart trapte, kijkt ie me aan met zo'n blik van: jij met je 100 kilo op mijn staart
![]()
Inderdaad, ze zijn nu echt alleen bezig onbegrip te kwekenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Dat ze er geen cent bij mogen krijgen bij de politie, 'we zullen het voetbal niet meer aanpakken'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:38 schreef borisz het volgende:
FA CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb de partij gezien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
die postduiven zijn snel tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan ben je snel terug uit Manchester
wat een onzin, PSV heeft de laatste 4 jaar juist aangetoond in dit soort drukke weken boven zichzelf uit te stijgen en de veel te winnen. We spelen al jaren regelnmatig 2 keer per week en ook tegen zwaardere tegenstanders, dus ik zie geen probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef appelsientje het volgende:
Ach ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet zo heel erg vind als PSV niet door gaat...
komt alleen maar goed uit voor PSV
Agh en Ajax won nooit uit bij PSV en vorig jaar werd het 5-1. Tradities zijn er om doorbroken te wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:42 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
wat een onzin, PSV heeft de laatste 4 jaar juist aangetoond in dit soort drukke weken boven zichzelf uit te stijgen en de veel te winnen. We spelen al jaren regelnmatig 2 keer per week en ook tegen zwaardere tegenstanders, dus ik zie geen probleem.
Rugby opTwickenhamquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:18 schreef RayMania het volgende:
Ik heb lopen zappen, maar kwam geen Man U tegen. Heb maar stom rugby gekeken.
quote:Utrecht nog gevoetbald, Eilanden?
wowquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh en Ajax won nooit uit bij PSV en vorig jaar werd het 5-1. Tradities zijn er om doorbroken te worden
We waren vorig jaar maar weer eens de meestscorende ploeg. Verdedigen is voor watjes!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow
1-5, dat is natuurlijk wel goed voor je doelsaldo........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vergeet iets, verdedigen is iets voor watjes en kampioenenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
We waren vorig jaar maar weer eens de meestscorende ploeg. Verdedigen is voor watjes!
Goeiemorgen.quote:
Was anders ook buitenspel natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:34 schreef RayMania het volgende:
Dit is nog eens fairplay. Iemand die weet welke wedstrijd het is?
Dat kunnen ze helemaal niet betalen. Die mensen moeten nu al droog brood eten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:07 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van de politie dan maar.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik speelde tegen een uit de kluiten gewassen neger. Onderwijl was dat enorm lachen, echt een typische Surinamer. De eerste keer toen hij me zag al gelijk: Hee Jonguh, jij moet bij de Chicago Bulls spelen, niet hier man.
Staan zelfs vlak boven de degradatie zone.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef RayMania het volgende:
Barnsley speelt dus nog onder The Championship?. Dat wordt mijn volgende FM team
.
Barnsley is wel Championship maar staat momenteel 19equote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef RayMania het volgende:
Barnsley speelt dus nog onder The Championship?. Dat wordt mijn volgende FM team
.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen Riek Schagen kennen. Het is natuurlijk van lang geleden.quote:
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen Riek Schagen kennen. Het is natuurlijk van lang geleden.
Inderdaad, ik denk zelfs dat er mensen zijn die nog nooit hebben gehoord van waarvan ze bekend is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
nooit van gehoord, maar ik ben dan ook wat jonger.
ow jammer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
zo, ik heb je dan nooit ander gekend...
Het is vaak herhaald hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk zelfs dat er mensen zijn die nog nooit hebben gehoord van waarvan ze bekend is.
Klopt, maar dan nog. Een paar jaar geleden wist iemand niet wie Hennie Stoel was, terwijl ze toen nog het journaal presenteerde.quote:
Die vriendin ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
De streaker bij Paul de Leeuw ging voor de tweede keer af als een gieter
En jij?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga je gang jongen, ik hou je niet tegen.
Weet jme dan wie Godfried Bomans was ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:33 schreef Grulez het volgende:
Roem is ook mooi, ondanks de vergankelijkheid. Roem maakt van mensen helden en laat mensen dromen.
Die hebben ook nooit sex, want dat is mosselmishandelingquote:
Inderdaad. Ik ken hem natuurlijk wel, maar ik schaar me zelf ook niet meer onder de jongeren met mijn (bijna) 27quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:32 schreef tong80 het volgende:
Roem is vergankelijk Bos. Godfried Bomans was ooit de bekendste Nederlander. Denk niet dat veel mensen hem nog kennen en vooral de jongeren niet.
Veganisten zijn NOOIT geil.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hebben ook nooi sex, want dat is mosselmishandeling
http://nl.wikipedia.org/wiki/Godfried_Bomansquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:39 schreef Grulez het volgende:
En dat uit mn hoofd.
duhhhquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Godfried_Bomans
Ja duuuhhhquote:
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja duuuhhh
En nu aan het bier jij.
azijn?quote:
Zelfs al sterke drank.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef Grulez het volgende:
Mag jij inmiddels al bier?
Nee even inhouden voor de nacht... De FC heeft prima zaken verrichtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
azijn?
ik weet niet wat Groningen gedaan heeft
Ik win altijd van sjimzquote:
Hoog niveau inderdaad daar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hier zit Golfer tegenwoordig. Daar zegt ie *Burp* ipv Goeiemorgen.
Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
Jammer. Gelukkig hebben we Bos nog.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hier zit Golfer tegenwoordig. Daar zegt ie *Burp* ipv Goeiemorgen.
Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
Leuk dat je dat zegt.quote:
Een arbeidscontract volgens mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Welk onderdeel van deze veelzijdige professie behoort niet tot je vaardigheden?
Nee, want je post normaal nooit in HOOLSquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt.
Maar ik denk niet dat een eventueel vertrek van mij zal opvallen.
Sorry.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Daarnaast is er toch niks mis met Golfer en begrijp en accepteer zijn beslissing gewoon en vind het eigenlijk niet altijd even leuk hoe er hier soms op wordt gereageerd.
Ja. 2.5 jaar waren leuk, maar een vervolg zat er niet in.quote:
Dat was een snelle editquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt.
Als je kritiek hebt op de posts van anderen (die zouden alleen maar uit 'hoi' en 'doei' bestaan), maar zelf constant hetzelfde doet, dan mag dat best gezegd wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Daarnaast is er toch niks mis met Golfer en begrijp en accepteer zijn beslissing gewoon en vind het eigenlijk niet altijd even leuk hoe er hier soms op wordt gereageerd.
Ik bedoel dat het de sfeer niet zal beinvloeden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, want je post normaal nooit in HOOLS
Golfer is mijn maatje maar ik mag wel kritisch zijn op hemquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:58 schreef Bos81 het volgende:
toch wel dan weten we nooit meer wanneer het 23.30 isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
toch wel dan weten we nooit meer wanneer het 23.30 is
Als er in Zaltbommel ooit weer wat gebeurt, wil jij dan onze reservetong zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
toch wel dan weten we nooit meer wanneer het 23.30 is
Niet zo niet laatdunkend over jezelf, Bos.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het de sfeer niet zal beinvloeden.
maar ik slaap snachtsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als er in Zaltbommel ooit weer wat gebeurt, wil jij dan onze reservetong zijn?
Wat een kutzin ook, Ray.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet zo niet laatdunkend over jezelf, Bos.
Niet zo smurfen, Ray.quote:
Zo zie ik het zelf niet. Ik ben gewoon geen sfeerbepaler, dat is gewoon zo. Zonder of met mij maakt voor de sfeer gewoon niet uit .quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet zo niet laatdunkend over jezelf, Bos.
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo zie ik het zelf niet. Ik ben gewoon geen sfeerbepaler, dat is gewoon zo. Zonder of met mij maakt voor de sfeer gewoon niet uit .
Dat op dat cruiseschip was echt geweldigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:17 schreef appelsientje het volgende:
Zo net Wie is de mol gekeken....
geweldig om te zien hoe de mol te werk is gegaan
Ik moet nog terugkijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:17 schreef appelsientje het volgende:
ja... ik heb me echt kapot gelachen....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat op dat cruiseschip was echt geweldig
Wij ook met zn vijfenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja... ik heb me echt kapot gelachen....
quote:
Spelling is zo overgewaardeerd...quote:
Ik vind er nooit wat aan zonder jouquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo zie ik het zelf niet. Ik ben gewoon geen sfeerbepaler, dat is gewoon zo. Zonder of met mij maakt voor de sfeer gewoon niet uit .
Ik dacht écht écht dat het Edo zou zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:17 schreef appelsientje het volgende:
SerieuSCH?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:52 schreef SCH het volgende:
Om 6.00 uur op voor het SCHaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |