Moet je het origineel eens kopen: Creed - Millésime Impérial. Veel hogere kwaliteit en blijft veel langer hangen. Puff Daddy is al jarenlang fan van deze geur en dacht ineens: hee! Beter goed gejat dan slecht bedacht!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[ afbeelding ]
Erg lekker alleen is snel verdwenen
hmm dan ga ik daar eens naar kijken, tnxz!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:57 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Moet je het origineel eens kopen: Creed - Millésime Impérial. Veel hogere kwaliteit en blijft veel langer hangen. Puff Daddy is al jarenlang fan van deze geur en dacht ineens: hee! Beter goed gejat dan slecht bedacht!
[ afbeelding ]
quote:Launched in 1999, Vice Versa by Yves Saint Laurent is classified as a sharp, flowery fragrance. The fragrance possesses a blend of a classic florals peach with citrus, bergamot accented with jasmine and freesia. It is recommended for casual wear.
Waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:07 schreef nienada het volgende:
BLACK ORCHID van Tom Ford
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:55 schreef W1ZZ het volgende:
Hah de naam Tom Ford valt en meneer komt los.
Erg mooi inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Mooi flesje en mooie reclamecampagne, ben ook wel benieuwd naar die geur.
Mijn favoriete spotjes zijn beide van Dior, mooie combinatie van beelden met de juiste muziek:quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:01 schreef Miam het volgende:
[..]
Erg mooi inderdaad.En het ruikt serieus erg lekker. heb`m overigens niet gekocht,
maar getest bij de Douglas.![]()
Mijn favoriete reclamecampagnespot is op dit moment die van Davidoff - Adventure.
Of dat een lekker luchtje is weet ik niet. hehe.
is het wat?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:21 schreef Muncky het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een wat zoetere geur.. Zoiets als JPC, Jill Sander - Sun, Armini Code e.d.
Wie weet nog iets dergelijks?
Nu op: Mexx
Lekker, zo'n woody geurquote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef MFPascal het volgende:
[ afbeelding ]
Die reclamecampagne alleen...
Ik vind`m echt heerlijkquote:
quote:
In een doorzichtig flesje??quote:
Deze vind ik dus echt heel saai hequote:Christian Dior - Eau Sauvage
Nee, ik heb de zwarte 120ml fles maar die vind ik niet zo mooi als 't 75ml flesje dus daar postte ik een plaatje vanquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:24 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
In een doorzichtig flesje??
[..]
Deze vind ik dus echt heel saai he
Die moet ik ook nog eens kopen, lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:37 schreef Tokay het volgende:
Met zorg gekozen:
[ afbeelding ]
J'adore, van Christian Dior.
quote:Moderne klassieker: Aromatics Elixer
Het allereerste parfum van Clinique is een warme, sensuele geur die nu al bijna veertig jaar vrouwen van alle leeftijden betovert. Ontdek zelf de magie van Aromatics Elixer.
Een simpel apothekersflesje (om de klinische achtergrond van Clinique te reflecteren) met daarin een mysterieus parfum dat je stemmingen beïnvloedt? Het was groot nieuws in 1970 – en nog steeds grijpen vrouwen dagelijks naar Aromatics Elixer. Het idee achter het parfum was gebaseerd op het principe van aromatherapie: geuren die een weldadig effect op lichaam en geest hebben. Maar, Clinique had daarmee ook meteen de primeur van het allereerste hypo-allergeen parfum ter wereld.
De geur is een warme combinatie van rozen, sandelhout en kamille met ondertonen van patchoeli, musk, amber en frisse bloemen zoals jasmijn - die bij elke vrouw anders ruikt. Tip: spuit wat Aromatics Elixer in de lucht en wandel er doorheen. Zo blijft de geur als een subtiele sluier om je heen hangen.
Geil.quote:
Het is dan ook geen geur voor damesquote:Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kwam vandaag nog wat geurmonstertjes tegen, waaronder eentje van Cartier. Had ik niet moeten doen. Heb maar één spuitje opgedaan en die te kruidige oma-geur achtervolgt me nu al de hele dag. Kan niet wachten tot ik vanavond na het sporten die wanlucht eraf mag wassen
.
Cartier declaration..[ afbeelding ]
Ik heb de damesversie hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 18:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Het is dan ook geen geur voor damesIk heb 'm in deo versie en vind 'm wel lekker. Ik weet niet of ik een meer geconcentreerde versie ook zou trekken, hij is nu al aardig in your face zegmaar.
Exactlyquote:Op maandag 16 juni 2008 15:10 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ja naar aardbei dummies![]()
![]()
OT:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
Zozo, FB, wist niet dat je smaak had.
The one heb ik gekregen....quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, plaatjes 1 en 3 vallen wel weer tegen maar 2 is klasse.
Fraai hoor, FB.
Ik heb nu Acqua di Parma Colonia op.
Als je die lekker vind moet je zeker eens Rochas Lui proberen!quote:
Rochas Lui?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Als je die lekker vind moet je zeker eens Rochas Lui proberen!
Anyway, vandaag draag ik Le Labo's Vanille 44!
linkjes gaan allebei naar Musc Ravageurquote:Op maandag 23 juni 2008 21:14 schreef W1ZZ het volgende:
Ik geef vanavond Musc Ravageur weer 'ns een kans om te zien hoe erg 'ie van Muscs Koublai Khan verschilt.
[ afbeelding ]
Nee hoor, alleen in jouw quotequote:Op maandag 23 juni 2008 21:24 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
linkjes gaan allebei naar Musc RavageurMaar wel interessant om te horen hoe ze nou vergelijken!
OT: Le Labo Rose 31
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
The name is Bond. Boerenvak Bond.
Ben je niet de enige!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Vandaag Diptyque Philosykos
[ afbeelding ]
rommel?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Tom Ford for Men-achtige....
Dat stond vroeger bij een vriend van me op de wc..quote:
Zekerweten...quote:
Ok, maar ik vind het juist lekker om zware geuren ook te vervangen met lichte.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
Zoete synthetische gourmand, ruikt naar een marsreep met amandelen. L'Instant is een betere gourmand.
?quote:
Weer wat geleerd vandaag....quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:46 schreef W1ZZ het volgende:
Ja. A*Men is in de winter al nogal zoet/suikerig en overheersend. Bij warm weer zijn geuren altijd veel aanweziger dus dan werkt deze nogal verstikkend.
Dussuh, nu niet een potje tongzoenen?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Escada pour Homme
Weer een fresh oriental!
deze dus...quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[
Acqua di Parma Colonia Intensa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |