Waarom?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Zei ik gister dat er iemand naar huis gestuurd was omdat hij het niet eens was met de kinderachtige benadering richting ons?
Hij is ontslagen...
vraag mij af of je iemand (in Nederland) zo makkelijk de deur kan wijzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Zei ik gister dat er iemand naar huis gestuurd was omdat hij het niet eens was met de kinderachtige benadering richting ons?
Hij is ontslagen...
Er is TEFAF in het Mecc.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarom?
En vanwaar de kinderachtige benadering?
Dan zal die z'n mening wel niet op geheel nette wijze overgebracht hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Hij is ontslagen...
Het gaat over een e-mail die die naar het gehele bedrijf heeft gestuurd. En ik kan je zeggen dat er niet veel mis mee is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan zal die z'n mening wel niet op geheel nette wijze overgebracht hebben.
Dan moet je dat nog stees niet doen. Dan moet je gewoon een nette brief opstellen met alle handtekeningen erop en die dan aanbieden aan de directie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:40 schreef DarkShine het volgende:
Mwa, als blijkt dat bijna iedereen het er mee eens is?
inderdaad, kan mij dan voorstellen dat je iemand eruit gooit wegens 'onwerkbare situatie' oid.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Ehr, het sturen van een e-mail naar hert hele bedrijf is anders bijzonder ongepast als je een klacht hebt over iets qua beleid/bedrijfsvoering.
Ontslag is wel gek. Maar was zeker een tijdelijk contract ofzo? Vast niet iemand die er al tien jaar werkt, neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:11 schreef DarkShine het volgende:
Mwa, verschil van mening.
Ik zou het niet doen persoonlijk, echter geef ik hem volledig gelijk.
Werkte hier toch al een paar jaar. Maar zijn beste kameraad is hier eerder deze maand ook eruit gezet. Hem was een vast contract beloofd en twee dagen later zei men dat die geen contractverlenging kreeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ontslag is wel gek. Maar was zeker een tijdelijk contract ofzo? Vast niet iemand die er al tien jaar werkt, neem ik aan.
Ontslag is wel wat cru inderdaad. Is ook goed aan te vechten denk ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Werkte hier toch al een paar jaar. Maar zijn beste kameraad is hier eerder deze maand ook eruit gezet. Hem was een vast contract beloofd en twee dagen later zei men dat die geen contractverlenging kreeg.
Als die gast nu een officiële waarschuwing kreeg kon ik dat volledig begrijpen. Er was totaal niks mis met de toon van zijn e-mail, was een behoorlijk een nette e-mail voor iemand die razend is/was.
je gaat er vanuit dat iedereen hier het al gezien heeft?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
X is de Mol! Godverdomme, heb ik het al die tijd fout gehad
.
Hmm, heeft het hier mee te maken:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er is TEFAF in het Mecc.
Het Mecc heeft onze werkgever verzocht om ons te verbieden op de rokersplek te roken. Een rondje te lopen in onze pauze... En onze werkgever gaat daar dus op in.
quote:Johan Cruijff geeft Ajax-opdracht terug
EREDIVISIE
AMSTERDAM (ANP) - Johan Cruijff heeft geen trek meer in een functie als hervormer van het technische beleid bij Ajax. De legendarische nummer 14 liet vrijdag in een persverklaring weten dat hij zijn recente opdracht van de ledenraad teruggeeft.
Volgens Cruijff is tussen hem en de nieuwe technische staf onder leiding van Marco van Basten, die komende zomer aantreedt in de ArenA, verschil van inzicht gerezen over de manier waarop dit moet worden uitgevoerd.
zucht, bekende Johan gedrag.....quote:
Kleinigheidje voor mijn vriendinquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hmm, heeft het hier mee te maken:
Peperduur collier gestolen op kunstbeurs
Valt toch wel mee voor een vrijdag?quote:
ik heb al een pallet requests klaarstaanquote:
ik zag hem ook niet, maar vroeg mij eerlijk gezegd af of dat nog gedaan werd tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee voor een vrijdag?
Daarnaast valt het me tegen dat niemand de moeite heeft genomen om een felicitatietopic voor Rubber te openen. Of kijk ik er overheen?
gefeliciteerd eend!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:58 schreef rubbereend het volgende:oi
taart en drank voor iedereen
een Hools tt voor me
dank Vaduz, maar ik keek op teletekst en zie ik het daar ineens staanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
X is de Mol! Godverdomme, heb ik het al die tijd fout gehad
.
Dat zal wel smaken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:58 schreef rubbereend het volgende:oi
taart en drank voor iedereen
een Hools tt voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |